Witaj: Niezalogowany | LOGOWANIE | REJESTRACJA
Moja refleksja po odznaczeniu Szewacha Weissa
Wysłane przez Krzysztof Pasie... w 17-01-2017 [22:16]
Prof. Szewach Weiss został dziś odznaczony przez pana prezydenta Andrzeja Dudę Orderem Orła Białego.
Pan prezydent powiedział o odznaczonym:
"Syn narodu żydowskiego i polskiej ziemi"
Szewach Weiss zaś zaznaczył, że przyznane mu odznaczenie należy się w rzeczywistości wszystkim ambasadorom Izraela w Polsce. "Ta nagroda jest dla tych, którzy dodali jakąś cegiełkę. To nie była zwyczajna sprawa. Na polskich ziemiach jednak jest taka plama krwi żydowskiej. Niemcy, faszyści, hitlerowcy tam stworzyli tę fabrykę śmierci, na polskich ziemiach" - powiedział.
Więc ja też dodam od siebie cegiełkę i powiem, że szczerze gratulując odznaczonemu, w skrytości ducha zadaję sobie pytanie, czy archiwiści z Muzeum Auschwitz-Birkenau kiedyś panu Szewachowi Weissowi opowiedzą o moim Ojcu Akowcu i jego dzielnych Żołnierzach, którzy na tych samych polskich ziemiach, ryzykując najwyższą karę, uratowali w tej fabryce śmierci życie nie jednemu Żydowi, nie dziesięciu, ale stu albo i więcej – proszę o wysłuchanie tego wiele mówiącego wywiadu:
Krzysztof Pasierbiewicz (em. nauczyciel akademicki, syn Michała, członek grupy inicjatywnej krakowskiego oddziału Akademickiego Klubu Obywatelskiego (AKO) im. prof. Lecha Kaczyńskiego)
Post Scriptum
Przy okazji chciałbym przypomnieć o straszliwym chichocie historii, bo mojego Ojca rozpracowywało dwóch ubeckich oficerów pochodzenie żydowskiego, co się w roku 1952 zakończyło tragiczną śmiercią Taty. I tylko nie mówcie, że jątrzę i jestem antysemitą, gdyż ja tylko chciałem dla porządku przytoczyć konkretne i sprawiedliwe historyczne świadectwo.
Czytaj także:
Dramatyczny apel do obrońców Grossa, pełna lista hańby. "Obejrzyjcie film o moim Ojcu, który uratował życie setkom Żydów!" [WIDEO] – vide:
http://wpolityce.pl/polityka/2...
Komentarze
18-01-2017 [12:12] - spike | Link: Witam, za dużo Pan wymaga.
Witam, za dużo Pan wymaga. Przyznam, że jestem trochę zdziwiony tym nadanie Orderu Weissowi, słuchałem wiele jego wypowiedzi, szczególnie o sprawach "delikatnych", jak udział żydowskich oprawców z UB, a także o Jedwabnem, czy pogromie kieleckim, wypowiedzi były pokrętne i nieszczere, a jedno stwierdzenie szczególnie zapamiętałem, że ci żydowscy oprawcy z UB, jak mordowali, to już nie byli żydami !!!
Jak to odnieść do przypisywanych Polakom zbrodni na Żydach, za które obarczany jest cały polski naród!
My nie mamy prawa się odciąć podobnym stwierdzeniem, że skoro to byli mordercy, więc nie są już Polakami!
Do tego dochodzi fakt, że jakoś nie słychać Weissa, gdy Polska i Polacy są szkalowani przez jego rodaków, jak Hartman, czy Gross.
Pozdrawiam
PS
Znamienne jest, że mimo urodzenia i wychowania w Polsce, Weiss kiepsko mówi po polsku, co jest znamienne od zarania dziejów, to jest ten sam język jak z Chłopów, czy Ziemi Obiecanej, to nie jedyny przykład.
