Witaj: Niezalogowany | LOGOWANIE | REJESTRACJA
Pod rozwagę protestujących przeciw spektaklowi „Klątwa”
Wysłane przez Krzysztof Pasie... w 25-02-2017 [23:47]
Motto: Ignorować! I sami przestaną
W listopadzie 2013 w Krakowie również odbył się spontaniczny protest przeciw obscenicznej sztuce teatralnej, więc pozwólcie, że przypomnę, jak to było.
Zacznę od tego, że wtedy w krakowskim “Dzienniku Polskim” ukazał się wywiad z Jarosławem Kaczyńskim, a pan Prezes w nad wyraz spokojnym i rozważnym tonie mówił między innymi, cytuję:
„Jest w mediach tendencja do wynajdowania coraz to nowych sposobów krytykowania PIS. Diagnozy ciągle się nie sprawdzają, szuka się coraz to nowych pomysłów, zamiast zastanowić się nad tym, czy aby cały sposób mówienia i pisania o PIS nie jest chybiony. Solidnie odbiliśmy się w sondażach. To tym trudniejsze, gdyż bierzemy udział w nierównym wyścigu. To tak jakby w biegu na 400 m startowało dwóch zawodników – jeden biegł normalnie, drugi z workiem kamieni na plecach. A mimo to mamy w tej chwili szansę na zdobycie władzy…”, koniec cytatu.
I znów pewno się narażę radykalnym pisowcom, ale nie był bym sobą, gdybym tamtego zdarzenia nie przypomniał.
Chodziło o nieudaną, powtarzam nieudaną próbę zerwania spektaklu Jana Klaty „Do Damaszku” podjętą przez grupę prawicowych miłośników teatru. Niestety ów ze wszech miar słuszny protest utracił swą siłę w momencie, kiedy jego przywódcy wdali się w "pyskówkę" z dyrektorem Klatą. Dlaczego? Bo z zerem się nie dyskutuje i należy go ignorować i traktować jak powietrze. A, jeśli już, to w Trzeciej RP na takie akcje protestacyjne należy wysyłać "komandosów" nie Rejtanów!
Rzeczony spektakl w krakowskim Teatrze Starym bez wątpienia był skandaliczną prowokacją i nawet bynajmniej nie kochający PIS-u Andrzej Sikorowski w krakowskim pisemku drugiego obiegu „VIS A VIS” pisał o tym spektaklu, cytuję:
„Ten gniot jest o niczym. Zachodzę w głowę ile trzeba mieć tupetu, by uznanym aktorom, dorosłym w końcu ludziom kazać przez dwie godziny wygadywać bzdury i komunikaty, epatować pseudofilozoficznymi aforyzmami w dekoracji z czaszek, zgiełku muzycznych cytatów od sasa do lasa. Ile trzeba buty artystycznej by podpierać się Strindbergiem, gdy z tekstu tego ostatniego korzysta się wedle własnego uznania, a całość dedykuje zmarłemu tragicznie w samolotowej katastrofie nad Damaszkiem właśnie Konradowi Swinarskiemu, który gdyby widział to kuriozalne przedstawienie obracałby się w trumnie z prędkością turbiny… Całość odbywa się za naszą kasę bo to przecież scena narodowa, a grozy dopełniają recenzenci, krążący wokół tematu jak koło śmierdzącego g…, bredzący coś o sposobie budowania ról przez głównych bohaterów, byle tylko nie wywalić prawdy. A prawda każe rzecz całą skopać tak, by zeszła z afisza po kilku odsłonach…”, koniec cytatu.
Wtedy wygarnąłem organizatorom i wykonawcom ówczesnej nieudanej próby zerwania spektaklu w Teatrze Starym, że w pełni rozumiem ich szlachetne intencje. Że w pełni popieram ich racje. Słowem całym sercem jestem z nimi. Ale uważam, że z punktu widzenia strategiczno taktycznego popełnili przeciw-skuteczny błąd polityczny.
