Przejdź do treści
Strona główna

menu-top1

  • Blogerzy
  • Komentarze
User account menu
  • Moje wpisy
  • Zaloguj

„Drewniane szable” ludzi Gowina

Andy51, 18.06.2021
Siłę ugrupowań politycznych mierzy się tzw. „szablami”, tzn. ilu posłów jest w danej formacji politycznej i ilu głosuje za tą czy inną ustawą.

Okazuje się, że ZP ma ponad 230 „szabel” co wystarczy do przegłosowania różnych uchwał. Jak wiadomo, ZP składa się z trzech podmiotów, ( Solidarnej Polski Zbigniewa Ziobro, Porozumienia Jarosława Gowina i Prawa i Sprawiedliwości).

O ile chodzi o Funduszu Odbudowy to ugrupowanie Zbigniewa Ziobry od początku mówiło , że będzie przeciwko temu funduszowi, to Porozumienie  Jarosława Gowina głosuje jak daszek Gowina się skrzywi.

Niektóre głosowania posłów Porozumienia są niezrozumiałe, powiem wręcz wrogie ZP.  Tak było z propozycją przełożenia wyborów prezydenckich w czym pomógł opozycji w wymianie fatalnej „Prawdziwej Prezydent” na Trzaskowskiego, niezrozumiały był wyjazd  Gowina ostatnio do Brukseli, z kim i o czym rozmawiał nie wiadomo.    

Ostatnio 9 „ szabel” Gowina było przeciwko kandydaturze Lidii Staroń na RPO, a popierało prof. Wiącka, przypominam temu profesorowi, który napisał pozytywną opinie dla Gowina w sporze w europosłem Bielanem w sprawie wątpliwości statutowych w statucie partii, stąd nie dziwi ta „miłość”.

Należy przypomnieć, że z 17 szabel, które miał Gowin, ostało mu się 9. Moim zdaniem wierzyć Gowinowi, to tak jak spać z kobrą pod kołdrą i wierzyć w to, że nie ukąsi.

Wydaje mi się, że Gowin ze swoimi ludźmi  jest słabym ogniwem wZP i najlepiej by było wywalić go z rządu wraz z jego ludźmi, ale nie tylko z rządu, ale i z ZP.

Te tzw. szable Gowina są bardziej drewniane czy plastikowe i przypominają tombak w porównaniu ze złotem.

Chciałbym również przypomnieć, że Gowin startując z ostatniego miejsca na liście krakowskiej, ledwo się przeczołgał do sejmu.    
 
 
  • Zaloguj lub zarejestruj się aby dodawać komentarze
  • Odsłony: 5967
Jabe

Jabe

18.06.2021 14:31

Jak niby Jarosław Gowin miał pomóc opozycji w zmianie kandydata? Było to możliwe, gdyż rząd zapomniał przeprowadzić wybory. Pan Gowin próbował ratować sytuację.
Warto zwrócić uwagę, że mało kto, startując z ostatniego miejsca, przeczołgałby się do sejmu.
angela

angela

18.06.2021 14:55

Dodane przez Jabe w odpowiedzi na Jak niby Jarosław Gowin miał

Jabe, jak zwykle w ' głupa leci'.
Jabe

Jabe

18.06.2021 15:07

Dodane przez angela w odpowiedzi na Jabe, jak zwykle w ' głupa

Nie wszystko, czego Pani nie rozumie, jest głupie.
Andy51

Andy51

18.06.2021 15:48

Dodane przez angela w odpowiedzi na Jabe, jak zwykle w ' głupa

Standard.
Niezalogowany

Niezalogowany

18.06.2021 15:36

Dodane przez Jabe w odpowiedzi na Jak niby Jarosław Gowin miał

"Pan Gowin próbował ratować sytuację." "Pan Gowin" nie chciał niczego ratować. "Pan Gowin" ze wszystkich sił stara się szkodzić Polsce w najbardziej krytycznych momentach. Po prostu agenturalny kret. Przyciśnięty przez polityka PiS pytaniem dlaczego głosuje przeciwko ważnym dla Polski posunięciom, odpowiedział, jak jakiś idiota, że... nie wie. https://niezalezna.pl/39… Człowiek, który nie umie wyjaśnić dlaczego głosuje jak głosuje jest albo chory na głowę, albo zdalnie sterowany.
Andy51

