Przejdź do treści
Strona główna

menu-top1

  • Blogerzy
  • Komentarze
User account menu
  • Moje wpisy
  • Zaloguj

Znów Polska i kraje unijne znajdą się "pod niemieckim butem"

krzysztofjaw, 25.10.2023
Zmiany traktatowe, które są forsowane przez Niemcy doprowadzą do landyzacji krajów unijnych, w tym Polski. Oznacza to utratę przez te kraje suwerenności i niepodległości. A wszystko to bez żadnego wystrzału czy wojny!

Ileż to ja razy pisałem, że Niemcy (i po części Francja) dążą do budowy z UE Jednego Sfederalizowanego Państwa Europa ze stolicą przede wszystkim w Berlinie.  I o ile im się to uda, to Polski i innych krajów unijnych po prostu nie będzie! 

Znów stracimy Polskę i znów znajdziemy się "pod niemieckim butem". Przykre jest to, że Niemcy już nie potrzebują nazistowskiej, niemieckiej armii, aby znów zdobyć Europę. 

Czy takiego rozwoju sytuacji naprawdę chcieli wyborcy totalnych? Wielu z pewnością tak, ale i wielu oczywiście nie. 

Więc ja znów zadaję pytanie: Dlaczego głosowaliście za odebraniem Polsce suwerenności i niepodległości? Bo przecież każdy głos oddany nie na PiS (ZP) oznaczał, że D. Tusk zostanie premierem i odda Niemcom Polskę za bezcen. I to już się dzieje! 

Zauważmy, że  UE przeniosła głosowania nad zmianą traktatów unijnych zabierającym suwerenność m.in. Polsce na czas po wyborach w naszym kraju. Było to wynikiem obawy, że taka jak dziś dyskusja i głosowania w PE mogły negatywnie wpłynąć na wyborcze poparcie w Polsce dla totalnych a szczególnie PO (KO). 

I, że co? Naprawdę o tym nie wiedzieliście i głosowaliście jedynie przeciw PiS (ZP)? Takich wytłumaczeń po prostu nie przyjmuję do wiadomości, bo to by oznaczało, że część z Was jest po prostu durnymi głupcami nie rozumiejącymi w ogóle procesów geopolitycznych dziejących się "tu i teraz" oraz nie ma umiejętności logicznego myślenia i oceniania skutków własnych decyzji. 

No i wybraliście nie tylko przeciw Polsce, ale też przeciw całej Europie za wyjątkiem Niemiec, Francji i Niderlandów. Dla niemieckiej UE (przyszłego Superpaństwa) wyniki polskich wyborów to spełnienie ich marzeń. Od teraz zniknie bowiem przeszkoda w realizacji ich celów a tą największą przeszkodą była duża w skali europejskiej Polska i negatywnie nastawiony do federalizacji UE, polski rząd PiS-u (KO). Zawiedliście nie tylko Polskę, ale niemal całą UE. A pisałem przecież, że: "Jeżeli teraz w Polsce wygra PiS (ZP) i utworzy swój rząd to te niemieckie plany podboju Europy mogą zostać oddalone w nieskończoność i większość krajów unijnych właśnie na to liczy. Czy możemy zawieść Europę? NIE!". 

A jednak to zrobiliśmy, no i teraz już niemieckie plany budowy Superpaństwa ruszyły ze zdwojoną siłą! To dla Niemców będzie już IV ich Rzesza albo - odnosząc to do komuny, która króluje w umysłach unijnych elit  - drugi ZSRR, czyli Związek Socjalistycznych Republik Europejskich (ZSRE)!

Właśnie dziś Komisja Spraw Konstytucyjnych Parlamentu Europejskiego przyjęła raport w sprawie zmiany unijnych traktatów. Za przyjęciem raportu głosowało 20 członków AFEC, sześciu było przeciw. Raport ten zakłada pozbawienie państw członkowskich suwerenności i prawa weta oraz w 65 obszarach dokonuje transferu kompetencji z poziomu państw członkowskich na poziom UE. 

