Przejdź do treści
Strona główna

menu-top1

  • Blogerzy
  • Komentarze
User account menu
  • Moje wpisy
  • Zaloguj

Definicja antysemity

Zygmunt Korus, 05.02.2018
Antysemitą jest ten, kogo wskaże ktokolwiek. Dawniej przynajmniej robił to Semita. Teraz już niekoniecznie.


"Jestem zdeterminowany, by wyraźnie powiedzieć to, co historia już udowodniła – polski naród miał swój udowodniony udział w mordowaniu Żydów w czasie Holokaustu" – oświadczył izraelski minister edukacji Naftali Bennett.

"Nazywanie Polski, Polaków jako tych, którzy uczestniczyli w Holokauście – uważam, że to jest niepotrzebne, przedwczesne" – powiedział polski minister spraw zagranicznych Jacek Czaputowicz. "Powinniśmy dążyć do pewnego porozumienia. Najpierw rozmawiać, a później dążyć do wypracowania stanowiska w tej sprawie" – dodał minister.

Komentarz z sieci (najłagodniejszy):
"Ja chyba śnię. To jest jawny skandal dyplomatyczny. Obawiam się, że rząd PiS przerżnie nadchodzące wybory. Wyobrażacie sobie, żeby w jakimś poważnym państwie tak komentowano sprawę?"

Skorzystajmy z mojej definicji, która działa jak ostroga. Skoro to może nastąpić z każdej strony, uprzedźmy możliwe scenariusze.
Moim zdaniem pan Czaputowicz antysemitą jest. Może takie wskazanie palcem zmobilizuje go do walki o swoją godność i przy okazji o honor kraju, który reprezentuje.

Następny "pacjent" do wytknięcia: prezydent Andrzej Duda. Także antysemita! Może dzięki takiemu nazwaniu dostanie wreszcie przyśpieszenia i złoży podpis pod antydefamacyjną ustawą, a nie – zwlekając – będzie jątrzył (podpuszczał judzicieli; od słowa jude), dając hucpie i hasbarze nadzieję, że może coś ugrają...
 
  • Zaloguj lub zarejestruj się aby dodawać komentarze
  • Odsłony: 28383
Ryszard Surmacz

Ryszard Surmacz

05.02.2018 21:43

Ładnie Pan to zrobił, ale jest to no... powiedzmy - spychoterapia. Gdyby Pan skorzystał ze swojego wyczucia artystycznego, które jest tu bardzo pomocne, efekt byłby lepszy. Warto sięgnąć do kilku słowników i zobaczymy, co z tergo wyjdzie. W każdym bądź razie projekt definicji nie powinien wyjść od prawników i raczej nie od polityków, lecz bardziej od obywateli. Proszę pozdrowić ode mnie Chorzów i Katowice.
Zygmunt Korus

