Przejdź do treści
Strona główna

menu-top1

  • Blogerzy
  • Komentarze
User account menu
  • Moje wpisy
  • Zaloguj

Jarosław Kaczyński już systemowy

Seaman, 26.07.2011
Sąd Apelacyjny w Warszawie nakazuje przeprosić Agorę, a ponieważ jest niezawisły, to ten kto nie zamierza wykonać wyroku niezawisłego sądu, jest krętaczem. Tę nieskomplikowaną myśl prezentuje Maciej Stasiński, dziennikarz z niezawisłej Gazety Wyborczej wydawanej przez Agorę. Jarosław Kaczyński ma przeprosić za porównanie Gazety Wyborczej do Trybuny Ludu z roku 1953 oraz stwierdzenia o związkach Agory z postkomunistyczną oligarchią.

Ale co będzie, gdy Sąd Najwyższy, który jest nawet bardziej niezawisły od Sądu Apelacyjnego niż Gazeta Wyborcza od Agory, przychyli się do skargi kasacyjnej byłego premiera, którą ten zamierza złożyć na wyrok niższej instancji? Przecież taka możliwość istnieje, nawet Agora nie zaprzeczy. Kto wtedy będzie krętaczem i czy Stasiński przyjmie wyrok z tą samą pokorą, jakiej dzisiaj wymaga od Kaczyńskiego? Niekoniecznie, bo doświadczenie mówi, że niezawisłość wymiaru sprawiedliwości jest dla Gazety Wyborczej kwestią otwartą. Zwłaszcza w kontekście Jarosława Kaczyńskiego.

Kiedy na początku tego miesiąca niezależna prokuratura w Łodzi umorzyła wszystkie wątki śledztwa w sprawie samobójstwa Barbary Blidy, to dla redaktorów z Czerskiej niezależność prokuratury niewarta była nawet wspomnienia. Ba, decyzja prokuratury to była kpina z faktów! Kublik z Czuchnowskim orzekli wtedy, że prokuratura w ten sposób osłania funkcjonariuszy ABW, prokuratorów i polityków, a rację ma śledczy Ryszard Kalisz. Czyli na krętacza nie wyszedł Kalisz, chociaż to jego ustalenia zdruzgotał wymiar sprawiedliwości w postaci niezależnej prokuratury. Na krętacza znowu wyszedł Kaczyński, chociaż tym razem na spółkę z niezależną prokuraturą. Bo przecież krętacz jest krętaczem i nie można dać wiary instytucji, która umarza śledztwo przeciwko Kaczyńskiemu.

Kiedy dwa lata temu prokuratura zielonogórska umorzyła śledztwo w sprawie nielegalnego podsłuchiwania polityków i dziennikarzy za rządów Jarosława Kaczyńskiego, to Gazeta Wyborcza uznała, że prawo w Polsce jest tak skonstruowane, że nie da się udowodnić nadużywania podsłuchów. Naiwnością jest liczyć na dobrą wolę i uczciwość służb w kwestii nadużywania prawa – pisała wtedy Ewa Siedlecka w Gazecie Wyborczej. No proszę, jaka trzeźwa opinia o ABW i CBA bezpośrednio podległych i zależnych wtedy i teraz od premiera Donalda Tuska. Ale o tym niebezpiecznym związku premiera Tuska z nieuczciwymi służbami Siedlecka nie napomknęła ani słowem, za to Kaczyński jak zwykle krętaczem, bo co to za służby specjalne, które nie mogą nic udowodnić Kaczyńskiemu.

W tym systemie można nazwać prezydenta durniem i zostać europejskim mędrcem; można wyborców opozycyjnej partii nazwać bydłem i pozostać autorytetem moralnym; sędzia może bez uzasadnienia wysłać na badanie psychiatryczne lidera opozycji i dalej należy nazywać III RP demokratycznym państwem prawa. W III RP partia rządząca może na masową skalę popełniać fałszerstwa wyborcze, a jednocześnie oskarżać opozycję o antysystemowość.

Jednak nie można Gazety Wyborczej porównać do Trybuny Ludu, bo to już jest krętactwo na miarę IV RP. A prawo w III RP jest tak skonstruowane, że to Kaczyński musi być zawsze krętaczem. Z tej sytuacji jest jedna korzyść dla niego – trudniej już oskarżać go, że jest antysystemowy, skoro system prawny został skonstruowany pod niego.