A są to m.in.:

- leśnictwo (lasy);
- zasoby wodne;
- klimat i bioróżnorodność;
- sprawy zdrowia publicznego włączając transgraniczne zagrożenia dla zdrowia, ochrona zdrowia i poprawa zdrowia ludzkiego włączając zdrowie i prawa seksualne i reprodukcyjne;
- infrastruktura transnarodowa;
- finanse publiczne;
- sprawy zagraniczne;
- bezpieczeństwo zewnętrzne i obrona;
- obrona cywilna;
- ochrona granic;
- wdrożenie celów zrównoważonego rozwoju ONZ;
- kultura;
- edukacja w zakresie spraw transgranicznych;
- obowiązkowe przyjęcie niemiecko-unijnej waluty Euro;
- likwidacja prawa weta;
- bezwzględny prymat prawa unijnego nad prawem krajowym, czyli np. nad polską Konstytucją.

Tak naprawdę więc droga do Jednego Superpaństwa została otwarta i zgadzam się ze słowami red. R. Ziemkiewicza, który na X napisał: "Przyjęcie przez PE projektu zmiany w traktach unijnych oznacza tak daleką zmianę samej istoty UE i zasad jej funkcjonowania, że zgoda Polaków na członkostwo we wspólnocie europejskiej (likwidowanej właśnie na rzecz europejskiego superpaństwa), wyrażona 20 lat temu w referendum akcesyjnym (nb. przez zaledwie 13,5 mln z 30 mln uprawnionych) traci moc. Niezbędne jest rozpisanie nowego referendum" [2].  

I co jest bardzo ważne! Nie ma to być referendum unijne jak chcą Niemcy i ich elity unijne, ale referendum polskie, krajowe. I ono winno zdecydować, czy Polacy chcą lub nie chcą utracić własną niepodległość i suwerenność na rzecz IV Rzeszy Niemieckiej, Superpaństwa Europa.  I też ważne, żeby przed tym referendum znieść wymóg ważności referendum w postaci +50% frekwencji. 

[1] https://krzysztofjaw.blo…
[2] https://x.com/R_A_Ziemki…
  

Zostaw za sobą dobra, miłości i mądrości ślad... 
© Krzysztof Jaworucki (krzysztofjaw) 
http://krzysztofjaw.blog…;
[email protected] 

Jeżeli moje teksty nie są dla Państwa obojętne i szanują Państwo moją pracę, to mogą mnie Państwo wesprzeć drobną kwotą. Z góry wszystkim darczyńcom dziękuję! 
Nr konta - ALIOR BANK: 58 2490 0005 0000 4000 7146 4814 
Paypal: paypal.me/kjahog
 
  • Zaloguj lub zarejestruj się aby dodawać komentarze
  • Odsłony: 2905
Siberian Husky Dog

Siberian Dog Husky

25.10.2023 20:29

Wciąż dręczy mnie pytanie : Jak można tak Polskę rozjebać?
krzysztofjaw

krzysztofjaw

25.10.2023 20:47

Dodane przez Siberian Husky Dog w odpowiedzi na Wciąż dręczy mnie pytanie :

@ Siberian Husky Dog
Mi też do dzisiaj przekleństwa zamierają na końcu języka. Ale nawet do końca nie wiemy jaki tak naprawdę był wynik wyborów (https://www.youtube.com/…). Tym niemniej jakby Polacy zagłosowali masowo za Polską to nie potrzeba by było jakichkolwiek machinacji wyborczych. Dalej nie rozumiem jak część Polaków jest naprawdę głupia... Tego się nie spodziewałem. 
Pzdr
tricolour

tricolour

25.10.2023 20:59

Dodane przez krzysztofjaw w odpowiedzi na  @ Siberian Husky Dog

@krzysztof
Mam dla pana pomysł, pewien eksperyment myślowy: przez osiem lat proszę mówić żonie, że jest głupia. Albo że jest ruską onucą. Może też pan dodawać, że jest bezczelnym wypierdkiem.
Gdy znajdzie pan pozew rozwodowy z wnioskiem o orzeczenie pańskiej wyłącznej winy, powie pan wtedy "tego się nie spodziewałem"?
😆
krzysztofjaw

