Przejdź do treści
Strona główna

menu-top1

  • Blogerzy
  • Komentarze
User account menu
  • Moje wpisy
  • Zaloguj

Strategia??

danuta, 08.11.2024
Nie znamy waszego kandydata na prezydenta Rzeczypospolitej. Wiemy kim jest albo nie wiemy, słyszeliśmy go albo nie słyszeliśmy nigdy, wiemy czego się po nim spodziewać albo nie wiemy, bo na zdobycie naszego zaufania pozostawiacie mu coraz mniej czasu. Zapomnijcie, że wystarczy poparcie skołowanych ludzi od Hołowni i paru zawiedzionych w swoich oczekiwaniach polityków PSL. Jeśli chcecie wygrać te wybory, to my jesteśmy Wam potrzebni.

Rozumiem, że każda  strategia ma swoje wady i zalety,  ale nie każdy strateg staje w obliczu zaprzepaszczenia ostatniej szansy na niepodległość swojego kraju. Pozostało pól roku na zmobilizowanie 18 milionów Polaków.  W mediach jeszcze wolnych zdania są podzielone, w partii do niedawna rządzącej – chyba też, jeśli tak trudno jest tam wyartykułować jedno nazwisko. Oficjalnie przyczyną jest… Platforma Obywatelska i jej zwlekanie ze zgłoszeniem  swojego kandydata. Ręce opadają. Czyżby to, co i kiedy zrobi Platforma Obywatelska miało aż taki wpływ na decyzje Prawa i Sprawiedliwości? Na najważniejszą dla całego polskiego narodu, dla istnienia albo upadku państwa  polskiego decyzję Prawa i Sprawiedliwości?
Telewizja wPolsce24, kilkadziesiąt minut temu. Marcin Horała, jeden z najodważniejszych, najbardziej aktywnych polityków PiS: „ przeceniamy to, jak zwykły człowiek interesuje się polityką” (…) „Każdy polityk PiS jest tym błotem obrzucany, obrzucany, obrzucany”(…)
To wszystko kontekście wyborów prezydenckich 2025 i ewentualnej kandydatury dr Karola Nawrockiego, w ogóle nie będącego czynnym politykiem, i na szczęście nie będącego politykiem PiS.
Owszem. 99 procent wyborców w Polsce nie wie, kto to jest dr Karol Nawrocki. Zaryzykuję nawet twierdzenie, że zbliżona, może o jakieś 9 procent liczba wyborców nie wie, kto to jest poseł Marcin Horała. Trudno mieć o to pretensje do zwykłego człowieka, zwykły człowiek ma inne priorytety. Ale co z tym jednym procentem, który wie, kto to jest dr Karol Nawrocki, co z tym ułamkiem procenta, który słyszał jego głos? Czy wystarczy samo nazwisko, czy potrzebny będzie również człowiek - i jakiej ilości wyborców? Z całym szacunkiem dla inteligencji, kultury, dorobku naukowego… dziewięćdziesięciu dziewięciu procent potencjalnych wyborców – zwykłych ludzi -   to nie porwie.
Podobnie jak inni wspaniali myśliciele, autorytety prawicy nie mają szans na wygranie prezydentury 2025 z jednego prostego powodu – prawie nikt ich nie usłyszy. Usłyszą ich tylko czytelnicy znający na pamięć ich dzieła, a tych jest, niestety, garstka. (Patrząc na osiągnięcia polskiego szkolnictwa – nigdy nie będzie inaczej.)
 Zrozumienie to jedno, a drugie – nie tylko  fizyczne, ale i metafizyczne działanie ludzkiego głosu. Jego barwy, modulacji, nośności,  przełożonych na siłę urzekania, na siłę przekonywania, bo szepczący czy mruczący, czy nawet sympatycznie piejący kandydat na prezydenta nigdy nie powinien się znaleźć w żadnym rankingu, nawet wstępnym, niezależnie od uporu  i zaufania gremiów decydujących. Po prostu nie wybiera się kogoś, kto nie ma szans skutecznie przemówić do ludzi, do wyborców!
Pan poseł Horała podał prosty sposób na wygranie wyborów prezydenckich przez warczącą demokrację – rzucać, rzucać, rzucać tym błotem w polityków PiS. Na pewno się przestraszą. A jeśli się nie przestraszą, to mają szansę być prewencyjnie  zdjęci z linii strzału.
Czy już przekroczyliśmy granice absurdu, czy jeszcze coś jest przed?

