Przejdź do treści
Strona główna

menu-top1

  • Blogerzy
  • Komentarze
User account menu
  • Moje wpisy
  • Zaloguj

Konfederaci, wolnościowcy czy nowy projekt WSI, KGB/FSB?

Andy51, 24.11.2020
Moim zdaniem po Palikocie, .N Petru, KOD, itp. Konfederacja, jest nowym projektem służb polskich, a nawet być może obcego państwa.

Wydaje mi się, że Konfederaci mieli być w zamyśle tych, którzy ich wymyślili ugrupowaniem na prawo od PiS coś w rodzaju węgierskiego Jobbiku, tylko po to, żeby „zabrać” PiS część wyborców i głosów, przy głosowaniach, np. do sejmu, czy w wyborach prezydenckich.

Słowa posła Bosaka, że część wyborców Konfederacji głosowała na Trzaskowskiego, mówi sama za siebie.

Wiadomym jest, że posłowie Korwin Mikke i Braun mają sympatie prorosyjskie, reszta Konfederatów, mają poglądy podobne do tych za czasów PRL tzn. są przeciwni homoseksualistom i związanej z tym zjawiskiem ideologii oraz delikatnie mówiąc „ nie kochają Żydów”, a w pierwszej fazie swojego pobytu w Sejmie na sztandarach mieli ustawę 447 uchwaloną w USA, która jakoby miała spowodować zwrot lub wypłatę odszkodowań za tzw. mienie pożydowskie.

Konfederaci często głosują tak jak PO i Lewica, a ostatnie głosowanie razem z całą opozycją, przeciwko temu, żeby rząd polski zastosował prawo weta w UE, w przypadku powiązania budżetu z takim „yeti”, o którym wszyscy mówią  a nikt nie wie co to jest, gdyż nie ma mowy o takiej formie powiązania budżetu z tzw. samorządnością i nie ma definicji samorządności.

Tzn. to, że to nie Polacy i wybrane przez nich partie będą decydować co jest samorządnością, a jakiś anonimowy urzędnik w Brukseli, który na skutek donosów polskich szmalcowników lub widzi mi się urzędnik brukselski, najdobitniej świadczy co to za „wolnościowcy”.

Powiązanie tak tzw. samorządności z wypłatami z budżetu, tak de facto, jest to robota niemiecka, której marzy się federalizacja Europy, a nie związek narodowych państw, a wykorzystanie do swoich celów PE jest tylko zasłoną dymną, żeby była mowa o PE a nie o Niemcach.

Nie wiem jak skończy się projekt Konfederacja, ale  odnoszę wrażenie, że tak samo jak projekt Palikot, Petru, KOD, itp.  

https://wpolityce.pl/polityka/527834-zakiwana-konfederacja-w-sondazach-sa-juz-pod-progiem?fbclid=IwAR1wN12ug8EEl4Hm2l41Wpn62Q0-AJJBRWeTG83oHzXu1KOC8EtGYjJNJoA
 
 
  • Zaloguj lub zarejestruj się aby dodawać komentarze
  • Odsłony: 8337
Jabe

Jabe

24.11.2020 13:02

Wydaje mi się... – W samej rzeczy.
Wiadomym jest, że posłowie Korwin Mikke i Braun mają sympatie prorosyjskie – To znaczy, że nie odwracają uwagi od problemów ględzeniem o knowaniach sąsiadów? Jednostronność polityki jest bardzo szkodliwa, bo czyni z nas kolonię.
reszta Konfederatów, mają poglądy podobne do tych za czasów PRL tzn. są przeciwni homoseksualistom i związanej z tym zjawiskiem ideologii – To konserwatyści.
delikatnie mówiąc „nie kochają Żydów”, a w pierwszej fazie swojego pobytu w Sejmie na sztandarach mieli ustawę 447 uchwaloną w USA, która jakoby miała spowodować zwrot lub wypłatę odszkodowań za tzw. mienie pożydowskie. – Jakoby?
Konfederaci często głosują tak jak PO i Lewica – Zależy, co jest głosowane. Nie w sprawie „norkarzy”. Czemu mieliby stać murem za pseudoprawicą?
Tzn. to, że to nie Polacy i wybrane przez nich partie będą decydować co jest samorządnością, a jakiś anonimowy urzędnik w Brukseli – Konfederacja jest przeciw UE, a PiS za.
odnoszę wrażenie – Może to być.
Marek1taki