krzysztofjaw

25.10.2023 21:11

Dodane przez tricolour w odpowiedzi na @krzysztof

@ tricolour
Proszę się nie silić na wymyślanie jakiś głupich eksperymentów myślowych i odpowiedzieć na pytanie: Czy normalny i czy w ogóle jakikolwiek Polak głosowałby za niemieckim okupantem i to pomny naszej historii? Jeżeli takie głosy padły to istnieje tylko taka alternatywa: albo głosowali głupcy albo ludzie nie czujący się Polakami. KPW! A jeżeli się nie czują Polakami to po co tu są. Niech jadą do islamskich dzielnic Niemiec i tam poznają dobrobyt niemiecki :)
Pzdr
tricolour

tricolour

26.10.2023 06:36

Dodane przez krzysztofjaw w odpowiedzi na @ tricolour

@krzysztof
Pańskie pytania nigdy nie mają sensu ponieważ pan nie czeka na odpowiedzi. Sam je pan daje, komentuje i denerwuje się z durnych i tendencyjnych "odpowiedzi". Wynika z tego, że jedynym celem "pytania" ma być potwierdzenie koślawch tez.
Najlepszym tego przykładem były"pytania" do potencjalnych wyborców KO, z których"wynikało " że głosowanie na nich nie ma sensu. W rzeczywistości takie głosowanie nie tylko ma sens, ale jeszcze odebrało władze PiSowi. Pan się zresztą przyczynił i dalej przyczynia.
u2

u2

26.10.2023 06:54

Dodane przez tricolour w odpowiedzi na @krzysztof

@trichuj
Nie ściemniaj, to ty ciągle twierdzisz na NB, że nie jesteś Polakiem i że gardzisz nami Polakami. :-)
PS. Jako że mieszkasz we Wrocku to jesteś z rodziny przesiedleńców. Kibicujesz ukrom w ich wojnie z kacapami, no i ciągle wychwalasz Niemcy. Masz taką widoczną nostalgię do Niemiec. Z tego wynika, żeś typowy banderowiec. Gardzisz Polakami, podziwiasz Niemców i kibicujesz ukrom. To są proste sprawy :-)
tricolour

tricolour

26.10.2023 09:07

Dodane przez u2 w odpowiedzi na @trichu

@u2
Mylisz się - twierdzę, że nie jestem prawdziwym polakiem ponieważ prawdziwy polak nie potrafi powiedzieć, co to znaczy nim być. Gardzę - co oczywiste - czczymi deklaracjami bez pokrycia.
Ukraincom kibicuję w walce z ruskimi, ale oczywiście liczę się z tym, że granica z ruskimi może być na Wiśle.
spike

spike

25.10.2023 21:49

Dodane przez tricolour w odpowiedzi na @krzysztof

@tri
wiesz chłopie, ty masz coś z deklem, dając patologiczny przykład, który do omawianej sprawy ma się jak ......................
Jeżeli kolega (Polak) ci gębę obije, to się wyrzekniesz Polski ?
Wczoraj rozmawiałem z pewną kobietą, temat zszedł na kościół, kobieta powiedziała, że jest katoliczką, ale do kościoła nie chodzi, za to co wyprawiają księża.
Kobiecie tłumaczyłem, że nie może obwiniać Boga, za grzechy księży, do kościoła nie chodzi dla księży, a na spotkanie z Bogiem, przy okazji przypomniałem jej, że jego uczniowie na początku święci nie byli, ale zostało im wybaczone, stali się świętymi.
Kobiecie się nie dziwię, widać jest dość "prosta" w swoim pojmowaniu prawdy etc. ale ty uważający siebie za samca Alfa, tak bredzić, to aż się wierzyć nie chce, twoja mowa "od Złego pochodzi"
tricolour

tricolour

26.10.2023 07:17

Dodane przez spike w odpowiedzi na @tri

@spike
Już samo stwierdzenie, że mam coś z deklem (i to nie pierwszy raz) dowodzi, że ten twój Bóg, na którego tak często się powołujesz, to tak ze śmietnika jest, miłość bliźniego aż wali od niego.
Powiedz Jazgdyni, że jego wnuczka ma coś z deklem - na pewno cię zrozumie. Albo że to wypierdek jest - jak konsekwencja, to konsekwencja. Lawirujesz, ale i to słabe.
u2

