Przejdź do treści
Strona główna

menu-top1

  • Blogerzy
  • Komentarze
User account menu
  • Moje wpisy
  • Zaloguj

Polscy bohaterowie mjr Szendzielarz i Prezydent Kaczyński

Andy51, 04.06.2021
Polscy bohaterowie mjr Szendzielarz i Prezydent Kaczyński wrogami radnych PO i nie tylko
Polscy bohaterowie, a za takich trzeba uznać zarówno mjr Szendzielarza (Łupaszkę) jak i śp. Prezydenta Lecha Kaczyńskiego uwierają zwolennikom PO  ale również radnym PO jak kamień w bucie.
Mjr. Szendzielarz (Łupaszka) „żołnierz wyklęty” , żołnierz 5 Wileńskiej Brygady Armii Krajowej po zakończeniu II WŚ walczył dalej z Sowietami i ich polskimi poplecznikami na terenie Ziemi Białostockiej  później Pomorza. Schwytany na południu Polski w 1948 r. brutalnie bity  i przesłuchiwany w kaźniach UB został zastrzelony w1951 r.
W poprzedniej kadencji RM Białystok gdzie PiS miał większość jedna z ulic w Białymstoku została nazwana imieniem mjr „Łupaszki” , ale w obecnej kadencji, gdzie większość ma PO, mjr. Łupaszka, zaczął kolić w oczy, znalazła się  grupa inicjatywna, która zaczęła zbierać podpisy pod likwidacją nazwy  ulicy im mjr  Szendzielarza, gdyż zawsze znajdą się ludzie, którym przeszkadzają żołnierze wyklęci, zwłaszcza w mieście rządzonym przez prezydenta z PO.
Sprawa stanęła na R.M. ale trzeba uczciwie powiedzieć, że część radnych PO wstrzymała się od głosu,  i dzięki temu projekt uchwały o zmianie nazwy ulicy nie „przeszła” i nazwa ulicy imieniem mjr Szendzielarza się ostała.
Co innego w W-wie, tam cała R.M. ,w której większość ma PO i jej zausznicy,  ma obsesje na punkcie śp. Lecha Kaczyńskiego, który był  Prezydentem Polski, ale i Prezydentem W-wy.
Mimo obietnic kabaretowego prezydenta Trzaskowskiego, że po wyborach prezydenckich w W-wie na pewno będzie ulica Lecha Kaczyńskiego, to jak to jest u Trzaskowskiego obietnica jest tylko obietnicą i nic poza tym.
Ulicy  Lecha Kaczyńskiego nie ma, jest za to ulica kolekcjonera mieszkań z Gdańska  prezydenta Adamowicza, są nazwy ulic utrwalaczy władzy ludowej, w tym zbrodniczej Gwardii Ludowej i Armii Ludowej, ale prezydent Polski i Warszawy na taką nie zasługuje, podobnie jak wiele zacnych patriotycznych osób.
 Za wszech miar słuszną wydaje mi się inicjatywa w Białymstoku, że po tym mieście jeżdżą banery, na których są nazwiska radnych, którzy głosowali za zmianą nazwy ulicy majora, niech mieszkańcy Białegostoku wiedzą  jakich mają radnych i jak oni głosują.
 
radio.bialystok.pl
wiadomosci.dziennik.pl
  • Zaloguj lub zarejestruj się aby dodawać komentarze
  • Odsłony: 6857
Pers

Pers

04.06.2021 10:44

//bohaterowie, a za takich trzeba uznać zarówno mjr Szendzielarza (Łupaszkę) jak i śp. Prezydenta Lecha Kaczyńskiego //
Jakich bohaterskich czynów dokonal pan L.Kaczynski?
Jabe

Jabe

04.06.2021 11:25

Dodane przez Pers w odpowiedzi na //bohaterowie, a za takich

No właśnie, pomieszanie z poplątaniem.
Niezalogowany

Niezalogowany

04.06.2021 11:31

Dodane przez Pers w odpowiedzi na //bohaterowie, a za takich

"Jakich bohaterskich czynów dokonal pan L.Kaczynski?" Przywrócił Polsce godność a Polakom nadzieję. Powstrzymał inwazję Kremla na Gruzję. Wspierał aspiracje Gruzji i Ukrainy w zakresie przystąpienia do NATO. Zlikwidował WSI. Zbudował niezależną od rosyjskiego szantażu gazowego politykę energetyczną Polski. Zawetował ustawę w zakresie zrzeczenia się prawa własności nieruchomości (próba kradzieży majatku Polaków przez mafie okołoplatformerskie). Zawetował nowelizację ustawy o ochronie gruntów rolnych i leśnych (próba złupienia naszych polskich lasów przez Niemcy). Uruchomił Kartę Polaka. Nazwał na Westerplatte po imieniu Rosję jako współwinną II wojny światowej i wszystkich jej zniszczeń i śmierci. Za między innymi te zasługi został zdradziecko zamordowany przez Władimira Putina w zamachu smoleńskim.
tricolour

tricolour

04.06.2021 13:23

Dodane przez Niezalogowany w odpowiedzi na "Jakich bohaterskich czynów

Hehehe...
I po morderstwie wszystkie nasze organy państwowe milczą jak zaklęte?
Tak, bo to zwykła katastrofa była więc nie ma tematu.
Niezalogowany

Niezalogowany

04.06.2021 14:12

Dodane przez tricolour w odpowiedzi na Hehehe...

