Przejdź do treści
Strona główna

menu-top1

  • Blogerzy
  • Komentarze
User account menu
  • Moje wpisy
  • Zaloguj

Polska europejska czy Polska patriotyczna?

Andy51, 29.11.2024
Oprócz wielu podtekstów , wybory prezydenckie w maju 2025 r, moim zdaniem będą miały jeden cel. Okaże się czy Polacy chcą Polski patriotycznej, silnej gospodarczo i duchowo, czy zdecydują się poprzeć kandydata, dla którego Polska jest jakimś dodatkiem do Europy z zwłaszcza Niemiec.

Tęczowy Rafał, chodzący w pochodach LGBT, próbujący zabronić krzyży w Ratuszu, czy Karol Nawrocki dla którego Polska jest Polską Rzeczpospolitą samodzielną kierująca się własnym interesem, a nie podnóżkiem Brukseli a de facto Berlina. Czy w Polsce będzie obowiązywało polskie prawo i polska Konstytucja, czy w Polsce będzie prymat tzw. prawa europejskiego.

Wściekłe psy spuszczone z łańcuchów TVN-u, czują ogromne” zagrożenie” ze strony obywatelskiego patriotycznego kandydata popieranego przez PiS dr Karola Nawrockiego, stąd panika i szuje z TVN-u próbują niczym komuniści i faszyści rozbijać wystąpienia  dr Nawrockiego.

GW już próbowała przypisać kandydatowi obywatelskiemu przypisać faszystowskie pozdrowienie, w tym problem, że na tym zdjęciu w ogóle nie było dr Nawrockiego.

Takich i podobnych fejków będzie więcej, dlaczego, bo czują, że dr Nawrocki jest bardzo poważnym kandydatem na prezydenta RP.

Nagle okazuje się , że pan Tomczyk jeżeli będzie potrzeba będzie bronił, jakby zapomniał słowa jego kolegi Nitrasa o opiłowywaniu katolików.

Wracając do tytułu notki , to od nas Polaków będzie zależało czy Polska będzie „europejska” reprezentowana przez Trzaskowskiego czy wolna i patriotyczna reprezentowana przez Karola Nawrockiego.
 
 
 
  • Zaloguj lub zarejestruj się aby dodawać komentarze
  • Odsłony: 5513
Jabe

Jabe

29.11.2024 10:47

 
Jabe

Jabe

29.11.2024 10:47

Pomimo wybiegu, pan Nawrocki jest kandy­datem pisowym, a więc ob­ciążonym ośmioma latami rządów Jaro­sława Kaczyń­skiego, a te wcale takie patrio­tyczne się być nie okazały.
Alina@Warszawa

Alina@Warszawa

29.11.2024 11:00

Dodane przez Jabe w odpowiedzi na Pomimo wybiegu, pan Nawrocki

Bzdura! Cwaniactwo prezesa PiS polega na tym, że znalazł całkiem dobrego kandydata spoza partii po to właśnie, żeby nikt go nie mógł obciążać żadnymi PiS-owskimi grzechami. Powiedzmy sobie szczerze - różnica między człowiekiem Nawrockim a człowieczkiem Trzaskowskim to różnica cywilizacyjna, której Trzaskowski, ani jego otoczenie nie jest w stanie pokonać.
Jabe

Jabe

29.11.2024 11:37

Dodane przez Alina@Warszawa w odpowiedzi na Bzdura! Cwaniactwo prezesa

Naturalnie to zręczne po­sunięcie. Wciąż jednak poparcie PiS-u jest skazą na wiary­godności.
Na przykład, na jakiejś konferencji opo­wiadał, jak to obecna władza sprawę po­chowania ofiar rzezi wołyń­skiej traktuje in­stru­ment­al­nie. Tym­czasem za panem Na­wrockim stoi partia, która polskie sprawy za­niedbała zupełnie.
Cóż ma pan Nawrocki ma do po­wiedzenia, prócz banałów i frazesów, zobaczymy.
sake3

sake2020

29.11.2024 11:54

Dodane przez Jabe w odpowiedzi na Naturalnie to zręczny wybieg.

