Przejdź do treści
Strona główna

menu-top1

  • Blogerzy
  • Komentarze
User account menu
  • Moje wpisy
  • Zaloguj

Tzw. „Wolne sądy” wchodzą w buty sądów stalinowskich

Andy51, 17.07.2023
Za Bieruta za kawał o Stalinie można było dostać w Polsce, 3-5 lata i więcej. Ponad 30 lat po odzyskaniu wolności, za szarpanie się z tęczowymi , też można dostać 3 lata, jeżeli sędzią jest upolityczniona szlorą to tak jest. Pozostaje pytanie, dlaczego tak się dzieje?

Moim zdaniem przyczyn jest kilka ale wymienie tylko kilka. Stetryczały dziadyga prof. Strzembosz mówił, że wymiar sprawiedliwości sam się oczyści,  jak się oczyścił widać po wyroku na Marikę.

Niestety ma w tym udział PAD, który zawetował w 2017 r dwie z trzech ustaw sądowych przygotowanych przez min. Ziobro powołując się na opinie babci Zosi z Kancelarii Prezydenta.

Wydaje mi się, że zbyt „miękka” postawa wobec lewackiej Unii , która próbuje mieszać w wymiarze sprawiedliwości na swoją lewacką modłę, a przecież wymiar sprawiedliwości zgodnie z Traktatem Lizbońskim został wyłączony spod jurysdykcji Unii i należy wyłącznie do Polski.

Jeżeli do tego dodam polskich szmalcowników wciąż  donoszących na Polskę,  tak jakby to Bruksela i Berlin rządziła nad Wisłą słuchając wytycznych Grupy Webera są constans przeciwko Polsce, polscy prawni
sędziowie czując za sobą bezgraniczne poparcie tzw. „brukselskich elit”, robią co chcą czując się bezkarni. Upolitycznione stowarzyszenie prawnicze  sędzio Justitia piszą rezolucję, którą przeciwko Polsce wykorzystuje unijne lewactwo.

Sędziowie potrafią uniewinnić za zabicie staruszki na pasach (Najsztub) skazać na 3 lata za zagłodzenie matki, zabicie i spalenie dziecka, to również świętość dla niektórych sędziów za szarpanie się z tęczowymi też zasługuje na taki wyrok.

I jeszcze jedna sprawa, Prokuratura jest instytucją hierarchiczną , co się stało z prokuratorem który oskarżał Marikę, to pytanie do min. Ziobro ?
 
 
 
 
  • Zaloguj lub zarejestruj się aby dodawać komentarze
  • Odsłony: 9298
NASZ_HENRY

NASZ_HENRY

17.07.2023 10:35

Duraczenie😉
Sędziowie maja swoje korzenie w szkole Duracza.
Stąd duraczenie jest ich dziedziczną naturą 😉
Andy51

Andy51

17.07.2023 14:54

Dodane przez NASZ_HENRY w odpowiedzi na Duraczenie😉

Słuszna uwaga.
mada

mada

17.07.2023 10:49

Kadencja Safjana w TSUE się skończyła a on i oni mają to w nosie i dalej Safjan zasiada w TSUE - nielegalnie! I cisza. Trzeba ogłosić. że całe TSUE jest nielegalne - analogia do wyboru Tuska na "króla europy" - też wybrali nam naszego przedstawiciela w UE bez pytania się nas o zdanie. Plują nam w oczy a my udajemy, że tego nie widzimy. Ale co ma zrobić rząd jeżeli większość w Polsce to półgłówki i lubią być bici w gębę.
W Polsce to samo - mówi się, że jednak większość sędziów jest uczciwych, ciężko pracuje -tylko pokażcie mi takich. Ten uczciwy, który wysyłał prezesa Kaczyńskiego na badania w domu wariatów dalej jest uczciwy. A inne wyroki. Szkoda gadać. 
Jedyną metodę oczyszczenia sądów podał Herodot w "Dziejach" - innej nie ma.
Es

