Przejdź do treści
Strona główna

menu-top1

  • Blogerzy
  • Komentarze
User account menu
  • Moje wpisy
  • Zaloguj

Polska europejska czy Polska patriotyczna?

Andy51, 29.11.2024
Oprócz wielu podtekstów , wybory prezydenckie w maju 2025 r, moim zdaniem będą miały jeden cel. Okaże się czy Polacy chcą Polski patriotycznej, silnej gospodarczo i duchowo, czy zdecydują się poprzeć kandydata, dla którego Polska jest jakimś dodatkiem do Europy z zwłaszcza Niemiec.
Tęczowy Rafał, chodzący w pochodach LGBT, próbujący zabronić krzyży w Ratuszu, czy Karol Nawrocki dla którego Polska jest Polską Rzeczpospolitą samodzielną kierująca się własnym interesem, a nie podnóżkiem Brukseli a de facto Berlina. Czy w Polsce będzie obowiązywało polskie prawo i polska Konstytucja, czy w Polsce będzie prymat tzw. prawa europejskiego.
Wściekłe psy spuszczone z łańcuchów TVN-u, czują ogromne” zagrożenie” ze strony obywatelskiego patriotycznego kandydata popieranego przez PiS dr Karola Nawrockiego, stąd panika i szuje z TVN-u próbują niczym komuniści i faszyści rozbijać wystąpienia  dr Nawrockiego.
GW już próbowała przypisać kandydatowi obywatelskiemu przypisać faszystowskie pozdrowienie, w tym problem, że na tym zdjęciu w ogóle nie było dr Nawrockiego.
Takich i podobnych fejków będzie więcej, dlaczego, bo czują, że dr Nawrocki jest bardzo poważnym kandydatem na prezydenta RP.
Nagle okazuje się , że pan Tomczyk jeżeli będzie potrzeba będzie bronił, jakby zapomniał słowa jego kolegi Nitrasa o opiłowywaniu katolików.
Wracając do tytułu notki , to od nas Polaków będzie zależało czy Polska będzie „europejska” reprezentowana przez Trzaskowskiego czy wolna i patriotyczna reprezentowana przez Karola Nawrockiego.
  • Zaloguj lub zarejestruj się aby dodawać komentarze
  • Odsłony: 5785
Jabe

Jabe

29.11.2024 10:47

 
Jabe

Jabe

29.11.2024 10:47

Pomimo wybiegu, pan Nawrocki jest kandy­datem pisowym, a więc ob­ciążonym ośmioma latami rządów Jaro­sława Kaczyń­skiego, a te wcale takie patrio­tyczne się być nie okazały.
Alina@Warszawa

Alina@Warszawa

29.11.2024 11:00

Dodane przez Jabe w odpowiedzi na Pomimo wybiegu, pan Nawrocki

Bzdura! Cwaniactwo prezesa PiS polega na tym, że znalazł całkiem dobrego kandydata spoza partii po to właśnie, żeby nikt go nie mógł obciążać żadnymi PiS-owskimi grzechami. Powiedzmy sobie szczerze - różnica między człowiekiem Nawrockim a człowieczkiem Trzaskowskim to różnica cywilizacyjna, której Trzaskowski, ani jego otoczenie nie jest w stanie pokonać.
Jabe

Jabe

29.11.2024 11:37

Dodane przez Alina@Warszawa w odpowiedzi na Bzdura! Cwaniactwo prezesa

Naturalnie to zręczne po­sunięcie. Wciąż jednak poparcie PiS-u jest skazą na wiary­godności.
Na przykład, na jakiejś konferencji opo­wiadał, jak to obecna władza sprawę po­chowania ofiar rzezi wołyń­skiej traktuje in­stru­ment­al­nie. Tym­czasem za panem Na­wrockim stoi partia, która polskie sprawy za­niedbała zupełnie.
Cóż ma pan Nawrocki ma do po­wiedzenia, prócz banałów i frazesów, zobaczymy.
sake3

sake2020

29.11.2024 11:54

Dodane przez Jabe w odpowiedzi na Naturalnie to zręczny wybieg.

