Przejdź do treści
Strona główna

menu-top1

  • Blogerzy
  • Komentarze
User account menu
  • Moje wpisy
  • Zaloguj

Polski Holocaust trwał po 1945 r.

Andy51, 22.02.2018
O ile straszliwy Holocaust dla Żydów skończył się w maju 1945 r , to dla Polaków skończył się dopiero po śmierci Stalina.

Warto przytoczyć słowa Marii Dąbrowskiej z 1947 r. zawarte w „Dziennikach” :UB, sądownictwo są całkowicie w rękach Żydów – w ciągu tych przeszło dwu lat ani jeden Żyd nie miał procesy politycznego. Żydzi osądzają i na kaźń wydają Polaków.  

Żydzi z ofiar stali się katami, wyszkoleni przez NKWD z gorliwością ścigali i skazywali na śmierć polskich patriotów.

Czy Polacy osądzają wszystkich Żydów jako katów Polaków, w mrocznych latach po 1945 r.  na pewno nie.  Ten mroczny okres Holocaustu na Polakach,  okres trwał dłużej niż II wojna światowa. Najwspanialsi Polacy którzy walczyli z Niemcami  a po wojnie nie chcieli się pogodzić z komunistyczną okupacją , byli skazywani przez Polaków żydowskiego pochodzenia, którzy z nadania rosyjskich komunistów opanowali UB i sądownictwo.Ten okres trwał gdzieś do 1954 r.

Jaka była polityka historyczna polskich rządów po 1989 r? że obecnie większość świata nie wie , że Polacy nie współpracowali z Niemcami, nie było polskich jednostek Waffen SS, że w Holocauście oprócz 3 mln Polaków żydowskiego pochodzenia zginęło 3 mln. etnicznych Polaków, że nie było polskich obozów koncentracyjnych tylko niemieckie.

W każdym narodzie znajdą się ludzie niegodni, ale przypomnienie Żydom, że również wśród nich byli ludzie współpracujący z Niemcami, podobnie jak wśród Ukraińców, Rosjan, Polaków, itd. spowodował wśród Żydów paroksyzm wściekłości.

Żydzi chcą oszukać świat i zawłaszczyć Holocaust mówiąc, że ofiarami Holocaustu byli tylko Żydzi.

Przed polskim rządem stoi tytaniczna praca, czas skończyć z pedagogiką wstydu i mówić prawdę o tamtych mrocznych czasach, czy to się komuś podoba czy nie.
 
  • Zaloguj lub zarejestruj się aby dodawać komentarze
  • Odsłony: 10104
Imć Waszeć

Imć Waszeć

22.02.2018 11:11

Może im trzeba więcej i częściej przypominać współpracę z bolszewikami i komunistami, bo zdaje się że już dawno w Polsce jest prawo penalizujące pochwałę pewnych ustrojów totalitarnych. I co najważniejsze do tego nie potrzeba nowelizacji do ustawy o IPN.
Ponadto "Warto przytoczyć słowa Marii Dąbrowskiej z 1947 r. zawarte w „Dziennikach” :UB, sądownictwo są całkowicie w rękach Żydów – w ciągu tych przeszło dwu lat ani jeden Żyd nie miał procesy politycznego. Żydzi osądzają i na kaźń wydają Polaków.", więc mało prawdopodobne jest, żeby obecnie w sądownictwie nie było nadmiaru ich potomków. Chyba się sami ot tak nie "wyholokaustowali" z zawodu, który gwarantuje całkowitą władze i dożywotnią nietykalność, skoro wszędzie jest jakaś HGW albo Tuleja, nieprawdaż?
Andy51