Es

17.07.2023 11:28

Dodane przez mada w odpowiedzi na Kadencja Safjana w TSUE się

" Ale co ma zrobić rząd jeżeli większość w Polsce to półgłówki i lubią być bici w gębę."
Skoro rządowi i partii która go formuje odpowiada, że zarządza półgłówkami, bo może nie robić nic....
sake3

sake2020

17.07.2023 12:41

Dodane przez Es w odpowiedzi na " Ale co ma zrobić rząd

@Es.......Ale półgłówków nie produkuje przecież rząd ani jego polityka.Musi pan sięgnąć głebiej,bo pana komentarz jest tylko stwierdzeniem. Nachalna propaganda naśladownictwo choćby najbardziej idiotycznych trendów i modelów zachowań z Zachodu,hasło ,,róbta co chceta'' są nie tylko w natarciu,ale już dawno przyjęte Należy jeszcze poszukać półgłówków wśród kadry akademickiej więcej stawiającej na promocję lgbt i walkę z rządem niż kształcenie studentów.,pieprzącej bez sensu o prawach człowieka,tolerancji,i zmianach płci.To skąd wziąć to wzorowe społeczeństwo?.
Darek65

Darek

17.07.2023 14:04

Dodane przez sake3 w odpowiedzi na @Es.......Ale półgłówków nie

"Nachalna propaganda naśladownictwo...." - tu trzeba się zastanowić dlaczego polskie społeczeństwo, tak doświadczone przez komunę, tak łatwo dało się "obrobić"
Andy51

Andy51

17.07.2023 14:56

Dodane przez mada w odpowiedzi na Kadencja Safjana w TSUE się

Ponoć Polska zgłaszała nowego sędziego, ale reszta "towarzystwa" sędziowskiego się nie zgodziła.
Es

Es

17.07.2023 12:35

Dziewczyna w drastyczny sposób wyleczona chyba została z młodzieńczej naiwności i -mam nadzieję-z łatwego ulegania emocjom.Odebrała przy tym może najważniejsze dla niej nauki.
Być może zrozumiała, że w pojedynkę świata nie zmieni, atakując o wiele silniejszego przciwnika, należy sobie zapewnić środki i umiejętności, którymi on nie dysponuje. No i że trzeba uważniej dobierać sobie sprzymierzeńców i przyjaciół. Kto słyszał o wyroku po jego ogłoszeniu? Jest - chociaż ja tego wytartego i nie znaczącego obecnie nic słowa nie używam w zasadzie nigdy- skandaliczny. I to zaraz po jego wydaniu powinien odbić się takim samym echem jak to jest obecnie.Ale nic takiego chyba się nie wydarzyło.Nie słyszałem.
U @Huskiego odbyła się już dyskusja(odbywa), gdzie tradycyjnie obok emocjonalnej pyskówki komentatorów, do których nie trafiają żadne argumenty i fakty- wyrok oceniają na podstawie porównania z innymi podobnymi, jakby polskie prawo wzorem anglosaskiego opierało się na zasadach precedensu- pada pytanie o przyczyne obecnej medialnej awantury.@Tomaszek jak pamiętamstawia tezę hodowania tematu na stosowny przedwyborczy czas. Ja tak daleko bym nie szedł. DZiewczyna, jak wszytko wskazuje, została potraktowana brutalnie przede wszystkim za niepoprawne hasła, przynależność do "niewłaściwych" środowisk i prezentowanie niepożądanych symboli, a wyrok wydany został wspólnie przez ideologicznie jednorodne środowisko prokuratorsko sędziowskie. Kontrola Prokuratury Generalnej nad oddziałami terenowymi jest iluzoryczna, a sam Ziobro z kilkoma pomocnikami nie jest w stanie utrzymać  w ryzach wszystkich, którym bliżej jest do motywowanego politycznymi afiliacjami terenowego układu sił niż do zasad legalizmu i prawdy materialnej. Dlatego zastanawia mnie bardziej, czy cisza wokół wyroku przez cały rok, to wina bezsilności środowiska z którym dziewczyna się identyfikuje, czy wynik swoistego skurwienia mediów przestraszonych ewentualnym atakiem na siebie za obronę osoby z "niewłaściwym" politycznym rodowodem.
Pani Anna

Pani Anna

17.07.2023 13:31

Dodane przez Es w odpowiedzi na Dziewczyna w drastyczny

@es
Tak jest, " Młodzież Wszechpolska " jest tak bezradnym środowiskiem, że nawet pełnomocnika dziewusze nie zapewnili. A z porywaniem się na silniejszego przeciwnika, to lekcja płynie taka, że na przyszłość szarpać jedną kobietę nalezy nie we czworo, ale CO NAJMNIEJ W 8 (OŚMIORO). Miałam Pana za inteligentniejszego.
Darek65

