Przejdź do treści
Strona główna

menu-top1

  • Blogerzy
  • Komentarze
User account menu
  • Moje wpisy
  • Zaloguj

Po co rządowi D. Tuska anarchia w Polsce?

krzysztofjaw, 26.01.2024
Przez okres 6 tygodni rząd D. Tuska całkowicie zdemolował polski ład prawny i mamy już do czynienia z anarchią całego państwa. Sądzę, że wielu z nas zastanawia się o co chodzi premierowi.

Oczywiście jest wiele odpowiedzi. 

Jedni uważają, że działa on na zasadzie zwykłej i małostkowej zemsty na PiS-ie i na polskim prezydencie. Inni wskazują, że jego działania mają charakter obronny przed możliwością postawienia go przed TS, np. za dziwne kontakty z Rosją noszące znamiona zdrady polskiej racji stanu. Jeszcze inni wskazują, że po prostu realizuje swoje zapowiedzi z kampanii wyborczej i spełnia oczekiwania swojego najtwardszego fanatycznego elektoratu. Kolejni twierdzą, że chce po prostu zastraszyć Polaków, aby zmniejszyć ich opór wobec bezprawia, które ten rząd realizuje. Są i też głosy, że dla niemiecko-brukselskich elit to bezprawie w Polsce jest bardzo pożądane, bo... elity unijne planują takie same kroki w celu utrzymania zagrożonej  dotychczasowej władzy w UE a Polska służy im jako "poligon doświadczalny", który ma pokazać jak daleko mogą się w przyszłości posunąć w bezprawiu i tyranii.

Owszem wszystkie te odpowiedzi są słuszne i są przedmiotowo realizowane, ale strategicznie chodzi o zupełnie coś innego. Wedle mnie anarchia i chaos są potrzebne D. Tuskowi i jego niemieckim rozkazodawcom do tego, aby Polska i Polacy zgodzili się bez wielkiego oporu na przystąpienie naszego kraju do Jednego Scentralizowanego Państwa Europa ze stolicami w Berlinie i Brukseli, co oznaczałoby utratę przez nas wolności, suwerenności, niepodległości i państwowości. A jeżeliby Polska zgodziła się na utratę swojego państwa, to zniknęłaby najważniejsza bariera do wprowadzenia niemieckiego Superpaństwa Europa.

I to jest cel D. Tuska i taki został mu wyznaczony przez A. Merkel, M. Webera czy Ursulę von der Leyen. 

Zauważmy bowiem, że D. Tusk już zgodził się na przymusową relokację do Polski nachodźców i to dokładnie 20 grudnia 2023 roku, czyli w dniu nielegalnego przez niego przejęcia mediów publicznych. Ten ostatni temat wtedy zdominował medialną dyskusję a fakt zgody na przyjmowanie islamistów przeszedł niemal bez echa... Przypadek? Wątpię! A trzeba przypomnieć, że spośród Polaków, którzy wzięli udział w ostatnim referendum najwięcej, bo aż 96,79% (10 878 863 osób!) było przeciwnych przyjmowaniu islamskich imigrantów do Polski - wedle przymusowego rozdzielnika UE.

Najśmieszniejsze jest to, że D. Tusk już po wyrażeniu zgody na przymusową relokację nachodźców i po powrocie do Polski cynicznie, hipokrytycznie i kabotyńsko zaczął zapewniać że on się na taką relokację nie zgodzi. No cóż... Czy jeszcze istnieje ktoś, kto wierzy w słowa D. Tuska?

Kolejną instytucją, którą na pewno będzie chciał przejąć D. Tusk to NBP, bowiem wtedy pokonana zostanie przeszkoda na drodze do wprowadzenia w Polsce waluty Euro, co byłoby samobójstwem polskiej gospodarki i nie chodzi tylko o nasze 360 ton złota i ogromne rezerwy walutowe, ale o wyssanie z Polski środków, które pozwolą Niemcom na pokonanie kryzysu gospodarczego. A te środki są im niezbędne i już na początku chcieli przemycić w ustawie o zamrożeniu cen energii de facto postulaty zakupu wiatraków przez Polskę od tak naprawdę koncernu Siemens... 