Andy51

22.02.2018 13:20

Dodane przez Imć Waszeć w odpowiedzi na Może im trzeba więcej i

Oczywiście trzeba im przypominać i jeszcze raz przypominać.
Domyślny avatar

xena2012

22.02.2018 11:52

Skoro jakaś amerykańska malo znana fundacja była w stanie nakrecić i rozpropagować to haniebne wideo czy w Polsce nie da się zmontowac filmiku pokazujacego prawdę? Przeciez u nas tez są fundacje i organizacje pozarządowe wyciagajace jak dotąd jedynie ręce po pieniadze. Płacimy ciężkie pieniadze  kancelarii prawniczej w Nowym Jorku za obronę dobrego imienia Polski.Czy ktoś kontroluje ich pracę bo żadnych efektów nie widać.Teraz powstanie kolejne ministerstwo do walki z faszyzmem antysemityzmem i ksenofobią naturalnie z pominieciem antypolonizmu.Kolejny przyrost urzedników pewnie w stylu klaskajacej pani Gawin i kolejne wydane pieniądze do wyłacznego obwiniania Polaków.Lekka raczka wydano 100000000zł na cmentarz żydowski, przecież są w Polsce liczne gminy żydowskie a to my im mamy staiwiać,odnawiać cmentarze? Gdyby podliczyć te wydatk okaże się,że nadal będziemy atakowani.
Imć Waszeć

Imć Waszeć

22.02.2018 12:17

Dodane przez xena2012 w odpowiedzi na Skoro jakaś amerykańska malo

Widocznie do każdej takiej organizacji zostaje zawsze oddelegowany "Swój paralizator".
Domyślny avatar

xena2012

22.02.2018 12:44

Dodane przez Imć Waszeć w odpowiedzi na Widocznie do kazdej takiej

Ja chciałam po prostu naswietlić problem ,,polskiej niemożnosci''.Nic sie nie da zrobic ,przeprowadzić,bo z góry wiadomo,że sie nie uda.Dialog o wzajemnych stosunkach polsko-izraelskich będzie się toczył głównie w telewizji wsród gadających głów z gospodarzem programu czuwającym by ani jedno złe slowo o Żydach nie padlo i udającym że nie słyszy  jak chamsko szkaluja Polaków nasi targowiczanie.Własnie dzis mielismy taki przykład z popisami posłanki Nowoczesnej.Inny przykład ,,niemożności'' to odmowy wczesniej wynajetych lokali na spotkania z historykiem dr Kurek przez Zwiazek ,,Solidarnośc'' i  Zgromadzenie Salezjanów.Tak odtąd jak przypuszczam bedzie wyglądał dialog polsko-izraelski.
Imć Waszeć

Imć Waszeć

22.02.2018 13:20

Dodane przez xena2012 w odpowiedzi na Ja chciałam po prostu

Dlatego trzeba zerwać ten dialog i poczekać aż klient wytrzeźwieje. To takie proste, że się nie szarpie z pijakiem i nie przekonuje się go by sam poszedł spać, bo to jest przeciwskuteczne. Dopiero wtedy nabiera on ruchawki, bo ktoś mu coś zabrania. Ludzie wybierani w demokratycznych quizach mają zbyt małe doświadczenie życiowe, aby rządzić dużym krajem i milionami. Powinna być prowadzona jakaś selekcja, żeby przynajmniej ci z przerostem własnego ego i odruchem Topyły nie zaśmiecali salonów władzy. Rządzenie krajem to gra zdecydowanie zespołowa i nie ma tu miejsca na eksperymentatorów zosiów-samosiów.
Już dawno mówiłem, że jak politycy nie chcą osobiście ponosić odpowiedzialności za trudne lecz konieczne do podjęcia decyzje, mają stracha przed obcymi, czyli ewidentnie brak kompetencji do sprawowania władzy, to cedują to na tzw. doktrynę polityczną. Pisze się tam wtedy to wszystko, czego bez większości w sejmie nie da się wpisać do konstytucji. I potem jest jak z Netanjahu - "nie chcem ale muszem to powiedzieć, bo taką mamy doktrynę". Doktryna trwa przez dziesiątki kadencji, a polityk w porywach przez jakieś 5.
Andy51

