OkuPOwani i okuPOnci czyli DZIWY i DZIW(K)Y

Zdumiewają mnie ostatnie okoliczności . PIS się schował do norki i wystawił peryskop .Zamiast tłuc w POlszewików , liże rany po Rońdzie. Rońda zaś kulturalnie przeprosił i towarzystwo mu wybaczyło . No qrwa szczyt elegancji zamiast go kopnąć w dupę   !!! Pisałem wielokrotnie o tym aby PIS najął amerykańska agencje PR i poprowadził swój atak w stylu nowoczesnym a nie leśnych dziadków co to maja racje ale ta rację mogą sobie wsadzić w cztery litery!!! SKUTECZNOŚĆ to jest synonim współczesnego polityka . Rozmowa w stylu normalnego ze złodziejem winna być następująca „ oddaj co ukradłeś bo ci przy…..le” . Natomiast PIS uprawia PiS-dolenie w stylu , a jaki ty jesteś niedobry łobuzie TY… , oddaj mi moją własność . Ja wiem że PIS ma taki stan jaki ma, ale do jasnej cholery macie NAS!!!!!! Jeszcze znajdzie się w Polsce 10 000 chłopa , co wywrócą ten system do góry nogami!!!Marsz w Krakowie ? Ok… rozumiem , ale trzeba było wyslać emisariuszy do kibiców i poprosic o pomoc we wsparciu narodowców . Niech Ci którzy mogą leją POlszewików!!! Kupuje GPC i GP bo wspomagam Polską prawicę . Ale treści tam publikowane zaczynają być nudne . Z kuźnicy Kołłątajowskiej robicie flaki z olejem . Oprócz smoleńska jest normalne życie .GPC i GP powinno być kuźnia nowych pomysłów , pismem które publikuje rozwiązania , pomysły i wytycza drogę . Jest za to kręcenie się wokół smoleńska , które i tak nic nie da póki nie zdobędziemy władzy i nie skarzemy winnych . Do jasnej cholery weźcie się do roboty , skutecznej . W Warszawie wygraliśmy , problem tylko w tym że to PIS biją a nie PIS ,PO. Nie wiem kto rządzi polityka informacyjna PIS ale ten kto to robi jest do bani . Macie szczere intencje ale jesteście amatorami . Atakujcie jak ci zwyrodnialcy z PO , nie potraficie najmijcie profesjonalistów . Brakuje wam kasy? To ogłoście zbiórkę . Chętnie dam i dadzą inni . Jest nas co najmniej 6 milionów więc korzystajcie z tego . Jest rok 2013 i ja ,Kat, obywatel Polski nie proszę lecz żądam by w 2018 w stulecie odzyskania NIEPODLEGLOŚCI , moja ojczyzna , Polska tą niepodległość uzyskała . A jeśli nie potraficie , nie umiecie to powiedzcie wprost….. my to zrozumiemy i damy wam wsparcie …..NA ULICY…. Na polskiej ulicy…..

Forum jest miejscem wymiany opinii użytkowników, myśli, informacji, komentarzy, nawiązywania kontaktów i rodzenia się inicjatyw. Dlatego eliminowane będą wszelkie wpisy wielokrotne, zawierające wulgarne słowa i wyrażenia, groźby karalne, obrzucanie się obelgami, obrażanie forumowiczów, członków redakcji i innych osób. Bezwzględnie będziemy zwalczali trollowanie, wszczynanie awantur i prowokowanie. Jeśli czyjaś opinia nie została dopuszczona, to znaczy, że zaliczona została do jednej z wymienionych kategorii. Jednocześnie podkreślamy, iż rozumiemy, że nasze środowisko chce mieć miejsce odreagowywania wielu lat poniżania i ciągłej nagonki na nas przez obóz "miłości", ale nie upoważnia to do stosowania wulgarnego języka. Dopuszczalna jest natomiast nawet najostrzejsza krytyka, ale bez wycieczek osobistych.

Komentarze

Obrazek użytkownika sydney.sunrise

27-10-2013 [23:50] - sydney.sunrise | Link:

... czemu nie stworzycie portalu piszacego o Polsce w co najmniej 3 jezykach ? ... takie sprawy jak rabowanie majatku panstwowego za pomoca prywatyzacji, dyktatura LGBT, a przede wszystkim pozbawianie suwerennosci leza na sercu wszystkim ruchom prawicowym w Europie ... ale o Polsce nic sie nie wie bo piszecie tylko po polsku ...

... skutkiem tego nie mozna przeblogowac zadnego z waszych artykulow na jakikolwiek blog czy portal zachodni w ciagu jednej minuty ... trzeba sie zabrac najpierw za tlumaczenie, a czas leci ...

Obrazek użytkownika kat

28-10-2013 [19:43] - kat | Link:

dobry pomysł.....pozdrówka

Obrazek użytkownika NASZ_HENRY

28-10-2013 [07:55] - NASZ_HENRY | Link:

Najlepiej wypadają prof. Krystyna Pawłowicz i prof. Chris Ciszewski w końcu amatorzy medialni ;-)

Obrazek użytkownika kat

28-10-2013 [19:44] - kat | Link:

bardzo bym chciał aby PIS gadał Cieszewskim...pozdrówka

Obrazek użytkownika dogard

28-10-2013 [08:42] - dogard | Link:

nie widze potrzeby angazowania sie w jego slalomy samego PiS-u...na to wlasnie czekali szechterscy rezimowcy,a tu d..a blada, prowokacja nie wypalila.

Obrazek użytkownika kat

28-10-2013 [19:45] - kat | Link:

Rońda był osoba publiczną i reprezentował ZP

Obrazek użytkownika dogard

28-10-2013 [21:26] - dogard | Link:

przedstawicielem PiS W KOMISJI-W TEM RZECZ.cHYBA JEST ROWNIEZ DOROSLYM CZLEKIEM,wIEC NIECH SAM ZA SIE ODPOWIADA.

Obrazek użytkownika ba.a

28-10-2013 [15:09] - ba.a | Link:

ci POpaprańcy pozwalają sobie coraz śmielej.Windują się jeszcze wyżej i jeszcze bardziej bogacą.My zapłatę za takie postepowanie,ciągle im obiecujemy.Tylko obiecujemy.

Obrazek użytkownika kat

28-10-2013 [19:45] - kat | Link:

też mnie to wqrwia...pozdrówka

Obrazek użytkownika Lusia

28-10-2013 [17:32] - Lusia | Link:

Ale o jakim siłowym działaniu mówisz Kacie? Przecież wszelkie siły są po stronie Tuska. Co poradzą nieuzbrojeni ludzie nawet w ilości 50 tysięcy. Z PR oczywiście masz racje, ale każdą próbę sił wygra Sienkiewicz ze swoimi zwołanymi zewsząd pachołkami. Jarosław o tym doskonale wie i nie może od ludzi żądać przegranej ofiary. Jego działanie jest systematyczne i skuteczne, a błędy zdarzają się nawet w najlepszej rodzinie. Niecierpliwość w spawach siłowych, a POpaprańcy własnie działają siłowo, jest złym doradcą i śmierdzi przegraną, bo nie dysponujemy odpowiednim zapleczem tego typu. Pomagajmy naszej sprawie na wszystkich możliwych płaszczyznach społecznego organizowania się i uświadamiania niemot lemingowych. Pozdrowienia.

Obrazek użytkownika kat

28-10-2013 [19:46] - kat | Link:

niedługo popełnię tekst jak ich dopaść metodami pokojowymi...pozdrówka