Przejdź do treści
Strona główna

menu-top1

  • Blogerzy
  • Komentarze
User account menu
  • Moje wpisy
  • Zaloguj

KPO nie dla Polski ale "Für Deutschland", Für Simens

Andy51, 08.12.2023
 
Hennig –Kloska to taki Kosiniak –Kamysz w spódnicy. Tak jak w 2013, Tusk wysłał Władka na najtrudniejszy odcinek, bycia twarzą podwyższenia wieku emerytalnego dla kobiet i mężczyzn, w przypadku kobiet  które były/są rolnikami z 55 na 67 lat, tak w tym wypadku, Tusk, znalazł frajerkę, która jest twarzą ustawy wiatrakowej, mówię o Hennig-Klosce.

Ta zagubiona kobieta, nie wie co firmowała, firmowała ustawę, która robi dobrze tylko Niemcom ( Simensowi), ale na pewno nie Polakom.

Cała seria koincydencji karze przypuszczać, że nic nie było przypadkowe.

Firma Simens mająca bardzo poważne kłopoty finansowe, dostaje nagle od jednego z komisarzy UE 5 mld. euro.

Nie wiadomo, kto tę ustawę napisał, bo nikt nie chce się przyznać do jej autorstwa, i przypuszczam, że PO i 2050 będą tak długo szukali, jak niektórzy poszukiwacze poszukują Atlantydy.

Okazuje się również, że śmigła do wiatraków, które mają być zainstalowane na polskich wiatrakach, nie muszą być nowe ale lekko wyeksploatowane,  tak ca. 2-3 lata.

Jest problem z tymi śmigłami, gdyż na razie nie ma ich jak utylizować, utylizacja jak na razie, odbywa się, poprzez zakopywanie śmigieł wiatrakowych.

W planach  koalicji PO i Polski 2050, w ustawie zmniejszono odległość `od zabudowań z 5000 do 300 m.

Chodziło o to, żeby na terenie Polski było jak najwięcej wiatraków. Byłoby naiwnością sądzić, że PO i 2050 ten myk zrobiły bezinteresownie.

Ale dzięki Bogu, dzięki czujności mediów i niektórych dziennikarzy, zrobił się rwetes, i wnioskodawcy musieli się wycofać z ustawy  w tym kształcie , w którym ją przedstawili.

Jeżeli do tego bigosu z ustawą o wiatrakach dodamy, że posłowie ją podpisywali, nie wiedząc co podpisują, jak przyznał poseł Scerba a do tego jeszcze, chcieli ją „przykleić” do ustawy o zamrożeniu cen energii, ustawy, na której Orlen stracił 5 mld. zł na swoich akcjach, widać jak na dłoni, jacy to „fachowcy” będą rządzić Polską. 

 Po prostu strach się bać.
 
 
  • Zaloguj lub zarejestruj się aby dodawać komentarze
  • Odsłony: 6205
u2

u2

08.12.2023 09:23

nie wie co firmowała
Wie doskonale. Co prawda sama tego nie napisała, nawet nie zrobiła tej rzekomej korekty do 300 metrów, jak kłamała na wizji, ale z całą premedytacją podrzuciła tego antypolskiego knota na Wiejską, który otrzymała od Borysława B. To Niemka z pochodzenia i polskość dla niej to nienormalność.
PS. W kłamstwie nie dorównuje jeszcze dr Kopatsch, ale jest blisko.
Andy51