Andy51

22.02.2018 13:23

Dodane przez xena2012 w odpowiedzi na Ja chciałam po prostu

Widać wpływy braci starszych w wierze( pieniądze) mają przemożny wpływ.
Jan1797

Jan1797

24.02.2018 09:11

Dodane przez Imć Waszeć w odpowiedzi na Widocznie do kazdej takiej

Tonący w zagrożeniu wojną, brzydko się chwyta, vide; http://www.middleeasteye…
cytat-"Urzędnicy obrony Pakistanu, grozili Izraelowi wojną nuklearną po fałszywym doniesieniu prasowym
cytującym izraelskiego ministra obrony na początku tego tygodnia".
Świat do „bulu"przewidywalny, żyje w błogiej nieświadomości.
--------------------------------------------------------------
Już po słynnym oświadczeniu Przew.RE pewny byłem, że awantura z Izraelem i scenariusz wypychania
Polski z UE ma wspólny mianownik na wschodzie. Przyczynkiem po naszej stronie wschodniej jest sojusz
USA - PL. a zachodniej, problem z dalszym dojeniem. Czy ten scenariusz realizowany jest przy świadomym
udziale . N PO.?, należałoby spytać wychodzących z tych partii.  https://www.salon24.pl/u…
Wiem jedno, moi rodacy uratowali 150 tysięcy Żydów i musiało uczestniczyć w tym zorganizowanym
działaniu 400 tys. Polaków. Przypominam sobie exposé Premiera MM, muszę stwierdzić, pojednanie
z opozycją jest niemożliwe a Pan Premier powiedział w Monachium to, co uznał za stosowne w aktualnej sytuacji.
Czy możemy, przede wszystkim wskazać prowokatorów i w ich działaniu potwierdzić podłoże materialne?
Kończąc, trzeci już raz sytuacja powtarza się w naszej historii.
Pozdrawiam serdecznie.
P.S.
Zgadzam się, że tsunami hejtu, krytykanctwa i prowokacji, szykuje się w marcu. 
http://www.rodaknet.com/…
Andy51

Andy51

22.02.2018 13:21

Dodane przez xena2012 w odpowiedzi na Skoro jakaś amerykańska malo

A o Rossie w Wilnie ani mru, mru.
Imć Waszeć

Imć Waszeć

22.02.2018 13:27

Dodane przez Andy51 w odpowiedzi na A o Rossie w Wilnie ani mru,

Nie tylko o Rossie. Na całej Białorusi są setki cmentarzy, w Grodnie, Brześciu, Baranowiczach. W końcu to wszystko była kiedyś Polska. Ciekawe czy Łukaszenka równie spontanicznie zareaguje na naszą potrzebę upamiętnienia, jak "polacy" z elyt reagują na kaprysy żydów? Takie porównania służą głównie "ciemnemu ludowi", żeby widział wyraźnie, kogo do władzy wybiera.
Andy51