Jabe.....Czy PiS jest jakąś zbrodniczą organizacją, ze autor komentarza podważa jego wiarygodność? Niech więc pan @Jabe wskaże inne partie nie obarczone grzechami i to większymi? Te ,,banały i frazesy'' pana Nawrockiego to nasze życie i nasze sprawy. To również jego zapowiedź, że  zgodnie ze swoimi uprawnieniami jako prezydent będzie je pilnował. Czego chcemy oczekiwać w kampanii wyborczej? Że kandydat Nawrocki będzie tańczył i rzucał kwiaty z kapelusza? Już mieliśmy w październiku kampanię w której obiecywano złote góry, konkrety ,uśmiech i powszechną szczęśliwość, a mamy reżim i rujnowanie Polski. Czy to aby nie zaniedbanie polskich spraw przez Koalicję? A pan oskarża o to PiS?
Jabe

Jabe

29.11.2024 12:09

Dodane przez sake3 w odpowiedzi na Jabe.....Czy PiS jest jakąś

PiS głosi, że jest partią patriotyczną, a, jak już na­pisałem, sprawę wołyńską zaniedbał. Ich patriotyzm jest bardziej ukraiński, niż polski. Podobnie z rzeko­mym kon­serwa­tyzmem (vide Piątka dla Zwierząt, re­definicja gwałtu).
Pers

Pers

29.11.2024 12:26

Dodane przez Jabe w odpowiedzi na PiS głosi, że jest partią

Jabe 
Sekta cię rozszarpie:)))
Tezeusz

Tezeusz

29.11.2024 18:49

Dodane przez Pers w odpowiedzi na Jabe 

@ Ruszkiewicz piszesz cytuję :
"po prostu kibicuję Panu prezydentowi Putinowi i Rosji w jej zbożnym dziele. To obecnie jeden z najlepszych polityków na świecie"
"Pan Prezydent Putin to prawdopodobnie największy mąż stanu na świecie. No może razem z Xi."
Na podsumowanie zacytuję co pisze o tobie twój kolega @ Dżon :
"Dziś w swojej bezsilności Ruszkiewicz szkaluje portal gdzie popadnie.
Ja w kontekście takiej jego działalności, śmiało mogę mu powiedzieć, jesteś tylko zwykły gnojek."
sake3

sake2020

29.11.2024 19:06

Dodane przez Pers w odpowiedzi na Jabe 

@Pers....A powinna pogłaskać?
Pers

Pers

29.11.2024 20:17

Dodane przez sake3 w odpowiedzi na @Pers....A powinna pogłaskać?

@sake
//Pers....A powinna pogłaskać?//
Gdybym należał do sekty to bym rozszarpał :)
sake3

sake2020

29.11.2024 21:05

Dodane przez Pers w odpowiedzi na //Pers....A powinna pogłaskać

@Pers....... Należę do sekty ale jakoś nie mam ochoty rozszarpywać pana Jabe czy kogokolwiek. Szkoda byłoby przy tak słabej demografii pozbawiać lekkomyślnie życia obywatela ,który chyba może  przyczynić się do poprawy tejże demografii.
Pers

Pers

29.11.2024 21:10

Dodane przez sake3 w odpowiedzi na @Pers....... Należę do sekty

@sake
//Szkoda byłoby przy tak słabej demografii pozbawiać lekkomyślnie życia obywatela ,który chyba może  przyczynić się do poprawy tejże demografii. //
Ja już nie mam zamiaru więcej się rozmnażać :)
sake3

sake2020

29.11.2024 22:08

Dodane przez Pers w odpowiedzi na @sake

@Pers...... Przecież ja nie sugeruję, że to pan wyniósłby polską demografię na szczyty, raczej nawet powątpiewam. Bardziej może przydatny do tak trudnych zadań byłby pan Jabe. Napisałam tylko pod wpływem pana krwiożerczych myśli jak cenny jest każdy obywatel w Polsce.
Pers

Pers

29.11.2024 23:47

Dodane przez sake3 w odpowiedzi na @Pers...... Przecież ja nie

@sake
//raczej nawet powątpiewam//
Na jakiej podstawie?
sake3

sake2020

30.11.2024 21:22

Dodane przez Pers w odpowiedzi na @sake

@Pers....Dlaczego powątpiewam? Przecież pan nie zajmuje się tak prozaicznymi sprawami jak wzrost demografii mając na głowie troskę o losy świata , czy heroiczną walkę na NB ze złogami wrażej sekty pisowskiej . To przecież pan podjał trud oczyszczenia szeregów NB ze śmieci, bydła od Sakevycza, upadlińców, banderowców .Pana groźne ,,ja z was drwię i szydzę'' wymiotło wszystkich i ostałam sie ino ja, a reszta to pana przyjaciele. Ręce tak mi sie trzęsą ze strachu, że kawa z kubka się wylewa.
Tezeusz