18-01-2017 [12:48] - Domasuł (niezweryfikowany) | Link: Kiepsko mowi po polsku? Moim
Kiepsko mowi po polsku? Moim zdaniem mowi bardzo dobrze, jedynie ze specyficznym akcentem. Rownie dobrze można powiedzieć o Slazakach albo o Kresowianach, ze zle mowia po polsku.
18-01-2017 [15:16] - spike | Link: Szanowny chyba nie zna ani
Szanowny chyba nie zna ani Ślązaków, Kresowiaków, Kaszubów itd. mają swoją gwarę, czy nawet język, ala jak trzeba to mówią czysto po polsku, kiedyś w okresie wakacji mieszkałem u Kaszubów, władali biegle 3 językami, kaszubskim, polskim i niemieckim, mam w rodzinie Ślązaków z byłych terenów niemieckich, u nich podobnie.
Szewach rodzony i wychowany w Polsce, był nawet wiele lat ambasadorem Izraela w Polsce, a mówi jakby dopiero się nauczył polskiego, to nie jest przypadek.
Pzdr.
18-01-2017 [18:26] - eska | Link: Szewach mówi po polsku z
Szewach mówi po polsku z klasycznym przedwojennym, żydowskim akcentem i nawet składnią. Tak mówili polscy Żydzi, na litość - trzeba znać trochę historię własnego kraju.
Poza tym jedno zdanie Szewacha - że w Polsce nie było polskich obozów koncentracyjnych - jest więcej warte niż wszystkie nasze protesty. On jest wieloletnim dyplomata i politykiem, trudno, żeby mówił rzeczy kompletnie nie akceptowane w Izraelu. Jak na Żyda i obywatela Izraela to on mówi bardzo dobrze o Polsce.
18-01-2017 [18:51] - Jabe | Link: Ale on mówi to do nas.
Ale on mówi to do nas.
18-01-2017 [20:10] - spike | Link: "...na litość - trzeba znać
"...na litość - trzeba znać trochę historię własnego kraju."
też tak twierdzę, więc weź się do edukacji Esko, czas ucieka bezpowrotnie, może coś się dowiesz w tej materii.
19-01-2017 [00:01] - Krzysztof Pasie... | Link: @Spike Podpisuję się pod
@Spike
Podpisuję się pod Pańskim komentarzem dla Eski
18-01-2017 [20:40] - HenrykHenry | Link: ..."Jak na Żyda i obywatela
..."Jak na Żyda i obywatela Izraela to on mówi bardzo dobrze o Polsce." ...
Oj nie zawsze esko , nie zawsze ...
18-01-2017 [23:59] - Krzysztof Pasie... | Link: @eska "Jak na Żyda i
@eska
"Jak na Żyda i obywatela Izraela to on mówi bardzo dobrze o Polsce..."
-----------------------------
I tym zasłużył na Orła Białego? Czy dobrze Panią zrozumiałem?
19-01-2017 [09:53] - spike | Link: uzupełniająco dla
uzupełniająco dla "ambasadorów" nacji Izraela nie tylko Weissa"
http://historia.wp.pl/strona,2...
18-01-2017 [21:31] - Krzysztof Pasie... | Link: @spike "Do tego dochodzi
@spike
"Do tego dochodzi fakt, że jakoś nie słychać Weissa, gdy Polska i Polacy są szkalowani przez jego rodaków, jak Hartman, czy Gross..."
-----------------------
Bardzo trafna uwaga.
18-01-2017 [12:27] - mada | Link: Mamy ich przepraszać za to,
Mamy ich przepraszać za to, że Niemcy zaczęli mordy od Żydów a nie od Polaków.
18-01-2017 [13:45] - Domasuł (niezweryfikowany) | Link: Ale to nieprawda. Niemcy
Ale to nieprawda. Niemcy mordowali Polakow już od pierwszego dnia wojny. Chodzilo oczywiście o anihilacje polskiej inteligencji.
19-01-2017 [15:00] - mada | Link: Chodzi mi o to, że w planach
Chodzi mi o to, że w planach Niemców najpierw miał być wymordowany naród żydowski a dopiero później naród polski. A gdyby było odwrotnie to Żydzi przeżyliby.
