Witaj: Niezalogowany | LOGOWANIE | REJESTRACJA
Próbują nam znowu wtłoczyć niedasizm
Wysłane przez Aragorn w 19-03-2024 [08:39]
Obecna władza po szeregu bezprawnych działań zaczyna nam serwować w coraz większej liczbie obszarów "niedasizm". Zjawisko to opisywane tez słowem "imposybilizm", mające na celu wtłoczenie do umysłów Polaków przekonania, że "nic się tutaj nie da zrobić". Okupacja Rosyjska po II Wojnie Światowej do czasów znacznego oderwania się spod ich okupacji w 1989 roku, umiejętnie pielęgnowała takie przekonanie i pilnowała aby u nas nic dobrego nie powstało. Upodlone podległością obcym mocarstwom pseudoelity oraz obszary zewnętrznych wpływów, od których nie udało się wyzwolić po 1989 roku, ubijały lub opóźniały każde przedsięwzięcie z rozmachem. Zabijały Polski sen i marzenia o prawdziwej niepodległości i realizacji ambicji.
Musimy wiedzieć, że my Polacy potrafimy realizować przedsięwzięcia na dużą skalę. Spójrzmy historycznie, zaczynając od kompleksów zamków zbudowanych przez Kazimierza Wielkiego, Centralnego Okręgu Przemysłowego i portu w Gdyni. Nasi przodkowie potrafili zbudować Imperium I Rzeczypospolitej i unię trwającą 400 lat na zasadach demokratycznych w czasach kiedy na zachodzie były dyktatury. Wielu polskich naukowców i artystów jest znanych na całym świecie. Nasza armia samodzielnie dała odpór rosjanom w 1920 roku oraz zdobyła i rządziła przez pewien czas na kremlu. Obecnie bezrobocie w Polsce jest jedno z najniższych w Europie i przez ostatnie lata 2015 - 2023 mamy jeden z większych wzrostów gospodarczych na świecie. Polacy to naród dumny, kreatywny i odważny.
Jednak pewna grupa ludzi znowu próbuje zatrzymywać rozwój Polski poprzez utrudnianie budowy CPK, pogłębiania torów wodnych na rzekach, braku odpowiednich środków unijnych na produkcje amunicji w Polsce itd. Musimy przetrzymać tę noc i być przygotowanym na powrót propolskiego rządu do władzy. Przede wszystkim trzeba utrzymać w naszych umysłach wiedzę i przekonanie, że potrafimy, możemy i będziemy budowali Polskę naszych marzeń.
Komentarze
19-03-2024 [00:47] - paparazzi | Link: To tak jak z Rosją. Polska
To tak jak z Rosją. Polska jest potencjałem i siłą do zmian. W Rosji to nie widzę szans, a to najbogatszy kraj na świecie, ludzie żyją po niżej norm humanitarnych. Ta mentalna i kulturowa aberracja prowadzi do katastrofy. Była szansa dla polityków by wyprowadzić nasz kraj na drogę, być albo nie być. I co teraz? Sami sobie dopowiedzcie.
19-03-2024 [01:11] - Adam66 | Link: Dopóki POPIS będzie trwał to
Dopóki POPIS będzie trwał to nic się nie zmieni, bo w obu partiach wierchuszki są umoczone w układ okrągłostołowy, odpowiednie służby, bynajmniej nie polskie, mają haki na nich lub najbliższych i dlatego jest tak jak jest. Jedyna nadzieja, że młodsi, nie umoczeni w te chore układy, wywalą dziadersów w kosmos. Już zaczęło się coś dziać, Patryk Jaki krzyknął, że pinokio jest nagi, ruszyła inicjatywa Gadowskiego, może coś z tego wyjdzie i uda się zatrzymać rozpad Polski. Chociaż biorąc pod uwagę plan budowy na ziemiach polskich ukropolinu, realizowany teraz przez bodnarowców (czytaj banderowców), to będzie ciężko. Ale ciężej już bywało więc może i teraz damy radę...
19-03-2024 [07:24] - rolnik z mazur | Link: @ Adam
@ Adam
z tymi członkami rady nie damy. Kanciasty stół będzie się replikował niestety. Zawsze jakiś dziaders będzie prał mózgi.
