Przejdź do treści
Strona główna

menu-top1

  • Blogerzy
  • Komentarze
User account menu
  • Moje wpisy
  • Zaloguj

Naga Radwańska jest OK

Paczula, 10.07.2013
Głośno ostatnio o Agnieszce Radwańskiej, która:
- nie tak podała rękę,
- przyjęła odznaczenie od niewłaściwego prezydenta,
- wzięła udział w nagiej sesji zdjęciowej. 

Ja rozumiem, że Radwańska jest osobą publiczną, że każdy jej ruch jest komentowany, ale dlaczego tak nieżyczliwie? Podała rękę – to jest istotne, odznaczenie przyjęła, bo jej się należało, a co do zdjęć...
proszę, nie dajcie sobie Państwo wmówić, że biorąc udział w nagiej sesji promującej sport i zdrowy tryb życia Radwańska zachowała się niestosownie. Nagość nie jest niestosowna, niestosowne bywają okoliczności.

​Agnieszka Radwańska nie jest ani zakonnicą, ani feministką (uff!) - jest normalną kobietą  ze wszystkimi wadami i zaletami, przy czym zalet w przypadku Agnieszki jest zdecydowanie więcej. Sądzę, że dokładnie przemyślała swoją decyzję. Basen to nie kościół, a widoczna na zdjęciach Radwańska nie pokazała niczego czego na plaży nie można zobaczyć. Reszta to już Państwa wyobraźnia.

Ze swojej strony, mogę tylko współczuć tym, których utrwalona na zdjęciu (w rzeźbie, na obrazie) dyskretna nagość gorszy. Na szczęście nie wszyscy tak myślą (myśleli), dzięki czemu możemy poznać zmieniający się na przestrzeni wieków kanon piękna ludzkiego ciała.


Na zakończenie pozwolę sobie odnieść się do jednego z umieszczonych na Naszych Blogach komentarzy.
Gregoz68 napisał, cyt.: "Może tata powinien wytłumaczyć córce, że najlepsze filmy z pięknymi paniami to te, w których główna aktorka ściąga rękawiczkę. A przesycone są większą erotyką niż nagie ciało w margarynie".

Oczywiście, Gregoz68 ma Pan wiele  racji jednakowoż, gdyby Radwańskiej chodziło o wzbudzenie pożądania... ściągałaby rękawiczkę.






 
  • Zaloguj lub zarejestruj się aby dodawać komentarze
  • Odsłony: 21883
NASZ_HENRY

NASZ_HENRY

10.07.2013 14:22

jest postępowy ;-)
Paczula

Paczula

10.07.2013 14:31

Dodane przez NASZ_HENRY w odpowiedzi na Element antyPOstępowy

Wcale nie jestem postępowa -  Wenus z Milo mi wzorem ;)
Domyślny avatar

Stasiak

10.07.2013 16:04

Kiedys to byly rekawiczki prosze pana
Domyślny avatar

dogard

10.07.2013 16:47

juz pisalem do tych ortodoxow purytanskich,iz maja matolskie dusze..
Andrzej W.

