Przejdź do treści
Strona główna

menu-top1

  • Blogerzy
  • Komentarze
User account menu
  • Moje wpisy
  • Zaloguj

Dość tego Panie Prezesie Kaczyński!

jazgdyni, 09.07.2014
 
Czy Pan się też czegoś boi?! Czy może też na Pana mają haki? Dlaczego jest Pan tak pasywny?
Pieprzyć tak zwaną demokrację!
 
Chyba już najgłupszy z najgłupszych obywateli kraju pojął to wreszcie, że sytuacja w kraju jest skrajnie nienormalna.
Wszyscy myślący ludzie, nie powiązani z sitwą rujnującą naród i państwo, żądają radykalnych zmian. Żądają tych zmian m.in. od Pana, jako lidera jedynej sensownej opozycji.
Tymczasem co? Słyszę tylko cienkie pomruki, nad którymi góruje Tusk, Sienkiewicz, czy Giertych – POLACY! NIC SIĘ NIE STAŁO!
Otóż stało się. I to bardzo. Opadły ostatnie zasłony i teraz już najbardziej ślepi, tak z minus 12 dioptrii, widzą wyraźnie, że Układ, o którym od lat piszę, a który można też spokojnie nazywać mafią, sitwą, czy jeszcze gorzej, ordynarnie zawłaszczył państwo, pasie się na naszej pracy i trudzie i kompletnie nie liczy się ze zwykłymi ludźmi. Rządzący są bezczelnymi, aroganckimi złodziejami, kombinatorami i notorycznymi kłamcami. Są ponad prawem, a tak zwana demokracja pozwala im na robienie, co się im żywnie podoba. NIE MA TAKIEJ SIŁY, ŻEBY W NORMALNY, PARLAMENTARNY SPOSÓB SIĘ IM PRZECIWSTAWIĆ.
Zawsze wygrają.
 
Zapewne wie Pan i widzi to Pan, Panie prezesie Kaczyński.
Dzisiaj przerżniemy dwa następne głosowania – o odwołanie ministra spraw wewnętrznych Sienkiewicza, kompletnego nieudacznika, którego nawet premier Tusk, przechodząc obok niego w sali KRM, pyta się: - Jeszcze tu siedzisz?; i głosowanie o konstruktywne wotum nieufności i powołanie rządu technicznego.
Nie, żebym był przeciwko tym formalnym działaniom. Trzeba je wykonywać bez przerwy. Lecz z pełną świadomością, że to nic nie zmienia.
 
Sytuacja jest nadzwyczajna. Już wkrótce Polska może kompletnie zniknąć.
To i środki, by temu zapobiec, muszą być nadzwyczajne.
Przewrotu, podobnego do majowego Pan nie zrobi, bo nie ma Pan wiernych oddziałów wojska.
Ale ludzi na ulicę powinien Pan wyprowadzić. Nie po to, by oddawali krew na barykadach, ale by gremialnie demonstrowali święte oburzenie i żądali natychmiastowych, radykalnych zmian.
Może posiada Pan wiedzę, której ja nie mam, że takie akcje nie wypalą, bo naród jest zbyt zniechęcony? Czy właśnie po to spotkał się Pan z panem Dudą, który jest specem od demonstracji?
 
Panie prezesie Kaczyński.
Już pora na Pański następny krok. Jeżeli nie chcemy dopuścić do zrujnowania ojczyzny przez obecną sitwę u władzy MUSI się Pan przeistoczyć z przywódcy partyjnego na przywódcę narodowego.
Jest Pan jedynym, który może tego dokonać, bo niestety, nikogo innego nie widać.
 
Jeżeli, mimo wszystko, nic się nie będzie działo; jeżeli Pan nie podejmie naprawdę radykalnych kroków i pozwoli, żeby państwo dalej gniło do następnych wyborów, w których PiS "może" osiągnie czterdzieści procent, to uznam, że Panu jest po prostu dobrze być opozycjonistą, który tylko głośno krzyczy, ale tak na prawdę pozwala na dalsze psucie państwa.
 
