Witaj: Niezalogowany | LOGOWANIE | REJESTRACJA
Niestety, PAD to człowiek bez cojones
Wysłane przez Andy51 w 24-12-2023 [10:08]
W wyborach prezydenckich dwa razy głosowałem na PAD, okazało się, że to był zły wybór, ale w myśl zasady o mniejszym źle, tak zagłosowałem, alternatywą był chyba Komorowski w pierwszych wyborach i Trzaskowski w drugich wyborach.
Szereg decyzji było fatalnych dla Polski, ale przypomnę dwie najgorsze. Pierwsza to zawetowanie dwóch z trzech tzw. ustaw sądowych.
Ponoć przekonała go do tego babcia Romaszewska, a skutek w całym wymiarze sprawiedliwości odczuwamy do dzisiaj.
Bezhołowie w sądach, podważanie statusu jednych sędziów, przez drugich, gdzie brylują sędziowie z upolitycznionego stowarzyszenia Iustitia.
Drugą decyzją było zawetowanie tzw. ustawy medialnej. Rząd ZP, idąc w ślady mediów zachodnich napisał ustawę, która oprócz innych paragrafów stanowiła, że obcy kapitał nie może mieć więcej niż 30% w tych mediach. Obecnie i wówczas w WSI 24 i WSI, kapitał obcy jest w 100% obcy , różne Onety , i szereg innych portali, opanowany jest rzez głównie przez kapitał niemiecki, to samo dotyczy prywatnych rozgłośni radiowych.
Te media kierowały się interesem swoich właścicieli nie Polski. I mamy to co mamy.
Sączenie jadu przeciwko Polsce dały „efekt” przy głosowaniach referendalnych i nie tylko.
Desant ośmiogwiazdkowców i koalicji 13 grudnia przypomina wydarzenia z 13 grudnia 1970 r. 13 grudnia 1981 r. z tą różnicą, że „łaskawcy” jeszcze nie strzelają do ludzi i nie zamykają tych , którzy nie zgadzają się z działaniami rudego volksdojcza.
PAD zawetował ustawę okołobudżetową, ale te działanie może być spóźnione.
Chciałbym przypomnieć, że gdy ważyły się losy ustawy medialnej, to prywatne stacje wystawiły w sygnałach swoich stacjach czarny sygnał, obecnie gdy dzieje się jawny gwałt na TVP, PR i PAP, udają, że nic się nie stało.
Komentarze
24-12-2023 [10:15] - Tezeusz | Link: PAD wie co robi..ale to moje
PAD wie co robi..ale to moje zdanie. Koniec tuskowego i jego bandy blisko.
24-12-2023 [10:35] - u2 | Link: PAD obecnie jest nadzieją
PAD obecnie jest nadzieją ludzi dobrej woli na przełamanie wściekłego ataku totalniaków na demokrację, czyli państwo prawa. PAD jako głowa państwa nie może podejmować pochopnych decyzji. Ja pisałem kilka razy na NB, że nominacja PDT na premiera to jak strzał w głowę dla PAD, bo pamiętam co zrobił PDT z PLK. Ale to PAD podejmuje decyzje. Totalniacy sondują ile mogą ugrać idąc na rympał. Jak uda się im ze złodziejskim zawłaszczeniem mediów publicznych, to pójdą po szefa NBP i po TK, a nawet po urząd PAD-a, rozmontowując wszelkie instytucje stojące na straży demokracji.
Należy pokazać nasze wsparcie dla PAD i innych instytucji stojących na straży demokracji w tym TVP, nawet jeśli ktoś do tej pory nie lubił tego przekazu i wolał stacje komercyjne. Ja np. od zawsze wolałem komercyjną TV Republika.
24-12-2023 [13:06] - Andy51 | Link: Ale to co się teraz dzieje,
Ale to co się teraz dzieje, to wynik działań PAD.
24-12-2023 [14:25] - u2 | Link: To wynik działań Tuska i
To wynik działań Tuska i Sienkiewicza. Gdyby działali zgodnie z prawem, to nie byłoby całej tej niepotrzebnej draki. Ale widać draka to jest ich sposób na "rządzenie". :-)
24-12-2023 [14:57] - Andy51 | Link: Tusk i Sienkiewicz oczywiście
Tusk i Sienkiewicz oczywiście, ale veta PAD zrobiły swoje.
24-12-2023 [16:27] - u2 | Link: Prezydent Duda działa zgodnie
Prezydent Duda działa zgodnie z przepisami prawa, Tusk niezgodnie. Mała różnica.