Andy51

08.12.2023 13:17

Dodane przez u2 w odpowiedzi na nie wie co firmowała

Zostaje jedna niewiadoma, ile wzięła?
u2

u2

08.12.2023 13:20

Dodane przez Andy51 w odpowiedzi na Zostaje jedna niewiadoma, ile

Jako Niemka z pochodzenia działa z pobudek patriotycznych. Bynajmniej nie propolskich. To niemiecka patryjotka.
Chatar Leon

chatar Leon

08.12.2023 09:59

Skąd to zdziwienie?
Sprawa przekrętu z tak zwanym KPO jest wiadoma od trzech lat. Pisałem tutaj o tym nie raz.
Wiadomo, że większość pieniędzy w ramach KPO ma służyć celom "przeciwdziałania ociepleniu klimatu", "zielonej transformacji" czy jak oni tam to nazywają (czyli właśnie między innymi sponsorowaniu niemieckiego złomu wiatrakowego i innym tego rodzaju przekrętom).
Mało tego! W ramach tego przekrętu Polska musiała zobowiązać się do "kamieni milowych" czyli - powiedzmy wprost - drakońskich represji wobec obywateli typu dodatkowe podatki, ograniczenie prywatnego transportu itd.
Można dziwić się jedynie zidioceniu ludzi.
No ale:
- jeżeli ktoś kupił bajkę o strasznej pandemii, zarażających lasach oraz zbawieniu przez cudowną szczepionkę,
- potem kupił bajkę o tym że gospodarka w pandemii ma się idealnie,
- potem kupił bajkę o tym że gospodarka ma się tak idealnie, że trzeba ją odbudowywać,
- a potem kupił bajkę, że w ramach odbudowy gospodarki mamy zrezygnować z prywatnych samochodów (bo inaczej matka ziemia nie wytrzyma i się zesra),
to kupi każdą następną brednię. Na przykład że wprowadzenie małżeństw pederastów oziębi klimat.
Roz Sądek

Roz Sądek

08.12.2023 11:03

Dodane przez Chatar Leon w odpowiedzi na Skąd to zdziwienie?

@Chatar Leon
Można dziwić się jedynie zidioceniu ludzi.
- jeżeli ktoś kupił bajkę o strasznej pandemii,
itd, itp
======
Czy bierze Pan pod uwagę, że to nie ogół ludzi zidiociał, ale to z Panem jest coś nie teges? Posłali Was by anektować Ziemię, a softu od roku nie potrafią Wam wymienić.?
BTW, kolejka na trwające teraz w grudniu szczepienia wydłużyła się z 5 dni do ok. 2 tygodni; udało mi się zapisać na 21.12.
Chatar Leon

chatar Leon

08.12.2023 12:13

Dodane przez Roz Sądek w odpowiedzi na @Chatar Leon

@Rozsmrodek
A płeć już sobie wybrałeś?
Alina@Warszawa

Alina@Warszawa

08.12.2023 12:58

Dodane przez Roz Sądek w odpowiedzi na @Chatar Leon

[11:03] - Roz Sądek 
Zanim się zaszczepisz
- obejrzyj i przeczytaj komentarze pod filmem https://banbye.com/watch…
- przeczytaj co się stało ze zbyt dociekliwą Francuzką, komentarze szczególnie https://topcor-ru.transl…;
- "Nowy szczep, więc się szczep. Czyli jak propaganda wygrywa z rozsądkiem. Jerzy Jaśkowski" 
Jeśli mimo to się zaszczepisz, to nie zapomnij o napisaniu testamentu i dyspozycji na wypadek śpiączki, śmierci mózgowej, pobierania organów, Zdrowia życzę.
Andy51

Andy51

08.12.2023 13:21

Dodane przez Alina@Warszawa w odpowiedzi na Zanim się zaszczepisz

Pojechałaś po bandzie.
Ryan

Ryan

08.12.2023 17:25

Dodane przez Alina@Warszawa w odpowiedzi na Zanim się zaszczepisz

Ile osób zmarło bo się zaszczepiło a ile osób zmarło bo się nie zaszczepiło
​Ktoś coś?
u2