18-01-2017 [17:02] - Imć Waszeć | Link: Niemcy zaczęli mordy od
Niemcy zaczęli mordy od Polaków, a żydzi gromadzili się sami w gettach. Prawdopodobnie mieli coś obiecane, bo nikt przy zdrowych zmysłach nie wierzyłby najeźdźcom. Przykładem takiego szczęśliwego getta niech będzie Irena w Dęblinie. Żydzi zostali przeniesieni w obręb stacjonującej tam niemieckiej jednostki lotniczej i służyli jako obsługa. Mieli dużą autonomię, w tym lekarza, żłobek i szkołę. Pod koniec wojny zostali ewakuowani pociągami wraz z wojskiem.
Dęblin był jednak obozem zagłady, ale dla Rosjan i Włochów. Po wycofaniu się Włochów z walk na froncie wschodnim, to m.in. w Dęblinie zostali oni masowo internowani. Ich kości można jeszcze dziś wykopać w okolicach wałów fortu dęblińskiego i fortów z drugiej strony Wisły. Kiedy rozpoczęła się ofensywa w Rosji, w Dęblinie gromadzono jeńców radzieckich. "Zakwaterowano" ich na wielkich placach za drutami na terenie fortu Gorczakow. Z głodu zjedli wszystkie rośliny zielone, a najwięcej było tam pokrzyw, a następnie zryli ziemię w poszukiwaniu korzeni. Potem padali z głodu jak muchy. Tysiącami. Jeśli ktoś z miejscowej ludności rzucił im choć kromkę chleba, miał zostać zastrzelony. Ot przysłowiowa niemiecka gościnność.
Skąd to wiem? Mój dziadek był partyzantem na tamtym terenie i to on był w tej grupie, która wywiozła włoskich generałów w tendrach i wygaszonych paleniskach kotłów lokomotyw i przerzuciła w okolice Gór Świętokrzyskich. Akcja z generałami to fakt, ale wielotysięczna ucieczka włoskich żołnierzy to najprawdopodobniej propaganda, mająca ukryć skalę ludobójstwa "sojuszniczego". Nie było tam aż tak silnego oddziału partyzanckiego, bo to była po prostu twierdza niemiecka napakowana wojskiem na czarno. Lotnisko zaczynało się zaraz za cmentarzem przy drodze do Zajezierza. To przedwojenne polskie lotnisko zapasowe dla Dęblina.
http://twierdzadeblin.cal.pl/n...
http://www.twierdzadeblin.cal....
Żydzi mają jednak na ten temat inne zdanie. Proszę zwrócić uwagę na typowy dla sprawy rodzaj manipulacji - zamilczenie końcówki:
http://www.sztetl.org.pl/pl/ar...
18-01-2017 [18:12] - Domasuł (niezweryfikowany) | Link: Ale jaka jest konkluzja? Ze
Ale jaka jest konkluzja? Ze Zydow zginelo mniej niż to się podaje?
18-01-2017 [19:29] - Imć Waszeć | Link: A po co Panu konkluzja jak ma
A po co Panu konkluzja jak ma Pan dowód manipulacji? Czy to ja mam się tłumaczyć z tego, że na żydowskim portalu dla tubylców zamieszczają zmanipulowaną wersję historii, która zakłamuje fakty? A w ogóle skąd Pan zakłada, że wszyscy żydzi zginęli lub nie w Dęblinie? Jakieś nowe "fakty" lub SMS z Izraela od przyjaciela Polaków?
18-01-2017 [21:29] - Krzysztof Pasie... | Link: @mada Szkoda gadać!
@mada
Szkoda gadać!
18-01-2017 [18:10] - MAUR | Link: Szewach Weiss to jeden z
Szewach Weiss to jeden z rozpoznawalnych w świecie Żydów polskich. Wielokrotnie słuchałem i oglądałem rozmowy z nim w mediach.
