Witaj: Niezalogowany | LOGOWANIE | REJESTRACJA
Schizofrenia opozycji, w lipcu zły budżet, w listopadzie
Wysłane przez Andy51 w 20-11-2020 [10:15]
Schizofrenia opozycji, w lipcu zły budżet, w listopadzie dobry budżet UE
To, że opozycja ma schizofrenię wiadomo od dawna, najnowszym przykładem tej choroby jest prowizorium budżetowe UE i fundusze na odbudowę, wynegocjowane w lipcu przez Premiera Morawieckiego.
Wówczas opozycja, szczególnie PO grzmiała, że premier wraca na tarczy i budżet jest niekorzystny dla Polski, należy podkreślić, że na kompromis zgodzili się wszyscy wówczas negocjujący przywódcy państw.
Ale wierzyć Niemcom i naszej opozycji, to tak jakby wierzyć lisowi wpuszczonemu do kurnika, że nie zadusi kur.
PE zdominowany przez lewicowych europosłów zaczął majstrować przy budżecie, przy wsparciu polskich szmalcowników z opozycji i zaczął majstrować przy budżecie dodając, że wypłata pieniędzy będzie powiązana z praworządnością, czyli z takim yeti, o którym wszyscy mówią a nikt go nie widział.
Definicja samorządności nie jest zdefiniowana takie pojęcie nie występuje w traktatach a służyć ma jako pałka do dyscyplinowania niepokornych wobec Brukseli rządów.
Gdy z PE wyszły dokumenty, które wiążą wypłaty funduszy z tzw. samorządnością, zaprotestowały Węgry i Polska i po jakimś czasie Słowenia, że takie rozumienie wypłat będzie zawetowane, stąd nagle rozległ się ryk opozycji a zwłaszcza PO, że ten budżet jest świetny i zawetowanie to będzie jakieś horrendum dla Polski.
Nagle PO z Szawła stała się Pawłem i to co było kiedyś be, jest obecnie świetne. Okazuje się, że jeżeli coś uderza w interes Polski jest bardzo dobre, dla popierających prezydencje niemiecką i głównego reżysera tych zmian Niemców, PO.
https://polskatimes.pl/porozumienie-ue-ws-budzetu-i-funduszu-odbudowy-komentarze-politykow/ar/c1-15089077
Komentarze
20-11-2020 [11:01] - angela | Link: Schizofrenia, to raczej
Schizofrenia, to raczej totalne zakłamanie totalnej opozycji, mają za zadanie krzyczeć, że wszystko co robi rząd, jest be, tylko w ferworze totalnej walki że świetnym rządem, zawsze się zagonia w krytyce, i kompromitują sami siebie.
Przykladem tego jest tez Tusk.
Kiedy on rządził, blokada była ok, a teraz miesza kosztem upadku unii.
Po blokadzie, kombinuja teraz jak krajom blokującym dokopać.
Tylko nie przewidują, że jak mocno zapedzą się w karaniu, to w międzyczasie krajów sprzeciwiajacych się rządom Niemiec w ich krajach, przybędzie.
Polska tez ma wyjscie, bo w ramach sytuacji kryzysowej covidowej, mogą zaciągnąć pożyczkę własną, czesciowo lub w całości, w formie wstrzymania składki unijnej, adekwatnej do zatrzymanych unijnych pieniędzy.
20-11-2020 [13:46] - Andy51 | Link: Zgadzam się z Toba, tylko
Zgadzam się z Toba, tylko powoływanie się na wypowiedź folksojcza Tuska, uważam, że jest nie na miejscu.
20-11-2020 [14:01] - tricolour | Link: Kiedy Tusk podpisał
Kiedy Tusk podpisał volkslistę?
A może ci z Zoppot też volksdojcze? Dziadek w Rzeszy kim był?
