Przejdź do treści
Strona główna

menu-top1

  • Blogerzy
  • Komentarze
User account menu
  • Moje wpisy
  • Zaloguj

@Edeldreda z Ely - Tunel

spike, 01.01.2024
Zainspirowała mnie Pani swoim zaangażowaniem i wciągnięciem w to AI w zobrazowanie mojej wizji,
by w końcu zaangażować swoją niedoskonałą inteligencję i umiejętności, na zobrazowanie swojego przeżycia :)
Pierwszy obrazek przedstawia pierwowzór tego co doświadczyłem, pozostałe są tego rozwinięciem.
drive.google.com
drive.google.com
drive.google.com
drive.google.com
drive.google.com
Wszystkim blogerom NB bez wyjątku, począwszy od Admina, z okazji Nowego 2024 Roku,
życzę wszystkiego najlepszego, w szczególności zdrowia.
Jeszcze Polska nie zginęła, póki MY żyjemy!
Spike.
PS. widać z "chmury" nie che pobrać fotek, więc dałem linki.
  • Zaloguj lub zarejestruj się aby dodawać komentarze
  • Odsłony: 18816
spike

spike

01.01.2024 13:35

Nie widzę obrazów, pisząc tekst, wkleiłem je, jak je uwidocznić?
Adam66

Adam66

01.01.2024 15:47

Dodane przez spike w odpowiedzi na Nie widzę obrazów, pisząc

@spike
Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku!
Te linki są dostępne tylko dla tych którzy mają zarejestrowane konto gmail z dostępem do google drive, publika tego nie zobaczy...
Edeldreda z Ely

Edeldreda z Ely

01.01.2024 14:16

Dzień dobry, 
Po pierwsze, cieszę się bardzo z Pana inicjatywy :-) 
Po drugie - czy umieścił Pan grafiki wg instrukcji w jakimś depozycie obrazków, np. na  Imageshack.com?
SilentiumUniversi

Silentium Universi

01.01.2024 17:06

Dodane przez Edeldreda z Ely w odpowiedzi na Dzień dobry, 

Zdecydowanie, obrazek do zamieszczenia na NB musi być umieszczony na jakiejś ogólnodostępnej stronce, chyba nie ma tu zbytnich wymagań oprócz tego
Edeldreda z Ely

Edeldreda z Ely

01.01.2024 14:28

BTW: gratuluję pierwszego wpisu :-)
spike

spike

01.01.2024 15:02

Dodane przez Edeldreda z Ely w odpowiedzi na BTW: gratuluję pierwszego

Witam.
Na S24 można wstawiać grafiki przy pisaniu tekstu, na NB chyba tylko można pobrać link, spróbuję z "chmury" wstawić fotki.
Pzdr.
admin

Admin Naszeblogi.pl

01.01.2024 16:56

Dodane przez spike w odpowiedzi na Witam.

@Spike Na NB tylko linki. Ale tu po prostu są źle te linki wygenerowane. Musisz wygenerować linki do zdjęć jako "dla każdego kto ma link" a nie poprzez udostępnij bo to wymaga wpisania wszystkich, którym chce się je udostępnić.
spike

spike

01.01.2024 17:27

Dodane przez admin w odpowiedzi na @Spike Na NB tylko linki. Ale

Masz rację Adminie, zapomniałem o tym, dzięki:)
spike

spike

01.01.2024 17:32

Dodane przez spike w odpowiedzi na Masz rację Adminie,

PS, poprawiłem, czy już je widać ?
ciekawe jakie robią wrażenie.
Edeldreda z Ely

Edeldreda z Ely

01.01.2024 17:55

Dodane przez spike w odpowiedzi na PS, poprawiłem, czy już je

@Spike
Udało się, widać :-)
Obrazek pierwszy kojarzy mi się z motywem z okładki jakiejś płyty lub książki... 
Najbardziej podobają mi się: 1, 3 i 5.
Szczęśliwego Nowego Roku!
admin

Admin Naszeblogi.pl

01.01.2024 18:19

Dodane przez spike w odpowiedzi na PS, poprawiłem, czy już je

Widać.
SilentiumUniversi

Silentium Universi

01.01.2024 17:34

Dodane przez admin w odpowiedzi na @Spike Na NB tylko linki. Ale

Nie qumam. Link wstawiamy ikonką dwóch ogniw łańcucha. Obrazek da się przez ikonkę obrazka.
spike

spike

01.01.2024 17:51

Dodane przez SilentiumUniversi w odpowiedzi na Nie qumam. Link wstawiamy

a teraz?
Imć Waszeć

Dark Regis

01.01.2024 17:57

A jakim programem to zostało wykonane? W kwestii oceny wizualizacji trudno się wypowiadać bez uwzględnienia zdania twórcy. Zresztą wszystko da się w sztuce wykorzystać... youtube.com
spike

spike

01.01.2024 19:56

Dodane przez Imć Waszeć w odpowiedzi na A jakim programem to zostało

@Imć
do tworzenia tych obrazów posłużyły programy graficzne, jako platforma i jej narzędzia, zależnie od "wizji" efektu końcowego, ale ja komponowałem obraz "swymi rencami" :)
Imć Waszeć