Anonymous

24.11.2020 17:57

Dodane przez Jabe w odpowiedzi na Wydaje mi się... – W samej

@Autorytet Jaką propozycję miał Duda dla prawicowego elektoratu? Byłem zainteresowany ale Duda okazał się twardzielem i wolał przegrać z Trzaskowskim niż złożyć jakąkolwiek prawicową deklarację. Dla niego liczy się światowa rewolucja. Przetrzymał mnie i zagłosowałem przeciw Trzaskowskiemu. Mam go za Dudę tak jak on ma mnie.
AŁTORYDET

AŁTORYDET

24.11.2020 12:41

Konfederaci mieli jedyną sensowną drogę: "lepszy PiS". Wybrali "gorszą PO". Dobitnym przykładem jest zachowanie się wymoczka Bosaka po pierwszej turze wyborów prezydenckich. Gdyby jeszcze w niedzielę, tuż po ogłoszeniu exit poll, wystąpił i powiedział, że dla dobra Polski, nie wchodzi w żadne targi i już dzisiaj deklaruje swoje poparcie dla Dudy i prosi swoich wyborców, by zrobili to samo, to przejąłby znaczną część elektoratu PiS-u. Przekonałby swoją ideowością, patriotyzmem i wielkodusznością. Pokazałby, że publiczny interes przedkłada nad prywatny. A co zrobił: NIC. W efekcie, 2/3 jego wyborców nie wzięło udziału w drugiej turze, a ci co poszli, podzielili poparcie po połowie. Konfederacja nie ma zamiaru rządzić, tj. brać odpowiedzialności za Polskę, za państwo. Będą tylko wzmacniać anarchię. A warto pamiętać, że rewolucja bolszewicka i hiszpańska w 1936, doszły do skutku, dzięki anarchistom.Dlatego nie ma nic dziwnego w tym, że z jednej strony domagają się wyjścia z UE, a z drugiej, opowiadają się po stronie KE, w walce z polskim rządem. Idealna recepta na bajzel.
Jabe

Jabe

24.11.2020 12:58

Dodane przez AŁTORYDET w odpowiedzi na Konfederaci mieli jedyną

Gdyby opowiedział się za „wymoczkiem” Dudą, wsparłby magdalenkowy układ rządzący Polską.
Andy51

Andy51

24.11.2020 13:55

Dodane przez AŁTORYDET w odpowiedzi na Konfederaci mieli jedyną

Bardzo skondensowana ale i słuszna konkluzja a propos Konfederacji i "wymoczka Bosaka".
Imć Waszeć

Dark Regis

24.11.2020 16:38

Dodane przez AŁTORYDET w odpowiedzi na Konfederaci mieli jedyną

A więc "mieli wybór", a nie, że "zostali stworzeni lub powołani do".
sake3

sake2020

24.11.2020 16:47

Dodane przez AŁTORYDET w odpowiedzi na Konfederaci mieli jedyną

@AŁTORYTET.....Konfederacja ani przez chwilę nie chce brac odpowiedzialności za Polskę ani rządzić.Wygodnie jest w dobie pandemii chować się za cudzymi plecami klopoty zrzucając na PiS i przeczekać trudny okres jednoczesnie urzadzając zadymy i głupkowate happenningi.Czym się rózni taki Braun od Jachiry w antypolskiej i antyrządowej działalności?
Andy51