Andy51

22.02.2018 13:30

Dodane przez Imć Waszeć w odpowiedzi na Nie tylko o Rossie. Na całej

Na terenach byłej II Rzeczpospolitej.
Imć Waszeć

Imć Waszeć

22.02.2018 14:18

Dodane przez Andy51 w odpowiedzi na Na terenach byłej II

Jeżeli roszczenia żydowskie są w mocy, to ta Rzeczpospolita nie jest była. Koniec dowodu. Putin nie chce odpowiadać za zsyłki na Sybir i mordy na Polakach, bo ponoć Rosja z tamtych czasów jest już "była". Tak samo chcą zrobić Niemcy. Dlaczego my musimy zachowywać szarpiącą po kieszeni ciągłość, nie mam pojęcia. Zresztą co to za ciągłość I RP -> II RP -> I PRL -> III RP -> II PRL -> IV RP. Jakaż to ciągłość, kiedy żydzi udający tych z I RP, domagają się uznania tego majątku, co zachapali przed II RP, gdzie część z nich próbowała zniszczyć państwowość polską (autonomia, dołączenie do ZSRR), którzy potem zrobili sobie I PRL i wzięli co chcieli, potem maczali palce w przekształceniach własnościowych III RP i ukradli prawie wszystko (żkomuna wojskowa), żeby Polacy nawet nie kwiknęli podczas rozboju próbowali stworzyć II PRL Tuska, a teraz próbują przekręcić PIS na kilka baniek, bo znów im brakuje do jakiegoś bilansu, którego nikt nigdy na oczy nie widział. Wirtualny dług z powietrza. Oto historia Polski w ogólnym zarysie. Moja odpowiedź może być tylko taka, że skoro wracamy do nadań z I RP i potem rozszabrowania polskich majątków przez zaborców, to najpierw należy odtworzyć I RP a dopiero potem zacząć liczyć. Jeśli odtworzenie nie jest możliwe, to umowy majątkowe nie obowiązują. W takim przypadku żadna ciągłość nie istnieje, bo nie mamy już kontroli nad tym majątkiem. Niech odpowiada obecny właściciel - paser. Nie można płacić za kamienicę w Mińsku lub Grodnie, którą przejął kagiebista i dalej sobie tam mieszka. Żydzi powinni się udać do tego kagiebisty, a nie zawracać nam gitarę, robiąc z nas najemników z szabelką na posyłki. Nam się wojna o żydowskie majątki na wschodzie, żeby oddać je żydom, w ogóle nie kalkuluje. Niech się sami pofatygują do Putina, skoro wola. Podliczmy w końcu wszystkich żydów na terenie Polski i to, co obecnie posiadają, bo część z nich już teraz ma ukradzione za komuny mienie i liczy od frajerów na więcej.
Andy51

Andy51

22.02.2018 14:12

Dodane przez Imć Waszeć w odpowiedzi na Jeżeli roszczenia żydowskie

Z tymi Żydami udającymi się do Putina po majątki to dobry pomysł.
Zofia

Zofia

22.02.2018 12:28

Bardzo dobry artykuł.Powinien być przetłumaczony na różne języki z podaniem nazwisk powojennych oprawców - polskich patriotów.
Andy51

Andy51

22.02.2018 13:24

Dodane przez Zofia w odpowiedzi na Bardzo dobry artykuł.Powinien

Dzięki.
Marek1taki

Anonymous

22.02.2018 15:03

Mało się mówi o antypolskim pogromie kieleckim, a kontekst polityczny powinien o tym przypominać obecnie.
Polskaniepodległa pl pisze o tym w https://polskaniepodlegl…
Anatol Fejgin – wysokiej rangi funkcjonariusz zbrodniczej Głównej Informacji Wojskowej Wojska Polskiego oraz dyrektor X Departamentu Ministerstwa Bezpieczeństwa Publicznego, zbrodniarz stalinowski żydowskiego pochodzenia w wywiadzie opublikowanym w „Reporterze” (nr 4/1990) powiedział na temat pogromu kieleckiego: „Wszystkie chwyty są dozwolone, gdy chce się wygrać. (…) Jeszcze nie czas o tym mówić. Liczyliśmy na błąd naszych przeciwników. Musieli go w końcu zrobić. Nie mogliśmy jednak dłużej czekać. Potrzebny był jakiś przyspieszacz. Stąd pogromy i inne fortele”. Wyznanie to zostało odebrane jako pośrednie przyznanie się do tego, o czym nieoficjalnie mówiono od dawna – że pogrom kielecki był świadomie i celowo zorganizowany przez bezpiekę, która starannie zaplanowała jego przebieg, wykorzystując do jego przeprowadzenia prowokatorów oraz funkcjonariuszy UB i wojsko.
 