Tezeusz

29.11.2024 22:29

Dodane przez Pers w odpowiedzi na @sake

@Rus..gówno
"już nie mam zamiaru więcej się rozmnażać"
Kastrat bezjajowiec, męskość zastąpiło chamstwo takie typowe u rusofili.. Osrany putler się cieszy.
sake3

sake2020

29.11.2024 13:19

Dodane przez Jabe w odpowiedzi na PiS głosi, że jest partią

Nie zaniedbał. Cały czas  tę sprawę poruszał i porusza IPN i MSZ. Może własnie dlatego obecny reżim chce likwidacji tej instytucji. Zaś sprawę Rzezi Wołyńskiej obecny rząd stawia jako maczugę do okładania poprzedniego. To nie Radosław Sikorski spowodował zmianę stanowiska Ukrainy w sprawie ekshumacji. Po prostu niepowodzenia na froncie i oczekiwanie dalszej pomocy ze strony polskiej zmusiły władze Ukrainy do tej niechcianej przychylności. Nawet zresztą teraz kłamią zasłaniając się brakiem współpracy zapominając o antypolskich wystąpieniach swoich ambasadorów i ministrów. Kandydat na prezydenta Nawrocki jako prezes IPN przypomina Ukraińcom o pismach i sporządzanych oraz wysłanych do nich list z zaznaczonymi miejscami zbrodni. Kandydat Trzaskowski jedynie chce zbić kapitał wyborczy na sprawie Wołynia co dotąd wcale go nie obchodziło. Pewnie nawet nie wie nic na ten temat ani gdzie jest ten Wołyń a sprawa Rzezi Wołyńskiej miała zostać dla badań historyków.
Jabe

Jabe

29.11.2024 14:14

Dodane przez sake3 w odpowiedzi na Nie zaniedbał. Cały czas  tę

Oj, słudzy narodu ukraińskiego mieli Ukrainę na widelcu i nie zdziałali nic. Dlatego nazy­wanie ich polskimi patrio­tami jest bez­czelnym kłam­stwem. Prezes IPN mógł sobie w pismach przy­pominać do woli. Ostatecznie jednak został przed­stawicielem obozu zdrady i udaje patriotę, jak gdyby nic się nie stało. A to, że to tamci sprawę pod­nieśli, czyni tę zdradę jaskrawiej widoczną.
Alina@Warszawa

Alina@Warszawa

29.11.2024 18:34

Dodane przez sake3 w odpowiedzi na Nie zaniedbał. Cały czas  tę

PiS-u nie było w Domostawie 14.07.2024 kiedy było odsłonięcie pomnika "Rzeź Wołyńska" ufundowanego przez Polonię Amerykańską, i wykonanego przez śp. Andrzeja Pityńskiego, Nie było żadnych władz centralnych z rządzącej koalicji PO+PSL+L+P2050 ani wszystkich innych przystawek obcych wywiadów.  nie było żadnej delegacji sejmowej - był Grzegorz Braun ze swoimi posłami z Konfederacji Korony Polskiej, był poprzedni prezes IPN, było wielu lokalnych działaczy i urzędników - ale ani premiera Donalda Tuska, ani o dziwo prezydenta Andrzeja Dudy - też nie było! 
Kandydata Karola Nawrockiego też nie dało się zauważyć ...
Pers

Pers

29.11.2024 20:20

Dodane przez Alina@Warszawa w odpowiedzi na PiS-u nie było w Domostawie

@Alina
//ani o dziwo prezydenta Andrzeja Dudy - też nie było! //
Dlaczego się dziwisz? Widocznie pan prezydent ma bardzo osobisty stosunek do Rzezi...
Andy51

