Witaj: Niezalogowany | LOGOWANIE | REJESTRACJA
Projekt ustawy
Wysłane przez Edeldreda z Ely w 21-10-2024 [18:32]
Szanowni i Drodzy,
We wrześniu zarejestrowany został przez Marszałka Sejmu komitet inicjatywy ustawodawczej Ordo Iuris.
Celem przygotowanej ustawy jest realne ograniczenie dostępu polskich dzieci do pornografii poprzez ustawowe wymuszenie na dostawach treści pornograficznych w Internecie wprowadzenia skutecznych mechanizmów weryfikacji wieku.
Ordo Iuris pisze m.in. tak:
"Aktualnie już w 19 stanach USA obowiązują ustawy dotyczące weryfikacji wieku na stronach pornograficznych, a w 2025 r. wejdą one w życie w co najmniej trzech kolejnych stanach. Tam, gdzie wprowadzono ograniczenia, nawet o 80% spadła „konsumpcja pornografii”.
W Wielkiej Brytanii i we Francji trwają prace nad aktami wykonawczymi, bo ustawy zakazujące dostępu dzieci i młodzieży do pornografii już przyjęto. Tak, lewicowe rządy w zachodnich krajach dostrzegają plagę i skutki pornografii. Tym bardziej musimy tym zająć się także w Polsce.
Projekt, pod którym zbieramy podpisy, czerpie to, co najlepsze z powyższych rozwiązań.".
Oto linki do strony, gdzie można poczytać więcej (m.in. przejrzeć treść ustawy), a także włączyć się w zbieranie podpisów:
https://stopnarkotykowipornogr...
Pozdrawiam Was serdecznie,
E z E
Komentarze
20-10-2024 [18:43] - Ijontichy | Link: Masz maila!! ;-)))
Masz maila!! ;-)))
20-10-2024 [18:43] - Ijontichy | Link: Masz maila!! ;-)))
Masz maila!! ;-)))
20-10-2024 [18:49] - Ijontichy | Link: ZAKAZAĆ!!!
ZAKAZAĆ!!!
https://wyprawymarzen.pl/media/cache/65/65/6565bbfd7fcc792a86e4baf6c2708c8e.jpg
20-10-2024 [19:26] - Edeldreda z Ely | Link: @Ijon
@Ijon
E, tam od razu "zakazać" - łograniczyć ino ;-)
No, chyba, że konieczność ujawnienia części personaliów serfera po tego rodzaju wodach Inferneru (jak pisze Ironezjusz), superego uzna za wezwanie do zaniechania i... wprowadzi dyktaturę powściągliwosci, czyli: zakaże ego-podopiecznemu ;-)
20-10-2024 [20:04] - sake3 | Link: A kiedy posłowie mieliby czas
A kiedy posłowie mieliby czas pochylić się nad ewentualną ustawą ,uchwałą a może i dekretem o zakazie pornografii? Przecież Sejm jest zdominowany aborcją, pastylkami ,,po'', karaniem szpitali za odmowę aborcji na życzenie, parami partnerskimi i przywilejami lgbt. Demokracja walcząca kieruje się swoimi prawami.
20-10-2024 [21:35] - Edeldreda z Ely | Link: @Sake3
@Sake3
Pomyślny finał uzbierania 100 tysięcy podpisów zwiększy szansę na poselskie pochylanie zamiast uchylania się :-)
Pozdrawiam.
20-10-2024 [21:47] - sake3 | Link: @Edeldreda.......Podziwiam
@Edeldreda.......Podziwiam optymizm, ale patrząc na scenę polityczną widzę, że wszelkie protesty, podpisy, referenda są przez obecną władzę lekceważone. Środowiska feministyczne wręcz promują pornografię, a pasją Minister Edukacji jest obniżanie rangi nauki jednoosobowo bez jakichkolwiek konsultacji zapewne by pornografię wprowadzić do szkół jako lekcje poglądowe na wzór zachodni. Oczywiście presja przez zbieranie podpisów ma sens, ale czy będzie miała efekt?