19-03-2024 [09:01] - Swisspola | Link: A mózgi Polaków, jak to widać
A mózgi Polaków, jak to widać po wyborach, są wyjątkowo podatne na pranie!
19-03-2024 [08:18] - Darek65 | Link: Adam
Adam
Dokładnie tak. Od lat te same twarze i ciągle żywa negatywna selekcja. Dopóki nie wyrwiemy się tego zaklętego kręgu, to cały czas będziemy się taplać w tym samym sosie nic niemożności. Według mnie, podstawowym warunkiem zmian, jest pojawienie się stosunkowo młodego polityka, z charyzmą i wizją, który "kupi" polskie społeczeństwo. Ostatnie zamieszanie w kotle przez Jakiego, miało ciekawe skutki. Badania pokazały, że trafił w przekonania wielu wyborców PIS-u. Dlatego tak ostra reakcja starego zakonu z PIS.
19-03-2024 [08:51] - rolnik z mazur | Link: @ Adam
@ Adam
co można sądzić o narodzie, który wybiera ewidentnego zdrajcę Tuska na przywódcę narodu?
I wcale nie chodzi o to , że mógł być zarejestrowany jako Tw Oskar. Już sam fakt , ze spieprzył do Brukseli pozostawiając " okręt" na pastwę losu. To powinno go załatwić na zawsze.Ale jak widać nikomu to nie przeszkadza. Jestem żeglarzem i nigdy nie pozwolił bym, żeby sternik, który zawiódł podczas burzy jeszcze raz prowadził jacht.
19-03-2024 [12:01] - juur | Link: "układ okrągłostołowy" nazwa
"układ okrągłostołowy" nazwa ta może mieć zupełnie nieuzasadniony w tym przypadku, pozytywny wydźwięk.
"chanukowa koalicja" , synonim, lepiej oddaje, może nie priorytety a cel nadrzędny tych niby różnych ugrupowań występujących pod szyldem "układ okrągłostołowy".
Przed wyborami sam prezes ujawnił tych niegodnych i nie pasujących do nowego ładu, pazernych rolników i oszustów prywaciarzy (220 tys w 2023 pokonał nowy/zielony ład).
Po wyborach PIS dokonał analizy i wyszło im, że całe, bez wyjątku społeczeństwo do wymiany. Takie jakie jest nie zasługuje "na najlepszego premiera, najlepszy rząd, oszukali go... "
Zaraz ruszą do boju ci od "najlepszy premier, najlepszy rząd, oszukali go" i jak to Putin i Rosja są tak słabi, że potykają się o własne nogi. To muszą być agenci bo niemożliwe by można było być aż tak ślepym i głupim,
19-03-2024 [16:20] - mjk1 | Link: @Adam66.
@Adam66.
Patryk jaki cały czas krzyczy i co z tego wynika?
Atakują go wszyscy z pisiorami włącznie.
Proponuję więc eksperyment, zacznijmy tu, teraz na Naszych blogach promować Jakiego.
Sami zobaczymy, co z tego wyniknie?
Obawiam się, że wszyscy co to im ojczyzna na serduszku leży pierwsi go zaorają.
19-03-2024 [16:33] - sake3 | Link: @mjk.......Nikt na NB nie
@mjk.......Nikt na NB nie będzie ,,zaorywał'' Jakiego.Tu komentatorzy od lat idą starym torem ,,PiS to całe zło i tylko zło'' Przed wyborami utrzymywali że muszą patrzeć rządzącym na ręce,po wyborach jakoś nie chcą nowemu rządowi na nic patrzeć ,widocznie im się rządy koalicji podobają.i po staremu walą w PiS.Więc pana eksperyment chyba nie ma szans ani sensu..
19-03-2024 [17:56] - mjk1 | Link: Sake3
Sake3
Nie ma szans ani sensu, bo sama, co Ci to ojczyzna na serduszku leży,pierwsza go zaorałaś.
Zacznij od promocji Jakiego a nie krytyki jego przeciwników, wtedy staniesz się wiarygodna.