Jabe.....Czy PiS jest jakąś zbrodniczą organizacją, ze autor komentarza podważa jego wiarygodność? Niech więc pan @Jabe wskaże inne partie nie obarczone grzechami i to większymi? Te ,,banały i frazesy'' pana Nawrockiego to nasze życie i nasze sprawy. To również jego zapowiedź, że  zgodnie ze swoimi uprawnieniami jako prezydent będzie je pilnował. Czego chcemy oczekiwać w kampanii wyborczej? Że kandydat Nawrocki będzie tańczył i rzucał kwiaty z kapelusza? Już mieliśmy w październiku kampanię w której obiecywano złote góry, konkrety ,uśmiech i powszechną szczęśliwość, a mamy reżim i rujnowanie Polski. Czy to aby nie zaniedbanie polskich spraw przez Koalicję? A pan oskarża o to PiS?
Jabe

Jabe

29.11.2024 12:09

Dodane przez sake3 w odpowiedzi na Jabe.....Czy PiS jest jakąś

PiS głosi, że jest partią patriotyczną, a, jak już na­pisałem, sprawę wołyńską zaniedbał. Ich patriotyzm jest bardziej ukraiński, niż polski. Podobnie z rzeko­mym kon­serwa­tyzmem (vide Piątka dla Zwierząt, re­definicja gwałtu).
Pers

Pers

29.11.2024 12:26

Dodane przez Jabe w odpowiedzi na PiS głosi, że jest partią

Jabe 
Sekta cię rozszarpie:)))
Tezeusz

Tezeusz

29.11.2024 18:49

Dodane przez Pers w odpowiedzi na Jabe 

@ Ruszkiewicz piszesz cytuję :
"po prostu kibicuję Panu prezydentowi Putinowi i Rosji w jej zbożnym dziele. To obecnie jeden z najlepszych polityków na świecie"
"Pan Prezydent Putin to prawdopodobnie największy mąż stanu na świecie. No może razem z Xi."
Na podsumowanie zacytuję co pisze o tobie twój kolega @ Dżon :
"Dziś w swojej bezsilności Ruszkiewicz szkaluje portal gdzie popadnie.
Ja w kontekście takiej jego działalności, śmiało mogę mu powiedzieć, jesteś tylko zwykły gnojek."
sake3

sake2020

29.11.2024 19:06

Dodane przez Pers w odpowiedzi na Jabe 

@Pers....A powinna pogłaskać?
Pers

Pers

29.11.2024 20:17

Dodane przez sake3 w odpowiedzi na @Pers....A powinna pogłaskać?

@sake
//Pers....A powinna pogłaskać?//
Gdybym należał do sekty to bym rozszarpał :)
sake3

sake2020

29.11.2024 21:05

Dodane przez Pers w odpowiedzi na //Pers....A powinna pogłaskać

@Pers....... Należę do sekty ale jakoś nie mam ochoty rozszarpywać pana Jabe czy kogokolwiek. Szkoda byłoby przy tak słabej demografii pozbawiać lekkomyślnie życia obywatela ,który chyba może  przyczynić się do poprawy tejże demografii.
Pers

Pers

29.11.2024 21:10

Dodane przez sake3 w odpowiedzi na @Pers....... Należę do sekty

@sake
//Szkoda byłoby przy tak słabej demografii pozbawiać lekkomyślnie życia obywatela ,który chyba może  przyczynić się do poprawy tejże demografii. //
Ja już nie mam zamiaru więcej się rozmnażać :)
sake3

sake2020

29.11.2024 22:08

Dodane przez Pers w odpowiedzi na @sake

@Pers...... Przecież ja nie sugeruję, że to pan wyniósłby polską demografię na szczyty, raczej nawet powątpiewam. Bardziej może przydatny do tak trudnych zadań byłby pan Jabe. Napisałam tylko pod wpływem pana krwiożerczych myśli jak cenny jest każdy obywatel w Polsce.
Pers