Andrzej Wolak

10.07.2013 16:51

"nagiej sesji promującej sport i zdrowy tryb życia" Promocja zdrowego trybu życia przez publiczne obnażanie się. A może raczej promocja kultu ciała, bezwstydu i pychy? Chęć zwracania na siebie uwagi za wszelką cenę. "nie pokazała niczego, czego na plaży nie można zobaczyć" Specyficzny rodzaj plaż musi Pani wybierać. Bywałem i bywam trochę na plażach, ale niczego takiego nie spotkałem. "jest normalną kobietą ze wszystkimi wadami i zaletami" Jeżeli w Pani mniemaniu normalność(kobiecość) u kobiet ma polegać na potrzebie publicznego eksponowania swojej golizny, to współczuję. I cóż to ma za znaczenie, że ma więcej zalet niż wad??? "dyskretna nagość" Jeśli u tej dziewuchy dostrzega Pani jakąś dyskrecję, to współczuję bardziej jeszcze. To nie jest niestosowne, to jest obrzydliwe. A do tego jeszcze ta ubezpieczająca zapowiedź, że kasę przeznaczy na cele dobroczynne. A fe... "nagość nie jest niestosowna. Niestosowne bywają okoliczności" No właśnie! Zakładam, że jednak nie paraduje Pani obnażona przy dzieciach ( jeśli je Pani ma), ani w miejscach publicznych. "basen to nie Kościół" A jakże! A katolik to tylko przez godzinę w niedzielę w kościele. A teraz najważniejsze : "przyjęła odznaczenie od niewłaściwego prezydenta". Tak. Ktoś, kto brał udział w uczczeniu ofiar Smolenska i ponoć pochodzi z patriotycznej rodziny raczej nie może nie wiedzieć, jaką politykę odznaczania stosował dotąd ten ruski agent notorycznie obrażający Polaków i być może wybrany przez ruskie serwery. Radwańska nie może nie wiedzieć, jak ten typ zachowywał się przed Smoleńskiem i po Smoleńsku. Przyjmując od niego odznaczenie ta dziewucha złożyła swój podpis pod enuncjacją, że "państwo polskie zdało egzamin" Tak samo, jak złożyli taki podpis wszyscy poprzedzający ją w ogonku do "komoruskich zaszczytów". Trzeba wtłoczyć Polakom zbitkę, że można czcić pamięć ofiar zbrodni smoleńskiej, być "patriotą", katolikiem i nie wyklucza to uznawania ruskiego namiestnika. To jest legitymizowanie tego układu. A dodatkowo znajdują się po tzw. patriotycznej stronie pożyteczni idioci, którzy usiłują takie zachowania tłumaczyć. Z punktu widzenia reżimowej propagandy , majstersztyk.
BHKaczorowski

BHKaczorowski

10.07.2013 17:30

Dodane przez Andrzej W. w odpowiedzi na cóż za brednie...

Bardzo dziekuje Panu za ten głos. bardzo wazny i bardzo trafny. Dziekuje bo sam tu na tych blogach niewiele moge. Jednym tu wolno wszystko innym mniej. Uwazam iz takie rozumienie sprawy z Radwanska jest własciwe . tak jak wczesniej broniłem tej "DAMY" , tak teraz tego zaluje !!!. Pewnym osobom , pewne sprawy nie przystoja . A wizyta u "pałacowego kandelabra" to juz jest całkowita klapa !!!
Marcin Tomala

Marcin Tomala

10.07.2013 18:27

Dodane przez Andrzej W. w odpowiedzi na cóż za brednie...

Można rzec w duchu chrześcijańskim jak najbardziej...
Rozumiem, że jest Pan jednym z tych niedzielnych katolików, więc się wszystko zgadza. Gratuluję stanowczości przekonań oraz umiejętności klasyfikowania wszystkiego według jednego, z góry ustalonego schematu. 
Czasem się okazuje, że niektórym "pożytecznym idiotom" bliżej do układu, z którym z taką zapalczywością walczą, niż im się wydaje...
Pozdrawiam!
ps. Jak się wierzy w Boga i Jezusa, to nie można wziąć udziału w rozbieranej sesji służącej promowaniu zdrowego trybu życia... Gratuluję, to dopiero majstersztyk! Godny przedszkolaka...
http://naszeblogi.pl/39621-jak-naga-radwanska-wykiwala-mainstreamowe-media
Pikasch

Pikasch

10.07.2013 20:38

Dodane przez Marcin Tomala w odpowiedzi na Bardzo pokorny wpis...

"Jak się wierzy w Boga i Jezusa, to nie można wziąć udziału w rozbieranej sesji służącej promowaniu zdrowego trybu życia..." Otóż to, nie można. No, ostatecznie mogła wystąpić w bikini...
Paczula

Paczula

10.07.2013 21:21

Dodane przez Andrzej W. w odpowiedzi na cóż za brednie...

"A może raczej promocja kultu ciała, bezwstydu i pychy?"
Naprawdę nie musi Pan tych zdjęć oglądać, ciała tez Pan nie musi pokazywać, nic Pan nie musi. Choć może. Radwańska też może robić  co chce.
"To nie jest niestosowne, to jest obrzydliwe."
Co jest obrzydliwe, kobiecy akt? No nie proszę pana, na tym poziomie rozmawiać nie będziemy...
Dobranoc! :)
BHKaczorowski

BHKaczorowski

10.07.2013 21:39

Dodane przez Paczula w odpowiedzi na Andrzej W.

zabierasz glos ...?! napisz do "profesora" !!! A tak na serio chyba blondynke udajesz bo tu nie chodzi o to czy cos pokazała czy nie , czy to bylo ładne czy nie .... Nie rozumiesz czy nie chcesz rozumiec ze tu nie chodzi o pupe Radwanskiej !! masz ta sama szkołe rozmiekczania i przerzucania uwagi ... zwykłej manipulacji co pasierbiewicz
Andrzej W.

