Przejdź do treści
Strona główna

menu-top1

  • Blogerzy
  • Komentarze
User account menu
  • Moje wpisy
  • Zaloguj

8 stycznia w USA wybuchła neo bolszewicka rewolucja

Andy51, 22.01.2021
Cichutko, cichuteńko, bez wystrzału z Aurory nastąpiła neo bolszewicka rewolucja w USA. Nijaki pan Cukier puder jednym przyciskiem zablokował najpotężniejszego człowieka  prezydenta D. Trumpa, człowieka który miał guzik do broni atomowej, ale cóż z tego, skoro pan Cukier puder miał guzik do mediów społecznościowych, tak po prostu, bez wyroku sądu zablokował D. Trumpa, bo mu się nie spodobał,  tłumacząc pokrętnie, że D. Trump nawoływał do nienawiści.
Należy dodać, że w USA media są w rękach lewicowo-liberalnych, a cztery lata ataków na prezydenta Trumpa, stworzyły klimat do szacher macher przy wyborach.
W ubiegłym roku po śmierci czarnego Floyda, płonęły miasta, rabowano sklepy, ale wówczas pan Cukier puder nie zablokował lewaków z Antify czy BLM, wówczas to były „pokojowe  protesty”.
Wybory w USA w jakiś sposób przypominało referendum w Polsce w 1946, wówczas wygrali komuniści,  w USA człowiek mumia Biden czyli ten co trzeba.
Charakterystyczne jest to, że na wice wybrał lewaczkę, a są poważne zastrzeżenia czy dziadek Biden „dociągnie” do końca kadencji,  być może dziadkowi coś podsypią i wówczas nad Kapitolem będzie powiewał czerwony sztandar  a nie gwiaździsty.
Nie wiem czy kiedykolwiek dowiemy się o skali fałszerstw, ale wierzę w amerykańską demokrację i mam nadzieję, że za cztery lata wygrają republikanie i niektóre sprawy zaczną wychodzić na wierzch.
Pierwsze dokumenty, które podsunięto Bidenowi świadczą o skręcie w lewo, jak będzie dalej zobaczymy.
Już towarzysz Stalin mówił nie ważne kto jak głosuje, ważne kto liczy głosy. Republikanie wierząc w amerykańską demokrację nie przypilnowali wyborów i w wielu komisjach liczyli ci co trzeba.
To, że w tych wyborach było coś nie tak, np. inaugurację Bidena oglądało na twiterze 400 tys. osób, przyjazd Trumpa na Florydę 4 mln osób.
Jeszcze jedna charakterystyczna sytuacja, w czasie przejazdu na Kapitol pustymi ulicami Waszyngtonu,  obstawionymi przez Gwardię Narodową i wojsko, w czasie przejazdu limuzyn z Bidenem, żołnierze masowo odwracali się tyłem do przejeżdżającej kolumny z Bidenem i jego ekipą.
Czy to jest koniec wolności słowa w USA to się okaże, a wolność słowa do której są przyzwyczajeni Amerykanie i którą gwarantuje amerykańska Konstytucja, zobaczymy.
Ale niestety to jest smutny obraz tego co stało się w USA.
  • Zaloguj lub zarejestruj się aby dodawać komentarze
  • Odsłony: 7461
Jabe

Jabe

22.01.2021 11:52

Ani wybuchła, ani bolszewicka, ani rewolucja.
Marek1taki

Anonymous

22.01.2021 12:55

Dodane przez Jabe w odpowiedzi na Ani wybuchła, ani bolszewicka

To jak to nazwać co jest w USA i w UE?
Pandemizm wprowadzony? Wprowadzony.
Klimatyzm wprowadzony? Wprowadzony.
Genderyzm/pederastyzm/itd. wprowadzone? Wprowadzone.
No chyba, trockistowską trzeba nazwać jeśli upierać się ze wzgl. na tryb permanentnej rewolucji ale z zachowaniem kodu źródłowego w marksizmie.
Jabe

Jabe

22.01.2021 13:33

Dodane przez Marek1taki w odpowiedzi na To jak to nazwać co jest w

Co nie znaczy, że bolszewicka, jest adekwatnym słowem. Pan też go jakoś uniknął.
Marek1taki