Andy51

29.11.2024 13:51

Dodane przez Alina@Warszawa w odpowiedzi na Bzdura! Cwaniactwo prezesa

Ja bym tego nie nazwał cwaniactwem, raczej przenikliwością.
Tezeusz

Tezeusz

29.11.2024 11:23

Dodane przez Jabe w odpowiedzi na Pomimo wybiegu, pan Nawrocki

@Jebe
Byłeś w kiblu bo smierdzisz UB ckim gównem i tęczową glupotą.
sake3

sake2020

29.11.2024 11:33

Dodane przez Jabe w odpowiedzi na Pomimo wybiegu, pan Nawrocki

Jakiż to wybieg? Każdy z kandydatów jest przecież od zawsze wytypowany a tym samym wspierany przez jakieś środowisko nawet jeśli jest kandydatem niezależnym czy obywatelskim. Przecież kandydat Hołownia też jest nadal wspierany przez Trzecią Drogę. Dlaczego więc jedynie w przypadku Nawrockiego jest to kwestionowane? Jak mógłby kandydat na prezydenta prowadzić kampanię samodzielnie bez wsparcia? Musiałby być milionerem.
Jabe

Jabe

29.11.2024 11:43

Dodane przez sake3 w odpowiedzi na Jakiż to wybieg? Każdy z

Jest to kandydat obywatelski, nie­partyjny, wy­stawiony przez obywatela prezesa i ogłoszony pod­czas partyjnej kon­wencji. Zręczne, lecz smród będzie się za nim ciągnął.
sake3

sake2020

29.11.2024 12:00

Dodane przez Jabe w odpowiedzi na Jest to kandydat obywatelski,

Jaki smród? Czego? Czy za kandydatami wspieranymi przez inne partie będzie się ciągnął zapach róż?
Jabe

Jabe

29.11.2024 12:03

Dodane przez sake3 w odpowiedzi na Jaki smród? Czego? Czy za

Fałszywie przed­stawia się go jako kandy­data obywatel­skiego.
sake3

sake2020

29.11.2024 12:22

Dodane przez Jabe w odpowiedzi na Fałszywie przed­stawia się go

Fałszywie? Doprawdy? Stale powiększa się obywatelska lista wsparcia K.Nawrockiego  jako obywatelskiego kandydata. Są na niej znane nazwiska ludzi nie związanych nawet z PiS-em ,naukowców, sportowców, ekonomistów .lekarzy, przedstawicieli różnych zawodów. Oni inaczej pojmują słowo ,,obywatelskość'' które stało się solą w oku i pana i formacji dla której obywatel się nie liczy.
Tomaszek

Tomaszek

29.11.2024 13:06

Dodane przez sake3 w odpowiedzi na Fałszywie? Doprawdy? Stale

Poczekajmy , bo rewolucja się szykuje . Tyfusy z Trzaskowskim chcą utopić Hołownię . I pewnie kwity mają . ""Jeżeli służby za tym stoją albo służby lub prokuratura miała w tym jakikolwiek udział - bo skądś te informacje musiały też wyciec - no to będzie znaczyło, że nie jest to to, na co się umawialiśmy przychodząc i zmieniając państwo, żeby nie wyglądało tak, jak wyglądało za PiS" . powiedział Hołownia . Ta umowa była pewnie wersja podstołową , ważniejsza od koalicyjnej . Znaczy że przeciek już był , a może byc więcej . Nikt nie mówi że będą tylko jedne wybory . Hołowni już nie ma . Tak to widzę .
Darek65

Darek

29.11.2024 14:42

Dodane przez Tomaszek w odpowiedzi na Poczekajmy , bo rewolucja się

Szczur zagoniony do kąta potrafi zaatakować....
Tomaszek

Tomaszek

29.11.2024 15:01

Dodane przez Darek65 w odpowiedzi na Szczur zagoniony do kąta

Czyżby bitwa Titaniców na góry lodowe nam się szykowała ? A takie ładne były .
wielkopolskizdzichu

wielkopolskizdzichu

29.11.2024 11:45

Dodane przez sake3 w odpowiedzi na Jakiż to wybieg? Każdy z

"Dlaczego więc jedynie w przypadku Nawrockiego jest to kwestionowane?"
Ależ jest to wyłącznie kwestionowane przez samego zainteresowanego i PiS. Obie strony usilnie starają się wcisnąć kit o niezależności.
Andy51

