Przejdź do treści
Strona główna

menu-top1

  • Blogerzy
  • Komentarze
User account menu
  • Moje wpisy
  • Zaloguj

Niestety, za układ medialno-własnościowy odpowiada PAD

Andy51, 03.10.2023
PAD jest „moim” prezydentem, prezydentem,  na którego głosowałem, i w ograniczonym zakresie szanuje. Co znaczy ograniczony zakres, otóż to. że zawetował ustawę medialną i ustawy prawnicze w 2017 r.

Otóż w krajach zachodnich ( Niemcy, Francja i np. USA) , jest nie do pomyślenia, żeby podmiot zagraniczny  miał więcej niż 30% udziału w mediach.

W Polsce największa szczujnia medialna, która de facto jest antyrządową partią, (TVN), nie ma w ogóle kapitału polskiego a tylko amerykański, to samo z Onetem ( niemiecko- szwajcarski), który jest również  antyrządową szczujnią.

Kiedy w 2021 r.  PAD zawetował ustawę medialną mówił: Odmawiam podpisania nowelizacji ustawy o radiofonii i telewizji i kieruję ją do Sejmu do ponownego rozpatrzenia. Podzieliłem zdanie większości rodaków, z którymi rozmawiałem, że kolejna niepokojąca, czy jątrząca sprawa, kolejne spory nie są nam potrzebne.

Nie ma bardziej jątrzącej telewizji niż TVN , czy PAD słuchał babci Zosi, która już narobiła dosyć szkód przy ustawach prawniczych, czy miał coś obiecane od Amerykanów, tego nie wiem, ale moim zdaniem sprawa jest co najmniej  podejrzana?

Reasumują dalej około 70% mediów, portali społecznościowych jest w rękach obcych, które karmią nienawiścią, stąd chamskie hasło opozycji, ***** ***, które nie spotyka się z potępieniem przez niemieckiego gauleitera Tuska , powoduje jeszcze większe wzmożenie hołoty i szumowin, do których dołączają się ludzie, które same siebie uważają za elity.
 
https://www.prezydent.pl/aktualnosci/wydarzenia/prezydent-zawetowal-ustawy-o-radiofonii-i-telewizji,
 
 
  • Zaloguj lub zarejestruj się aby dodawać komentarze
  • Odsłony: 3260
u2

u2

03.10.2023 09:55

(TVN), nie ma w ogóle kapitału polskiego a tylko amerykański
Amerykanie przejęli polskie aktywa. Wcześniej te aktywa zostały ukradzione z FOZZ, czyli z polskiego budżetu.
Andy51

Andy51

03.10.2023 12:01

Dodane przez u2 w odpowiedzi na (TVN), nie ma w ogóle

Zamienił stryjek siekierkę na kijek.
Es

Es

03.10.2023 11:06

Dopóki system wyłaniania kandydatów pozostanie w obecnej formie, będziemy się budzić z ręką w.. . Jeśli ktoś na parę tygodni przed wyborami wyciąga kandydata jak królika z kapelusza i bez żadnej społecznej weryfikacji podsuwa jako bezdyskusyjnie najbardziej godnego, to mamy później takie kwiatki.
Andy51

Andy51

03.10.2023 12:02

Dodane przez Es w odpowiedzi na Dopóki system wyłaniania

Niech wyciąga sobie kogo chce, w ostateczności decydują wyborcy.
Es

Es

03.10.2023 12:09

Dodane przez Andy51 w odpowiedzi na Niech wyciąga sobie kogo chce

@Andy
Naprawdę twierdzisz, że ci ktorzy stawiali krzyżyk przy nazwisku Duda wiedzieli na kogo głosują?
Alina@Warszawa

Alina@Warszawa

03.10.2023 12:34

Dodane przez Es w odpowiedzi na @Andy

Ci "stawiający" na PAD nie mieli wielkiego wyboru - drugi był Bronek samuraj .... 
Wychodzi na to, że Polacy jedyne co mogli, to wybrać sobie chudszą Żydówkę na pierwszą damę.
Andy51

