Witaj: Niezalogowany | LOGOWANIE | REJESTRACJA
„Cała W-wa”, światełko chanukowe dobre, symbole chrześcijańs
Wysłane przez Andy51 w 15-12-2020 [10:25]
„Cała W-wa”, światełko chanukowe dobre, symbole chrześcijańskie złe
Syn współpracowniczki SB o pseudonimie „Justyna” obecny prezydent W-wy R. Trzaskowski , otrzymał „dobre” wychowanie w domu.
Wszak mama współpracowała z SB, a jak mówią: jaka mama taki syn. Nie mówię o współpracy ze służbami, chociaż kto wie?
Czy zakaz organizowania tradycyjnej wigilii i dzielenie się opłatkiem w radzie Warszawy, ponoć na wniosek radnej Diduszko nie miało „błogosławieństwa” R. Trzaskowskiego?
Zacytuje Ziemkiewicza : Nie mam nic przeciwko chanukowym światełkom. Ale gdy zapala je pajac, który w imię ‘świeckości’ wypędził księży z opłatkowego spotkania w warszawskim ratuszu, to nagle stają się symbolem czegoś podłego i nieopisanie żenującego”.
Te słowa nie wymagają komentarza, same się komentują. Żeby zapalać tzw. światełka chanukowe a deprecjonować tradycyjną polska wigilię na rzecz chanukowych światełek, mówią same za siebie.
Okazuje się, że wielowiekowa polska tradycja związana z wigilią Trzaskowskiemu przeszkadza, natomiast żydowska tradycja tzw. chanukowych światełek już nie.
Widać, że tradycja chrześcijańska przeszkadza Trzaskowskiemu, natomiast żydowska już nie, nawet sam bierze w niej udział, co daje dużo do myślenia.
https://koduj24.pl/ziemkiewicz-o-trzaskowskim-pajac-ktory-wypedzil-ksiezy/
Komentarze
15-12-2020 [11:19] - rolnik z mazur | Link: @ Andy,
@ Andy,
Chanukowe swiece w Warszawie i palacu nie powinny nikogo dziwić.
Trzaskowski i Duda dobrze wiedzą skąd wieje wiatr i z której strony bulka jest posmarowana maslem.
Chanuka i wesołe swieto Purim upamietniaja rzezie dokonane na przeciwnikach Żydów.
Zatem jest co świętować.
Dlaczego nie swietuja ramadanu?
W koncu w Polin jest znacznie więcej muzulmanow niz wyznawcow judaizmu. Pzdr
15-12-2020 [12:49] - sake3 | Link: Chanukowe świece w Pałacu
Chanukowe świece w Pałacu Prezydenckim są zapalane juz wcesniej przez kolejne nasze głowy państwa nie tylko przez Dudę,ale w Ratuszu raczej nie było tego zwyczaju.Czyżby Trzaskowski uważał się już za prezydenta Polski albo zapomniał,że przegrał wybory?
15-12-2020 [14:13] - Andy51 | Link: Właśnie dlatego piszę o
Właśnie dlatego piszę o miękiszonie Trzaskowskim nie PAD.
15-12-2020 [15:27] - sake3 | Link: Trzaskowski to rzeczywiście
Trzaskowski to rzeczywiście miękiszon,niby prezydent Ratusza ale jakieś dziwne baby w nim rządzą a nie on.Nawet te co nie są pracownicami tego cymbała jak Lempart czy ,kawał serducha'' kręcą nim jak baranim ogonem.Chłopina z nieróbstwa tylko tyje,niedługo gorset pęknie.
15-12-2020 [15:31] - Andy51 | Link: Zgadzam się, d... nie oficer.
Zgadzam się, d... nie oficer.
15-12-2020 [14:22] - rolnik z mazur | Link: @ sake 3,
@ sake 3,
To moze dopowiedz kto te swieto chanukowe uczynil tradycja w palacu prezydenckim, jesli wiesz? Pzdr
15-12-2020 [15:25] - Imć Waszeć | Link: "Przypomniał, że to śp.
"Przypomniał, że to śp. Prezydent Lech Kaczyński zainaugurował uroczystość zapalania świec chanukowych w Pałacu Prezydenckim w 2006 roku. – Jest to dla mnie tym większa radość, że ciesząc się wraz z Panami Rabinami, z całą społecznością żydowską, mogę zarazem wspominać także Prezydenta RP Lecha Kaczyńskiego i jego Małżonkę Marię, u boku których miałem zaszczyt służyć Polsce w tamtym czasie, ponad 10 lat temu, i z myślą o których służę mojemu krajowi i wszystkim jego mieszkańcom niezależnie od tego, jakiej są narodowości – mówił [Prezydent Duda]."