Andy51

24.11.2020 18:03

Dodane przez sake3 w odpowiedzi na @AŁTORYTET.....Konfederacja

Na tym samym poziomie.
Jabe

Jabe

24.11.2020 18:33

Dodane przez sake3 w odpowiedzi na @AŁTORYTET.....Konfederacja

Dlaczego konfederaci mieliby brać odpowiedzialność za decyzje Jarosława Kaczyńskiego? Proszę łaskawie wskazać jakąś działalność Grzegorza Brauna, którą można uczciwie nazwać antypolską.
Imć Waszeć

Dark Regis

24.11.2020 21:37

Dodane przez Jabe w odpowiedzi na Dlaczego konfederaci mieliby

Braun? Nakręcił młodzież do buntu przeciwko władzy swoją głupią książką o braku wirusa, albo o jego nieszkodliwości, ale skorzystała z tego lewica. Ja mam tu po sąsiedzku takiego idiotę zaraz po maturze, czyli "dorosłego i świadomego na kogo głosuje", który po tych zajściach (w których też gdzieś tam darł mordę z dziewczyną), zaraz ogłosił chęć głosowania jak całe to jego zdebilałe środowisko z lokalnych szkół średnich....... na Hołownię. No i to jest właśnie namacalny skutek wolty Brauna - wzmacnianie kandydata wojskówki wystruganego parę miesięcy temu z jakiegoś ogórka na okoliczność wyborów prezydenckich. Sake się zastanawia jaki jest związek Sorosa z wojskówką? No to trzeba spojrzeć na dobrą komitywę ludzi z TVN ("amerykańskiego") z gienierałami (PRL) i tyle.
Marek1taki

Anonymous

24.11.2020 22:47

Dodane przez Imć Waszeć w odpowiedzi na Braun? Nakręcił młodzież do

@Imć Waszeć. Proszę nie szukać winy u Brauna za to, że pandemia jest epidemią socjotechniczną bardziej niż biologiczną. Tym bardziej wysnuwanie wniosku, że trzeba siedzieć cicho jak pod szyldem PiS i za zgodą PiS demoluje się Polskę, a co ciekawe PiS na to nic nawet nawet gdy się podcina byt polityczny PiSu.
Matka Kurka ładnie pokazał kto nami rządzi na przykładzie min.zdrowia.
"genialny człowiek, niezastąpiony od 24 lat, kolejno przetrwał rządy: Włodzimierza Cimoszewicza, Jerzego Buzka, Leszka Millera, Marka Belki, Kazimierza Marcinkiewicza, Jarosława Kaczyńskiego, Donalda Tuska, Beaty Szydło i Mateusza Morawieckiego. W tym czasie Niedzielski był ekspertem: NIK, ZUS, PZU, NFZ, Ministerstwa Sprawiedliwości i Ministerstwa Zdrowia. Skoro już wiemy z jaką wybitną postacią mamy do czynienia to pora sobie odświeżyć pamięć i przypomnieć, jakie to spektakularne sukcesy odniosły instytucje, w których przez lata pracował Niedzielski? Która z jego „strategii”, bo on zawsze był od analizy i strategii, doprowadziła do fantastycznego funkcjonowania ZUS albo NFZ?"
https://www.kontrowersje…
Imć Waszeć

Dark Regis

25.11.2020 13:51

Dodane przez Marek1taki w odpowiedzi na @Imć Waszeć. Proszę nie

Dobrze, ale trzeba mówić co robi źle PIS, a nie jazgotać o tym co robi źle maseczka, co robi WHO, jak świetni są Szwedzi, albo co knują jacyś inni Masoni z odległego Kosmosu. Mówię przecież wyraźnie, że nie o politykę się rozchodzi - w sensie nie o spory ideologiczne czy doktrynalne - ale o tępe nakręcanie młodych do (jakiegokolwiek) buntu przeciwko "reżimowi", co skwapliwie wykorzystało PO i SLD w czasie "giewałtu suk". To właśnie osiągnął Braun, więc zastanawiam się czy z głupoty czy miał może rozkaz. Bardzo mało wiemy o tym człowieku, który jeszcze kilka lat temu wrócił do mediów z taką brodą, jakby właśnie zaliczył załamanie nerwowe. Szczerze powiem, że chciałbym się mylić, ale intuicja każe mi uważać.
Jabe