20-10-2024 [23:28] - spike | Link: "ustawowe wymuszenie na
"ustawowe wymuszenie na dostawach treści pornograficznych w Internecie wprowadzenia skutecznych mechanizmów weryfikacji wieku."
Może mnie ktoś oświecić, jaki to ma być skuteczny mechanizm tej weryfikacji wieku?
od jakiego wieku można oglądać "fikołki"?
Wg mnie, skuteczną weryfikacją będzie płatny dostęp do takich treści.
Tak całkiem "po ludzku", dlaczego nie zabroni się propagowania pornografii?
to jest podobny mechanizm jak z narkotykami, na początku "niewinne" skręty marychy, a na końcu przez nos albo w żyłę.
Swego czasu oglądałem dok. NatGeo o narkotykach, czym mnie zaskoczyli, gdy na końcu wskazali, że jest tak jak napisałem, co potwierdzili badaniami.
Największym zaskoczenie spotkało mnie w aptece, gdy zobaczyłem herbatki z marychy, oraz skręty, jako środki na "odprężenie" i dobry sen !
W mediach słyszałem wypowiedzi różnych "ałtorytetów", którzy twierdzili, że "marycha" jest całkiem bezpieczną używką, domagając się jej legalizacją.
20-10-2024 [23:41] - sake3 | Link: @spike....Od jakiego wieku
@spike....Od jakiego wieku można oglądać fikołki ustaliły to już lewackie ośrodki.Ale tu nie chodzi o same oglądanie ,tylko traktowanie jako pożyteczne oswajanie się z seksem i instruktaż.najlepiej już w szkołach.
20-10-2024 [23:55] - spike | Link: Owszem od dzieci najlepiej
Owszem od dzieci najlepiej zacząć, ale ogólnie celem jest totalna demoralizacja społeczeństwa, lewactwo walczy z alkoholizmem podnosząc ceny, podobnie jest z pornografią, oni na 99% z POlszewikami będą przeciw ograniczeniom.
Za PiSu była nałożona kara za program "magia nagości", to sąd ją uchylił.
21-10-2024 [08:38] - Edeldreda z Ely | Link: @Spike
@Spike
Dzień dobry.
Ordo Iuris powołuje się na sprawne funkcjonowanie takich mechanizmów w przypadku bukmacherki, gdzie jednak udało się takowe wprowadzić... W przypadku ustawy intencją jest, co prawda chronienie dzieci a nie gwarancji wypłacalności, ale może się uda..?
21-10-2024 [13:26] - spike | Link: @EzE
@EzE
ależ oczywiście, mi nie chodziło w jakimkolwiek słowie o wypłacalność oglądającego porno, a w miarę skuteczne ograniczenie dostępu, oczywiście nie będzie to szczelne, dzieci są kreatywne, nie wykluczam tu pomocy AI, większość rodziców nie zna internetu i tajemnic komputera, szczególnie mamusie (nic im nie ujmując) :)
Krewniak swoim maluchom ogranicza dostęp do internetu, wprowadzając blokadę czasową od-do, potem jak zasłuży, ale mamusia to omija, dając do dyspozycji synka swój tablet, tak to wygląda.
21-10-2024 [10:53] - sake3 | Link: To że projekt ustawy Pro
To że projekt ustawy Ordo Iuris został zarejestrowany w Sejmie wcale nie oznacza, że będzie przez Sejm rozpatrywany. Marszałek Hołownia z pewnością postara się by nie ujrzał światła dziennego. Przecież on też jest jednym z ,,nosicieli postępu'' .
