Witaj: Niezalogowany | LOGOWANIE | REJESTRACJA
Oprócz matki, popychacza, winnym śmierci Kamilka jest sąd
Wysłane przez Andy51 w 09-05-2023 [09:34]
Tragedii , która rozegrała się w Częstochowie można było uniknąć. A wystarczyło, żeby sędziowie z „Wolnych Sądów” w tym wypadku z Sądu Rejonowego w Częstochowie wydz. Spraw Rodzinnych przychylił się do wniosku MOPS-u w Częstochowie
MOPS wnioskował o to jeden raz w 2022 roku, wtedy sąd stwierdził, że nie ma podstaw do odebrania dzieci rodzicom. W 2020
W tym roku małoletni przebywał na ulicy samodzielnie. Sąd wszczął sprawę z urzędu, żeby zbadać sytuację rodziny i wtedy również nie znalazł podstaw do podjęcia dalej idących kroków, w tym do odebrania dzieci.
Niestety, ale muszę użyć nieparlamentarnych słów. Czy te k***y w togach mając łańcuch w polskim orłem i ponoć orzekające w imieniu RP odpowiedzą za śmierć niewinnego dziecka, przecież ponoszą pośrednio winę, za jego śmierć.
Tę kobietę nie można nazwać matką, to jakaś suka, która miła sześcioro dzieci z różnymi mężczyznami, którzy korzystali z okazji gdy mieli chęć sobie „pociupciać’.
Krew się we mnie gotuje, gdy pomyślę, co ta patologia robiła z tym dzieckiem, powstrzymuje się, żeby nie pisać wulgaryzmów, na temat tego bandyty, ale też o suce, która patrzyła jak jej popychacz znęca się nad jej dzieckiem.
Rodzi się pytanie, jakie instytucje państwa zawiodły? Odpowiedź wydaje się prosta, MOPS zachował się prawidłowo, ale Sąd Rodzinny w Częstochowie poniżej wszelkiej krytyki.
Sędziowie są ponoć niezawiśli i samorządni, ale może min. Ziobro coś wymyśli, żeby te składy sędziowskie, które nie zgodziły się na zabranie patologii dziecka, odpowiedzą w jakiś sposób.
https://interwencja.polsatnews.pl/reportaz/2023-04-17/katowal-8-letniego-kamila-bil-przypalal-polewal-wrzatkiem/
https://wpolityce.pl/spoleczenstwo/645592-nie-zyje-osmiolatek-maltretowany-przez-ojczyma
Komentarze
09-05-2023 [10:04] - sake3 | Link: Proszę zapytać LIsa,Owsiaka
Proszę zapytać LIsa,Owsiaka,posłów opozycji.Odpowiadają zgodnym chórem-winny jest PiS.Wyrok wydali ,wkrótce do tych oskarżonych przez ,,autorytety'' dołaczy Kościół i katolicy.
09-05-2023 [13:03] - Andy51 | Link: Opętani z nienawiści do PiS
Opętani z nienawiści do PiS
op
09-05-2023 [10:13] - Pani Anna | Link: Rozumiem gniew, ale proszę
Rozumiem gniew, ale proszę się nie rozpędzać. Nie ma takiego państwa, ani takich instytucji, które zapobiegłyby wszelkim nieszczęściom i patologii tego świata. Odebranie dziecka to poważna sprawa, nie chcemy też takich sytuacji, jakie mają miejsce w Niemczech, gdzie Jugendamt interweniuje, gdy sąsiedzi zgłaszają płacz niemowlęcia z powodu kolki...
A winny jest sprawca, nikt zdrowy na umyśle nie jest w stanie przewidzieć takiego bestialstwa.
09-05-2023 [11:50] - Alina@Warszawa | Link: Dokształciła się [10:13] -
Dokształciła się [10:13] - Pani Anna już z husarów? To teraz przerzuciła się na pitolenie o cudzych dzieciach?
09-05-2023 [13:09] - sake3 | Link: W tym przypadku pani Anna ma
W tym przypadku pani Anna ma rację.Nie ma takiego państwa gdzie podobne nieszczęścia nie zdarzają się.Ma też rację w sprawie działalności placówek opieki społecznej nad dziecmi i młodocianymi.w Niemczech.Przerzucanie się odpowiedzialnością za smierć tego biednego dziecka nic nie daje jeśli nie zastanowimy się skąd biora się tacy rodzice jak ta para.Co powoduje taką agresję wobec dzieci? Nie wystarczy skontrolować działalność MOPS-ów,sądów rodzinnych,placówek pomocowych w celu znalezienia uchybień.