Pers

29.11.2024 23:47

Dodane przez sake3 w odpowiedzi na @Pers...... Przecież ja nie

@sake
//raczej nawet powątpiewam//
Na jakiej podstawie?
sake3

sake2020

30.11.2024 21:22

Dodane przez Pers w odpowiedzi na @sake

@Pers....Dlaczego powątpiewam? Przecież pan nie zajmuje się tak prozaicznymi sprawami jak wzrost demografii mając na głowie troskę o losy świata , czy heroiczną walkę na NB ze złogami wrażej sekty pisowskiej . To przecież pan podjał trud oczyszczenia szeregów NB ze śmieci, bydła od Sakevycza, upadlińców, banderowców .Pana groźne ,,ja z was drwię i szydzę'' wymiotło wszystkich i ostałam sie ino ja, a reszta to pana przyjaciele. Ręce tak mi sie trzęsą ze strachu, że kawa z kubka się wylewa.
Tezeusz

Tezeusz

29.11.2024 22:29

Dodane przez Pers w odpowiedzi na @sake

@Rus..gówno
"już nie mam zamiaru więcej się rozmnażać"
Kastrat bezjajowiec, męskość zastąpiło chamstwo takie typowe u rusofili.. Osrany putler się cieszy.
sake3

sake2020

29.11.2024 13:19

Dodane przez Jabe w odpowiedzi na PiS głosi, że jest partią

Nie zaniedbał. Cały czas  tę sprawę poruszał i porusza IPN i MSZ. Może własnie dlatego obecny reżim chce likwidacji tej instytucji. Zaś sprawę Rzezi Wołyńskiej obecny rząd stawia jako maczugę do okładania poprzedniego. To nie Radosław Sikorski spowodował zmianę stanowiska Ukrainy w sprawie ekshumacji. Po prostu niepowodzenia na froncie i oczekiwanie dalszej pomocy ze strony polskiej zmusiły władze Ukrainy do tej niechcianej przychylności. Nawet zresztą teraz kłamią zasłaniając się brakiem współpracy zapominając o antypolskich wystąpieniach swoich ambasadorów i ministrów. Kandydat na prezydenta Nawrocki jako prezes IPN przypomina Ukraińcom o pismach i sporządzanych oraz wysłanych do nich list z zaznaczonymi miejscami zbrodni. Kandydat Trzaskowski jedynie chce zbić kapitał wyborczy na sprawie Wołynia co dotąd wcale go nie obchodziło. Pewnie nawet nie wie nic na ten temat ani gdzie jest ten Wołyń a sprawa Rzezi Wołyńskiej miała zostać dla badań historyków.
Jabe

Jabe

29.11.2024 14:14

Dodane przez sake3 w odpowiedzi na Nie zaniedbał. Cały czas  tę

Oj, słudzy narodu ukraińskiego mieli Ukrainę na widelcu i nie zdziałali nic. Dlatego nazy­wanie ich polskimi patrio­tami jest bez­czelnym kłam­stwem. Prezes IPN mógł sobie w pismach przy­pominać do woli. Ostatecznie jednak został przed­stawicielem obozu zdrady i udaje patriotę, jak gdyby nic się nie stało. A to, że to tamci sprawę pod­nieśli, czyni tę zdradę jaskrawiej widoczną.
Alina@Warszawa

Alina@Warszawa

29.11.2024 18:34

Dodane przez sake3 w odpowiedzi na Nie zaniedbał. Cały czas  tę

PiS-u nie było w Domostawie 14.07.2024 kiedy było odsłonięcie pomnika "Rzeź Wołyńska" ufundowanego przez Polonię Amerykańską, i wykonanego przez śp. Andrzeja Pityńskiego, Nie było żadnych władz centralnych z rządzącej koalicji PO+PSL+L+P2050 ani wszystkich innych przystawek obcych wywiadów.  nie było żadnej delegacji sejmowej - był Grzegorz Braun ze swoimi posłami z Konfederacji Korony Polskiej, był poprzedni prezes IPN, było wielu lokalnych działaczy i urzędników - ale ani premiera Donalda Tuska, ani o dziwo prezydenta Andrzeja Dudy - też nie było! 
Kandydata Karola Nawrockiego też nie dało się zauważyć ...
Pers

