Deloitte zdobędzie PZPN?

Poważni ludzie twierdzą, że strategicznym celem biznesowym tego przedsięwzięcia ma być podobno wypromowanie znanej firmy Deloitte jako nie tylko audytora, ale wręcz "finansowego kuratora" czy też kontrolera Polskiego Związku Piłki Nożnej. Deloitte ma się cieszyć pewną przychylnością ludzi z UEFA, ponieważ Europejska Federacja Piłkarska ma już dosyć medialnych problemów z PZPN, które rykoszetem uderzają również w UEFA.

 

Deloitte korzysta ze swego międzynarodowego zaplecza, aby pozyskać przychylność na szczeblu europejskim, ale też dokonuje "medialnego okrążenia" PZPN-u. To akurat po to, aby z czasem wytworzyć sytuację, w której dla działaczy piłkarskich z ulicy Miodowej w Warszawie pozyskanie Deloitte jako finansowego kontrolera PZPN będzie wręcz "kołem ratunkowym" i formą "ucieczki do przodu" - podobnie jak kiedyś zatrudnienie Leo Beenhakera czy ostatnio Franciszka Smudy.

 

Czy władze PZPN "kupią" ten wariant, aby mieć święty spokój od krytyki? Czas pokaże.

Kuluary biznesowe i sportowe aż huczą, jakie były prawdziwe powody dla zwołania piłkarskiego okrągłego stołu przez Canal Plus.