Tak dygresyjnie. Obecny rząd i większość sejmowa przystąpiły do ataku na PiS poprzez wysyp komisji śledczych... więc może też należałoby już teraz powołać komisję śledczą do zbadania jako to się stało, że w ustawie o zamrożeniu cen energii znalazły się rozwiązania dotyczące wiatraków i de facto ich zakupu od Siemensa? 

Wydaje mi się, że kolejna kilkusettysięczna demonstracja wolnych Polaków powinna się odbyć pod hasłem: "stop przymusowej relokacji uchodźców" i "brońmy polskiej złotówki", ale wpierw trzeba do ogółu dotrzeć z informacją, że D. Tusk już wyraził zgodę na relokację uchodźców i chce wprowadzić Euro w Polsce! I trzeba to nagłaśniać teraz, bo mamy tylko pół roku na powstrzymanie rozpadu Polski, bowiem do wyborów europarlamentarnych D. Tusk będzie raczej unikał wprowadzania antyspołecznych rozwiązań a później to już go nic nie będzie obchodziło  i zwieje do Berlina czy do Brukseli albo i do Rosji...

Dodatkowo widzimy, że elitom unijnym mocno się śpieszy w procesie zmiany traktatów unijnych, czyli tak naprawdę do przejęcia władzy w poszczególnych krajach UE. Boją się bowiem, że czerwcowe wybory do Europarlamentu mogą zmienić polityczną strukturę w PE na korzyść partii konserwatywnych a to może zaprzepaścić ideę budowy Państwa Europa. Wtedy może doświadczenie bezprawia w obecnej Polsce będzie dla nich swoistym wzorcem?

Realizowana przez obecny rząd całkowita anarchia prawna w Polsce i wielki chaos bezprawia niszczy całkowicie nasz kraj. Taka sytuacja może skończyć się tym, że D. Tusk odrzuci nasz ład prawny na rzecz ładu prawnego UE. I będzie miał wszelkie poparcie w UE a nawet w USA. I nawet gdybyśmy wyszli na ulicę, to premier może - zgodnie z ustawą 1066 o bratniej pomocy - poprosić UE o pomoc w zaprowadzeniu porządku w Polsce. 

Czy do takich ulicznych zamieszek i burd dojdzie? Tego nie wiem, ale jest to wielce prawdopodobne, bo Polacy nigdy nie godzili się na autorytarne rządy i ta potrzeba wolności gdzieś tam cały czas tkwi w polskich sercach. Musimy jednak pamiętać, żeby podczas dużych naszych demonstracji sprzeciwu nie dać się sprowokować do działań mogących dać dyktatorskiemu reżimowi jakikolwiek pretekst do użycia siły... 

Zostaw za sobą dobra, miłości i mądrości ślad... 
© Krzysztof Jaworucki (krzysztofjaw) 
http://krzysztofjaw.blog…;
[email protected] 

Jeżeli moje teksty nie są dla Państwa obojętne i szanują Państwo moją pracę, to mogą mnie Państwo wesprzeć drobną kwotą. 
Z góry wszystkim darczyńcom dziękuję! 
Nr konta - ALIOR BANK: 58 2490 0005 0000 4000 7146 4814 
Paypal: paypal.me/kjahog
 