Dlaczego?
Bo mimo ich protestu widownia nie opuściła jednak sali i po wyjściu protestujących kontynuowano przedstawienie, co oni powinni byli przewidzieć. Gorzej, gdy protestujący opuszczali salę, młodsza część widowni biła brawo nie im, lecz aktorom tego haniebnego spektaklu.
W efekcie protestujący do roli obrońców moralności aspiranci wystawili się dobrowolnie do strzału mediom meinstreamowym, które ich z gruntu szlachetny protest z premedytacją przekuły w „akcję terrorystyczną pisowskich oszołomów przeciw polskiej demokracji i wolności sztuki”. A spora część niewyrobionego politycznie i zdemoralizowanego przez Trzecią RP społeczeństwa na pniu kupiła to wierutne kłamstwo.
Wiele razy pisałem, że czy to tenis, piłka nożna, czy polityka, amator jeszcze nigdy nie wygrał z zawodowcem. To nie był czas ani miejsce na przepraszam za wyrażenie dyletancki protest w takiej formie. Bo co by się w tym teatrze nie stało, organizatorzy protestu powinni wiedzieć, że wina spadnie na PIS i Jarosława Kaczyńskiego. A w polityce jest zasada by nie karmić wrogich mediów.
Więc na koniec zwracam się do protestujących obecnie przeciw spektaklowi „Klątwa”. Nie wychodźcie przed szereg, a jeśli zamierzacie protestować skonsultujcie taktykę z Prezesem Kaczyńskim nie bacząc na histeryczne podszepty aspirantów do kariery.
Krzysztof Pasierbiewicz (Akademicki Klub Obywatelski (AKO) im. Prezydenta Lecha Kaczyńskiego w Krakowie)
Komentarze
26-02-2017 [00:09] - Donat Pytajło | Link: Panoczku, każdy może w tym
Panoczku, każdy może w tym kraju mieć swoje zdanie na każdy temat i nikt tu nie musi czekać na opinię Pana prezesa. Ten spektakl był obrzydliwy i nie powinien nigdy powstać. Są granicę, których nie powinno się przekraczać. Jeżeli by to dotyczyło np. Mahometa ci którzy w tym uczestniczyli byliby już nie tyle co napiętnowali, ale byliby trupami.
Piszesz Pan za każdym razem głupoty
26-02-2017 [11:57] - JAMS | Link: Nie jestem fanem Pana dr
Nie jestem fanem Pana dr Pasierbiewicza ale:
Cytat "Panoczku, każdy może w tym kraju mieć swoje zdanie na każdy temat i nikt tu nie musi czekać na opinię Pana prezesa."
nie zauważyłem w tekście dr Pasierbiewicza zaprzeczenia tej tezy. Pan dr sugeruje tylko (i chyba nie bez racji), że działanie bez zastanowienia, spontaniczne może przynieść odwrotne skutki
Chyba jasnym i oczywistym jest, że zwrot "Pan Prezes Kaczyński" jest przenośnią , że warto przed podjęciem decyzji konsultować się z mądrzejszymi.
drugie i trzecie Pańskie zdanie zaprzecza natomiast pierwszemu, jeżeli KAŻDY to i twórca tego spektaklu.
Pozdrawiam JAMS
26-02-2017 [12:52] - Donat Pytajło | Link: Działanie czyje? zwykłego
Działanie czyje? zwykłego szarego człowieka, który może, a nawet ma obowiązek obywatelski przeciwstawić się takiemu wypaczeniu? Czy może działaniu władz, rządu czy zwierzchników onego teatru?
Chce Pan powiedzieć, że każdy mając swoje zdanie może udać się do teatru i tam za pomocą aktorów wystawić wszystko co mu się żywnie podoba nie licząc się z nikim i niczym, lub może nakręcić takiż film i udać się do TV by go wyemitowała bo on ma swoje zdanie?