Dość tego Panie Prezesie. Pora na faktyczne zmiany.
  • Zaloguj lub zarejestruj się aby dodawać komentarze
  • Odsłony: 16457
gal

ant.an

09.07.2014 07:30

No, jeżeli Pan wytropił, że Kaczyński się boi i mało tego, jako powód tego strachu wskazuje Pan haki na niego, to niech Pan raczej poszuka sobie innego przywódcy.
jazgdyni

jazgdyni

09.07.2014 07:38

Dodane przez gal w odpowiedzi na No, jeżeli Pan wytropił, że

Niech Pan nie czyta dosłownie.
Ja staram się sprowokować prezesa do ostrej akcji.
Pozdrawiam
gal

ant.an

09.07.2014 07:48

Dodane przez jazgdyni w odpowiedzi na Niech Pan nie czyta

Słowo wyleci ptakiem, a wróci wołem.
Ppozdrawiam
Marek1taki

Anonymous

09.07.2014 07:34

@autor Tak właśnie sądzę, że Prezes Kaczyński ma wiedzę, której my nie posiadamy. A przecież ma też tę wiedzę, którą my posiadamy, że drogą demokratyczną rozwiązanie Sejmu nie jest możliwe oraz, że jest możliwe drogą pozademokratyczną, której demonstrację mieliśmy kilka dni przed wybuchem tzw. afery taśmowej. Bo za drogę pozademokratyczną należy uznać fenomen głosowań nad immunitetem Mariusza Kamińskiego i nad emeryturami-odszkodowaniami dla ofiar hitleryzmu i stalinizmu, których beneficjentami zostaną mieszkańcy Izraela. Fenomen przywodzący na myśl głosowanie nad obaleniem rządu Jana Olszewskiego.
jazgdyni

jazgdyni

09.07.2014 08:14

Dodane przez Marek1taki w odpowiedzi na @autor Tak właśnie sądzę, że

Nie mam zaufania do głosowań. 70% posłów wie dobrze, że już raczej nigdy nie znajdą się w sejmie. Więc wolą trwać. Każy miesiąc i każda pensja się liczy.
Pozdrawiam
Domyślny avatar

siermięga

09.07.2014 07:38

Panie ,po co tak napinać się od rana,pośpiesz na dzisiaj to jest potrzebny jak zwykle przy łapaniu pcheł.Pętla na szyji nierządu jest założona ale ciągle się jeszcze bronią,teraz na siłę pchając w ramiona PIS upadłe byty,pjn,zobrzystów -puczystow,jego złotoustośc gowinka.Do ataku nie idzie się bez zabezpieczenia tyłów bo inaczej grozi powtórka!Czołgi i ten bohaterski Chińczyk,Pan chyba pamięta jak się to skończyło.
jazgdyni

jazgdyni

09.07.2014 08:17

Dodane przez siermięga w odpowiedzi na Panie ,po co tak napinać się

Panie Siermięga,
ile ma Pan lat? Ja już czekać nie chcę i nie mogę. Tak jest - pośpiech jest jak najbardziej potrzebny.
Inaczej to defetyzm (albo tuskizm)
Pozdrawiam
NASZ_HENRY

NASZ_HENRY

09.07.2014 08:08

To POproszę scenariusz i listę ochotników ;-)
jazgdyni

jazgdyni

09.07.2014 08:18

Dodane przez NASZ_HENRY w odpowiedzi na To POproszę scenariusz i

Może razem napiszemy?
Aha... i zgłaszam się na ochotnika.
marco.kon

Marian Konarski

09.07.2014 11:17

Dodane przez NASZ_HENRY w odpowiedzi na To POproszę scenariusz i

Scenariusz ? Marsz Niepodległości 11.11.2013 w Warszawie, Manifestacje czerwcowe Ruchu Narodowego. Ochotnicy ? Młodzież skupiona wokół Ruchu Narodowego.
jazgdyni

jazgdyni

09.07.2014 12:36

Dodane przez marco.kon w odpowiedzi na Scenariusz ? Marsz

Ochotnicy ? Młodzież skupiona wokół Ruchu Narodowego.
Pewien jestem, że Duda też dołożyłby znaczne siły.
Pozdrawiam
Józef Darski