Andrzej Wolak

10.07.2013 22:30

Dodane przez Paczula w odpowiedzi na Andrzej W.

Oglądać nikt nie musi, ale czy to zmieni stan faktyczny? Naprawdę, niewiele ma Pani do powiedzenia. I albo Pani nie rozumie, albo tylko udaje... Proponuję przygotować się do kolejnej egzegezy zachowań tej panny, bo coś mi podpowiada, że to dopiero początek upadku i niebawem nastąpi zjazd... Dobranoc.
MPJ 78

MPJ 78

10.07.2013 18:32

Tak szczerze powiedziawszy to na zdjęciach jakie dotychczas się ukazały nie było niczego czego by już wcześniej nie obfotografowano. I tu nie mówię o zdjęciach Agnieszki z plaży ale nawet o tych z kortu. Mam dziwne wrażenie że ta cała naga sesja to jest chwyt marketingowy. Biorąc pod uwagę ilość komentarzy chwyt udany ;)
Paczula

Paczula

10.07.2013 21:03

Dodane przez MPJ 78 w odpowiedzi na Tyle co

"Mam dziwne wrażenie że ta cała naga sesja to jest chwyt marketingowy."
Tak. Nie pierwszy raz golizny używa się jako chwytu margetingowego, wystarczy przypomnieć sobie, jak reklamowała się Partia Kobiet

Pozdrawiam
BHKaczorowski

BHKaczorowski

10.07.2013 21:43

Dodane przez Paczula w odpowiedzi na MPJ78

powiedziałas nam "skad" przychodzisz..... !!!
Krzysztof Pasierbiewicz

Krzysztof Pasierbiewicz

10.07.2013 18:57

Sprawa rozbieranej sesji zdjęciowej jest prywatną decyzją pani Agnieszki Radwańskiej i nic nam do tego.
Widzę natomiast znacznie poważniejsze zagrożenia.
W wolnej chwili zapraszam do lektury:
http://salonowcy.salon24.pl/519833,pomysl-zanim-kogos-oplujesz
Pozdrawiam,
Krzysztof Pasierbiewicz
Pikasch

Pikasch

10.07.2013 20:34

Dodane przez Krzysztof Pasi… w odpowiedzi na @Autor

Absolutnie nie ma pan racji, panie Krzysztofie! Sprawa rozbieranej sesji nie jest sprawą prywatną Radwańskiej, bo ona sama upubliczniła swoje cztery litery całemu światu. W ogóle nie pojmuję, jak można myśleć w ten sposób. To przecież nie jest to samo, co rozebranie się podczas wizyty u lekarza! Skłonny byłbym prędzej wybaczyć tenisistce wizytę u Komorowskiego. Musielibyśmy bowiem konsekwentnie potępić za przyjęcie Orderów Orła Białego Kilara i Romaszewskiego, ludzi o nieporównanie przecież większej świadomości i wyrobieniu niż Radwańska!
Paczula

Paczula

10.07.2013 22:04

Dodane przez Pikasch w odpowiedzi na Nie ma zgody!

"Sprawa rozbieranej sesji nie jest sprawą prywatną Radwańskiej, bo ona sama upubliczniła swoje cztery litery całemu światu."
Pan Pasierbiewicz nie pisał o "czterech literach", tylko decyzji -  zdjęcia może Pan komentować, decyzja należała do Radańskiej i jest jej prywatną sprawą.
"To przecież nie jest to samo, co rozebranie się podczas wizyty u lekarza!"
No jak nie? Przecież lekarz i fotograf to tacy sami mężczyźni, jak wszyscy, rozebrać się przed nimi, żaden problem.
eee... żartowałam ;)))
Paczula