Wszyscy – cały naród polski, prawie bez naszego udziału,  niezależnie od tego, czy chcemy, czy nie – dostaliśmy szansę na coś, co jeszcze nie wszyscy i jeszcze nie do końca rozumiemy. Na wolność. Na rozwój. Na ocalenie. Zamiast po wielkim zwycięstwie prezydenta – elekta Donalda Trumpa natychmiast pójść za ciosem, snujemy niewydarzone strategie.
Ja piszę wprost – jeśli kandydatem PiS w wyborach na prezydenta Rzeczypospolitej 2025 będzie ktokolwiek inny, niż Profesor Przemysław Czarnek – po raz pierwszy od 23 lat nie zagłosuję na PiS.
 
  • Zaloguj lub zarejestruj się aby dodawać komentarze
  • Odsłony: 11800
Pers

Pers

08.11.2024 20:49

//jeśli kandydatem PiS w wyborach na prezydenta Rzeczypospolitej 2025 będzie ktokolwiek inny, niż Profesor Przemysław Czarnek – po raz pierwszy od 23 lat nie zagłosuję na PiS.//
Oczywiście, że nie będzie. Będzie M. Błaszczak i dlatego prezydentem zostanie R. Trzaskowski.
wielkopolskizdzichu

wielkopolskizdzichu

08.11.2024 23:04

"Profesor Przemysław Czarnek"
Ten nerwowy krzykacz oblekający się z miesiąca na miesiąc coraz większą warstwą tłuszczu, nie potrafi jasno wyartykułować:
Tak! Chcę być prezydentem RP! I dążę do tego by na początku przekonać do tego moje otoczenie polityczne.
Zamiast tego wyczekuje aż prezes wydłuży mu smycz.
Zresztą to jest cecha wszystkich potencjalnych kandydatów z pisiorskiego chlewika.
O tym czy mają ochotę być Prezydentem RP decyduje Prezes, a nie oni sami.
***** takich kandydatów, jak  zresztą cały ***
danuta

danuta

09.11.2024 15:43

Dodane przez wielkopolskizdzichu w odpowiedzi na "Profesor Przemysław Czarnek"

Osiem gwiazdek straciło już moc przekonywania. Jeśli na tym znowu chcecie oprzeć jakąś kampanię, to możecie stanąć w obliczu siedmiu.
lala

lala

09.11.2024 17:07

Dodane przez wielkopolskizdzichu w odpowiedzi na "Profesor Przemysław Czarnek"

proszę zwrócić też uwagę na to jak "znakomitym" dorobkiem naukowym prezentuje się taki kandydat...
Jabe

Jabe

08.11.2024 23:57

Co z drugą turą?
danuta

danuta

09.11.2024 15:45

Dodane przez Jabe w odpowiedzi na Co z drugą turą?

Będzie albo nie.
Ijontichy

Ijontichy

09.11.2024 07:23

BRAWO !!! Trzech największych sk....unksów samodzielnie opluwa NB,blogerów i nikt ich nie wywali????
Felicjan Felkowski

Felicjan Felkowski

09.11.2024 13:49

Dodane przez Ijontichy w odpowiedzi na BRAWO !!! Trzech największych

Popieram ten apel.
danuta

danuta

09.11.2024 15:51

Dodane przez Felicjan Felkowski w odpowiedzi na Popieram ten apel.

@ Felicjan Felkowski
Miło Cię widzieć.
danuta

danuta

09.11.2024 15:50

Dodane przez Ijontichy w odpowiedzi na BRAWO !!! Trzech największych

@ljontichy
Ale to nie jest przypadek, że pojawili się tu jako pierwsi. Gdyby mieli choć cień nadziei, że profesor Czarnek  nie ma szans w wyborach prezydenckich, to by się tak nie śpieszyli. Myślę, że Admin wie, co robi.
Marek Michalski