Dark Regis

01.01.2024 20:15

Dodane przez spike w odpowiedzi na @Imć

To dobra technika, bowiem od jakiegoś momentu zaczyna liczyć się w sztuce grafiki etykietka "Made in human". W przypadku Binga jest jeszcze możliwość opisania samej sceny. Przykład z Binga/Dall-E, który "zainżynierowałem" odrobinę ;))): 1. bing.com 2. bing.com 3. bing.com 4. bing.com 5. bing.com Dwa ostatnie obraz z 3 są szokujące.
Imć Waszeć

Dark Regis

01.01.2024 20:34

Dodane przez Imć Waszeć w odpowiedzi na To dobra technika, bowiem od

A tu ta scena zanurzona w innych promptach: 6. bing.com 7. bing.com 8. bing.com
Edeldreda z Ely

Edeldreda z Ely

01.01.2024 20:40

Dodane przez Imć Waszeć w odpowiedzi na To dobra technika, bowiem od

Tę pierwszą serię dobrze się ogląda przy tym:
m.youtube.com
Imć Waszeć

Dark Regis

01.01.2024 20:43

Dodane przez Edeldreda z Ely w odpowiedzi na Tę serię dobrze się ogląda

Albo przy tym ;) youtube.com
spike

spike

01.01.2024 23:38

Dodane przez Imć Waszeć w odpowiedzi na To dobra technika, bowiem od

@imć
obrazy podobają mi się, podobnie jak Pani EzE, ogólnie AI ma "talent" i szczególnie możliwości i narzędzia.
Jan1797

Jan1797

01.01.2024 21:25

Osobiście jednak biało czerwone światełko bym wstawił.
Z wzajemnością dziękuję za życzenia.
Imć Waszeć

Dark Regis

01.01.2024 21:41

Dodane przez Jan1797 w odpowiedzi na Osobiście jednak biało

A to proszę bardzo: 9. bing.com 10. bing.com
Jan1797

Jan1797

01.01.2024 22:26

Dodane przez Imć Waszeć w odpowiedzi na A to proszę bardzo:

Słusznie, biało czerwone światełko to było.
Teraz; bing.com
Mroczny tunel o ścianach zbudowanych ze złudzeń?
Dobre
Imć Waszeć

Dark Regis

01.01.2024 22:41

Dodane przez Jan1797 w odpowiedzi na Słusznie, biało czerwone

Raczej tunel zbudowany z Morzełów euroentuzjastów, którzy ignorują świat zmieniający się szybko za oknami i dalej dążą tylko do swego złudzenia sprzed lat - Unii Narodów, ale już POdbitych. Trzeba trochę uważać z tymi barwami i orłami, bo może wyjść tak jak w 3: 11. bing.com
Jan1797

Jan1797

01.01.2024 22:46

Dodane przez Imć Waszeć w odpowiedzi na Raczej tunel zbudowany z

Ci akuratnie zawsze byli oderwani od rzeczywistości, więc "dalej dążą tylko do swego złudzenia sprzed lat - Unii Narodów, ale już POdbitych." Gdybym im wyznaczył logiczny cel to i tak bezcelowe. Słuchałem dzisiaj Tumanowicza. Pomijam z przyzwoitości, że podkładano mu odpowiedzi. On nie czuje czym śmierdzi wywracanie stolika, ale sprawdzi jeszcze ✖.
spike

spike

01.01.2024 23:39

Dodane przez Jan1797 w odpowiedzi na Osobiście jednak biało

@Jan
Słusznie, barwy narodowe mają swoją wymowę.
Jan1797

Jan1797

02.01.2024 17:50

Dodane przez spike w odpowiedzi na @Jan

:) Nawet Rybak niech się zapląta i Chrobry w monecie jak najbardziej, ale przede wszystkim te najpiękniejsze, dzisiejsze niech się przyśnią biało czerwoną. Takim tunelem w historii Polski było ostatnie 8 lat. Jak trudne to były rządy i co się działo wiemy. Jaki był punkt startu i jak wiele zrobiono
tricolour

tricolour

01.01.2024 21:35

@all
Wybieracie się na drugą stronę?
Edeldreda z Ely

Edeldreda z Ely

01.01.2024 22:56

Dodane przez tricolour w odpowiedzi na @all

@Tri 
W 2023 roku zbyt wiele osób odeszło z NB nie tyle na drugą, co w swoją stronę... 
A ja lubię NB...
Zostaję ;)
spike

spike

01.01.2024 23:41

Dodane przez tricolour w odpowiedzi na @all

@tri
jak widzisz, jeszcze nikt nie ma zamiaru iść na drugą stronę, mamy tu coś do zrobienia :)
ale skojarzenie słuszne.
Edeldreda z Ely