  • Zaloguj lub zarejestruj się aby dodawać komentarze
  • Odsłony: 3563
spike

spike

26.01.2024 13:09

"Wedle mnie anarchia i chaos są potrzebne D. Tuskowi i jego niemieckim rozkazodawcom do tego, aby Polska i Polacy zgodzili się bez wielkiego oporu na przystąpienie naszego kraju do Jednego Scentralizowanego Państwa Europa ze stolicami w Berlinie i Brukseli, co oznaczałoby utratę przez nas wolności, suwerenności, niepodległości i państwowości."
to jest najważniejszy cel Ggruppenführer-ra Tuska, by go osiągnąć, wprowadził za pomocą sprzedajnych sędziów Lustitia anarchię prawną, nie kieruje się prawem, Konstytucją, a opiniami głównie tych sędziów, dążąc do wyeliminowania z prawa Konstytucji, a potem potencjalnego hamulcowego jego zamierzeń Prezydenta Dudę, jak to się uda, to plan będzie realizowany bez przeszkód, Polska straci suwerenność.
Niszczenie PiS też jest elementem strategicznym, to jedyna partia, która może to zatrzymać, tym bardziej, że jakby wróciła do władzy, to już nie będzie się ze zdrajcami cackać, postawi całą koalicję zdrady przed sądem.
Jedyna chyba ostatnia nadzieja, nim będzie za późno, to zatrzymanie tej mafii przez Prezydenta, odrzucenie ustawy budżetowej może nie być skuteczne, musi być inna możliwość, czy Prezydent jest naczelnym wodzem sił zbrojnych ?
sake3

sake2020

26.01.2024 13:35

Dodane przez spike w odpowiedzi na "Wedle mnie anarchia i chaos

Po co? Bo w mętnej wodzie najlepiej łowi się ryby.......A jest co do łowienia........
spike

spike

26.01.2024 13:54

Dodane przez sake3 w odpowiedzi na Po co? Bo w mętnej wodzie

@sake
owszem, a Polska to smakowity kąsek, do tego od wieków mocno brunatno-czerwonych uwiera, ale obecnie Niemcy mają poważny kryzys gospodarczy, boją przyspieszonych wyborów, które całkiem możliwe, że przegrają, strajki tego są sygnałem, czas goni, ten rok jest decydujący.
krzysztofjaw

krzysztofjaw

26.01.2024 17:10

Dodane przez spike w odpowiedzi na @sake

spike
My nawet sobie nie zdajemy jak dużą wartość ma nasz kraj. Mamy bogate zasoby naturalne, bardzo duże rezerwy walutowe wraz z 360 tonami złota, jesteśmy wyśmienitymi i kreatywnymi pracownikami, jesteśmy atrakcyjni turystycznie i mamy geopolitycznie korzystne położenie, co niestety też bywa naszym koszmarem bo nasz kraj od wieków chcą zagarnąć Germanie i Ruscy. Gdybyśmy zostali wchłonięci przez jedno Państwo Europa, to w Niemczech skończyłby się kryzys gospodarczy a nasz kraj stałby się biedny i znów jeździlibyśmy na szparagi lub podcierać niemieckie dupska emerytom. 
Pzdr
Imć Waszeć

Imć Waszeć

26.01.2024 17:22

Pytanie jest zupełnie bezzasadne. Mam nadzieję, że miał Pan na studiach wykłady z logiki matematycznej, żeby pojąć moją prostą odpowiedź. Jeżeli państwo zostało zdemolowane przez jakiegoś wandala do stopnia anarchii, to nie istnieje w nim stanowisko premiera ani żadne prawo mu przysługujące z tytułu nazwania się samowolnie "premierem". Innymi słowy nie istnieje w takim państwie żadne opisane w prawie, które przestało obowiązywać, przełożenie decyzji P.O. "premiera" na zwykłych ludzi, w tym Pana i mnie.
smieciu

smieciu

26.01.2024 17:26

Dodane przez Imć Waszeć w odpowiedzi na Pytanie jest zupełnie

Tak, napisałem niżej. Autor posługuje się pisowską logiką. Bez niej nie dałoby się gładko przechodzić od jednego absurdu do drugiego, całkowicie sprzecznego z poprzednim.
smieciu

