Przejdź do treści
Strona główna

menu-top1

  • Blogerzy
  • Komentarze
User account menu
  • Moje wpisy
  • Zaloguj

Biała kobieta zastrzelona na Kapitolu, protestów nie będzie

Andy51, 08.01.2021
Kończy się kadencja Donalda Trumpa, 20 stycznia zostanie zaprzysiężony nowy prezydent  USA Joe Biden. Ustępujący prezydent Trump i jego zwolennicy mają wiele zastrzeżeń co do uczciwości tych wyborów.

W USA szczycącej się mianem największej demokracji na świecie zaczynają się praktyki rodem z krajów autorytarnych, bo jak można nazwać cenzurowanie przez prywatnego właściciela mediów społecznościowych prezydenta największego mocarstwa na świecie, gdzie wolność słowa, do której tak przyzwyczajeni są Amerykanie.

To, że lewackie bojówki są zdolne do działań pokazała nieszczęśliwa interwencja policji, na czarnym kryminaliście, który ponoć na skutek tych działań zmarł, nie bez znaczenia było to, że policjantami byli „biali”.

Po tej akcji rozpoczęły się grabieże w wielu miastach USA z reguły przez „czarnych” wzmacnianych przez lewaków z Antify i pewnie przez przypadek odbywało się to w miastach rządzonych przez demokratów.

Zrodził się ruch BLM i moim zdanie cyrki z klękaniem przed „czarnymi” , całowanie ich butów ( takie przypadki pokazywały filmiki) itd.

I przenieśmy się do przedwczoraj do Kapitolu, tam to przed Kapitolem zgromadziło się dziesiątki tysięcy zwolenników Trumpa, dziwnym trafem pomimo tego, że było wiadomo, że taka manifestacja będzie, ochrona Kapitolu była nader skromna a jak można było zobaczyć w mediach, policja czy ochrona Kapitolu, po prostu wpuściła protestujących na jego teren.

Oczywiście potępiam burdy na Kapitolu, ale trzeba się zastanowić czy wśród tych protestujących nie było prowokatorów.

Niestety dla niektórych protestujących skończyło się to tragicznie,  ochroniarz „czarny” zaczął strzelać przez zamknięte drzwi, mimo tego, że wśród protestujących byli policjanci zabijając jedną  kobietę(44) o ironio kobietę weterankę amerykańskich sił zbrojnych mimo tego, że użycie broni nie było zasadne.

I co i nic, żadnych protestów marszów, grabieży, klękania, itd. stąd wniosek, że zabójstwo białej kobiety traktuje się jako normalność w przeciwieństwie do przypadkowego zabójstwa „czarnego” kryminalisty.
 
https://wpolityce.pl/swiat/533901-wiemy-kim-jest-smiertelnie-postrzelona-w-kapitolu-kobieta
 
  • Zaloguj lub zarejestruj się aby dodawać komentarze
  • Odsłony: 4559
NASZ_HENRY

NASZ_HENRY

08.01.2021 11:07

Mike Pence okazał się współczesnym Brutusem który zapisze się w historii USA jako największy i najpodlejszy zdrajca. Okazał się podłym, małym tchórzem. Wydarzenia na Kapitolu i zdrada Pence'a muszą wstrząsnąć Ameryką tak, jak wstrząsem były terrorystyczne zamachy z 11 września 2001 r. czy japoński nalot na Pearl Harbor 7 grudnia  1941 roku ☺
Andy51

Andy51

08.01.2021 13:13

Dodane przez NASZ_HENRY w odpowiedzi na Mike Pence okazał się

Z tym Brutusem to jedziesz grubo.
Marek1taki

Anonymous

08.01.2021 14:21

Dodane przez NASZ_HENRY w odpowiedzi na Mike Pence okazał się

Moje źródło zdiagnozowało Pence'a w czasie uroczystości 1 IX 2019r. jak człowieka, który potrafi kłamać bez mrugnięcia okiem.
Dobry przykład jak zinfiltrowana jest prawica, nic nie umniejszając "odchyleniom lewicowym" polityków prawicowych deklaratywnie.
Andy51