Zawsze imponował mi pewną bezkompromisowością w pozytywnej ocenie Polaków lecz też zawsze chwilę potem tę ocenę dezawuował niepotrzebnym wtrętem i zaraz potem zamykał dyskusję na ten temat. To mnie raziło i nadal razi. Pan to nazwał nieszczerością. Tak, to jest pewna nieszczerość, która w zasadzie wyklucza możliwość uznania Szewacha Weissa za przyjaciela Polski. Przyjaciel nie zostawia kwestii niedomówionych, przyjaciel nie słowami podkresla swoją przyjaźń a swoim postępowaniem w każdych okolicznościach. On chce uchodzić za przyjaciela Polski ale będzie nim tylko w swojej wyobraźni i odbiorze części dwużydzianów.
Moim zdaniem ten Order Orła Białego to nadmierny kredyt komuś bez pełnej zdolności kredytowej. Być może ten kredyt kiedyś zostanie zwrócony. Tylko jakoś brak mi pewności.
18-01-2017 [21:29] - Krzysztof Pasie... | Link: @MAUR "Zawsze imponował mi
@MAUR
"Zawsze imponował mi pewną bezkompromisowością w pozytywnej ocenie Polaków lecz też zawsze chwilę potem tę ocenę dezawuował niepotrzebnym wtrętem i zaraz potem zamykał dyskusję na ten temat..."
--------------------
Świetnie Pan odczytał moją notkę. Dziękuję za zrozumienie.
18-01-2017 [19:04] - minimax | Link: Witam Gospodarza i
Witam Gospodarza i gosci.
Coz, kurs zostal wyznaczony i zatwiedzony dosc dawno. Tyle ze wedrujacego organu nadawczego :> nawet laureat sie nie spodziewal, co wyrazil slowami uznania, iz uroczystosc ma miejsce w Jerozolimie.
To znamienne i warte naszej pamieci.
PS
No i jestesmy lzejsi o 200mld zl
18-01-2017 [21:27] - Krzysztof Pasie... | Link: @Minimax "Coz, kurs zostal
@Minimax
"Coz, kurs zostal wyznaczony i zatwiedzony dosc dawno. Tyle ze wedrujacego organu nadawczego :> nawet laureat sie nie spodziewal, co wyrazil slowami uznania, iz uroczystosc ma miejsce w Jerozolimie..."
-------------------------
No, właśnie
18-01-2017 [20:38] - HenrykHenry | Link: Czy jest gdzies kres tej
Czy jest gdzies kres tej zenady i falszu autora ... ???
18-01-2017 [21:26] - Krzysztof Pasie... | Link: @HenrykHenry "Czy jest gdzieś
@HenrykHenry
"Czy jest gdzieś kres tej żenady i fałszu autora ... ???..."
----------------
Panu na to pytanie nie odpowiem, bo się brzydzę, ale zainteresowani znajdą na nie odpowiedź w komentarzach do tej notki, którą opublikowałem także na Salonie24 - vide: http://salonowcy.salon24.pl/74...
Uderzyłem w stół i nożyce się odezwały.
18-01-2017 [22:45] - HenrykHenry | Link: ..."Uderzyłem w stół i nożyce
..."Uderzyłem w stół i nożyce się odezwały." ...
Moze w glowe raczej trzeba bylo ...
18-01-2017 [23:09] - Krzysztof Pasie... | Link: @HenrykHenry A jednak nożyce
@HenrykHenry
A jednak nożyce się odezwały. Elementarz.
18-01-2017 [21:52] - JJC | Link: Na moje oko, jak tego autora
Na moje oko, jak tego autora już od trzech lat znam - to kresu nie ma. I nie będzie.:)
18-01-2017 [21:45] - JJC | Link: "... bo mojego Ojca
"... bo mojego Ojca rozpracowywało dwóch ubeckich oficerów pochodzenie żydowskiego, co się w roku 1952 zakończyło tragiczną śmiercią."
