Witaj: Niezalogowany | LOGOWANIE | REJESTRACJA
Kukiz - boJOWnik o "wolność" i "demokrację"
Wysłane przez danuta w 19-11-2015 [00:08]
Już wiadomo, że sztandar Kukiza, te odmieniane przez wszystkie przypadki JOW-y - to ściema. Esbecka ściema, ostatnia deska ratunku upadającego postsowieckiego sytemu, mająca na celu rozmontowanie sceny politycznej tuż przed wyborami parlamentarnymi. Ostatnim rzutem na taśmę było ogłoszenie referendum w tej sprawie przez Komorowskiego. Wcale nie chodziło o jego wygraną w drugiej turze wyborów prezydenckich. On może nie wiedział, że przegra, ale prowadzący go dobrze to wiedzieli. Chodziło o czas. Gdyby referendum dało pożądany wynik, na biurkach peowskich aparatczyków błyskawicznie pojawiłby się akt prawny zmieniający ordynację wyborczą. Zdążyliby przed 25 października przemycić na listy tylu swoich – partyjnych, bezpartyjnych, „nowoczesnych” i ordynarnie, po staremu, po sowiecku ubeckich - żeby stworzyć z Kukizem większość parlamentarną. 7- procentowa frekwencja pokrzyżowała te plany, ale walka o parlament trwała nadal. Kukiz – momentami ujmujący, taki artysta lekko zagubiony, taki wrażliwiec, którego żal skrzywdzić, taka nowość, której warto dać szansę, romantyczny antysystemowiec… Dziś pokazał, kim naprawdę jest. Sprawnym trybikiem postsowieckiego systemu. Składnikiem postsowieckiego systemu. Oddanym sługą postsowieckiego systemu.
Jeśli po głosowaniu nad wotum zaufania dla rządu Beaty Szydło ktokolwiek ma jeszcze jakiekolwiek wątpliwości co do intencji Kukiza i rzeczywistej roli Kukiza w antypolskiej koalicji stworzonej dziś przez renegatów, 25 października wyrzuconych z rządowych stanowisk, to nie zamierzam mu nawet współczuć. Wszystko jest jasne, klarowne aż do bólu. Trzeba naprawdę nie chcieć albo nie potrafić myśleć, żeby mieć jeszcze jakiekolwiek złudzenia.
Zaryzykuję twierdzenie, że Kukiza stworzyło otoczenie byłego strażnika żyrandola. Tak, ci wszyscy szabrownicy. Kukiz - nowość na scenie politycznej - miał odebrać głosy politykowi PiS, który dla większości wyborców też był nowością. Stało się inaczej – wcale nie dlatego, ze towarzystwo spod żyrandola się przeliczyło. Towarzystwo spod żyrandola rozbroił sam kandydat spod żyrandola, nie było czego zbierać. Ale była jeszcze szansa. Ostatnia szansa dla Kukiza. WoJOWnika. Marionetki. Sejmowego koalicjanta Platformy, o ile ta zdobyłaby odpowiednią ilość mandatów.
Stało się inaczej. Zwyciężyła Polska.
I od dziś wiadomo, że Polska ma w Sejmie 235 głosów. Każdy na wagę złota. Każdy niezastąpiony.
Niektórzy piszą, że Kukiz to zdrajca. Nie zgadzam się. On nikogo nie zdradził przecież. Paplał o JOW-ach, bo tak mu kazano. Kandydował na prezydenta, bo tak mu kazano. Wystartował do Sejmu, bo tak mu kazano. Dziś głosował tak, jak mu kazano. Kukiz nikogo nie zdradził. Kukiz jest wierny. I pewnie będzie niezawodny. Stoi tam, gdzie PO. Ramię w ramię z PO. Na straży skorumpowanego, przegniłego, szkodzącego Polsce systemu. Aż się chce zacytować pułkownika Kwiatkowskiego. Rzeczywiście zdolny!
Komentarze
19-11-2015 [00:50] - smieciu | Link: Spokojnie, wyzywanie Kukiza
Spokojnie, wyzywanie Kukiza od zdrajców w obecnej chwili to niepotrzebne emocje. Tak samo jak pewność że PiS zrealizuje to co sobie jego zwolennicy wyobrażają.
Poczekajmy parę miesięcy to będziemy mogli lepiej to ocenić.