Edeldreda z Ely

01.01.2024 21:42

Skojarzyłam w końcu - grafika podstawowa kojarzy mi się, nomen omen, z tym filmem ;)
pl.wikipedia.org
spike

spike

02.01.2024 00:03

Dodane przez Edeldreda z Ely w odpowiedzi na Skojarzyłam w końcu - grafika

@EzE -"strzał w dziesiątkę",
dopowiem, że ten pierwszy obraz, jak wspomniałem to moja wizja, miałem wypadek i którą doznałem będąc praktycznie martwym, na szczęście szybka pomoc, zapobiegła mojej podróży na tamtą stronę.
To moje "szczęście" z tą szybką pomocą, było tak po prawdzie "niesamowitym przypadkiem", jak powiedział pewien uczony mnich z Athos,
"przypadek, to drugie imię Boga",
tak też to odbieram, że jestem tu jeszcze potrzebny i jeszcze mam coś do zrobienia na tym świecie.
Pozostałe obrazy to swobodna interpretacja.
SilentiumUniversi

Silentium Universi

02.01.2024 05:55

Jako małe dziecko często "widywałem" coś w rodzaju tych tuneli. Wystarczyło mi położyć się na brzuchu i zamknąć oczy. Tunele były bardzo kolorowe, biegły na ogół w dół, nie miały dekoracji na ścianach, za to liczne zakręty. Nie tyle leciałem tymi tunelami, ile one same się przesuwały. Nie wydaje mi się, żebym uzyskiwał ten efekt przez blokowanie oddechu, bo musiałem skręcać głowę trochę na bok, aby móc oddychać. Nie pamiętam, kiedy to się skończyło. Nie spotkałem się nigdy, żeby ktoś opisywał takie zjawisko, ale też nigdy nie miałem do czynienia z psychologią. Tym niemniej podejrzewam, że to jakiś stan fizjologiczny i ma coś wspólnego z tunelami widywanymi w stanie śmierci klinicznej, ale te tunele są raczej prostoliniowe, ciemne, nie prowadzą w dół, a na końcu jest światło.
spike

spike

02.01.2024 09:38

Dodane przez SilentiumUniversi w odpowiedzi na Jak małe dziecko często

@silentium
Dzieci posiadają bardziej otwartą psychikę, wyobraźnię, niż dorośli, więcej widzą, słyszą i czują, mówi się na to 6 zmysł, który z czasem słabnie, twierdzi się, że to przez technologię, która poznanie ponadzmysłowe, zastępuje ją.
NASZ_HENRY

NASZ_HENRY

02.01.2024 07:20

Dzięki @spike, olśniło mnie w końcu. Kilka, kilkanaście, kilkadziesiąt, kilkaset lat temu to artyści musieli się zdrowo naćpać aby wprowadzić siebie w odmienne stany świadomości. Obecnie wystarcza, że używają Sztucznej Inteligencji, która przecież sama trenuje na naćpanych wzorcach.
Jedyny ratunek dla zarażonych AI widzę w profesorze  Łukaszu Święcickim,  który takie przypadki leczy elektrowstrząsami.
Jeszcze nie wszystko stracone😉
spike

spike

02.01.2024 09:19

Dodane przez NASZ_HENRY w odpowiedzi na Ja też, ja też😉

@henry
Masz rację, nie pomyślałem o tym, dziwne że lekarz który mnie ratował, też o tym nie pomyślał, tylko bez namysłu "potraktował bohatera prądem" :)))
Nie znam się na odmiennych stanach świadomości, ani sposobach wprowadzania się w nie, choć jest to znana od wieków metoda, zaglądania w przyszłość, twierdzi się, że dzięki temu Nostradamus poznał przyszłość i ją opisał w swoich centuriach.
Z AI jest jeden problem, już na obecnym poziomie, przewyższa możliwości poznawcze i analityczne przeciętnego człowieka, a przeciętniaki nie mają ochoty się rozwijać, więc AI przejmie nas nimi kontrolę, bo kto będzie w stanie odróżnić "dobro od zła"?
Jak długo AI będzie tylko narzędziem, z pewnością pomoże w rozwoju cywilizacji, ale jest to narzędzie również zabójcze, wykorzystywane przeciw człowiekowi, co już się dzieje, wszystko już teraz zależy od intencji ludzi, dysponujących tym niebezpiecznym narzędziem.
u2

u2

02.01.2024 09:05

Najlepszego spike w Nowym Roku ! Przede wszystkim pieniędzy, bo jak się ma pieniądze, to wszystko inne też. Aby się tobie powodziło i całej twojej rodzince. Żyj zdrowo i bogato :-)
spike

spike

02.01.2024 09:25

Dodane przez u2 w odpowiedzi na Najlepszego spike w Nowym

@u2
Dzięki za życzenia, z tym że ja życzę Tobie i blogerom przede wszystkim zdrowia,
bo jak się ma zdrowie, to wszystko inne też, jak się tego chce :))
u2

u2

02.01.2024 09:54

Dodane przez spike w odpowiedzi na @u2

Dzięki spike.
Konowałów omijam z daleka. Jak się stłucze termometr to gorączki nie ma i lepiej się człowiek czuje. :-)
spike

spike

02.01.2024 10:41

Dodane przez u2 w odpowiedzi na Dzięki spike.

