Przejdź do treści
Strona główna

menu-top1

  • Blogerzy
  • Komentarze
User account menu
  • Moje wpisy
  • Zaloguj

Zielona energia, kolejna utopia lewactwa

Andy51, 16.02.2021
Chore dziecko o imieniu Greta, została „ świętą” lewactwa, to chore dziecko przepowiadała ocieplenie klimatu itp. rzeczy,  słowa tego dziecka były traktowane niby objawione, aż przyszedł rok 2021 i zgodnie z porą roku pojawiła się zima, jakiej nie było od wielu lat.
Nagle się okazało, że wiatraki, panele są ok. ale głównym źródłem do wytwarzania  prądu  pozostaną elektrownie  w których wytwarzanie prądu będzie za pomocą węgla lub atomu.
W Niemczech, gdzie lewactwo ma bardzo duże wpływy, nagle okazało się, gdy przyszła zima, 30 tys. wiatraków przestało pracować, a miliony paneli zostało zasypanych śniegiem i gdyby nie elektrownie węglowe i elektrownie atomowe,  gospodarka niemiecka by stanęła.
Okazuje się, że doszło do tego, że z helikopterów musiano środkami chemicznymi odladzać skrzydła wiatraków wytwarzających prąd, gdyż groziło to katastrofą.
Ta tak ekologiczna Szwecja, musiała sprowadzać  „brudny” prąd z Polski i innych krajów, gdyż „postawienie” tylko na prąd z tzw. zielonej energii skończyła się „klapą”.
Nikt nie kwestionuje paneli, ale tam gdzie jest duże nasłonecznienie np. na południu Europy, czy stawianie wiatraków tam gdzie są silne wiatry, ale stawianie tylko na tzw. „zieloną energię” może się skończyć tragicznie dla krajów, którzy tylko na taką energię postawiły.
Dekarbonizacja może się skończyć tragicznie, zwłaszcza dla Polski i jej przemysłu. Oczywiście należy od węgla odchodzić, ale racjonalnie, lecz alternatywą dla elektrowni węglowych powinny być elektrownie atomowe i dopóki w Polsce nie będzie takiej/takich elektrowni, należy do tego lewacko/lewicowo projektu, podchodzić bardzo ostrożnie, gdyż stawianie na wiatraki czy panele w dużym procencie jako dostawców prądu może się skończyć tak jak tej zimy w Niemczech czy Szwecji.
A jakie będą zimy, tego nie wie nikt.
  • Zaloguj lub zarejestruj się aby dodawać komentarze
  • Odsłony: 8761
sake3

sake2020

16.02.2021 11:05

Niestety przyjęliśmy posłusznie do wiadomosci ,że zmiany klimatyczne są powiązane z działalnością człowieka mniej lub bardziej ekologiczną. Niedługo będziemy kwestionować plamy i wybuchy na Słońcu,przypływy i odpływy mórz przestaniemy wiązać z Księżycem ignorując zależność od kosmosu.Niestety windując to chore dziecko na piedestał zaprzestaniemy konkretnych badań nawet nad tą ,,zieloną energią'' która owszem może mieć znaczenie pomocnicze,ale nie stanowić główne źródło zaopatrzenia w energię.System kar i nakazów wymusi na nas podporządkowanie i odtąd będziemy się modlić o łagodne zimy co też światowi decydenci uznają za niekorzystne,bo ocieplenie,efekty cieplarniane,zagrożona matka natura.
mada

mada

16.02.2021 11:38

Dodane przez sake3 w odpowiedzi na Niestety przyjęliśmy

"...ignorując zależność od kosmosu."  Nieprawda. Każdy Komisarz z rana zaczyna od porady u Astrologa.
Andy51