W tym sensie to już jest faktycznie "PIS PO jedno zło". Jest to również skutek wpompowania do kanonu chrześcijaństwa całego tego bełkotu żydowskiego z niemal wszystkich ksiąg popełnionych przez żydów - katolicyzm 46 ksiąg (żydzi wszystkie księgi prócz 24 traktują jak bełkot). Dlatego tak łatwo było żydom przekonać kruchtersów z PIS do czczenia świąt żydowskich purim i chanuka.
https://pl.wikipedia.org/wiki/...
"Chrześcijanie bardzo długo nie podejmowali dyskusji na temat kanonu Starego Testamentu, gdyż uważali go za odziedziczony po Żydach i przez nich skompletowany. Można to domniemywać na podstawie ksiąg włączanych do tłumaczeń, a także innych zachowanych dokumentów. W V w. powstała Wulgata, przekład Starego Testamentu z hebrajskiego i greki (oraz Nowego Testamentu z greki), dokonany przez Hieronima, który za źródło przyjął hebrajskie oryginały pism, ale posiłkował się Septuagintą. Sam Hieronim odrzucał jednak księgi później nazwane deuterokanonicznymi jako część natchnionego kanonu. Różnice opinii istniały wśród wielu chrześcijańskich uczonych i duchownych aż do XVI w. Wielu teologów chrześcijańskich przedstawiało bardzo różne koncepcje kanonu, jednak do rozłamu na tym tle doszło dopiero w trakcie reformacji, kiedy ustalił się podział na kanony: katolicki, prawosławny i protestancki. W XVI w. Marcin Luter, podobnie jak niektórzy inni katoliccy bibliści owego czasu, przyjął założenie, że kanon hebrajski jest bardziej pierwotny niż zbiór ksiąg uznawanych dotychczas przez większość chrześcijaństwa i odrzucił księgi w nim niewystępujące. W chrześcijaństwie rozgorzała trwająca do dziś dyskusja, które księgi powinny należeć do kanonu. Pisma (Starego i Nowego Testamentu) odrzucone przez Lutra w katolicyzmie nazwano deuterokanonicznymi, protestanci zaliczyli je do apokryfów. Istnieją odłamy chrześcijańskie, które do pism natchnionych Starego Testamentu dołączają także inne księgi."
15-12-2020 [15:33] - sake3 | Link: @rolnnik z mazur....
@rolnnik z mazur.....Kwasniewski oczywiście,ale Lech Kaczyński i Komorowski też tę tradycję podtrzymywali.No ale wpis pana Andy dotyczy prezydenta miasta a nie państwa.Wygląda na to,że samorządy chcą obchodzić własne tradycje,więc z polecenia pani Diduszko samorząd warszawski zabronił podtrzymywania tradycji chrześcijańskiej.Czyli pełną gębą państwo w państwie.
15-12-2020 [17:26] - rolnik z mazur | Link: @ sake,
@ sake,
akurat Kwasniewski!.
Co by o nim nie sadzic to przynajmniej oficjalnie chanuki nie obchodzil. Szukaj dalej albo przeczytaj wpis koegi powyżej. Pzdr
15-12-2020 [18:50] - Andy51 | Link: A tata onego ponoć nazywał
A tata onego ponoć nazywał się Stolzman.
15-12-2020 [17:56] - rolnik z mazur | Link: @ Sake,
@ Sake,
Matka Trzaskowskiego pochodzi ze starej dobrej rodziny wyznania kupieckiego. Zgodnie wiec z prawem takze Trzaskowski jest pochodzenia j.w
Ma wiec pelne prawo obchodzic Chanuki.
Skoro mieszkancy Warszawy wybrali rade i w.w
na prezydenta to ja się zapytowywuje - to o co chodzi?
Skoro MZ tez ma dobre korzenie to o co chodzi z tym wyszczepieniem stada?
15-12-2020 [18:55] - sake3 | Link: @rolnik z mazur...Czyli
@rolnik z mazur...Czyli Trzaskowski uważa -,,ratusz to ja''? Ale dlaczego w takim razie zlikwidował tam opłatek,przecież tam chyba nie wszyscy pracownicy pochodzą ,,z dobrych kupieckich rodzin''z koneksjami w UB i sa katolikami.
15-12-2020 [19:39] - rolnik z mazur | Link: @ sake,
@ sake,
skad pochodza to nie wiem. Widac większość to szabesgoje, bo chyba Trzaskowski nie musi się dzielic oplatkiem. Jaki pan taki kram. Pzdr
15-12-2020 [13:19] - Andy51 | Link: Słusznie 'rolniku z Mazur"
Słusznie 'rolniku z Mazur" prawisz.
Pozdr.