24-12-2023 [20:01] - Kazimierz Kozio... | Link: PAD oswiadcza ze sienkiewicz
PAD oswiadcza ze sienkiewicz zlamal prawo i wprowadzil w tymkraju anarchie, i coz z tym robi doktor praw Duda? mniej wiecej to samo to cholownia - poplakal sie. ma obowiazek jak kazdy obywatel zglosic przestepstwo do prokuratora. no chyba ze jednak ma watpliwosci czy popaprancy zlamali prawo...
24-12-2023 [20:06] - Czesław2 | Link: Przecież to już zostało
Przecież to już zostało zgłoszone do prokutatury przez SP. Tylko równie dobrze mogą skarżyć do Schwaba.
24-12-2023 [21:59] - Kazimierz Kozio... | Link: SP - hura, super! powtorze:
SP - hura, super! powtorze: co z tym balaganem robi PAD? biadoli, jakze to tak - minister ktoremu wreczylem nominacje nie byl na tyle wdzieczny ze mi zrobil anarchie i smieje mi sie bezczelnie - co mi zrobisz - w domysle, lepiej nie podskakuj bo mam za soba cale bandy bezpieczniakow nad ktorymi w swojej naiwnosci asekurancko rozwarles parasol ochronny.
25-12-2023 [09:57] - Andy51 | Link: Nie ma możliwości, ale
Nie ma możliwości, ale powinien wystąpić z orędziem.
25-12-2023 [10:09] - Bogdan Jan Lipowicz | Link: u2. Słusznie. Nie dajmy się
u2. Słusznie. Nie dajmy się wkręcać w judzenie przeciwko PAD bo teraz będzie tego dużo, by go osłabić, skoro stanął w poprzek Tuskowi.
25-12-2023 [12:48] - Jabe | Link: Kiedy jest odpowiedni czas na
Kiedy jest odpowiedni czas na krytykę?
25-12-2023 [13:23] - Andy51 | Link: Jestem daleki od wkręcania
Jestem daleki od wkręcania ale jaki babole popełnił to jego.,
25-12-2023 [13:26] - Andy51 | Link: Jestem daleki od wkręcania
Jestem daleki od wkręcania ale jaki babole popełnił to jego.,
25-12-2023 [10:08] - Bogdan Jan Lipowicz | Link: u2. Słusznie. Nie dajmy się
u2. Słusznie. Nie dajmy się wkręcać w judzenie przeciwko PAD bo teraz będzie tego dużo, by go osłabić, skoro stanął w poprzek Tuskowi.
24-12-2023 [13:04] - Andy51 | Link: Oby.
Oby.
24-12-2023 [10:36] - Chatar Leon | Link: Proces utraty niepodległości
Proces utraty niepodległości przez Polskę postępuje i nie widać, aby istniała jakakolwiek siła, zdolna temu procesowi się przeciwstawić.
Ustawy pisze się i zmienia na jedno pierdnięcie któregoś ambasadora, przy czym dla jeszcze większego poniżenia Polski, w charakterze ambasadorów przysyła się nam coraz większych idiotów, jak niejaki Brzeziński.
Tymczasem 70 czy 80% idiotów lokalnych twierdzi, że musimy należeć do unii niemieckiej, bo inaczej świat się zawali.
Być może Polacy na własne państwo nie zasłużyli?
24-12-2023 [11:39] - AŁTORYDET | Link: Zbytni pesymizm, Leonie. Jest
Zbytni pesymizm, Leonie. Jest faktem, że większość obywateli RP, to Polacy nominalni. Domaganie się od nich rozpoznania interesów państwa, nawet w wymiarze elementarnym, jest dla nich zabójczą traumą, fatal vows. W tej chwili, jak zauważył prof. Grzegorz Górski, beneficjentem anarchizacji państwa polskiego, jest Bruksela (czytaj: Niemcy), ale w perspektywie długookresowej - Moskwa. Jeżeli nie możemy zmienić istotnie sytuacji (dziś), to musimy czekać na zmianę kontekstu międzynarodowego. A w tej kwestii, musi się wiele zmienić. Podrzucono zbyt wiele piłeczek na raz, nie wszystkie da się złapać. Zawsze przywołuję tu przykład Churchill"a: w czerwcu 1940 roku - sytuacja Brytyjczyków, zmierzała do historycznej katastrofy, w grudniu 1941, Hitler strategicznie przegrał wojnę. My też musimy wytrzymać paręnaście m-cy....