Darek

17.07.2023 14:13

Dodane przez Pani Anna w odpowiedzi na @es

@Pani Anna
W zasadzie, w wielu sprawach się z P. zgadzam. Tym razem patrzę na to troszkę inaczej. Proszę pamiętać, że przeciwnik ma o wiele większe zasoby i kadry ugruntowane w bojach od lat, a nawet pokoleń. To, jak mafia, która nie bierze jeńców.  Niemniej podzielam opinię, że druga strona podchodzi do tego zbyt infantylnie i bez przygotowania. To, jak nasz rząd, który jest wiecznie zdziwiony postawą Brukseli.
Pani Anna

Pani Anna

17.07.2023 14:35

Dodane przez Darek65 w odpowiedzi na @Pani Anna

@Darek65
Nie zgodzę się.  Gdyby zapewniono dziewusze adwokata, to możliwa byłaby apelacja, a gdyby to nie pomogło,  to kasacja. Proszę zauważyć,  że TEN SAM SĄD W TYM SAMYM SKŁADZIE PO ROKU PRZYCHYLIŁ SIĘ DO WNIOSKU skazanej o ułaskawienie i niezwłocznie przekazał sprawę Prokuratorowi Generalnemu. Tenże Prokurator ujawnił wszystkie dane pani sędzi,  która wydała wyrok, ale zatail dane swojego prokuratora, który sporządził ten kuriozalny akt oskarżenia. Prawidłowa kwalifikacja tego czynu to Art 283 k.k. (wypadek mniejszej wagi), w związku z Art. 280 k.k. (rozbój). Wtedy kara wynosi od 3 miesięcy do 5 lat, plus możliwość "zawiasów",  na czym by się prawdopodobnie skończyło.  No, ale Ziobro nie ma przecież możliwości kontrolować wszystkich swoich prokuratorów,  których tak proste zadanie przerasta... Przykro mi, ale choćby nie wiem jak się starać,  to nie widzę w tym konkretnym przypadku winy sądu.
Darek65

Darek

17.07.2023 15:04

Dodane przez Pani Anna w odpowiedzi na @Darek65

@Pani Anna
"TEN SAM SĄD W TYM SAMYM SKŁADZIE PO ROKU PRZYCHYLIŁ" - dlatego napisałem, że jej strona podeszła do sprawy tak, jak podeszła, czyli wcale nie podeszła. To, że strona przeciwna jest "silniejsza" nie oznacza, że nie trzeba walczyć.
Pani Anna

Pani Anna

17.07.2023 15:09

Dodane przez Darek65 w odpowiedzi na @Pani Anna

@Darek65
Walczyć trzeba zawsze. Natomiast nie wiem dlaczego, ale całe jej środowisko się na nią wypielo i, to pomimo, że nie wydała danych pozostałych uczestników zdarzenia. Nie pomogła jej również rodzina. Ona sama nie spełniała wymogów formalnych dla przyznania jej adwokata z urzędu.
Darek65

Darek

18.07.2023 08:04

Dodane przez Pani Anna w odpowiedzi na @Darek65

Widać takie standardy. I to chyba jest najbardziej przytłaczające.
Es

Es

17.07.2023 14:30

Dodane przez Pani Anna w odpowiedzi na @es

@Pani Anno
Ja poddaję sensowność tego, że do takiej szarpaniny w ogóle doszło. Nie jest to droga i metoda walki z lewactwem i tego typu środowiskami. Przecież napisałem wyraźnie: dziewczyna została skazana za przynależność. Te same , czy takie- i widzi to każdy- same wykroczenia ze strony tamtych środowisk są w sądach i całym wymiarze sprawiedliwości po cichu akceptowane i podlegają albo umożeniu albo znikomej penalizacji , podczas gdy środowiska  "niepoprawnych"  są traktowane bardzo surowo. Te mechanizmy powinny być przez środowiska prawicowe traktowane bardzo serio. Jeśli ktoś podejmuje się walki ideoloicznej, to pierwsze co powinien zrobić to należycie tę walkę przygotować od strony strategii i prawa. Nigdy, a przynajmniej nigdy więce nie powinno dochodzić do takich ataków. Organizacja, czy środowisko powinna przede wszystkim ograniczyć a wręcz zakazać takich indywdualnych emocjonalnych ekscesów, a każde z nich traktować jako prowokację. Każda organizacja oddziałowująca na ludzi- szczególnie młodych, na poziomie emocjonalnym musi ponosić za nich odpowiedzialność.  Dlatego o zmanipulowaniu emocjonalnym tej dziewczyny i jej pozostawieniu samej sobie piszę. 
Nie wiem jak to jest z tą Młodzieżą Wszechpolską , czy dziewczyna do nich należy, czy oni zawalili zostawiając ją bez opieki prawnej, czy zwyciężyła omerta dziennikarsko-urzędnicza. Przychylenie się tego samego sądu do zwolnienia (warunkowego?), świadczy, że wina takiego a nie innego wyroku po stronie sądu jednoznacza nie jest.
Pani Anna