Zygmunt Korus

06.02.2018 09:30

Dodane przez Ryszard Surmacz w odpowiedzi na Ładnie Pan to zrobił, ale

Panie Ryszardzie, to tylko taki ponury żart... Ja wiem, że Pan zna temat od strony tragicznej - ludzi posądzonych o antysemityzm, których skazano. Za pomówienia, bo definicja jest nieostra albo żadna. Sądy korzystają z ekspertyz "na zamówienie". Wiem to wszystko od Pana w końcu. Proszę to opisać, podać przykłady, być może nawet stanąć w obronie Piotra Rybaka osadzonego we Wrocławiu. Ja spaliłem (wraz z kolegami oczywiście) kukłę milicjanta w marcu 1968 roku w Krakowie (zawieszoną na tyczce z okna Radia "Brzęczek") nad ulicą Reymonta 17, a on ponoć manekina mającego symbolizować drania Sorosa. Mnie to uszło na sucho, wsadzili mnie za przywództwo w międzyuczelnianym strajku. A Rybak siedzi... tak naprawdę za co? - Jako ukazany światu Polak-antysemita po "pokazówce". Niedawno w telewizyjnym Studio Polska odważył się ktoś podnieść tę sprawę, to go zbesztano. Antysemicki knebel działa, że hej!. Kwestia żydowska w Polsce narastała, Rybak, człowiek dość spontaniczny i emocjonalny (zetknąłem się kiedyś z nim podczas pikiety antyrasiowej), prawdopodobnie wyczuwał tę nieznośną, sterowaną odgórnie filosemicką kompresję, i wypalił. Teraz można przypuszczać, że jego wrażliwość dobrze rejestrowała zakłamanego ducha czasu (np. obrady Knesetu na Wawelu) - dziś, gdy to pierdyknęło, widać aż za dobrze jakie trujące jady płyną z Tel Avivu, zresztą świadomie podsycane, by smrodliwe pierdy płonęły i nie wygasały.
A czy ktoś pamięta św. p. Kazimierza Świtonia - jak zrobiono z niego antysemitę, gdy stanął w obronie krzyży na oświęcimskim żwirowisku? Byłem na jego pogrzebie - skandalicznym - to była steatralizowana zmowa milczenia nad losem bohatera. Jedynie Antonii Macierewicz, który przybył na ten pochówek, zapowiedział nad otwartą mogiłą, że przyjdą takie czasy, że możni będą musieli tutaj wrócić i oddać prawdziwy, należny hołd człowiekowi, o którego dopiero kiedyś naprawdę upomni się historia. Przypominam więc obu tych wielkich Polaków (KŚ i AM) - w tym momencie bolesnym, jaki dzisiaj przeżywamy.
A sprawa przepędzonych sióstr zakonnych z Oświęcimia? Wyczyścić naszą martyrologię z tego miejsca do zera. Przepędzić stamtąd katolicyzm, dzięki któremu tylu żydów swoje istnienie zawdzięcza. Ta bezczelna perfidia chazarów mnie obezwładnia.
Albo sprawa "edukatorów", żydowskich liderów oprowadzających po polskich zabytkach. To jest nie do pomyślenia, żeby obcy przewodnicy bezkarnie prowadzali wycieczki w innych krajach. Tamtejsze prawo na to nie zezwala - a u nas ci judziciele się szarogęszą robiąc wodę z mózgu swojej młodzieży. Potem mamy takie skutki, że każdy młody żyd z błyskiem nienawiści w oku plecie androny o szowinizmie Polaków. Ta ustawa to dopiero początek regulacji, które winniśmy przeprowadzić - i to właśnie z myślą o ukróceniu żydowskiego panoszenia się nad Wisłą.
OLI

OLI

06.02.2018 02:07

Dodane przez Zygmunt Korus w odpowiedzi na Panie Ryszardzie, to tylko

Czytam na NB  dyskusje wywołane tzw. kryzysem dyplomatycznym, i mam wrażenie, że podźwignęły one NB na dawno nie widziany poziom.
Oprócz polityki, geopolityki i wszystkiego, co się z tematem wiązać może daje się odczuć głębokie pragnienie oczyszczenia tego - lata całe hodowanego - wrzodu stosunków polsko- żydowskich sprowadzonych do fałszu i nadskakiwania, i autentyczną potrzebę powiedzenia choć raz, że więcej tego kabotyństwa znieść się już nie da.
Coś jak festiwal Solidarności w latach 1980-81.
Pan, w powyższym swoim komentarzu, wskazał istotny aspekt żydowskiego problemu idącego za nimi, gdziekolwiek się pojawią. Tym aspektem jest ich walka z Bogiem.
https://twitter.com/xmsl…
Żydzi są "narodem teologicznym", plemieniem, które Bóg spośród wszystkich innych narodów - stworzył DLA SIEBIE. I to Boże dziecko, najbardziej ukochane, odrzuciło swojego Boga. Upraszczając - poszło o to, że Bóg mieszkając w swojej wieczności większość obietnic danych Żydom zaplanował wypełnić dopiero w swoim królestwie, a Żydzi będąc materialistami chcieli tu i teraz. W dodatku - jak najbardziej rozpieszczony bachor w rodzinie - uważali, że ich przyrodniemu rodzeństwu, czyli innym plemionom, nic się nie należy.
To może brzmi niepoważnie, ale jest sprawą śmiertelnie poważną, wchodzimy bowiem w działanie praw duchowych, które działają bardziej konsekwentnie, niż prawa ustanawiane przez ludzi. Kto się zbuntował przeciwko Bogu, musi walczyć. I z Bogiem, i z tymi, co stoją przy Bogu. Tertium non datur.
Wczoraj wieczorem w klubie Ronina przeglądu tygodnia dokonał Józef Orzeł - przyznający się do żydowskiego pochodzenia oraz do religii katolickiej. Jak wiele osób o żydowskich korzeniach - pan Józef Orzeł wyczuwa duchową aurę w rzeczach, które z pobieżnego oglądu duchowymi  nie są. Powiedział: "Żydzi byli narodem wybranym  (do Jezusa, bo teraz już niby nie są) i ofiarą równocześnie - to tak jak Chrystus: był wybrany i sam się zdecydował na ofiarę. ŻYDZI WŁAŚNIE PRZESTALI BYĆ OFIARĄ, PONIEWAŻ ZA SWOJĄ OFIARĘ ZAŻĄDALI OKUPU. I TO JEST ZMIANA NIESŁYCHANA." ( od 3-ciej minuty https://www.youtube.com/…)
Zapewne jest to trochę pokrętne myślenie, ale ono jest właściwe wielu ludziom o żydowskich korzeniach, oni często są otwarci na takie właśnie postrzeganie znaków. Ja bym się z tego jednak nie śmiała, wszak sam Bóg uczył ich, jak należy wierzyć.
Od strony praw duchowych rządzących uprzykrzonym izraelskim plemieniem najpełniejszy wykład znalazłam tutaj ( i gdzie mogę, tam go reklamuję):
Tajemnica Izraela na tle historii  http://www.piusx.org.pl/…
Nie byłoby pozbawione sensu poczytać także blogera wawela, piszącego na Niepoprawnych i na Neon24.pl, np to:
https://niepoprawni.pl/b…
Domyślny avatar