@u2
mam to szczęście, że praktycznie nie korzystam z ich usług, nawet nie znam swojego "lekarza rodzinnego" :))
u2

u2

02.01.2024 11:02

Dodane przez spike w odpowiedzi na @u2

nawet nie znam swojego "lekarza rodzinnego"
Ja akurat znam doktor Ewę, ale byłem u niej tylko kilka razy po  L-4 w przeciągu kilku dekad, kiedy się zaszczepiałem na grypę. No źle to znosiłem. Teraz po Pfizerze czuję się doskonale, ale Astra Zeneki nie polecam. Po niej czułem się fatalnie, ale tak zwykle szczepionki działają. Widać się uodporniłem na kowida :-)
spike

spike

02.01.2024 11:27

Dodane przez u2 w odpowiedzi na nawet nie znam swojego

nie jestem szczepiony, grypki czy katarki leczyłem "naturalnie", choć już dawno nic mi nie dolega.
Problem mamy taki, że ludzie już tak nie wierzą lekarzom, ogólnie to cała nauka "zeszła na psy", widać to szczególnie po nagonce na CO2, gdzie tylko nie posłuchać, to słyszymy jaki ten gaz jest zabójczy, straszą nas widmem planety Wenus, z wciskaniem ciemnoty, że Mars nas uratuje, a ludzie to łykają jak "pelikany".
Jak nie nastąpi otrzeźwienie, to nasza przyszłość nie maluje się w kolorowych barwach. do tego perspektywa masowej inwigilacji i prewencji, nastąpią mroki gorsze niż w średniowieczu.
SilentiumUniversi

Silentium Universi

02.01.2024 12:04

Dodane przez spike w odpowiedzi na nie jestem szczepiony, grypki

Sporo z tego, czego uczono nas o średniowieczu, to taka sama ściema jak globalne ocieplenie. Większość tych mroków pochodzi na oko z czasów rewolucji francuskiej
spike

spike

02.01.2024 19:31

Dodane przez SilentiumUniversi w odpowiedzi na Sporo z tego, czego uczono

@silentium
o "mroku średniowiecza" wspomniałem tak dla "jaj", historia uczy, że im wstecz historii, tym bardziej zadziwia, do tego rodzi co jakiś czas pytania, co się z tymi zdobyczami stało.
Faktem jest, że "mrok" może mieć początek w rewolucji francuskiej, potem już to leciało, aż dotarło do nas, i się złowrogo rozwija, a ludzie milczą, to źle wróży, bo wszystko wskazuje na to, że chińską ideologię i technologię zamordyzmu, chcą wprowadzić globalnie, a że żaden kraj już nie potrafi  samodzielne istnieć, więc trudno będzie się wyzwolić.
Czy czekają nas czasy Matriksa i Terminatora ?
Nostradamus to przepowiada i wcale nie optymistycznie.
Roz Sądek

Roz Sądek

02.01.2024 16:33

Jakoś od 2 lat wszystkie naj, naj, najbardziej postępowe gazety niosą nam, jak zakładam - opracowany przez normalną, prozaiczną inteligencję, przekaz marketingowy. Stopniowany przedziałami czasowymi przekaz, jak napisałem  - marketingowy, wtłacza społeczeństwu do głowy informację o czymś, czego jeszcze świat nie widział. Oto bowiem powoli finalizują się prace nad wytworem nie Boga, a człowieka. Ten wytwór geniuszu człowieka jest tak wielki, że ten człowiek przy nim to nie tylko pikuś, ale w zasadzie małe zero. O ile niemało osób jest zgodnych do tego, że net i media zryły ludziom to co przykrywają beretami dość znacznie i dokładnie, to w temacie AI ci sami marszczą czoło i nie tylko chłoną, nie tylko dzielą się najnowszymi nowinami, ale dokładają swoje do narracji. Już nie globalizm, już nie komunizm, nie nachodźcy, nie kolejne dziesiątki płci, i nie powszechne €, ale AI urządzi nas na cacy. Jeśli chodzi o mnie; mam dobry fach, niezłą emeryturę, odchowane dzieci, dach nad głową, 3 letnie auto, i normalną częściowo wrodzoną  a częściowo nabytą inteligencję, to się nie boję. Aha, mam prośbę, jakby ktoś obeznany mógł zapytac tej nowej inteligencji - kupywać, czy sprzedawać?
Imć Waszeć