21-11-2020 [23:49] - Tomaszek | Link: @tricolour
@tricolour
Volkslisty dziś jełopie się nie podpisuje . Volksdeutchem się jest albo nie . Swiadomość narodową się ma taką lub inną . Lub jak w twoim przypadku jest się szmatą kupioną dla jednych lub szmatą sprzedajną dla drugich . U Tuska wchodzi to też w rachubę . Roza von Cośtamzpancerfaustem wybrała inną drogę , wżeniła się w rodzinę o silnych tradycjach hitlerowskich i udaje polską Wandę co pokochała Niemca . Kombinacji w tym szambie jest niezliczona ilość . Tylko Niemcy mają ubaw . Bo sami jednak się do tego stopnia nie zeszmacają . Zresztą nie tylko Niemcy . Zostaje tylko poczekać , tak z dziesięć , może trochę więcej lat . Germanistan pod Tureckim władaniem może nie być taki zły .
22-11-2020 [12:33] - tricolour | Link: Tomaszku,
Tomaszku,
Nie obrazisz mnie, wręcz przeciwnie - ja jestem u siebie. Tym pięknym, podłogowym określeniem raczej nazywasz wszystkich chodzących do Lidla, wyniku czego jego właściciel jest najbogatszym Niemcem.
A ty, jak wrócisz już z powrotem do kraju, staniesz sie tym, jak mnie chciałeś nazwać. Nic tu nie ma twojego...
Do zobaczenia!
21-11-2020 [21:24] - hr.Levak-Levatzky | Link: Takie dupki plują jak leci
Takie dupki plują jak leci,bez najmniejszego poczucia odpowiedzialności. W swoim tekścidle napisał,że Tusk bił żonę. Ale
trzeba przyznać, że nie opowiada, że Tusk był (jest) seryjnym mordercą. Dupki przeważnie nie mają aż tak szeroko rozbudowanej fantazji, za mały móżdżek...
22-11-2020 [11:26] - Tomaszek | Link: @lewacki
@lewacki
A czyją żonę bił Tusk ? A może nie żonę ? A może niczyją ? A może konia ? Lewacki ciebie na bank podmienili i tricoloura chyba też . Ty jako niedupek to dopiero masz fantazję i wielki móżdżek . To pluj za to ci płacą . Odpowiedzialnie .
22-11-2020 [12:17] - Andy51 | Link: Zapomniałeś o trzecim wielkim
Zapomniałeś o trzecim wielkim Szu, nijakim Jabe.
22-11-2020 [12:49] - Tomaszek | Link: @Andy
@Andy
Ale Jabego chyba nie podmienili . I on jednak chyba dyskutuje a mniej pluje .
20-11-2020 [11:27] - Warmia | Link: To nie schizofrenia, nie ma
To nie schizofrenia, nie ma choroby.
Sabotaź - przeszkadzać, wysadzać, ośmieszać, zmęczyć przeciwnika, wypalać jego energię na tłumaczenie się, że tamten powiedział, a on nie powiedział, to co tamten powiedział...itd.
Potrzebna jest komunikacja ze społeczeństwem, które czuje się zdezorientowane - mają władzę i boją się Lempart, Suchanow. I tłumaczenie - czy potrzeba było spryskać gazem napierającą Lempart, czy Czarzasty kopnął, czy policjant pchnął Czarzastego, a ten okulał na długie tygodnie.
To straszne, że my się boimy, że władza się boi. "Bolesław" Wałęsa namawia do fizycznej likwidacji Kaczyńskiego, do buntu policji i wojska - no może tak sobie starszy pan tupie słowami.
A jeśli nie?
Ludzie są zmęczeni - rok temu w sąsiedniej wiosce 11 listopada w co drugim domu wisiała biało - czerwona flaga. Słyszałam opinie w stylu - hołota nabrała odwagi.
W tym roku - odwagi starczyło w jednym domu na wywieszenie flagi.
20-11-2020 [14:29] - Czesław2 | Link: Oglądanie się we wszystkim na
Oglądanie się we wszystkim na rząd to paranoja. Lokalnie to MY musimy mieć odwagę, jak widać.
20-11-2020 [17:41] - Warmia | Link: Nie tą guzikową - tu jest
Nie tą guzikową - tu jest nieufność.