Niedawny wyrok Trybunału Konstytucyjnego w sprawie kodeksu wyborczego potwierdził systemowość PiS i Kaczyńskiego. O czym teraz będzie pisał w Gazecie Wyborczej Waldemar Kuczyński, naczelny herold antysystemowości PiS?

Z kolei komisja badająca samobójczą śmierć Barbary Blidy postawiła wniosek o Trybunał Stanu dla Jarosława Kaczyńskiego. Ciekawe jak z tego ambarasu wybrnie Stefan Bratkowski – czy prawdziwy, z krwi i kości antysystemowy faszysta, który „realizował koncepcję wykluczania dużych grup obywateli” dałby się postawić przed jakiś Trybunał Stanu w jakiejś III RP? A może Kaczyński jest faszystą systemowym?!

http://wyborcza.pl/1,759…

http://wyborcza.pl/1,752…

http://wyborcza.pl/1,861…

http://wyborcza.pl/1,768…

http://wyborcza.pl/1,752…
  • Zaloguj lub zarejestruj się aby dodawać komentarze
  • Odsłony: 5573
Domyślny avatar

gość

26.07.2011 20:50

mieszkam zagranicą i takie zdanie jak to na końcu "A może Kaczyński jest faszystą systemowym?!" jest tak niewyobrażalnie głupie, ze bloger Seaman powinien je jak najszybciej wymazac z tego tekstu. Rozumiem, ze narracja w Polsce jest agresywnie narzucana i nawet bloger z niezaleznej.pl daje sie wpuscic w kanał ironii, absurdu i upodlających pytań bez odpowiedzi. Ale to błędna, zła droga. Pomówienia o faszyzm powinny być przez Pana i ludzi piszących na niezaleznej jak najostrzej napiętnowane, z procesem sądowym włącznie. Pisanie takich bzdur, niby ironicznych, na blogu, nikomu dobrze nie służy. Albo się będzie Pan domagał swoich praw i ich egzekwował, bronił przed obelżywymi insynuacjami, albo sie Pan zapluje w tej narzuconej narracji, a Pana adwersarze będą się trząść ze śmiechu. Bo takiego zdania sami z siebie nie napiszą, a Pan tak. Po rozum do głowy Seaman!
Seaman

Seaman

26.07.2011 21:12

Dodane przez gość w odpowiedzi na Po rozum do głowy Seaman!

"mieszkam zagranicą "
To jest argument?
Domyślny avatar

Sobiepan

26.07.2011 21:27

Dodane przez gość w odpowiedzi na Po rozum do głowy Seaman!

Czy slyszal Pan wypowiedz zony ministra Sikorskiego o Kaczynskim?(w zwiazku i Orbanem?) I jeszcze kilku mainstreamowych dziennikarzy, a takze poprawnych politykow? Nie czytal Pan nic takiego? To krotko i wezlowato: nie grozic, jak sie nie wie! Kaczynski zostal przez powyzszych okrzykniety faszyta, a dowodem jego faszyzmu byly marsze z pochodniami po katastrofie smolenskiej. Kiedy wczesniej PO maszerowala z plonacymi pochodniami, to byl to.....piknik? Ale Pan Kaczynski potwierdzil swoje faszystowskie przekonania. Ot i tyle, gwoli prawdy! Prosze jeszcze raz przeczytac, ale najpierw wylaczyc przekonanie, ze Pan wie lepiej! Pozdrawiam i radze sledzic kolejne komentarze! Moze sie Panu oberwac! Do tekstu napisze pozniej, drogi Seamanie! Pozdrawiam!
Domyślny avatar

Anna

27.07.2011 06:53

Dodane przez gość w odpowiedzi na Po rozum do głowy Seaman!

chyba nie rozumieja niestety skali absurdu, ktorego codzienne doswiadczanie we wszystkich mozliwych wymiarach jest udzialem mieszkajacych w kraju - kiedy czytalam Twoj post - ogarnal mnie pusty smiech i czarna rozpacz jednoczesnie - ja nie widze juz zadnej innej mozliwosci polemizowania ze smiertelnie powaznymi, a wygadujacymi kolosalne brednie przeczace zdrowemu rozsadkowi przedstawicielami III RP jak tylko czysta ironia i zdrowy dystans; wszelkie proby logicznego dowodzenia swoich racji i wykazywania luk w tezach i twierdzeniach przeciwnikow sa pozbawione sensu, przeciez nikt ich nie analizuje, zreszta parafrazujac tekst z popularnego filmu: jesli cos wyglada jak kabaret to to jest kabaret! Czarna rozpacz to tylko ta gula w gardle, kiedy czlowiek sobie uswiadomi, ze to moj kraj i moj narod Polacy...
Domyślny avatar

Kasia

27.07.2011 09:05

Dodane przez gość w odpowiedzi na Po rozum do głowy Seaman!