Dark Regis

02.01.2024 17:08

Dodane przez Roz Sądek w odpowiedzi na Jakoś od 2 lat wszystkie naj,

Dla mnie to raczej szczególny brak rozsądku, bowiem bez problemu można by wskazać w Bahmucie lub Avdijiwce niezły domek szczęśliwego pana w późnym wieku "średnim" (czyli jeszcze bez kosztownych wizyt u lekarzy) z dobrym fachem w ręku, z dobrą emeryturą, odchowanymi dziećmi, dwuletnim autem.... Po prostu Sykstuska jakich mało. A tam na Ukrainie to co sie stało sie? W taki właśnie sposób błyskawicznie zmieniają się punkty widzenia i miejsca leżenia takich, którzy wierzą w stabilność systemów i w to, że taki system nigdy przenigdy nie dopuści do wyrwania im z rączek emerytury, wiedzy, domku, samochodu, albo zdrowia i wreszcie życia. Jak na Rozsądek, to trudno uwierzyć, że wierzy Pan w takie bzdury jak wieczne trwanie passy i w zasadzie tylko w problemy "kupować czy sprzedawać?". PS: Emerytury są dobre i zawsze na czas tylko dlatego, że pewien system nadal jeszcze działa. Ale jak system przestanie działać, na przykład w sytuacji braku społecznego konsensusu, nie koniecznie wojny, to....
Roz Sądek

Roz Sądek

02.01.2024 18:06

Dodane przez Imć Waszeć w odpowiedzi na Dla mnie to raczej szczególny

@Imć Waszeć
Skracam w takim razie zakończenie mojego komentarza: ja tam AI się nie boję, podobnie zresztą jak Yeti i globalnego ocieplenia. BTW, mógĺby ktoś obeznany zapytać AI - kupywać czy sprzedawać? No niech mi nikt nie pròbuje wmówić, że tego AI nie wie.
Imć Waszeć

Dark Regis

02.01.2024 18:10

Dodane przez Roz Sądek w odpowiedzi na @Imć Waszeć

W sumie nie chodziło mi o AI w mojej wypowiedzi. Ale skoro już o AI i "kupować-sprzedawać", to polecam ten film: youtube.com
Edeldreda z Ely

Edeldreda z Ely

02.01.2024 19:22

Dodane przez Roz Sądek w odpowiedzi na Jakoś od 2 lat wszystkie naj,

@Roz Sądek 
Spytałam :-) Pozdrawiam. 
User
You
Mam znajomego. Inżynier na emeryturze, majętny, dobry samochód, wykształcone, wdzięczne ojciu dzieci (czasem muzykują sobie wspólnie). Znajomy dużo podróżuje, bowiem nadal jest czynny zawodowo - ma ważne i unikatowe uprawnienia, więc jest na rynku pracy pożądany. Mieszka w kraju, za którego granicami trwa wojna. Kraj, w którym się ta wojna toczy został napadnięty przez państwo z mocarstwowymi pretensjami. Istnieje jakieś prawdopodobieństwo, że wojna przeleje się przez granicę i dotrze do ojczyzny znajomego. Póki co, w kraju znajomego właśnie zmieniła się władza - rządy objęła partia liberalno-postepowa, a przegrała i do opozycji przeszła partia konserwatywna. Kapitał w państwie jest raczej w zewnętrznych rękach, ma miejsce także dosyć wysoka inflacja. Znajomy reprezentuje poglądy raczej konserwatywne. Pytanie do ciebie od znajomego jest takie: w takiej sytuacji ekonomiczno-politycznej - kupować teraz czy raczej sprzedawać? 
ChatGPT
ChatGPT
Ryzykowna sytuacja. Decyzja o zakupie czy sprzedaży zależy od wielu czynników, takich jak prognozy ekonomiczne, sytuacja polityczna i osobiste preferencje. Warto rozważyć zdywersyfikowane inwestycje oraz konsultację z ekspertem finansowym, aby dostosować strategię do zmieniającej się sytuacji.
User
You
Ale gdybyś jednak mogła pokusić się o 5 rad dla znajomego - odnośnie tej dywersyfikacji i tego ryzyka, o którym mówisz. 
ChatGPT
ChatGPT
Oczywiście, oto pięć ogólnych rad odnośnie dywersyfikacji i zarządzania ryzykiem w trudnej sytuacji ekonomiczno-politycznej:
Rozwiązanie portfela inwestycyjnego: Zainwestuj w różnorodne aktywa, takie jak akcje, obligacje, surowce i nieruchomości, aby zminimalizować ryzyko związane z jedną klasą aktywów.
Inwestycje zagraniczne: Rozważ ulokowanie części kapitału poza granicami kraju, aby zabezpieczyć się przed miejscowym ryzykiem politycznym i gospodarczym.
Zrównoważony portfel: Dostosuj poziom ryzyka do swoich celów i tolerancji na ryzyko. Zrównoważony portfel może pomóc w utrzymaniu stabilności w trudnych warunkach.
Monitoring sytuacji politycznej: Bądź na bieżąco z wydarzeniami politycznymi i ekonomicznymi, aby dostosować strategię inwestycyjną w odpowiedzi na zmiany w otoczeniu.
Zamknięte fundusze: Warto zastanowić się nad inwestowaniem w fundusze zamknięte, które mogą chronić przed nagłymi wahaniami rynkowymi, dając pewną izolację od krótkoterminowych zmian.
Pamiętaj, że te rady są ogólne i zawsze warto skonsultować się z profesjonalistą przed podejmowaniem większych decyzji inwestycyjnych.
spike