"I po morderstwie wszystkie nasze organy państwowe milczą jak zaklęte?" Można gadać albo działać. A poza zasięgiem naszych oczu rozgrywa się od dawna cicha walka naszych służb przeciwko imperium zła.
Jabe

Jabe

04.06.2021 22:50

Dodane przez Niezalogowany w odpowiedzi na "I po morderstwie wszystkie

Skąd wiadomo, że rozgrywa się „cicha walka naszych służb przeciwko imperium zła”? No i w jaki sposób przeszkadza ona w oficjalnym podaniu prawdy do wiadomości publicznej?
Niezalogowany

Niezalogowany

04.06.2021 16:09

Dodane przez Jabe w odpowiedzi na Skąd wiadomo, że rozgrywa się

"Skąd wiadomo, że rozgrywa się „cicha walka naszych służb przeciwko imperium zła”?" Widać to na przykład po skali ataków cybernetycznych i dezinformacyjnych Rosji na Polskę raportowanych regularnie przez pana Stanisława Żaryna, rzecznika ministra-koordynatora służb specjalnych.
Jabe

Jabe

04.06.2021 16:20

Dodane przez Niezalogowany w odpowiedzi na "Skąd wiadomo, że rozgrywa

Czemu owa walka uniemożliwia powiedzenie prawdy, oficjalne? Wie Pan o choć jednym cyberataku, z którego można wywnioskować, że nasze służby „walczą”?
Niezalogowany

Niezalogowany

04.06.2021 22:39

Dodane przez Jabe w odpowiedzi na Czemu owa walka uniemożliwia

"Wie Pan o choć jednym cyberataku, z którego można wywnioskować, że nasze służby „walczą”?" Oczywiście. W sposób oczywisty wynika to z komunikatów pana Żaryna, omawiających rozpoznane i unieszkodliwione ataki rosyjskie (cybernetyczne i dezinformacyjne).
Jabe

Jabe

04.06.2021 22:51

Dodane przez Niezalogowany w odpowiedzi na "Wie Pan o choć jednym

Co przeszkadza w oficjalnym podaniu prawdy do wiadomości publicznej?
Niezalogowany

Niezalogowany

05.06.2021 11:11

Dodane przez Jabe w odpowiedzi na Co przeszkadza w oficjalnym

"Co przeszkadza w oficjalnym podaniu prawdy do wiadomości publicznej?" Nic nie przeszkadza i prawda jest podana. W Smoleńsku miał miejsce zamach bombowy.
Jabe

Jabe

05.06.2021 11:14

Dodane przez Niezalogowany w odpowiedzi na "Co przeszkadza w oficjalnym

Poproszę o link.
Niezalogowany

Niezalogowany

05.06.2021 11:29

Dodane przez Jabe w odpowiedzi na Poproszę o link.

niezalezna.pl
tricolour

tricolour

05.06.2021 12:29

Dodane przez Niezalogowany w odpowiedzi na https://niezalezna.pl/data

@nielog
Papier toaletowy przez nikogo nie podpisany. Zauważyłeś?
Andy51

Andy51

04.06.2021 16:33

Dodane przez Niezalogowany w odpowiedzi na "Skąd wiadomo, że rozgrywa

Ten dzban jest po tej stronie co atakuje Polskę.
Niezalogowany

Niezalogowany

04.06.2021 14:15

Dodane przez tricolour w odpowiedzi na Hehehe...

"Tak, bo to zwykła katastrofa była więc nie ma tematu." "Zwykła katastrofa" czyli wmawiany nam upadek samolotu na błoto z kilkunastu metrów nie rozwali samolotu na dziesiątki tysięcy części. "Zwykła katastrofa" nie wbije drzwi samolotu na jeden metr w ziemię - i to przed miejscem w którym oficjalnie rozbił się samolot. "Zwykła katastrofa" nie zostawi śladów materiałów wybuchowych na ciałach i na szczątkach. "Zwykła katastrofa" nie sprawi, że nagrania z różnych czarnych skrzynek będą różnić się od siebie zawartością i długością.
Pers

Pers

04.06.2021 15:27

Dodane przez Niezalogowany w odpowiedzi na "Tak, bo to zwykła katastrofa

niezalogowany
A skąd wiesz, że zamachu nie zrobiła CIA albo mossad?
Niezalogowany

Niezalogowany

04.06.2021 17:49

Dodane przez Pers w odpowiedzi na niezalogowany

"A skąd wiesz, że zamachu nie zrobiła CIA albo mossad?" A stąd, że zamach obsłużył rosyjski agent Tomasz Turowski, wczesniej współuczestniczący w zamachu na Jana Pawła II. A stąd, że nieudokumentowane "remonty" Tupolewa wykonano w Rosji. A stąd, że dowody niszczyli z rozmysłem rosyjscy żołnierze na rozkaz swoich rosyjskich przełożonych. A stąd, że pierwszą grupę rosyjskich żołnierzy na miejscu zabił osobiście w "wypadku drogowym" pod Smoleńskiem Siergiej Szojgu i jego oddział specjalny. A stąd, że o odpowiednią narrację i "właściwe" rezultaty "polskiego" śledztwa dbała wysokiej rangi rosyjska funkcjonariuszka, Anodina. A stąd, że w rozmywanie, heheszkowanie i zaciemnianie tematu zamachu smoleńskiego są zaangażowane rosyjskie farmy trolli.
tricolour