Oburzyło Pana słowo Panoczku, czy może to, że napisałem prezes z małej litery? Bo uzasadnienie, które Pan podał jest typowo lewackie.
26-02-2017 [14:07] - JAMS | Link: Powtarzam ten komentarz, bo
Powtarzam ten komentarz, bo przy pierwszym coś mi się wykrzaczyło w komputerze, więc jeśli będzie podwojony to przepraszam
a teraz do rzeczy:
1 Nic mnie nie oburzyło w Pana komentarzu. Skąd ten wniosek?
2 Sam Pan pisał "każdy może w tym kraju mieć swoje zdanie" czy ja się do nich zaliczam (mieszkam w Polsce)? Czy tylko każdy myślący jak Pan?
3 Nigdzie nie zakazywałem nikomu działania ani "zwykłym szarym ludziom" ani nikomu innemu, tylko tak jak Pan Pasierbiewicz zalecałem rozwagę
i branie pod uwagę rad mądrzejszych
4 Które moje uzasadnienie w/g Pana jest lewackie?
5 I dla jasności ,aby nie przyprawiać mi gęby, i nie spekulować "co autor miał na myśli". Oświadczam, że całkowicie zgadzam się z Pańską oceną rzeczonej "sztuki".
z poważaniem JAMS
27-02-2017 [17:21] - Andrzej W. | Link: Całość jest lewacka, dlatego
Całość jest lewacka, dlatego trudno wymieniać, co lewackie nie jest.
27-02-2017 [17:33] - Andrzej W. | Link: Jak to nie oburzyło:
Jak to nie oburzyło:"Panoczku, każdy może w tym kraju mieć swoje zdanie na każdy temat i nikt tu nie musi czekać na opinię Pana prezesa."?
I kolejne lewackie kłamstwo:
2 Sam Pan pisał "każdy może w tym kraju mieć swoje zdanie" czy ja się do nich zaliczam (mieszkam w Polsce)? Czy tylko każdy myślący jak Pan?
Kolejna lewacka manipulacja:
"3 Nigdzie nie zakazywałem nikomu działania ani "zwykłym szarym ludziom" ani nikomu innemu, tylko tak jak Pan Pasierbiewicz zalecałem rozwagę"
i branie pod uwagę rad mądrzejszych"
Kolejne lewackie kłamstwo.
"5 I dla jasności ,aby nie przyprawiać mi gęby, i nie spekulować "co autor miał na myśli". Oświadczam, że całkowicie zgadzam się z Pańską oceną rzeczonej "sztuki".
Punkt 4. właśnie został udowodniony.
27-02-2017 [22:47] - Donat Pytajło | Link: Do Jamsa
Do Jamsa
Sam osobiście bym już Panu nie odpowiedział, ponieważ nie daje się wciągać do poziomu GW.
Pan Andrzej W. wypunktował i zarobił Pan KO i teraz jak to mówił Zagłoba rzucając buławą pod nogi Hetmana Radziwiłła ....
Jak widać wszystko można ładnie obrócić na nowomowę, niby to i niby siamto i niestety są ludzie, którzy dają się nabierać na takie pitolenie, a przecież w całej mojej notce wyłuszczyłem dokładnie o co kaman, a co z premedytacją zostało pominięte I to jedno słowo "Panoczku" takie infantylne z tamtych okolic przecież pogoniło kota i wypłoszyło lewaka na wierzch.
Powinno się takich rugować stąd w pizdu razem z tym mitomańskim lewakiem drrrr
27-02-2017 [23:22] - Donat Pytajło | Link: Do Jamsa
Do Jamsa
Sam osobiście bym już Panu nie odpowiedział, ponieważ nie daje się wciągać do poziomu GW.
Pan Andrzej W. wypunktował i zarobił Pan KO i teraz jak to mówił Zagłoba rzucając buławą pod nogi Hetmana Radziwiłła ....