spike

02.01.2024 20:40

Dodane przez Edeldreda z Ely w odpowiedzi na @Roz Sądek 

@EzE
Na dzień dzisiejszy, dochodzą do nas wieści, że AI stawia trafniejsze diagnozy na różne choroby, niż lekarze, co może skutkować tym, że ludzie będą przyzwyczajani do nieomylności AI, zaczną jej powierzać swoje decyzje i je realizować, zaczynając od drobnych spraw, a na powierzeniu własnego czy bliźnich życiu, czy na końcu bezpieczeństwa państwa.
Problem z AI jest taki, że łatwo można je nadać odpowiedni "charakter", podobny przypadek był tu już omawiany, w kwestii polityki, gdy na każde pytanie, formowana odpowiedź była nakierowana i negatywnie nastawiona na PiS.
Dobry Bóg każdego człowieka "wyposażył" w sumienie, które pozwala odróżnić dobro od zła, w kwestii AI, będzie to trudne - polityka, władza, zyski, a nie mając ludzkiego sumienia, tylko kalkulacje, nie potrafi się zbuntować, nie wykluczone, że będzie myśleć jak w znanym filmie "Ja Robot", wprowadzając pełną kontrolę, nawet za cenę ludzkiego życia, dla "ratowania ludzkości", nie dając prawa wyboru.
Co się stanie, jak AI wkroczy na giełdę, piętę Achillesa gospodarki światowej ?
Edeldreda z Ely

Edeldreda z Ely

02.01.2024 21:00

Dodane przez spike w odpowiedzi na @EzE

@Spike
Mam, a juści, swoje przemyślenia, ale na razie zachowam je dla siebie - w trosce o nerwy @Roz Sądku :) 
Ale - w tym temacie mogłoby się wypowiedzieć parę osób, gdyby tylko zechciało...
BTW: fajnie na tym Pana blogu :)
spike

spike

02.01.2024 22:12

Dodane przez Edeldreda z Ely w odpowiedzi na @Spike

@EzE
Dziękuję, też mnie to cieszy :)
polityka nawet rodzinę poróżni, a co dopiero blogerów :)
Osobiście wolę na różne na tematy pogadać, choćby te najgłupsze i niedorzeczne :)))
PS. Jako ciekawostkę podam, ze zaprosił mnie na NB kilka lat temu, znany tu bloger @Echo24.
NASZ_HENRY

NASZ_HENRY

03.01.2024 11:14

Dodane przez spike w odpowiedzi na @EzE

@POgłos24
POzory mylą! Bloger @Echo24 okazał się w końcu @POgłosem24 😛
Jan1797

Jan1797

02.01.2024 22:39

Dodane przez Edeldreda z Ely w odpowiedzi na @Roz Sądek 

Fakt warto wiedzieć z czym przyjdzie nam się zmierzyć.
Niemcy nadal przechowują miliardy marek – DW – 11.12.2018
Roz Sądek

Roz Sądek

02.01.2024 23:58

Dodane przez Edeldreda z Ely w odpowiedzi na @Roz Sądek 

@Edeldreda z Ely
Jestem Pani dłużnikiem. Dziękuję, dziękuję i jeszcze raz dziękuję. Jest tak jak myślałem, a nawet gorzej. Ale co się dziwić, skoro znaczny procent światowej populacji ma problemy z tabliczką mnożenia, a połowa świata ma dyslekcję (druga dysgrafię), to udzielone mi za Pani pośrednictwem porady AI rodem z pierwszego wydania "Kapitał dla opornych" mogą kogoś szokować inteligencką przenikliwością i nadznajomością tematu. No katastrofa, _ka_ta_stro_fa! Jeszce raz dziękuję! Wcześniejsze modele AI, Pytia i Sybilla do pięt nie dorastają najnowszej. CND
NASZ_HENRY

NASZ_HENRY

03.01.2024 10:07

Dodane przez Roz Sądek w odpowiedzi na @Edeldreda z Ely

„połowa świata ma dysleksję (druga dysgrafię)”
 

W co inwestować? Najlepiej inwestować w edukację - własną.
To, że to działa, widać choćby na NB; @ Imć Waszeć zwalczył dysgrafię a @EzE dzielnie walczy z dysleksją. Uprzedzając złośliwe odpowiedzi dodam, że walczę z jednym i drugim.
 
Wszyscy rewolucjoniści, komuniści i tym podobni zwalczali naukę matematyki oraz wykształcenie klasyczne, zwłaszcza naukę łaciny. Wykształcenie to daje jedną z ważniejszych umiejętności – uczy logicznego myślenia. Dlatego Unia, tfu Niemcy – po Sylwestrze jeszcze mi się język plącze, nie zbudują żadnego  imperium, najwyżej satrapię. Co jest pewnym pocieszeniem na nadchodzący 2024 rok😉
@spike
Bardzo udany debiut - poniekąd dzięki @EzE 😉
tricolour

tricolour

03.01.2024 10:24

Dodane przez NASZ_HENRY w odpowiedzi na Dysleksja i dysgrafia

@all
Stawiam tezę bez dowodu, że się łagodnieje na własnym blogu. Wniosek z tego taki (i zachęcający), że blog własny ma mieć każdy tu piszący.
😛
spike