zbieracz śmieci

06.02.2018 07:19

Dodane przez OLI w odpowiedzi na Czytam na NB  dyskusje

Mają zapisane ,ze goj ma pracować dla nich a jego śmierć jest mniej warta niż wołu co padnie w jarzmie z przepracowania bo można jego skórę sprzedać.Goje to reszta ludzkości  i skoro tak to mamy czystej wody nazizm,rasę panów i pod ludzi ,gorszych od bydła .
Niemiecki nazizm nawet im nie dawał prawa do bycia pod ludzmi bo to było zarezerwowane dla nas też nieczystych rasowo ale przydatnych jako siła robocza a Żydzi mieli być co do jednego poddani ostatecznemu rozwiązaniu.Komunizm nie bazował na nienawiści rasowej ale klasowej i niektóre klasy też miały zniknąć z powierzchni  a także narody.
Marks pobożny żyd nie napisał nigdy o tym wprost tworząc nową religie jaką jest komunizm ale już engels dał dokładne wytyczne kogo i dlaczego należy unicestwić i nie bynajmniej  klasy czy jednostki ale dwa narody.
Hitler znał dzieła marksa a już szczególnie engelsa i co tamten proponował wprowadził w życie tylko ,że rasą panów zostali niemcy  a dla braci pomysłodawców to już wiemy..
Marks był też rasistą bo nawet swojego zięcia porównywał do małpy tylko dlatego ,że ten miał 1/20 dolewkę krwi egipskiej !
Engelsa usunięto raz na zawsze ze sztandarów komuchów dopiero po śmierci stalina bo nie pasował do nowej doktryny o równości i miłości do wszystkich ale kochających komunizm.
Zygmunt Korus

Zygmunt Korus

06.02.2018 08:58

Dodane przez OLI w odpowiedzi na Czytam na NB  dyskusje

Trafiła Pani klarownie w punkt. Dziękuję, także za odnośnik do "Tajemnicy" - nie znałem tego. Wawela czytam, w ogóle na Niepoprawnych dyskusja jest bogatsza, bardziej otwarta, wieloaspektowa. Chociaż u nas także zaczęło się dziać. Ja to rozumiem - "Gazetę Polską" formatował św.p. Jacek Kwieciński, dla którego przyjaźń z Izraelem była na wieki zadekretowana. Nie zgadzałem się wówczas z tym. Gwoli sprawiedliwości miał On pod innym względem intuicję i później - jak się okazało - profetyczną rację: że bezpieczeństwo dane przez Nato i Unię jest kruche.
Serdeczności!
Imć Waszeć