Jak widać wszystko można ładnie obrócić na nowomowę, niby to i niby siamto i niestety są ludzie, którzy dają się nabierać na takie pitolenie, a przecież w całej mojej notce wyłuszczyłem dokładnie o co kaman, a co z premedytacją zostało pominięte I to jedno słowo "Panoczku" takie infantylne z tamtych okolic przecież pogoniło kota i wypłoszyło lewaka na wierzch.
Powinno się takich rugować stąd w pi.du razem z tym mitomańskim lewakiem drrrr
26-02-2017 [12:54] - Krzysztof Pasie... | Link: @Donat Pytajło
@Donat Pytajło
"Piszesz Pan za każdym razem głupoty..."
---------------------------
Skoro tak, to tylko dopytam po jaką cholerę Pan na mój blog włazisz?
Bez odbioru
27-02-2017 [17:19] - Andrzej W. | Link: Zgadzam się z Panem
Zgadzam się z Panem
26-02-2017 [09:56] - gorylisko | Link: pan panie drrr...pan to
pan panie drrr...pan to jesteś rozważny jak cholera...choćby tak jak z tym rozważnym ujawnieniem dziecka in vitro...swego czasu...
26-02-2017 [12:51] - Krzysztof Pasie... | Link: @gorylisko
@gorylisko
"pan panie drrr...pan to jesteś rozważny jak cholera..."
--------------------
Dziękuję za komplement i serdecznie pozdrawiam
26-02-2017 [15:50] - gorylisko | Link: panie drrr kumaty, proszę
panie drrr kumaty, proszę czytać ze zrozumieniem... bo chyba kumatość w pana osobistym rozumieniu coś szwankuje... czas na różaniec jest zawsze dobry...
26-02-2017 [17:49] - Krzysztof Pasie... | Link: @gorylisko
@gorylisko
Nie zamierzam kontynuować z Panem dyskusji na narzucanym przez Pana poziomie.
Bez odbioru
26-02-2017 [18:32] - gorylisko | Link: no to chyba się zaleję z
no to chyba się zaleję z rozpaczy herbatką miętową z sokiem malinowym...panie drrrrr ponad poziomy wylatuj... ;-)
26-02-2017 [10:51] - xena2012 | Link: trudno powiedzieć czy Pan
trudno powiedzieć czy Pan przeczyta mój komentarz jako że jestem wciągnięta na czarną listę tzw.,,niekumatych'' czyli tych gorszych , głupszych i o zgrozo ortodoksyjnych. Myślę ze warto przanalizowac zjawisko zwane pompatycznie sztuką wspóczesną.Jej kapłani nie mają wprawdzie talentów,predyspozycji czy artystycznych wizji ale za to niezmierny pociąg do kasy.Utworzyła się się kolejna po sędziowskiej kasta nadeta, nietykalna,bezkarna i krzykliwa.Nieprawdą jest,że grający w tych spektaklach aktorzy sa przez dyrektorów czy reżyserów zmuszani do wygłaszania idiotyzmów i chamskich zachowań. Oni nader ochoczo uczestniczą w wystawianym badziewiu.Polskich aktorów nawet nie stać na naturalne zachowanie tylko niewolniczo małpują aktorów z Hollywood parających się polityką.Chorwacki obszczymur na zachodzie nie jest już uznawany za objawienie,moda na szok i fekalia powoli przemija toteż znalazł sobie wygodne i dobrze płatne przytulisko w Polsce bo tylko tu patrzą z uwielbieniem na dyletanta a sądząc po dziwacznych scenach seksualnych zwykłego impotenta.A przecież zachowanie tej kolejnej nadzwyczajnej kasty,działalność głupawych dyrektorów teatrów umiejących generowac tylko długi(Mieszkowski) ręzyserów od siedmiu boleści ,krzykaczy (Janda) możnaby nieźle obśmiać w kabarecie czy wystawiając jakąś sztukę pokazującą ich głupotę ,zakłamanie,artystyczne dyletanctwo.Tylko kto się odważy.To nie jest dobry czas na protest z różańcem w ręku.