Co ciekawe, na ubecką prowokację zwracał również uwagę biskup Czesław Kaczmarek. Także ówczesny prymas Polski August Hlond podkreślał, że wydarzenia w Kielcach nie zostały spowodowane przez rasizm. W oświadczeniu przekazanym dziennikarzom prymas napisał m.in.: „Przebieg nieszczęsnych i ubolewania godnych wypadków kieleckich wykazuje, że nie można ich przypisać rasizmowi. Wyrosły one na podłożu całkiem odmiennym, bolesnym a tragicznym (…)”. Prymas przypomniał interwencję księży w dniu pogromu i nieopublikowaną odezwę biskupa kieleckiego. Stwierdził też, że za zepsucie się wcześniejszego dobrego stosunku Polaków do Żydów „w wielkiej mierze ponoszą odpowiedzialność Żydzi, stojący w Polsce na przodujących stanowiskach w życiu państwowym, a dążący do narzucenia form ustrojowych, których ogromna większość narodu nie chce”
Blisko jest też rocznicy wydarzeń marcowych 1968r. Ich znaczenie polityczne jest inne niż wbijane do głowy przez propagandę, a nawet nie jest specjalnie tajne. Powszechnie znane są dalsze życiorysy polityczne Kuronia, Michnika, Modzelewskiego, Lityńskiego.Powszechnie znany jest wpływ wojny izraelsko-arabskiej i pogorszenia stosunków rosyjsko-izraelskich. Kto nie pamięta ten łatwo może się dowiedzieć, że propaganda została uruchomiana też w USA, m.in. przez lewicowe New York Times i Washington Post, czyli jak i współcześnie. Znana jest "martyrologia ofiar antysemityzmu", które zostały wyrzucone z ciepłych posadek w PRLu na ciepłe posadki za żelazną kurtyną. Może mniej głośno się mówi o tym, że towarzysze radzieccy chętnie się pozbyli agentury, którą sami w Polsce ulokowali, z braku lojalności po konflikcie ZSRR z Izraelem.
Imć Waszeć

Imć Waszeć

22.02.2018 16:30

Dodane przez Marek1taki w odpowiedzi na Mało się mówi o antypolskim

Ktoś w sieci zwracał uwagę na mało znany niezwykle istotny fakt, że próba do pogromu została wykonana wcześniej w Krakowie, ale z braku właściwego odzewu ze strony "ciemnogrodu" została zatuszowana przez UB. Czy wiadomo coś o tym?
Schemat jest dokładnie ten sam, co w Kielcach: https://pl.wikipedia.org…
Tu jest więcej na ten temat: http://ciekawykrakow.blo…
"Jeden ze świadków zdarzenia wspomina, jak chodził z wojskowymi po mieszkaniach i wygrażał rewolwerem Żydom...
Ataki uspokoiły się dopiero wieczorem, kiedy interwencję podjęło kilkuset milicjantów, oficerów UB i żołnierzy KBW.  Tłum został rozpędzony, zatrzymano także blisko 150 napastników (w tym 40 milicjantów, którzy również prowokowali całe zajście)"
No i samych oskarżeniach: https://pl.wikipedia.org…
Andy51

Andy51

22.02.2018 16:48

Dodane przez Imć Waszeć w odpowiedzi na Ktoś w sieci zwracał uwagę na

Jedwabne podobnie jak " pogrom kielecki" powinny być wyjaśnione " do spodu".
Imć Waszeć

Imć Waszeć

22.02.2018 17:38

Dodane przez Andy51 w odpowiedzi na Jedwabne podobnie jak "

Dokładnie. Trzeba żądać ujawnienia wszelkich ubeckich kwitów i to już, bo za kilka lat może to jakiś semitofil uszkodzić, jak akta ze sprawy Olewnika w szambie.
Domyślny avatar