Rzeczywiscie, jestes tylko gosciem. W rodzinnym kraju? Zenada. A Seaman-owi podziekowania za te wszystkie teksty. Lakniemy ich jak kania dzdzu. Zwlaszcza, bedac poza granicami. Ci, co jeszcze mysla. Po polsku. Pozdrawiam.
Domyślny avatar

gość

26.07.2011 21:19

czy argument? nie, nie argument. Tylko nie czaję tego rodzaju ironii, podkładania się, chyba już odwykłem. Poza tym ona jest nieskuteczna, ani nie śmieszna, ani żadna. Posty Pana są OK.
Seaman

Seaman

26.07.2011 21:28

Dodane przez gość w odpowiedzi na czy argument? nie, nie

"Poza tym ona jest nieskuteczna, ani nie śmieszna, ani żadna"
Ma Pan prawo tak sądzić. Ja przyjmuję tę krytykę, ale mam inne zdanie. Podkładamy się właśnie wtedy, gdy na oczywisty absurd reagujemy świętym oburzeniem.
Domyślny avatar

gość

26.07.2011 21:57

Dodane przez Seaman w odpowiedzi na gość

miedzy świętym oburzeniem a typowo polską ironią (która jest moim zdaniem dowodem bezradnosci - i zaden z narodow w Europie nie ma jej tak rozbudowanej jak my - np Wegrzy zupelnie jej nie czają i jestesmy dla nich niezrozumiali, niepowazni) wiec miedzy tym czarnym i białym jest duzo miejsca - wie Pan na co? na racjonalizm. Pomowienie nalezaloby dowiesc ze jest pomowieniem, a pomawiajacych za cos tak haniebnego piętnować. Schodząc z pola racjonalizmu wchodzi sie w chaszcze polskiego surrealizmu, moze ktos lubi, ja juz nie. Pozdrawiam
Domyślny avatar

Sobiepan

27.07.2011 09:40

Dodane przez gość w odpowiedzi na miedzy świętym oburzeniem a

Dziwne, ze inteligentni na calym swiecie ja podziwiaja, a tu "za granica", a poucza! Toz to nasza narodowa swietosc i bron! Polski surrealizm? A co to takiego? Czy mialo byc "polska fantazja?" Brzmi rodzinnie i odpowiada prawdzie, bez koniecznosci przypisywania Polakom cech Francuzow! Chaszcze? Boze, kiedy czytal Pan troche prawdy o Polsce? Chaszcze to tylko obecna III RP. My, narod, jestesmy jeszcze zdrowi! Ales sie czlowieku rozkolysal. Statecznik potrzebny. Dla rownowagi radze lektura wlasnie wydanej w cterech krajach ksiazki Stephane Hessel`a ,filozofa, historyka i etyka, w Niemczech pt. "Empöre dich!", w Polsce."Czas oburzenia!" Zacytuje tylko jedna mysl autora, ktory ma 94 lata! "Wscieklosc jest odrzuceniem nadziei. Jest zrozumiala, powiedzialbym nawet, ze jest naturalna, a mimo to nie jest do zaakceptowania, poniewaz nie pozwala uzyskac rezultatow, ktore zapewne moze przyniesc nadzieja." Brzmi jakby po polsku? Trzeba sie uczyc siebie zmieniac. Zycze czasu!
Domyślny avatar

gość

27.07.2011 10:53

Dodane przez Sobiepan w odpowiedzi na Polska ironia to dowod naszej niepowtarzalnosci!