Kukiz podał swoje powody dla których nie poparł PiS.
Ja natomiast podam co mnie najbardziej obawia.
Otóż od dłuższego czasu mam wrażenie że Polska zostanie wciągnięta w wielką międzynarodową ustawkę związaną z dziwaczną grą prowadzoną na samym szczycie. Myślę że nie będziemy długo czekać na dalsze działania związane z Ukrainą, IS a także komplikującą się sytuacją gospodarczą.
Boję się że Polska zostanie rozegrana tak jak w 1939r. kiedy została zwyczajnie sprzedana, wykorzystana, rozegrana przez potężniejszych graczy.
Uważam że w obecnej chwili powinniśmy jak tylko się da unikać otwartego angażowania się w sprawy Ukrainy czy islamskiego terroru. To nie my wywołaliśmy te problemy. I przede wszystkim nie mamy na nie żadnego wpływu. Polska jest obecnie bardzo kruchym tworem ze skomplikowaną sytuacją wewnętrzną. Z wielką i potężną siecią podziemnych powiązań, które tworzyły dotychczasową władzę, której żadną miarą nie można lekceważyć.
Boję się więc że nowy rząd z najróżniejszych powodów wkroczy z niepoprawnym huraoptymizmem w ten cały ten międzynarodowy układ. Bratając się z bardzo wątpliwymi sojusznikami. Np. Francją! Która kocha Putina. A może z Merkel będziemy działać ramię w ramię w sprawie Ukrainy?
Niepokoi mnie objęcie ministerstwa obrony przez Macierewicza bo to wskazuje że albo nijako porzucił dotychczasowe zadanie tropienia agentów albo to ministerstwo zyskało większą wagę.
Obawiam się że po prostu że wobec nadchodzących skomplikowanych zdarzeń PiS może przekierować nowe patriotyczne nadzieje zupełnie nie tam gdzie trzeba podczas gdy stary układ będzie ze robił swoje czekając ze spokojem.
19-11-2015 [01:52] - danuta | Link: Nie doczytał Pan. Ja nie
Nie doczytał Pan. Ja nie uważam Kukiza za zdrajcę. Uważam go za bardzo lojalnego współpracownika PO.
A jeśli chodzi o Pańskie lęki - nie podzielam ich. 8 lat PO siedziała jak mysz pod miotłą i zaprowadziło nas to na skraj przepaści. Znikąd sojuszników, znikąd pomocy. USA odmówiły nam tarczy, kiedy okazało się, kto przejął władzę w Polsce.
Owszem, podziemnych potężnych powiązań nie można lekceważyć. Trzeba agenturze odbierać zabawki- jedną po drugiej. Na początek.
Mam wielkie zaufanie do ministra Macierewicza. Nie wiem, czego Pan się boi. To człowiek silny i zdecydowany, mądry i odpowiedzialny. Stworzony na to stanowisko, które mu powierzono.
Stary układ na pewno będzie robił swoje. Już robi. Pytanie - jak długo będzie to robił. I komu to nie będzie przeszkadzać. Panu - jak widać - nie przeszkadza. Boi się Pan nie tego, co zrobi ten układ. Boi się Pan tego, co może się stać z układem. Przecież nikt Panu nie kaze walczyć! Pan jest bezpieczny - z układem, czy bez. Bezpieczny jak Kukiz.
19-11-2015 [08:46] - JAMS | Link: Z arytmetyki sejmowej wynika,
Z arytmetyki sejmowej wynika, że jak głosowali posłowie Kukiz15 nie ma znaczenia.
Nie znaczy to jednak, że moralnie, wizerunkowo itp. nie ma znaczenia.
Jeżeli nie doszukali się w expose swoich postulatów głoszonych w kampanii,
mogli, chociaż zachować się jak PSL wstrzymując się od głosu.
A tak wychodzi na to, że potępiają w czambuł program nowego rządu.
Nie głosowałem na Kukiz15 , ale czuję się bardzo rozczarowany, liczyłem na tzw.
konstruktywną opozycję.
Ps. Panie Kowalski nie nadajesz się pan na mojego kierowcę, wywalam pana.
A teraz zawieź mnie pan do domu.