Dark Regis

06.02.2018 09:26

Dodane przez OLI w odpowiedzi na Czytam na NB  dyskusje

@OLI. Proszę nie powtarzać różnych głupot za rabinatem w sensie "Bóg... stworzył DLA SIEBIE". On ich nie stworzył, a co najwyżej wytresował, chociaż proszę to mówić szeptem, bo skutki pokazują wyjątkowe nieudacznictwo i brak pomyślunku. Proszę przeczytać uważnie fragment ST z Księgi Rodzaju, w którym opowiadana jest historia Jakuba i Ezawa, synów Izaaka i Racheli "Dwa narody są w twym łonie, dwa odrębne ludy wyjdą z twych wnętrzności; jeden będzie silniejszy od drugiego, starszy będzie sługą młodszego". Tak właśnie wyglądało w praktyce to "stworzenie". "Odtąd nie będziesz nazywał się Jakub, ale Izrael, bo walczyłeś z Bogiem i z ludźmi i zwyciężyłeś”, a tak naprawdę to nie wiadomo z kim walczył, z jakąś zjawą, bo to nie jest wcale wyjaśnione, choć mówią, że Anioł. Skoro tak, to ten Anioł jest jak wróbel w nocnym barze, który zwierza się powiedzmy szpakowi i mówi "a ja jestem orzeł tylko długo chorowałem". Reszta to nadbudowa ideologiczna.
A co do Piusx-a, to niech zacznie studiować logikę, bo powiedzenie, że może na planecie Ziemia istnieć ród nie wywodzący się od praoceanicznych jednokomórkowców, to jakaś rabiniczna aberracja myślenia. Wszystkie ludzkie rody są w tym samym wieku, czyli mają tę samą liczbę tysięcy lat. Chyba, że myślimy o rodzie w sensie średniowiecznym, no ale to jak sama nazwa wskazuje dopiero w Średniowieczu i w kulturze chrześcijańskiej, gdzie przyjęto pochodzenie władzy królewskiej od (tego) Boga. Można oczywiście snuć domysły o infamiach, mezaliansach itp. ale to niczego nie zmienia w sensie genetycznym. W każdym razie jeśli Człowiek pochodzi od małpy, to każdy człowiek na Ziemi pochodzi od małpy i nie ma wyjątków. Jak dotąd nie stwierdzono wśród kręgowców samorództwa.
OLI

OLI

06.02.2018 12:24

Dodane przez Imć Waszeć w odpowiedzi na Proszę nie powtarzać głupot

@Imć Waszeć, pisze mi Pan: "Proszę nie powtarzać różnych głupot za rabinatem w sensie "Bóg... stworzył DLA SIEBIE".
Miałabym powód do wstydu, że snuję teorie teozoficzne, historiozoficzne,  czy jakie by tam nie były - nie posiadając stosownej wiedzy i warsztatu - gdybym to sama wymyśliła.
Tezę, którą Pan wyłuskał z mojego komentarza - wzięłam wprost od zakwestionowanego przez Pana autorytetu "Piusx-a". Nie zgadzam się na pogardliwe machnięcie ręki na to, co piusowcy mówią w zakresie teologii i doktryny katolickiej.
Oni są jak Globalny Bank Nasion na norweskim Spitsbergenie w czasach, gdy papież tropi i niszczy wszelkie ogniska katolickiego ruchu oporu.
Papiestwo w przeszłości paliło księgi heretyckie https://steemit-producti…,
dziś prześladowane są nauki zgodne z doktryną katolicką. W tej sytuacji bractwo PX  jawi się jako strażnik ukrytego skarbu, który w stosownej chwili zostanie na powrót wydobyty.
Pana zdyscyplinowany, ścisły i naukowy umysł działa jak dobry komputer, co wcale nie oznacza, że do końca dobrze. Brakuje Panu albowiem gniazdka umożliwiającego podłączenie nośnika z informacją duchową, którą Pan kwestionuje, bo nigdy jej nie zbadał swoimi narzędziami.
Niech się Pan nie poddaje, czasem, choć nie zawsze, również matematykom, logikom czy fizykom -  z ostatniego równania, na samym końcu łańcuszka rozumowań, wychodzi BÓG i to, co jest NIEPOJĘTE.
Przykład z Rachelą nietrafiony, używają go również piusowcy w zalinkowanym wykładzie, do zobrazowania całkowicie odmiennej tezy.
Pański wykład zahaczający o ewolucjonizm nie jest naukowy. W ciągu mojego życia (a trochę już żyję) naukowcy podawali długość historii życia na ziemi w wielkościach rzędu:
a'. dziesiątki tysięcy lat
b'. setki tysięcy lat
c'. miliony lat
d'. miliardy lat
i jeszcze nie powiedzieli ostatniego słowa. Cokolwiek by zresztą na temat nie rzekli, nie można im zarzucić, że się mylą, bo nie ma dowodów za i nie ma dowodów przeciw.
Zwykłym ludziom się nie dziwię, że twierdzą coś bez dowodu, ale naukowcom już tak.
Teoria darwinowska to jest tylko teoria, podawana w wersji przeznaczonej do wierzenia.
Więc jeśli mi każą wierzyć w cokolwiek, to chyba wolno mi również wierzyć w to, co chcę.
Imć Waszeć