Józef Darski

09.07.2014 08:31

Wszyscy myślący ludzie, nie powiązani z sitwą rujnującą naród i państwo, żądają radykalnych zmian.
tzn. ilu - bo nie widzę nikogo, emeryci nie wystarczą, tym bardziej, że ktoś musi pchać ich wózki i donieść laski. A ochotników nie ma.
Nikt nie będzie demonstrował, chyba że Pan im zapłaci, Polacy się już nie zbuntują. Czas buntów minął. Nastał czas samozniewolenia.
jazgdyni

jazgdyni

09.07.2014 11:30

Dodane przez Józef Darski w odpowiedzi na Wszyscy myślący ludzie, nie

Drogi Panie Józefie,
bądźmy uczciwi - bodajże 68% społeczeństwa żąda odwołania ferajny Tuska. Coś około 11% jest za jego dalszym trwaniem.
Protesty i ulica to domena ludzi młodych. Pan i ja możemy wspierać naszymi laskami ( w moim wypadku to solidna maczuga i proszę bez podtekstów Sikorskiego). Ile tych młodych do 35 roku życia popiera Tuska? Mało? Mało! W większości to korwiniści i pisowcy. Oni wołają i będą wołać głośno - Tusku won!
Pozdrawiam
marco.kon

Marian Konarski

09.07.2014 11:41

Dodane przez jazgdyni w odpowiedzi na Drogi Panie Józefie, bądźmy

Zakazane słowa >>> . . . . . . . . . . . . . Ruch Narodowy.
Józef Darski

Józef Darski

09.07.2014 16:43

Dodane przez jazgdyni w odpowiedzi na Drogi Panie Józefie, bądźmy

Zwłaszcza te 700 tys., które umieściło w Sejmie partię degeneratów. Tu nie chodzi o werbalne poparcie lecz zaangażowanie się, które jest nikłe.

Domyślny avatar

siermięga

09.07.2014 17:19

Dodane przez Józef Darski w odpowiedzi na Wszyscy myślący ludzie, nie

Panie Józefie,nic nie jest takie proste i nie wszyscy godzą się na zniewolenie ,sadzę ,że taki czas jeszcze nie nadszedł.Na majdan ,na majdan,ile czasu mięło aby władze Ukrainy skleciły jakie takie siły aby dać odpór kacapom i jej agenturze wewnętrznej.Gdzie jest prawy sektor,gdzie sotnie , siedzą w namiotach i okupują dalej budynki,po co,ja nie wiem .Wiem ,że ich na froncie nie ma a na co czekają ?!?Nowe władze w Polsce miałyby identyczne problemy i to ,że wszystkich stron,ci wszyscy co za nierządem stoją są uzbrojeni po zęby,zająć magazyny z bronią,tam wiatr hula ,co było to wyprzedano!Być może uda się przejąc władzę bez tego wszystkiego co przerabia Ukraina i myślę ,że stanie się szybciej niż myślimy,nic ,nikomu nie jest dane na zawsze,sojusze i poparcie też wielcy tego świata mogą zmienić. Pozdrowienia.
Krzysztof Pasierbiewicz

Krzysztof Pasierbiewicz

09.07.2014 08:55

Panie Januszu,
Gratuluję notki!
Obawiam się jednak, że nie zostanie ona właściwie zrozumiana przez "ortodoksyjnych, jajogłowych pisowców".
Dlatego Pańskiej notki nie będą komentował, bo Pana rozdziobią wspomniani wyżej maniacy ogarnięci patologiczną podejrzliwością w stosunku do wszystkich i wszystkiego.
W wolnej chwili proszę zajrzeć, co się dzieje u mnie, po napisaniu mojej ostatniej notki.
Pozdrawiam Pana serdecznie i podobnie jak Pan, jak najlepiej życzę panu prezesowi Kaczyńskiemu.
PS. W TVN24 właśnie zaczyna się "pokazowa" transmisja z głosowań nad złożonym przez PIS wotum nieufności dla rządu Tuska i ministra Sienkiewicza.
wandaherbert

wandaherbert

09.07.2014 11:17

Dodane przez Krzysztof Pasi… w odpowiedzi na Panie Januszu, Gratuluję

Pan ,jak ktoś ma inne zdanie od Pana dot.dzialan Prezesa J.Kaczynskiego i PiSu wyzywa od "ortodoksyjnych,jajoglowych pisowcow"Niektorzy blogerzy ,a szczegolnie Pan, macie do nas zwyklych ,prostych komentujących ,a nie zgadzajacych sie z Panem, min.okreslenie wyżej podane.Ja mam ponad 70l ,duzo widzialem roznej maści "bohaterow -krzykaczy" ,a jak przyszlo co do czego to pochowali sie .Sposoby walki 30-40lat temu niekoniecznie sa przydatne teraz.Pan i wielu tzw.dobrze życzacych PiS, przy tych dobrych radach staracie sie wbijac szpile Wiem jedno ,że duzo jest w przestrzeni medialnej tych,ktorzy czuwaja by PiS nie roslo
jazgdyni