u2

26.10.2023 07:36

Dodane przez tricolour w odpowiedzi na @spike

@trichuj
Znowu ściemniasz, nie takich epitetów używasz w stosunku do nas Polaków. Widać że masz coś z deklem nie w porządku jak Nitras :-)
PS. Nitras tak jak ty pochodzi z rodziny przesiedleńców i ma pochodzenie niepolskie, Nitras to litewskie nazwisko.
tricolour

tricolour

26.10.2023 09:03

Dodane przez u2 w odpowiedzi na @trichu

@U2
Bardzo ci do twarzy z moim nowym nickiem. To dla mnie potrójna radość, bo wręcz gwarantuje kolejne porażki wyborcze.
Dziękuję.
u2

u2

26.10.2023 13:15

Dodane przez tricolour w odpowiedzi na @spike

@trichuj
Jak tobie kilka osób pisze, że masz coś nierówno pod deklem, to idź do lekarza, nikt tobie tutaj nie pomoże z twoimi problemami. :-)
tricolour

tricolour

26.10.2023 14:17

Dodane przez u2 w odpowiedzi na @trichu

@u2
Czytałeś, bym miał jakieś problemy? Na przykład z wyborami, które przerżneliście?
Wiesz, dlaczego przerżnęliście? 
😛
Ptr

Ptr

26.10.2023 00:14

Dodane przez krzysztofjaw w odpowiedzi na  @ Siberian Husky Dog

Duża część bez świadomości konsekwencji. Uwypuklono inne tematy i emocje.
Ptr

Ptr

26.10.2023 11:00

Dodane przez Siberian Husky Dog w odpowiedzi na Wciąż dręczy mnie pytanie :

Prze te wszystkie lata trwała zaplanowana kampania antypis z elementami 100 debat, KPO, reżim , zlikwidować i rozliczyć oraz fajna alternatywa dla dzieciaków. Ale to by się nie udało , gdyby Polacy nie mieli wdrukowane ,że jak nie Unia to PRL. Czyli być może nigdy nie uwierzyli w wolną , suwerenną ,samodzielną, rozwijającą się, dobrą dla obywatela, naszą Polskę. Oni postrzegają Polskę jako część UE lub jakiś zacofany kraj , którego opis tworzą "polscy" filmowcy, literaci, hejterzy. Ten kraj ma być wszystkim co najgorsze. Ale jako unijny member state, pod rządami unijczyków to już będzie uratowany od tego zacofania. 
I mniemam ,że te miliony ludzi , którzy Polski suwerennej nigdy nie szanowali, i w nią nie wierzą, już od dziesięcioleci widzą przyszłość swoich dzieci na tym mitycznym zachodzie, w Unii. Te starsze Panie , które cieszą się tak na samą myśl ,że będziemy w Unii. To znaczy będziemy kimś lepszym, w Europie. I nasze dzieci będą w Unii. Bezpieczne.
I jak tu teraz powiedzieć ,że jest coś takiego jak Polska, własna armia, własny rząd, obowiązek obrony.
Mentalnie byliśmy przegrani już od lat. Elity boją się mysli o suwerenności jak ognia i zarzekają się ,że tylko uczestnictwo w Unii. Bo taki jest stan umysłu Polaka. Taka arytmetyka. Tylko ,że unia jest mechanizmem wrogiego przejęcia. Czy wyobrażamy sobie ,że że ten polski lud to teraz zrozumie ?
Czesław2

Czesław2

25.10.2023 20:36

Kto podpisał traktaty unijne w brzmieniu pozwalającym ana ich dowolną modyfikację bez ratyfikacji?
krzysztofjaw

krzysztofjaw

25.10.2023 20:48

Dodane przez Czesław2 w odpowiedzi na Kto podpisał traktaty unijne

@ Czesław2
Podpisał TL ś.p. prezydenta L. Kaczyński, ale wtedy nikt by nie pomyślał do czego to doprowadzi. Ja mam czyste sumienie, bo głosowałem przeciw wejściu Polski do UE.
Pzdr
RinoCeronte