24-12-2023 [12:11] - Es | Link: @Chatar Leon
@Chatar Leon
" 70 czy 80 iidiotow.twierdz.. świat się zawali"
Od kilkunastu lat kazdy przekazior z prawa czy z lewa tlucze do baniaków że jak szczęście to tylko w unii i gdyby nie unia to tej fontanny na rynku by nie mieli, a chodzili by w walonkach na codzień i od swieta więc unia być musi. Partia co niby za niepodległość kraju swoją krew wylewa twierdzi to samo a nawet sam prezydent potwierdza gotowość wpisania tego stanu do konstytucji . Nikt z zarządzających tą biedną głupota swoich obywateli i przywodcow nigdy -oprócz pyskówki od czasu do czasu-nie wyjaśnił jak to z tą unią i relacjami z nią tak naprawdę jest. Nikt nigdy nie przedstawił poważne analizy zysków, korzyści i strat. W tym również tych wiążących się z utratą niezależności i niepodległościowy wręcz No cóż się dziwić tym 70 czy nawet 80 procentom?
24-12-2023 [12:22] - u2 | Link: poważne analizy zysków,
poważne analizy zysków, korzyści i strat.
Po co Polakom polska TV? Jak nie potrafi się odpowiedzieć na takie proste pytanie to zapewne nie czuje się Polakiem, tylko takim fajno-Polakiem. Oprócz głównego wydania Wiadomości i publicystyki, które mogły denerwować i niektórych mocno denerwowały, był TVP World, TVP Historia i TVP Kultura. Wszystko to poszło pod nóż cenzora rodem z Mysiej. Bo po co Polakom Historia, Kultura? Po co Polakom TV w języku angielskim? Aby udawać mocarstwo światowe? Przecież naturalnych zasobów Polska ma z 50 razy mniej niż Rosja :-) :-) :-)
24-12-2023 [14:36] - Ryan | Link: Po co Polakom TV jak maja ja
Po co Polakom TV jak mają ją niemcy
24-12-2023 [20:34] - Siberian Husky Dog | Link: Wiecie co mnie najbardziej
Wiecie co mnie najbardziej przeraża.
To, że mimo dziesięcioleci pokoju i demokracji w Polsce, są dzisiaj jeszcze młodzi ludzie którzy zostali tak wychowani przez swoich, rodziców, dziadków z SB/UB, że są w stanie stosować takie same stalinowskie metody.
24-12-2023 [20:48] - u2 | Link: dziadków z SB/UB
dziadków z SB/UB
Tutaj chodzi o pułkownika Sienkiewicza z wiadomych służb. On zblatował się z PRL-owskimi służbami, które przeszły do UOP, a może już nawet wcześniej jak działał w NZS. Uważają się za Bogów, którzy mogą obalić każdą władzę i zainstalować każdą władzę. Taka mania wielkości :-) :-) :-)
24-12-2023 [13:07] - Andy51 | Link: Z Brzezińskim masz rację.
Z Brzezińskim masz rację.
24-12-2023 [14:59] - Andy51 | Link: Orban dał radę, u nas za dużo
Orban dał radę, u nas za dużo V kolumny.
25-12-2023 [00:34] - Tomaszek | Link: Orban ma cojones i wie kto go
Orban ma cojones i wie kto go wybrał i komu ma służyć. Wesołych Świąt Andy .
25-12-2023 [12:54] - Es | Link: Spłacił najpierw MFW, a
Spłacił najpierw MFW, a następnie wyp.ył sorosa i jego bandę. To dobry początek
24-12-2023 [13:06] - spike | Link: "Drugą decyzją było
"Drugą decyzją było zawetowanie tzw. ustawy medialnej."
owszem, praktycznie to był błąd, ale większy popełnił PiS, ustawa powstała "pięć minut przed dwunastą", mogli to zapowiedzieć na tyle wcześnie, by mimo wszystko dać czas TVN-owi na jakiekolwiek rozwiązanie, w tym przypadku groziło zamknięcie całego interesu, tym bardziej że mają poparcie w rządzie USA, co dało się odczuć.
Lepiej jakby nie odbierali koncesji, ale ograniczyli ich działalność, np. zabierając dzienniki itp. niech zarabiają na reklamach z filmów i rozrywki.
Co samego weta Prezydenta, jest to sprawdzian, kto w Polsce rządzi, może się okazać, że Tusek wyda uchwałę, z pominięciem Prezydenta i co w tedy?