1. Pisał Pan kiedyś, że ojciec zmarł w szpitalu na zawał. Zapomniał Pan?
2. A gdyby ci ubeccy oficerowie mieli inne niż żydowskie pochodzenie to co - cierpienie ojca wówczas, a dzisiaj Pana byłoby mniejsze?
18-01-2017 [22:02] - Krzysztof Pasie... | Link: @felicjan "1. Pisał Pan
@felicjan
"1. Pisał Pan kiedyś, że ojciec zmarł w szpitalu na zawał. Zapomniał Pan?..."
---------------------
Łże Pan, jak pies. Pisałem, że zmarł w domu po kolejnym przesłuchaniu. Wiedzieli, że umrze, więc go do domu odstawili.
"2. A gdyby ci ubeccy oficerowie mieli inne niż żydowskie pochodzenie to co - cierpienie ojca wówczas, a dzisiaj Pana byłoby mniejsze?..."
------------------------
Pan jest tępy, jak but z lewej nogi, bo kompletnie mojej notki nie zrozumiał.
18-01-2017 [22:19] - JJC | Link: Proszę się nie denerwować,
Proszę się nie denerwować, Panie Krzysiu. Ja pamiętam, co Pan pisał i rozumiem, co Pan chciał napisać. Ale Pana składnia jest takiej klasy, iż dopuszcza rozmaite interpretacje, a ja zapytałem tylko o jedną z możliwych.
Pozdrawiam Pana serdecznie i życzę dobrej nocy, bo nie wiem jak Pan, ale ja idę już spać.
18-01-2017 [22:50] - Krzysztof Pasie... | Link: @felicjan "nie wiem jak Pan,
@felicjan
"nie wiem jak Pan, ale ja idę już spać..."
-------------------
Niech się Panu tedy Pańscy idole Kijowski, Petru i Schetyna przyśnią.
18-01-2017 [23:23] - HenrykHenry | Link: No a Kukiz ... Kukiz panie
No a Kukiz ... Kukiz panie pasierbiewicz ... nie wymieni pan w tej wyliczance ??? To panski idol , a raczej "kon" , na niego pan glosowal ...
19-01-2017 [07:40] - JJC | Link: Żaden z nich nie jest moim
Żaden z nich nie jest moim idolem, a wręcz przeciwnie. Pan to dobrze wie, bo o tym świadczą wszystkie moje komentarze. Ale gra Pan nie fair usłując mi przypisać przynależność do przeciwnego PiS-owi obozu. Ta gra nie fair, nie tylko zresztą ze mną, ale ze wszystkimi oponentami, dyskwalifikuje Pana równie mocno jak te bajki, które Pan tu od trzech lat opowiada.
18-01-2017 [22:40] - HenrykHenry | Link: Aaaa to podobnie jak
Aaaa to podobnie jak Bartoszewskiego ... ze wzgledu na zly stan zdrowia z Auschwitz I klasa , pociagiem , do domu odwiezli . Tutaj pisze pan , do domu "odstawili" ... tez I klasa ???.
Takie tam jaja jakies pan opisuje ... ktos slyszal by do domu UB odstawialo bo im sie gosc rozchorowal na przesluchaniu ???
18-01-2017 [23:26] - Domasuł (niezweryfikowany) | Link: Jeśli pan Krzysiek mowi jak
Jeśli pan Krzysiek mowi jak było (a nie widze powodu żeby mu nie wierzyc), to Pana zachowanie jest po prostu kacapskie. Potomek kalmuka albo innego mongola.
19-01-2017 [09:47] - JJC | Link: To, że Pan, Panie Domasuł,
To, że Pan, Panie Domasuł, nie widzi, to problem Pańskiego chronicznego, organicznego niedowidzenia, a nie dowód na nieistnienie czegokolwiek, a w tym powodu, by nie wierzyć Panu Krzyśkowi.