Andy51

03.10.2023 15:56

Dodane przez Alina@Warszawa w odpowiedzi na Ci "stawiający" na PAD nie

Na to wygląda.
Andy51

Andy51

03.10.2023 12:36

Dodane przez Es w odpowiedzi na @Andy

Tego nie wiem.
AŁTORYDET

AŁTORYDET

03.10.2023 11:28

Przecież, całkiem niedawno PAD spotkał się z Davidem Zasłavem, właścicielem TVN. Po tym, TVN wyraźnie złagodził kurs wobec Prezydenta. Warto przypomnieć, że PAD zainicjował korektę rządu Beaty Szydło, doprowadzając do dymisji Premier i ministrów MSZ, MOŚ MON i wzmocnienia Gowina. Czaputowicz nie przechodził akurat z tragarzami Ujazdowskimi.
Andy51

Andy51

03.10.2023 12:03

Dodane przez AŁTORYDET w odpowiedzi na Przecież, całkiem niedawno

Nie wiem, może tak było.
u2

u2

03.10.2023 12:09

Dodane przez AŁTORYDET w odpowiedzi na Przecież, całkiem niedawno

TVN wyraźnie złagodził kurs wobec Prezydenta
Jak PAD zaczynał pierwszą kadencję to pierwszego wywiadu udzielił dla TVN, bo był wdzięczny za promocję w programie kawa na ławę. A karierę polityczną zaczynał od UD/UW.
Trudno oczekiwać od Amerykanów, którzy przejęli aktywa warte miliardy, aby zrezygnowali ze spółki, która przynosi im profity. W dodatku taka prymitywna agitka w TVN świadczy o tzw. wolności słowa w Bolanda i jak by szamani z Wiertniczej nie zaklinali rzeczywistości to swoimi kłamstwami pomagają Dobrej Zmianie w rządzeniu. Właśnie leci w TVP serial pt. Jak oni kłamią. Warto oglądać.
Darek65

Darek

03.10.2023 14:20

No patrzcie Państwo, znowu rewolucja zjada swoje dzieci :) A taki był nowoczesny i hamerykański ten Duda. I żonę ma reprezentacyjną. Pytanie tylko kogo ona reprezentuje ? :)
MFW

MFW

03.10.2023 15:24

Ktoś, kto śledzi od dluższego czasu  sytuację geopolityczną i polska politykę powinien zauważyć, że kandydatura A. Dudy w wyborach w 2015 roku nie byla autorskim pomysłem J. Kaczyńskiego, ale zostala mu ona przedstawiona przez administrację B.H.Obamy.
Po klesce w 2013 roku amerykańskiej polityki resetu z Rosją, USA potrzebowaly zmiany ukladu władzy w Polsce(odsunięcia od wladzy opcji szkopsko kacapskiej) i ulokowania pod żyrandolem osoby mogącej być swoistym "bezpiecznikiem" dla J. Kaczynskiego  "niesterowalnego" tak jak Jego śp. Brat(prezydenta, który będzie wetowal niekorzystne dla USA ustawy(przykladem jest weto dla  lex TVN a takze też inne glośne weta zgodne z interesami Izraela i żydostwa w USA i na swiecie).
W zamian za uleglość zaproponowali wsparcie PIS-u w wyborach parlamentarnych(afera podsłuchowa).
Po zmianie administracji prezydenckiej w USA, kiedy w styczniu 2017 roku  fotel prezydenta objął D.Trump, J. Kaczyński udzielil 27.01.2017 roku wywiadu, w którym ujawnil, że administracja B.H. Obamy wywierala na niego naciski:
"bo na mnie naciskano tutaj bardzo w sprawach, które nie powinny rządu amerykańskiego w najmniejszym stopniu interesować." 
Andy51