Jabe

25.11.2020 14:15

Dodane przez Imć Waszeć w odpowiedzi na Dobrze, ale trzeba mówić co

Każda krytyka jest takim „nakręcaniem młodych”, a każde mówienie, co ktoś robi źle, jest krytyką.
Imć Waszeć

Dark Regis

25.11.2020 19:07

Dodane przez Jabe w odpowiedzi na Każda krytyka jest takim

W każdym razie istnieje inna forma uprawiania polityki, niż używanie ogłupianych ludzi w formie tarcz strzelniczych. Lewi mają to obcykane od ponad 100 lat, więc co chciał nowego ugrać Konfederata?
Jabe

Jabe

25.11.2020 19:28

Dodane przez Imć Waszeć w odpowiedzi na W każdym razie istnieje inna

Niestety nie zrozumiałem.
Marek1taki

Anonymous

25.11.2020 19:40

Dodane przez Imć Waszeć w odpowiedzi na W każdym razie istnieje inna

@Imć Waszeć Braun ma psi obowiązek, z racji posłowania, by krytykować rząd za pandemię. I ma obowiązek robić to totalnie bo pandemia jest totalną hucpą rządów na sztucznej mutacji paragrypy. Mało kogo zresztą buntuje - bo większość o nim nie słyszała albo tylko z bipolu TVN/TVP. A jeśli buntuje to buntuje grupę światopoglądowo wrogą feminazizmowi.
Zatem wiązanie Brauna z ryczącymi macicami jest mocno naciągane. Wiadomo, że stoi za nimi ideologicznie opcja sponsorowana przez Sorosa. Jedyny sposób by rzucić cień na Brauna to domniemanie, że głosi poglądy prawicowe dla niepoznaki bo jest tajna bronią Sorosa. Trzeba wówczas zauważyć, że w tym samym czasie prezes występuje z czerwonym Moskalem jak Palikot z gumowym narządłem tępokrawędzistym. Oni też udają, że nie są prawicą a w gruncie rzeczy są na garnuszku głęboko zakonspirowanego prawicowego miliardera?
Imć Waszeć

Dark Regis

24.11.2020 16:34

Równie mądrze można wysnuć "logiczne" wnioski, że PIS jest projektem służb amerykańsko-żydowskich, zaś Solidarność zaplanowana została przez sowieckie KGB. Obok zakładania jest jeszcze możliwość przejmowania kontroli, ale po co mają się politruki wysilać umysłowo, prawda? Za to "leworucja" Lempart zaczyna rzeczywiście zalatywać wojskówką od samego zarania.
sake3

sake2020

24.11.2020 17:34

Dodane przez Imć Waszeć w odpowiedzi na Równie mądrze można wysnuć

@Imć Waszeć.....Zalatuje nie tyle wojskówką co pieniędzmi Sorosa.Nic dziwnego światem od zawsze rządzi pieniądz i czyni cuda,a z czlowieka może w okamgnieniu zrobic szmatę..
Imć Waszeć