Andy51

16.02.2021 13:16

Dodane przez mada w odpowiedzi na "...ignorując zależność od

Kiedyś wróżyli z wnętrzności zwierząt, dzisiaj idą do astrologa.
Marek1taki

Anonymous

16.02.2021 18:54

Dodane przez Andy51 w odpowiedzi na Kiedyś wróżyli z wnętrzności

Albo do gastrologa. On wróży z wnętrzności ludzi.
Andy51

Andy51

16.02.2021 13:16

Dodane przez sake3 w odpowiedzi na Niestety przyjęliśmy

Zgoda z Twoim komentarzem, ale proszę Cię nie pisz" Niestety przyjęliśmy posłusznie do wiadomości "  ja nie przyjąłem.
Czesław2

Czesław2

16.02.2021 11:21

Od tego roku wchodzą nowe warunki techniczne dotyczące ogrzewania budynków (WT2021 ). Są ok 30% ostrzejsze niż poprzednie. Współczuję ludziom marzącym o swoim domku. Niestety, PIS to unia bis. PO przynajmniej jawnie optuje za draństwami uni, pis robi to samo, tylko pod stołem. To, że będziemy dochodzić do neutralności energetycznej do 2050 roku to kłamstwo. Warunki zmieniają się z roku na rok.
Andy51

Andy51

16.02.2021 13:18

Dodane przez Czesław2 w odpowiedzi na Od tego roku wchodzą nowe

Nie odpowiem Ci, bo się na warunkach technicznych nie znam, może masz rację.
Es

Es

16.02.2021 11:50

Czuję się mocno nie doinformowany w kwestii pozyskiwania energii jądrowej , więc może jakaś dobra dusza oświeci mnie, czy już opanowano technologię rozszczepienia atomu węgla, albo innego sodu. Tych mamy zdaje się pod dostatkiem( jeszcze) , a jakoś nie słyszałem o uranie. Czy może gdzieś na świecie znalazł się jakiś dobry filantrop skłonny podzielić się swoimi zasobami onego,  z którymi nie ma co zrobić?
Andy51

Andy51

16.02.2021 13:19

Dodane przez Es w odpowiedzi na Czuję się mocno nie

Jeszcze coś mówią o wodorze, którego jest pod dostatek.
Es

Es

16.02.2021 14:24

Dodane przez Andy51 w odpowiedzi na Jeszcze coś mówią o wodorze,

No tak. Ale tylko mówią.  A Mateusz przecież z łopatą czeka już. I nie wie jaką- większą czy mniejszą dziurę zacząć kopać.
rolnik z mazur

rolnik z mazur Waldek Bargłowski

16.02.2021 11:52

@ Andy, 
Tak jest jak władzę powierza się ignorantom, którzy nie potrafią liczyć. Dlaczego niby mamy odchodzić od węgla ? Bo Niemcy tak karzą? Policzcie dokładnie wszystkie koszty a potem dopiero podejmucie decyzję co jest lepsze. Pzdr
Domyślny avatar

Trotelreiner

16.02.2021 12:45

Dodane przez rolnik z mazur w odpowiedzi na @ Andy, 

"Niemcy tak karzą?"---koniec cytatu.
Polska jenzyk,tródna jenzyk...
rolnik z mazur

rolnik z mazur Waldek Bargłowski

16.02.2021 13:49

Dodane przez Trotelreiner w odpowiedzi na "Niemcy tak karzą?"---koniec

@ trotel, 
Karzą trotel. Każą a jak nie zrobisz to karzą. Polski trudny język. To fakt. Pzdr
Tomaszek

Tomaszek

16.02.2021 20:23

Dodane przez Trotelreiner w odpowiedzi na "Niemcy tak karzą?"---koniec

"Polska jezyk jest cieżka jezyk ". Bo u szwaba jest schweer -to  , ciężki czy trudny to samo . Po tym można łatwo poznać lewackich najmimordów i kto im płaci i instruktaży udziela , a może i gotowce pisze . Im Niemcy nic nie każą . To genetyczne kałmuckie inklinacje do seksu oralnego ze szwabską dupą . Krótko mówiąc mają towarzysze przyjemne z pożytecznym .
Andy51