Andy51

03.10.2023 15:59

Dodane przez MFW w odpowiedzi na Ktoś, kto śledzi od dluższego

Ciekawe wiadomości, nie wiedziałem o nich.
spike

spike

03.10.2023 21:10

Dodane przez Andy51 w odpowiedzi na Ciekawe wiadomości, nie

@Andy
Coś podobnego też słyszałem w odpowiedzi Prezesa, dla nas nie było problemu, bo kandydat A.Duda był z otoczenia Prezydenta.
Ogólnie oceniając Prezydenta, można powiedzieć że dobrze reprezentował Polskę, jakby nie te wpadki z vetem i jego poprawki pod szemraną opozycję, czym swoich wyborców "trochę" zawiódł, to by można powiedzieć, że był godnym Prezydentem Polski.
Co do samych wyborów między Bronkiem a Dudą, było coś podobnego przy wyborze Wałęsy, który w kolejnych wyborach maił poparcie pary % i znowu z deszczu pod alkoholową rynnę.
spike

spike

03.10.2023 21:14

Dodane przez spike w odpowiedzi na @Andy

PS.
Co do samych obcych mediów, PiS jak musiał je zostawić, trudno, ale mógł im ograniczyć licencje, zabierając publicystykę polityczną, dzienniki, niech zarabia tylko na reklamach.
Andy51

Andy51

04.10.2023 10:10

Dodane przez spike w odpowiedzi na @Andy

Generalnie zgadzam się z Tobą, ale o niezrozumiałych ruchach Prezydenta, trzeba mówić, chodzi mi o weta.
Es

Es

04.10.2023 10:37

Dodane przez spike w odpowiedzi na @Andy

@spike
" A.Duda byl z otoczenia Prezydenta" Zapewne z powodu tego " otoczenia" dostaliśmy Joaninę z wszelkimi tego późniejszymi aż do teraz i ciągle narastającymi konsekwencjami.
" Byl godnym prezydentem" , tylko" trochę zawiódł" 
Zawiódł w najwazniejszych, najbardziej znaczących dla Polski  momentach, wiec co nazywasz " godnym" reprezentowaniem. Pilnowanie żyrandola?Jak dla mnie w cementowaniu starego ubeckiego systemu władzy ma zasługi niczym nie ustępujące kwaśniewskiemu. 
" ....wyborow między Bronkiem a Dudą" - lata i doświadczenia mijały i Polacy nie wyciągnęli żadnych wniosków. Lata nadal mijają i tych wniosków nadal nie ma . Znowu będzie trzeba wybierać między kolejnym bronkiem a kolejnym dudą. Ponieważ " naszego " kandydata na kandydata poznamy miesiąc przed wyborami . Jak tylko prezes wstanie któregoś ranka i skonstatuje, że już czas wyiagnąć następnego królika z kapelusza. I tyle będzie tych naszych "wyborów".
Pozostaje pytanie: kto do tego kapelusza wcześnie zabezpieczy odpowiedni "wsad".
spike

spike

04.10.2023 18:46

Dodane przez Es w odpowiedzi na @spike

@Es
Nie ma państwa na świecie, w którym kandydat na prezydenta, nie byłby "wyciągnięty z kapelusza".
Można powiedzieć, że raz nam się udało mieć Prezydenta godnego tego urzędu, był nim Lech Kaczyński, ale też nie wiemy jakby zdecydował np. w kwestii reformy sądów, czy "lex TVN", nie jesteśmy tak silni, by w pełni decydować o swoim losie, bez poparcia zewnętrznego nic nie zrobimy, nawet tak duże i silne USA, bez takich państewek jak Polska, miałby trudności.
Z prezydentem podobnie jak z rodzicami, nie każdy ma idealnych, należy docenić co dał los.
Weźmy przykład, przechodzi reforma sądownictwa, jaka byłby reakcja UE, z pewnością dużo gorsza dla Polski, niż obecnie, podobnie byłoby z relacjami z USA.
Problem Polski nie jest jakiego mamy prezydenta, a jaką mamy opozycję, tu jest nasz największy problem, oni czują się bezkarni, więc nie kryją się w działaniach antypolskich, słychać to w ich antypolskich wystąpieniach w parlamencie UE, a bezczelność brukselskiego lewactwa pod wodzą Berlina, jest jawne wrogie działanie do tego stopnia bezczelne, że bezkarnie mogą wystawić swojego kandydata na premiera - Tuska, który był antypolski i taki będzie, wszystko co polskie, godzące w interesy Niemiec, zostanie zatrzymane, zlikwidowane, jak CPK, gazoporty, rurociąg, a-elektrownia, etc., Orlen, nawet o tym mówią bez krępacji.
Więc co jest gorsze, "wątpliwy" prezydent czy szemrana TW opozycja ?
Es