Dark Regis

24.11.2020 19:08

Dodane przez sake3 w odpowiedzi na @Imć Waszeć.....Zalatuje nie

To nie musi się wykluczać. Sytuacja jest rozwojowa: https://niezalezna.pl/36… „(…) Po naszym sprawdzeniu w ogólnodostępnych księgach wieczystych okazało się, że siedziba Fundacji Ogólnopolski Strajk Kobiet mieści się w prywatnym mieszkaniu Marty Lempart w okazałej willi położonej nieopodal centrum Wrocławia. Willa ta w przeszłości należała do Wojskowego Rejonowego Zarządu Kwaterunkowo-Budowlanego, a w 1995 r. została przejęta przez wrocławski Oddział Rejonowy Wojskowej Agencji Mieszkaniowej” – czytamy w „Gazecie Polskiej”. Czyż nie podobnie jak Schetyna z jego klubem sportowym z Wrocławia? Zastanawiam się jeszcze nad Braunem, bo jakoś zupełnie zanikły oskarżenia go o dyżurny antysemityzm. podobnie zresztą jak w przypadku Miśka "Pięć Piw", czy Giertycha "Hop Hop Hop". teza: Jeśli ktoś jest zupełnie niezależny od Układu i może w czymś zamieszać, to co najmniej GWniana z przyległościami regularnie miesza go z błotem i na deser oskarża o antysemityzm. Na przykład ostatnio min. Czarnka (list "rektorów" "polskich" "uczelni" - wszystkie uszy uzasadnione). Ps: 1. Rektorzy z definicji nie powinni się tak idiotycznie zachowywać, co iście przypomina takich GWniarzy z piaskownicy grajacych w berka psią kupą. 3. Uczelnie z definicji powinny wykładać wiedzę, a nie ideologię. 2. Same się określiły jako europejskie, a zatem w przeciwieństwie np. do ciemnogrodzkich albo o zgrozo narodowych.
sake3

sake2020

25.11.2020 12:17

Dodane przez Imć Waszeć w odpowiedzi na To nie musi się wykluczać.

@Imć Waszeć z19;08.........Nie tylko uczelnie ale przede wszystkim szkoły powinny przekazywać wiedzę.Jeśli edukację małego czlowieka sprowadzimy do ględzenia o prawach człowieka,wolności i demokracji, uczestnictwa w paradach z dźwiganiem transparentów,donoszenia na rodziców przy uczestnictwie jakis tam moderatorów,obecności na protestach to kiedy czas na naukę?Przecież wszystkiego nie da się załatwić na tajnych kompletach czy korepetycjach chociazby w przypadku chemii czy fizyki.Niski poziom edukacji szkolnej ujawni sie w pełni na studiach,a jeśli i tam ideologia weźmie górę to jacy z tych sudentów wyjdą architekci,lekarze naukowcy?Sprawdza się hasło takiej miernoty umysłowej jak Hartman tytułowanego nie wiedzieć czemu profesorem-,,idziemy po wasze dzieci''.
Andy51

Andy51

25.11.2020 14:10

Dodane przez sake3 w odpowiedzi na @Imć Waszeć   z19;08........

Czego oczekiwać od nauczycielek, bo one stanowią chyba ponad 80% kadry nauczycielskiej, skoro przebierają się za krowy i śpiewają sprośne piosenki, a co do profesury dodałbym Sadurskiego, Środę, itp.
Imć Waszeć

Dark Regis

26.11.2020 15:12

Dodane przez Andy51 w odpowiedzi na Czego oczekiwać od

Właśnie to jest tutaj znamienne, że wszelkie formy komunizmu zawsze odwołują się w końcu do kobiet jako do najbardziej sumiennych wykonawczyń wprowadzania idei komunizmu w życie. Najtrudniej jest też wykorzenić myślenie komunistyczne z kobiet, tak samo jak każdą inną ideologie czy religię. Stąd ciągłe wskazywanie na podobieństwa komunizmu i form feminizmu ma uzasadnienie. Komuniści po prostu zauważyli, że jak w jakimś państwie lub narodzie spsią kobiety, to reszta sama się rozpadnie i tyle w temacie.
tricolour