HenrykHenry

22.02.2018 18:20

Zaczac nalezy od >Muzeum Auschwitz  ... nie pozwolic na wkladanie w glowy mlodych Zydow klamstw ktore im sie tam serwuje , zakazac ochrony Mosadu , tu ich nikt nie atakuje jak w Niemczech czy Francji ...niech zobacza ze na ulicy sa bezpieczni ... i przede wszystkim zmienic program wizyty . Pokazac muzeum Ulmow , Muz.Powstania Warszawskiego ...rtm.Pileckiego ... itd.
Andy51

Andy51

22.02.2018 19:19

Dodane przez HenrykHenry w odpowiedzi na Zaczac nalezy od >Muzeum

Mossad służy do tego, żeby młodzi Żydzi nie poznali prawdy, a rząd Polski się na to zgadza.
Domyślny avatar

xena2012

22.02.2018 22:18

Dodane przez Andy51 w odpowiedzi na Mossad służy do tego, żeby

Młodzi Zydzi nie są specjalnie zainteresowani historią Polski i włascieie nie bardzo wiadomo po co przyjezdzają sądząc chociażby po ich zachowaniu.
Andy51

Andy51

23.02.2018 08:19

Dodane przez xena2012 w odpowiedzi na Młodzi Zydzi nie są

Przyjeżdżają bo im każą.
Imć Waszeć

Imć Waszeć

22.02.2018 19:57

Dodane przez HenrykHenry w odpowiedzi na Zaczac nalezy od >Muzeum

"tu ich nikt nie atakuje jak w Niemczech czy Francji" -- A wie Pan, kto ich wtedy zaatakuje? Antifa w strojach "Wyklętych", albo podobna jaczejka. O nie. Czas zerwać te toksyczne więzy, które oni wykorzystują tylko do topienia nas w błocie. Niech proszą o łaskę i chodzą na paluszkach. To nie są żarty, ale nasze być albo nie być.
Andy51

Andy51

22.02.2018 21:58

Dodane przez Imć Waszeć w odpowiedzi na "tu ich nikt nie atakuje jak

Bez przesady.
Andy51
Nazwa bloga:
Trójmiejskie spojrzenie
Zawód:
mgr zarządzania
Miasto:
Sopot

Statystyka blogera

Liczba wpisów: 1, 571
Liczba wyświetleń: 8,080,745
Liczba komentarzy: 17,827

Ostatnie wpisy blogera

  • Tusk dostał fiksum-dyrdum
  • Oszuści z PO okradają dzieci chore onkologicznie
  • Prezent dla Niemców od Nowackiej w 80 rocznicę wyzwolenia ob

Moje ostatnie komentarze

  • Smutna prawda.
  • Czyżby?
  • Masz rację

Najpopularniejsze wpisy blogera

  • ​Czy agent Stasi „Oscar” na Pomorza to Donald Tusk?
  • Sfałszowne wybory, dlaczego Polacy nie wychodzą na ulice ?
  • ​UB czyli Urban o Bartoszewskim

Ostatnio komentowane

  • Andy51, Smutna prawda.
  • Andy51, Czyżby?
  • Andy51, Masz rację

Wszystkie prawa zastrzeżone © 2008 - 2025, naszeblogi.pl

Strefa Wolnego Słowa: niezalezna.pl | gazetapolska.pl | panstwo.net | vod.gazetapolska.pl | naszeblogi.pl | gpcodziennie.pl | tvrepublika.pl | albicla.com

Nasza strona używa cookies czyli po polsku ciasteczek. Do czego są one potrzebne może Pan/i dowiedzieć się tu. Korzystając ze strony wyraża Pan/i zgodę na używanie ciasteczek (cookies), zgodnie z aktualnymi ustawieniami Pana/i przeglądarki. Jeśli chce Pan/i, może Pan/i zmienić ustawienia w swojej przeglądarce tak aby nie pobierała ona ciasteczek. | Polityka Prywatności

Footer

  • Kontakt
  • Nasze zasady
  • Ciasteczka "cookies"
  • Polityka prywatności