Andy51

29.11.2024 13:52

Dodane przez sake3 w odpowiedzi na Jakiż to wybieg? Każdy z

Dlatego go atakują, bo im wadzi.
Pers

Pers

29.11.2024 20:24

Dodane przez sake3 w odpowiedzi na Jakiż to wybieg? Każdy z

@sake
//Dlaczego więc jedynie w przypadku Nawrockiego jest to kwestionowane?//
Bo ściemniacie, że to kandydat "obywatelski".
Wstydzicie się, że to naczelnik "demokratycznie" wybrał kandydata?
sake3

sake2020

29.11.2024 20:53

Dodane przez Pers w odpowiedzi na @sake

@Pers...... To wy sobie plujecie w brody, że takie nośne hasło jak ,,kandydat obywatelski'' nie zostało przez was wymyślone i przyjęło się w przestrzeni publicznej. Wasz kandydat to ,,dupiarz'' jak wymyślono na kanapce Wojewódzkiego...Choć senatorek Libicki ratuje sytuację waszego Trzaskowskiego nazywając  go ,,kandydatem elit''.
Pers

Pers

29.11.2024 21:08

Dodane przez sake3 w odpowiedzi na @Pers...... To wy sobie

@sake
Jakie znowu "wy", "was"? W co ty mnie chcesz znowu wkręcić?
Ile razy mam ci pisać, ze PiS PO to jedno zło?
I kanapowe przystawki też.
Wiem, ze wytrącam ci z rąk wszelkie argument ale wcale mi z tego powodu nie jest przykro.
Nawet twoje posądzenie o "miłość" do Putina skutecznie zdementowałem.
I jak ty teraz bidulko mnie zaszeregujesz? :))
sake3

sake2020

29.11.2024 22:24

Dodane przez Pers w odpowiedzi na @sake

@Pers.....Po cóż miałabym pana szeregować? Przecież sam pan się określa i pisze jaki ma stosunek do komentatorów NB ......,,Ścierwo żydobanderowskie od Sakevycza, a tacy nie mają honoru ani zdolności honorowej.To śmieci a ja po prostu lubię povkurwiac to banderowskie bydło. Uwielbiam ich wycie, Ja z was tylko drwię i szydzę''.....To przecież pana tekst o nas na NB w tym pewnie i o mnie.To po co zabawa w argumenty?I dlaczego pan jednak poświęca uwagę NB złożonym z banderowców,śmieci,czy bydła. zamiast znaleźć portal spełniający pana oczekiwania ?
Andy51

Andy51

29.11.2024 13:51

Dodane przez Jabe w odpowiedzi na Pomimo wybiegu, pan Nawrocki

Żaba zawsze na posterunku.
Pers

Pers

29.11.2024 13:17

Śmiesznie są takie napuszone notki.
Prezydent, ktokolwiek nim będzie, niewiele może.
Tezeusz

Tezeusz

29.11.2024 18:48

Dodane przez Pers w odpowiedzi na Śmiesznie są takie napuszone

@ Ruszkiewicz piszesz cytuję :
"po prostu kibicuję Panu prezydentowi Putinowi i Rosji w jej zbożnym dziele. To obecnie jeden z najlepszych polityków na świecie"
"Pan Prezydent Putin to prawdopodobnie największy mąż stanu na świecie. No może razem z Xi."
Na podsumowanie zacytuję co pisze o tobie twój kolega @ Dżon :
"Dziś w swojej bezsilności Ruszkiewicz szkaluje portal gdzie popadnie.
Ja w kontekście takiej jego działalności, śmiało mogę mu powiedzieć, jesteś tylko zwykły gnojek."
lala

lala

29.11.2024 16:55

Polska patriotyczna czyli europejska....
inni "patrioci" niech się przeniosą - zgodnie ze swoimi przekonaniami - do cywilizacji wschodniej
ps. Rafał Trzaskowski też ma tytuł doktora
Jan1797

Jan1797

29.11.2024 18:17

Dodane przez lala w odpowiedzi na Polska patriotyczna czyli

Ty tak poważnie?
Od dawna to masz?
Tomaszek

Tomaszek

29.11.2024 18:27

Dodane przez lala w odpowiedzi na Polska patriotyczna czyli

Tak debilko z Bąblem na końcu szyi . Patriotyczna  .Czy to coś dziwnego , że ludzie identyfikują się ze swoim krajem ? A inni "patrioci" mają obowiązek lojalności wobec kraju przebywania . To coś jak w restauracji , źle się zachowujesz , wypadasz . W razie eskalacji to wpierdol . Idź i spróbuj to się przekonasz . I tytuł doktora nie chroni przed kopem w zad , a nawet wpierdoliskiem od miejscowych doktorów . 
Do doktora , on ci da skierowanie do ślusarza , łbie zakuty .
sake3

sake2020

29.11.2024 20:18

Dodane przez lala w odpowiedzi na Polska patriotyczna czyli

@lala....Proszę sobie nie wycierać gęby patriotami., ani decydować gdzie mają prawo przebywać. My nie pytamy kim pan/i jest -patriotą czy polskojęzycznym osobnikiem. Proszę też nie wychwalać Trzaskowskiego za tytuł doktora, bo jak do tej pory trudno uwierzyć czy ma nawet maturę.
Andy51