Andy51

16.02.2021 21:29

Dodane przez Tomaszek w odpowiedzi na "Polska jezyk jest cieżka

Słusznie Waść prawisz.
Andy51

Andy51

16.02.2021 13:21

Dodane przez rolnik z mazur w odpowiedzi na @ Andy, 

Nie wiem dlaczego, ale taki jest trynd, a on może się np. za 10 lat zmienić.
Tomaszek

Tomaszek

16.02.2021 19:11

Dodane przez rolnik z mazur w odpowiedzi na @ Andy, 

Komentarz sprzed tygodnie wklejam , bo chyba nie dotarło a niektórzy kiedyś pisali ( rżnęli głupa znaczy się), że linki nie działają .
Ktoś tam "nie wie " albo udaje że to Niemcy są największym w judii jewropejskiej producentem generatorów do elektrowni (AEG i Siemens ) a swoje stocznie przekwalifikowali na fabryki masztów do onych , cała reszta to też z tego kraju , bo skąd do kompletu . Podobnie jest z biogazem . Po cholerę budować plug flow za 25 procent ceny i ogrzewać tym miasta na przykład . Trzeba kupić od Niemców rotacyjną z kupą maszynerii do mieszania gówna , stracić 70 procent energii na przerobieniu tego na prąd i mieszanie gówna , potem dopiero włączyć kaloryferek do kontaktu . Bo gdzie by wyżej wymienieni i jeszcze taki np Mercedes mogli sprzedać swoje cuda inżynierii i dostać za to dwa razy tyle niż się należy bo z dotacji , które nam potem wypominają . Na plug flow to dopiero parę lat temu komuś się dotację dostać . Ale to była taka rzeźnia , chyba na pokaz , żeby inni nie próbowali . Znajomy burmistrz próbował , to po wstępnym rekonesansie zaczął udawać , że pytania nie było . Gdyby kopalnie w Polsce były niemieckie , pobilibyśmy pewnie rekordy z czasów Gierka . A tak to dupa z króla . Trzeba zbierać chrust .
I to by było na tyle .
Tomaszek

Tomaszek

16.02.2021 23:04

Dodane przez rolnik z mazur w odpowiedzi na @ Andy, 

Rolnik na prezydenta ! Ten co liczyć potrafi . A na ministra SW to chyba Trotel , bo kiedyś udawał że się na Shaolinie zna . Reszta póki co u mnie to wakaty .
Andy51

Andy51

17.02.2021 10:01

Dodane przez Tomaszek w odpowiedzi na Rolnik na prezydenta ! Ten co

Ciekawy pomysł.
Czesław2

Czesław2

16.02.2021 12:13

@Autor Proszę napisać, dlaczego niby mamy odchodzić od węgla w energetyce zawodowej, gdzie są wszystkie konieczne urządzenia odpylające i odsiarczające?
Andy51

Andy51

16.02.2021 14:21

Dodane przez Czesław2 w odpowiedzi na @Autor Proszę napisać,

Jeszcze raz powtórzę, taki jest trynd, jaki będzie jutro, kto wie?
MFW

MFW

16.02.2021 12:45

"A jakie będą zimy, tego nie wie nikt."
Wbrew lewackiej propagandzie, głównymi czynnikami kształtującymi klimat i pogodę na Ziemi nie są czynniki antropogeniczne(choć ich udziału nie należy wykluczać) ale nasza gwiazda - Słońce i nasza galaktyka- Droga Mleczna.
To one kształtują pogodę kosmiczną**, która w przemożny sposób wpływa na klimat i pogodę na Ziemi a działalność ludzka (np. wycinki lasów czy emisja CO2) wzmacniają negatywne skutki pogody kosmicznej**
** .Pogoda kosmiczna – ogół zjawisk obserwowanych na Słońcu i w obszarze wnętrza ziemskiej magnetosfery, wykazujących pewne analogie do pogody w atmosferze ziemskiej, spowodowanych zmianami intensywności wiatru słonecznego.
Andy51