Anonymous

22.01.2021 14:43

Dodane przez Jabe w odpowiedzi na Co nie znaczy, że bolszewicka

Są różnice. Można prowadzić dyskusje akademickie.
Wiosna 2020 w wydaniu bojówek BLM jest analogią do udziału bolszewików w rewolucji 1905r. o ile śmierć Floyda jest odpowiednikiem propagandowym krwawej Niedzieli (dzisiaj akurat rocznica).
Marsz na Kongres przejęty przez prowokatorów okazał się farsą i namiastką szturmu na Pałac Zimowy.
Historia nie musi powtarzać się dosłownie by przestrzegać. Ostatecznie zdobycie Bastylii też było farsą.
Marek1taki

Anonymous

22.01.2021 15:03

Dodane przez Jabe w odpowiedzi na Co nie znaczy, że bolszewicka

A w Polsce? Czy scena polityczna jest wolna od bolszewików i mienszewików? Neo- jest pojemnym przedrostkiem ale mozna go sobie darować.
Czy Trzaskowski nie był w wyborach prezydenckich reprezentantem frakcji bolszewickiej/trockistowskiej a Duda miensewickiej?
Owszem, nasi mienszewicy się radykalizują aby nie dać się zdystansować bolszewikom twardogłowym. Stąd udział w rewolucji klimatycznej, zrównywanie praw zwierząt z ludzkimi - ale tym sprzed pandemii.
A Hołownia? Czy to nie bolszewik z ludzka twarzą? No wiem, Frankenstein chyba nie był człowiekiem.
Domyślny avatar

cyborg59

22.01.2021 19:43

Dodane przez Marek1taki w odpowiedzi na To jak to nazwać co jest w

Normalny faszyzm.
Cytując Roberta Spencera: "Nastanie faszyzmu w USA"
Tak, jest to obudzony faszyzm lewicy, ale nadal jest to faszyzm. Tak wielu zakłada, że dzisiejsi lewacy niosący sztandar Antify, organizacji, która powstała w latach dwudziestych XX wieku w walkach ulicznych z narodowymi socjalistami, nie mogli być faszystami.Jednak mogą być i są! Wbrew temu, co wielu uważa, bycie komunistą i faszystą nie jest sprzecznością samą w sobie, jak bycie republikańskim demokratą lub uczciwym dziennikarzem.
Umowa między Hitlerem a niemieckimi tytanami biznesu była jednym z głównych powodów, dla których jego reżim w ogóle nazywany jest „faszystowskim”. Słowo „faszysta” pochodzi od łacińskich fasces, „wiązek”, zwykle wiązek drewnianych prętów. Na pierwszy rzut oka może się to wydawać dziwną nazwą dla ruchu politycznego, ale idea była taka, że odmienne siły w społeczeństwie zostały połączone razem w jedności celu i lojalności. Tak więc dla starożytnych Rzymian fasces był symbolem władzy rządowej i od tego Mussolini przyjął nazwę swojego ruchu.
Tak jest i dzisiaj. Giganci mediów społecznościowych i lewicowe elity rządowe, bagno, które ponownie umocniło swoją hegemonię, instalując Starego Joe w Białym Domu, pracują nad utrwaleniem układu. Rząd nie jest właścicielem mediów społecznościowych, i nie musi: czy Big Tech podporządkowuje się ogólnemu kierownictwu państwa, czy też 
państwo podporządkowuje się ogólnym kierunkom wyznaczonym przez Big Tech, wynik jest taki sam: każda większa siła w społeczeństwie amerykańskim maszeruje w tym samym kierunku, podczas gdy dysydenci są piętnowani, demonizowani, wrabiani w przestępstwa, których nie popełnili, uciszani, i odizolowywani.
Domyślny avatar

cyborg59

22.01.2021 21:19

Dodane przez cyborg59 w odpowiedzi na Normalny faszyzm.