Andy51

08.01.2021 15:49

Dodane przez Marek1taki w odpowiedzi na Moje źródło zdiagnozowało

Widzę, że jesteś dobrym diagnostą.
Marek1taki

Anonymous

08.01.2021 16:08

Dodane przez Andy51 w odpowiedzi na Widzę, że jesteś dobrym

Moje źródło :-)
AŁTORYDET

AŁTORYDET

08.01.2021 11:15

George Floyd - bandyta, narkoman, dealer narkotykowy, fałszerz, czarny, zmarł przypadkowo, podczas regulaminowej policyjnej interwencji, naładowany psychotropami ; Alishia Babbit - 14 lat w USAF, cztery misje, żona, przedsiębiorca, biała, zastrzelona przez czarnego policjanta strzelającego przez drzwi. Sprawa trudna, pierwszą inicjatywą Bidena powinno być ustanowienie specjalnego odznaczenia, o najwyższej randze, dla policjanta. Nietrudno zgadnąć, dla którego.
Andy51

Andy51

08.01.2021 13:14

Dodane przez AŁTORYDET w odpowiedzi na George Floyd - bandyta,

Ta czarna lewaczka vice, powinna się temu czarnemu rzucić na szyje, ponad to co napisałeś.
Marek1taki

Anonymous

08.01.2021 14:34

"trzeba się zastanowić czy wśród tych protestujących nie było prowokatorów"
Skoro zostali wpuszczeni na teren Kapitolu i zamarkowali jego opanowanie to jasne, że byli.
Trump nic nie zrobił by spontaniczne protesty zorganizować jawnie to przewodnia siła się znalazła i musiało skończyć się klapą.
Początkiem jego końca były rasistowskie protesty czarno-czerwonych wiosną. Nie zdobył się na czystki w administracjach, sluzbach, wojsku, na stan wojenny, na zamknięcie mediów za udział w łamaniu ładu.
W dodatku wprowadził stan pandemii z konsekwencjami.
Dał się zgrać w antyamerykańskich interesach gospodarczych (strefa handlu południowo-wschodniej Azji to geopolityczna przegrana na własne życzenie), albo w polityce wobec Iranu gdzie też ułatwił zdobycie wpływów za tanie pieniądze Chinom. Wówczas nie byłoby przetasowania w geopolityce a tak jest destabilizacja i się robi interesy.
Nast też nie wsparł w Trójmorzu, a bez wyraźnego polecenia nasi złotouści politycy nie wysuną nosa przed szereg, a w dodatku sprzedawał nasze interesy - jak np. akt447, naciski na utrzymanie lewackich wpływów w mediach pod pretekstem ich amerykańskości.
paparazzi

paparazzi

08.01.2021 15:29

Dodane przez Marek1taki w odpowiedzi na "trzeba się zastanowić czy

Mieszasz prawdę z fałszem. Mam pytanie , kto tak robi, koteczku, pieseczku.
Marek1taki

Anonymous

08.01.2021 18:48

Dodane przez paparazzi w odpowiedzi na Mieszasz prawdę z fałszem.

@Paparazi Co jest prawdą a co fałszem wg ciebie?
Domyślny avatar

Kaciszek

08.01.2021 17:49

Dodane przez Marek1taki w odpowiedzi na "trzeba się zastanowić czy

Dużo w tym jest prawdy co pisze Marek1taki. Trump to taki kowboj, który miał za slabe uzbrojenie (podobnie jak u nas br. Kaczyńscy) a mimo to rozpoczął walkę z bagnem ale bagno go zalało.
Andy51

Andy51

08.01.2021 18:13

Dodane przez Marek1taki w odpowiedzi na "trzeba się zastanowić czy

Wg. ciebie za ochronę odpowiada Trump, mnie się wydaję, że władze stanu w tym wypadku demokraci.
Jabe