Marek Michalski

09.11.2024 08:01

Zabawne z tym Czarnkiem. Faktycznie miał przed laty jakieś dobre wystąpienia, które budziły nadzieję że następuje zmiana światopoglądowa. Okazały się to nadzieje płonne. Obecnie mamy już wiedzę, że nie podołał na stanowisku ministra oświaty.
Jakie niby ma zasługi? Co zrobił konstruktywnego? Dekomunizację w swoim resorcie? Wśród nauczycieli, czy chociażby na stanowiskach kierowniczych? Zdekomunizował podręczniki? Nie, przepchnął do HIT, rzekomo obrazoburczy, a w rzeczywistości konformistyczny podręcznik. Za to zamknął szkoły przed dziećmi wbrew faktom i logice. Jaki jest jego dorobek jako posła? Pływanie z prądem.
Byłoby uczciwe zrobić prawybory w PiS i wtedy prawdopodobnym wygranym byłby Czarnek. Byłby kandydatem partyjniaków z partii, która wszystko robiła świetnie przez 8 lat, więc nie miała za co bić w piersi, ani kogo wyrzucić.
Tymczasem trwa gra na czas. Najpierw, by odbyły się wybory w USA, aby kondominium mogło dostosować się ze "swoimi" decyzjami.
Następnie aby kandydaci bezpartyjni pozostali nieznani, dzięki czemu osoby znane z tego, że są zapraszane do mediów, bo wygłaszają politpoprawne komunały, były idealnymi kandydatami
Przykład Andrzeja Dudy wskazuje, że kandydat nieznany może zostać prezydentem, a jednocześnie, że brak własnych poglądów i odwagi cywilnej pozwala utrzymać status IIIRP na politycznej równi pochyłej.
Ijontichy

Ijontichy

09.11.2024 08:09

Dodane przez Marek Michalski w odpowiedzi na Zabawne z tym Czarnkiem.

Paltfusy wystawią osobę Leszczynę []
danuta

danuta

09.11.2024 16:16

Dodane przez Marek Michalski w odpowiedzi na Zabawne z tym Czarnkiem.

@ Marek Michalski
Ja rozumiem, że Pan Sławomir Mentzen nie powinien mieć tak silnego przeciwnika, ale namawiam do odzyskania kontaktu z rzeczywistością.
Przykład Prezydenta Andrzeja Dudy, jako tego "nikomu nieznanego, który wygrał wybory" jest nietrafiony z dwóch powodów: po pierwsze, dr Andrzej Duda był bliskim współpracownikiem Prezydenta Lecha Kaczyńskiego, przez wyborców od momentu ogłoszenia jego kandydatury postrzeganym jako kontynuator przerwanej przez zamach smoleński kadencji LK,  jako strażnik nie żyrandola, lecz polskiej tradycji i polskich wartości. Startował nie znikąd, lecz z bardzo wysokiego, potwierdzonego zaufaniem Prezydenta Lecha Kaczyńskiego  poziomu. Jego kampanią kierowała późniejsza Pani Premier Beata Szydło, a on sam okazał się podczas tej kampanii wspaniały, bezkonkurencyjny. Widzi Pan taki poziom emocji wywoływanych u wyborców przez któregokolwiek branego pod uwagę przez najwyższe gremia PiS kontrkandydata Profesora Czarnka? Ja widzę, że  oni ciągle stoją w blokach startowych i będą tam stali do samego końca wyścigu!
Marek Michalski

Marek Michalski

10.11.2024 10:08

Dodane przez danuta w odpowiedzi na @ Marek Michalski

@Danuta Pani argumentacja jest nierzetelna a insynuacje oraz polemika z samą sobą o Mentzenie tego nie zmienią. Andrzej Duda nie był znany wyborom całej Polski przed startem do wyborów prezydenckich w 2015r. W Małopolsce mógł być zauważony w związku z kandydowaniem do Rady Miasta, do Sejmu czy europarlamentu.
https://www.prezydent.pl…
W 2015r.pamiętałem, że na niego 1x głosowałem i to było wszystko. Jako rzecznik PiS się nie upamiętnił. Jako urzędnik kancelarii Prezydenta Lecha Kaczyńskiego chyba tylko tym, ze oddał klucze do Belwederu i sejfu z aneksem do raportu komisji weryfikacyjnej WSI. Emocje, które Pani zapamiętała dotyczą już kampanii prezydenckiej A.Dudy a fakt, że kontrkandydaci stoją w blokach startowych wynika z decyzji władz PiS i dającej do myślenia kampanii propagandowej, by kampanię prezydencką opóźnić.  Apeluję o odrobinę logiki w dyskusji. Nie tylko do Pani.