Andy51

16.02.2021 13:22

Dodane przez MFW w odpowiedzi na "A jakie będą zimy, tego nie

Mądre to wszystko co napisałeś.
sake3

sake2020

16.02.2021 13:38

Dodane przez MFW w odpowiedzi na "A jakie będą zimy, tego nie

@MFW.......Wreszcie głos rozsądku.Dziękuję.Jak napisałam o wpływie kosmosu na klimat zostałam oczywiście obśmiana. Jak bym napisała,że za klimat czy jego anomalie jest odpowiedzialny Kaczyński byłoby to przyjęte ze zrozumieniem.
Andy51

Andy51

16.02.2021 15:08

Dodane przez sake3 w odpowiedzi na @MFW.......Wreszcie głos

Ale nie przeze mnie.
MFW

MFW

16.02.2021 15:52

Dodane przez sake3 w odpowiedzi na @MFW.......Wreszcie głos

@sake3
Rola Słońca we wpływie na klimat i pogodę na Ziemi, wynika z jego naturalnej aktywności, która zmienia się w cyklach 11-to letnich i 22- letnich.
W ciągu cyklu 11-letniego następuje przebiegunowanie pola magnetycznego Słońca(o 180º) a po drugim 11-to letnim cyklu bieguny znajdują się w pozycji wyjściowej(jest to pełny 22-letni cykl).
Cykl 11-to letni (przebiegunowanie) przechodzi od jednego minimum aktywności , poprzez maksimum do drugiego minimum.
Aktywność słoneczną podczas cyklu, określa się liczbą plam słonecznych na tarczy słonecznej(im mniej plam w danym okresie, tym występuje głębsze minimum aktywności słonecznej).
Jeśli kilka następujących po sobie cykli słonecznych charakteryzuje się głębokimi minimami, to na Ziemi występują okresy oziębienia a nawet nazywane małymi epokami lodowcowymi jak ta, która  pojawiła się nagle, między 1275 a 1300 rokiem, ale nie minęła szybko. Aż na kilkaset lat północna półkula, od Grenlandii i Islandii aż po Alpy, znalazła się w obszarze gwałtownego ochłodzenia.
Innym okresem ochłodzenia klimatu to tzw. Minimum Maundera – okres trwający od 1645 do 1717 roku, podczas którego kilka cykli charakteryzowało się bardzo głębokimi minimami cykli aktywności słonecznej.
W czasach nam bliższych, w latach przypadających na minimum aktywności słabego cyklu występowały ostre zimy np.
- 1928/1929
- 1941/1942
- 1978/1979
- 2009/2010
i obecna 
- 2020/2021
Obecny 25 cykl aktywności słonecznej(2019-2030) zapowiada się wg prognoz NASA z  jeszcze głębszym minimum niż cykl 24(2008-2019), więc może wystąpić jeszcze ostrzejsza zima od obecnej w okolicach minimum 2030 roku.
Z minimum aktywności słonecznej związane bywają pojawiające się pandemie chorób zakaźnych i innych jak np. zwiększona zachorowalność na choroby onkologiczne, układu krążenia i układu oddechowego.
Przyczyną tego jest to, że przy głębokich minimach aktywności słonecznej maleje natężenie wiatru słonecznego(powstającego z plam słonecznych wyrzucających strumienie plazmy z wnętrza Słońca i odpychającego od Ziemi strumienie promieniowania kosmicznego docierającego ze Słońca w okolice Ziemi) i słabnie pole magnetyczne Słońca, będące tarczą ochroną Ziemi przed wysokoenergetycznym  jonizującym promieniowaniem kosmicznym, docierającym wtedy w dużym natężeniu do Ziemi z centrum Galaktyki(Drogi Mlecznej).
Z żywych organizmów na Ziemi najbardziej odporne na szkodliwe działanie tego promieniowania są wirusy, dla których śmiertelna dawka LD50/30  [w Sv] wynosi 170 - 10000 a najmniej ssaki, dla dla których śmiertelna dawka LD50/30  [w Sv] wynosi 2 - 14.  (dla człowieka to 2.5 - 3 a np. dla psa wynosi 2 )
W ostatnich  latach Centrum Nauk Kosmicznych Uniwersytetu New Hampshire’s w USA zaobserwowało zwiększone dawki tego promieniowania o około 30%
sake3