Andy51

18.06.2021 15:49

Dodane przez Niezalogowany w odpowiedzi na "Pan Gowin próbował ratować

Głosuje głosuje tak jak mu karze prowadzący, to zdrajca.
Jabe

Jabe

18.06.2021 15:52

Dodane przez Niezalogowany w odpowiedzi na "Pan Gowin próbował ratować

To prawda, że pan Gowin często głosował „na smutno”. Natomiast trudno mi się zgodzić z tym, że „stara się szkodzić Polsce w najbardziej krytycznych momentach”. W każdym razie nie przypominam sobie, by szkodził bardziej, niż wymagał od niego pan Kaczyński. Mam tu na myśli rozbudowę państwa guwernantki i inne socjalistyczne pomysły, zwane plusami. Pan Gowin jest zdeklarowanym konserwatystą, a konserwatystom flaki się wywracają na myśl o regierkizacji Polski i „budowie państwa dobrobytu”. Inna rzecz, że kręgosłup to on ma wyjątkowo giętki i do wszystkiego może się dopasować.
Niezalogowany

Niezalogowany

18.06.2021 16:01

Dodane przez Jabe w odpowiedzi na To prawda, że pan Gowin

"rozbudowę państwa guwernantki i inne socjalistyczne pomysły, zwane plusami" Powyśze to dokładnie to, czego Polsce i Polakom potrzeba. Od 1945 roku byliśmy nękani i wykorzystywani, najpierw przez kacapskie władze okupacyjne PRL, później przez neokomunistyczną ("liberalną") nomenklaturę III RP. A już ostatnią rzeczą, jakiej nam potrzeba, jest pasożytniczy kapitalizm w stylu XIX-wiecznym, który na tak zwanym Zachodzie skutecznie napędza poparcie skrajnym lewackim grupom, a do którego tak wzdychają lub wręcz samogwałcą się gimnazjalni i starsi wyznawcy agenta wpływu Korwina, nie mający najmniejszego pojęcia o relacjach między rzeczywistością polityczną, gospodarczą a narodową.
Jabe

Jabe

18.06.2021 16:16

Dodane przez Niezalogowany w odpowiedzi na "rozbudowę państwa

No właśnie o to chodzi, że PiS i jego zwolennicy są tak przeżarci lewicowością, że wolność obywatelska budzi w nich lęk. Niech za ilustrację posłuży cytat: „pasożytniczy kapitalizm w stylu XIX-wiecznym, który na tak zwanym Zachodzie skutecznie napędza poparcie skrajnym lewackim grupom”. Oto po latach dominacji socjalistów, a nawet komunistów, drapieżny kapitalizm napędza tam lewicę – coś tu nie gra!
Prawda jest taka, że już od przewrotu majowego byliśmy nękani i wykorzystywani (my – tubylcy) przez apodyktycznych przedstawicieli ludu w postaci każdorazowej szajki rządzącej, dla naszego do dobra, naturalnie. Wielu nie wyobraża sobie innego życia.
Niezalogowany

Niezalogowany

18.06.2021 19:35

Dodane przez Jabe w odpowiedzi na No właśnie o to chodzi, że

"drapieżny kapitalizm napędza tam lewicę – coś tu nie gra!" Zgadza się, coś nie gra. Jak mawiał Lenin, kapitaliści sprzedadzą nam sznur, na jakich ich powiesimy. I to właśnie się dzieje. Bezmyślny, pasożytniczy kapitalizm nabija tylko kabzy wąskim "elitom", a cała reszta ludzi jest popychana w ręce skrajnego lewactwa. To właśnie obserwujemy w Ameryce. Tę beczkę prochu łatwo jest podpalić, co wykorzystuje Kreml rozręcając hece typu Black Lives Matter czy inne podobne nagonki.
Jabe

Jabe

18.06.2021 19:35

Dodane przez Niezalogowany w odpowiedzi na "drapieżny kapitalizm napędza

W innym komentarzu napisał Pan:
Gdyby ktokolwiek gdziekolwiek spróbował "zrobić kapitalizm" szybko przekonałby się, że mu nie wolno.
Czyli kapitalizmu nie ma, a szkodzi. Hmm?
Po pierwsze, kapitalizm jest naturalnym efektem wolności. To jest zjawisko, więc jest bezmyślne jak inne zjawiska. A pasożytniczy? Zaczekam z tym na uzasadnienie.
Większość kapitalistów stanowią drobni przedsiębiorcy. Ci, których wiceprezes z wicepremierem postanowili przydusić „składkami”. Oczywiście tacy kułacy stanowią element obcy w docelowym systemie sprawiedliwości społecznej. Podstawą państwa – jak za Piłsudskiego i Gierka – ma być aparat, a dalej rodziny i totumfaccy – ludzie zależni. Reszcie przeznaczono rolę dokarmianego proletariatu.
Niezalogowany