PanieSobiepanie :) przeczytalem nawet z uwagą, z ciekawości, jak Pan broni Seamana i mi wtyka. Moge już nie komentować Seamana, jeśli wychodzę poza szereg, jeśli ma być tylko entuzjastycznie, a jak nie jest, to jest "be", "peło" itd. Tylko że w takim razie są w Polsce dwa obozy bicia piany. Mam jednak wrażenie że sam bloger może wysnuć jakies wnioski dla siebie. Więc powtarzam. Ironia i autoironia, jak z tym faszyzmem Kaczyńskiego, jest moze i dla kogoś zabawna, wychowaliśmy się na takim myśleniu, to cenimy, tymczasem ci mniej dowcipni a bardziej konkretni robią nam koło d..., od lat, mają władzę dla siebie, monopol prawdy itd. Ironia jest, owszem, świetnym stylem Seamana. Ale ironizowanie pomówienia o faszyzm Kaczyńskiego jest zaledwie głupie. Więcej racjonalizmu, gdyż sprawa jest serio. I jak mówi ojciec Rydzyk (a nie Tusk), uczmy się od Niemców. Oni mają podejście racjonalne do swoich poważnych spraw, a nie ironiczno-groteskowe. Francuzi w tego typu sprawach tez nie żartują. Byłaby zaraz afera, ze ktoś jest bezpodstawnie oskarżany o faszyzm. W Polsce co się dzieje? Nic, bloger sobie pokpi na blogu i tyle. Teraz to co napiszę będzie straszne. Osoby o słabych nerwach lepiej niech nie czytają. Polacy z perspektywy zagranicy nie są mądrym narodem. Jako całośc. Sa ugodowi, łatwi do przekupstwa, łatwo ich oszukać, zmanipulować, nie rozliczają swoich przywódców, są jak dzieci. Sentymentalni, tracą wątek i nie pamiętają o co im wczoraj chodziło. Oddanie przez polską inteligencję wolności słowa, demokracji, o jaką walczyła parę dekad, jest tego smutnym dowodem. Pozdr.
Domyślny avatar

Andrzej W.

27.07.2011 13:36

Dodane przez gość w odpowiedzi na PanieSobiepanie :)

"(...)oddanie przez polską inteligencję wolności słowa (...)". A jakąż to inteligencję Szanowny Gość ma na myśli? Chyba tę zadekretowaną? Czyli hochsztaplerkę. Coś mi się zdaje, że za intelig. zupełnie innych ludzi uważamy.
Domyślny avatar

gość

27.07.2011 14:19

Dodane przez Andrzej W. w odpowiedzi na Gość 10:53

mam na myśli panią doktor z uniwerku - ona może i by chciała, żeby było inaczej, ale nie może sie wyłamać ze stada, kupuje GW w kiosku żeby innym pokazać że jest OK, tak naprawdę to udaje, bo się boi, bo czeka ją jeszcze parę lat w pracy, sympozjów, awansów, ma to stracić? ma być głupia?. Czy jest zakredytowana? Nie, po prostu takie sa reguły gry. Ale pani doktor jest kimś extra, a cała masa ludzi szarych, urzedników, nauczycielek? Zachowują się jak w latach 70. Dlatego inteligencja polska w swojej większości przegrała.
Domyślny avatar

Sobiepan

27.07.2011 15:19

Dodane przez gość w odpowiedzi na mam na myśli panią doktor z

Otoz, gosciu, nie wiesz tego, a ja wiem, mimo 20 lat pobytu tez za granica! W 1989 roku mialy zlustrowac sie srodowiska akademickie, takze Geremek, byl przeciez profesorem nazywany. Zmiesciliby sie na kilku arkuszach A4 ci, ktorzy te deklaracje oddali z czystym sumienienm i podpisana, ze nie byli TW ! Dzis , prawda , wielu z pozostalych, niezlustrowanych, jeszcze wyklada, naucza, co wola o pomste do nieba. Ale to nie inteligencja, to wyksztalceni naukowcy, intelektualisci, bo inteligencja zawsze brala odpowiedzialnosc za losy narodu i Ojczyzny! Nie wiem, jak dlugo jestes za ta granica, ale i tam sa dostepne materialy z IPN. Daje Ci link na polski internet, gdzie jest tekst naukowca z Krakowa, a naszego blogera, dotyczacy lustracji na uczelniach: www.Lustracja i weryfikacja.pl. Przeczytaj, potem pytaj, a o ironii i sarkazmie, drwinie i cynizmie musisz sam poczytac, bo to nie stad porownanie Kaczynskiego do faszysty sie wzielo, ale z jezyka milosci rzadzacej Polska holoty! A w latach 70 zachowanie na uczelniach musialo nie byc takie zle, moje studia nauczyly mnie szacunku do swiata i ludzi, i daly dobre podstawy do zycia. Za malo znasz Polske, za malo naukowcow, to pewnie niekoniecznie Twoja wina, ale dorosli umieja czytac! Radze siegnac po etyka biznesu. Pan Hans Olaf Henkel pisze o nas w kazdej ksiazce, o nas, czyli tych niepokornych ktorzy zmieniaja bieg historii, bez karabinu, ale glowa! I Seaman do nich tez nalezy! Pozdrawiam!
Domyślny avatar