Teraz tylko wpisujesz się w jeden z odłamów okrągłostołowego układu.
19-03-2024 [18:39] - tricolour | Link: @sake & mjk
@sake & mjk
A najzabawniejsze jest to, że Jaki ma rację - ktoś te brukselskie papiery podpisał, nawet chętnie to zrobił, w kraju się tłumacząc, że został oszukany.
19-03-2024 [18:39] - sake3 | Link: @mkj.....Podtrzymuję to co
@mkj.....Podtrzymuję to co napisałam.Nie muszę zaczynać od promocji Jakiego czy krytyki jego przeciwników.Po prostu wiem jakie będą ewentualne komentarze bo zawsze są te same i zawsze nieprzychylne ZP..Nie panu oceniać moją wiarygodność,czy jestem odłamem okrągłego stołu i czy zaorałam Jakiego..
19-03-2024 [19:42] - mjk1 | Link: @sake.
@sake.
Nie będzie Pani promować Jakiego? A niby dlaczego?
I drugie ważniejsze pytanie: co Pani ma zamiar zrobić?
W tej chwili rozwalają nam państwo a Szanowna Pani pierniczy farmazony o nieprzychylnych komentarzach dla zjednoczonej prawicy i mojej ocenie pani wiarygodności.
Co więc ma Pani zamiar zrobić, aby nie rozwalono nam państwa?
Jeden jedyny konkret poproszę.
19-03-2024 [20:57] - sake3 | Link: @mkj,,,,,Co zamierzam dalej
@mkj,,,,,Co zamierzam dalej robić? Pierniczyć.Nie wziełam udziału w pana eksperymencie czy teście Napisałam tylko po doświadczeniach z lat na NB jakich spodziewać sie można komentarzy,bo pojawią się to tylko takie które atakują ZP albo o covidzie i pandemii.Tak było dotąd bez względu na temat.Co ja mogę zrobić.widząc,że państwo się rozwala?To co przedtem,rozmawiam z ludźmi o różnych poglądach,tłumaczę,staram się pokazać dobre i złe posunięcia.Nie jest łatwo,bo rozmówcy często są zacietrzewieni a wielu po prostu nie ma o niczym pojęcia.Z pewnością nie rozmawiam tak jak pan wytykający mi nie wiedzieć czemu farmazony.Jestem po prostu obserwatorem analizuję ,czytam wszystkie komentarze i wyciągam wnioski.Nie są wesołe,bo widzę,że zamiast o bezprawiu tak dziś powszechnym rozmawiamy o okrągłym stole,nie widzimy nic oprócz błedów i wypaczeń Piś-u i nie robimy nic oprócz krytyki PiS.-u.Reżimu Tuska tak jakby nigdy nie było.Żie,że w ZP doszło do konfliktu z czego już dzisiaj cieszy się Tusk i to jest konkret.Nie ma co podsycać różnic zdań w ZP. .
19-03-2024 [05:33] - r102 | Link: No OK - z wyjątkiem że trudno
No OK - z wyjątkiem że niezbyt prawdziwie feudalizm nazywać dyktaturą - to naprawdę inaczej jest zorganizowane :-)
19-03-2024 [06:03] - Jabe | Link: Co dało się zrobić za
Co dało się zrobić za poprzedniej władzy?
19-03-2024 [09:10] - Swisspola | Link: Widzisz, jeśli sami coś
Widzisz, jeśli sami coś spieprzyliśmy to jest szansa, że przynajmniej wyciągniemy z tego naukę. Szansa jest choć minimalna, bo trudno spotkać w polskim narodzie mądrych Polaków po szkodzie. Ale jeśli rudy zdrajca nas sprzeda, a sprzedaje, to zysk z tego będzie taki jak z II WS. Murzyni dostali odszkodowanie a "idioten Polen" NIE DOSTANA ANI CENTA! Zresztą rudy zdrajca chyba wziął już co swoje, bo twierdzi ze sprawa jest już załatwiona!