tricolour

04.06.2021 16:26

Dodane przez Niezalogowany w odpowiedzi na "Tak, bo to zwykła katastrofa

@nielog
Ty mi tutaj swoich amatorskich teorii wypadków lotniczych nie proponuj, bo sie na tym nie znasz. Nie ośmieszaj się śladami na ciałach, bo ciał po 10 latach nie ma. Od lat pracuje podkomisia i niczego nie wypodkomisiła. W jedynym swoim pedeefie napisała, że jest niemożliwe (strona 55) by podczas wybuchu latające stadami odłamki, które rzekomo podziurawiły samolot jak rzeszoto, omineły wszystkich ludzi, bo na żadnym (rozumiesz słowo "żaden"?) ekshumowanym ciele (w liczbie, no jakiej?) nie ma śladów tych odłamków, które robią charakterystyczne ślady na kościach.
Więc weź wyjmij drzwi z błota, włóż w ramy. Podkomisja nie ma niczego i na tym zakończmy zabawę w podchody. A skoro nie ma niczego, to znaczy, że nie ma wybuchu. I przeczytaj choć raz raport techniczny, bo to pouczające jest. Najbardziej zabawne jest to, że skoro na systemie kostnym nie ma żadnych śladów odłamków.... to podkomisja... no... nie podbadała tego podszczególnego podzjawiska.
Niezalogowany

Niezalogowany

04.06.2021 17:52

Dodane przez tricolour w odpowiedzi na @nielog

"Nie ośmieszaj się śladami na ciałach, bo ciał po 10 latach nie ma" Po pierwsze, badania wykonano wczesniej niż "po 10 latach". Po drugie, metody śledcze takie jak chromatografia i pokrewne analizy spektrograficzne są w stanie wykrywać i identyfikować substancje nawet po setkach lat. "Od lat pracuje podkomisia i niczego nie wypodkomisiła." "Podkomisja nie ma niczego i na tym zakończmy zabawę w podchody." Kłamiesz. podkomisjasmolensk.mon.gov.pl.
tricolour

tricolour

04.06.2021 20:52

Dodane przez Niezalogowany w odpowiedzi na "Nie ośmieszaj się śladami na

@nielog
Przecież piszę, inteligencie inaczej, żebyś rzucił okiem na stronę 55 raportu technicznego. Więc mi, inteligenie inaczej, nie linkuj tego badziewia. Zacytować? Proszę: "Dotychczas wykonane sekcje zwłok (zarówno rosyjskie jak i polskie po ekshumacjach) pomijały te kwestie, nie dając możliwości znalezienia śladów tego rodzaju wybuchu".
Rozumiesz? Pominięto brak śladów po odłamkach, po wybuchu, na układzoe kostnym. Podkomisja jest od pomijania? Podkomisja tego nie bada, bo co? Bo niewygodne, że odłamki latały, ale ludzi omijały? Wszystkich ludzi ominęły?
Więc reasumuję: Od lat pracuje podkomisia i niczego nie wypodkomisiła. Podkomisja nie ma niczego i na tym zakończmy zabawę w podchody. I nie pisz, że kłamię, bo sam tchórzysz przed przeczytaniem raportu technicznego, o którym napisałem w czwartym zdaniu. A reszta twoich śmiesznych popleczników też nie czytała jak przez 54 strony wybucha wszystko wokół, drzwi latają, trąby jerychońskie grzmią, a ludzie - jak na Neo w Matrixie - wygibasy robią przed odłamkami...
Niezalogowany

Niezalogowany

04.06.2021 22:38

Dodane przez tricolour w odpowiedzi na @nielog

"Pominięto brak śladów po odłamkach, po wybuchu, na układzoe kostnym" Manipulujesz. Manipulacja 1: Głównym pomijającym podmiotem byli "pracujący ramię w ramię rosyjscy patolodzy" oraz zaufana ubecka pani patolog (ta co ukrywala też zabójstwo Przemyka). Więc biorąc pod uwagę ten jeden fakt można podsumować sytuację jako "brak dowodu nie jest tożsamy z dowodem braku". Manipulacja 2: Skupiasz się na braku głębokiej penetracji odłamkami, udając, że nie wiesz nic o oparzeniach na ciałach, zerwanych podmuchem eksplozji ubraniach i produktach spalania materiałów wybuchowych wżartych w skórę ofiar zamachu. Czego udajesz że nie wiesz: Penetracja odłamkami nie musiała zajść w tym przypadku, skoro główna eksplozja zaszła na zewnątrz kabiny w skrzydle. "reasumuję" Reasumuję oznacza z łaciny "zaprzeczam temu co powiedziałem wcześniej". Cieszę się. "sam tchórzysz przed przeczytaniem raportu technicznego" Przeczytałem go w całości, oraz zapoznałem się z filmem opublikowanym przez Podkomisję, oraz z jej innymi komunikatami.
tricolour