u2

08.12.2023 17:39

Dodane przez Ryan w odpowiedzi na Ile osób zmarło bo się

Ile osób zmarło bo się zaszczepiło
Wśród 42 586 zmarłych z powodu COVID-19 niezaszczepionych było 41 699
W grupie wiekowej od 11 lat z powodu COVID-19 zmarło 42 586 osób, w tym 41 699 niezaszczepionych - wynika z badań ekspertów NIZP PZH – PIB dotyczących m.in. ryzyka zgonu z powodu COVID-19 zaszczepionych i niezaszczepionych. Naukowcy wzięli pod uwagę czas od 1 stycznia 2021 do 10 października 2021 r.
[...]
W grupie w wieku 31-40 lat z 356 zmarłych zaszczepionych było 5; w grupie 1034 osób w wieku 41-50 lat - 8; wśród 2627 zmarłych w wieku 51-60 lat - 13 zaszczepionych; w grupie 10 339 zmarłych w wieku 61-70 lat - 70; w grupie 13 177 zmarłych w wieku 71-80 lat - 208; a wśród 14 943 powyżej 80 lat - 583 zaszczepionych.
Dec 12, 2021
https://www.termedia.pl/…
Jabe

Jabe

08.12.2023 17:46

Dodane przez u2 w odpowiedzi na Ile osób zmarło bo się

Z przy­toczonych danych nie sposób wniosko­wać o sku­tecz­ności specy­fików zwanych szcze­pion­kami.
u2

u2

08.12.2023 17:53

Dodane przez Jabe w odpowiedzi na Z przy­toczonych danych nie

Można wywnioskować, tylko trzeba umieć wnioskować logicznie, a nie po kuń-fiarsku.
Hornblower

Hornblower

08.12.2023 18:47

Dodane przez u2 w odpowiedzi na Ile osób zmarło bo się

Nie ma ŻADNYCH danych na temat liczby osób zmarłych z powodu zakażenia wirusem Covid. Są dane na temat zgonów osób zakażonych wirusem Covid. Nawet te dane są nierzetelne i zakłamane.
Wytyczne dotyczące kodowania zgonów związanych z epidemią koronawirusa wywołującego COVID-19 na podstawie rekomendacji WHO z dnia 18.04.2020r. stwierdzały, że:
W związku z trudnościami interpretacyjnymi poprzednich zaleceń zgłaszanymi przez różne kraje, Światowa Organizacja Zdrowia (WHO) opublikowała dnia 18 kwietnia 2020r. „Międzynarodowy przewodnik do orzekania i kodowania zgonu spowodowanego COVID-19”, w którym ponownie rekomenduje stosowanie dwóch zaproponowanych wcześniej kodów. do określania wyjściowej przyczyny zgonu z powodu COVID-19 (ICD-10 Version:2019):
1. U07.1 COVID-19 – gdy wirus SARS-CoV-2 jest zidentyfikowany na podstawie badania laboratoryjnego (badanie molekularne metodą RT-PCR), przypadki potwierdzone zgodnie z definicją przypadków chorób zakaźnych na potrzeby nadzoru epidemiologicznego
2. UO7.2 COVID-19 – gdy wirus jest niezidentyfikowany, a COVID-19 został rozpoznany na podstawie objawów klinicznych lub kryteriów epidemiologicznych, natomiast wynik badania laboratoryjnego jest niejednoznaczny lub niedostępny.
Czyli przyczynę zgonu z powodu Covid można było wpisać każdej zmarłej osobie, która miała pozytywny test, oraz każdej osobie, która nie miała co prawda zrobionego testu i potwierdzonego czymkolwiek zakażenia, ale COVID-19 "został rozpoznany na podstawie objawów klinicznych lub kryteriów epidemiologicznych". Oczywiście bez względu na to, jaka była faktyczna przyczyna zgonu. Zważywszy na to, że za każdym pacjentem z Covid potwierdzonym nawet najbardziej wadliwym testem lub u którego Covid rozpoznano "na podstawie objawów klinicznych lub kryteriów epidemiologicznych" szły dla szpitali i personelu medycznego grube pieniądze, no to nic dziwnego, że statystyki puchły.
No i drugie dno. Covid stał się uniwersalnym wytłumaczeniem każdego zgonu, nawet wynikającego z błędów, zaniechań czy zaniedbań. W każdym przypadku nie ma pytań czy problemów - no bo Covid.
Więc nie podpieraj się statystykami tworzonymi przez reżyserów i wykonawców tej "pandemii".
u2