RinoCeronte

25.10.2023 21:10

Dodane przez krzysztofjaw w odpowiedzi na @  Czesław2

Czyste sumienie nic tu nie da. Trzeba szybko znaleźć jakieś wyjście z tej tragicznej sytuacji!
krzysztofjaw

krzysztofjaw

25.10.2023 21:12

Dodane przez RinoCeronte w odpowiedzi na Czyste sumienie nic tu nie da

Tak jak napisałem: sprawa wymaga referendum krajowego!
Pzdr
spike

spike

25.10.2023 21:36

Dodane przez Czesław2 w odpowiedzi na Kto podpisał traktaty unijne

@cesio
manipulujesz, traktaty są określone, gdzie Polska poddaje się unijnym decyzjom, UE chyba większość postanowień traktatowych przekroczyła swoje kompetencje, od sądów zaczynając.
W Traktacie jest mowa o "superpaństwie"?
W Polsce obowiązuje nadrzędność Konstytucji, nad prawem unijnym, poza ustaleniami traktatowymi.
marsie

marsie

25.10.2023 21:13

Komisja Spraw Konstytucyjnych Parlamentu Europejskiego (AFEC) przyjęła w środowym głosowaniu sprawozdanie zalecające zmianę unijnych traktatów. Za przyjęciem raportu głosowało 20 członków AFEC, sześciu było przeciw.
Lewacka lawina ruszyła – czy zasypie Polskę?
spike

spike

25.10.2023 21:31

Gdzieś wyczytałem, że Tusek jest "sceptyczny" do tej koncepcji "superpaństwa", ciekawe jak to się przełoży na decyzje sejmowe.
Pytanie zasadnicze, Tusek może swoją większością uchwalić zgodę na oddanie suwerenności Polski?
Nie jest potrzebna zgoda Senatu, Prezydenta ?
Arytmetyka sejmowa nie daje Tuskowi pewności większości, całkiem możliwe że mimo wszystko PSL się wyłamie, obalić veta Prezydenta nie mają szans.
Chyba Prezydent ma coś do powiedzenia, chyba jest po stronie wolnej Polski, np. ogłosić referendum, czy może za duże ryzyko, że znowu zaczną przy nim majstrować.
Czy Prezydent, jeżeli PiS nie stworzy koalicji większościowej, może odmówić formowania rządu opozycji, albo ogłosić rząd mniejszościowy, czy nawet zarządzić powtórne wybory.
Jakaś możliwość chyba musi istnieć.
Pzdr.
PS. jakiś sędzia doradzał Tuskom jak obejść veto Prezydenta, dekretem.
Oddanie suwerenności Polski jest zdradą, a na to jest odpowiednie prawo, od Konstytucji zaczynając.
Hornblower

Hornblower

25.10.2023 21:46

Panie Krzysztofie, no bez przesady. 
"Podpisał TL ś.p. prezydenta L. Kaczyński, ale wtedy nikt by nie pomyślał do czego to doprowadzi.
To znaczy co, nikt tego traktatu nie czytał? Żaden z tuzów i geniuszy polskiej polityki się nie zastanowił, jakie to przyniesie skutki? To znaczy, że polski sejm uchwali każde gówno, bo nikt nie pomyśli, do czego to doprowadzi? Faktycznie, tak to wygląda.
Upieranie się, że  PiS, czyli partia, która:
1. Działając wspólnie i w pełnym porozumieniu z PO, PSL i Lewicą. przepchała w Sejmie ustawę o upoważnieniu prezydenta RP do ratyfikacji traktatu lizbońskiego, unikając referendum, by czasem Polacy nie zagłosowali przeciw. Za tym genialnym rozwiązaniem głosował m.in. Jarosław Kaczyński. Traktat ten stworzył podwaliny IV Rzeszy, jego zapisy amputowały ogromną część suwerenności Polski i de facto wprowadziły zasadę wyższości prawa unijnego nad prawem krajowym. 
2. Przyjęła bez protestu i wsparła idiotyczny i szkodliwy dla Polski Zielony Ład. Szczególnie szkodliwy dla polskiej gospodarki i nas, obywateli.
3. Wspólnie z Lewicą, czyli postkomunistami, przeforsowała w czerwcu 2021 roku ratyfikację przez Sejm ustawy o zasobach własnych UE, która wyposażyła Komisję Europejską w prawo zaciągania zobowiązań finansowych w imieniu całej Unii oraz w prawo nakładania „unijnych” podatków. Upoważniono również KE do podejmowania decyzji kto, kiedy i w jakiej kwocie ma te zobowiązania spłacać. Póki co, Komisja Europejska zaciągnęła zobowiązania w wysokości 750 miliardów euro, ale na pewno nie jest to jej ostatnie słowo. 
jest gwarantem oporu i jest negatywnie nastawiona do federalizacji UE, jest po prostu śmieszne i niezgodne z faktami. 
A fakty są takie. Nie jest prawdą, że Polska znajdzie się pod niemieckim butem. Ona tam jest. Od dawna. Dzięki wspólnym, skoordynowanym działaniom PiS, PO, PSL i Lewicy.
Siberian Husky Dog