smieciu

26.01.2024 17:24

PiSowski świat tragikomedii...
Podczas kiedy większość jest przekonana że Tusk chce zaprowadzić dyktaturę. Przejąć wszystko pod kontrolę. Autor uważa że Tusk stawia na anarchię. Która z definicji jest wrogiem skutecznych rządów. Czyli rządów Tuska.
Jakby nie było wszakże - anarchia czy dyktatura - jedno jest pewne - pomoże to Niemcom.
Dyktatura. Albo Anarchia. Dzisiaj autor pisze że Niemcom jest na rękę anarchia w Polsce. Za dwa dni napisze tekst że Tusk wprowadza dyktaturę gdyż ta jest na rękę Niemcom.
Z pewnością wszakże nie napisze jak to Tusk wprowadza tą anarchię. To Tusk zorganizował wielką demonstrację przeciw polityce rządu? To Tusk blokuje obrady Sejmu? To Tusk namawia prokuratorów żeby nie słuchali prokuratora generalnego? To Tusk blokował pracę TVP?
Itp.
PiSowski świat absurdu. Gdzie można napisać wszystko co ślina na klawiaturę przyniesie.
Imigranci - gdzie oni są się pytam? Dlaczego nie walą jeszcze przez Odrę do Polski?
Jedno Scentralizowane Państwo Europa ze stolicami w Berlinie i Brukseli - też gdzie jest?
W zestawie mitów pisowskich jedynie.
Imć Waszeć

Imć Waszeć

26.01.2024 17:58

Dodane przez smieciu w odpowiedzi na PiSowski świat tragikomedii..

Nie. Autor dokładnie uznaje, że nie powinien nic robić, bo rzekomo działa jakieś prawo, które jak widać obowiązuje już tylko od urzędasa w dół. Przypominam, że nie reagowanie na łamanie prawa, gdy się to widzi i ma środki do zapobiegania (ja np. nie mam), jest tym samym co uczestniczenie w przestępstwie. To tak jak stanie na "świecy", gdy inni czynnie obrabiają bank. Szach i mat.
spike

spike

26.01.2024 19:24

Dodane przez smieciu w odpowiedzi na PiSowski świat tragikomedii..

@smieciu, twoja bezczelność,
połączona z głupotą sięga Himalajów. Pomyliłeś blogi, na Onecie może pisać swoje wiernopoddańcze kretyńskie teksty o "Tusku Wspaniałym", tam znajdziesz podobnych sobie durniów.
Tak się składa, że tu większość pamięta czasy Tuska, jego rządów czy potem opozycji, którą kierował z tylnego fotela, to co zarzucasz PiSowi, było za jego czasów.
Twoi szmaciani POlszewicy chcieli zablokować sejm, by PiS nie uchwalił budżetu, gdzie ty byłeś, przespałeś nachalny pod stołem, że masz amnezję?
"Nie dam ci klapsa, ani przysztka,
Nie powiem nawet pies cie j...ł, bo to byłby mezalians dla psa"

PS. idąc drogą Her Tuska zmień swoją ksywę na jego - @szmata.
smieciu

smieciu

26.01.2024 19:45

Dodane przez spike w odpowiedzi na @smieciu, twoja bezczelność,

@spike Standardowo napisałeś dużo słów ale żadnego w związku z moim komentarzem.
Więc - gdzie i jak Tusk wprowadza obecnie anarchię? A może jego celem jest dyktatura?
Jak jest spike - jesteś w stanie się zdecydować. Która opcja jest lepsza dla Niemców?
Nie jesteś.
spike

spike

26.01.2024 20:26

Dodane przez smieciu w odpowiedzi na @spike Standardowo napisałeś

@smieciu vel @szmata
ty nie masz zdolności honorowej, by ciebie przekonywać, co już jest kuriozalne, a tym bardziej polemizować !!
kretynem jesteś jest jak @jabe czy inny @tri?
Już wielu ci dowodziło czym jest PO i sam Tusk, a ty swoje, idź do diabła.
krzysztofjaw

krzysztofjaw

26.01.2024 21:32

Dodane przez smieciu w odpowiedzi na @spike Standardowo napisałeś

smieciu
Następnym krokiem po anarchii jest dyktatura, która ma niby tą anarchię zastopować. Tyle tylko, że to będzie nie tyle dyktatura D. Tuska a raczej dyktatura elit niemiecko-brukselskich. 
Pzdr
sake3