19-03-2024 [07:30] - rolnik z mazur | Link: @ Aragorn
@ Aragorn
ktoś tu wkłada patyk w szprychy. Nie zachwycajmy się fałszywą historią. Ważne są tylko efekty i skutki.Co z tego ,ze rzadzilismy w 1612 na Kremlu? Co z tego, ze przegoniliśmy sowietów w 1920? Skoro 19 lat później przegraliśmy z kretesem itd.
19-03-2024 [10:20] - sake3 | Link: To co autor nazywa ,
To co autor nazywa ,,niedasizmem'' nie jest spowodowane przekonaniem o niecelowości,złymi projektami,brakiem środków finansowych,czy niemocy technicznej. To bezwarunkowe podporządkowanie się ekipy Tuska do rozkazów niemieckich i unijnych nawet ze szkodą dla rozwoju Polski.Nazwała bym to raczej ,,dasizmem'',bo reżim Tuska potrafi przekonać społeczeństwo że dla dobra innych wszystko da się zrobić nawet własnym kosztem.Tak sięgnąwszy nieco w tył. Paniusia Polak marszałek woj.Lubuskiego potrafiła fałszywie oskarżyć Polskę o zatruwanie Odry rtęcią powołując się na nieistniejące wyniki badań laboratoriów niemieckich..Tylko dlatego żeby nie prowadzić na Odrze prac pogłębiających bo Niemcom to nie odpowiada ta nibypolka pokazała że tak-,,da się'' zablokować inicjatywę.Czyli ,,dasizm'' w natarciu..
19-03-2024 [10:38] - smieciu | Link: Niedaism czy Misizm?
Niedaism czy Misizm?
A może Mitlogizm? Albo Hasełkizm?
Mamy krótką notkę, która opiera się na pustym haśle czyli CPK, który z kolei jest zwykłym mitem. Propagandową wydmuszką. Barejowskim Misiem, który miał zamienić chude tyczki na dorobku w tłuste misie.
Oto logika pisowska:
Świat jest zły, kontrolowany przez złe moce, wielkie pieniądze, które chcą wysadzić z siodła propolski rząd.
I w tym świecie wybudujmy lotnisko bo oczywiste jest że ci posiadacze pieniędzy a zatem kontrolujący linie lotnicze z pewnością wybiorą CPK a nie port w Belinie, Monachium czy gdzie indziej!
Wybiorą mimo że na wschodzie mamy Rosję, Ukrainę i nie wiadomo jak długo tam jeszcze będzie trwać ta zadyma. A w związku z tym używanie omijających te kraje korytarzy powietrznych czyli nadkładanie drogi zakładając lot przez CPK.
Który miałby konkurować z portem w Berlinie. Już uruchomionym. Jak? Jak miałby CPK miał przyciągnąć klientów? Odebrać innym. Ceną? Skąd więc miałby być zysk dla CPK?
Tu właśnie leży istota sprawy. Mitologizm, fantastyka. Odlot od prostej logiki, sensu, rzeczywistości.
Powrót do PRL! Zbudujmy coś by pokazać nasze możliwości. Wielkiego Misia. Podczas kiedy odnowione za wielką kasę lotnisko w Radomiu puste. Inny wielki pokaz - przekop Mierzei służy kajakarzom.
Oto rzeczywisty pokaz pisowskich możliwości.
Amunicja, kolejnym znakomitym przykładem. Miesiące bicia piany o tym jakie zagrożenie na Wschodzie, jak wojsko trzeba rozwijać, nasz rodzimy przemysł zbrojeniowy. I jednocześnie nie potrafiąc przygotować poprawnie wniosków do UE.
Misizm w pełnej krasie. Wielkie, wspaniałe projekty dla cieląt gapiących się w malowane wrota. W rzeczywistości spróchniałe pociągnięte jaskrawym lakierem, sypiące się belki pozbijane zardzewiałymi gwoździami z chińskiego odzysku na których tuczą się misie. Antonow pełen szpitalnego złomu na który gapią się nakręcone podnietami masy. Karmione kolejnym zagrożeniem, kolejnym hasłem.
Zbudujmy Misia na miarę naszych możliwości! Wielkiego dumnego kraju zarządzanego przez tych, którzy wreszcie przywrócą mu świetność. Uczciwych, niezależnych patriotów.