21-10-2024 [19:05] - Jan1797 | Link: Zgadzam się intencją
Zgadzam się intencją inicjatywy w sprawie ograniczenia dostępu dzieci do pornografii. Chętnie podpiszę listę w lokalnym przedstawicielstwie sejmu. Na przykład w biurze poselskim. https://dorzeczy.pl/kraj/64713... Projekt ustawy o rejestrowanych związkach partnerskich opublikowano w piątek na stronach Rządowego Centrum Legislacji.
21-10-2024 [19:53] - spike | Link: Lewacka zaraz chce przez
Lewacka zaraz chce przez "komin" wprowadzić adopcję dzieci, ten ich projekt z rodem z dna Piekła zakłada, że zawarcie "związku partnerskiego" daje prawa do decydowania w wychowaniu dzieci partnera !!!
Dodać należy, że zawarcie małżeństwa takiego prawa nie daje, dziecko musi być adoptowane przez np.ojczyma.
Dziwię się, że nikt tego podstępu nie zauważa, nie słyszę w mediach, szczególnie w Republice !!!
21-10-2024 [20:55] - Jan1797 | Link: "Dziwię się, że nikt tego
"Dziwię się, że nikt tego podstępu nie zauważa, nie słyszę w mediach, szczególnie w Republice !!!"
Witaj Spike,
Nie wiem, sam też nie spieszyłbym się z opinią. Może dlatego, że na wstępie strona przedkładająca projekt deklarowała możliwość zmian? Pani Pasławska ponoć coś wspomniała, a i PSL przygotowuje własne rozwiązania. https://www.polsatnews.pl/wiad...
22-10-2024 [11:18] - spike | Link: Witaj @Janie
Witaj @Janie
Zawsze obowiązuje zasada, że jak o czymś się nie mówi, to znaczy że nie istnieje.
Nagłośnienie tej sprawy ma podwójne znaczenie, raz to realne zagrożenie dla dzieci i rodziny, dwa - perfidia lewactwa (oby Piekło ich pochłonęło)
Liczę że Prezydent nie podpisze jakiejkolwiek strony tej ustawy, skieruje ją z marszu do TK.
22-10-2024 [12:38] - sake3 | Link: @spike......Zasada, że jeśli
@spike......Zasada, że jeśli i czymś się nie mówi znaczy że nie istnieje. Wielu też uważa ,że mówienie niepotrzebne, bo wystarczy wysłuchać co mówią na dany temat tzw. ,,mądrzy ludzie'' i dalej milczeć. To milczące oczekiwanie i wyłacznie słuchanie niczego nie zmieni. Polacy muszą nauczyć się obserwować , samemu wyciągać wnioski i dyskutować przekazując wiedzę i swoje poglądy.
22-10-2024 [13:18] - Alina@Warszawa | Link: Wszyscy powinniśmy codziennie
[12:38] - sake3
Wszyscy powinniśmy codziennie pytać polityków dlaczego podjęli taką a nie inną decyzje albo inicjatywę ustawodawczą i z kim ją konsultowali, w czyim interesie jest ta inicjatywa, na czyj wniosek.
Dziennikarze jakoś tej podstawowej czynności nie wykonują.
Wczoraj słuchałam fragmenty wywiadu jaki prowadziła w TVP Info Wysocka-Schnepf z profesorem Sadurskim, czy jak mu tam. Ten stary filut kombinował publicznie jak zdelegalizować obecnie urzędującego prezydenta, żeby były wcześniej wybory prezydenckie.
<Prof. Sadurski porównał Dudę do dozorcy. „Pilnuje, by nie dokonano zmian”>
To, że ta para rozmawiała w TVP Info to nie dziwota - oboje z tego samego kibucu. Zdumiewać może postronnego obserwatora buta obojga z jaką ich kibuc chce zmieniać polityków w Polsce! I ta ich typowa pogarda - jak Himalaje. Tam nie ma żadnych wątpliwości, żadnych badań poparcia, jest decyzja jakiegoś tajnego gremium, że Duda ma być zmieciony, najlepiej jak najwcześniej. Oni oboje mają konstytucję i polskie prawo za nieistniejące!