Wszystkie trzy akapity są cytatami. Edytor nie pozwolił na użycie kursywy w drugim i trzecim akapicie.
Andy51

Andy51

22.01.2021 21:43

Dodane przez cyborg59 w odpowiedzi na Normalny faszyzm.

Chciałbym Ci przypomnieć, że chyba na początku XX wieku był monopolista  związany z wydobyciem i przetwarzaniem ropy naftowej, Rząd USA podzielił tę firmę na kilka mniejszych i monopol się skończył, tak również było  z firmą telekomunikacyjną Bell, czy będzie wola rozbicia  Cukier Pudra i jego Twittera, Facebooka, Whatsappa, tego nie wiem.
Marek1taki

Anonymous

23.01.2021 00:21

Dodane przez cyborg59 w odpowiedzi na Normalny faszyzm.

@Cyborg Państwa, jak widać po skoordynowanych absurdach XXI wieku, są już podporządkowane. Ośrodek władzy leży ponad nimi.
rolnik z mazur

rolnik z mazur Waldek Bargłowski

22.01.2021 12:11

@Andy
Nic się nie zmieniło co już dawno było. Milton Friedmann już w latach siedemdziesiątych że zdziwieniem stwierdził, że wszystkie postulaty Partii Komunistycznej USA zostały spełnione. A Trump  okazał się cieniasem i tyle. Pzdr
Andy51

Andy51

22.01.2021 14:24

Dodane przez rolnik z mazur w odpowiedzi na @Andy

Jeden przeciw wszystkim, z tym cieniasem to grubo przesadziłeś.
rolnik z mazur

rolnik z mazur Waldek Bargłowski

22.01.2021 16:02

Dodane przez Andy51 w odpowiedzi na Jeden przeciw wszystkim, z

@Andy
 Dał się wysadzić z siodła jak dzieciak. Pzdr
Andy51

Andy51

22.01.2021 16:55

Dodane przez rolnik z mazur w odpowiedzi na @Andy

Z Herkulesa d..a , gdy jest wrogów kupa.
Marek1taki

Anonymous

22.01.2021 13:26

U nas też wrzenie rewolucyjne konfliktuje ludzi
niezalezna.pl
Czy facet na zdjęciu nie wygląda jak Szumowski?
Domyślny avatar

cyborg59

22.01.2021 14:10

@ Andy 51
Oficjalny kanał YouTube „Biały Dom” zmienił inauguracyjny film Joe Bidena z „publicznego” na „prywatny” po tym, jak spotkał się z przytłaczającą negatywną reakcją.
W chwili pisania tego artykułu film miał ponad 15 000 ocen negatywnych, nie-negatywnych 3 000.
Andy51

Andy51

22.01.2021 14:25

Dodane przez cyborg59 w odpowiedzi na @ Andy 51

Jeszcze jeden przyczynek do tego co pisałem.
Pers

Pers

22.01.2021 17:34

Dodane przez cyborg59 w odpowiedzi na @ Andy 51

Co ty się Cyborg przejmujesz? Nasz pan prezydent już nawiązuje przyjaźń z amerykańskim panem prezydentem. Wierzę, że mu sie uda!
wielkopolskizdzichu

wielkopolskizdzichu

22.01.2021 19:58

Dodane przez Pers w odpowiedzi na Co ty się Cyborg przejmujesz?

"Nasz pan prezydent już nawiązuje przyjaźń z amerykańskim panem prezydentem. "
To należy do jego obowiązków i jeśli takową nawiąże to dobrze dla Polski.
Byleby, nie było to nawilżanie, jak wobec Trampka.
Domyślny avatar

cyborg59

22.01.2021 20:07

Dodane przez Pers w odpowiedzi na Co ty się Cyborg przejmujesz?