19-03-2024 [11:33] - Jabe | Link: Suweren kazał zbudować.
Suweren kazał zbudować.
19-03-2024 [19:44] - Swisspola | Link: Oczywiście polski Atom czy
Oczywiście polski Atom czy port kontenerowy w Świnoujściu to również jest Hasełkizm. A może jest jeszcze inna alternatywa, że idioci tak nienawidzą PiS-u, że na złość sobie odmrożą uszy, bo nie stać ich będzie na zapłacenie rachunków za prąd i ogrzewanie. To przecież Ci sami idioci z nienawiści do PiS-u i Kaczyńskiego woleli wybrać rudego zdrajcę. Nigdy nie bylem fanem PiS-u i Kaczyńskiego, ale zdrowy pragmatyzm i dobro ojczyzny mówią mi, że nigdy w życiu rudy zdrajca i kłamca, który już raz tak Polaków okłamał o porzucił. Porostu pragmatyzm, którego wam idioci zabrakło. Jesteście chorzy z nienawiści!
19-03-2024 [20:07] - tricolour | Link: @swiss
@swiss
Na razie wygląda, że to ciebie zżera nienawiść. Nikt do ciebie nie pisał, że jesteś idiotą więc nie masz prawa w ten sposób mówić o innych.
Pragmatyzm nie polega na tym, że gdy jeden domownik wyzywa resztę od idiotów, to dla dobra domu trzymamy toksyczną osobę. Zwracamy jej uwagę, pouczamy, w końcu leczymy, a gdy leczenie nie daje rezultatu, to eksmitujemy wrednego chama.
Więc zostaliście eksmitowani, nie przez KO tylko całą resztę. Wygraliście wybory, ale zostaliście wywaleni przez resztę parlamentu na zbity. To jest właśnie pragmatyzm. Pytanie, co z tym zrobicie, na razie bawicie się członkiem.
20-03-2024 [16:00] - Swisspola | Link: Widzisz, patriotyzm
Widzisz, patriotyzm zobowiązuje mnie do krzyczenia, kiedy widzę idiotów szkodzących Polsce. To nie jest żaden pragmatyzm to obowiązek. Jeszcze żaden polityk nie wyrządził Polsce tyle szkody co wyrządzają wyznawcy i to obojętne czy prezesa Kaczyńskiego czy rudego zdrajcy. Idiotyzm należy tępić bo niestety jest zaraźliwy.
20-03-2024 [16:25] - tricolour | Link: @swiss
@swiss
Problem w tym, że idiota z jednej strony politycznego sporu chce tępić idiotę z drugiej strony. Radują się członkiem jak dzieci.
21-03-2024 [09:31] - Swisspola | Link: W końcu zrozumiałeś! A cierpi
W końcu zrozumiałeś! A cierpi Polska i normalny obywatel.
21-03-2024 [10:13] - tricolour | Link: @swiss
@swiss
Skoro cierpi normalny obywatel, to znaczy, że w wyborach głosują idioci, a normalni nie chodzą na wybory. Każda inna kombinacja oznacza, że normalni obywatele Polski składają się z idiotów.
Możesz mieć rację.
19-03-2024 [21:21] - Hornblower | Link: Faktycznie, trudno o
Faktycznie, trudno o trafniejszy przykład hasełkizmu niż Polski Atom. Taka spółka Polskie Elektrownie Jądrowe istnieje od 2009 roku, pochłonęła miliardy (głównie na pensje i idiotyczne reklamy), a jej największym osiągnięciem są reklamowe spoty o rodzinie Atomickich. Cegiełkę dołożył Orlen, ze swoją kampanią na temat reaktorów SMR. Wg pana Obajtka pierwszy z nich ruszy już w 2029 roku. Jest to tak samo prawdopodobne, jak obietnica pana Tuska z 2011 roku, że prąd z polskiej elektrowni atomowej popłynie w 2020 roku. Popłynął, a jakże. Co znajdziemy na rządowej stronie Polski Atom? Informacje o liczbie reaktorów atomowych, o ich mocy, liczbie reaktorów w budowie, licznik pokazujący ilość wyprodukowanej przez elektrownie jądrowe energii elektrycznej. Nie ma tylko informacji, że w przypadku Polski te wszystkie liczby to zero. No, ale po co psuć taki piękny przekaz sukcesu.