tricolour

04.06.2021 23:14

Dodane przez Niezalogowany w odpowiedzi na "Pominięto brak śladów po

@nielog
Przy braku argumentów merytorycznych zaczyna sie czepianie jakiejś łaciny - normalka. w sumie nie dziwię się, serio. Przecież to żenada powiedzieć, że wybuch nastąpił na zewnątrz kabiny, w skrzydle, fala z wybuchu zerwałą ubranie ludziom w kabinie... ale jakim sposobem ta fala wniknęła do kabiny? No weź, człowieku, odechciewa się rozmawiać z takim ignorantem - piszę to bez chęci obrażania tylko żeby zwrócic ci uwagę, że jakoś ten wybuch do kabiny wlazł. Któredy? Sedesem?
No napisz proszę w jaki sposób wybuchło na zewnątrz kabiny, zdarło ubrania wewnątrz kabiny, robiąc przy tym kilkadziesiąt tysięcy odłamków (jak pisze podkomisja) i one wszystkie omineły sto osób, które siedziały w kabinie i były obdzierane z ubrań? Któredy wdarła sie fala wybuchu, która zrywa ubrania, ale nie powoduje obrażeń typu przestrzeliny małymi odłamkami i obcięcia (choćby kończyn) czymś większym? A co z pasażerami siedzącymi "na skrzydle"? Wybuchło zaraz obok reki, wybuchł przeszedł przez blachę kabiny, zdarł ubranie, ale blacha nawet nie drasnęła?
Bo wiesz o co chodzi? Chodzi o to, że obcięta lecącym kawałkiem blachy, "na gładko" ręka czy noga, jak nożem, to jest dowód wprost. Dziura w czaszce po czyms małym - to jest dowód wprost, że była eksplozja, bo coś nadało kawałkom materii duże prędkości. To są bardzo charakterystyczne obrażenia i Raport Techniczny o tym wspomina, że powinny być przy takim wybuchu obrażenia charekterystyczne dla eksplozji, właśnie na układzie kostnym. Ale takich obrażeń nie ma - ani jednego. I na tym przechodzi sie do porządku dziennego. Ja na miejscu podkomisji stanął bym na głowie, by taki dowód wprost mieć, a nie lakonicznie napisac, że nie było to badane i luzik.
W mojej ocenie jest tylko jeden powód, by zlekceważyć brak takich sladów: to jest brak eksplozji. Zwyczajnie fakt nie pasuje do bzdurnej tezy, to tym gorzej dla faktów.
Niezalogowany

Niezalogowany

05.06.2021 09:07

Dodane przez tricolour w odpowiedzi na @nielog

"wybuch nastąpił na zewnątrz kabiny, w skrzydle, fala z wybuchu zerwałą ubranie ludziom w kabinie" Kolejna manipulacja z twojej strony, w której liczysz na to, że ludzie nie znają raportu. A raport mówi jasno: jeden wybuch w skrzydle, drugi w kabinie "salonce". "Chodzi o to, że obcięta lecącym kawałkiem blachy, "na gładko" ręka czy noga, jak nożem, to jest dowód wprost." Proszę bardzo: wywinięte do zewnątrz w sposób "kielichowaty" blachy poszycia to jeszcze bardziej klasyczny "dowód wprost" na wybuch. Potwierdzi to każdy znający swój fach pirotechnik.
tricolour

tricolour

05.06.2021 10:09

Dodane przez Niezalogowany w odpowiedzi na "wybuch nastąpił na zewnątrz

Hahaha...
Skończyliśmy rozmowę jeśli na moje konkretne pytanie unikasz odpowiedzi i oskarżasz mnie o manipulacje. Dwa wybuchy, kilkadziesiąt tysięcy odłamków i żadna z ofiar nie trafiona odłamkiem choć "wybuch" zdarł ubrania.
Wywinięte blachy zobaczyła podkomisja, której członkowie nie mają kompetencji, by była komisją. Raporty takiej podkomisji musi podpisać panstwowa komisja do badania wypadków lotniczych, bo inaczej jest to papier toaletowy. Wywinięte blachy zobaczyli spece od parówek i puszek, bo tylko takie mają doswiadczenia. Żenada.
Zadałem proste pytanie. Zamiast próby odpowiedzi kluczysz i oskarżasz mnie o manipulację. W ten sposób żaden poddokument podkomisji nie będzie brany serio jeśli unika odpowiedzi na kwestie, które sam stawia, ale je lekceważy.
A teraz bracie możesz napisać że leciał Tusk i podpalał lont jak Jimmy na Bolku i Lolku na dzikim zachodzie. Tyle jest właśnie warta puszka z parówką jako ilustracja.
Niezalogowany

Niezalogowany

05.06.2021 11:21

Dodane przez tricolour w odpowiedzi na Hahaha...

"podkomisja, której członkowie nie mają kompetencji, by była komisją" Kłamstwo i manipulacja. Z podkomisją współpracują najlepsi fachowcy na świecie. Przykładowo: Frank Taylor, wybitny ekspert w zakresie katastrof lotniczych. Michael Baden, wybitny patomorfolog, angażowany w najtrudniejsze sprawy. "Raporty takiej podkomisji musi podpisać panstwowa komisja do badania wypadków lotniczych" Kłamstwo. Wypadki lotnicze badane są przez różne grupy w różnych konfiguracjach organizacyjnych i formalnych. A "Państwowa komisja" odziedziczona po Komoruskim jedyne co potrafiła to przepisywać "raport" Anodiny i wygłaszać "fachowe opinie" typu "jak walnęło to się urwało". "żadna z ofiar nie trafiona odłamkiem choć "wybuch" zdarł ubrania." Manipulujesz. Raport nie stwierdza, że nie znaleziono odłamków w ciałach. Mówi jedynie, że będący na kremlowskiej smyczy "fachowcy" nie wykonali badań wymaganych do znalezienia takich odłamków.
tricolour