Pers

29.11.2024 20:20

Dodane przez Alina@Warszawa w odpowiedzi na PiS-u nie było w Domostawie

@Alina
//ani o dziwo prezydenta Andrzeja Dudy - też nie było! //
Dlaczego się dziwisz? Widocznie pan prezydent ma bardzo osobisty stosunek do Rzezi...
Andy51

Andy51

29.11.2024 13:51

Dodane przez Alina@Warszawa w odpowiedzi na Bzdura! Cwaniactwo prezesa

Ja bym tego nie nazwał cwaniactwem, raczej przenikliwością.
Tezeusz

Tezeusz

29.11.2024 11:23

Dodane przez Jabe w odpowiedzi na Pomimo wybiegu, pan Nawrocki

@Jebe
Byłeś w kiblu bo smierdzisz UB ckim gównem i tęczową glupotą.
sake3

sake2020

29.11.2024 11:33

Dodane przez Jabe w odpowiedzi na Pomimo wybiegu, pan Nawrocki

Jakiż to wybieg? Każdy z kandydatów jest przecież od zawsze wytypowany a tym samym wspierany przez jakieś środowisko nawet jeśli jest kandydatem niezależnym czy obywatelskim. Przecież kandydat Hołownia też jest nadal wspierany przez Trzecią Drogę. Dlaczego więc jedynie w przypadku Nawrockiego jest to kwestionowane? Jak mógłby kandydat na prezydenta prowadzić kampanię samodzielnie bez wsparcia? Musiałby być milionerem.
Jabe

Jabe

29.11.2024 11:43

Dodane przez sake3 w odpowiedzi na Jakiż to wybieg? Każdy z

Jest to kandydat obywatelski, nie­partyjny, wy­stawiony przez obywatela prezesa i ogłoszony pod­czas partyjnej kon­wencji. Zręczne, lecz smród będzie się za nim ciągnął.
sake3

sake2020

29.11.2024 12:00

Dodane przez Jabe w odpowiedzi na Jest to kandydat obywatelski,

Jaki smród? Czego? Czy za kandydatami wspieranymi przez inne partie będzie się ciągnął zapach róż?

Stronicowanie

  • Wszyscy 1
  • Wszyscy 2
  • Wszyscy 3
  • Następna strona
  • Ostatnia strona
Andy51
Nazwa bloga:
Trójmiejskie spojrzenie
Zawód:
mgr zarządzania
Miasto:
Sopot

Statystyka blogera

Liczba wpisów: 1, 571
Liczba wyświetleń: 8,080,743
Liczba komentarzy: 17,827

Ostatnie wpisy blogera

  • Tusk dostał fiksum-dyrdum
  • Oszuści z PO okradają dzieci chore onkologicznie
  • Prezent dla Niemców od Nowackiej w 80 rocznicę wyzwolenia ob

Moje ostatnie komentarze

  • Smutna prawda.
  • Czyżby?
  • Masz rację

Najpopularniejsze wpisy blogera

  • ​Czy agent Stasi „Oscar” na Pomorza to Donald Tusk?
  • Sfałszowne wybory, dlaczego Polacy nie wychodzą na ulice ?
  • ​UB czyli Urban o Bartoszewskim

Ostatnio komentowane

  • Andy51, Smutna prawda.
  • Andy51, Czyżby?
  • Andy51, Masz rację

Wszystkie prawa zastrzeżone © 2008 - 2025, naszeblogi.pl

Strefa Wolnego Słowa: niezalezna.pl | gazetapolska.pl | panstwo.net | vod.gazetapolska.pl | naszeblogi.pl | gpcodziennie.pl | tvrepublika.pl | albicla.com

Nasza strona używa cookies czyli po polsku ciasteczek. Do czego są one potrzebne może Pan/i dowiedzieć się tu. Korzystając ze strony wyraża Pan/i zgodę na używanie ciasteczek (cookies), zgodnie z aktualnymi ustawieniami Pana/i przeglądarki. Jeśli chce Pan/i, może Pan/i zmienić ustawienia w swojej przeglądarce tak aby nie pobierała ona ciasteczek. | Polityka Prywatności

Footer

  • Kontakt
  • Nasze zasady
  • Ciasteczka "cookies"
  • Polityka prywatności