Dark Regis

06.02.2018 16:33

Dodane przez OLI w odpowiedzi na @Imć Waszeć, pisze mi Pan:

Pani OLI, długość istnienia życia na Ziemi nie ma tu aż takiego znaczenia. Znaczenie ma za to przedziwna zbieżność dostrzeżona w świecie fizyki, która wprost mówi, że życie jest w tym Wszechświecie koniecznością. Nikt go nie musi stwarzać, bo ono jest zapisane w materii i jej własnościach tak fizycznych jak i chemicznych jako program do natychmiastowej realizacji. Duch natomiast jest tym "przypadkiem", który taką okoliczność stworzył u zarania i nie musi już nic szpachlować pomiędzy okresami istnienia takiej lub innej formy życia. W tym miejscu musiałbym dużo powiedzieć, żeby to choć trochę objaśnić. Podam tylko mały przykład. Proszę sobie na przykład wyobrazić, że wszystkie dziwaczne, odmienne właściwości i zachowania atomów różnych pierwiastków wydają się mieć źródła w dziwnej strukturze, która maluje się gdy konfrontujemy stosunek liczby protonów do neutronów z przestrzenną geometrią, czyli takim ich ułożeniem w formie kulistej, żeby protony mogły być dostatecznie blisko brzegu, aby wpływać na elektrony. Jednocześnie z tego wynika, że absolutna stabilność w świecie jąder atomowych nie istnieje, zaś rozpady alfa to wynik geometrii. Właśnie przeczytałem pracę na ten temat. Owa dziwna struktura to przejaw działania liczb Fibonacciego, a mówiąc obrazowo wygląda jak kwiat słonecznika. Tak jest, te zawijasy na kwiecie słonecznika wydają się tłumaczyć zachowania atomów. Z tego wynika, że jeszcze wielu rzeczy w świecie nie dostrzegamy lub nie rozumiemy, co otwiera bramy dla pseudoreligijnej ciemnoty. Prawdziwa Boska Księga to nauka.
Zygmunt Korus

Zygmunt Korus

07.02.2018 00:31

Dodane przez Imć Waszeć w odpowiedzi na Pani OLI, Długość istnienia

Leonardo z Pizy (Fibonacci) wywiódł ciąg liczb z natury (przyrosty drzewa od kiełka) i uchodzi za katolickiego naukowca. Stąd można sądzić, że Bóg ma tu więcej do powiedzenia, aniżeli matematycy (odkrywcy są chyba jednak "wtórni", bo zdaje się są skazani na wnioski wywodzone z podpatrywania świata). Dlatego słowa "Prawdziwa Boska Księga to nauka" mają ograniczony zakres semantyczny. Einstein powiadał, że możemy badawczo zgłębiać wszystko, pamiętając przy tym, że mamy na to przyzwolenie Boga.
Zatem rozum oraz intuicja są dane przez Stwórcę człowiekowi w parze. Nauka i religia nie powinny - przy pożądanej harmonii społecznej - ze sobą kolidować. Czy Polacy - choćby przez skórę - czują potrzebę zbudowania właśnie takiego ustroju nad Wisłą?
Imć Waszeć

Dark Regis

07.02.2018 15:19

Dodane przez Zygmunt Korus w odpowiedzi na Leonardo z Pizy (Fibonacci)

@Panie Zygmuncie, uważam, że nie mamy już wyjścia i musimy to robić w ten lub podobny sposób, gdyż w przeciwnym razie na "boskim porządku świata" położy łapy wojujący islam lub wojujący judaizm. Proszę zobaczyć w tym filmie jak zaczynają już subtelnie sączyć Koran do nauki zachodniej: https://www.youtube.com/…
Na to są przygotowane gigantyczne pieniądze, tak samo jak na meczety w Europie. Dlatego właśnie mówię tu stale, że teorie spiskowe są dziś bronią imperiów.
A co Pan sądzi o tym podstępie spiskowym? - https://www.youtube.com/…
Dzieje się na świecie!
jazgdyni