Pani Anna

17.07.2023 14:46

Dodane przez Es w odpowiedzi na @Pani Anno

@es
Proszę przeczytać mój komentarz do Darek65, bo ja już nie mam siły w nieskończoność tłumaczyć prawa. Tutaj nie ma warunkowego zwolnienia, tylko UŁASKAWIENIE. Ta sama pani sędzia przychyliła się do wniosku skazanej i przekazała sprawę Prokuratorowi Generalnemu. Przy tej kwalifikacji prawnej czynu i braku apelacji to WSZYSTKO CO SĘDZIA mogła dla dziewuchy zrobić.  A sama dziewucha niech Panu Bogu na kolanach dziękuje, że "szarpała torebkę " 3 lata temu, bo po ostatniej zmianie Kodeksu Karnego przez Ziobre, za TEN sam czyn groziłoby jej min. 4,5 roku.
u2

u2

17.07.2023 14:53

Dodane przez Pani Anna w odpowiedzi na @es

Przy tej kwalifikacji prawnej czynu i braku apelacji to WSZYSTKO CO SĘDZIA mogła dla dziewuchy zrobić. 
Baju, baju. Skąd u was tyle nienawiści do Polek i Polaków ? Skoro można uniewinnić jędzowatą "babcię" Kasię, która bije, szarpie i pluje jadem to tym bardziej można uniewinnić Marikę, która dzielnie stawiała opór waszej "tęczowej" pandemii :-)
Es

Es

17.07.2023 16:15

Dodane przez Pani Anna w odpowiedzi na @es

@Pani Anna
Dla ścisłości : nie ma mowy w tej chwili o ułaskawieniu, które może dopiero nastąpić, lub nie. Jest mowa obecnie o przerwie w odbywaniu kary i ewentualnym warunkowym zwolnieniu -o którym to właśnie wspominałem- po odsiedzeniu jeszcze kilku miesięcy.. I mówimy zgodnie jak myślę o przyjętej przez prokuraturę stronniczej kwalifikacjii czynu.I tyle w kwestiach prawnych.
Pani Anna

Pani Anna

17.07.2023 17:10

Dodane przez Es w odpowiedzi na @Pani Anna

@Es
Prokurator Generalny, na wniosek sądu zawiesił Marice odbywanie kary w oczekiwaniu na ułaskawienie z mocy art.568 KPK "Uznając, że szczególnie ważne powody przemawiają za ułaskawieniem, zwłaszcza gdy uzasadnia to krótki okres pozostałej do odbycia kary, sąd wydający opinię oraz Prokurator Generalny mogą wstrzymać wykonanie kary lub zarządzić przerwę w jej wykonaniu do czasu ukończenia postępowania o ułaskawienie."
Nie ma to nic wspolnego z przerwą w wykonywaniu kary z art.153 k.k.w. Obligatoryjna przerwa w wykonaniu kary pozbawienia wolności jest orzeka w przypadku choroby psychicznej lub innej ciężkiej choroby uniemożliwiającej wykonywanie tej kary. Jednocześnie należy mieć na uwadze, że przerwa trwa do czasu ustania przeszkody (art. 153 § 1 k.k.w.). Jeżeli chodzi o fakultatywną przerwę w odbywaniu kary, to może być ona orzeczona przez sąd penitencjarny jeżeli przemawiają za tym ważne względy rodzinne lub osobiste (art. 153 § 2 k.k.w.).
Doceniam pana starania.
 