20-03-2024 [08:14] - Darek65 | Link: @Swisspola
@Swisspola
Od lat taplamy się w tym samym sosie i jesteśmy "zmuszani" do wyboru mniejszego zła. Od lat jest tak silna polaryzacja, albo jesteś za, albo jesteś przeciw. Każda opinia, która próbuje racjonalnie opisać rzeczywistość, jest sprowadzona do poziomu za lub przeciw. Życie nie jest jednak takie, ma również różne odcienie. Bardzo często przewija się tu zarzut, że skoro piszesz krytycznie o ZP, to jesteś zwolennikiem Tuska, na bank. Przepraszam bardzo, ale skoro w mojej rodzinie dzieje się źle, to mam się zajmować sąsiadem? O Tusku mam wyrobione jasne zdanie i zgadzam się z tą opinią https://www.youtube.com/watch?... To po co mam bić pianę o nim ? Zajmuję się tymi, na których postawiłem. Niestety, ZP, a w szczególności PIS nie otrząsnął się z traumy powyborczej, a co gorsza, nie wyciągnął wniosków. Kiedy zrobił to Jaki, spadła na niego lawina krytyki. Przypominam sobie jego walkę o funkcję prezydenta Warszawy. Mimo, że był skazany na pożarcie, to stanął w szranki i nieźle sobie poradził. Jest jednym z bardziej aktywnych polskich posłów w UE. No i co z tego wynika? Partyjny beton PIS-owy, bez cienia refleksji, stanął przed nim murem.
19-03-2024 [11:42] - sake3 | Link: ,,Dopóki POPIS będzie trwał
,,Dopóki POPIS będzie trwał,to nic się nie zmieni'' To komentarz pana @ Adama66..Oczywiście ,że się nie zmieni bo w tym POPIS-ie widzicie tylko PiS jako źródło wszelkiego zła.Wierchuszka PO i jej przydupasy koalicyjne dziwnym trafem nigdy nie jest atakowana,oskarżana,niczego nawet teraz jej się nie wytyka.Nie chcecie dojrzeć czy się boicie reżymu? Łatwiej jest walić po staremu w PiS ,prawda bohaterowie? Dlatego właśnie ten ,,niedasizm'' mamy w pełnej krasie.Każdy dzień przyniesie nam wieści,że czegoś się nie da zrobić.Ponarzekacie chwilę na PiS i przejdziecie do porządku dziennego.
20-03-2024 [15:03] - Jabe | Link: Kwestia oczekiwań i roz
Kwestia oczekiwań i rozbieżności między wizerunkiem a praktyką.
20-03-2024 [16:20] - Swisspola | Link: Widzisz staram się być
Widzisz, staram się być obiektywnym i kiedy jakaś partia zrobi coś dobrego dla Polski to ją chwale (rzadkość) a jak coś spieprzy (co się częściej zdarza) to ja krytykuję. Wiesz jaki odnosi to skutek. Jeśli krytykuje PiS za jakieś niedorzeczne i złe dla Polski działania (co się dość często zdarza), lub chwale PO za jakieś pozytywne działania (ostatnio się nie zdarza) to ląduje w koszu na śmieci wraz rudym zdrajca i jego przydupasami z PO. I odwrotnie, kiedy krytykuje PO za szkodliwe dla Polski działania (co się ostatnio wyłącznie zdarza) i chwale PiS za jakieś pozytywne działania (też ostatnio wyjątek) to ląduje z prezesem i jego przydupasami z PiS-u w koszu na śmieci. Oni się wymieniają i szkodzą Polsce na zmianę jak mogą a ja ciągle w koszu na śmieci! Na śmietniku jest właśnie w tym kraju miejsce dla normalnego Polaka, dlatego mamy taką historie, jaką mamy i dlatego jesteśmy tu, gdzie jesteśmy, ale już niedługo nas nie będzie. I to nie przez polityków a przez ich bezkrytycznych idiotów wyznawców możliwa jest dyktatura PO PiS-u
20-03-2024 [17:18] - juur | Link: Świadomy wyborca w
Świadomy wyborca w odróżnieniu od wyznawcy to najczarniejszy sen dla naszych przewodnich sił. Świadomy wyborca to taki co domaga się od swojego przedstawiciela by reprezentował jego i realizował to na co się umówili w czasie wyborów a nie interesy prezesa czy też kogoś innego. Jak widzę takiego krawaciarza jak to mówi, że dla mojego dobra to on/oni.......to wiem, że chce takich jak ja bezczelnie orżnąć "i co mi zrobicie". I tak to działa od lat.