Paczula

10.07.2013 20:40

Dodane przez Krzysztof Pasi… w odpowiedzi na @Autor

"Sprawa rozbieranej sesji zdjęciowej jest prywatną decyzją pani Agnieszki Radwańskiej i nic nam do tego."
Otóż to.
Pozdrawiam
Domyślny avatar

bulsara

10.07.2013 21:41

Dodane przez Krzysztof Pasi… w odpowiedzi na @Autor

Przejrzałam dziś wszystkie wpisy na NB i wyliczyłam,że notki dotyczące sesji Krakowianki przeczytało około 15 400 osób. Jaki stąd wniosek??? pozdrawiam bulsara
Domyślny avatar

mostol

10.07.2013 19:03

Nic dodać, nic ująć.
Pikasch

Pikasch

10.07.2013 20:45

Dodane przez mostol w odpowiedzi na "Naga Radwańska jest OK"

Ująć, to tam się już rzeczywiście nic nie da. Ale dodać by się przydało....
Domyślny avatar

mostol

10.07.2013 21:40

Dodane przez Pikasch w odpowiedzi na Istotnie

nic do dadania
Domyślny avatar

Basia

10.07.2013 19:07

stanęła do konkursu o najładniejszy zadek i wcale go nie wygrała...
Paczula

Paczula

10.07.2013 20:35

Dodane przez Basia w odpowiedzi na No cóż....

Ciekawa jestem, czy oglądała Pani zdjęcia innych sportowców biorących udział w sesji?
Mnie bardzo podoba się to zdjęcie*: 

A Pani, jak je ocenia?
--
*) Źródło: http://espn.go.com/espnw/news-commentary/article/9442020/boston-breakers-sydney-leroux-unclad-2013-body-issue-espn-magazine
Domyślny avatar

Basia

11.07.2013 10:10

Dodane przez Paczula w odpowiedzi na Hmm... tu raczej nie chodzi o zadek

że aż dziwne, że pijarowcy nie podpowiadają jej żeby występowała bez ubranek....:)) Co może też zrobić i Isia...bo w końcu czemu tyle piękna ma się marnować?

Stronicowanie

  • Wszyscy 1
  • Wszyscy 2
  • Następna strona
  • Ostatnia strona
Paczula
Nazwa bloga:
Element antypostępowy

Statystyka blogera

Liczba wpisów: 148
Liczba wyświetleń: 741,887
Liczba komentarzy: 1,065

Ostatnie wpisy blogera

  • Kto rządzi w Polsce?
  • Czy Putin zmieni nam premiera?
  • TVN sfilmował ustawkę?

Moje ostatnie komentarze

  • Panie Zbigniewie! Życzę powrotu do zdrowia, jest Pan tu potrzebny.
  • Tusk nie jest Putinowi już potrzebny, więc wkrótce go zmieni. Tak sądzę. Pozdrawiam :)
  • "Gdzie jest dowódca oddziału zabezpieczającego trasę marszu i dlaczego jeszcze jest dowódcą? Bardziej wyrafinowane metody prowokacji miało nawet Gestapo." Prawda? :) I ten szósty zmysł TVN-u...…

Najpopularniejsze wpisy blogera

  • TVN sfilmował ustawkę?
  • Prawda o Polsce Tuska w holenderskiej telewizji
  • Naga Radwańska jest OK

Ostatnio komentowane

  • , Stary, syty szczur Vincent uciekł,został mały szczurek i dłuuuuuuugi na wieki.Nic się nie stało,Polacy nic się nie stało ...
  • Paczula, Tusk nie jest Putinowi już potrzebny, więc wkrótce go zmieni. Tak sądzę. Pozdrawiam :)
  • Gasipies, przynajmniej na razie. Nawet Sienkiewicza nie ruszy chyba. O dziwo.

Wszystkie prawa zastrzeżone © 2008 - 2025, naszeblogi.pl

Strefa Wolnego Słowa: niezalezna.pl | gazetapolska.pl | panstwo.net | vod.gazetapolska.pl | naszeblogi.pl | gpcodziennie.pl | tvrepublika.pl | albicla.com

Nasza strona używa cookies czyli po polsku ciasteczek. Do czego są one potrzebne może Pan/i dowiedzieć się tu. Korzystając ze strony wyraża Pan/i zgodę na używanie ciasteczek (cookies), zgodnie z aktualnymi ustawieniami Pana/i przeglądarki. Jeśli chce Pan/i, może Pan/i zmienić ustawienia w swojej przeglądarce tak aby nie pobierała ona ciasteczek. | Polityka Prywatności

Footer

  • Kontakt
  • Nasze zasady
  • Ciasteczka "cookies"
  • Polityka prywatności