sake2020

16.02.2021 16:27

Dodane przez MFW w odpowiedzi na @sake3

@MFW.......Jak widać wpływ aktywności Słońca w zmianach na Ziemi jest monitorowany od lat przez Centrum Nauk Kosmicznych i inne placówki naukowe.Dlaczego więc różne gremia nie przyjmują do wiadomości ich badań uparcie lansując swoje pseudoteorie.Czy wcześniejsze choroby-dżuma,cholera też wynikały ze słabnącego pola magnetycznego Słońca?
Andy51

Andy51

16.02.2021 17:27

Dodane przez MFW w odpowiedzi na @sake3

Cenię takie notki, i tego co je pisze, ponieważ się na tym nie znam, napiszę, że wydają się merytoryczne i "mądre", takie wpisy, to nie bździny jakiś jabów czy trikolorów.
Pani Anna

Pani Anna

16.02.2021 16:40

Dodane przez sake3 w odpowiedzi na @MFW.......Wreszcie głos

Sake3
Nie dosc, ze nie czyta ze zrozumieniem, to i poczucia humoru nie ma. Tu nikt sie nie wysmiewa z wplywu slonca czy kosmosu na klimat, bo co by nie powiedziec o wszystkich komentatorach, to mam wrazenie, ze dla kazdego tutaj to rzecz oczywista. Mada raczej dostrzegl zabawnosc sformulowania mysli i komizm skojarzen jakie moga wzbudzic, a nie jego zawartosc merytoryczna. To tak na pocieszenie.
sake3

sake2020

16.02.2021 19:39

Dodane przez Pani Anna w odpowiedzi na Sake3

@Pani Anna......komizm skojarzeń,zabawność formułowania myśli.....Grono intelektualistów pracuje pełną parą .Może jeszcze wynajdziecie jakiś błąd ortograficzny w moim komentarzu.Na więcej niż zadęcie was nie stać?
Pani Anna

Pani Anna

16.02.2021 20:48

Dodane przez sake3 w odpowiedzi na @Pani Anna......komizm

Sake, no nic nie poradze, ze zabawnie wyszlo. Uwaga Mady o zwiazkach politykow z kosmosem jak najbardziej na miejscu.Tez to zobaczysz, jak juz wyjmiesz ten kij...
sake3

sake2020

17.02.2021 18:23

Dodane przez Pani Anna w odpowiedzi na Sake, no nic nie poradze, ze

@Pani Anna?Czyzby Mada miała na myśli związki Wałęsy z kosmitami o których ten niejednokrotnie zapewniał?
Marek1taki

Anonymous

16.02.2021 12:59

Słuszny głos i wcale nie wołanie na puszczy. My z puszczy to wiemy. Niestety demokracja ma swoje prawa i głosujesz żeby było dobrze a władza trafia do mentalnych pociotków Grety. O Moskalach nie zapominając.
AŁTORYDET