Es

04.10.2023 19:44

Dodane przez spike w odpowiedzi na @Es

@spike
 Kandydatów na kandydata na prezydenta, kierownictwo PISpowinno przedstawiać  na rok przed wyborami co najmniej. Tylko tak można zweryfikować przydatność każdego z nich i wystawić najlepszego. Co na temat Dudy przed wyborami wiedział przeciętny wyborca z tej strony politycznych sympatii. Tyle że ma na niego głosować, żeby Bronek nie wygrał?
Dla Polski wystarczy, że o bigosie nie będzie bajdurzył?
u2

u2

03.10.2023 17:30

Dodane przez MFW w odpowiedzi na Ktoś, kto śledzi od dluższego

wsparcie PIS-u w wyborach parlamentarnych(afera podsłuchowa)
Wątpliwe, aby USA w jakikolwiek sposób uczestniczyło w podsłuchiwaniu pełomafii. Prawda jest zapewne prostsza. Wkurzony biznesmen, zwany królem węgla, po prostu chciał się dowiedzieć dlaczego pełomafia zniszczyła mu biznes.
Jabe

Jabe

03.10.2023 17:57

Dodane przez u2 w odpowiedzi na wsparcie PIS-u w wyborach

Ciekawość go zgubiła, ot co!
Andy51

Andy51

03.10.2023 18:17

Dodane przez u2 w odpowiedzi na wsparcie PIS-u w wyborach

Zamieszane są  zawsze USA, albo Kaczyński.
Andy51

Andy51

04.10.2023 10:11

Dodane przez u2 w odpowiedzi na wsparcie PIS-u w wyborach

Wg. mnie to jest proste, konkurencja dała więcej.
Czesław2

Czesław2

03.10.2023 18:49

Dodane przez MFW w odpowiedzi na Ktoś, kto śledzi od dluższego

@MFW Ciekawe, kto o tym wiedział. A teraz kandydatów na posłów kto ( oczywiście z poza Polski) rekomenduje? Oczywiście, nie pozostawiając pola manewru.

Stronicowanie

  • Wszyscy 1
  • Wszyscy 2
  • Następna strona
  • Ostatnia strona
Andy51
Nazwa bloga:
Trójmiejskie spojrzenie
Zawód:
mgr zarządzania
Miasto:
Sopot

Statystyka blogera

Liczba wpisów: 1, 571
Liczba wyświetleń: 8,080,751
Liczba komentarzy: 17,827

Ostatnie wpisy blogera

  • Tusk dostał fiksum-dyrdum
  • Oszuści z PO okradają dzieci chore onkologicznie
  • Prezent dla Niemców od Nowackiej w 80 rocznicę wyzwolenia ob

Moje ostatnie komentarze

  • Smutna prawda.
  • Czyżby?
  • Masz rację

Najpopularniejsze wpisy blogera

  • ​Czy agent Stasi „Oscar” na Pomorza to Donald Tusk?
  • Sfałszowne wybory, dlaczego Polacy nie wychodzą na ulice ?
  • ​UB czyli Urban o Bartoszewskim

Ostatnio komentowane

  • Andy51, Smutna prawda.
  • Andy51, Czyżby?
  • Andy51, Masz rację

Wszystkie prawa zastrzeżone © 2008 - 2025, naszeblogi.pl

Strefa Wolnego Słowa: niezalezna.pl | gazetapolska.pl | panstwo.net | vod.gazetapolska.pl | naszeblogi.pl | gpcodziennie.pl | tvrepublika.pl | albicla.com

Nasza strona używa cookies czyli po polsku ciasteczek. Do czego są one potrzebne może Pan/i dowiedzieć się tu. Korzystając ze strony wyraża Pan/i zgodę na używanie ciasteczek (cookies), zgodnie z aktualnymi ustawieniami Pana/i przeglądarki. Jeśli chce Pan/i, może Pan/i zmienić ustawienia w swojej przeglądarce tak aby nie pobierała ona ciasteczek. | Polityka Prywatności

Footer

  • Kontakt
  • Nasze zasady
  • Ciasteczka "cookies"
  • Polityka prywatności