Andy51

30.11.2024 09:03

Dodane przez sake3 w odpowiedzi na @lala....Proszę sobie nie

Trzaskowski ma raczej tytuł dokera, a to podobnie brzmi.
u2

u2

29.11.2024 18:12

Tutaj nie chodzi czy Polska będzie patriotyczna czy europejska, ale czy w ogóle Polska będzie. Tak stawia sprawę kandydat na Prezydenta Marek Jakubiak i ... ma rację. Nieważne jak byśmy byli europejscy, to grozi nam depolonizacja. RT. to typowy pogrobowiec żydokomuny. Są i propolscy żydzi, vide PMM. Marek Jakubiak stawia sprawę jasno, jak zostanie Prezydentem to utworzy propolski rząd z PMM jako premierem i p. Mentzenem jako ministrem finansów. Jako że p. Jakubiak to przedsiębiorca przez całe swoje zawodowe życie, więc to jest realna perspektywa :-)
Tomaszek

Tomaszek

29.11.2024 18:35

Dodane przez u2 w odpowiedzi na Tutaj nie chodzi czy Polska

Jakubiak , Mentzen , Zajączkowska to elita pozaPISowskiej zdrowej polityki . Jest jeszcze kilka osób , które sobie nieskojarzyłęm na bieżąco . Mogą byc zaczątkiem nowej siły  . Bosaka do tej elity nie zaliczam , bo to knuj i knuje .
sake3

sake2020

29.11.2024 18:21

Ciekawią mnie niezmiernie te oceny wystawiane prezesowi Kaczyńskiemu. A to jest wyrachowanym cwaniakiem ,a to dziadersem z rozwiązaną sznurówką 20 lat temu i demencją który powinien odejść z polityki.Czyli człowiek o dwu twarzach a każda skrytykowana?
Jan1797

Jan1797

29.11.2024 19:15

>>Czy Polacy chcą Polski patriotycznej, silnej gospodarczo i duchowo<<
– Polska silna gospodarczo w objęciach Niemiec to mrzonka, choć do komentarza cisną się mocniejsze słowa, to trzeba jednak spokojnie. Każdy kolejny dzień przynosi katastrofalne informacje. Wczoraj europejskie fundusze dla sąsiadów powodzian, dzisiaj grom informacji gospodarczych. Jak partyjni kandydaci mieliby się w tym połapać? Stąd panika i świadomość, że przy pasywnej, nieregularnej pracy sytuacja gospodarcza będzie coraz gorsza.
Dlatego podobnie jak bardzo wielu, popieram kandydaturę Pana Karola Nawrockiego. To poparcie będzie tym większe, że coraz częściej spotykamy się z zachowaniem przeciwników podobnym jak to wiodących z czasów PRL-u. Nieprzystającym cywilizowanym i współczesnym.-.
Fakt, liczę na współpracę liderów prawej strony, ale czytam komentarze ich piór i rozczarowanie jest właściwą diagnozą.
Maverick

Maverick

29.11.2024 20:22

Polska absolutnie nie jest suwerennym krajem i nigdy nim nie była. Masońsko-trockistowskie wpływy są tam tak wielkie ze nasi chazarki nawet mają wpływy w tym tworzeniu Nowego Porządku Świata mającego zniewolić ludzkość. Bystry i spostrzegawczy Polak połapał się gdy tworzyli histerię covidową a potem szczuli do rewolucji na Upadlinie, i ludobójstwa w Donbasie. Czego oczekiwać od baranów, większość jak barany poleciała się wyszczepić lucyferiadą zmieniająca boskie DNA, i nawet tweirdzą ze są katolikami gdy dawno sprzedali duszę masonom, i  trokistom z NWO. Judaszowskie szczucie do wojen i wasalstwo nieżle wyjaśnia pułkownik Douglas Macgregor były doradca Trumpa. 
facebook.com
Jak jesteś jeszcze chociaż troszkę za suwerennością Polski i jednostki jak ty wysłuchaj do końca, jak jesteś wasalewm i promotorem śmierci, wojen i głupoty zignoruj i uczyń z siebie mięso armatnie dla nowych bolszewików.
Siberian Husky Dog