Zanim się zakumplują, (a taka jest rola Prezydenta), Kamala będzie (już oficjalnie) numerem jeden. Ja tam dyplomatą nie jestem.A już równoczesne kręcenie z facetem i kobitką, czyli Bi. jest poza moimi kompetencjami. Szczególnie ugłaskiwanie faceta.
Tak przy okazji : my wymawiamy imię Kamala - tak jak piszemy. I dobrze. Amerykańskie - kemla - źle jest słyszane w Indiach. Ma jakieś niemiłe znaczenie.
Pers

Pers

22.01.2021 21:07

Dodane przez cyborg59 w odpowiedzi na Zanim się zakumplują, (a taka

Wiem doskonale kto będzie rządził i nie będzie to Biden.
Ale może to jest dobra sytuacja, żeby nasz pan prezydent zaprzyjaznił się właśnie z panią vice. Nasz pan prezydent jest ponoć bardzo przystojnym facetem, świetnie mówi po amerykańsku, Kamila też niczego sobie. Myślę, że nasza pierwsza dama przymknęła by oko.
Pers

Pers

22.01.2021 16:09

Rewolucja, także bolszewicka, żeby "wybuchnąć", musi być dlugo przygotowywana.
Tutaj ani chybi pazur Putina widać. No bo kto inny? Na ostatnie cztery lata wybrał sobie Trampka, a ten rozłożył USA. 
Teraz Xi wsadził Bidena, żeby ten dokonczył dzieła.
mjk1

mjk1

22.01.2021 16:23

  1. Jeszcze raz, ale tym razem z punktu widzenia drugiej strony, może dotrze.
    Jeżeli Pan Afterduft, gorący zwolennik Trumpa, będzie właścicielem mediów społecznościowych, to ma pełne prawo zablokować urzędującego prezydenta Józia Bidena i nikomu nie musi się z tego tłumaczyć, ani nie musi tego uzasadniać.
    Jeżeli, nie daj Bóg, jacyś zwolennicy Trumpa podpalą jakieś miasto w USA, to Pana Afterdufta, bez wyroku sądu, nikt nie może zmusić do blokowania inicjatorów tych podpaleń w mediach społecznościowych, które są jego własnością.
    Na tym polega wolność. Wolność, bez żadnych przymiotników, bo, jak mawia klasyk, moja wolność nie jest lepsza od Twojej wolności i vice versa.
    A teraz najważniejsze. Jeżeli przez cztery lata prezydent największego światowego mocarstwa nie potrafi stworzyć ani jednego niezależnego medium, to znaczy, że jest tylko jedną z wielu pacynek w tym tetrze lalek dla naiwnej gawiedzi. Każdy, kto uważa inaczej, nie jest być może płaskoziemcą, ale na pewno wierzy w garbate aniołki, jakiegoś Q, czy innego Agamemnona.
    Na koniec pozwoli Pan, że przypomnę pytania w referendum 1946 r.
    1. Czy jesteś za zniesieniem Senatu?
    2. Czy chcesz utrwalenia w przyszłej Konstytucji ustroju gospodarczego, zaprowadzonego przez reformę rolną i unarodowienie podstawowych gałęzi gospodarki krajowej, z zachowaniem ustawowych uprawnień inicjatywy prywatnej?
    3. Czy chcesz utrwalenia zachodnich granic Państwa Polskiego na Bałtyku, Odrze i Nysie Łużyckiej?
    Proszę napisać, jak ludzie mieli wtedy odpowiedzieć na te pytania, aby referendum nie zostało uznane za sfałszowane?
Andy51

Andy51

22.01.2021 16:59

Dodane przez mjk1 w odpowiedzi na Jeszcze raz, ale tym razem z

Prezydenci nie są od tworzenia niezależnych mediów, ale to, że nie zrobili tego republikanie, to inna sprawa.
sake3

sake2020

22.01.2021 18:52

Dodane przez Andy51 w odpowiedzi na Prezydenci nie są od

Zawsze myślałam,że kraj gospodarką stoi a okazuje się że mediami.
sake3

sake2020

22.01.2021 18:55

Dodane przez Andy51 w odpowiedzi na Prezydenci nie są od

Zawsze myślałam,że kraj gospodarką stoi a okazuje się że mediami.
Andy51

Andy51

22.01.2021 19:43

Dodane przez sake3 w odpowiedzi na Zawsze myślałam,że kraj

Tak gospodarką, ale media robią ludziom wodę z mózgu, efekty widać.
Domyślny avatar