26-02-2017 [12:04] - JAMS | Link: Cytat "To nie jest dobry czas
Cytat "To nie jest dobry czas na protest z różańcem w ręku."
DLACZEGO? i kiedy ten czas nadejdzie?
z poważaniem JAMS
26-02-2017 [12:12] - michnikuremek | Link: A może wystawić identyczną
A może wystawić identyczną "sztukę" tylko zamiast figury Jana Pawła byłaby figura Bronisława Geremka lub Jacka Kuronia, a zamiast krzyża - Gwiazda Dawida? To byłoby coś.... A potem z uciechą czekalibyśmy na recenzje Gazety Wyborczej, Polityki i TVNu..... :D
26-02-2017 [14:57] - JAMS | Link: Popieram, tylko pierwszeństwo
Popieram, tylko pierwszeństwo dałbym Michnikowi, ew. w zamian za Michnika, do podcierania tyłka użył bym Gazety Wyborczej.
z poważaniem JAMS
26-02-2017 [17:33] - xena2012 | Link: ale dlaczego taka samą sztukę
ale dlaczego taka samą sztukę? Możliwości jest wiele.Da się chyba przedstawic zidiociałą Wielgusową sikającą po nogach z wrażenia,że taka wspaniałą sztukę w tak wspaniałej reżyserii Polska ma zaszczyt wystawić,albo urywki z Maderalovewstory.
26-02-2017 [18:17] - Czesław2 | Link: to może być trudne. Nie w
To może być trudne. Nie w każdym środowisku są prostytutki.
26-02-2017 [12:49] - Krzysztof Pasie... | Link: @xena2012
@xena2012
"trudno powiedzieć czy Pan przeczyta mój komentarz jako że jestem wciągnięta na czarną listę tzw.,,niekumatych'' czyli tych gorszych , głupszych i o zgrozo ortodoksyjnych..."
-------------------
Przeczytałem i tak Pani odpowiem. Nie podniecać się, nie żołądkować i złorzeczyć, tylko całą sprawę ignorować, a przekona się Pani, że sami przestaną.
26-02-2017 [13:09] - Donat Pytajło | Link: Sieje Pan defetyzm.
Sieje Pan defetyzm.
W polskim teatrze wystawia się obsceniczną, obrazoburczą "sztukę" Robią loda Ikonie największemu z polskich świętych, namawia się do morderstwa szefa jednej z polskich partii, a Pan pisze, spokojnie, nic się nie stało, nie zwracajcie na to uwagi....
Polskie obozy zagłady? At co za różnica, przecież są w Polsce? O co więc chodzi?
Ruskie lub Niemcy zajmują jakieś terytorium Polski to Pan napiszesz, że pewnie głodni byli, nażrą się i wrócą do domów, Nic nie róbmy, po co ich denerwować?
26-02-2017 [17:52] - Krzysztof Pasie... | Link: @Donat Pytajło
@Donat Pytajło
"a Pan pisze, spokojnie, nic się nie stało..."
-----------------------
A może Pan wskazać miejsce, gdzie napisałem że "nic się nie stało"?
26-02-2017 [19:20] - Donat Pytajło | Link: Losek wkleił link, niech Pan
Losek wkleił link, niech Pan i panu podobni obejrzą. Zobaczy Pan jak po pierwsze, że są ludzie, którzy działają w tej sprawie, a po wtóre jak państwo polskie powinno zareagować.
z sedna Pana wypowiedzi wynika, że nie stał się nic takiego o co warto walczyć. Jak Pana nie rozumie, że takie rzeczy powinny być tępione przy pomocy wszelkich dostępnych środków w państwie to pora na emeryturę, zamiast wypisywać idiotyzmy.