Świadomego wyborcę trzeba zwalczać, dyskredytować, ośmieszać no może i wsadzać do paki by nabrał rozumu.
Zadbano by nasi wybrańcy zapomnieli kto jest dla kogo.
Czy ktoś by wybrał takiego dupka, który obieca, że wszystko będzie drożej, głupiej i sami wiecie to wszystko co się dzieje obecnie.
Poza psychicznymi to nikt.
A jednak okazuje się, że tacy zostali wybrani i decydują jak np.żałosna idiotka Zielińska czy wcześniej Morawiecki.
19-03-2024 [12:54] - Jan1797 | Link: Zaczynają; nam serwować w
Zaczynają; nam serwować w coraz większej liczbie obszarów „niedasizm”. Zjawisko to opisywane też słowem „imposybilizm”, mające na celu wtłoczenie do umysłów Polaków przekonania, że „nic się tutaj nie da zrobić”.
---
Nasi przodkowie potrafili coś zbudować, ale dzisiaj? Sytuacja wygląda zupełnie inaczej. To najniższe w Europie polskie bezrobocie, jeden z największych wzrostów gospodarczych na świecie, nie wynika jedynie z dumy, kreatywności i odwagi Polaków. To także efekt odczuwalnych zmian, jakie zaszły w minionych latach. Nikt inny, niż wyborcy powinni tego bronić za wszelką cenę. Kłopoty CPK, czy pogłębiania toru wodnego Odry i przebudowy torów wiślanych, a ostatecznie zaniżenie środków unijnych na produkcję amunicji w Polsce wynika w 90% z podstawowych braków zdolności elektoratu i ich sił sprawczych do wykonania, a nawet podjęcia trudnych zadań. Niech Turów ze swą społecznością lokalną będzie tu wyjaśnieniem. Pomijając największe projekty budowlane, setki kilometrów budowanych dróg trudno nie zauważyć, że ludzie zdolni do trudnych zadań swą wolą, postawą, nastawieniem człowieka wobec świata i życia są raczej mało krzykliwi. Jeszcze gorzej wygląda sprawa w produkcji złożonej technologicznie, czy zadaniach na wysokim poziomie kultury technicznej. Nie ma co ukrywać, przewodnicy takiej działalności zdolni do pracy innowacyjnej to zasadniczo ludzie o poglądach konserwatywnych. Zauważam chwilowe powroty młodej lewicy do ambitniejszych projektów, ale zdecydowanie nie konsekwentne. Proszę pod tym kątem spojrzeć na państwową zastałą zbrojeniówkę. Dlatego tylko częściowo zgadzam się z Janem Parysem w jego wypowiedzi na temat organizacji przemysłu zbrojeniowego.
19-03-2024 [14:47] - Es | Link: Proszę być obiektywnym.
Proszę być obiektywnym. Poprzednia serwowała to samo co najmniej 6 lat. I limit grzechów dla następców ustawiła wysoko. To że akcenty położone są gdzie indziej nie zmienia destrukcyjnej dla Polski istoty działalności obu.
19-03-2024 [21:44] - wielkopolskizdzichu | Link: "Nasza armia .....zdobyła i
"Nasza armia .....zdobyła i rządziła przez pewien czas na kremlu."
Polskie wojsko nigdy nie zdobyło Kremla, a rządziło co najwyżej własnymi końmi, które zżerali, bo ich Rosjanie odcięli od papu.