jazgdyni

09.07.2014 12:39

Dodane przez wandaherbert w odpowiedzi na Pan ,jak ktoś ma inne zdanie

Szanowny Panie,
sytuacja jest doprawdy nadzwyczajna. Ile jeszcze trzeba znieść?
Już 10 kwietnia 2010 to w normalnym społeczeństwie było dosyć by przegonić bandę szubrawców.
Ma Pan 70 lat. Chce Pan doczekać wolnej Polski?
Wzywam do działania. Przyrzekam, że chowac się nie będę.
Pozdrawiam
jazgdyni

jazgdyni

09.07.2014 11:34

Dodane przez Krzysztof Pasi… w odpowiedzi na Panie Januszu, Gratuluję

Witam
Mam chwilę czasu i oglądam Sejm. Mamy naród kontra posłowie. Dobra nauczka na przyszłość.
Zobaczymy, co będzie, za parę godzin.
Pozdrawiam serdecznie
Ps. Ortodoksów, przepraszam za wyrażenie, olewam. Widzę, jak się nad Panem znęcają.
Domyślny avatar

Jan Własnowolny

09.07.2014 09:07

ZA JUTRO Dla Polski więc Iskrą młodości Razem zgodnie Zapalmy pochodnie Dla Polski Wolnej od sovietów Spasionych pasożytów Rudych lisów Zdradzieckich kretów Bez komuny WRONy Bezpieki obrony Upiorów Morderców Fanatyków Szyderców Dla Polski Wolnej i Niepodległej Choćby przyszło życia los Rzucić na Majdanu stos .... ZA UCZCIWOŚCI GŁOS Nie zagłuszy tego narodu Tuba bolszewickiego rodu Choćby przyszło życia los Rzucić na Majdanu stos .... ZA JUTRO .... bez ludzkich gnid, padalców, os.
jazgdyni

jazgdyni

09.07.2014 11:35

Dodane przez Jan Własnowolny w odpowiedzi na ZA JUTRO Dla Polski

No widzi Pan...
Znowu nadszedł czas rewolucyjnej poezji.
Takie czasy.
Pozdrawiam
Andy51

Andy51

09.07.2014 09:30

Cześć Janusz
Znasz mnie i znasz moje poglądy, ale z Twoją notką głęboko się nie zgadzam. Prezes ma przeciw sobie resortowe media, nie pomagają Prezesowi pasywne związki, wojsko pod butem Komorowskiego, społeczeństwo pasywne, młodzież wyemigrowała. Prezes robi to na co pozwalają mu  obecne okoliczności.Namawianie do radykalnych działań jest w obecnej chwili samobójstwem. Być może jesienią PiS wyprowadzi ludzi na ulice, ale nie teraz. Indoktrynacja i ogłupianie ludzi osiągnęły poziom nie notowany nawet w czasie  komuny. Strach o pracę i swoje rodziny powoduje bierność społeczeństwa , Za komuny byliśmy my i oni, teraz takich podziałów nie ma część społeczeństwa nie uważa byłych działaczy  opozycji i solidarności, którzy zblatowali się z postkomunistami, biznesmenami o proweniencji TW za onych i to jest tragedia. Jedynie co mi przychodzi do głowy to słowa piosenki Kazika " co żeście skurwysyny zrobili z tym narodem" , a katastrofa smoleńska ukazuje jak bardzo i komu przeszkadzał śp. Lech Kaczyński.
Na zakończenie trochę pozytywnej myśli. Piłsudski gdy wyruszał  na walkę  z Oleandrów miał tylko 162 żołnierzy a wówczas w Warszawie 1916 r Warszawiacy żegnali Rosjan idących na front " Nasi idą na wojnę" kwiatami 
Pozdrawiam
Andrzej
jazgdyni