Jeżeli się nie mylę, jeżeli Prezydent nie zatwierdzi budżetu, jest to równoznaczne z końcem urzędowania rządu i rozpisanie nowych wyborów.
Problem w tym, czy są inne konstytucyjne metody wypowiedzenia rządu, bo inaczej by została jedyna droga, raz na rok, a to może okazać się dla Polski zgubne, jak choćby zapowiadanymi działaniami w składzie Trybunału Konstytucyjnego, Sądu Najwyższego etc. z wyłączeniem Konstytucji, jako prawa nadrzędnego w Polsce, na co naciska Berlin, a wtedy władza Prezydenta też będzie zminimalizowana.
Uważam, że to jest główny plan Tuska, potem zwieje do Brukseli, by polska "ręka sprawiedliwości" nie dosięgła, jak to zrobił zapobiegawczo, z obawy za Smoleńsk, oddając władzę Kopaczowej.
Tusk to "koń berliński", jaki nam Niemcy podarowali.
24-12-2023 [13:09] - Andy51 | Link: Tusk, to proniemiecka łajza,
Tusk, to proniemiecka łajza, ale co się dziwić, jeżeli matka była Niemką.
24-12-2023 [14:32] - u2 | Link: Tusk, to proniemiecka łajza
Tusk, to proniemiecka łajza
Jest sterowany z Berlina przez swoich ziomali, ale czy na pewno robi na korzyść Niemiec? Śmiem wątpić. Brexit, kryzys migracyjny, to jego współsprawka. Ponadto wykańczanie Polen, jednego z głównych partnerów gospodarczych Niemiec, to też na dobre nie może Niemcom wyjść. Tusk robi wszystko na diabła. Skończy się zgodnie z wizjami Mariana Węcławka z Leszna. Od tego nie ma już odwrotu. To pewne.
24-12-2023 [15:03] - Andy51 | Link: Pewne to jest to, że Kopernik
Pewne to jest to, że Kopernik umarł.
24-12-2023 [16:28] - u2 | Link: Oczywiście teraz wojna
Oczywiście teraz wojna światowa wydaje się nieprawdopodobna. Pożyjemy, zobaczymy. Trzymaj się Andy!
24-12-2023 [18:54] - Andy51 | Link: Próbuje się trzymać, tylko
Próbuje się trzymać, tylko kogo lub czego?
24-12-2023 [19:06] - u2 | Link: tylko kogo lub czego?
tylko kogo lub czego?
Najważniejsze, aby dawać sobie radę w życiu. Jak dajesz sobie radę, to możesz pomagać innym. Inaczej jesteś zależny od innych i zdany na ich łaskę. Pozdrawiam.
25-12-2023 [02:43] - Kazimierz Kozio... | Link: stereotypy swiadczace o
@ "24-12-2023 [13:09] - Andy51 Tusk, to proniemiecka łajza, ale co się dziwić, jeżeli matka była Niemką."
stereotypy swiadczace o powaznej frustracji intelektualnej ze matka Niemka musi byc zla. przykladow przeczacych temu uprzedzeniu mozna podac wiele, chocby admiral Jozef Unrug.
bandycki rodowod nie ma narodowosci.
bandyta dzierzynski pochodzil ze szlachty polsko-litewskiej...
25-12-2023 [07:27] - u2 | Link: admiral Jozef Unrug
admiral Jozef Unrug
Nie zbombardował hotelu Grand w Sopocie, kiedy Hitler tam przebywał. A wiedział o tym i miał artylerię na Helu. Choć może żałował ofiar cywilnych i miał nadzieję na "ludzką" wojnę :-)
dzierzynski pochodzil ze szlachty polsko-litewskiej
Miał żonkę żydówkę i orli żydowski nosek.
24-12-2023 [15:01] - Andy51 | Link: Nie rozumie, jak pisana na
Nie rozumie, jak pisana na kolanie, była pisana 2 lata temu zawetowana 2021 r.
24-12-2023 [13:16] - Marek Kudła | Link: @Autor
@Autor
Wiesz Andy51, jak ktoś pisze takie idiotyzmy, jak ty, to płakać się chce ! Chodzi mi o "okazało się, że to był zły wybór" . To dla nas czytelników znaczy nie co innego lecz to, że ty ośle żałujesz teraz, że nie głosowałeś na Trzaskowskiego lub innego zajoba lewicowego ?! Co ty nam tu wypisujesz ?! To co ? To my czytelnicy mamy postępować tak jak nam sugerujesz ? To, że my też nie powinniśmy głosować na A. Dudę ?! Tyć postradał zmysły, albo jesteś śmierdzącym lewakiem !