jazgdyni

06.02.2018 05:29

Dodane przez Zygmunt Korus w odpowiedzi na Panie Ryszardzie, to tylko

Witam Panie Zygmuncie!
Cała ta światowa debata o rasizmie wkurza mnie niepomiernie. Świat zjeździłem, różnych ludzi poznałem i wyrobiłem sobie swoje, niewyedukowane opinie. Także o semitach.
I kryć się nie mam zamiaru.
Czy jestem rasistą, jeżeli uważam, że murzyni są leniwi, choć mają wiele talentów? Tak i to dwukrotnie: raz, bo nie wolno mówić murzyn, dwa bo przypisuję im negatywną cechę. A oni są przecież cacy.
Czy jestem antysemitą jeżeli nie lubię żydów, choć mają wiele talentów? Tak i to dwukrotnie: raz, bo wyznawcy judaizmu mają zagwarantowane, że ich pisze się z dużej litery, a już katolika można z małej. Dwa, bo żydów obowiązkowo trzeba lubić i nie wolno nic złego o nich powiedzieć.
Ostrzegam od lat przed islamem - jestem rasistą.
Lubię i podziwiam azjatów - jestem rasistą, bo wyróżniam żółtą rasę.
Nie cierpię Niemców! To problem. Rasizm? Anty-cośtam? Czy trzeźwa ocena?
Serdeczności
Czesław2

Czesław2

06.02.2018 08:11

Dodane przez jazgdyni w odpowiedzi na Witam Panie Zygmuncie!

Witam
Świat tak skonstruowali "prawnicy", że paragraf profilaktycznie jest na każdego. Od dobrej woli Żyda zależy, czy go użyje.
Pozdrawiam
Zygmunt Korus

Zygmunt Korus

06.02.2018 09:16

Dodane przez jazgdyni w odpowiedzi na Witam Panie Zygmuncie!

Panie Januszu, dokładnie tak. Ja ironizuję, Pan też, bo co z tym idiotyzmem polit-poprawności (jakiej zresztą? reżimu przecież) zrobić? Ale Pan Surmacz ma rację, że wielu ludziom zrobiono procesowe krzywdy z racji antysemitywnej atmosfery i nagonki.
Mam zamiar, mimo że to nie moja bajka ani wiedza, napisać tutaj tekst w obronie Piotra Rybaka... Myślę nad tym, by chociaż zaapelować o wydobycie go z tiurmy. To wstyd, żeby za takie g... (za przeproszeniem) trzymać w więzieniu Polskiego obywatela po pokazówce, by się światowemu syjonizmowi przypodobać. Jako dziennikarz mam ciarki na skórze, gdy o tym myślę. Nic więcej. Chodzi o obowiązkowy gest upomnienia się, gdy kogoś zaszczuto(-wają; vide wspomniana wyżej sytuacja w studio TVP Info).
Uścisk dłoni.
jazgdyni

jazgdyni

06.02.2018 13:27

Dodane przez Zygmunt Korus w odpowiedzi na Panie Januszu, dokładnie tak.

Postawa polipoprawności kłóci się z godnością. Nie tylko Polaka i Polski. Z cierpliwością nieznaną narodowi żydowskiego, czekam na takie godnościowe zachowania obecnych władz, jak odebranie polakożercy Janowi Grossowi Krzyża Kawalerskiego, oraz uniemożliwienia jakiejkolwiek działalności światowemu intryganowi, George'owi Sorosowi.
Może się kiedyś doczekam.
Pozdrawiam
Ryszard Surmacz

Ryszard Surmacz

06.02.2018 18:30

Dodane przez Zygmunt Korus w odpowiedzi na Panie Ryszardzie, to tylko

@ Zygmunt Korus
Dzięki za długi list. Przykro mi to pisać, ale chyba Pan przecenia moje możliwości, mieszkam w Lublinie. I tutaj mieliśmy sprawę p. Wysoka i prof. Barbary Jedynak. Wysok ledwo przeżył, prof. B. Jedynak zapłaciła zdrowiem i zwolniła się z pracy.
Świtonia znałem osobiście. Widziałem go pod katedrą jeszcze w 1979 r., stał z synami i nawoływał do zakładania zawiązków  zawodowych. Potem, niestety pobłądził i znalazł się chyba w RAŚ lub (nie pamiętam) w narodowości śląskiej. Ale ogólnie bilans ma chyba jednak dodatni. Ma Pan rację ta ustawa powinna być początkiem regulacji. Duda podpisze, ale moim zdaniem trzeba poczekać na dalszy rozwój wydarzeń. Rybaka trzeba wyciągnąć z więzienia, ale za to muszą się wziąć ludzie, tak, jak ludzie wyciągnęli Miernika. Tak min. buduje się solidaryzm społeczny
Imć Waszeć