19-01-2017 [10:51] - Krzysztof Pasie... | Link: @Domasuł Jeśli mogę coś
@Domasuł
Jeśli mogę coś doradzić, to proszę ignorować maniakalnych trolli takich jak @felicjan, @HerrykHenry et consortes, bo czytelnicy mojego blogu doskonale wiedzą, że ci nieszczęśnicy są ogarnięci manią prześladowczą na punkcie mojego blogu.
Dziękuję za próbę wsparcia i serdecznie Pana pozdrawiam,
Krzysztof Pasierbiewicz
19-01-2017 [12:12] - JJC | Link: Nie, Panie Krzyśku, żadna tam
Nie, Panie Krzyśku, żadna tam mania. Po prostu tak jak Pan lubi, prawda, że lubi?:), pisać - tak samo my lubimy Pana komentować. I to wszystko.
Pozdrawiam najserdeczniej.
19-01-2017 [12:54] - Krzysztof Pasie... | Link: @felicjan "Nie, Panie
@felicjan
"Nie, Panie Krzyśku..."
---------------------
Szanowny Panie Felicjanie!
Z całym szacunkiem, ale nie przypominam sobie bym kiedykolwiek z Panem na ty przechodził.
19-01-2017 [12:09] - markop | Link: @ Pasierbiewicz "Łże Pan, jak
@ Pasierbiewicz
"Łże Pan, jak pies. Pisałem, że zmarł w domu po kolejnym przesłuchaniu. Wiedzieli, że umrze, więc go do domu odstawili."
============================================================
Krzysztof Pasierbiewicz
Zaszczute „wilczęta” i niewdzięczne „wilki”
2014-05-16 17:13
(...) "Książka ta zmotywowała mnie, by opowiedzieć o moim Ojcu, którego de facto nie znałem, gdyż bezpieka zamęczyła go w roku 1952, kiedy miałem niespełna 7 lat. Pamiętam go jak przez mgłę, a jedno, co dobrze zapamiętałem to migawki, jak nam po raz OSTATNI pokiwał ZE SZPITALNEGO OKNA, gdzie wylądował po kolejnym przesłuchaniu na bezpiece " (...)
==============================================================
No to kiedy pisze pan prawdę? I to tę wg. nomenklatury ks.Tisznera "świętą prawdę" a nie "gówno prawdę"....
Pamięć pana płata panu nieustanne figielki i pewnie przez to, nie może pan zapamiętać rzetelnie różnych rzeczy, np.tego, że jestem KOBIETĄ, choć powtarzam to panu przy KAŻDYM moim wpisie...
19-01-2017 [12:51] - Krzysztof Pasie... | Link: @markop Szanowny
@markop
Szanowny Panie!
"Magia namiętności" to powieść, więc proszę się nie ośmieszać.
19-01-2017 [14:10] - markop | Link: @ Pasierbiewicz Dwa zdania,
@ Pasierbiewicz
Dwa zdania, DWA KŁAMSTWA - czyli znów "gówno prawda" :
Szanowny Panie!(pierwsze kłamstwo)
"Magia namiętności" to powieść, więc proszę się nie ośmieszać.(drugie kłamstwo)
==================================================================
Zaszczute „wilczęta” i niewdzięczne „wilki”
2014-05-16 17:13
W dniu 14 maja w Muzeum Armii Krajowej w Krakowie odbyła się promocja książki Kajetana Rajskiego pt. „Wilczęta”, w której dzieci opowiadają o swoich rodzicach – mniej lub bardziej znanych bohaterach mających zasługi dla Polski. Dzieci dumne ze swoich ojców, choć ci ojcowie nie zdążyli się niestety nimi nacieszyć.
Książka ta zmotywowała mnie, by opowiedzieć o moim Ojcu, którego de facto nie znałem, gdyż bezpieka zamęczyła go w roku 1952, kiedy miałem niespełna 7 lat. Pamiętam go jak przez mgłę, a jedno, co dobrze zapamiętałem to migawki, jak nam po raz ostatni pokiwał ze szpitalnego okna, gdzie wylądował po kolejnym przesłuchaniu na bezpiece.... itd. itp. całość można znaleźć : http://naszeblogi.pl/46547-zas...