Jan1797

Jan1797

17.07.2023 20:18

Dodane przez Pani Anna w odpowiedzi na @es

Nikogo nie usprawiedliwiam, tylko pytam.
 "Ta sama pani sędzia przychyliła się do wniosku skazanej i przekazała sprawę Prokuratorowi Generalnemu. Przy tej kwalifikacji prawnej czynu i braku apelacji to WSZYSTKO"
Trzeba zatem zadać pytanie. Dlaczego wcześniej pani sędzia wydała taki wyrok?
"Okazuje się, że w 2018 roku spośród 14 mln 915 tys. spraw rozpatrzonych w sądach powszechnych 8 mln 273,7 tys. (około 55 procent) to wyroki uwzględniające skargę w całości lub w części." 
Czytaj więcej na: https://demagog.org.pl/w…
Darek65

Darek

17.07.2023 14:00

Dodane przez Es w odpowiedzi na Dziewczyna w drastyczny

"a sam Ziobro z kilkoma pomocnikami nie jest w stanie utrzymać" - bo tu potrzeba zmiany systemowej, a nie ciągłego gaszenia pojedyńczych pożarów.
Es

Es

17.07.2023 14:48

Dodane przez Darek65 w odpowiedzi na "a sam Ziobro z kilkoma

@Darek
Zmiany systemowe jak najbardziej. Ale sam widzisz, że tu chodzi raczej o więzy środowiskowe w łonie całego wymiaru sprawiedliwości. A wątpię czy jakiekolwiek zmiany systemowe, bez radykalnej miotły, są w stanie je naruszyć
Darek65

Darek

17.07.2023 15:08

Dodane przez Es w odpowiedzi na @Darek

Zmiany systemowe, to przede wszystkim legalna i radykalna miotła.
mada

mada

17.07.2023 15:09

Dodane przez Es w odpowiedzi na @Darek

Es
To sedno problemu. Bez miotły ani rusz.
u2

u2

17.07.2023 15:11

Dodane przez mada w odpowiedzi na  Es

Bez miotły ani rusz.
Trzeba w końcu dopuścić sędziów pokoju do orzekania. Dodać ławników i już jest społeczna kontrola nad wymiarem sprawiedliwości. To są proste sprawy.

Stronicowanie

  • Wszyscy 1
  • Wszyscy 2
  • Wszyscy 3
  • Wszyscy 4
  • Następna strona
  • Ostatnia strona
Andy51
Nazwa bloga:
Trójmiejskie spojrzenie
Zawód:
mgr zarządzania
Miasto:
Sopot

Statystyka blogera

Liczba wpisów: 1, 571
Liczba wyświetleń: 8,080,762
Liczba komentarzy: 17,827

Ostatnie wpisy blogera

  • Tusk dostał fiksum-dyrdum
  • Oszuści z PO okradają dzieci chore onkologicznie
  • Prezent dla Niemców od Nowackiej w 80 rocznicę wyzwolenia ob

Moje ostatnie komentarze

  • Smutna prawda.
  • Czyżby?
  • Masz rację

Najpopularniejsze wpisy blogera

  • ​Czy agent Stasi „Oscar” na Pomorza to Donald Tusk?
  • Sfałszowne wybory, dlaczego Polacy nie wychodzą na ulice ?
  • ​UB czyli Urban o Bartoszewskim

Ostatnio komentowane

  • Andy51, Smutna prawda.
  • Andy51, Czyżby?
  • Andy51, Masz rację

Wszystkie prawa zastrzeżone © 2008 - 2025, naszeblogi.pl

Strefa Wolnego Słowa: niezalezna.pl | gazetapolska.pl | panstwo.net | vod.gazetapolska.pl | naszeblogi.pl | gpcodziennie.pl | tvrepublika.pl | albicla.com

Nasza strona używa cookies czyli po polsku ciasteczek. Do czego są one potrzebne może Pan/i dowiedzieć się tu. Korzystając ze strony wyraża Pan/i zgodę na używanie ciasteczek (cookies), zgodnie z aktualnymi ustawieniami Pana/i przeglądarki. Jeśli chce Pan/i, może Pan/i zmienić ustawienia w swojej przeglądarce tak aby nie pobierała ona ciasteczek. | Polityka Prywatności

Footer

  • Kontakt
  • Nasze zasady
  • Ciasteczka "cookies"
  • Polityka prywatności