tricolour

05.06.2021 12:28

Dodane przez Niezalogowany w odpowiedzi na "podkomisja, której

Hahaha...
Te twoje "kłamiesz i manipulujesz" to emocjonalna obrona z faktami, z ktorymi sobie nie radzisz. Zostaw ten dziecięcy atak, który mnie rozśmiesza.
Faktem jest, ze zmontowano podkomisję, bo kompetencje jej członków (czyli ich brak) uniemożliwiały powołanie z nich komisji. Skoro nie ma komisji, to nie ma dokumentu państwowego. Zatem papier podkomisji musi być podpisany przez organ kompetentny, literalnie wymieniony w polskim prawie. Jest nim Państwowa Komisja d/s Wypadków Lotniczych. Koniec tematu. A doradców, wzajemnie ze sobą skłóconych, z jakichś wiejskich szkółek lotniczych, którzy nie mają żadnego dorobku - no to jest poziom parówek właśnie. Skype nie potrafią dziady obsłużyć.
Poza tym zwracam ci uwagę, że ekshumowano dziesiątki ofiar i tu, w Polsce, nie w Rosji, tylko tu u nas, nie znaleziono obrażeń układu kostnego charakterystycznych dla eksplozji dającej odłamki metalowe. Zatem "kremlowska smycz" to jest właśnie tchórzliwe wycofanie sie z niewygodnego tematu dziesiątek tysięcy odłamków omijających elastycznego Neo.
Nie potrafisz się skupić na jednym temacie, o którym piszę. Bo wiesz, że to ważna rzecz i jeśli sie skupisz, to cały misterny plan Wielkiego Wybuchu jest nic nie wart. Nawet podkomisja od podparówek to wie wiec unika tematu, a ciemny lud kupuje rewelacje z puszki.
Z wyjaśnianiem katastrofy jest jak z milionem polskich samochodów elektrycznych - szukacie łopaty, ktorą za rok wbijecie w ziemię pod fabrykę, która ich nie wyprodukuje, bo nie ma kim i z czego.
Niezalogowany

Niezalogowany

05.06.2021 13:14

Dodane przez tricolour w odpowiedzi na Hahaha...

"nie znaleziono obrażeń układu kostnego charakterystycznych dla eksplozji dającej odłamki metalowe" Manipulujesz. Eksplozja może zajść w różnej odległości od ludzi, a między jądrem wybuchu a ludźmi mogą lub nie znajdować się różne obiekty. Fala uderzeniowa, jak każde eksplozywne przemieszczenie się gazów, "wybierze" najprostszą drogę, czyli taką, gdzie opór ośrodka w którym następuje wybuch jest najmniejszy. Jest więc z twojej strony dezinformacyjną manipulacją powoływanie się na brak jednej specyficznej formy obrażeń, podczas gdy wybuchy takich obrażeń generują dziesiątki różnorodnych odmian. Przykładowo, wybuch granatu często zrywa ubrania z żółnierzy, a jednocześnie żaden odłamek nie trafia w ich ciało - nie mówiąc już braku uszkodzeń układu kostnego. Ciała w Smoleńsku były obnażone, częściowo popalone, a co najważniejsze, płuca zabitych były rozsadzone ciśnieniem. Żaden "zwykły wypadek" nigdy nie wywoła zjawiska rozsadzenia płuc. Tylko eksplozja powoduje ten specyficzny uraz, znany wszystkim patomorofologom na świecie.
Niezalogowany

Niezalogowany

05.06.2021 13:22

Dodane przez tricolour w odpowiedzi na Hahaha...

"A doradców, wzajemnie ze sobą skłóconych, z jakichś wiejskich szkółek lotniczych" Frank Taylor, "z jakichś wiejskich szkółek lotniczych"? To wybitny fachowiec który już cztery dekady jest wiodącym ekspertem w zakresie katastrof lotniczych. To dla kontrastu poczytajmy sobie jacy to specjaliści "wyjaśniali" zamach w Smoleńsku ze strony rządu Tuska: niezalezna.pl niezalezna.pl
tricolour

tricolour

05.06.2021 14:47

Dodane przez Niezalogowany w odpowiedzi na "A doradców, wzajemnie ze

@nielog
A kim w zespole jest Frank Taylor, że w raporcie technicznym nawet o nim nie wspomniano? Frytki przynosił, czy kubki po kawie sprzątał?
Dlaczego jedyny "dokument" czyli ten papier toaletowy nie jest podpisany przez nikogo? Ty widziałeś choć raz na oczy dokument państwowy? Jaki jest status tajności tego raportu? Kto go zatwierdził do publikacji elektronicznej? Kto potwierdza zgodność z oryginałem? Gdzie metryka zmian oraz status archiwalny/bieżący? I ta cała reszta, z której wynika - gdy bierzesz dokumnt do ręki - kto to wyprodukował, jak sie zmieniało, jak jest teraz. Powaga. Znasz takie słowo?
Ekspert od czterch dekad zapomniał złozyć swój podpis pod czymś tak waznym? A może nie złożył, bo nie ma w zwyczaju podpisywać papierów toaletowych? A może go w ogóle nie widział i nie czytał? A może widział i czytał, ale wcale się z nim nie zgadza?
I na koniec: wiesz, że w świetle prawa ten raport jest niczym? Niczym wiążącym, nic nie ustalającym, nic. Zupełnie nic. To jest papier wyprodukowany dla ciemnego luda (jak mawia prezes telewizji) dla durniów łapiących się na reklamy Chucka Norrisa.
Napisz, nielogu, przyjemnie ci, gdy twoi najważniejsi partyjni ludzie robią z ciebie aż takiego?
Niezalogowany