19-11-2015 [01:16] - Jabe | Link: Niby z jakiej racji Paweł
Niby z jakiej racji Paweł Kukiz miał głosować za rządem Beaty Szydło? Obiecano JOW-y, zaprzestanie finansowania partii, ławy przysięgłych, czy cokolwiek innego? Nie!
Kukiz miał odebrać głosy politykowi PiS? Niby jak? Przecie od początku było wiadomo, że rozstrzygająca będzie druga tura, na którą nie miał szans. Nonsens. Niechże się Pani mityguje.
19-11-2015 [01:33] - danuta | Link: Niechże Pan nie rżnie
Niechże Pan nie rżnie głupa.
2.Komorowski miał wygrać w pierwszej turze! Taki był plan, tak ustawiano sondaże,na to pracowal cały aparat medialny. Kukiz W PIERWSZEJ TURZE miał zebrać głosy wyborców spragnionych "nowości", i zneutralizować zagrożenie ze strony Andrzeja Dudy. W jednym się przeliczyli. Dopilnowaliśmy tych wyborów.
1.A co obiecała Kukizowi PO? Co mu obiecał postsowiecki system? Stanowisko premiera - strażnika systemu - po obaleniu rządu PiS?
19-11-2015 [02:22] - Jabe | Link: ad 2. Dla zwycięstwa
ad 2. Dla zwycięstwa prezydenta Komorowskiego istotne było, kto zagłosuje na niego, a kto na kogokolwiek innego. Jeden przeciw wszystkim. W tej sytuacji Komorowskiemu sprzyjała mniejsza frekwencja. Siłowanie się między Dudą a Kukizem było bez znaczenia. Niechże się Pani zastanowi.
ad 1. Paweł Kukiz się przyczynił do klęski Komorowskiego, zwiększając zainteresowanie wyborami i wzywając do niegłosowania na niego w drugiej turze. I proszę zapomnieć o PO, teraz jest N.
19-11-2015 [17:58] - cassiodorus | Link: ''Obiecano JOW-y,?'' System
''Obiecano JOW-y,?''
System mieszany proponowano, a więc jest jakiś punkt wyjścia dla ludzi dobrej woi.. Kukiz to straszący piekłem degenerat, pal sześć Kukiza, ale wsród jego towarzyszy naziolków, jak ich nazywa redaktor lis, jest ktoś taki jak Robert Winnicki, który nie pozostawia żadnych niedomówień, cytuję-'' Zaliczam się do tych ostatnich, czyli do zwolenników systemu mieszanego, z którym mamy np. do czynienia na Węgrzech.''
Chcąc być autentycznym musiałby Kukiz być przeciwko swoim towarzyszom, a towarzysze przeciw Kukizowi
''czy cokolwiek innego?''
Nic innego? Zwiazki partnerskie zapewne ich dzielą, ale 500 zyla na dziecko chyba już nie? Zapluwał się, że tak go martwi los polskich biednych kobiet z dziećmi, a teraz staje ramie w ramie z -palikociarzami i innymi liberalnymi lewakami? Atfu, jakby to streścił jednym bluzgiem Jego Konserwatywna Wysokość Janusz Korwin-Mikke
Antysystemowość sejmowych kabareciarzy jest ciekawym zjawiskiem społecznym
19-11-2015 [02:49] - romekromek | Link: Oglądałem dziś relację z
Oglądałem dziś relację z Sejmu prawie w całości. Kilka spraw mnie zaniepokoiło:
1. Postawa Kukiza.
2. Wielka agresja ludzików nowoczesnej ryszardy; mieli w sobie dziwną zajadłość, widać było, że nie są ani obiektywni, ani powściągliwi, przyszli na dzisiejsze posiedzenie już zdecydowani, przeciwko komu mają ujadać - zanim wysłuchali ekspoze, już to wiedzieli.
3. Całkowita dyscyplina partyjna we wszystkich ugrupowaniach.
Byłem w czasie debaty szefów wszystkich ugrupowań na Woronicza. Ludzie nowoczesnej ryszardy wyróżniali się spośród zebranych: bogato wyposażeni w partyjne gadżety, wydrowaci, zajechali wynajętym autokarem, przemieszczali się zwartym tłumem, nie rozpoznając znanych liderów, zajęci sobą. Na pojawienie się swojego szefa zareagowali jak wojsko na alarm: To już? Który to [Petru]? To ten? Sprawiało to wrażenie opłaconej klaki. A przecież Petru nie miał forsy. Więc kto za to płacił?