- rzecz NA PEWNO nie dotyczy ramoty pt. "Magia namiętności" bo z tak wielkim trudem przebrnęłam przez 1 odcinek (zamieszczony na NB), że mowy nie ma, bym jakąś wiedzę posiadła z czegoś, czego nie czytałam....
No, ale żeby sam tffffuuu - rca nie wiedział, co w który "dziele" swoim umieszcza... to już powinno pana zaniepokoić i radziłabym udać się do geriatry, oni z demencją nieźle sobie radzą - wiem to po mojej mamie, która ma ... no dużo lat ma!
19-01-2017 [16:38] - Krzysztof Pasie... | Link: @markop "- rzecz NA PEWNO nie
@markop
"- rzecz NA PEWNO nie dotyczy ramoty pt. "Magia namiętności" bo z tak wielkim trudem przebrnęłam przez 1 odcinek (zamieszczony na NB), że mowy nie ma, bym jakąś wiedzę posiadła z czegoś, czego nie czytałam..."
----------------------------------
Szanowny Panie!
Dla porządku informuję Pana, że cały nakład rzeczonej "ramoty" został już dawno wyczerpany.
Pozdrawiam Pana,
Krzysztof Pasierbiewicz
19-01-2017 [17:11] - markop | Link: @Pasierbiewicz Kolejna "gówno
@Pasierbiewicz
Kolejna "gówno prawda"
http://www.swiatksiazki.pl/ksi...
http://www.taniaksiazka.pl/mag...
19-01-2017 [17:12] - JJC | Link: Nakład wyczerpany, dawno...:)
Nakład wyczerpany, dawno...:) Jeśli to taki rarytas to dlaczego Pan jeszcze nie wydał go ponownie?
19-01-2017 [21:51] - Domasuł (niezweryfikowany) | Link: Ooo Markop sie odezwal. Jakos
Ooo Markop sie odezwal. Jakos nigdy sie nie odzywa, tylko wtedy kiedy trzeba obrzucic blotem pana Krzyska.
19-01-2017 [09:43] - StachMaWielkieOczy | Link: O Szewachu można dywagować
O Szewachu można dywagować tak w nieskończoność...
Jednego jestem jednak całkowicie pewien.
Szewach Weiss jako człowiek kulturalny i z wyczuciem taktu nigdy ( Przenigdy)
nie zeszmacił by się do tego stopnia aby o prezesie Kaczyńskim pisać bądź mówić
" Kurdupel z rozwiązana sznurówka" albo "Ciemny Kaczor"
Ale Kindersztube wynosi się z domu rodzinnego
19-01-2017 [10:46] - Krzysztof Pasie... | Link: @StachMaWielkieOczy Szanowny
@StachMaWielkieOczy
Szanowny Panie,
Oscar Wilde kiedyś powiedział, że największym nieszczęściem, jakie może spotkać człowieka jest brak poczucia humoru.
Z wyrazami współczucia,
Krzysztof Pasierbiewicz
19-01-2017 [11:56] - JJC | Link: Pan ma poczucie humoru, więc
Pan ma poczucie humoru, więc od tej pory będę o Panu mówił "kurdupel z zawiązaną sznurówką".ok?
19-01-2017 [12:48] - Krzysztof Pasie... | Link: @felicjan "Pan ma poczucie
@felicjan
"Pan ma poczucie humoru, więc od tej pory będę o Panu mówił "kurdupel z zawiązaną sznurówką".ok?..."
-------------------------
OK.
19-01-2017 [12:35] - StachMaWielkieOczy | Link: Tym swoistym "poczuciem
Tym swoistym "poczuciem humoru" obsługuje pan klientele o podobnie wygórowanym
poczuciu humoru ... jak Niesiołowski, Lis czy Mazguła
I wracając do Szewacha Weissa ... tu znowu jestem pewien
ze nawet po kieliszku koszernej nie zniżył by się do pańskiego poczucia humoru.