Jabe

08.01.2021 20:36

Dodane przez Andy51 w odpowiedzi na Wg. ciebie za ochronę

To terytorium federalne.
Ptr

Ptr

08.01.2021 17:02

Widać jak w wielu działaniach przejawia się coś właśnie niedemokratycznego oraz niezgodnego z dotychczasowymi standartami zachodu. To coś chyba można nazwać uległością albo skorumpowaniem poprawnościowym wobec łamania tych standardów. Czyli słaba reakcja establishmentu na zamieszki BLM. Słaba reakcja na poszlaki fałszowania wyborów, bo chyba o wyjaśnienie tych nieprawidłowości chodzi. Ta zgoda na niższe standardy, bo one przynosza korzyść lewej stronie dotyczą również Europy. Nikt nie chce walczyć z cenzurą, nikt nie za bardzo chce walczyć o wartości demokratyczne, transparentność. Mówią ,ze 1,5 miliona zwolenników Trumpa w Waszyngtonie, ale oni  walczą słabą bronią, którą jest wiec, albo małe zamieszki. Druga strona ma lepszą broń - wyłączność w mediach, cenzurę, chyba trzymają wielu polityków i sędziów w szachu, mają inne sposoby, działają globalnie, potencjalnie mogą zastosować środki niekonwencjonalne. Ale też mogą grać nieetycznie, to znaczy tworzyć straty dla społeczeństw, a globalny medialny przekaz ma zamieść krytykę pod dywan.
Czy to coś nowego ? Tak było od początków historii. Na początku było wręcz tylko źle.
To cywilizacja próbowała stworzyć przejrzyste standardy i jakoś to szło , a obecnie słabo to idzie. 
Oczywiście trumpizm tylko odsłonił rzeczywistość, która musiała się podskórnie pogarszać od jakiegoś czasu. 
 Świat działa jakby powoli ulegał pełzającemu terrorowi , ulega od góry.
Andy51

Andy51

08.01.2021 19:21

Dodane przez Ptr w odpowiedzi na Widać jak w wielu działaniach

Jak piszesz słabość wobec działań BLM, była tylko w tych stanach gdzie rządzą demokraci.
Ptr

Ptr

08.01.2021 19:48

Dodane przez Andy51 w odpowiedzi na Jak piszesz słabość wobec

Tak, doskonale o tym wiem, ale chodzi o całość. (Jeżeli jest stan podziału, jest stan goraczki i osłabienia ). 
To znaczy ,że jako całość nie byli w stanie się obronić przed agresją ulicy. 
Teraz republika, mocarstwo zostało upokorzone przez właściciela programu do komunikacji społecznej. 
Ciekawe czy zadziała pierwsza poprawka do konstytucji ? 
Sądzę ,że nie.
sake3

sake2020

08.01.2021 18:54

Po co wybierać właściwie prezydenta ponosząc tak olbrzymie koszta kampanii?Nie wystarczy by to zrobił za naród szef mediów społecznościowych?Szybko ,tanio,bez większego wysiłku.....
Andy51
Nazwa bloga:
Trójmiejskie spojrzenie
Zawód:
mgr zarządzania
Miasto:
Sopot

Statystyka blogera

Liczba wpisów: 1, 571
Liczba wyświetleń: 8,080,787
Liczba komentarzy: 17,827

Ostatnie wpisy blogera

  • Tusk dostał fiksum-dyrdum
  • Oszuści z PO okradają dzieci chore onkologicznie
  • Prezent dla Niemców od Nowackiej w 80 rocznicę wyzwolenia ob

Moje ostatnie komentarze

  • Smutna prawda.
  • Czyżby?
  • Masz rację

Najpopularniejsze wpisy blogera

  • ​Czy agent Stasi „Oscar” na Pomorza to Donald Tusk?
  • Sfałszowne wybory, dlaczego Polacy nie wychodzą na ulice ?
  • ​UB czyli Urban o Bartoszewskim

Ostatnio komentowane

  • Andy51, Smutna prawda.
  • Andy51, Czyżby?
  • Andy51, Masz rację

Wszystkie prawa zastrzeżone © 2008 - 2025, naszeblogi.pl

Strefa Wolnego Słowa: niezalezna.pl | gazetapolska.pl | panstwo.net | vod.gazetapolska.pl | naszeblogi.pl | gpcodziennie.pl | tvrepublika.pl | albicla.com

Nasza strona używa cookies czyli po polsku ciasteczek. Do czego są one potrzebne może Pan/i dowiedzieć się tu. Korzystając ze strony wyraża Pan/i zgodę na używanie ciasteczek (cookies), zgodnie z aktualnymi ustawieniami Pana/i przeglądarki. Jeśli chce Pan/i, może Pan/i zmienić ustawienia w swojej przeglądarce tak aby nie pobierała ona ciasteczek. | Polityka Prywatności

Footer

  • Kontakt
  • Nasze zasady
  • Ciasteczka "cookies"
  • Polityka prywatności