AŁTORYDET

16.02.2021 18:11

Dyskusja nad OZE i "dekarbonizacją", jest tak odległa od rozumu, że nawet nie wiadomo jak do tego się odnieść. Jestem pewien, że 90% posłów, wszelkich opcji, nie jest w stanie oszacować naszego (Polski) maksymalnego zapotrzebowania na moc (ok. 28 gigawatów). Najtaniej można produkować energię jądrową. Tyle, że tylko koszt wybudowania elektrowni jądrowej o mocy 2GW, to ok, 5 mln euro za MW, czyli ok. 10 mld euro (45 mld złotych). A to jedynie 4-5% naszego zapotrzebowania! Energia wiatrowa, jest jeszcze droższa, a produkcja niestabilna. Fotowoltaika, to zabawka, o sprawności poniżej 10%. Z węgla nie możemy zrezygnować, bo po prostu nas nie stać. Oczywiście, możemy się zarżnąć i wypełnić kryteria "zielonego ładu", ale to będzie nasza ostatnia poważna inwestycja przed plajtą. Nie pracujemy nad zgazowaniem węgla, a to powinno być głównym celem naszych prac badawczych. Nikt za nas tego nie zrobi, bo to my mamy najwięcej węgla w UE. Nie wiem czy jest powszechną wiedza, że węgiel można zgazować w złożu, wykorzystując tym samym zasoby, których nie opłaca się wydobywać. Wreszcie to, o czym wielokrotnie mówił nieodżałowany śp. prof. Jan Szyszko: o w globalnym bilansie CO2, powinniśmy liczyć nie tylko emisję, ale także absorpcję, co przy ilości lasów w Polsce, przekraczających 20% powierzchni, lokowałoby nas zdecydowanie korzystniej. Publiczność ma skromne pojęcie o "odnawialnych żródłach energii", przyjmując, że ma tylko zalety. Bzdura. Drobny przykład: maszty wiatraków elektrowni wiatrowych, są eksploatowane tylko 25 lat. Niedawno Niemcy mieli problem, ze 120 tys. starych masztów, których nie ma jak zutylizować! Zakopać się nie dało, postanowili zmodernizować i opchnąć za granicę, Ciekawe komu... Jednym słowem, brakuje poważnej rozmowy, poważnych ludzi, opartej na wiedzy i praktyce, a nie hałaśliwego bełkotu absolwentów, politologii, stosunków, europeistyki i gender. Ale o czym tu mówić, jak dr Piotr Naimski, który chyba jedyny obok prof. Szyszko, miał na ten temat pojęcie, wybory w Warszawie przegrał, a np. Klaudia Jachira, lalkarka, wygrała. Chceta mieć takie "elity", to mata.
Czesław2

Czesław2

16.02.2021 18:32

Dodane przez AŁTORYDET w odpowiedzi na Dyskusja nad OZE i

@AŁTORYDET ( Trzy razy musiałem przewinąć tekst, żeby napisać POPRAWNIE nick :) ) Piotr Naimski przegrał, gdyż demokratyczna większość ma IQ poniżej ten, tego, i nie rozumie nic, poza logowaniem się na facezbooka. a tam jest wszystko odpowiednio wyjaśnione.
Marek1taki

Anonymous

16.02.2021 19:55

Jest kolejny fakt w sprawie: Japonia już przechorowała atom dwa razy. Woli węgiel.
bibula.com
A dla tych co mają serce po lewej stronie inny argument:
Cyganka Roxana też Węgiel.
Ptr