jazgdyni

09.07.2014 11:41

Dodane przez Andy51 w odpowiedzi na Cześć Janusz Znasz mnie i

Witaj Andrzeju
Nie twierdzę, że moja ocena sytuacji jest nieomylna. Ale jest. A jak jest inaczej, to proszę o argumenty.
Napisałem zresztą, że Prezes ma znacznie lepsze wiadomości ode mnie i rozeznanie sytuacji.
Jednakże wydaje mi się, już po raz drugi, bo pierwszy raz było to po Smoleńsku, że znowu tracimy okazję.
Dlaczego jesienią wyprowadzi ludzi na ulicę?
A może jeszcze dalej - "zima wasza, wiosna nasza" ?
A później kolejne przegrane wybory...
Pozdrawiam
Andy51

Andy51

09.07.2014 11:47

Dodane przez jazgdyni w odpowiedzi na Witaj Andrzeju Nie twierdzę,

Cześć 
dlaczego nie latem, gdyż ludzie myślą o grillowaniu i plaży? podam prosty przykład , pod dom Tuska na manifestację ogłoszoną w niezależnych mediach i portalach przyszło około 40 osób, i teraz Janusz odpowiedz sobie sam dlaczego nie już od razu, latem.
Pozdrawiam
jazgdyni

jazgdyni

09.07.2014 12:48

Dodane przez Andy51 w odpowiedzi na Cześć  dlaczego nie latem,

Nie jestem taki pewien...
Widzisz, poniżej młodzież deklaruje gotowość.
A Solidarność???
Trzeba stworzyć klimat, a nie załamywać ręce.
Domyślny avatar

waga

09.07.2014 12:20

Dodane przez jazgdyni w odpowiedzi na Witaj Andrzeju Nie twierdzę,

Dla wszystkich Polaków była to TRAGEDIA, nie okazja. TRAGEDIA porażająca. ad. "Jednakże wydaje mi się, już po raz drugi, bo pierwszy raz było to po Smoleńsku, że znowu tracimy okazję."
jazgdyni

jazgdyni

09.07.2014 12:46

Dodane przez waga w odpowiedzi na Dla wszystkich Polaków była

TRAGEDIA, nawet porażająca, jaką niewątpliwie był Smoleńsk, nie usprawiedliwia późniejszej bierności i oddania bez walki pola tym, którzy byli zapewne za tą tragedię współwinni.
Domyślny avatar

cyborg59

09.07.2014 13:34

Dodane przez Andy51 w odpowiedzi na Cześć Janusz Znasz mnie i

Dokładnie tak samo myślę . ***** !
Domyślny avatar

Zyndramek

09.07.2014 16:37

Dodane przez Andy51 w odpowiedzi na Cześć Janusz Znasz mnie i

"Ja-ro-sław, Polskie zbaf" Słusznie Panowie przypominacie, że Marszałek był najpierw żołnierzem i w aktualnych jemu warunkach był najlepszym patriotą dążącym do wyzwolenia jedynie możliwą drogą militarną. Słusznie panowie przypominają, że w polityce europejskiej i światowej (w Paryżje i w Ameryce) stanowisko polskie reprezentował pianista (wielki pianista i wielki Polak). "Ja - ro - sław" nie ma doświadczenia wojskowego (bojowego) - kamienie i butelki to nie jest jego oręż - nie jest też światowej sławy pianistą. Natomiast "od zawsze" jest politykiem i, to bez wątpienia, Polskim politykiem i jak jego św. pamięci brat Lech wielkim patriotą - robi dla Ojczyzny co potrafi i w dziedzinie, w której jest biegły. Gdzie się podziali polscy wojownicy usiłują dociec polscy historycy i prof. Szwagrzyk. Ale zawsze możemy wysłać na ulice emerytki z parasolkami, tyle że ten legion też nie podlega bezpośrednio komendzie "Ja - ro - sła - wa" i wymaga większego zaangażowania logistycznego (wenflony, baseny, laski i inne akcesoria kibolskie). - A banda (mafia, która przeniknęła do najwyższych struktur państwa) wyśle naprzeciw rosłych ocipiałych i ociemniałych z długimi białymi lagami. Skrzydła husarskie, czy anielskie odważnym protestującym dopinać?
marco.kon