Niezalogowany

18.06.2021 21:01

Dodane przez Jabe w odpowiedzi na W innym komentarzu napisał

"Czyli kapitalizmu nie ma, a szkodzi. Hmm?" Zgadza się. Rzecz nazywana kapitalizmem jest placem zabaw wąskich elit. Szerokie masy nie mają żadnych praw do uczestniczenia w tej zabawie.
Jabe

Jabe

18.06.2021 21:13

Dodane przez Niezalogowany w odpowiedzi na "Czyli kapitalizmu nie ma, a

Proszę uporzątkować terminologię, którą się Pan posługuje, bo tak się nie da rozmawiać. Jak już powiedziałem, mnie interesuje wolność, której kapitalizm – jak ja rozumiem to słowo – jest rezultatem.
Niezalogowany

Niezalogowany

18.06.2021 21:02

Dodane przez Jabe w odpowiedzi na W innym komentarzu napisał

"Większość kapitalistów stanowią drobni przedsiębiorcy" Nie. Nie są żadnymi kapitalistami, ale ciułaczami. Nie mają najmniejszych szans zgromadzić liczącego się kapitału, bo te wielkie żerowiska są zastrzeżone dla "elit".
Andy51

Andy51

18.06.2021 21:18

Dodane przez Niezalogowany w odpowiedzi na "Większość kapitalistów

Chyba elyt.
Jabe

Jabe

18.06.2021 21:19

Dodane przez Niezalogowany w odpowiedzi na "Większość kapitalistów

Kto żerowiska zastrzegł dla elit? Co właściwie Pan rozumie przez żerowisko? Chodzi o państwowe „spółki”? Chodzi o korporacje, którym władza płaci, żeby budowały u nas zakłady? Chodzi o wielomiliardowe dopłaty do nich pod pretekstem kowida? Zamówienia rządowe dla swoich? No bo drobnicę władza właśnie rozkułacza.
Niezalogowany

Niezalogowany

18.06.2021 22:40

Dodane przez Jabe w odpowiedzi na Kto żerowiska zastrzegł dla

"Co właściwie Pan rozumie przez żerowisko?" Wszystko. Dosłownie, Świat. Proszę mi pokazać choćby jednego kapitalistę. Choćby jednego, jedynego, nie będącego wykonawcą szemranych planów pozostających w cieniu mocodawców. Czyli chociażby jednego "wolno biegającego" posiadacza wielkiego kapitału, który operuje tym kapitałem z motywacją czysto ekonomiczną, pozbawioną dziwnych elementów ideologicznych czy wręcz totalitarnych. Czyli nie Sorosy, Bezosy, Gatesy i im podobni. Nie da pokazać się ani jednej takiej osoby. Mamy tylko ciułaczy i "elity". Nic pośrodku.
Pers

Pers

18.06.2021 22:11

Dodane przez Niezalogowany w odpowiedzi na "Co właściwie Pan rozumie

niezalogowany
No brawo!
Jakbym Trockiego Bronsztajna czytał :)))
Jabe

Jabe

18.06.2021 22:13

Dodane przez Niezalogowany w odpowiedzi na "Co właściwie Pan rozumie

Zawsze można tak dobrać terminologię, żeby było tak, jak Pan mówi. Ja jestem zwolennikiem wolności i przeciwnikiem tych, którzy chcą mnie i innym ją odebrać (choćby chodziło o wolność raczenia się piwem na łonie natury).
Niezalogowany

Niezalogowany

19.06.2021 07:42

Dodane przez Jabe w odpowiedzi na Zawsze można tak dobrać

"Ja jestem zwolennikiem wolności i przeciwnikiem tych, którzy chcą mnie i innym ją odebrać" A to chyba bardziej libertarianizm niż kapitalizm?
Jabe

Jabe

18.06.2021 22:50

Dodane przez Niezalogowany w odpowiedzi na "Co właściwie Pan rozumie

Proszę: właściciel warzywniaka za rogiem. (Choć on to być może lubi.)
A o to, żeby nie było niczego pośrodku dbają m.in. Pańscy pupile.
Niezalogowany