sake2020

26.01.2024 19:22

Pisowski świat absurdu...Pisowski świat tragikomedii,pisowskie mity,pisowska logika......nielogiczne pytania autora bloga......Co merytorycznego ,logicznego w tych określeniach? Nie ma sensu nawet polemizować z irytującym patosem.Myślę że więcej pożytku przyniesie dostarczanie wiadomości ważnych dla Polski ale niekoniecznie z pierwszych stron gazet.Nie przebija się w powodzi wiadomości informacja posła Płażyńskiego o niemieckiej rafinerii Schwedt nad Odrą bardzo blisko granicy z Polską.Ta rafineria złożyła wniosek o podwyższenie emisji toksycznych związków SO2 do 1000 mg/m3 również u nas .Pozwolenie na emisję 850mg/m3 wygasło 1.01.2024 a więc rafineria,a więc pracuje bez pozwolenia.Brak jak na razie protestów niemieckich ekologów tak aktywnych w zwalczaniu polskiej kopalni w Turowi.Brak zaintersowania ze strony polskiego Ministerstwa Klimatu i Środowiska i panią Henning -Kloskę.Ważniejsze jest widać likwidowanie symboli Polski Walczącej w ministerstwie i wyjazdy wiceminister Urszuli Zielińskiej do Brukseli z zapewnieniami o redukcji przez Polskę emisji CO2 o 90% do 2040 roku.Do tej pory nie zostały zabrane z Polski niemieckie śmieci.Nikogo nie interesuje powstanie w Gietrzwałdzie największego w Europie niemieckiego śmietniska i spalarni tuż obok Sanktuarium Maryjnego..Widzimy jak obcy rządzą sie u nas jak u siebie.Czy to jest owo cywilizowanie polskich zwierzątek wg błagań kanalii Bodnara z wdzięczności za niemiecki order z tombaku? Nie unikajmy tematów pozornie nieważnych,nie zastepujmy ich patosem i nie idźmy na lep propagandy.Tej na NB też.
Jabe

Jabe

26.01.2024 19:41

Przesadą jest twierdzenie, że Donald Tusk całko­wicie z­demolował polski ład prawny. On jest tylko na­stępcą Jaro­sława „w trybie żad­nym” Kaczyń­skiego. Można po­wiedzieć, że stanął na barkach olbrzyma.
smieciu

smieciu

26.01.2024 19:52

Dodane przez Jabe w odpowiedzi na Przesadą jest twierdzenie, że

Akcja i reakcja. To się nakręcało. PiS demolował chcąc przejąć TVP. Teraz Tusk ma możliwość jechać ostrzej bo ma zwyczajnie więcej argumentów w ręku. Nie tylko może powiedzieć że idzie drogą, którą wyznaczyło PiS. Ale że naprawia. Przywraca do porządku.
Oczywiście PO święte nie jest. To ono przykładowo zaczęło kombinacje w wyborem sędziów TK. PiS tego nie odkręcił (choć mógł), zamiast tego oszukał na swoją korzyść - tzw dublerzy.
Ale PiSowcy mają tylko swój wąski świat. Widzą przekręty tylko drugiej strony. Mimo że właśnie obie strony kombinowały.
I wciąż kombinują.
Imć Waszeć

Imć Waszeć

26.01.2024 19:58

Dodane przez smieciu w odpowiedzi na Akcja i reakcja. To się

Trzeba było o tym pomyśleć w czasach rządów AWS, bo to wtedy się zaczęło psucie wszystkiego.
smieciu

smieciu

26.01.2024 20:10

Dodane przez Imć Waszeć w odpowiedzi na Trzeba było o tym pomyśleć w

To tylko władza... Władza.
Do ludzi nie dociera. System, prawo jest dobre w jakiejś wyidealizowanej rzeczywistości. Sprawdza się - w stosunku do słabszych. Jak w fizyce w pewnych wąskich zakresach laboratoryjnych.
Ale przecież jest dużo więcej. Ktoś ten system buduje. Ktoś te prawa tworzy. W imię czego? Budowy idealnego społeczeństwa?
Tu właśnie tkwi pułapka. Cały ten omam, iluzja. Święty PiS. Ten który wreszcie ma to zbudować.
A może Imć Waszeć należy podejść do tego matematycznie i logicznie. Czyli - nie da się budować? I choćby z tego powodu PiS jest jednym wielkim kłamstwem? Bo żeby budować trzeba kłamać?
PiSowcy nie kumają tego co piszę bo dla nich świat składa się ze zła i garstki świętych. Polityków tkwiących po uszy w systemie, układach ale świętych. Piszę: kradną, oszukują, manipulują, tkwią w układach. PiSowiec ze swoim klapkami z malutkimi ( ledwo pozostawionymi przez propagandę) dziurkami : jesteś Niemcem, Tuskoidem itp.
I znów Imć Waszeć. Logicznie, matematycznie. Czy ludzie z takimi klapkami na oczach są w stanie dostrzec realia? Są w stanie ukierunkować swoją energię we właściwą stronę?
Imć Waszeć