Wszyscy jesteśmy oburzeni na to ci robi rząd Tuska, ale to myśmy, obywatele Polski, tak głosowali ! To co ? To prezydent mial odwołać wybrany rząd, bo jacyś silni chcieli wejść siłą do TVP ? Pytam, a dlaczego TVP nie postawiła 4 swoich silnych do ochrony wejścia ? Widzi pan, panie bezrozumny, teraz prezydent ma podstawę do postawienia weta ustawie budżetowej ! I prezydent to zrobił !!! Więc przestań i ty jątrzyć, Andy51, bo ręce i spodnie opadają !!!
25-12-2023 [10:19] - Bogdan Jan Lipowicz | Link: Marek Kudła. Absolutnie się
Marek Kudła. Absolutnie się zgadzam. Poważanie. W tym momencie judzenie przeciw Dudzie wygląda bardziej niż podejrzanie. Jaki to ma cel? Wzmocnić Dudę czy osłabić? Jaki jest cel, widzimy jak na patelni.
24-12-2023 [13:49] - jazgdyni | Link: @Andy51
@Andy51
Niestety Andy, twój tytuł jest tragicznie prawdziwy. Ten człowiek nie ma jaj, adekwatnie do zajmowanego stanowiska. Usłyszałem plotkarsko, że ktoś z bandziorów powiedział mu, że skończy jak Lech Kaczyński. A Krakusy raczej odważni nie są.
No cóż, może nasz Kaszub Płażyński w następnej kadencji będzie dużo lepszy. Bo my Kaszubi jesteśmy konkretni. To je proste, to je krzywe...
Jeszcze raz Andrzejku - szczęścia, zdrowia i spokoju.
24-12-2023 [13:53] - Jabe | Link: Ktoś na niego głosował.
Ktoś na niego głosował.
24-12-2023 [15:05] - Andy51 | Link: Janusz uważam , że znalazłoby
Janusz uważam , że znalazłoby się kilka innych nazwisk kandydatów z jajami. A poza tym zdrówka i jeszcze raz zdrówka.
24-12-2023 [18:06] - Marek Kudła | Link: @Andy51
@Andy51
Wymień do cholery tych kilka nazwisk, a nie bujaj w obłokach, bo po fakcie to każdy głupi jest mądralą !!!
24-12-2023 [19:24] - u2 | Link: Wymień do cholery tych kilka
Wymień do cholery tych kilka nazwisk
No dokładnie. Lepszego kandydata niż PAD trudno sobie wyobrazić. Oczywiście można go krytykować za zawetowanie ustawki sądowej, a potem ustawki medialnej. Tyle że PAD nie jest prezydentem jednej partii tylko prezydentem Polski. Można było spacyfikować sędziów jak w Turcji. Tyle, że sędziowie nie robili otwartego zamachu stanu. Może teraz zrobią wpisując do KRS bezprawne przejęcie mediów publicznych przez mafijnych adwokatów. Ministrów Kamińskiego i Wąsika już sędziowie skazali w tempie ekspresowym, jak tylko pełomafia dorwała sie do władzy.
Pacyfikacja sędziów by się spotkała z akcją odwetową z UE. Podobnie akcja przeciwko TVN by się spotkała z akcją odwetową USA. Łatwo mi krytykować PAD za nominację PDT na premierka, bo wiem, że to niebezpieczny antypolski typ. Ale to PAD podjął takie ryzyko, nie ja.
PS. Kacper Płażyński byłby świetnym Prezydentem. Właśnie czytam jego książkę nt. Rosji i jej wpływów pt. "Wszystkie pionki Putina. Rosyjski lobbing". Doskonała książka świadcząca, że autor doskonale się orientuje w meandrach polityki międzynarodowej.
24-12-2023 [22:40] - paparazzi | Link: Professor Andrzej Nowak.
Professor Andrzej Nowak.
25-12-2023 [10:48] - Bogdan Jan Lipowicz | Link: u2. ( 24.12 - 19.24 ). W
u2. ( 24.12 - 19.24 ). W pełni się zgadzam. A książkę już wpisuję w przeglądarkę i dokonuję zakupu, bo kiedyś sobie na kartce zapisałem i ... zapomniałem o niej. :) . Pozdrawiam.
Zakupiona. W Zysk i S-ka. Zysk startował kiedyś na prezydenta Poznania z ramienia PiS. Ale tam każdy spoza układu po 89 r jest "niewybieralny".