gość

28.07.2011 12:57

Dodane przez Sobiepan w odpowiedzi na Buszuje Seamanowi po blogu, ale nie umiem inaczej!

Ku chwale ojczyzny! Mnie sie w Polsce nie podoba, bo po prawej stronie są takie same sitwy jak po lewej. W niczym nie lepsi, prócz etosu. Mówił o tym sam Kaczyński ostatnio na zjeżdzie, że PiS jest partią zamykającą się w terenie, jak rada obsadzona to już nie potrzebują. Za poczytywanie sobie tego i tamtego - jak mi Sobiepanie radzisz - dziekuje. Zylem w PRL 25 lat. Na wlasnej skórze wiem czym to bylo, i to ze niby czegoś tam nie wiem, albom za młody, to bzdura i insynuacja. Na powtorke z rozrywki nikt mnie nie namowi. Wiec jestem gdzie jestem. A sarkazm jest do d... Pozdr.
Domyślny avatar

Andrzej W.

27.07.2011 15:42

Dodane przez gość w odpowiedzi na mam na myśli panią doktor z

Doktor nie znaczy inteligent. Profesor też synonimem inteligenta być nie musi. Często znaczy to tylko: wykształciuch.Z kręgosłupem z najrozciągliwszej gumy. Ale zdaje się, że odeszliśmy nieco od tematu. Moje zdanie takie,że bloger Seaman już dawno udowodnił,jakie wartości Mu są bliskie i po której jest stronie. Już udowadniać nie musi. Ci, co chcą wiedzieć, wiedzą. A jak komuś przeszkadza sarkazm to trudno. Mnie u Seamana nie przeszkadza, bo znam ogromną wiekszość Jego tekstów. Pozdrowienia dla Seamana.
Domyślny avatar

proxenia

27.07.2011 23:07

Dodane przez gość w odpowiedzi na mam na myśli panią doktor z

Mnie pani doktor (tzn. z doktoratem, a nie lekarka) z dużego miasta tłumaczyła, ze pochód niepodległości był faszystowski, bo z pochodniami, więc Antifa miała rację, że go zaatakowała. Nie docierało do niej, ze inni tez tak chodzą. Musiałam jej wysłać link do zdjęcia, na którym widać ludzi z pochodniami i z bannerem PO, bo inaczej by nie uwierzyła. Po prostu w TVN o tych innych pochodach nie powiedzieli - czyli nie było.
Domyślny avatar

Sobiepan

26.07.2011 21:55

"Wszystko nasze, mowimy wiec jednym glosem!"Komuna w najlepszch czasach swego rozkwitu! I powtarza jeden z drugim, nie ma tam cienia pogladu, polemika nie wchodzi w gre i oni to wiedza,ze nikt powazny nie zejdzie do ich sutenerskich poziomow! Nie dla idei tak gonia w pietke!RZECZOWA ARGUMENTACJA stala sie rzadkoscia w jakichkolwiek wypowiedziach( przyklad: Olejnik i Sadurski w nagonce na Zarembe, ale sprawca skandlizujacej sytuacji, Komorowski, pozostawiony na uboczu). A najlepiej, jak nazwisko Kaczynski zestawione bedzie z istniejacymi pejoratywnami zakresami okreslen, zeby zawrocic ludziom w glowie. Moze to bilbordy zastapi, albo zrobi wrazenie, afery przykryje? Zalosne sa te media propagandowe, skandaliczne decyzje sadow, dlatego podziwiam Pana Kaczynskiego, ze ma sile o inna Polske walczyc. Dziekuje Seamanie, ze pomagasz nam go wspierac! Pozdrawiam serdecznie!
Domyślny avatar

pusia

26.07.2011 21:55

wracaj koleś może się przydasz POpaprańcom
Domyślny avatar

Sobiepan

27.07.2011 07:22

Dodane przez pusia w odpowiedzi na Seaman

No, to, pusiu, dla kogo ta rada? Zeby bylo korrekt: Pan Seaman to nasz "koles" i zostaje.Jasne???!!! Stale mowie, ze szkola podstawowa przestaje dawac podstawy!
Seaman