...wódz podnosił brwi
jak buławę
skandował: ani guzika
śmiały się guziki:
nie damy nie damy chłopców
płasko przyszytych do wrzosowisk
(Zbigniew Herbert Pożegnanie września)
20-11-2020 [14:35] - Andy51 | Link: Opozycja jest zachwycona
Opozycja jest zachwycona zachodem, to niech Polska Policja zastosuje takie metody jak we Francji czy kilka dni temu w Niemczech, na niestosowanie się do obecnego w tym kraju prawa jest lekarstwo, pała albo polewaczka i sprawa załatwiona, a nasza Policja bawi się z tymi chuliganami jak matka z łobuzem.
20-11-2020 [14:53] - Jabe | Link: 11 listopada poradzili sobie.
11 listopada poradzili sobie.
20-11-2020 [17:44] - Warmia | Link: Bo marsz był jeden, a nie w
Bo marsz był jeden, a nie w każdym mieście i mieścinie.
21-11-2020 [10:28] - angela | Link: Tylko , że Unia wyznaje
Tylko , że Unia wyznaje zasadę, " co wolno wojewodzie.....".
Pałowanie sędziów, i lanie wodą strajkujących , we Francji jest ok.
20-11-2020 [18:36] - sake3 | Link: To nie schizofrenia opozycji
To nie schizofrenia opozycji tylko niewyobrażalnie wielka pazerność na pieniądze,a tych Soros teraz nie żałuje.Godziwie opłaca polskich szmalcowników w Europarlamencie ,płaci za zadymy starych wiedźm,haniebne artykuły w szmatławcu wyborczym,sejmowe happenningi i pokazy chamstwa.Widać że widmo IV Rzeszy czyli Cesarstwa Niemieckiego z każdą chwilą się przybliża a utrata niepodległości przez Polskę przyjmowana przez społeczeństwo z aplauzem.Kto nie atakuje rządu i PiS-u jest wg opozycji idiotą.Widac to we wpisach na NB zwłaszcza w ,,rozważaniach''pseudofilozoficznych @Trotelreinera....
20-11-2020 [23:54] - Jabe | Link: Nie przyszło Pani do głowy,
Nie przyszło Pani do głowy, że są inne powody, by atakować rząd i wicepremiera osobiście? Pozorowany patriotyzm, udawany konserwatyzm, a gdy przychodzi co do czego, bierność, a niekiedy wręcz zaprzaństwo i lewackość. Jest za co atakować, zwłaszcza z pozycji odległych od „totalnej opozycji”.
21-11-2020 [09:28] - Zofia | Link: Zgadzam się z Panią. Należało
Zgadzam się z Panią. Należało by się zapytać tych wszystkich znawców i nie zadowolonych z poczynań Rządu - Co oni zrobili dobrego dla Polski. Czy tylko potrafią krytykować i manifestować? W tym tygodniu odszedł Człowiek Patriota, który zwracał się do młodzieży pięknymi słowami - " Nie pytaj, co Polska może zrobić dla Ciebie. Zapytaj, co Ty możesz zrobić dla Polski".
21-11-2020 [11:09] - sake3 | Link: @Zofia....Bezcelowym jest
@Zofia....Bezcelowym jest pytanie kierowane do osób które oprócz krytykanctwa rządu nic innego nie potrafią.Przecież uważają że ich nieustanne szczucie na rząd to przecież robota dla Polski.Z wyżyn swego intelektu nie są w stanie dostrzec że nie kierują się żadnym punktem odniesienia do tego co mówią ,wieszczą,narzucają tym gorszym,głupszym w ich mniemaniu obywatelom.czy pokwapili się choć raz dokonać analizy działań rządu choćby w gospodarce i porównać z działaniami poprzednich rządów?Nie widzą zabiegów o bezpieczeństwo energetyczne kraju ,nie słyszą wiadomości o znalezieniu przez polską ekipę na Morzu Norweskim wielkich pokładów gazu ziemnego i dużych pokładów gazu na Podkarpaiu?Przecież to są wielkie plusy dla naszej gospodarki.Dla takich ludzi jak blogerzy czy komentatorzy najważniejsze jest opluwanie ramię w ramię z opozycją wszystkich decyzji rządu.