tricolour

26.11.2020 16:20

Dodane przez Imć Waszeć w odpowiedzi na Właśnie to jest tutaj

@Imć,
To inaczej rozumiemy spsienie. Dla mnie bardziej do tego okreslenia pasuje wycieczka z Berlina do Wawy celem nieogłoszenia orzeczenia TK i późniejsza rejterada na z góry upatrzone pozycje brandenburskie. Tudziez doktorat za PRL o słuszności linii partyjnej oraz jej przewodniej roli, a teraz udawanie pierwszej cnotliwej. Albo szydzenie z Unii Europejskiej, ale chętne branie diet eurposelskich i późniejszych emerytur.
Może dlatego tak myślę, że dla mnie spsienie ma swój odpowiednik rodzaju żeńskiego, który przystaje do zawodu, którego uprawianie graniczy z miłością. Młode kobiety, to coś zupełnie innego... Może warto spojrzeć na nie - o ile jest taka fizjologiczna możliwość- bardziej młodym wzrokiem, a nie tylko z perspektywy uczelnianych wiertarek sterownych za pomoca pedału z domowej maszyny do szycia.
Taką mam nieśmiałą prośbę...
Jan1797

Jan1797

26.11.2020 20:55

Dodane przez Imć Waszeć w odpowiedzi na Właśnie to jest tutaj

@Imć Waszeć [15:12],
Wydaje się jednak, że u nas mają problem i opór prawych Polek rosnący:) Z tej strony patrząc
Ursula von der Leyen swym komentarzem przyczyniła się do prowizorium budżetowego:)
Kto by pomyślał, że zachowa się jak tuzy naszej opozycji. Z "trzonu" buta wylazła?
Z pozycji człowieka wolnego obco kombinującym proszę Waszeci, odpowiedziałbym tak;
lewo unijni poczęli kombinować tzw."mechanizmami praworządności" dwa czy trzy lata wstecz
i ma się to tak do obowiązującego prawa, jak zeszłoroczny śnieg do saneczkowania dzisiaj.
Nie ma wśród założeń UE i późniejszych regulacji prawnych, na które głosowałem w referendum
unijnym tzw."praworządności".
Andy51

Andy51

24.11.2020 18:05

Dodane przez Imć Waszeć w odpowiedzi na Równie mądrze można wysnuć

Moim zdaniem pierwsze dwa zdania to bełkot, ale z ostatnim się zgadzam.

Stronicowanie

  • Wszyscy 1
  • Wszyscy 2
  • Następna strona
  • Ostatnia strona
Andy51
Nazwa bloga:
Trójmiejskie spojrzenie
Zawód:
mgr zarządzania
Miasto:
Sopot

Statystyka blogera

Liczba wpisów: 1, 571
Liczba wyświetleń: 8,080,843
Liczba komentarzy: 17,827

Ostatnie wpisy blogera

  • Tusk dostał fiksum-dyrdum
  • Oszuści z PO okradają dzieci chore onkologicznie
  • Prezent dla Niemców od Nowackiej w 80 rocznicę wyzwolenia ob

Moje ostatnie komentarze

  • Smutna prawda.
  • Czyżby?
  • Masz rację

Najpopularniejsze wpisy blogera

  • ​Czy agent Stasi „Oscar” na Pomorza to Donald Tusk?
  • Sfałszowne wybory, dlaczego Polacy nie wychodzą na ulice ?
  • ​UB czyli Urban o Bartoszewskim

Ostatnio komentowane

  • Andy51, Smutna prawda.
  • Andy51, Czyżby?
  • Andy51, Masz rację

Wszystkie prawa zastrzeżone © 2008 - 2025, naszeblogi.pl

Strefa Wolnego Słowa: niezalezna.pl | gazetapolska.pl | panstwo.net | vod.gazetapolska.pl | naszeblogi.pl | gpcodziennie.pl | tvrepublika.pl | albicla.com

Nasza strona używa cookies czyli po polsku ciasteczek. Do czego są one potrzebne może Pan/i dowiedzieć się tu. Korzystając ze strony wyraża Pan/i zgodę na używanie ciasteczek (cookies), zgodnie z aktualnymi ustawieniami Pana/i przeglądarki. Jeśli chce Pan/i, może Pan/i zmienić ustawienia w swojej przeglądarce tak aby nie pobierała ona ciasteczek. | Polityka Prywatności

Footer

  • Kontakt
  • Nasze zasady
  • Ciasteczka "cookies"
  • Polityka prywatności