Siberian Dog Husky

29.11.2024 22:51

Czaskowski w drodze do Częstochowy, mówię wam, sam widziałem
pbs.twimg.com
Marek Kudła

keram

30.11.2024 13:47

Karol Nawrocki, kandydat Polaków na prezydenta zapowiada:
- Polska, żeby mogła być, musi być wielka, 
- stoczyłem w życiu wiele walk, a teraz przystępuje do najważniejszej z nich - "walki o Polskę",
- znam was Polaków i rozumiem wasze potrzeby. Jestem jednym z was,
- jako prezydent będzie korzystał z inicjatywy ustawodawczej,
- pierwszą moją propozycją ma być "uwolnienie ciężko pracujących Polaków od podatku za wypracowane nadgodziny",
- veto w sprawie wykluczenia komunikacyjnego. CPK to symbol ambicji i rozwoju Polski,
- zbudowanie najsilniejszej armii w Europie pod względem liczby żołnierzy i jakości sprzętu,
...
Maverick

Maverick

30.11.2024 18:58

Dodane przez Marek Kudła w odpowiedzi na Karol Nawrocki, kandydat

Polska fantazja wskoczyć na konika i podbić świat. wojny są wygrywane ekonomią głupi, a durny naród Polinu wszystko oddał obcym za grosze buł zlikwidował. Żyjecie w jakiś alternatywnym świecie oderwanym odrzeczywistości. Kolejny pajac co ma uśpić was i wpędzić w kierat niewolnictwa i pracy na rzecz Rothschild family. Nie dośc ze spada naturalny przyrost narodzin przysłych pokoleń ci idioci wpuszczają sublimalnie zaprogramowanych durni jak na Upadlinie do kolejnych pożwięceń na rzecz kontrolerwów świata. Operujecie w Tym Polinie na wykręconej rzeczywistości, zbudowanej na kłamstwach, ogłupieniu i kontroli motłochu też sublimalnioe kontrolowanego,.
lala

lala

30.11.2024 19:59

reprezentowana tutaj kultura dyskusji - po prostu budzi podziw - poziomem...
Andy51
Nazwa bloga:
Trójmiejskie spojrzenie
Zawód:
mgr zarządzania
Miasto:
Sopot

Statystyka blogera

Liczba wpisów: 1, 571
Liczba wyświetleń: 8,138,203
Liczba komentarzy: 17,827

Ostatnie wpisy blogera

  • Tusk dostał fiksum-dyrdum
  • Oszuści z PO okradają dzieci chore onkologicznie
  • Prezent dla Niemców od Nowackiej w 80 rocznicę wyzwolenia ob

Moje ostatnie komentarze

  • Smutna prawda.
  • Czyżby?
  • Masz rację

Najpopularniejsze wpisy blogera

  • ​Czy agent Stasi „Oscar” na Pomorza to Donald Tusk?
  • Sfałszowne wybory, dlaczego Polacy nie wychodzą na ulice ?
  • ​UB czyli Urban o Bartoszewskim

Ostatnio komentowane

  • Andy51, Smutna prawda.
  • Andy51, Czyżby?
  • Andy51, Masz rację

Wszystkie prawa zastrzeżone © 2008 - 2026, naszeblogi.pl

Strefa Wolnego Słowa: niezalezna.pl | gazetapolska.pl | panstwo.net | vod.gazetapolska.pl | naszeblogi.pl | gpcodziennie.pl | tvrepublika.pl | albicla.com

Nasza strona używa cookies czyli po polsku ciasteczek. Do czego są one potrzebne może Pan/i dowiedzieć się tu. Korzystając ze strony wyraża Pan/i zgodę na używanie ciasteczek (cookies), zgodnie z aktualnymi ustawieniami Pana/i przeglądarki. Jeśli chce Pan/i, może Pan/i zmienić ustawienia w swojej przeglądarce tak aby nie pobierała ona ciasteczek. | Polityka Prywatności

Footer

  • Kontakt
  • Nasze zasady
  • Ciasteczka "cookies"
  • Polityka prywatności