21-11-2020 [13:45] - Andy51 | Link: .Dla takich ludzi jak
.Dla takich ludzi jak blogerzy czy komentatorzy najważniejsze jest opluwanie ramię w ramię z opozycją wszystkich decyzji rządu. No sake3 chyba pojechałeś po bandzie, nie uogólniaj, nie wszyscy blogerzy a tacy, którzy mają korzenie na ruskich czołgach.
21-11-2020 [14:25] - Pani Anna | Link: Andy51
Andy51
nie znam pańskich korzeni, a ja nie będę udowadniać, że nikt z moich przodków nie przyjechał tu na "ruskich czołgach". Nie w tym jednak rzecz. Proszę mi pokazać CHOCIAŻ JEDNĄ decyzję rządu podjętą w ciągu ostatnich 10 miesięcy, która byłaby jednocześnie zgodna z prawem, madra, przewidująca konsekwencje jej wprowadzenia przynajmniej 2 tygodnie naprzód, która nie okazałaby się nie dość, że opłakana w skutkach, to jeszcze ośmieszająca najwyższe organy państwowe i rujnująca nie tylko porządek prawny, ale również życie i zdrowie oraz podstawy egzystencji tysięcy obywateli? Chętnie pochwalę, zwlaszcza, że to jest także mój rząd, bowiem głosuję i głosowałam zawsze na PIS.
21-11-2020 [15:33] - Andy51 | Link: Wie Pani, kto przyjechał na
Wie Pani, kto przyjechał na ruskich czołgach to widać, słychać i czuć po komentarzach, nie wiem dlaczego Pani wzięła to do siebie.
21-11-2020 [15:38] - Pani Anna | Link: Nie, nie wzięłam tego do
Nie, nie wzięłam tego do siebie, a w komentarzach ludzie maja prawo (jeszcze) pisać wszystko, co im zalega na wątrobie.
21-11-2020 [14:11] - Pani Anna | Link: sake, Zofia
sake, Zofia
Jakbym sekte owsiakową słyszała. "Co ty zrobiłeś dla chorych dzieci, że śmiesz krytykować Jurasa? Może ON i coś tam sobie bierze dla siebie ale bez niego polskie dzieci by poumierały!"
Drogie panie, jaki trzeba miec iloraz hm, inteligencji, żeby nie widzieć podobieństwa?
21-11-2020 [18:24] - Zofia | Link: @Pani Anno jak się nie ma
@Pani Anno jak się nie ma argumentów to się jedzie po wszystkich równo. Proszę nie porównywać do Owsiaka bo to nie moja bajka . Głosowałam za tym Rządem i ufam że pilnuje polskich spraw, w przeciwieństwie do opluwaczy i "przenoszących informacje" (czyt,donosicieli) do Brukseli. Zastanawiam się czy oni już zapisali się do szczepienia w Niemczech. Tam mają już szczepić od zaraz .Jako europejczyków potraktują ich jak "swoich".
21-11-2020 [20:23] - Pani Anna | Link: @Zofia
@Zofia
jak sie nie ma argumentów, to sie jedzie po wszystkich, ktorzy sie z Pania nie zgadzaja równo. Porównanie z Owsiakiem i jego wyznawcami jest jak najbardziej trafne, nie ma znaczenia, że to "nie Pani bajka". Jesteście jak rewers i awers tej samej monety... Taki sam prymitywny szantaż emocjonalny. W Niemczech mają szczepić od ok. grudnia, nie "od zaraz", a kto ma rozum, to poczeka z rok, o ile będzie to możliwe, żeby zobaczyc skutki uboczne. Poza tym, po co szczepić się na coś, co ma śmiertelność poniżej promila? Ja też głosowałam za tym rządem i dlatego nie moge patrzeć spokojnie, ani siedzieć cicho, kiedy tysiące ludzi w Polsce przeżywa w tej chwili dramat po utracie źródeł utrzymania, edukacja i służba zdrowia nie istnieją, a wskaźnik zgonów jest najwyższy od II Wojny i to nie przez jakiegoś śmiesznego wirusa, ale przez to, że ludzie autentycznie chorzy sa pozbawieni podstawowej opieki zdrowotnej. Jeżeli tak wygląda "służba Polsce", to chyba jednak już wolałam Tuska.