Moje wnioski:
1. Zbadać możliwość sfałszowania tych wyborów (skąd się tacy wzięli, których nikt nie znał, którzy nie mieli partyjnych subwencji, a którzy znaleźli więcej miłośników niż stara, poczciwa lewica).
2. Dokładnie przyjrzeć się mechanizmom finansowania różnych nowoczesnych gwiazd.
3. Pobudzić Naród do pogłębiania wiedzy o zjawiskach społecznych, z którymi mamy do czynienia, żeby w ważnych momentach społeczeństwo miało orientację, o co chodzi.
4. To nie koniec walki o Polskę. Walka dopiero się zaczyna.
5. Bez społeczeństwa obywatelskiego, bez naszego oddolnego zaangażowania, znowu nastąpiłby 2007 rok.
19-11-2015 [06:35] - pietrek | Link: Zrobilo mi się niezmiernie
Zrobilo mi się niezmiernie przykro po tym co Pawel zrobil bo lubialem jego postac.W 1 turze dalem glos na niego oczywiście przeciwko Komorowskiemu bo wtedy nie znalem Prezydenta Dudy....Kukiz powinien dac SZANSĘ Pani Szydlo choćby ze względu na deklarowana swoja wiarę w Jezusa Chrystusa...Powinien Jej zaufac skoro tak o to prosila..ja wierze w Pis i dzięki Bogu glosowalem na Pis.Ale Kukiz mi namieszal w glowie na początku .Przyznaje się.Dlatego jest mi przykro.Bojkotuje od dziś jego muze.Dla mnie jest kims kto trzyma z czerwoną zarazą.Niestety
z Panem Bogiem Pietrek górol
19-11-2015 [07:28] - StachMaWielkieOczy | Link: "W 1 turze dalem glos na
"W 1 turze dalem glos na niego " ( Kukiza)
"wierze w Pis i dzięki Bogu glosowalem na Pis"
No niestety ... naiwnych nie sieja ...
A przeciez o to chodzilo zeby po wygranych "antysystemowych" wyborach Polacy obudzili sie znowu z reka w nocniku...
19-11-2015 [22:29] - pietrek | Link: Na komentarz ponad Twoim nie
Na komentarz ponad Twoim nie odpowiem bo nawet u nas po budowach proste chłopaki mają więcej kultury jak ona...
Tobie Stasiu z oczami dziękuje za podsumowanie mojej osoby.Masz rację byłem naiwny.Przepraszam szczerze...
Z Panem Bogiem Stachu.Pietrek z gór
ps
Na szczęście u nas większość była za Pisem..tak po 70 procent średnio...cóz gorale to naiwniacy ,lenie,służalczyki i NIGDY SIĘ NIE BILI O OJCZYZNĘ..Nie to co Wy ...miastowa eLYTA nieomylnych ....nam wychodzi z butów słoma ale wolimy slomą kierpce optykac jak Wy wielcy Panowie optykający boczkiem dziury w butach....ino ze za tym lecą tylko psy
19-11-2015 [22:59] - StachMaWielkieOczy | Link: Pietrek.. Prosze sie tak nie
Pietrek..
Prosze sie tak nie unosic .... nie bylo moim zamiarem Cie urazic..
Dales sie "uwiesc" prymitywnej propagandzie w stylu :
"Kukiz wykonawcą „testamentu" kardynała Nagy"
bo ta propaganda wlasnie to miala na celu.... omamic niezdecydowanych
..........
komentarz po "ps" napisales w gniewie ..wiec nie biore go na powaznie.
Kazdy w zyciu robi to co najlepiej potrafi ...
Pozdrawiam
19-11-2015 [08:11] - andzia | Link: To nie Kukiz ci namieszał w
To nie Kukiz ci namieszał w głowie tylko pasierbiewicz !!!