Szkoda, że wyborcy dali się omamić i dopuścili do rządu obecną KOALICJĘ OBYWATELSKĄ. Dopuścili w ten sposób do naszej kasy ludzi o najgorszych cechach, uczulonych na polskość, ludzi zależnych od obcych nacji i interesów.
Tacy ludzie jak Sadurski i Schnepf powinni stracić polskie obywatelstwo - pan profesor Sadurski za zdradę stanu, nawoływanie do zamachu na legalnie urzędującego prezydenta Polski! Tymczasem w mediach ten wywiad nie wywołał żadnego echa. W TV Republika panowie Rachoń i Klarenbach wspomnieli o Sadurskim w tonie ubolewania nad profesorskim tytułem, skąd go dostał. To nie jest jakaś głupota samozwańczego profesora! To publiczne przestępstwo!
22-10-2024 [13:32] - spike | Link: nijaki Sadurski to żymianin,
nijaki Sadurski to żymianin, wyjątkowa antypolska kanalia, kiedyś pisał na S24, nie wytrzymał krytyki, a chyba za wyjątkowe chamstwo był banowany.
Żymiaństwo stosuje sprawdzoną metodę, prowokują swoim chamskim antypolonizmem, by gromadzić komentarze, potem je publikować, jako polski "antysemityzm", na S24 jest ich kilku, obecnie jest wyjątkowo aktywny łajdak @eternit.
22-10-2024 [13:35] - spike | Link: PS. ta kanalia swego czasu
PS. ta kanalia swego czasu opluwał Prezydenta Kaczyńskiego, to mu przypomnieli, że Prezydent Kaczyński wytypował go i nadał tytuł profesora.
22-10-2024 [14:08] - Alina@Warszawa | Link: Może i Kaczyński nadał
Może i prezydent Lech Kaczyński nadał Sadurskiemu tytuł profesora, ale przecież na czyjś wniosek? A jak wniosek, to na podstawie jakichś znaczących osiągnięć? Jakich? TV Republika mogłaby zbadać jak to z profesurą pana Sadurskiego było i co takiego zawdzięcza mu nauka, polska w szczególności, że ma tytuł profesora? Ciekawe jest też, czy prezydent ma prawo cofnąć nominację profesorską kiedy nominowany sprzeniewierzy się temu tytułowi (chyba jest jakaś przysięga, czy coś podobnego?). Ze znalezionych notek niestety nie wynika, czy prezydent po zmianach zasad przyznawania tytułów profesorskich, ma prawo odebrania tytułu profesora.
Jeśli pan Prezydent Duda lub jego ludzie z kancelarii znajdą tę moją notkę, to ja tu publicznie jako Suweren składam wniosek o odebranie profesorowi Sadurskiemu tytułu profesora w związku z jego wczorajszym wywiadem w TVP Info z panią Dorotą Wysocką-Schnepf. Treści, które wygłosił pan Sadurski dyskwalifikują go jako człowieka rozumnego, a tym bardziej jako profesora jakiejkolwiek nauki!
22-10-2024 [15:01] - sake3 | Link: [email protected]:18.....
[email protected]:18......Skoro już weszliśmy na teren ,,profesorski'' to pytam dlaczego po takich wypowiedziach jak Sadurskiego ,Flisa, Chmaja sugerujących usunięcie prezydenta Dudy nadal uważamy ich za autorytety. Dziwię się też ,że prof.Andrzej Nowak w swoimi liście otwartym w obronie ks.Olszewskiego i urzędniczek zwrócił się do takich ,,autorytetów'' jak prof,Łętowska, prof.Strzembosz, Michnik, prof.Zoll. Jak można ich nazywać autorytetami ? Jak można oczekiwać,że właśnie oni pochylą się nad bezprawnym uwięzieniem niewinnych osób? Przecież człowiek Michnika Czuchnowski ze,, szmaty wyborczej'' nie ukrywa, że ksiądz i urzędniczki już pół roku spędzają w areszcie tylko po to by wymusić na nich fałszywe zeznania. To już naprawdę w Polsce nie ma żadnych autorytetów a profesor Nowak jest zmuszony zwrócić się do atrap?