22-11-2020 [11:12] - Zofia | Link: @ Pani Ania - no to mamy
@ Pani Ania - no to mamy wspólny mianownik odnośnie głosowania za tym Rządem. Jeżeli Pani zna dobre rozwiązanie tej ogólnoświatowej sytuacji to proszę się podzielić z rządzącymi a nie milczeć. Ja nie znam rozwiązania więc ufam tym ,którzy próbują znaleźć najlepsze dla ludzi rozwiązanie. Nie rozumiem też, dlaczego tak Panią zdenerwowały słowa "nie pytaj co Polska może zrobić dla Ciebie, zapytaj co Ty możesz zrobić dla Polski"? Jest okazja, żeby się wykazać. A Polacy z czasem Pani podziękują. Proszę nie odpowiadać, bo temat jest zamknięty a polemika nic nie wnosi.
22-11-2020 [11:58] - Pani Anna | Link: @Zofia
@Zofia
dla mnie temat nie jest zamkniety. Dalej stosuje pani infantylny szantaż emocjonalny. Myśli pani, że rząd mnie posłucha? Nie milczę, ponieważ choćby tutaj już od wielu lat się wypowiadam. I kogo to interesuje? Ja nie mam złudzeń. Nie my, nie ja, nie Pani, ani nawet nie nasz rząd ma wpływ na ogólnoświatowa sytuacje, ani na jej rozwiązanie. Rząd dryfuje z pradem i jest zajęty swoimi rozgrywkami, mając głęboko gdzieś nas obywateli. To jest własnie moja rada dla tego rządu - przestańcie rujnować kraj, ludzi, bawić się ludzkim zdrowiem i życiem. Nie mam za grosz zaufania do ludzi, którzy doprowadzili do sytuacji gigantycznego zadłużenia, zrujnowali życie wielu ludziom, skasowali edukację i służbę zdrowia. Pozostaje już tylko samemu dbać o siebie i o swoja rodzinę oraz nie przykładać ręki do zła.
21-11-2020 [23:30] - Tomaszek | Link: @Zofia
@Zofia
Wcale to nie może być takie złe to szczepienie , jeżeli potraktują ich jak Niemcy . Oni mają już doświadczenia z łaźniami czy innymi zastrzykami w takim np Auschwitz . A oszwabienie to nie czeska metoda . I szczepienia niosą ryzyko . Kein Problem liebe Herren .
21-11-2020 [11:42] - Marek1taki | Link: "Co oni zrobili dobrego dla
"Co oni zrobili dobrego dla Polski."
Zrobili w IIIRP to samo co robili w PRL - "zap... za miskę ryżu" cytując Morawieckiego.
Od wpływu na los kraju normalni ludzie są trzymani w bezpieczniej dla komuny odległości.
20-11-2020 [22:52] - marsie | Link: Do „zawodowych komentatorów”
Do „zawodowych komentatorów” - nie wstyd wam?
Poczytajcie sobie, za karę!
https://biuletynnowy.blogspot.com
21-11-2020 [11:38] - Marek1taki | Link: @marsie Pisze Pan:
@marsie Pisze Pan:
"Sprawa jest jasna – podczas spotkania europejskich przywódców w lipcu 2020 osiągnięto dobre porozumienie, które później (początek listopada!), za pomocą paskudnych podchodów prezydencji niemieckiej zmieniono na „zależność dotacji od praworządności”, gdzie praworządność to Yeti (wszyscy o tym mówią, ale nikt nie widział) - a w dodatku to Yeti ma być definiowane przez Niemców!"
Proszę powiedzieć co dobrego w tym porozumieniu. Chętnie się dowiem.
21-11-2020 [17:14] - Warmia | Link: Według profesora
Według profesora Krasnodębskiego porozumienie lipcowe wcale nie było takie dobre. Należało wtedy odrzucić sam mechanizm praworządności. Teraz musimy zablokować cały budżet i Fundusz Odbudowy. Zawetowanie to początek bardzo trudnej walki, będziemy musieli znaleźč więcej sojuszników.