Imć Waszeć

26.01.2024 20:30

Dodane przez smieciu w odpowiedzi na To tylko władza... Władza.

Matematycznie i logicznie? Proszę bardzo: zbójeckie państwo utworzone przez spadkobierców Okrągłego Stołu dostało narzędzia do napadania na firmy prowadzone przez Polaków. 1. Urzędy skarbowe dowolnej Pipidówy są w stanie z godziny na godzinę beż żadnych tłumaczeń zablokować konto rozliczeniowe dowolnej firmy, czyli ją zbankrutować. Skutek? Jaki kretyn i ekonomiczny idiota jeszcze chce prowadzić firmę w Polsce? 2. Policja na drodze wypisze Ci mandat, gdy źle odpowiesz na jakieś durne pytanie. Czyli durne testy kompetencyjne opuściły już upadła polską szkołę i wyszły na ulice. Może to jeszcze nie łapanki w GG, ale człowiek już się czuje jakby to one były. Skutek jak wyżej, tylko w odniesieniu do mieszkania tutaj. 3. Do rozpatrzenia przez komisje Pegasusów, chociaż zupełnie nie liczę na tych idiotów i ich debili prowadzących ze służb "polskich", że cokolwiek rozumieją. W niektórych sieciach telefonicznych dla pewnych rodzajów rozliczeń połączeń zaatakowanie takiego telefonu Pegasusem (lub innym śmieciem) powoduje wyssanie z tego konta wszystkich środków (doładowań). W ten sposób mając wiele telefonów można sprawdzać ze 100% skutecznością, że właśnie państwo idiotów kradnie nasze pieniądze, żeby posłuchać najczęściej pierdów. Często są to kwoty przekraczające typowe ścigane bezwzględnie ukradzenie batonika. Skoro jednak doją, to stale prześladowani i napadani przez Państwo przedsiębiorcy w Polsce mają w rękach coś jak Delta równania kwadratowego (nie będę rozwijał) :) Rozwiązanie: rozwiązanie tego potworka państwopodobnego.
smieciu

smieciu

26.01.2024 20:48

Dodane przez Imć Waszeć w odpowiedzi na Matematyczni i logicznie?

@Imć Waszeć
Rewolucja będzie musiała nastąpić. Jeśli ma się coś zmienić.
Nie nastąpi jednak (w tę stronę której się pragnie) jeśli ludzie będą zawierzać iluzjom. Partiom i ludziom siedzącym po uszy w systemie, układach. Czerpiącym z tego duże i łatwe korzyści. Ze wspierania obecnego stanu rzeczy.
Największą iluzją zaś jest to że jest dobrze. Bo jest praca, kasa na swoje (zwykle względnie nieduże) potrzeby.
Za pomocą „jest dobrze” czyli można wieeeele osiągnąć. Socjal - królem tej idei, Ludzie wskoczą w ogień :)
Jest dobrze - więc system działa, państwo działa.
A to co opisałeś? Pieszy, który wchodzi na pasy nie patrząc się wcale czy ktoś nadjeżdża? Jest dobrze! Zaklniesz pod nosem, przez chwilę złorzecząc na tych co to wymyślili ale ... jest dobrze. Państwo działa.
Można iść głosować.
Czyli zawierzyć tym, którzy wprowadzają lub tolerują te wszystkie rzeczy. Np. PiS. To ci, którzy by tego nie wprowadzali byliby źli :)
Imć Waszeć

Imć Waszeć

26.01.2024 21:17

Dodane przez smieciu w odpowiedzi na @Imć Waszeć

A dlaczego nie do PO? To bardziej temat dla tęczowego Zdzicha, ale tu też warto zasięgnąć opinii o naszej "przyjaźni": https://www.tysol.pl/a11… Czyżby "nie mamy pańskiego płaszcza i co nam pan zrobisz?".
spike

spike

26.01.2024 22:06

Dodane przez Imć Waszeć w odpowiedzi na Matematyczni i logicznie?