25-12-2023 [10:00] - Andy51 | Link: np. Marek Kudła.
np. Marek Kudła.
26-12-2023 [12:21] - Marek Kudła | Link: @Andy51
@Andy51
No widzisz chłopie, i w tej odpowiedzi wyszła twoja głupota !
25-12-2023 [10:40] - Bogdan Jan Lipowicz | Link: Marek Kudła : Oczywiście.
Marek Kudła : Oczywiście. Przede wszystkim kandydat na prezydenta miał być "wybieralny". Duda się okazał "wybieralny". Np. profesor A. Nowak, osoba znakomita, w tej kategorii, "wybieralności", nie miał szans. Duda to był znakomity ruch Kaczyńskiego , przede wszystkim dlatego, że WYGRAŁ. A każdy z "naszych" miał małe szanse. I prezydentem jest dobrym. To, że Romaszewska namówiła go kiedyś do złego, jeżeli, nie znaczy, że PAD jest złym prezydentem. "Gdzie diabeł nie może, tam babę pośle". Jaki "diabeł" pracował nad Romaszewską? Do baby diabły wysyłają najczęściej diablicę.
Duda jest ogólnie dobrym prezydentem. W tym momencie atakowanie Dudy to dywersja, pytanie czym spowodowana. U jednych zapewne to intencjonalne, ale u innych może być chwilowym zanikiem zmysłu mądrości. Ale NA PEWNO w tym momencie jest to zło, nieważne czym spowodowane. Duda to teraz ostatni bastion, nawet jak miał, ma, czy będzie miał jakieś słabości. Łatwo się narzeka , jak się siedzi w gaciach przy klawiaturze i za nic nie odpowiada, można zgrywać zucha.
24-12-2023 [14:07] - Chatar Leon | Link: Andrzej Duda zrobił wiele
Andrzej Duda zrobił wiele rzeczy głupich. Swego czasu rozmawiałem z nim ze dwa, trzy razy może, odniosłem wrażenie, że jest to człowiek trochę asekurancki.
Natomiast veto do ustawy okołobudżetowej, wydłubanej przez POmatołów, nocnych włamywaczy i innych płaczliwych selfikowych rotacyjnych pajaców z telewizji śniadaniowej, jest jak najbardziej dobrym posunięciem.
24-12-2023 [15:06] - Andy51 | Link: W tym wypadku tak.
W tym wypadku tak.
24-12-2023 [14:34] - Ryan | Link: Najlepszy Prezydent w
Najlepszy Prezydent w historii Polski Bronisław Komorowski skrytykował weto PAD i zarzucił mu wypowiedzenie wojny. W związku z tym ten Mąsz Stanó rozpoczął naloty dywanowe. Chodzi oczywiście o trzepanie dywanów, bo Anka złamała trzepak w Budzie Ruskiej, opierając się o niego.
24-12-2023 [19:09] - Siberian Husky Dog | Link: Miarą skurwysyństwa i
Miarą skurwysyństwa i degeneracji tej podłej władzy schizola tuska i pułkownika bezpieczeństwa publicznego sienkiewicza jest to że wyrzucają z pracy Przemka Babiarza który popełnił zbrodnie publicznie przyznając że wierzy w Boga
24-12-2023 [19:42] - u2 | Link: A Sznuka nie wywalą? Raczej
A Sznuka nie wywalą? Raczej nie, bo to dobry znajomy tej żydowskiej sitwy, która dorwała się do merdiów :-) :-) :-)
24-12-2023 [20:18] - Siberian Husky Dog | Link: Nie rozumiem dlaczego to
Nie rozumiem dlaczego to "prawdziwy prezydent" trzaskowski nie chce podpisać tuskowi ustawy
24-12-2023 [23:25] - Siberian Husky Dog | Link: Chińska lornetka i Tusk
Chińska lornetka i Tusk
https://pbs.twimg.com/media/GCGgatZWsAAX4-e?format=png&name=small
25-12-2023 [14:42] - NASZ_HENRY | Link: Dobre Nowiny
Dobre Nowiny
@Andy&@ALL... zobaczcie: najpierw ustawa wiatrakowa, którą załatwiono na starcie, teraz zmiana w TVP, która zostanie załatwiona "procesowo". No i veto prezydenta do ustawy budżetowej, mała rzecz a cieszy. Wyjrzyjcie za okno słonko wschodzi a w nocy to i Wenus widać pomiędzy chmurami 😉
26-12-2023 [19:12] - Andy51 | Link: Fakt, cieszy.
Fakt, cieszy.