09-05-2023 [14:26] - Andy51 | Link: To nie chodzi o to żeby się
To nie chodzi o to żeby się przerzucać odpowiedzialnością, sprawę trzeba dogłębnie zbadać, a winnych zaniedbań ukarać.
09-05-2023 [13:04] - Andy51 | Link: Nie w tym wypadku winny jest
Nie w tym wypadku winny jest Sąd, który nie zgodził się na odebranie dziecka tej patologicznej rodzinie.
09-05-2023 [13:55] - Pani Anna | Link: @Andy
@Andy
Jasne, do następnego razu, kiedy podniesie Pan krzyk, że sąd odebrał komuś niesłusznie dziecko, które następnie zostało zakatowane w rodzinie zastępczej. Był taki przypadek. Zawsze winny jest sprawca, obojetnie czy to rodzic, opiekun w domu dziecka, czy konkubent matki.
09-05-2023 [14:24] - Andy51 | Link: Niech Pani wierzy, że nic
Niech Pani wierzy, że nic takiego z mojej strony nie będzie, to jest Pani supozycja.
09-05-2023 [11:55] - spike | Link: Sędziowie ponoszą
Sędziowie ponoszą odpowiedzialność, ale do tego rękę przykładają wszelkiej maści psychologowie i psychiatrzy, których opinia najczęściej wypływa na wyroki sądu.
Dotyczy to w podobnych sprawach jak ten przypadek, a najczęściej wszelkiej maści dewiantów, którzy potrafią się skutecznie maskować, chodzić na terapię, by zostać przedterminowo zwolnionym, a na wolności mordują i gwałcą.
Rodzi się pytanie, dlaczego nie ma mechanizmów kontrolnych, które by weryfikowały sędziów i ich wyroki, jak i psychologów zatrudnionych w więzieniach czy sądach.
Sędzia którego wyroki były skutecznie zaskarżane, powinni być odsuwani od sędziowania, podobnie jak wszelkiej maści doradcy, którym udowodniono nierzetelność, a jest tego sporo.
Ten problem nie występuje tylko w Polsce.
09-05-2023 [12:26] - Czesław2 | Link: Są mechanizmu kontrolne.
Są mechanizmu kontrolne. Opieka , psycholog, psychiatra.
09-05-2023 [22:27] - spike | Link: Przeczytaj jeszcze raz kolego
Przeczytaj jeszcze raz kolego co napisałem.
Nie prowadzę statystyk, nie wiem czy takie są, gdzie zbierane są dane błędnej diagnozy psychologa, stwierdzającego, że przestępca czy inny zbok, jest zrehabilitowany, zdolny życia w społeczeństwie, który znowu kogoś morduje czy gwałci.
Psychologia to nie nauka, to znachorstwo, "leczenie" psycholi to faszerowanie medykamentami, to nawet nie są leki, najczęściej to psychotropy, bez których taki psychol nie jest w stanie normalnie żyć, wystarczy że przestanie brać i nieszczęście gotowe.
Psychiatra nie wyleczył ani jednego człowieka, ten "zawód" powinien być zdjęty z diagnozowania przestępców, nie jednego normalnego zrobili wariatem, wystarczy koperta.
09-05-2023 [13:05] - Andy51 | Link: Zgadzam się z Twoją
Zgadzam się z Twoją argumentacją.
10-05-2023 [10:11] - spike | Link: Jest coś takiego w polskim
Jest coś takiego w polskim prawie, że jeżeli komuś nie można postawić zarzutów, bo chroni go immunitet, to dane oskarżenie zostaje "zamrożone", do czasu jego wygaśnięcia, nie ulega przedawnieniu.
Dziwne jest, że jak już sprawa trafia do sądu, to "rozgrzany" sędzia może ją przeciągać, aż oskarżenie ulega przedawnieniu, znanych jest wiele takich spraw.