Marian Konarski

09.07.2014 11:14

Czy Prezes Kaczyński czegoś się boi ? TAK, boi się reakcji tzw. opinii światowej, czytaj światowego gangsteryzmu finansowego.
jazgdyni

jazgdyni

09.07.2014 12:49

Dodane przez marco.kon w odpowiedzi na Czy Prezes Kaczyński czegoś

Orban się jakoś nie przestraszył.
I co mu zrobili?
Domyślny avatar

Stan

09.07.2014 12:07

Uważam,że niestety ma Pan rację.Jedyną nadzieją jest to,że Pan Jarosław Kaczyński ma wiedzę,której nam brak.Oby tak było w rzeczywistości bo inaczej to czarna rozpacz.Choć głosowanie PiS-U za odszkodowaniami dla Izraelczyków,niestety nie mieści mi się w głowie.Czy nas na to stać?Co my Polacy, mamy wspólnego z nazizmem,komunizmem i ich skutkami dla Żydów? Czy tym samym nie kreujemy się na świętszych od samego Papieża?
jazgdyni

jazgdyni

09.07.2014 12:56

Dodane przez Stan w odpowiedzi na Uważam,że niestety ma Pan

Witam
Nie znam całej prawdy o tym głosowaniu, o czym się sporo mówi.
Postaram się odszukać pełne fakty.
Pozdrawiam
Domyślny avatar

Stan

09.07.2014 13:13

Dodane przez jazgdyni w odpowiedzi na Witam Nie znam całej prawdy

Cały PiS(oprócz jednego posła)glosował za i zupełnie mnie to rozwaliło na łopatki.Co jest grane,nic nie rozumie z takiej polityki.Może mi to ktoś wytłumaczyć? Pozdrawiam serdecznie.
Marcin Tomala

Marcin Tomala

09.07.2014 12:43

Z kim na te barykady, z kim?
Po pierwsze lokalne struktury i wybrani działacze skoncentrowani wokół Kaczyńskiego, przecież jak mamy motywować ludzi do walki za kogoś, kto tylko o stołek i własny tyłek dba tak samo jak ci, z którymi mamy walczyć?
Po drugie solidarność i jedność polskiego społeczeństwa, którego marazm i bierność sięgają szczytów. Arogancja i brak świadomości przewyższają niejednokrotnie arogancję premiera Tuska.
Z jednej strony cynicznie tracę nadzieję, że uda się cokolwiek zmienić na drodze demokratycznej. Z drugiej, ta waleczna droga, cóż, ma moim zdaniem szanse jeszcze mniejsze.
Ale doceniam, że są jeszcze tacy, którzy wierzą, jak Pan. Bez ironii trzymam kciuki, ba, sam z widłami przyjadę z tej mojej angielskiej pipidówy (jak mnie profesor Pasierbiewicz zwykł obrażać), jak będzie trzeba.
Pozdrawiam!
jazgdyni

jazgdyni

09.07.2014 12:54

Dodane przez Marcin Tomala w odpowiedzi na Z kim na te barykady, z

Panie Marcinie!
Przekonajmy się!
Nie uda się, naród, gnuśny, nie sprosta wyzwaniu, to ja się wyprowadzam nawet dalej od Pana, na jakieś Szetlandy, albo Lofoty. Ale próbujmy wszystkiego na litość boską!
Pozdrawiam
NASZ_HENRY

NASZ_HENRY

09.07.2014 13:05

Dodane przez Marcin Tomala w odpowiedzi na Z kim na te barykady, z

Widły i kosa już dla Ciebie czeka ;-)
Domyślny avatar

PDP

09.07.2014 12:45

Różne są formy butny przeciwko władzy. Wyjście na ulice może być tak naprawdę dla władzy jego najbardziej użyteczną formą. Ale buntem jest przejście do szarej strefy, przeniesienie działalności gospodarczej do Czech, na Słowację czy do UK, kupowanie fajek z przemytu, pędzenie bimbru, alkohol z kontrabandy, lewe paliwo. Kiedy obywatele buntują się poprzez takie formy protestu przeciwko dalszemu finansowaniu władzy, to żaden rząd tego na dłuższą metę nie wytrzyma.
jazgdyni