Niezalogowany

05.06.2021 17:46

Dodane przez tricolour w odpowiedzi na @nielog

"A kim w zespole jest Frank Taylor, że w raporcie technicznym nawet o nim nie wspomniano?" Manipulujesz. Twoim "argumentem" jest czepianie się formuły redakcyjnej dokumentu, a kwestie merytoryczne (czyli udział najlepszych światowej klasy fachowców w powstaniu raportu) pomijasz. Frank Taylor w zespole podkomisji jest wiodącym fachowcem w zakresie katastrof lotniczych. Nie ma znaczenia czy wspomniano o nim, czy nie. Pracuje w podkomisji i swoim nazwiskiem firmuje stwierdzenia z raportu: niezalezna.pl "Dlaczego jedyny "dokument" czyli ten papier toaletowy nie jest podpisany przez nikogo?" Manipulujesz. Jak komunikowane było przez podkomisję, przez MON i przez samych członków komisji, opublikowana wersja nie jest jeszcze wersją finalną, więc ceremoniał ozdabiania raportu podpisami nie jest wymagany. I nie, nie jest to "papier toaletowy". Niefinalna wersja raportu została opublikowana, bo tak jak ty teraz wyjesz pod niebiosa, że "podpisów nie ma" to wcześniej inne trolle wyły, że "podkomisja nic nie wyprodukowała". Podkomisja więc w prosty i elegancki sposób dowiodła, że owszem, pracuje i że jej praca jest bardzo owocna.
tricolour

tricolour

05.06.2021 19:08

Dodane przez Niezalogowany w odpowiedzi na "A kim w zespole jest Frank

@nielog
Hahaha - wyjesz to raczej ty przyparty do muru dziesiątkiem tysięcy odłamków, które omijają Neo. Wyjesz, bo musisz dać zdecydowany odpór logice, bo jakiś śmieszny tricolour prostym rozumowaniem poddoprowadza podkomisję do podzawału serca. Jakiś śmieszny Frank Taylor ("Z odpowiedzi udzielonej przez AAIB wynika jednoznacznie, że pan Frank Taylor nie był członkiem AAIB i nie uczestniczył w jej badaniach jako inspektor. Wiadomo jedynie, że pełnił rolę doradcy wspomagającego badania prowadzone poza brytyjską komisją. Był także związany z Uniwersytetem w Crandfield. Jednak - podkreślali specjaliści - domeną Franka Taylora jest "teoria a nie praktyka") nie podpisuje się bo nie musi - jak twierdzi podpodkomisja - a zaraz po tym linkujesz, że jednak się podpisuje pod tym, co podpodkomisja ustaliła. Ustaliła, ale nie ostatecznie ustaliła, tak jak hele i Putina z magnesem ustalała, ale nie ustaliła więc czekamy na ostateczne ustalenia, które może będa za czterdzieści lat, bo tyle dziadki może jeszcze pociągną.
Oczywiścia praca jest bardzo owocna i ten owoc, to jeden (słownie: jeden) niepodpisany pedeef. 
Wiesz co? Jak znajdziecie łopatę pod pierwsza łopatę fabryki elektrosamochodów, to daj mi znać. Albo jak wydrukują jakiś komiks numer dwa - to też chętnie przeczytam. A na razie ty dostawaj orgazmu przy podkomisji, a ja pogryzę fistaszki - taka jest ranga tego papieru. Zresztą Prezes też już chyba na nic nie czeka, a ja mu się nie dziwię.
Niezalogowany

Niezalogowany

05.06.2021 19:34

Dodane przez tricolour w odpowiedzi na @nielog

"to raczej ty przyparty do muru dziesiątkiem tysięcy odłamków" Kłamiesz. Jak pokazuje praktyka patomorfologiczna ostatnich kilkudziesięciu lat, występowanie obrażeń poodłamkowych nie jest stałym elementem obrażeń przy wybuchach. Najbardziej znanym przykładem jest zrywanie ubioru przez wybuchy granatów, kiedy nie występują ani urazy poodłamkowe ani urazy kostne. "nie podpisuje się bo nie musi - jak twierdzi podpodkomisja - a zaraz po tym linkujesz, że jednak się podpisuje pod tym, co podpodkomisja ustaliła" Manipulujesz. Udajesz, że nie odróżniasz pojęcia podpisu fizycznego od pojęcia "podpisania się pod czymś", czyli stawiania własnego autorytetu w jakiejś sprawie. Wszystkie wypowiedzi Franka Taylora na temat wydarzeń w Smoleńsku jednoznacznie ukazują jego stanowisko, zgodne z zapisami raportu podkomisji. "tak jak hele i Putina z magnesem ustalała" Kolejne twoje kłamstwo. Żadne "hele" i żadne "magnesy" nigdy nie były treścią ustaleń podkomisji smoleńskiej.
tricolour