21-11-2020 [18:31] - Marek1taki | Link: @Warmia Tak też mi się wydaje
@Warmia Tak też mi się wydaje, że najpierw Morawiecki wpuścił nas w kanał a teraz będziemy bohatersko walczyć z problemem. Oceniam to jeszcze gorzej z powodów jak poniżej.
21-11-2020 [15:06] - marsie | Link: Jest dobre, ponieważ obecna
Jest dobre, ponieważ obecna sytuacja jest gorsza, tak samo jak poniżej:
"A tak bardziej ogólnie – Prawo i Sprawiedliwość rządzi, cały czas starając się tę naszą Polskę uratować – raz lepiej, raz gorzej, ale jednak – uratować.
W tym naszym 21 wieku to sprawa podstawowa – bo następna taka okazja (gdy PiS kolejne wybory przerżnie!), będzie „może za sto lat” (by „Jolki” użyć!), czyli większość z nas tego nie doczeka – tego chcemy?"
21-11-2020 [15:34] - Andy51 | Link: Zgadzam się z Tobą.
Zgadzam się z Tobą.
21-11-2020 [18:28] - Marek1taki | Link: Na bakier z logiką. Wartość
Na bakier z logiką. Wartość porozumienia nie zależy od tego czy rządzi PiS i ma dobre chęci ratowania Polski ani czy Morawiecki ma złe intencje jak na doradcę Tuska przystało.
Porozumienie jest złe albo dobre jeśli jest dla Polski korzystne a nie jest zauroczeniem obietnicą czapki gruszek z wierzby.
Jest wielkie nieporozumienie:
Najpierw podjęto błędne, i niepoparte żadną znaną wówczas i dzisiaj wiedzą, decyzję o zamknięciu kraju, potem wydano wg hochsztaplerskich kryteriów kupę pieniędzy.
Dopiero w tym momencie (lipiec br.) dochodzimy do kolejnego antypolskiego działania. Bruksela postanowiła ratować nas od kryzysu spowodowanego j.w. drukując obligacje pod zabezpieczenie wystawione przez kraje członkowskie. Gdyby to nie było niczym obwarowane to już by było źle z kilku powodów:
- unia wypuszcza własny środek płatniczy jako państwo a jest w dodatku państwem antyeuropejskim-marksistowskim
- udzielamy zabezpieczenia w tym cudzym interesie
- ponosimy koszt tranzakcji
- ponosimy koszt pozyskiwania środków i dokumentowania wydatków wobec rządu polskiego
- ponosimy stratę jeśli korzyść trafia w Polsce do naszej konkurencji a my walczymy o przetrwanie bez kapitału
Tymczasem ponosimy stratę jako kraj bo od początku była zasada, że spłacamy swoją pulę nawet jeśli jej nie dostaniemy gdyż innym się bardziej należy.
W dodatku dzieleniem pieniążków - jak to w marksistowskiej unii - zajmują się antypolskie komuchy wg swoich kryteriów a my możemy - o ile je dostaniemy - wydać ja nie na to co potrzeba tylko na to co unia każe.
PiS zareagował dopiero gdy okazało się, że mamy przejść przez ucho igielne.
Tymczasem jeżeli taki mechanizm finansowania może być realizowany to po pierwsze należy go realizować w Polsce dla Polaków i nie dla wypłacania odszkodowań z kieszeni pokrzywdzonych innym - niekoniecznie pokrzywdzonym decyzjami władz. Polacy mają sterty wzajemnych zobowiązań od emerytalnych po dekret Bieruta. W oparciu o te wzajemne długi też można wirtualna kaskę trzepać.
Po drugie - o czym władze notorycznie zapominają w dni powszednie - budujemy drugie Międzymorze i Trójmorze. Można pieniądze kreować też dla tego geostrategicznego celu i nie żal ojcowizn gdy chodzi o inwestycje na pokolenia i zabezpieczenie szczerości intencji.