cyborg59

22.01.2021 22:34

Dodane przez Andy51 w odpowiedzi na Tak gospodarką, ale media

Masz rację Andy!
Na podstawie listopadowego raportu Rich Noyes :
Lewicowe media informacyjne zatruły środowisko informacyjne nie tylko nieprzerwanie negatywnymi relacjami o tym, jak prezydent Trump przystąpił do wyborów w 2020 roku. Odmówili także poświęcenia czasu antenowego na ważne argumenty kampanii republikańskiej - zarówno za Trumpem, jak i Bidenem - co oznaczało, że miliony
 wyborców oddały swoje karty do głosowania, wiedząc tylko to, co media pozwoliły im wiedzieć o kandydatach.Aby zmierzyć prawdziwy wpływ cenzury mediów na wybory, Media Research Center poprosiło The Polling Company o zbadanie 1750 wyborców Bidena w siedmiu stanach swingowych (Arizona, Georgia, Michigan, Nevada, Karolina Północna, Pensylwania i Wisconsin), z których sześć (wszystkie oprócz Karoliny Północnej) zagłosowały na Bidena (szczegóły ankiety poniżej). Przetestowaliśmy wiedzę tych wyborców na temat ośmiu wiadomości - wszystkich ważnych tematów, które jak wynikło z naszych bieżących analiz, liberalne media nie poruszyły w odpowiedni sposób. Okazało się, że ogromna większość (82%) głosujących na Bidena nie znała przynajmniej jednej z tych kluczowych pozycji, a pięć procent twierdziło, że nie znało wszystkich ośmiu testowanych przez nas
 problemów.Ten brak informacji okazał się kluczowy: jeden na sześciu ankietowanych wyborców Bidena (17%) powiedział, że porzuciłby kandydata Demokratów, gdyby znał fakty dotyczące jednej lub więcej z tych wiadomości. Przesunięcie tej wielkości zmieniłoby wynik we wszystkich sześciu stanach swingowych wygranych przez Joe Bidena, a Donald Trump bez problemu wygrałby drugą kadencję jako prezydent.

Daruję sobie cytowanie wszystkich badań w poszczególnych wahających się stanach. Istotne jest to, jakie informacje 
zostały przez media zablokowane, zamaskowane. Istotne było schowanie przed prasą Joego w piwnicy.
A oto gorące tematy:
- wyborcy nie byli świadomi zarzutów Tary Rade o wykorzystanie seksualne w latach 90.
- nie wiedzieli o skandalu finansowym Bidena i jego syna Huntera.
- nie wiedzieli o lewicowej ideologii senator Harris.
- liberalne media uniemożliwiły wyborcom Bidena zapoznanie się z pozytywnymi wiadomościami gospodarczymi.
- nie dotarła informacja o wzroście gospodarczym
- nie wiedzieli o trzykrotnej nominacji do Pokojowej Nagrody Nobla za porozumienia pokojowe Izraela.
- nie wiedzieli, że Ameryka stała się eksporterem netto ropy, osiągając niezależność energetyczną.
- nie wiedzieli o kluczowej roli administracji w promowaniu badań nad szczepionkami (Operacja Warp Speed).

Gdyby wiedzieli Trump pokonałby Bidena w kolegium elektorów 311-227.
Pers

Pers

22.01.2021 19:04

Dodane przez Andy51 w odpowiedzi na Prezydenci nie są od

"to, że nie zrobili tego republikanie, to inna sprawa."
Z przykrością muszę stwierdzić że błądzisz.
W USA, mimo formalnego systemu dwupartyjnego tak naprawdę jest jedna - korporacyjnych oligarchów. Prawomyślnym Republikanom cenzura fb nie przeszkadza. Trump, mimo, że formalnie był "republikaniec" to nie miał żadnego poparcia tej partii a wręcz przeciwnie.
Proponuję, żebyś nie podejmował tematów, które cię przerastają.
Andy51