tricolour

05.06.2021 20:57

Dodane przez Niezalogowany w odpowiedzi na "to raczej ty przyparty do

@nielog.
To były jkies granaty w samolocie? Możdzierzowe, czy ręczne? Odłamkowe, czy zapalające? Takie z trzonkiem drewnianym jak na Czterech Pancernych?
A gdy się ktoś na dokumencie NIE podpisuje to znaczy że nie stawia charakterystycznego wężyka  urządzeniem do pisania, czy sie nie podpisuje w sensie autorytetu? To wspaniale, co mówisz, bo z tego płynie supozycja, że ten dziadek Taylor - skoro się nie podpisał - to znaczy, że nie ma żadnego autorytetu w sensie podpisywania sie jako posiadacza autorytetu. Teraz jasne, dlaczego nagle przestałeś o nim pisać - bo nie ma o kim.
I tak oto doszliśmy razem do wspólnego stanowiska: podkomisja jest do niczego, bo albo sa tam świry albo parówkarze bez autorytetu. To jest zresztą prawda, bo w sensie polskiego prawa nie ma tam ani jednej osoby, by jej kompetencje były wystarczające do nadania zbieraczom puszek rangi Komisji.
Cieszę się, że ta przydługawa dyskusja zakończyła sie zajęciem wspolnego stanowiska. Aha -  gdyby wydali drugi zeszyt komiksu, to daj prosze znać... wiesz. mogę przeoczyć, bo pierwszy jakiś taki słaby był. Juz "Kapitan Żbik" był lepszy, toż to czasy naszych partyjnych tuzów.
Niezalogowany

Niezalogowany

05.06.2021 21:20

Dodane przez tricolour w odpowiedzi na @nielog.

"To były jkies granaty w samolocie?" Manipulujesz. Dobrze wiesz, że granaty były przykładem różnorodności zachowań się wybuchów i podmuchów, nie konkretną tezą co do wybuchu ładunków w Tupolewie polskiej delegacji. "ten dziadek Taylor - skoro się nie podpisał - to znaczy, że nie ma żadnego autorytetu w sensie podpisywania sie jako posiadacza autorytetu." Manipulacja. Twoja wypowiedź to non-sequitur, nie ma w niej żadnego poprawnego "to znaczy". Po raz kolejny też manipulujesz, udając że nie rozumiesz co oznacza brak podpisów na niefinalnej wersji raportów, a co zostało ci przystępnie wyjaśnione. "tak oto doszliśmy razem do wspólnego stanowiska" Kłamstwo. Nie możemy mieć wspólnego stanowiska, skoro jesteś kłamcą i manipulantem. "sa tam świry albo parówkarze bez autorytetu" Kłamstwo. W podkomisji nie ma żadnych "świrów" ani "parówkarzy".
Andy51

Andy51

05.06.2021 12:57

Dodane przez Niezalogowany w odpowiedzi na "podkomisja, której

Bardzo się cieszę, że jesteś komentatorem na moim blogu, zastanawiam się tylko dlaczego dyskutujesz z "czubem".
Niezalogowany

Niezalogowany

05.06.2021 13:15

Dodane przez Andy51 w odpowiedzi na Bardzo się cieszę, że jesteś

Dziękuję za dobre słowo.
Tomaszek

Tomaszek

04.06.2021 16:57

Dodane przez tricolour w odpowiedzi na Hehehe...

@Tricolour
Ty to wiesz , że dla ruskich wszystkie katastrofy są zwykłe i jest wina pilota . Ciekawe co ci jeszcze mentor powiedział bo to to nic nowego co napisałeś .
Andy51

Andy51

04.06.2021 17:30

Dodane przez Tomaszek w odpowiedzi na @Tricolour

Ten zestrzelony południowo-koreański samolot pasażerski zginęło ca 300 osób, to też wina pilota.
Tomaszek

Tomaszek

04.06.2021 17:53

Dodane przez Andy51 w odpowiedzi na Ten zestrzelony południowo

A co może nie ? Pawlak niedoszłego zięcia też mało kołkiem nie przeżegnał bo mu na jego niebo wlatał . A wina byłaby zięcia . Kwestia ukierunkowania śladztwa i wniosków śledczych .
Kaczysta

Kaczysta

04.06.2021 20:56

Dodane przez Andy51 w odpowiedzi na Ten zestrzelony południowo

A w tym zestrzelonym malezyjskim samolocie widziano wczesniej jak pilot detonowal granat
Marek Kudła

keram

04.06.2021 21:04

Dodane przez tricolour w odpowiedzi na Hehehe...

@ trójkolorowy 
Spotykam się, szczególnie z niezdecydowanymi, z reakcjami typu „tylko nie Kaczyński”, zdziwiony zadaję pytanie „dlaczego ?”  Zazwyczaj w odpowiedzi słyszę „no wiesz !”....... „No nie wiem !” stwierdzam wyrozumiale. „No co ty ?!” słyszę lekko zmieszany głos. Skoro tak, to proszę daj trzy argumenty dlaczego nie Kaczyński ?  Zapada cisza „.....”, po dłuższej przerwie proponuję pojednawczym tonem: „Dobra, daj jeden argument, ale mocny” !  Cisza trwa „....”, przerywam milczenie spokojnie pytając: „Dlaczego ?”  W oczach rozmówcy dostrzegam rozterkę spowodowaną rozdźwiękiem pomiędzy silnymi emocjami związanymi z niechęcią i brakiem rozumnego ich uzasadnienia.  Za każdym razem mi smutno:  „Jeszcze jeden/na  zmanipulowany/na .
Pers

Pers

04.06.2021 21:53

Dodane przez Marek Kudła w odpowiedzi na @ trójkolorowy kacap

kudla
To ty tylko z jakimiś jełopami rozmawiasz.
Ja dałbym ci 33 powody :))))
Kaczysta