jazgdyni

09.07.2014 15:03

Dodane przez PDP w odpowiedzi na Różne są formy butny

Jasne, że obywatelskie nieposłuszeństwo można wyrazić na tysiąc sposobów.
Ale ci tchórze boją się tylko jednego - protestujących na ulicy ludzi.
Reszta, to działania długofalowe.
A i tak to oni wygrają wybory.
Domyślny avatar

cyborg59

09.07.2014 13:01

Janusz ! Gołym okiem widać, starczym uchem słychać ;-)) , że jaśnie płemieł prowokuje do działań ! Przez prawie dwie kadencje banda impotentów nie potrafiła niczego sama zaproponować. Ulubioną metodą było i jest wywołać drakę, poczekać co zaproponują inni i się do usranej śmierci "ustosunkowywać", debatować, słupkoonanizować. Raz wreszcie ta banda musi zaproponować coś bez podpowiedzi, wykonać albo sp....ać na drzewo! Właściwie na jedno wychodzi : i tak skończy się trubunałem.
jazgdyni

jazgdyni

09.07.2014 15:06

Dodane przez cyborg59 w odpowiedzi na Janusz ! Gołym okiem widać,

Ja nie liczę, że oni coś zaproponują. Przed chwilą Sienkiewicz w Sejmie pięknie odwracał kota ogonem.
To mistrzowie gry na przeczekanie.
Ich trzeba zaatakować. I to ostro!
Pozdrawiam
Domyślny avatar

jasimalgosia

09.07.2014 14:55

jakby ludzie czuli koniecznosc wyjscia na ulica, to by chyba wyszli. Czemu siedza cicho? ( Paru narodowcow wszak wyszlo, a ktos do nich dolaczyl?) Po co tu wezwania Kaczynskiego w tak oczywistej sprawie, kiedy jeszcze moga byc perturbacje pomiedzy poszczegolnymi ugrupowaniami? Skoro ludzie wola grillowac, ogladac TV, jeszcze inni sie ciesza, ze dostana u Niemca na polu 8,50€, wiec maja wszystko gdzies... Nie wiem, moze znowu zaborow potrzeba, coby pojsc po rozumu do glowy. Czy w tym kraju, na dzien dzisiejszy nienajciekawszy ludzie (jeszcze przed wyjsciem na ulice) spotykaja sie w lokalnym gronie na "Polakow powazne rozmowy"? Niemcy np. robia to regularnie i to przy o wiele bardziej blachych sprawach. Od rady miasta poczawszy, czuje sie ich oddech na karku.
jazgdyni

jazgdyni

09.07.2014 15:21

Dodane przez jasimalgosia w odpowiedzi na jakby ludzie czuli

jakby ludzie czuli koniecznosc wyjscia na ulica, to by chyba wyszli. Czemu siedza cicho?
Bo potrzebują przywódcy, bo potrzebują zachęty i determinacji.
Tak jest zawsze. Ktoś to zorganizuje - to wyjdą.
Proszę się nie martwić.
Pozdrawiam
Domyślny avatar

Dorota M

09.07.2014 16:07

Obciążenie JK w obecnej sytuacji politycznej i demograficznej, jest ogromne. Ze wszystkich stron na niego spadają bluzgi. Od swoich, że za mało radykalny, z mediów i od "autorytetów" strzelanie ostra amunicją, od narodowców i korwinowców kłamliwe pomówienia. Czym dysponuje PIS? Garstką oddanych patriotów, przeważnie w wieku emerytalnym i podobnie garstką młodych ludzi rozumiejących fatalną sytuacje Polski. Ale jeszcze są niemałe siły zewnętrzne, które wspólnie i ze wschodu i z zachodu, a także z południa pilnują, żeby zachowane było status quo. Dlatego poruszanie się w dobrej sprawie małymi kroczkami, jest chyba jedyną dobra strategią i własnie JK ją podjął. Nie ostudzi to nas w gorącej wodzie kąpanych, bo nie mamy innego wyjścia, a ten umiar pozwoli otrzeźwieć zaczadzonym. O obojętnych nie mówię, bo na nich potrzeba bomby rozpryskowej, która zabierze im nie tylko kiełbasę z grilla.
jazgdyni