Niezalogowany

19.06.2021 08:43

Dodane przez Jabe w odpowiedzi na Proszę: właściciel

"Proszę: właściciel warzywniaka za rogiem." To ciułacz, nie kapitalista. Jego pieniądze nie dają mu żadnej mocy sprawczej, może w każdej chwili stracić wszystko, tytułem kaprysu urzędasa z teczką w IPN albo sędziego z nadzwyczajnej kasty.
Pers

Pers

18.06.2021 16:24

Dodane przez Niezalogowany w odpowiedzi na "rozbudowę państwa

niezalogowany
Kapitalizm ci się nie podoba?
No oczywiście, ty wolisz socjal od PiS. Na dykte ci starczy i pracować nie trzeba.
Niezalogowany

Niezalogowany

18.06.2021 19:09

Dodane przez Pers w odpowiedzi na niezalogowany

"Kapitalizm ci się nie podoba?" Jakby gdziekolwiek kiedykolwiek zaistniał, to na pewno by mi się podobał. Nie mogę się go doczekać. Ale istnieje tylko w książkach z teoriami ekonomicznymi, a w praktyce "kapitalistami" są tacy panowie jak kolekcjoner zegarków Nowak, złodzieje kamienic w Warszawie, "zmarły" Kulczyk, multiaferzysta Krauze, agenturalny chłopiec na posyłki Czarnecki i inne typy z mianowania służb. A na zachodzie takie typy jak Zuckerberg czy inne kukły na sznurkach Bilderbergów czy innych klubów szaleńców. Naiwne wyobrażenie kapitalizmu, które agent wpływu Korwin sprzedaje gimnazjalistom, nigdzie nie istnieje i nigdy nigdzie nie istniało. Gdyby ktokolwiek gdziekolwiek spróbował "zrobić kapitalizm" szybko przekonałby się, że mu nie wolno.
Pers

Pers

18.06.2021 18:34

Dodane przez Niezalogowany w odpowiedzi na "rozbudowę państwa

niezalogowany
//Powyśze to dokładnie to, czego Polsce i Polakom potrzeba.//
Nie tym, którzy pracują i utrzymują to państwo.
Rozdawnictwo podoba się głównie nierobom.
Należysz do sortu nierobów?

Stronicowanie

  • Wszyscy 1
  • Wszyscy 2
  • Następna strona
  • Ostatnia strona
Andy51
Nazwa bloga:
Trójmiejskie spojrzenie
Zawód:
mgr zarządzania
Miasto:
Sopot

Statystyka blogera

Liczba wpisów: 1, 571
Liczba wyświetleń: 8,080,780
Liczba komentarzy: 17,827

Ostatnie wpisy blogera

  • Tusk dostał fiksum-dyrdum
  • Oszuści z PO okradają dzieci chore onkologicznie
  • Prezent dla Niemców od Nowackiej w 80 rocznicę wyzwolenia ob

Moje ostatnie komentarze

  • Smutna prawda.
  • Czyżby?
  • Masz rację

Najpopularniejsze wpisy blogera

  • ​Czy agent Stasi „Oscar” na Pomorza to Donald Tusk?
  • Sfałszowne wybory, dlaczego Polacy nie wychodzą na ulice ?
  • ​UB czyli Urban o Bartoszewskim

Ostatnio komentowane

  • Andy51, Smutna prawda.
  • Andy51, Czyżby?
  • Andy51, Masz rację

Wszystkie prawa zastrzeżone © 2008 - 2025, naszeblogi.pl

Strefa Wolnego Słowa: niezalezna.pl | gazetapolska.pl | panstwo.net | vod.gazetapolska.pl | naszeblogi.pl | gpcodziennie.pl | tvrepublika.pl | albicla.com

Nasza strona używa cookies czyli po polsku ciasteczek. Do czego są one potrzebne może Pan/i dowiedzieć się tu. Korzystając ze strony wyraża Pan/i zgodę na używanie ciasteczek (cookies), zgodnie z aktualnymi ustawieniami Pana/i przeglądarki. Jeśli chce Pan/i, może Pan/i zmienić ustawienia w swojej przeglądarce tak aby nie pobierała ona ciasteczek. | Polityka Prywatności

Footer

  • Kontakt
  • Nasze zasady
  • Ciasteczka "cookies"
  • Polityka prywatności