Kaczysta

04.06.2021 22:58

Dodane przez Pers w odpowiedzi na kudla

pers
 "Sto lat" dla lidera rosyjskiej opozycji Aleksieja Nawalnego, który w piątek skończył 45 lat.
zaspiewasz czy tylko wypijesz
Pers

Pers

05.06.2021 07:46

Dodane przez Kaczysta w odpowiedzi na pers

kaczysta
//dla lidera rosyjskiej opozycji Aleksieja Nawalnego//
Pewnie, że tak!
Ale jak osiągnie 1% poparcia w Rosji bo na razie ma 0,01% :))))
tricolour

tricolour

04.06.2021 22:30

Dodane przez Marek Kudła w odpowiedzi na @ trójkolorowy kacap

@Kudła
Z kim ty sie spotykasz? Ciągnie swój ze swego, co?
Andy51

Andy51

04.06.2021 14:18

Dodane przez Niezalogowany w odpowiedzi na "Jakich bohaterskich czynów

Szurii nie tłumacz, nie zrozumie.
Kaczysta

Kaczysta

04.06.2021 19:33

Dodane przez Pers w odpowiedzi na //bohaterowie, a za takich

Sowiecka głupota jednak nie ma granic. Kiedy po jakimś kolejnym kretyństwie wydaje się, że nic bardziej idiotycznego nie można wymyślić, pojawia się jakaś Szperacz/ka i szokuje wszystkich jakimś genialnym odkryciem.
Marek Kudła

keram

04.06.2021 21:01

Dodane przez Pers w odpowiedzi na //bohaterowie, a za takich

@ Ruszkiewitsch
Jarosław Kaczyński znajduje się w 10 t-ce najlepszych polityków świata. To geniusz polityczny ! Fantastyczny facet ! Mały, nie młody już, z ogromnym doświadczeniem politycznym, robi co tylko chce z politykierami  -  wyprowadzi w pole każdego. Jest po prostu arcymistrzem w rozwiązywaniu problemów, a w zanadrzu ma zawsze 2-3 wersji, którymi szachuje i robi w dudka przeciwników politycznych !!!  Do tego dobrał sobie bardzo zdolną, mądrą ekipę, uwielbiany i szanowany przez nich i jego zwolenników. I jak można się domyśleć – wściekle atakowany przez PO-myleńców i innych zajobów !!!
tricolour

tricolour

04.06.2021 22:38

Dodane przez Marek Kudła w odpowiedzi na @ Ruszkiewitsch

@Kudła
Jak ty mnie zaimponowałeś, Wąski.
Geniusz oddal Senat,. Większość konstytucyjną, ledwo Sejm ma, Gowina musi lizać, bo mu zepsuje plany - toż to geniusz planujący trzy ruchy do przodu.
I veto prezydenta zaplanował, i Turów i pożar w Bogatyni. Zaplanował zamykanie kopalń...
Kim Dzong Un to szczeniak przy naszym herosie intelektu.
Pani Anna

Pani Anna

05.06.2021 08:05

Dodane przez Marek Kudła w odpowiedzi na @ Ruszkiewitsch

Kudła, 
prawdziwy geniusz, zaiste, zwłaszcza, że  "błyszczy " na tle takich tuzów intelektu jak Kosiniak,  Budka,  czy inny Biedroń.
Marek Kudła

keram

04.06.2021 22:36

Dodane przez Pers w odpowiedzi na //bohaterowie, a za takich

@ Pers
Ty chopie jesteś kastratem politycznym !
Andy51
Nazwa bloga:
Trójmiejskie spojrzenie
Zawód:
mgr zarządzania
Miasto:
Sopot

Statystyka blogera

Liczba wpisów: 1, 571
Liczba wyświetleń: 8,137,955
Liczba komentarzy: 17,827

Ostatnie wpisy blogera

  • Tusk dostał fiksum-dyrdum
  • Oszuści z PO okradają dzieci chore onkologicznie
  • Prezent dla Niemców od Nowackiej w 80 rocznicę wyzwolenia ob

Moje ostatnie komentarze

  • Smutna prawda.
  • Czyżby?
  • Masz rację

Najpopularniejsze wpisy blogera

  • ​Czy agent Stasi „Oscar” na Pomorza to Donald Tusk?
  • Sfałszowne wybory, dlaczego Polacy nie wychodzą na ulice ?
  • ​UB czyli Urban o Bartoszewskim

Ostatnio komentowane

  • Andy51, Smutna prawda.
  • Andy51, Czyżby?
  • Andy51, Masz rację

Wszystkie prawa zastrzeżone © 2008 - 2026, naszeblogi.pl

Strefa Wolnego Słowa: niezalezna.pl | gazetapolska.pl | panstwo.net | vod.gazetapolska.pl | naszeblogi.pl | gpcodziennie.pl | tvrepublika.pl | albicla.com

Nasza strona używa cookies czyli po polsku ciasteczek. Do czego są one potrzebne może Pan/i dowiedzieć się tu. Korzystając ze strony wyraża Pan/i zgodę na używanie ciasteczek (cookies), zgodnie z aktualnymi ustawieniami Pana/i przeglądarki. Jeśli chce Pan/i, może Pan/i zmienić ustawienia w swojej przeglądarce tak aby nie pobierała ona ciasteczek. | Polityka Prywatności

Footer

  • Kontakt
  • Nasze zasady
  • Ciasteczka "cookies"
  • Polityka prywatności