jazgdyni

09.07.2014 18:34

Dodane przez Dorota M w odpowiedzi na Obciążenie JK w obecnej

Droga Pani Doroto M.
Mnie już nic nie ostudzi. Ja już stary jestem. Więc chcę przeżyć zniknięcie Tuska.
Małymi kroczkami to się tańczy oberka.
Wyobraża sobie Sz. Pani, że między wojnami w 20 lat moją całą Gdynię wybudowano?
A teraz minęło 25 lat. I co? To samo szambo, które dzisiaj Palikmiotowi w Sejmie wybijało.
Pozdrawiam
Domyślny avatar

cigane

25.11.2014 12:38

Dodane przez Dorota M w odpowiedzi na Obciążenie JK w obecnej

Popieram w 100 %...nie trzeba nam rozlewu krwi , jeśli oni gniją , to kwestią czasu jest ich naturalny rozpad
Domyślny avatar

siermięga

09.07.2014 17:32

Tak po prawdzie to nic u Pana się nie zmieniło,Prezes winien!Sytuacja się zmienia dzień po dniu ,trzeba cierpliwości.
jazgdyni

jazgdyni

09.07.2014 18:36

Dodane przez siermięga w odpowiedzi na Tak po prawdzie to nic u Pana

Panie Siermięgo
Ja partyzant z pierwszej linii okopów, jako nowoczesny wojownik, będę ryczał wodzowi - do boju!!!
Domyślny avatar

siermięga

09.07.2014 19:13

Dodane przez jazgdyni w odpowiedzi na Panie Siermięgo Ja partyzant

No pewnie ,a jak się rzuci samotnie do boju i go posiekają to powie Pan ale głupek!Wodz to ma być z tyłu i podejmować decyzje.Tak nie będzie,bo to jak Pan się nie podniesie i nie ruszy to ja z tyłu z naganem w ręku już Panu kota popędzę.
jazgdyni
Nazwa bloga:
Żadnej bieżączki i propagandy
Zawód:
inżynier elektronik, oficer ETO (statki offshore), obecnie zasłużenie odpoczywa
Miasto:
Gdynia

Statystyka blogera

Liczba wpisów: 1, 157
Liczba wyświetleń: 8,962,587
Liczba komentarzy: 32,585

Ostatnie wpisy blogera

  • Czyżby wreszcie? Budowa IV RP start!
  • Boski nekar – eliksir życia
  • Wreszcie to się stało

Moje ostatnie komentarze

  •  Ciekawe.
  • @paparazziPapaFakt, niestety swoje lata mam. Mimo tego, jak się przekonał o tym jeden naćpany gangus, całkiem niedawno, gdy złapałem go w precyzyjnym miejscu, że aż uklęknął i błagał o łaskę. I mam…
  •       @Ula UjejskaCześć Ulu. Jakże miło cię ponownie widać. Mam nadzieję, że ze zdrowiem wszystko w porządku?Widzisz, moi przodkowie to kresy. Czyli Rzeczpospolita ON.…

Najpopularniejsze wpisy blogera

  • PROWOKATOR
  • Czego my nie wiemy, choć powinniśmy wiedzieć.
  • Mafia powstała w Trójmieście. Tak, jak obecny rząd.

Ostatnio komentowane

  • EsaurGappa, Właśnie widziałem nagranie z Belfastu gdzie morderca z Sudanu na oczach Irlandczyków mordował ich rodaka,z tego filmiku wynika że miejscowi byli bezbronni,a najstarszy z nich jakiś gość 60 + jako…
  • Tomaszek, Punkt widzenia z miejsca siedzenia .
  • jazgdyni,  Ciekawe.

Wszystkie prawa zastrzeżone © 2008 - 2026, naszeblogi.pl

Strefa Wolnego Słowa: niezalezna.pl | gazetapolska.pl | panstwo.net | vod.gazetapolska.pl | naszeblogi.pl | gpcodziennie.pl | tvrepublika.pl | albicla.com

Nasza strona używa cookies czyli po polsku ciasteczek. Do czego są one potrzebne może Pan/i dowiedzieć się tu. Korzystając ze strony wyraża Pan/i zgodę na używanie ciasteczek (cookies), zgodnie z aktualnymi ustawieniami Pana/i przeglądarki. Jeśli chce Pan/i, może Pan/i zmienić ustawienia w swojej przeglądarce tak aby nie pobierała ona ciasteczek. | Polityka Prywatności

Footer

  • Kontakt
  • Nasze zasady
  • Ciasteczka "cookies"
  • Polityka prywatności