21-11-2020 [21:16] - sake3 | Link: @Andy z 13:45........Nie
@Andy z 13:45........Nie pojechalam po bandzie.Starałam się tylko na przykładzie tych dwu inwestycji rządowych pokazać,jak bardzo niesprawiedliwe są oceny wobec rządzących,jak duże znaczenie ma dla gospodarki bezpieczeństwo energetyczne kraju.Upadający za poprzednich rządów LOT teraz przynosi dochody.Trzeba tylko chcieć spojrzeć inaczej niż oczami opozycji,zainteresować się czymś więcej niz tylko utyskiwaniem i szczuciem.Nie twierdzę zresztą ,że wszystko co rząd robi jest dobre,przemyslane i trafione,ale warto przyjrzeć się europejskim i światowym analizom ekonomicznym wobec Polski.Dlaczego uważa Pan że to ja jątrzę?Proszę spojrzeć tu na własnym blogu jak komentatorzy realnie,bez nienawiści oceniający rząd są natychmiast uważani za głupków a inni komentatorzy czuja sie w obowiązku oceniać ich iloraz inteligencji..Oni nawet nie starają się dyskutować tylko metodą naszej totalnej opozycji natychmiast atakują.Reasumując abu nie być uznanym za idiotę należy skrytykowac rząd i siebie przy okazji za brak intelektu.Czyż nie tak?
22-11-2020 [12:22] - Andy51 | Link: Popieram rząd całym sercem i
Popieram rząd całym sercem i na nich głosuje, ale pamiętasz Goebbelsa i jego maksymę " kłamstwo powtórzone 1000 razy staje się prawda", jeżeli do tego dodamy, że 80% mediów jest w rękach niemieckich to obraz się zamyka. Oczywiście dyskusja z tymi , którzy mają inny pogląd jest jak najbardziej wskazana, ale jeżeli po jakimś wpisie zlatuje się stado lewaków, ciągle tych samych, to traktuje ich per noga i nie zważam na to co piszą.
22-11-2020 [23:13] - hr.Levak-Levatzky | Link: Z ostatniej chwili:
Z ostatniej chwili: Oberwicepremier wlaśnie przyznał, że kompletnie nie miał pojęcia o jakiejś szkodliwości ustawy o zwierzątkach i dopiero b.długa rozmowa z ex-min.rol.Ardanowskim mu to wyjaśniła - dobre,co?
Po raz kolejny okazuje się,że prymitywnie ogłupiająca propaganda lejąca się z KurWizji spełnia swoją rolę zawartą w dewizie szefa tejże telewizji, że ciemny lud wszystko kupi. A więc powstają np. na NB teksty i komentarze powtarzające zarówno przekaz dnia z Nowogrodzkiej,jak i fragmenty rewelacji z TVP-Info. I tak otumanieni tymi "informacjami" i rewelacjami mylą praworządność z samorządnością i nie wiedząc dokładnie o co w tym wszystkim chodzi zmyślają jakieś opłacanie europosłów przez Sorosa, albo jak głosił jeden z wielu wiceminstrów Ziobry,że grozi nam handel dziećmi i małżeństwa jednopłciowe, jeśli Morawiecki nie zawetuje unijnego budżetu it.p. bzdety świadczące o tym jak władza traktuje poziom umysłowy swoich wyborców. A przecież jeśli chodzi o tę nieszczęsną praworządność,to ona u nas jest,ale jakby jej nie było zależnie od tego jaki ważniak z wierchuszki o niej się wypowiada. I tak: minister sprawiedliwości,jako jedyny na świecie szef takiego resortu domaga się zawetowania budżetu czyli blokady dla Polski kilkudziesięciu miliardów,żeby tylko nie uzależniać tych miliardów od praworządności,a świeżo upieczony oberwicepremier z trybuny sejmowej wprost oświadcza,że w Polsce żadnej praworządności nie ma,bo gdyby była, to opozycja dawno już siedziałaby w pierdlu
Indocti discant et ament meminisse periti - jak mawiali staroświeccy Rosjanie
23-11-2020 [11:00] - Jabe | Link: Co konkretnie powiedział?
Co konkretnie powiedział?