@Imć
"zbójeckie państwo utworzone przez spadkobierców Okrągłego Stołu..."
przyznam szczerze, że cały komentarz mnie rozczarował, owszem zawiera prawdę, w Polsacie od lat jest program "Państwo w państwie" ujawniający takie przypadki. ale bezkrytyczne przypisywanie wszystkich patologii całemu państwu, z podkreśleniem "okrągłego stołu" nie jest logiczne i mija się z prawdą.
Pierwszy przykład Konstytucja, stworzona przez PRL-owskich aparatczyków, tak zaciekle kiedyś broniona przez obecny obóz rządzący, bronią się przed dostosowaniem do tego nadrzędnego prawa, robią to także prawnicy, sędziowie, którzy "komponowali" Konstytucję.
Jak mamy efekt, obecny rząd nie kieruje się Konstytucją, na którą przysięgali, a opiniami wybranych prawników, ignorując wyroki TK i SN !
Poprzedni rząd, głównie J.Kaczyński był przy Okrągłym Stole, ale tylko ktoś o złych intencjach, albo ........., może zarzucić, że obaj Kaczyńscy realizowali ten plan, jest wręcz przeciwnie, dlatego są znienawidzeni do tego stopnia, że wystawili Lecha pod Putinowski topór, pominę już resztę szykan i obelg kierowanych pod ich adresem.
Prawo może być idealne, ale jego respektowanie szczególnie interpretowanie, często się mija z prawem i duchem sprawiedliwości, tak było np. ze skazaniem Kamińskiego i Wąsika, do tego rozgłaszane są oszczerstwa.
Podstawą każdego państwa jest przestrzeganie prawa, sądownictwo w Polsce jest kontrolowane przez mafię sędziowska, która teraz wprowadziła anarchię prawną.
Jakby sędziowie byli dobrani i selekcjonowani po "ich owocach" - wyrokach, to wszelkie urzędy z dowolnego miasta i miasteczka, by nie przekraczały prawa!
spike

spike

26.01.2024 20:33

Dodane przez smieciu w odpowiedzi na To tylko władza... Władza.

@smieciu vel @szmata
nie wiem w jakim celu przywołujesz @Imć Waszecia, sądzisz że zniży się do twojego prymitywnego poziomu, by ciebie uwiarygodnić?
Jabe

Jabe

26.01.2024 20:12

Dodane przez smieciu w odpowiedzi na Akcja i reakcja. To się

Proszę spojrzeć na tę notkę. Na wątłym funda­mencie faktów Autor buduje pląta­ninę kata­stro­ficznych do­mysłów. To nie wąski świat, to o­pętanie!
smieciu

smieciu

26.01.2024 20:24

Dodane przez Jabe w odpowiedzi na Proszę spojrzeć na tę notkę.

@Jabe Dokładnie. Opętanie. Stan umysłu nasączonego propagandą.
Można tu usłyszeć ciekawe rzeczy (nie od tego autora ale typowe): Przytaczasz Onet, WP, Interię. A oni na to - oni kłamią. Kto więc mówi prawdę? Niezależna.pl. Jest jedno źródło prawdy. Tylko to co ono powie jest prawdą.
To błędne koło. Można się wyrwać. Używając logiki i faktów. No ale - niezależna.pl prawdę ci powie. Pakt ma na wysłać do nas setki tysięcy imigrantów. Czyste bzdury wyssane z palca - jawnie ukazujące poziom propagandy? Nie ważne. Prawdę mówią. Nie tak jak Onet.
To błędne koło opiera się na jednej rzeczy: TAMCI to zło. CAŁE zło. W sensie że jeśli jest jakieś zło, to związane jest z tamtymi. Więc ... ci co z nimi walczą są dobrzy. To wszystko. Dlatego kiedy piszesz czy ja piszę: PiS kłamie, oszukuje, sprowadza imigrantów, spotyka się to z tak zawziętą reakcją. Gdyż jest to uderzeniem w samą podstawę. Fundament religii, dogmat bez którego wszystko by się posypało.
Jabe

Jabe

26.01.2024 20:35

Dodane przez smieciu w odpowiedzi na @Jabe Dokładnie. Opętanie.

