Ten teledysk obejrzało w youtubie prawie milion widzów, (940 316)
Lubi go 3143 osoby, nie lubi 173.
LIczba komentarzy to 914
Kanał zasubskrybowało 143 osoby (jest to jedyny film tego użytkownika)
Film zamieszczono 2 dni temu.
Ten sam użytkownik, również 2 dni temu zamieścił drugi film.
Różnią się jedynie podkładem audio, w pierwszym zachowano oryginalny głos Van Damma, w drugim zamieszczono gorszej jakości słowa Kaczyńskiego.
Drugi film obejrzało 9 tys. osób (9016)
lubi go 86 os, nie lubi 16
liczba komentarzy to 16
Da się z tego wyciągnąć jakieś wnioski?
Może o sile przemysłu pogardy?
Albo o tym jaką popularność mógłby osiągnąć Kaczyński gdyby w mediach było uczciwe pole do konkurencji?
- Zaloguj lub zarejestruj się aby dodawać komentarze
- Odsłony: 5226
Filmiki świadczą jedynie o tym, że Volvo(R) zatrudniło do promocji swoich produktów tę samą agencję, która wcześniej promowała firmę United Color of Benetton(R).
Niektórych odbiorców tego typu reklamy fascynują.