Felicjan Felkowski

Felicjan Felkowski

09.11.2024 13:57

"Ja piszę wprost – jeśli kandydatem PiS w wyborach na prezydenta Rzeczypospolitej 2025 będzie ktokolwiek inny, niż Profesor Przemysław Czarnek – po raz pierwszy od 23 lat nie zagłosuję na PiS."  Hmmm...., nie mogę uwierzyć, Danusiu.  To znaczy, że na złość mamie odmrozisz sobie uszy???
danuta

danuta

09.11.2024 16:37

Dodane przez Felicjan Felkowski w odpowiedzi na "Ja piszę wprost – jeśli

@Felicjan Felkowski
Felicjanie drogi
Po pierwsze - jeśli kandydat PiS poniesie klęskę w tych wyborach, to będzie to oznaczało koniec wszelkich przejawów demokracji w Polsce. To będzie oznaczało, że nie będzie już żadnych wyborów takich jakie my znamy. Będą wyłącznie wybory takie, jak "oni to rozumieją".
To będzie oznaczało delegalizację wszystkiego, co mogłoby im kiedykolwiek sypać piach w tryby -  czyli  "nieprawomyślnych" partii politycznych i  wszelkich organizacji mogących się w nie przekształcić.
To będzie oznaczało aktywizację "silnych ludzi" na skalę niewyobrażalną dziś - i eskalację przemocy niespotykaną od 1953 roku.
To będzie oznaczało kompletną izolację w świecie i utratę wszelkich szans na pomoc.
Mamie na złość? Odmrażanie uszu? Nie. Ja to traktuję bardzo poważnie.
angela

angela

09.11.2024 19:19

Bardzo cenie Przemysława Czarnka, ale teraz jest ważne, żeby pozbierać głosy nie tylko z prawicy, ale i z centrum a nawet zawiedzionych lewicą. 
Radykalizm prof. Czarnka moze niektorym przeszkadzać nawet na prawicy.
Ciekawe jest też, jaki stosunek do wystawienia prof. Czarnka ma prezydent ???
Myślę ze Karol Nawrocki sobie poradzi, to jest bardzo dobry kandydat.
Zagłosuje oczywiście na każdego kogo wystawi PIS,  bo wybory  są bardzo nieprzewidywalne, i ludzie głosują zupełnie nieprzewidywalnie.
sake3

sake2020

09.11.2024 19:30

Dodane przez angela w odpowiedzi na Bardzo cenie Przemysława

Trochę zbyt mało wiemy o kandydacie Nawrockim. Prawicowe media powinny częściej przedstawiać sylwetki.
danuta

danuta

09.11.2024 22:52

Dodane przez sake3 w odpowiedzi na Trochę zbyt mało wiemy o

@sake3
Media mediami, ale dlaczego nam szykują głosowanie praktycznie w ciemno? A czy wysokie gremium pomyślało, jak np. zachowa się wieś? Jak ją znam, to w wyborach na nieznanego albo średnio przekonującego kandydata po prostu nie weźmie udziału.
Ula Ujejska

Ula Ujejska

09.11.2024 19:43

Dodane przez angela w odpowiedzi na Bardzo cenie Przemysława

Angela
Donald Trump okazał jak zwyciężać mamy!
danuta

danuta

09.11.2024 22:54

Dodane przez Ula Ujejska w odpowiedzi na Angela

@Ula Ujejska
Obyśmy tylko potrafili zrozumieć, jak to działa!
danuta

danuta

09.11.2024 22:42

Dodane przez angela w odpowiedzi na Bardzo cenie Przemysława

@angela
Jakiego, *#$&^*, centrum?! Tej efemerydy, która ma stałość i wytrzymałość chorągiewki podczas huraganu? Czym jest to centrum niech mi ktoś dokładnie wytłumaczy, bo ja tego zjawiska nie jestem w stanie zlokalizować, choć patrzę od lat, bardzo uważnie. Widywałam  ludzi, którzy miewali jakieś swoje kalkulacje, z dnia na dzień  inne, i w zależności od tego szli na wybory albo nie. Głosowali na całe spektrum polityczne, bo im się wydawało, że jak jakaś kolejna wydmuszka służb jeszcze nie rządziła, to na pewno będzie lepsza, po czym stwierdzali, że jest tylko bardziej żarłoczna i szukali następnej wydmuszki. Nasza prawica temu podporządkować ma nasze być albo nie być?!
Ula Ujejska