Siberian Dog Husky

25.10.2023 23:02

Następna podróż Donka po Brukseli będzie do Afryki - poleci załatwić kokosy dla nauczycieli i budżetówki.
sake3

sake2020

26.10.2023 08:46

Dodane przez Siberian Husky Dog w odpowiedzi na Następna podróż Donka po

Skądże znowu, leci osobiście wybierać inżynierów ,lekarzy i architektów.

Stronicowanie

  • Wszyscy 1
  • Wszyscy 2
  • Następna strona
  • Ostatnia strona
krzysztofjaw
Nazwa bloga:
Zostaw za sobą dobra, miłości i mądrości ślad..
Zawód:
ekonomista

Statystyka blogera

Liczba wpisów: 1, 515
Liczba wyświetleń: 5,776,970
Liczba komentarzy: 19,680

Ostatnie wpisy blogera

  • Premier D. Tusk chce płacić za niemieckie zbrodnie pieniędzmi Polaków!
  • "Desipere est juris gentium"*, ale nie może świadomie szaleć na szczytach władzy!
  • NIE! Komuch Włodzimierz Czarzasty nie może zostać Marszałkiem Sejmu!

Moje ostatnie komentarze

  • Mam takie samo zdanie i naprawdę boję się o życie naszego Prezydenta.Pzdr
  • A... Witam serdecznie...W tekście celowo pominąłem animozje po konserwatywnej stronie naszej sceny politycznej. Skupiłem się na pozytywach i na Prezydencie Karolu Nawrockim, w którym upatruję lidera…
  • @Sake"Czyli w obawie przed konsekwencjami ze strony reżimu mamy się ograniczać w jego krytyce lub w zawoalowanej formie przemycać w postaci piosneczek, wierszyków i wypowiedzi?".Aż tak daleko nie…

Najpopularniejsze wpisy blogera

  • Szatańskie dręczenie, nękanie, opętanie. Jak się bronić?
  • Nocne głosowania nad losem naszej ziemi i lasów...
  • Żydzi wśród komunistów II RP i w aparacie NKWD i UB

Ostatnio komentowane

  • Alina@Warszawa, Z rozmowy ze zwolennikiem rządzącej mafii, dowiedziałam się, że oni - jej wyborcy - nie wierzą w obietnicę Tuska zapłaty odszkodowań Polakom poszkodowanym przez Niemców w czasie III Rzeszy,…
  • sake2020, Jakoś Merz nie był szczególnie zawstydzony ,,prowokacją intelektualną'' premiera Tuska.Na próżno Bartoszewski i Kosiniak -Kamysz stawali na uszach by wytłumaczyć ten nadmiar intelektu.No i skoro…
  • JzL, Wyobraźcie sobie że prezydentem jest syn esbeckiej donosicielki Rafau Czaskoski. To byłaby tragedia

Wszystkie prawa zastrzeżone © 2008 - 2025, naszeblogi.pl

Strefa Wolnego Słowa: niezalezna.pl | gazetapolska.pl | panstwo.net | vod.gazetapolska.pl | naszeblogi.pl | gpcodziennie.pl | tvrepublika.pl | albicla.com

Nasza strona używa cookies czyli po polsku ciasteczek. Do czego są one potrzebne może Pan/i dowiedzieć się tu. Korzystając ze strony wyraża Pan/i zgodę na używanie ciasteczek (cookies), zgodnie z aktualnymi ustawieniami Pana/i przeglądarki. Jeśli chce Pan/i, może Pan/i zmienić ustawienia w swojej przeglądarce tak aby nie pobierała ona ciasteczek. | Polityka Prywatności

Footer

  • Kontakt
  • Nasze zasady
  • Ciasteczka "cookies"
  • Polityka prywatności