19-11-2015 [06:47] - terenia | Link: Zagadka. Kto to napisał:
Zagadka. Kto to napisał: "Kochana Pani Janino (chodzi o Paradowską), Szanowny Panie profesorze Markowski, Panie redaktorze Żakowski… Dziękuję !!! Nareszcie ktoś odważył się powiedzieć – Nie ! Powstaniom, rocznicom, wzdychaniom… Tej typowo polaczkowej obsesji grzebania w grobach… Tej durnej ksenofobiczno-psychopatycznej fobii, jakie truchło w której trumnie leży. Kto nagrobek rzeźbił i po co. Nie żyje. I już. Koniec, Nie ma. Raz do roku świeczkę trzeba postawić, odpalić sumienie i – na obiad. Kiedy zimno gorący rosół najlepszy. Pycha ! Mówię o listopadzie. A co dopiero styczeń ! Przewalone… Kara boska ten prapropowstaniec… Mógł w domu siedzieć. Poszedł. Zabili, Głupi. Znaczy nie głupi, tylko nie wiedział że fajnie będzie. Że się samo zrobi. I teraz w ten mróz pomiędzy groby ze świeczką trzeba, bo babcia kazała. Ech… Nikt w styczniu nie biega po cmentarzach. Sataniści tylko. I klechy. Kochana Pani Janino, Szanowny Panie profesorze Markowski, Panie redaktorze Żakowski ! Dziękuję !!! Za normalność. Za edukację. Za uświadomienie narodowi, że to styczniowe powstanie [z szacunku do was piszę małymi literami] tyle warte, co ten samobójczy lot na złość Panu Premierowi (chodzi o Tuska). Dziękuję." BINGO! To nasz żulik Kukiś, gdy jeszcze nie udawał patrioty-antysystemowca i opozycjonisty wobec swoich prowadzących którzy wyszukali go w jakiejś noclegowni dla bezdomnych...
19-11-2015 [12:37] - Galiński | Link: To wstrząsające, jeśli jest
To wstrząsające, jeśli jest prawdziwe. Kiedy to zostało napisane?
Za Kukiza nie dam 5 gr zwłaszcza, że nie ukrywa swojej zażyłości z ludźmi służb, wręcz się nimi szczycił.
Jak sam mówił ,jest zafascynowany działalnością służb i dziś w nocy został wiceprzewodniczącym sejmowej komisji ds. służb.
19-11-2015 [07:09] - gal | Link: Maska z gęby i gacie z d*py
Maska z gęby i gacie z d*py opadły, pokazał się jaki jest.
19-11-2015 [07:16] - angela | Link: Juz chyba nikt nie ma
Juz chyba nikt nie ma wątpliwości, kim jest P.Kukiz, oraz co robi na NB drr KP, ktory Kukiza wrecz wciskal wyborcom.
19-11-2015 [07:18] - angela | Link: @Terenia, czyzby to pisal
@Terenia, czyzby to pisal P.Kukiz? mimo wszystko, nie wierze.
19-11-2015 [07:43] - terenia | Link: @Angela Ja to tylko
@Angela
Ja to tylko skopiowałam z profilu P.Kukiza na FB,nie zdążył wykasować.Poza tym osoba,która to wkleiła nie wygląda na trolla śledząc Jej fejsbukowy profil. Tylko tyle i aż tyle.
19-11-2015 [10:55] - jdj | Link: Mam nadzieję, że wyniki
Mam nadzieję, że wyniki wyborów będą zweryfikowane, albo wybory - wkrótce powtórzone. Co do Kukiza - dlatego jego programem było - brak programu: http://niezalezna.pl/68423-kuk...
naBank!
Potrzebuję pilnie kasy
Na garsonkę i frykasy.
Ogłoszenie widzę z dala,
Bije w oczy i zniewala:
„U nas kasę bierzesz szybko
- Antysystemowo, rybko!
Program spłaty,
Procent, raty;
Po co suszyć teraz głowę,
Jeden podpis – i gotowe!”
- Czek In-blanko?
„Blanko. Obiecuję tobie zasię,
Ja - wypełnię w swoim czasie;
Bierz na chlebek swój i wdzianko!”
Odmówiłam. Wasze zdanie:
To okazja, czy kiwanie?
To pytanie.
Proszę o odpowiedź NA nie!
ED2015
To okazja niebywała;
Lepsza niźli Mrówka Cała!
Ale jeszcze rada taka:
miast garsonki, miła duszko,
zanieś kasę do Owsiaka,
żeby piękne mieć serduszko!
Pora spłaty już się zbliża?