Rząd powinien rządzić, w majestacie prawa, ale twardo. ten rząd niestety ma jeszcze krótkie spodenki i bawi się w piaskownicy.
26-02-2017 [13:14] - michnikuremek | Link: ...i zaprzestać łożyć na "to"
...i zaprzestać łożyć na "to" pieniądze!
26-02-2017 [12:02] - michnikuremek | Link: Jest tylko jeden sposób na
Jest tylko jeden sposób na taką "sztukę": całkowite wycofanie się (ustawowy zakaz) państwa (i samorządów) z dotowania działalności kulturalnej! Niech państwo oczywiście utrzymuje takie obiekty jak Wawel czy Zamek Królewski, ale teatry niech się utrzymują same! Są chętni do oglądania seksu oralnego z figurą papieża czy robienia kupy na scenie? Proszę bardzo. Jest wolność słowa. Ale róbcie to za SWOJE pieniądze! Należy zlikwidować Ministerstwo Kultury i przestać dotować lewackie zboczenia i dewiacje!
Czy ten PIS do cholery rządzi czy tylko udaje?
Panie Kaczyński - ma pan większość w sejmie! Podejmujcie więc decyzje i nie zważajcie na wrzaski tej czerwonej hałastry!
Dlaczego jeszcze nie ma zakazu zagranicznego finansowania komunistów Sierakowskiego i takich podobnych gangów? Dlaczego jeszcze nie ujrzeliśmy w telewizji pani HGW w kajdankach????
Niech PIS przestanie szczekać, tylko zacznie gryźć!
26-02-2017 [12:45] - Krzysztof Pasie... | Link: @michnikuremek
@michnikuremek
Nie sądzi Pan, że przed napisaniem tego komentarza powinien Pan był wypić szklankę wody z lodem?
Przecież opozycja tylko czeka na takie komentarze, żeby je czym prędzej w Gazecie Wyborczej zacytować, jako przykład oszołomstwa pisowskiego. Proszę się na mnie nie obrażać, tylko wyspać się, a jutro z rana jeszcze raz przeczytać, co Pan napisał, a przekona się Pan, że dobrze Panu z tą wodą z lodem radziłem.
Pozdrawiam
26-02-2017 [12:52] - JAMS | Link: Sz. Panie polecam więcej
Sz. Panie polecam więcej krwistej wołowiny i odstawienie klusek z cukrem na ciepłym mleku.
z poważaniem JAMS
26-02-2017 [13:04] - michnikuremek | Link: Szanowby Panie! Zaraz się
Szanowby Panie! Zaraz się napiję, ale nie wody tylko piwa, które się chłodzi w lodówce.
Podtrzymuję to co napisałem!
"Przecież opozycja tylko czeka na takie komentarze" - przestańmy się wreszcie przejmować opozycją! Co napisze? CO BĘDZIE CHCIAŁA! Wszystko mogą napisać na każdy temat. Cokolwiek Kaczyński powie - oni i tak napiszą co będą chcieli. Jak Kaczyński nic nie powie, to oni napiszą, że nienawistnie milczy. Jak Kaczyński będzie chodził po wodzie - napiszą, że nie umie latać.
I tak w kółko. Polemika z tą czerwoną hałastrą NIE MA SENSU!
I niech PIS przestanie wdawać się w pyskówki, tylko zacznie działać - bo czas ucieka.
26-02-2017 [18:20] - Czesław2 | Link: Skoro mamy nie przejmować się
Skoro mamy nie przejmować się opozycja, to po cholerę się tu gardłujemy?
26-02-2017 [20:46] - ExWroclawianin | Link: 100/100
100/100
Absolutnie sie zgadzam!