Powinno to być zmienione, albo sprawa już sądowa nie podlega przedawnieniu, aż do wyroku, albo sędzia który tak postępuje jest wydalony z zawodu i przedawnienie przedłużone, dotyczy to również wszelkiej maści adwokatów, którzy na spółkę z sędziami (bo tolerują ten proceder), praktykują to.
Powstał nawet film, oparty na faktach, gdzie adwokaci przeciągali sprawę, bronili gangstera, który się nie stawiał w sądzie bo "chory".
Sędzia zarządził sprowadzenie go do sądu razem z łóżkiem szpitalnym i kroplówkami z opieką medyczną włącznie i gangstera skazał na dożywocie.
Przypomniała mi się sprawa Giertych "który rży", gdy udawał nieprzytomnego, nie podpisując dokumentów prokuratora. Nie pojmuję na jakiej podstawie to mogło się odbyć, z pewnością aparatura jest w stanie dowieść, czy pacjent udaje, od monitora ciśnienia krwi, EKG, a jeszcze EEG, wystarczyło dać mu kilka razy w pysk, by ocucić (metoda stosowana),
Giertych powinien być ścigany listem gończym, wykreślony z palestry. coś tu śmierdzi, że teraz jest zdrowy "jak koń".
09-05-2023 [11:56] - Alina@Warszawa | Link: Andy51 niepotrzebnie obraża
Andy51 niepotrzebnie obraża suki. Czy ktoś zna przypadek suki, która pozwoliłaby skrzywdzić własne szczenię? Ja nie znam. Wiem zaś co robią suki z każdym, kto za blisko podejdzie do szczeniaka - jest dotkliwie pogryziony, albo zagryziony.
09-05-2023 [13:06] - Andy51 | Link: Masz rację, w tym wypadku
Masz rację, w tym wypadku obrażam suki, które zawsze bronią swoje szczenięta.
09-05-2023 [15:13] - u2 | Link: MOPS zachował się prawidłowo,
MOPS zachował się prawidłowo, ale Sąd Rodzinny w Częstochowie poniżej wszelkiej krytyki.
Nie ma Izby Dyscyplinarnej, więc nie ma kto skontrolować przebiegu tego postępowania sądowego. Nie znam szczegołów tej medialnej sprawy, ale jeśli dzieciak wałęsał się po ulicy bez opieki, to sąd nie powinien być pobłażliwy dla opiekunów. To nie są przelewki, tak się tworzy bezprizornych.
09-05-2023 [16:34] - Pani Anna | Link: Ja się kiedyś też wałęsałam
Ja się kiedyś też wałęsałam bez opieki po ulicy, jak w wieku 4 lat zwiałam z przedszkola przez dziurę w płocie.
09-05-2023 [17:13] - Andy51 | Link: To z Ciebie było niezłe
To z Ciebie było niezłe "ziółko'.
09-05-2023 [17:58] - u2 | Link: Nadal jest.
Nadal jest.
09-05-2023 [19:12] - Andy51 | Link: Ło matko.
Ło matko.
09-05-2023 [18:36] - tricolour | Link: Kolejna para polska: https:/
Kolejna para polska: https://wydarzenia.interia.pl/...
09-05-2023 [20:16] - sake3 | Link: @Tricolour......Takie
@Tricolour......Takie traktowanie dzieci nie jest specjalnoscią wyłącznie polską tak się dzieje wszędzie,dlatego trzeba sobie postawić pytanie dlaczego tak się dziej i ma tendencję rosnącą.Dlaczego młodzi ludzie nie potrafią uważać rodziny i dziecka za wartość.Przyzwyczajeni do owsiakowego róbta co chceta nie mają cierpliwości ,złoszczą się,nie są zdolni do uczuć.Dziecko płacze,dziecko wymaga,trzeba go ubrać z dzieckiem trzeba iść do szkoły i odrabiać lekcje zamiast bawic sie na imprezie.Dziecko stało sie wrogiem,szkodzi klimatowi,najlepiej żeby go nie było.Kto dziś powie słowami Kościoła,że dziecko jest darem?
09-05-2023 [21:35] - tricolour | Link: @sake
@sake
Ja powiem, że dziecko jest darem, mam takie dary w domu. Ale też nie powiem, że jakiś Owsiak winien, to za proste i nie prowadzi do niczego.