Dark Regis

06.02.2018 18:55

Dodane przez Ryszard Surmacz w odpowiedzi na @ Zygmunt Korus

Ja Panu podpowiem jak można skutecznie wyciągnąć takich ludzi z więzienia. Trzeba stworzyć ruch, który zacznie szukać przejawów działalności izraelskiej i diasporowej agentury i po prostu zażądać zastosowania polskiego prawa tak samo konsekwentnie, jak w przypadku p. Rybaka. Niektórzy polscy politycy, funkcjonariusze i urzędnicy mają wszelkie cechy czynnych obcych agentów i są z jakiegoś powodu nietykalni. To trzeba zakończyć i trzeba zacząć od dołu, jak RKW, bo góra jest już stracona.
spike

spike

05.02.2018 23:38

"Dawniej przynajmniej Semita. Teraz już niekoniecznie."
to jest najzabawniejsze, że ci co zarzucają innym antysemityzm, sami nie mają z nim nic wspólnego, podobnie jak z "narodem żydowskim", bo takiego nie było i nie ma, to jest jedna wielka mistyfikacja, żydem może być każdy, Semitą już nie.
Zygmunt Korus

Zygmunt Korus

06.02.2018 17:17

Dodane przez spike w odpowiedzi na "Dawniej przynajmniej Semita.

Bo nazwiska pozmieniane, przechrztów Franka pełno, jurgietlników, gotowych do poszczucia: "ty antysemito, bierz go!", cała czereda, stojąca w gotowości na sygnał (tu rym) startera z Izraela. Prezydent chanukowo celebruje, mycki podczas państwowych wizyt bez żenady pozwalają sobie "nadziewać", każde uderzenie w tam-tam, że żyda krzywdzą, władza rezonuje, "czerska" z "wiertniczą" mają się dobrze, są nietykalne, mimo że łżą jak "żydowski naoczny świadek" (zna Pan to kresowe przysłowie?).
Ukłony.
Imć Waszeć

Dark Regis

06.02.2018 18:30

Dodane przez Zygmunt Korus w odpowiedzi na Bo nazwiska pozmieniane,

Problem mycek tkwi we współczesnym Kościele Katolickim i próbie uczynienia z chrześcijan żydów w imię jakiegoś chorego ekumenizmu. Kolejny krok będzie polegał na rozpuszczeniu judeochrześcijaństwa w islamie, bo przecież ktoś nazwał to "religie abrahamowe". To tak jak tłumaczyć napad Chin na Indie, bo w Chinach też są buddyści i inne kulty oparte na buddyzmie. Ktoś wymyśla jakieś dziwne podobieństwa i związki, żeby przepychać kolanem masońską globalizację.
Domyślny avatar

cyborg59

05.02.2018 23:45

Zaszokował mnie p. minister tym : "przedwczesne". Dałem temu wyraz na "gadaczce " Niepoprawnych. Tak mógł powiedzieć jakiś mediator, strona trzecia - nigdy minister !
Zygmunt Korus

Zygmunt Korus

06.02.2018 08:49

Dodane przez cyborg59 w odpowiedzi na Zaszokował mnie p. minister

Czytałem. Zerkam tam na Pana komentarze. Dziękuję, są trafne, pozdrawiam.
Domyślny avatar

zbieracz śmieci

06.02.2018 06:32

W kamienicy uruchomiono koszerną restaurację ale dla oszczędności podpięto instalację wywiewną do instalacji lokatorów i od tej pory ci mieli smród w swoich mieszkaniach ..Poszli do właścicieli ,naprawcie to bo żyć nie można,głucha cisza.Zaczęli słać skargi do urzędów i nic ,po kolejnej właściciele wydali oświadczenie ,że działania lokatorów to czysty antysemityzm...!
Dudaczewski może już podpisze a może jeszcze długo będzie analizował ,może zwoła BBN ,może będzie chciał przeczołgać Prezesa do Belwederu ,może wszystko łącznie z wetem i napiszę swoja wersję numer już wcześniej znany,
Skoro Naród już go nie kocha a na spotkania robi się spędy  a nawet jak w Żarach gdzieś w świetlicach to on już teraz wszystko może,
Kamery już nie pokazują obywateli witających ukochanego przywódcę bo już ich nie ma .
Domyślny avatar

zbieracz śmieci

06.02.2018 09:56

Puk ,puk Panie Admin co steruje i da o nasza prawomyślność i to jedną jedyną.-moje komenty uległy zamrożeniu  .
Proszę tylko nie informować ,że skargi to na adres straznika ,pisałem i bez odpowiedzi było.Pozdrowienia.
admin