u2

08.12.2023 19:04

Dodane przez Hornblower w odpowiedzi na Nie ma ŻADNYCH danych na

Baju, baju.
Dla pacjentów będących w chorobie lekarz stwierdzający zgon jest obowiązany stwierdzić przyczynę zgonu.
Kaczysta

Kaczysta

08.12.2023 17:51

Dodane przez Alina@Warszawa w odpowiedzi na Zanim się zaszczepisz

Pani Alina, antyszczepionkowczyni z W-wy postanowiła zagadać do małej dziewczynki, która siedziała w kolejce do lekarza i przeglądała ulotkę o szczepionkach:
- Czy chciałabyś posłuchać dziewczynko o szkodliwości szczepionek?
- Bardzo chętnie - odpowiedziała - to interesujący temat. Mam jednak wcześniej do pani pytanie: Jak to się dzieje, że koń, krowa i jeleń jedzą to samo czyli trawę, jeleń wydała małe suche kuleczki, krowa duże, płaskie rzadkie placki a koń wysuszone klumpy? Potrafi mi to pan wytłumaczyć co jest tego przyczyną?
- Nie mam najmniejszego pojęcia - odpowiedziała Pani Alina że stołecznego miasta W-wy
Na to dziewczynka:
- Czy czuję się pani zatem naprawdę wystarczająco kompetentną by rozmawiać o wirusologii, biochemii i medycynie skoro temat zwykłego gówna przekracza pani możliwości?
Alina@Warszawa

Alina@Warszawa

08.12.2023 19:06

Dodane przez Kaczysta w odpowiedzi na Pani Alina,

Pani Alina z Warszawy dziwi się tylko, że jest jakiś Kaczysta, który wydala swoje ekskrementy na NB. Pani Alina ostatnio gościła kaczki biegusy w swoim ogrodzie. Te zeżarły prawie wszystkie ślimaki i wydalały wszystko jak trzeba, nie kalając cudzych komputerów ...
Kaczysta

Kaczysta

08.12.2023 19:10

Dodane przez Alina@Warszawa w odpowiedzi na Pani Alina z Warszawy dziwi

czyli jednak znasz sie na gooownach
Alina@Warszawa

Alina@Warszawa

08.12.2023 20:49

Dodane przez Kaczysta w odpowiedzi na czyli jednak znasz sie na

Gdzież mi tam do mistrza Kaczysty ....
Darek65

Darek

08.12.2023 14:28

Dodane przez Roz Sądek w odpowiedzi na @Chatar Leon

Chcesz się szczepić, to się szczep. To Twoja wolna wola i nikomu nic do tego. Jeśli jednak kogoś się zmusza do wątpliwej jakości szczepień, to czy to jest wolność ?
u2

u2

08.12.2023 14:45

Dodane przez Darek65 w odpowiedzi na Chcesz się szczepić, to się

Kłamiesz. Nikt nie zmusza do szczepień przeciwko grypie.
Darek65

Darek

08.12.2023 15:10

Dodane przez u2 w odpowiedzi na Kłamiesz. Nikt nie zmusza do

Covid, to nic innego, jak jakaś odmiana grypy. Zapomniałeś to wycie o przymusowych szczepieniach ? A przecież nie tak dawno, to było. Na szczęście Ukraińcy przybyli i zlikwidowali "pandemię" .
u2

u2

08.12.2023 17:12

Dodane przez Darek65 w odpowiedzi na Covid, to nic innego, jak

Wycie to nie jest obowiązek szczepień. Na NB są osoby, które nie zaszczepiły się np. Kaczysta, które uważają antyszczepionkowy ruch za skrajny debilizm.
Darek65