spike

03.01.2024 11:04

Dodane przez tricolour w odpowiedzi na @all

@tri
na potwierdzenie swojej tezy, musisz koniecznie założyć bloga, albo lepiej trzy, będzie pasować do nicka :))))
zobaczymy czy będziesz łagodny jak "baranek" :)
tricolour

tricolour

03.01.2024 11:40

Dodane przez spike w odpowiedzi na @tri

@spike
Kiedyś prowadziłem i moderowałem, to jest mozolna i odpowiedzialna praca, na dodatek mało wdzięczna.
A gdy pomyślę, że mam być miły, sympatyczny i koncyliacyjny, to aż mną trzęsie z oburzenia.
Pozwól zatem, że się zastanowię... Sam rozumiesz - łyżka miodu potrafi zepsuć beczkę dziegciu.
spike

spike

03.01.2024 12:24

Dodane przez tricolour w odpowiedzi na @spike

@tri
miły nie musisz być, choć to chyba nie w twojej naturze :)
wystarczy jak nie będziesz wulgarny :->
W mojej rodzinie nikt nie przeklina, niechby któryś spróbował, to zaraz był sprowadzany do parteru.
tricolour

tricolour

03.01.2024 12:29

Dodane przez spike w odpowiedzi na @tri

@spike
Niestety, musze cię zmartwić - bycie miłym leży całkowicie w mojej naturze i to jest najniższy stan energetyczny mojej duszy. Bycie zaś wulgarnym, to rzecz, która mnie strasznie męczy i której nie lubię. Niestety (ponownie) jestem facetem więc moje wojska są zawsze gotowe urwać łeb każdemu, który przekroczy moje granice i zgwałcić każdą, która się za blisko nawinie.
Trzeba się znać i lubić jakim się jest.
spike

spike

03.01.2024 13:07

Dodane przez tricolour w odpowiedzi na @spike

@tri
chcesz tym samym powiedzieć, żeś z "nizin społecznych" zwanych barbarzyńcami ? :)
Kiedyś odwiedzał mnie pewien menel, znany w okolicy jako "zabijaka", oferował swoje drobne usługi, jak zamiatanie liści itp.
na początku podczas rozmowy, więcej było przekleństw niż treści, ale zauważył, że zwracam się do niego "pan", nie przeklinam przy tym, zmienił rozmowę o 180 st.
okazało się, że można z nim rzeczowo porozmawiać i po prawdzie całkiem "spoko gość" :)
tylko nie dał rady zawiłościom życia.

tricolour

tricolour

03.01.2024 13:17

Dodane przez spike w odpowiedzi na @tri

@spike
Z największą radością mogę być z nizin społecznych, a nawet meneli ponieważ ostatni będą pierwszymi. Odwrotnie mnie nie interesuje.
Dodam jeszcze, że ten twój menel miał cechę niedostępną dla absolutnej większości ludzi: wielce zyskiwał przy bliższym poznaniu. Bardzo dobrze jest być takim menelem...
spike

spike

03.01.2024 20:41

Dodane przez tricolour w odpowiedzi na @spike

@tri
"ostatni będą pierwszymi. Odwrotnie mnie nie interesuje"
jakbyś znał znaczenie tych słów, to byś ich nie napisał.
Powiem ci, że ten menel może być tym "pierwszym", ty mi bardziej przypominasz tego gościa po lewej, który złorzeczy  :))))
Dodam, że ten menel z tego co słyszałem, to w pewnym sensie taki "Janosik", jak trzeba to broni kumpli przed cwaniaczkami, potrafi się postawić każdemu, nawet policjantowi, jak ten któregoś z jego ferajny poniewiera, ma dość pokaźną kartotekę na policji za bójki.
Jak można zauważyć, ty nie zrozumiałeś analogii, skoro menel potrafi się dostosować do warunków, zachować się stosownie, więc liczę, że ty tym bardziej, co ?
:)
tricolour

tricolour

03.01.2024 21:28

Dodane przez spike w odpowiedzi na @tri

@spike
A w sumie to o co chodzi? Tyle o mnie mówisz jakbyś się mną interesował...
Edeldreda z Ely

Edeldreda z Ely

03.01.2024 11:14

Dodane przez NASZ_HENRY w odpowiedzi na Dysleksja i dysgrafia

@Henry
Dziękuję za przytyk, postaram się zainwestować tę wiedzę :)
Jan1797

Jan1797

03.01.2024 11:28

Dodane przez NASZ_HENRY w odpowiedzi na Dysleksja i dysgrafia

A wybrańcy Henry pecha w tym, że gdy tylko się odezwą giełda w krzokach. Może lepiej "kapitał do opornych"? Pancerni, czterej czy co? Ale, ale nie bądźmy złośliwi.
spike