Ula Ujejska

09.11.2024 19:41

PiS traci cenny czas - trudno zrozumieć taką strategię, zwłaszcza że zabrano im dotacje. Profesor Czarnek ruszył w tere, ale jakoś nie widzę takiego zapału ze strony innych ważnych pisiorków .Mam złe przeczucia, ale jak ostatecznie kandydatem zostanie prof. Czarnek, to wybaczę.
sake3

sake2020

09.11.2024 22:29

@Danuta.........Ja mam niedobre przeczucia. Widząc w migawkach telewizyjnych obrzydliwego nuworysza chobielińskiego idącego wystudiowanym, dostojnym krokiem po korytarzu sejmowym myślę że Niemcy już go namaściły na prezydenta a Leyenowa przyklepała. Znając już polskie gusta myślę,że ani zachowanie Sikorskiego i jego paskudnej żony nie jest w stanie nakazanej sympatii do tej kandydatury zmienić.
danuta

danuta

09.11.2024 23:17

Dodane przez sake3 w odpowiedzi na @Danuta.........Ja mam

@sake3
Oczywiście, że ktoś stamtąd został namaszczony, a całą trójkę pewnie pobłogosławili nie tylko nasi "niemieccy przyjaciele", lecz i ich przyjaciel, chwilowo zajęty. Ale czego wymagać od wrogów, jeśli 10 milionów naszych rodaków nawet nie dopuszcza do siebie myśli, że to nie my i nie PiS, lecz wyżej wymienieni  robią im krzywdę, i z uporem maniaka, nie zastanowiwszy się nawet na kogo naprawdę głosuje, idzie w przepaść? A my, jak dzieci we mgle, porzucone od roku, mamy się cieszyć, że zagłosujemy na ludzi nieznanych albo takich, którzy naszym zdaniem  na pewno nie wygrają wyborów..
danuta
Nazwa bloga:
Szkodnika komentarz perfidny
Zawód:
aktualnie bez zawodu
Miasto:
Warszawa

Statystyka blogera

Liczba wpisów: 216
Liczba wyświetleń: 1,782,947
Liczba komentarzy: 2,507

Ostatnie wpisy blogera

  • Budzimy się powoli
  • Przyjacielowi
  • Czy damy radę?

Moje ostatnie komentarze

  • Alina@WarszawaPrzeczytałam - i to nie jest odtrutka. To są wszystko rzeczy oczywiste, z których nie zdawaliśmy sobie sprawy tylko w czasach Magdalenki i parę lat później. Od nocy 4/5 czerwca 1992…
  • Wyborcom nie "wisi", wyborców jest po prostu za mało, a (re)prezentacja dzisiejsza PiS, z paroma chlubnymi wyjątkami, nie zachęca młodych pokoleń pomimo obecności w tej partii wielu wspaniałych…
  • @sakeBezmyślnym ujadaniem na wszystkich, którzy ośmielają się uświadamiać PiS, dlaczego jego własny elektorat nie jest w stu procentach zachwycony i dlaczego nie pojawia się nowy, robi się więcej…

Najpopularniejsze wpisy blogera

  • Ściema
  • Prawdziwa twarz Doriana Graya
  • Rzecz o martyrologii przaśnych staruszków

Ostatnio komentowane

  • JzL, Putinowski  atak na prezydenta Od kilku dni radykalnie wzmógł się atak na Prezydenta ze strony mediów Tuska. W końcu, czy może być lepszy moment, niż rosyjskie akty dywersji, żeby rozpętać…
  • Jabe, Co PiS zrobił przez te dwie kadencje?
  • Jan1797, "70 procent młodych... Jesteśmy."Tu kończy się aprobata i akceptacja dla dalszej treści, Pani Danuto, a ciśnie się wręcz odpowiedź pełna tupetu, może nawet niegrzeczna. I co w związku z tym, że…

Wszystkie prawa zastrzeżone © 2008 - 2025, naszeblogi.pl

Strefa Wolnego Słowa: niezalezna.pl | gazetapolska.pl | panstwo.net | vod.gazetapolska.pl | naszeblogi.pl | gpcodziennie.pl | tvrepublika.pl | albicla.com

Nasza strona używa cookies czyli po polsku ciasteczek. Do czego są one potrzebne może Pan/i dowiedzieć się tu. Korzystając ze strony wyraża Pan/i zgodę na używanie ciasteczek (cookies), zgodnie z aktualnymi ustawieniami Pana/i przeglądarki. Jeśli chce Pan/i, może Pan/i zmienić ustawienia w swojej przeglądarce tak aby nie pobierała ona ciasteczek. | Polityka Prywatności

Footer

  • Kontakt
  • Nasze zasady
  • Ciasteczka "cookies"
  • Polityka prywatności