Andy51

22.01.2021 19:43

Dodane przez Pers w odpowiedzi na "to, że nie zrobili tego

Każdy ma prawo błądzić.
Domyślny avatar

cyborg59

22.01.2021 21:16

Dodane przez Pers w odpowiedzi na "to, że nie zrobili tego

Według zbiorczych sondaży RealClearPolitics ogólna ocena poparcia prezydenta wynosi prawie 40 procent, podczas gdy Bush, kiedy wyjeżdżał w styczniu 2009 roku, był nieco poniżej 30 procent, jak podał Federalist  we wtorek, dzień przed zaprzysiężeniem prezydenta elekta Joe Bidena.
 Najnowsza ankieta zawarta w średniej RealClear, przeprowadzona przez Rasmussena i przeprowadzona w dniach 11-14 stycznia, pokazuje Trumpa z 48-procentową oceną akceptacji.
Pers

Pers

22.01.2021 22:03

Dodane przez cyborg59 w odpowiedzi na Według zbiorczych sondaży

48%? To znak, że go odstrzelą. Ktoś taki, jak Kennedy, nie ma prawa chodzić po amerykanskiej ziemi.
Domyślny avatar

cyborg59

23.01.2021 12:28

Dodane przez Pers w odpowiedzi na 48%? To znak, że go odstrzelą

Dokładnie to samo powiedziałem rodzinie !
Kiedy? Nie można prowadzić działalności politycznej bez kontaktu z ludźmi. Gdzieś pojedzie, gdzieś poleci .....
SyrenkaW

TalidomID

23.01.2021 19:31

Napisał Pan, że wierzy w amerykańską demokrację, potem przytoczył Pan słowa Stalina, a na końcu zauważył Pan pewnie nieprawidłowości tej demokracji dotyczące. Oczywiście rozumiem, jak wygodna jest wiara w demokrację. Osobiście nie byłbym skłonny powielać stanowiska, że demokracja to twór, który sam jest się w stanie "naprawić".
Andy51

Andy51

23.01.2021 21:35

Dodane przez SyrenkaW w odpowiedzi na Napisał Pan, że wierzy w

Po kolei, najpierw były słowa Stalina, prawie po 100 latach spadkobiercy po mieczu i kądzieli postanowili to wykorzystać w USA, ale demokracja da sobie z tym radę, demokracja, nie demokraci.
Andy51
Nazwa bloga:
Trójmiejskie spojrzenie
Zawód:
mgr zarządzania
Miasto:
Sopot

Statystyka blogera

Liczba wpisów: 1, 571
Liczba wyświetleń: 8,138,743
Liczba komentarzy: 17,827

Ostatnie wpisy blogera

  • Tusk dostał fiksum-dyrdum
  • Oszuści z PO okradają dzieci chore onkologicznie
  • Prezent dla Niemców od Nowackiej w 80 rocznicę wyzwolenia ob

Moje ostatnie komentarze

  • Smutna prawda.
  • Czyżby?
  • Masz rację

Najpopularniejsze wpisy blogera

  • ​Czy agent Stasi „Oscar” na Pomorza to Donald Tusk?
  • Sfałszowne wybory, dlaczego Polacy nie wychodzą na ulice ?
  • ​UB czyli Urban o Bartoszewskim

Ostatnio komentowane

  • Andy51, Smutna prawda.
  • Andy51, Czyżby?
  • Andy51, Masz rację

Wszystkie prawa zastrzeżone © 2008 - 2026, naszeblogi.pl

Strefa Wolnego Słowa: niezalezna.pl | gazetapolska.pl | panstwo.net | vod.gazetapolska.pl | naszeblogi.pl | gpcodziennie.pl | tvrepublika.pl | albicla.com

Nasza strona używa cookies czyli po polsku ciasteczek. Do czego są one potrzebne może Pan/i dowiedzieć się tu. Korzystając ze strony wyraża Pan/i zgodę na używanie ciasteczek (cookies), zgodnie z aktualnymi ustawieniami Pana/i przeglądarki. Jeśli chce Pan/i, może Pan/i zmienić ustawienia w swojej przeglądarce tak aby nie pobierała ona ciasteczek. | Polityka Prywatności

Footer

  • Kontakt
  • Nasze zasady
  • Ciasteczka "cookies"
  • Polityka prywatności