Przerzuć program na Kukiza.
19-11-2015 [11:37] - JJC | Link: "Kukiz – momentami ujmujący,
"Kukiz – momentami ujmujący, taki artysta lekko zagubiony, taki wrażliwiec, którego żal skrzywdzić, taka nowość, której warto dać szansę, romantyczny antysystemowiec…"
No nie, niemożliwe, aż tak?:) Na mnie zawsze robił zgoła inne wrażenie. I od pierwszego jego pojawienia się w kręgu polityki, parę już lat temu, wiedziałem, że to kolejny figurant macherów z zaplecza.
I co, znów muszę się pochwalić - ja mam zawsze rację.:)
Pozdrawiam serdecznie.
ff
19-11-2015 [11:53] - MFW | Link: Kukiz to kolega ze studiów
Kukiz to kolega ze studiów Grzegorza Schetyny. Zarówno on o Grzegorzu jak i Grzegorz o nim wyrażali się bardzo życzliwie, nie szczędząc sobie komplementów. Kukiz był fanem PO, popierał ich w wyborach, popierał także H.Gronkiewicz Waltz jako prezydenta Warszawy.
"Ruch oburzonych" to był ruch mający na celu "zagospodarowanie niezadowolonych" z rządów PO, by powstrzymać ich od poparcia PIS-u.
Zapleczem ruchu Kukiza był Dolny Śląsk- matecznik Grzegorza Schetyny(bez tego zaplecza muzyk nie osiągnął by tego co osiągnął, tak jak "Rumun Balcerowicza nie osiągnął by tego co osiągnął bez zaplecza w sferach bankierskich.)
Obawiam się o te 235 a tak naprawdę o głosy "Polski Razem" Jarosława Gowina, będący w klubie PIS. Jest ich 8-miu i bez nich PIS w Sejmie nie ma większości.
Dlaczego się obawiam o tych posłów? Otóż J.Gowin był i jest fanem G.Schetyny i bardzo optował za objęciem funkcji przewodniczącego PO przez G.Schetynę i ma bardzo dobrą opinię o nim.
Obawiam się, że gdyby G.Schetyna objął. funkcję przewodniczącego PO a w Polsce i na świecie postałyby poważne problemy, to mogłoby dojść do powtórki z lat 2005-2007 i próby obalenia rządów PIS-u i powołania koalicji anty-PIS.
Trzeba bowiem uświadomić sobie, że ci co byli oparciem dla układu rządów PO-PSL nie są słabi i gdy poczują zagrożenie, to jak zraniony zwierz mogą zaatakować.
19-11-2015 [12:46] - xena2012 | Link: ,,Kukiza walka z
,,Kukiza walka z systemem''-jakież to było wzruszające i patetyczne w ustach jego zwolenników i także co tu dużo gadać mocodawców.Młodość ,świeżość i inne komplementy pod adresem nie pierwszej młodości muzyka z wyliniałą czupryną przeważały nad głosami nieufności czy sceptycyzmu.Kukizowi chodziło o wejście do sejmu i wszedł,teraz nie musi już nic udawać,ani patriotyzmu,ani zabawy w rozwalanie systemu.Przypomina mi Giertycha ,który z dumą stwierdził,że w rządzie Kaczyńskiego był ,,Konradem Wallenrodem''.Czas idzie naprzód i bohaterowie maja nowoczesne twarze-więc może to agent James Bond?
19-11-2015 [13:29] - JacBiel | Link: Zabrakło mi w Pani komentarzu
Zabrakło mi w Pani komentarzu odniesienia do wyboru np. Kornela Morawieckiego i narodowców. Czy to tez trybiki w sprawnie działającej maszynie?
Co do Pani przypuszczeń ("Gdyby referendum dało pożądany wynik, na biurkach peowskich aparatczyków błyskawicznie pojawiłby się akt prawny zmieniający ordynację wyborczą") to budowanie bardzo konkretnych wniosków na czystej spekulacji, domysłach i przeczuciach, jest grubym nadużyciem /-:
pozdrawiam
19-11-2015 [13:57] - NASZ_HENRY | Link: Morawiecki i narodowcy to
Morawiecki i narodowcy to koszty legendowania Kukiza ;-)
P.S.
Adminie czy tobie tylko notki giną czy też gotówka ;-)