Ptr

16.02.2021 23:07

Pewnik jest jeden , energii będzie mniej i jeszcze będzie dużo droższa. Będziemy ocieplać domy, ale większość nie da rady lub nie zdązy robić tego efektywnie. Będzie bardzo drogo i ta biedniejsza część będzie marznąć. Już marznie, bo już są sposoby , aby egzekwować abonament za ogrzewanie przez cały rok , a  grzać tylko tyle ile tabela pozwala. A tabelę można zmienić , aby grzać jeszcze mniej.
Dotąd jak przychodzi mróz lub ciepełko to jest to NASZ klimat, natura, los, nasze miejsce na Ziemi. Ale jeżeli coś sie stanie z klimatem , np. ochlodzenie lub susze w jakichś krajach, to ci ludzie mogą próbowć zemścić się na kraju zwanym USA. Jak będzie mróz na Syberii i upał na Saharze to też może być interpretowane jako wina zielonych z USA i Europy. O ile tylko coś naprawdę rozpylą. I jeżeli bedzie gdzieś zmiana klimatu , to wszyscy poszkodowani bedą mieli rację ,że obwinią szalonych ekologów. Tylko ,że nie będą mogli prawnie nic im zrobić , bo to ekolodzy mają sądy, cywilizację , pieniądze  i armie. I w tym tkwi całe chamstwo tego zachowania. Ale skoro tak wielkie wysiłki sie ponosi , aby zmienić klimat, to jaki naprawde jest cel tej zmiany. Kto chce mieć zimniej , bo ma za gorąco ? Czy da radę to zrobić skoro cały czas jest produkowana energia ze żródek kopalnych ? w dodatku cykle zmienności klimatu mogą zniweczyć każde wysiłki i zapewne tak się stanie. W takim razie pieczą drugą pieczeń jaką jest zarobek na giełdzie tych limitów, akcji zielonej energii, spadek węgla Itp Kontrolowany proces na którym się zarabia. Trzecia korzyść to przywództwo. Greta "how dare You" a politycy jada na jakąś konferencję , gdzie pierze sie im mózgi ( w eleganckich okolicznościach ) i przyjeżdzają i już lobbują jak to MUSIMY, już nie ma wyjścia jak, tylko kiedy, pieniądze są. 
Owszem coś tam można robić z tą energią, ale to powinno dotyczyć infrastruktury krytycznej , wojskowej, zapasowej, przesileń letnich. 
I powinno się w domach budować kominki, choćby żadko używane , ale sprawne w razie czego.
Marek1taki

Anonymous

17.02.2021 08:56

Dodane przez Ptr w odpowiedzi na Pewnik jest jeden , energii

Popieram kominki i każdy inny piec na paliwo stałe bo to suwerenność energetyczna. A co robi rząd i samorządy? Dokładnie odwrotnie. Dotują ich likwidację. Zasługują za to na likwidację z urzędu. Powtórzę się ale wszystko wskazuje, że wzrost zanieczyszczeń powietrza jest wdrażany z premedytacją by było z czym walczyć. Bo co innego wynika z pieców (dotowanych) z zimną komorą spalania? Niedopałki. A zlikwidowali co? Kominki opalane drewnem. Czy kto czuł kiedyś smród kominka? Nie, to kominki do likwidacji.
To samo z dieslami najpierw duszonymi, potem filtrowanymi, na koniec grożą ich likwidacją. A kto jak nie kochany rząd przeforsował robienie korków przez przywileje dla pieszych? Zróbmy jeszcze pierwszeństwo przejazdu dla aut na przejazdach kolejowych.
Ptr

Ptr

17.02.2021 14:04

Dodane przez Marek1taki w odpowiedzi na Popieram kominki i każdy inny

Wygląda na to ,że to akcja z zagrnicy, potem szereg celebrytów udawało ,że wprost duszą się od smogu. Dostali kasę za szoł z sądu. Potem samorządy. A rząd robi to nawet jeżeli w to nie wierzy, bo musi wrzask opanować. Chyba tak to działa i tak realizuje się jakaś agenda zagraniczna lewicowa. Ktoś zarabia , ktoś traci, my marzniemy, obwiniamy się, dzeici marzną. Ale dzeici marzną dopiero wtedy , gdy ta informacja zdobędzie zasięg. Jak nie zdobędzie , to nie marzną. Daję to jako przykład, ale wydaje mi się ,że w wielu miejsach może być problem z ogrzewaniem. Gdyby były kominki można byłoby przetrwać awarie. 
Wydaje się ,że akcja likwidacji pieców może mieć związek z prawdopodobnym odłączeniem nas od importowanego gazu, aby wywrzeć silniejszy nacisk na naród.
Andy51