Darek

08.12.2023 19:29

Dodane przez u2 w odpowiedzi na Wycie to nie jest obowiązek

Debilem, to jesteś TY, bo używasz określenia antyszczepionkowcy wobec ludzi, którzy nie chcieli szczepienia na covid,a nie w ogóle szczepień.
u2

u2

08.12.2023 19:44

Dodane przez Darek65 w odpowiedzi na Debilem, to jesteś TY, bo

Debilem, to jesteś TY
Zaraz, zaraz. Robisz diagnozy zdalnie ? Widać wykwalifikowany psychiatra z ciebie :-) :-) :-)
PS. To że Kaczysta uważa ruch antyszczepionkowy za skrajny debilizm to nie lekarska diagnoza tylko jego prywatny pogląd, do którego ma pełne prawo. Podobnie osobiście uważam ruch 4+ literek za skrajne wynaturzenie i mam do tego prawo (póki co, kiedy jeszcze nie wprowadzono zmiany w kodeksie karnym penalizującą taką krytykę jako mowę nienawiści). Ale gdybym twierdził, że "Darek65" znany z imienia i nazwiska jest debilem to jednak opierałbym się na certyfikowanych badaniach lekarskich, a nie na swoim widzimisię. To są proste sprawy.
Darek65

Darek

08.12.2023 21:29

Dodane przez u2 w odpowiedzi na Debilem, to jesteś TY

Nie dorabiaj ideologii do sran...a. Masz prawo do swoich poglądów, nigdy tego nie kwestionowałem, ale przestań ludzi szufladkować i wmawiać kto jest kim. Odnoś się do tego, co ktoś pisze. Tu 3 -cia część na temat edukacji. Myślę, że z ciekawością poczytasz, a później możemy podyskutować.
https://pch24.pl/problem…

Stronicowanie

  • Wszyscy 1
  • Wszyscy 2
  • Wszyscy 3
  • Następna strona
  • Ostatnia strona
Andy51
Nazwa bloga:
Trójmiejskie spojrzenie
Zawód:
mgr zarządzania
Miasto:
Sopot

Statystyka blogera

Liczba wpisów: 1, 571
Liczba wyświetleń: 8,080,743
Liczba komentarzy: 17,827

Ostatnie wpisy blogera

  • Tusk dostał fiksum-dyrdum
  • Oszuści z PO okradają dzieci chore onkologicznie
  • Prezent dla Niemców od Nowackiej w 80 rocznicę wyzwolenia ob

Moje ostatnie komentarze

  • Smutna prawda.
  • Czyżby?
  • Masz rację

Najpopularniejsze wpisy blogera

  • ​Czy agent Stasi „Oscar” na Pomorza to Donald Tusk?
  • Sfałszowne wybory, dlaczego Polacy nie wychodzą na ulice ?
  • ​UB czyli Urban o Bartoszewskim

Ostatnio komentowane

  • Andy51, Smutna prawda.
  • Andy51, Czyżby?
  • Andy51, Masz rację

Wszystkie prawa zastrzeżone © 2008 - 2025, naszeblogi.pl

Strefa Wolnego Słowa: niezalezna.pl | gazetapolska.pl | panstwo.net | vod.gazetapolska.pl | naszeblogi.pl | gpcodziennie.pl | tvrepublika.pl | albicla.com

Nasza strona używa cookies czyli po polsku ciasteczek. Do czego są one potrzebne może Pan/i dowiedzieć się tu. Korzystając ze strony wyraża Pan/i zgodę na używanie ciasteczek (cookies), zgodnie z aktualnymi ustawieniami Pana/i przeglądarki. Jeśli chce Pan/i, może Pan/i zmienić ustawienia w swojej przeglądarce tak aby nie pobierała ona ciasteczek. | Polityka Prywatności

Footer

  • Kontakt
  • Nasze zasady
  • Ciasteczka "cookies"
  • Polityka prywatności