Czas najwyzszy "przykrocic zapedy" tego lewackiego talatajstwa i wrogow Polski. Bardzo dobry wpis i za pozwoleniem podpisuje sie pod nim obiema rekoma. HGW juz dawno powinna byc odsunieta od wladzy w Warszawie bo ma "za uszami" wiecej niz przecietny Polak moze sobie wyobrazic. I to nie tylko ona. Najwyzszy czas aby panstwo przestalo byc NAPRAWDE teoretyczne i pokazalo "zeby". Uwazam ze powinnismy przyjac zasade ZERO TOLERANCJI i zaczac ja realizowac, bo w przeciwnym wypadku ...........................az boje sie pomyslec co oni tym razem zrobia z Polska jak nie daj Bog przejma wladze.......i z Polakami ktorzy dzisiaj sympatyzuja z PiS-em, a widac maja wsparcie i to ogromne w tym lewackim tworze jakim jest Unia Jewropejska, a najlepiej to ostatnio obrazuje zatrzymanie na lotnisku w Londynie, kilkugodzinne przesluchanie i deportacja do Polski bylego ksiedza Jacka Miedlara. A najciekawsze jest to ze "UK BORDER FORCE" bylo jakby "reprezentowane" w UK przez "oddzial" naszych starszych braci w wierze.........to WSZYSTKO zaczyna "zamykac sie w jedna calosc"......dowalic chrzescijanstwu i tym ktorzy go bronia. Musimy wytoczyc wlasne dziala i zaczac aktywny kontratak inaczej poniesiemy porazke......... Jestem za ABSOLUTNYM PANSTWOWYM ZAKAZEM wystawiania czegokolwiek co godzi w nasze katolickie i chrzescijanskie wartosci i to za publiczne pieniadze. NIE MA ZGODY na takie prowokacje. Jezeli ktos chce obrazac islam czy judaizm to niech to robi ZA WLASNE PIENIADZE. ZERO TOLERANCJI dla obrazania Polakow i Polski.
27-02-2017 [11:49] - spike | Link: Witam, Pan jak zwykle, ja
Witam, Pan jak zwykle, ja proponuję by trochę zmienić scenariusz tej "sztuki", by pokazała w podobny sposób historię pańskiego ojca, który podobnie jak nasz Papież, jest bezczeszczony, a którego jak się Pan chwalił nie tylko znał osobiście, też by Pan milczał, bo bluźniercy w końcu zamilkną?
To pod Pańską rozwagę, jeżeli w jakikolwiek sposób nie będziemy walczyć o swoje wartości, honor, to siły zła, szczególnie tacy spod znaku którego zamęczyli Pańskiego ojca, wtedy oni odniosą sukces, przypomnę tylko, że ci co spalili kukłę żyda, dostali surowe wyroki, za obrazę Mahometa bluźniercy stracili życie, tylko chrześcijanie i katolicy mają nadstawiać nie tylko kolejny raz policzki do chłostania ?
Pzdr.
27-02-2017 [11:56] - spike | Link: PS
PS
przypomnę tylko, że wystarczyło niewłaściwe odczytanie mojego komentarza, gdzie Pan się powoływał na wypowiedź Pana Morawieckiego, zostałem z automatu zbanowany, bez prawa do obrony, która była możliwa u p.Leśnodorskiego i wyjaśnienia nieporozumienia.
27-02-2017 [13:11] - JAMS | Link: A tak abstrahując trochę od
A tak abstrahując trochę od tematu to zastanawiam się Panie Krzysztofie czy wystawianie takich spektakli jak "Klątwa" powoduje że opozycja zyskuje czy traci?
Czy nie jest to przypadkiem klasyczny przykład strzału w stopę?
Czy występy pod auspicjami KOD-u takich postaci jak Mazguła, Pinior, Misiek, Lis, Giertych ......................... (przepraszam tych których pominąłem)
przynosi im zwolenników czy raczej odwrotnie?
z poważaniem JAMS
27-02-2017 [13:35] - mada | Link: O co Ciebie chodzi?
O co Ciebie chodzi?