22-10-2024 [15:19] - wielkopolskizdzichu | Link: Delegalizacja czy inaczej
Delegalizacja czy inaczej pisząc usunięcie na podstawie obowiązującego prawa, przyjaciela przestępców czyli Dudy, z urzędu to nie zamach stanu.
22-10-2024 [20:26] - spike | Link: @zdzicho
@zdzicho
wskaż to obowiązujące prawo o którym bredzisz, a jeżeli chodzi o przyjaciela przestępców, to ich wskaż, którzy to, wg prawa nazywanie kogokolwiek przestępcą jest karalne, znaczy się było.
Tak się składa, że twoi idole będą przestępcami, to kwestia czasu, a że jesteś ich przyjacielem, ciebie też powinni wsadzić do aresztu i poić wodą z butelki, do której wcześniej lałeś, wcześniej czy później tego doczekasz, głupkowato sądzisz, że jak się będziesz chwalił, że plułeś na PiS, to ci odpuszczą? ty jesteś tylko "łajnem armatnim", którym twoi wszystkich obrzucają, jak tu na NB.
:)))))))))))))))))
22-10-2024 [21:50] - wielkopolskizdzichu | Link: "wskaż to obowiązujące prawo"
"wskaż to obowiązujące prawo"
Konstytucja RP
Art. 145.
1. Prezydent Rzeczypospolitej za naruszenie Konstytucji, ustawy lub za popełnienie przestępstwa może być pociągnięty do odpowiedzialności przed Trybunałem Stanu.
2. Postawienie Prezydenta Rzeczypospolitej w stan oskarżenia może nastąpić uchwałą Zgromadzenia Narodowego podjętą większością co najmniej 2/3 głosów ustawowej liczby członków Zgromadzenia Narodowego na wniosek co najmniej 140 członków Zgromadzenia Narodowego.
3. Z dniem podjęcia uchwały o postawieniu Prezydenta Rzeczypospolitej w stan oskarżenia przed Trybunałem Stanu sprawowanie urzędu przez Prezydenta Rzeczypospolitej ulega zawieszeniu. Przepis art. 131 stosuje się odpowiednio.
Tym samym Hołownia lub ewentualnie Czarzasty wprowadzają się do Wielkiego Pałacu.
***** ***
22-10-2024 [16:38] - spike | Link: Droga @Sake
Droga @Sake
ten komentarz nie do mnie powinien być adresowany, w swoim komentarzu właśnie podkreślałem znaczenie mówienie o tych sprawach, inaczej będzie stosowana zasada, "milczenie oznacza zgodę" i tym lewactwo będzie się podpierać.
Niegłosujący, milczący nie mają racji, nie mają prawa do narzekania.
22-10-2024 [17:04] - sake3 | Link: @spike......Mój komentarz po
@spike......Mój komentarz po prostu był potwierdzeniem pana wypowiedzi, nie krytyką .
22-10-2024 [19:28] - spike | Link: @sake
@sake
OK, ja się z tym zgadzam, ale był do mnie adresowany, odebrałem jako zwrócenie uwagi :)
PS. ja krytyki się nie boję :)
"Ludzką jest rzeczą błądzić, szatańską jest tkwić w błędzie".
23-10-2024 [18:17] - Jan1797 | Link: @Spike,
Zawsze obowiązuje zasada, że jak o czymś się nie mówi, to znaczy że nie istnieje.
@Spike,
Zgadzam się w stu procentach.
23-10-2024 [21:57] - spike | Link: @Jan :)
@Jan
:)