spike

03.01.2024 11:33

Dodane przez NASZ_HENRY w odpowiedzi na Dysleksja i dysgrafia

@henry
"Wszyscy rewolucjoniści, komuniści i tym podobni zwalczali naukę matematyki oraz wykształcenie klasyczne, zwłaszcza naukę łaciny."
Nie do końca się z tym zgadzam, jakby nie patrzeć, szczególnie z naszej strony, to komuniści wprowadzili obowiązkowe nauczanie, społeczne szkoły wyższe, mieliśmy sporo dobrych naukowców, odkrywców, owszem wykazali się poza Polską, bo tam były pieniądze i większe możliwości, problemem była ideologia i polityka.
Bolszewicka Rosja jakby zwalczała naukę, to by obecnie nie stanowili zagrożenia, owszem czego sami nie potrafili, to ukradli, ale głupiemu taka wiedza nic by nie dała, oni to wykorzystali, weźmy technologię bomby A, cała skradziona USA, ale szybko ją wdrożyli i zademonstrowali, czy choćby podbój kosmosu, a obecnie Chiny, reżim jakiego świat nie doświadczył, a kładą duży nacisk na naukę, w USA jest sporo dobrych chińskich naukowców, itd. itp.
PS. Dzięki za uznanie, chciałem tym wpisem oszczędzić czas pani EzE, na tłumaczenie AI jaki ma "skomponować" oczekiwany obrazek, jak mówią "obraz zastępuje tysiąc słów".
Przyznam że od dawna się przymierzałem coś na NB skrobnąć, choć specjalnego talentu pisarskiego raczej nie mam, ale jak mówią "nikt nie jest doskonały" :)
Imć Waszeć

Dark Regis

08.01.2024 14:37

Ach te zbiegi okoliczności. Proszę zwrócić uwagę na grafikę, a nie na treść z tego "Pudelka": vnexplorer.net Chociaż nie. Trzeba podyskutować z tymi tam tezami wyssanymi z palca o AI. Podobno AI już dużo lepiej wczuwa się i domyśla o co chodzi rozmówcy, niż wybitni psychologowie: youtube.com (gdzieś dalej)
spike
Nazwa bloga:
jaspike

Statystyka blogera

Liczba wpisów: 24
Liczba wyświetleń: 82,347
Liczba komentarzy: 411

Ostatnie wpisy blogera

  • Święto Wielkiej Nocy A.D. 2026
  • Boże Narodzenie A.D. 2025
  • Co się dzieje z NB?

Moje ostatnie komentarze

  • inżynierze, tak łgać w biały dzień, nie przystoi by się wydawało umysłowi ścisłemu, tragedia, małe kłamstwa, rzutują na prawdomównośćSądzę, że Bąkiewicz jakby mu zależało, to do sejmu mógł dawno temu…
  • Teraz to już wg mnie, a co!Krzyż miał pełnić rolę symbolu, rekwizytu, na podobieństwo sztandaru, podkreślając wyznanie ofiar, że byli katolikami, może miał być położony, w co wątpię, pewnie zabrany…
  • tiaaa, co to znaczy "instalować krzyż", mieli kilofy, łopaty itp. a potem policja zaczęła interweniować, czyli pałować, kopać etc, a nawet mieli prawo strzelać, ty masz oczy ?"skończ z tym, oszczędź…

Najpopularniejsze wpisy blogera

  • @Edeldreda z Ely - Tunel
  • Orędzie św. Łucji – ku przestrodze
  • Habemus Papam! Leon XIV - Papież misjonarz

Ostatnio komentowane

  • Grzegorz GPS Świderski, Tu wyjaśniam, jak tutejsze chamstwo degraduje ten portal: naszeblogi.pl/74926-systemowy-problem-portalu-jak-toksyczni-uzytkownicy-niszcza-cala-wspolnote 
  • Jan1797, Witajcie moi mili. Już myślałem, że miejsce dla ...... robicie? Najlepszych Narodzenia Pańskiego! Życzę Świąt pełnych zdrowia, nadziei i radości. Dobrze, że Chrystus zmartwychwstał, a odnowa…
  • Siberian Dog Husky, Wesołych Świąt Wielkanocnych dla Was wszystkich. W świecie, który tak często jest przytłoczony wspomnieniami, dzisiejszy dzień jest cichym przypomnieniem, że odnowa jest nadal możliwa, że ​​nawet po…

Wszystkie prawa zastrzeżone © 2008 - 2026, naszeblogi.pl

Strefa Wolnego Słowa: niezalezna.pl | gazetapolska.pl | panstwo.net | vod.gazetapolska.pl | naszeblogi.pl | gpcodziennie.pl | tvrepublika.pl | albicla.com

Nasza strona używa cookies czyli po polsku ciasteczek. Do czego są one potrzebne może Pan/i dowiedzieć się tu. Korzystając ze strony wyraża Pan/i zgodę na używanie ciasteczek (cookies), zgodnie z aktualnymi ustawieniami Pana/i przeglądarki. Jeśli chce Pan/i, może Pan/i zmienić ustawienia w swojej przeglądarce tak aby nie pobierała ona ciasteczek. | Polityka Prywatności

Footer

  • Kontakt
  • Nasze zasady
  • Ciasteczka "cookies"
  • Polityka prywatności