Admin Naszeblogi.pl

06.02.2018 10:25

Dodane przez zbieracz śmieci w odpowiedzi na Puk ,puk Panie Admin co

Awarie, jak brak prądu czy sieci, zdarzają się także u admina czy aktualnego moderatora, więc proszę się uzbroić w cierpliwość a nie pisać o jakimś mrożeniu, bo nie przypominam sobie żebym ostatnio mroził akurat pańskie komentarze. 
PS. I jeśli ktoś ma jakiekolwiek uwagi/problemy to właściwym i oficjalnym kontaktem jest [email protected] bo tylko to konto sprawuje bieżący nadzór nad Naszymi Blogami pod każdym względem.
Domyślny avatar

zbieracz śmieci

06.02.2018 10:42

Dodane przez admin w odpowiedzi na Awarie, jak brak prądu czy

Dziękuję ,teraz w razie wątpliwości będę pisał na podany adres.Przyznaję się do zbytnej pochopności bo faktem jest ,że moje komentarze są puszczane.Pozdrowienia.
PS.Straszna ta twarz ale da się lubić,pojechałem z mydełkiem ale co mi tam.

Stronicowanie

  • Wszyscy 1
  • Wszyscy 2
  • Wszyscy 3
  • Następna strona
  • Ostatnia strona
Zygmunt Korus
Nazwa bloga:
mikro-makro
Zawód:
krytyk sztuki
Miasto:
Chorzów

Statystyka blogera

Liczba wpisów: 321
Liczba wyświetleń: 1,932,203
Liczba komentarzy: 2,503

Ostatnie wpisy blogera

  • Polski ksiądz-orator! przywódcą antykowidowców
  • TEGO NIE ZOBACZYSZ W FILIŻANCE KAWY [59] Do Nos na Wos
  • TEGO NIE ZOBACZYSZ... [40] Salvin mówi do zobaczenia

Moje ostatnie komentarze

  • Bardzo trafne uwagi o historii ludobójstwa tryzubowców. Ten widlasty emblemat "państwa" powinien być zakazany jak swastyka. Mądry tekst - dzięki.
  • Krótko: tak trzymać i pisać Ryszard!!! I te wciąż zamaskowane gnomy... na to już nie da się patrzeć. A propaganda tak nachalna, że do wyrzygania...
  • Naiwni, naiwni... Biden powiedział wprost: Białoruś jest państwem niezależnym. Respirator dla Putina jest zaklepany. Ukraina tak czy siak ma zniknąć z mapy Europy... Za zgodą wielu czynników…

Najpopularniejsze wpisy blogera

  • Z czego się cieszycie? Z cudu nad urną?
  • DAKOWSKI, MACIEREWICZ I MASKIROWKA
  • JAJA Z GENDER

Ostatnio komentowane

  • Zygmunt Korus, A co dalej z Pańską śledczą bojowością i działalnością w sprawie Smoleńska - posmatrim, uwidim...?
  • Zygmunt Korus, Ciężka sprawa. Uściski.
  • Zygmunt Korus, No i znów ten polski niezatapialny gen wolności... Stale jakichś Polaków widzę w tych relacjach z Kanady... Coś niebywałego jakie to doświadczenie przeszliśmy w walce z komuną. Czyli co? Jeśli się…

Wszystkie prawa zastrzeżone © 2008 - 2025, naszeblogi.pl

Strefa Wolnego Słowa: niezalezna.pl | gazetapolska.pl | panstwo.net | vod.gazetapolska.pl | naszeblogi.pl | gpcodziennie.pl | tvrepublika.pl | albicla.com

Nasza strona używa cookies czyli po polsku ciasteczek. Do czego są one potrzebne może Pan/i dowiedzieć się tu. Korzystając ze strony wyraża Pan/i zgodę na używanie ciasteczek (cookies), zgodnie z aktualnymi ustawieniami Pana/i przeglądarki. Jeśli chce Pan/i, może Pan/i zmienić ustawienia w swojej przeglądarce tak aby nie pobierała ona ciasteczek. | Polityka Prywatności

Footer

  • Kontakt
  • Nasze zasady
  • Ciasteczka "cookies"
  • Polityka prywatności