Seaman

27.07.2011 09:43

Dodane przez pusia w odpowiedzi na Seaman

Jeśli to do mnie to wezwanie, to pomyłka - ja nigdzie nie wyjeżdżałem.
Domyślny avatar

Gosia

27.07.2011 08:08

przeciwko Kaczyńskiemu", "Co to za służby, które nie mogą nic udowodnić Kaczyńskiemu"- III RP w pigułce.A Kaczyński ma swój nieodparty czar, jakąś magię, że skupia na sobie uwagę WSZYSTKICH!
Seaman

Seaman

27.07.2011 09:45

Dodane przez Gosia w odpowiedzi na "Przecież nie mozna dac wiary instytucji, która umarza śledztwo

Zwłaszcza skupia uwagę establishmentu, dla którego dożywotnich synekur jest zagrożeniem. Pozdrawiam
Domyślny avatar

Siwy

27.07.2011 13:35

W Polsce coś takiego jak niezawisły sąd.
Domyślny avatar

Gosia

27.07.2011 13:58

według mnie...
Seaman
Nazwa bloga:
Liga Nadmorska i Postkolonialna
Miasto:
Gdynia

Statystyka blogera

Liczba wpisów: 364
Liczba wyświetleń: 1,558,221
Liczba komentarzy: 4,592

Ostatnie wpisy blogera

  • Tusk z powyłamywanymi nogami
  • Ostał mu się ino Ostachowicz
  • Ciszej nad moim rządem!

Moje ostatnie komentarze

  • W tym masz rację - on cieknie...
  • "Kto zamienił zwłoki? A-Sowiecki bałagan,B-Bo szczątki były małe i brudne,C-Wina pilotów. Smsy z prawidłowymi odpowiedziami prosimy kierować do klubu PO." Jakiś dęte audiotele wymyśliłeś, bo w tych…
  • "utajone pod rudą farbą" No, już tak nie narzekaj na rudych, znałem jedną rudą....

Najpopularniejsze wpisy blogera

  • Smoleńsk - racjonalna teoria spiskowa
  • Dlaczego premier Tusk brał ślub kościelny?
  • Gibała być zdrajca, Kali nie być zdrajca

Ostatnio komentowane

  • , Tak to prawda ale na to pierwszy wpadł geniusz śledczy Seremet a że zajęło to 2 lata pracy a tobie chwilę no to trudno nagrody rozdano.Pozdrawiam.
  • Seaman, W tym masz rację - on cieknie...
  • Seaman, "Kto zamienił zwłoki? A-Sowiecki bałagan,B-Bo szczątki były małe i brudne,C-Wina pilotów. Smsy z prawidłowymi odpowiedziami prosimy kierować do klubu PO." Jakiś dęte audiotele wymyśliłeś, bo w tych…

Wszystkie prawa zastrzeżone © 2008 - 2025, naszeblogi.pl

Strefa Wolnego Słowa: niezalezna.pl | gazetapolska.pl | panstwo.net | vod.gazetapolska.pl | naszeblogi.pl | gpcodziennie.pl | tvrepublika.pl | albicla.com

Nasza strona używa cookies czyli po polsku ciasteczek. Do czego są one potrzebne może Pan/i dowiedzieć się tu. Korzystając ze strony wyraża Pan/i zgodę na używanie ciasteczek (cookies), zgodnie z aktualnymi ustawieniami Pana/i przeglądarki. Jeśli chce Pan/i, może Pan/i zmienić ustawienia w swojej przeglądarce tak aby nie pobierała ona ciasteczek. | Polityka Prywatności

Footer

  • Kontakt
  • Nasze zasady
  • Ciasteczka "cookies"
  • Polityka prywatności