Andy51

17.02.2021 14:17

Dodane przez Ptr w odpowiedzi na Wygląda na to ,że to akcja z

Myślę, że prezentujesz spiskową teorię dziejów.
Czesław2

Czesław2

17.02.2021 14:26

Dodane przez Andy51 w odpowiedzi na Myślę, że prezentujesz

Przecież wyłączanie gazu do celów grzewczych w uni jest już przesądzone, Morawiecki się na to zgodził. Tylko, że z dużych unijnych krajów jako jedyni nie mamy technologii jądrowej i surowy klimat. Zastanawiam się, czy budowa przez 20 ponad lat jądrówki w Finlandii i wyłączenie Ignalina nie jest celowym zabiegiem, żeby wyłączyć ten region.
Marek1taki

Anonymous

17.02.2021 18:51

Dodane przez Czesław2 w odpowiedzi na Przecież wyłączanie gazu do

Jeżeli inwestujemy w gazoport a potem rezygnujemy z gazu to jest nowa normalność?
Poza tym ktoś musi zrezygnować aby ktoś inny kupował przez Nord Stream 2 ;-)
Marek1taki

Anonymous

17.02.2021 18:47

Dodane przez Andy51 w odpowiedzi na Myślę, że prezentujesz

@Andy Interesują mnie tylko teorie spiskowe bo taka jest historia, że przypadek rządzi dopiero w czasie spisku. Przypadek bez spisku jest prawdopodobny ale nieskuteczny.
Poza tym kto wyżej pisze i o czym jak nie o spisku?
Ptr

Ptr

17.02.2021 19:18

Dodane przez Andy51 w odpowiedzi na Myślę, że prezentujesz

Jeżeli nie uda się zbudować gazociagu norweskiego , a Rosja zamknie lądowy , przy ograniczeniu węgla i braku zielonej pozostaje limitowany prąd i piece.
Andy51

Andy51

18.02.2021 09:16

Dodane przez Ptr w odpowiedzi na Jeżeli nie uda się zbudować

Nie bądź Kasandrą.
Andy51
Nazwa bloga:
Trójmiejskie spojrzenie
Zawód:
mgr zarządzania
Miasto:
Sopot

Statystyka blogera

Liczba wpisów: 1, 571
Liczba wyświetleń: 8,138,658
Liczba komentarzy: 17,827

Ostatnie wpisy blogera

  • Tusk dostał fiksum-dyrdum
  • Oszuści z PO okradają dzieci chore onkologicznie
  • Prezent dla Niemców od Nowackiej w 80 rocznicę wyzwolenia ob

Moje ostatnie komentarze

  • Smutna prawda.
  • Czyżby?
  • Masz rację

Najpopularniejsze wpisy blogera

  • ​Czy agent Stasi „Oscar” na Pomorza to Donald Tusk?
  • Sfałszowne wybory, dlaczego Polacy nie wychodzą na ulice ?
  • ​UB czyli Urban o Bartoszewskim

Ostatnio komentowane

  • Andy51, Smutna prawda.
  • Andy51, Czyżby?
  • Andy51, Masz rację

Wszystkie prawa zastrzeżone © 2008 - 2026, naszeblogi.pl

Strefa Wolnego Słowa: niezalezna.pl | gazetapolska.pl | panstwo.net | vod.gazetapolska.pl | naszeblogi.pl | gpcodziennie.pl | tvrepublika.pl | albicla.com

Nasza strona używa cookies czyli po polsku ciasteczek. Do czego są one potrzebne może Pan/i dowiedzieć się tu. Korzystając ze strony wyraża Pan/i zgodę na używanie ciasteczek (cookies), zgodnie z aktualnymi ustawieniami Pana/i przeglądarki. Jeśli chce Pan/i, może Pan/i zmienić ustawienia w swojej przeglądarce tak aby nie pobierała ona ciasteczek. | Polityka Prywatności

Footer

  • Kontakt
  • Nasze zasady
  • Ciasteczka "cookies"
  • Polityka prywatności