Potrafią ko­mentować przyszłość, a skrzętnie unikają pod­sumowania prze­szło­ści. Oceny moralne nie są dla nich kon­kluzją, są punktem wyjścia. Prawda jest ode­rwana od materialnej rzeczy­wistości. To się nasila.

Stronicowanie

  • Wszyscy 1
  • Wszyscy 2
  • Następna strona
  • Ostatnia strona
krzysztofjaw
Nazwa bloga:
Zostaw za sobą dobra, miłości i mądrości ślad..
Zawód:
ekonomista

Statystyka blogera

Liczba wpisów: 1, 515
Liczba wyświetleń: 5,776,900
Liczba komentarzy: 19,678

Ostatnie wpisy blogera

  • Premier D. Tusk chce płacić za niemieckie zbrodnie pieniędzmi Polaków!
  • "Desipere est juris gentium"*, ale nie może świadomie szaleć na szczytach władzy!
  • NIE! Komuch Włodzimierz Czarzasty nie może zostać Marszałkiem Sejmu!

Moje ostatnie komentarze

  • Mam takie samo zdanie i naprawdę boję się o życie naszego Prezydenta.Pzdr
  • A... Witam serdecznie...W tekście celowo pominąłem animozje po konserwatywnej stronie naszej sceny politycznej. Skupiłem się na pozytywach i na Prezydencie Karolu Nawrockim, w którym upatruję lidera…
  • @Sake"Czyli w obawie przed konsekwencjami ze strony reżimu mamy się ograniczać w jego krytyce lub w zawoalowanej formie przemycać w postaci piosneczek, wierszyków i wypowiedzi?".Aż tak daleko nie…

Najpopularniejsze wpisy blogera

  • Szatańskie dręczenie, nękanie, opętanie. Jak się bronić?
  • Nocne głosowania nad losem naszej ziemi i lasów...
  • Żydzi wśród komunistów II RP i w aparacie NKWD i UB

Ostatnio komentowane

  • JzL, Wyobraźcie sobie że prezydentem jest syn esbeckiej donosicielki Rafau Czaskoski. To byłaby tragedia
  • u2, ***ZACHÓD POWINIEN POLICZYĆ SZABLE!*** Jeśli traktować mnie Jerzego Ciruka z Dowspudy, to Zachód dawno policzył szable. Rosję czeka zagłada. Bynajmniej nie życzę tego Rosji, ale sama się o to prosi.
  • Alina@Warszawa, Z tym komuszym, głownie rusko-chazarskim "człowieczeństwem" nie przesadzajmy. Jak ono wygląda we współczesnej praktyce można sobie poczytać tu: https://naszeblogi.pl/66879-jestesmy-z-roznych-…

Wszystkie prawa zastrzeżone © 2008 - 2025, naszeblogi.pl

Strefa Wolnego Słowa: niezalezna.pl | gazetapolska.pl | panstwo.net | vod.gazetapolska.pl | naszeblogi.pl | gpcodziennie.pl | tvrepublika.pl | albicla.com

Nasza strona używa cookies czyli po polsku ciasteczek. Do czego są one potrzebne może Pan/i dowiedzieć się tu. Korzystając ze strony wyraża Pan/i zgodę na używanie ciasteczek (cookies), zgodnie z aktualnymi ustawieniami Pana/i przeglądarki. Jeśli chce Pan/i, może Pan/i zmienić ustawienia w swojej przeglądarce tak aby nie pobierała ona ciasteczek. | Polityka Prywatności

Footer

  • Kontakt
  • Nasze zasady
  • Ciasteczka "cookies"
  • Polityka prywatności