Przejdź do treści
Strona główna

menu-top1

  • Blogerzy
  • Komentarze
User account menu
  • Moje wpisy
  • Zaloguj

Polskie kobiety, dawniej i dziś, casus obecnych protestów

Andy51, 03.11.2020
Kobieta w Polsce zawsze była otaczana estymą, była nazywana Matką Polką, to przecież w trudnych czasach, w czasie rozbiorów, dzięki nim przetrwaliśmy jako naród, to one uczyły wiary i patriotyzmu, gdyż mężczyźni często byli wywożeni na Sybir, lub ginęli w powstaniach.
To samo w czasie II wojny światowej gdzie Polskość była wyznacznikiem przetrwania i patriotyzmu. To w okresie międzywojennym urodziło się pokolenie Kolumbów rocznik 20, którzy walczyli z Niemcami w Powstaniu Warszawskim w partyzantce, a po wojnie w szeregach żołnierzy wyklętych walczących z sowiecką zarazą i ich namiestnikami.
W okresie powojennym za czasów komuny często w rodzinach uczyli tego czego nie uczyli w szkole, bo było to zabronione.
Po  1989 r. siły które doszły do władzy w dziedzinie nauczania podstawowego i średniego, praktycznie  dominowała pedagogika wstydu i samobiczowania się.
Efekty nauczania pań Hall, Szumilas, Kluzik Rostowskiej, wybiło w 2020 r. Kiedy to po ogłoszeniu TK w sprawie aborcji eugenicznej na ulicach polskich miast zaczęły się dziać rzeczy, które dotychczas nigdy nie zdarzyły się w historii Polski. 
Chodzi o ataki na kościoły, przerywanie mszy, malowanie wulgarnych napisów na murach kościołów często będących zabytkami, a co przerażające, to w protestach nazwanych „Strajkiem  kobiet” przeważała gimbaza i młode kobiety.
Z wyrokiem TK można się zgadzać lub nie, można z nim polemizować, ale mnie przeraziła niesłychana wulgarność i słownictwo tych młodych kobiet, które o ile się nie wyskrobią mają być matkami, mają mieć rodziny i wychowywać dzieci.
Takiego słownictwa nie powstydziłoby się najgorsze menelstwo z najplugawszych melin czy towarzystwo z czerwonymi nosami spod budki z piwem.
Mit delikatnej młodej dobrze wychowanej Polki runął , na rzecz słownictwa ulicznic i zdegenerowanych kobiet , a powiedzenie „Takie będą Rzeczpospolite jakie młodzieży chowanie” , po występach młodych kobiet, może się przyśnić w nocnych koszmarach.
  • Zaloguj lub zarejestruj się aby dodawać komentarze
  • Odsłony: 11704
wielkopolskizdzichu

wielkopolskizdzichu

03.11.2020 11:24

Jakby Panu tradycja narodowo religijna wyznaczała dozgonne kulturowe bycie kucharzem, sprzątaczem, pielęgniarką, matką niekiedy wbrew własnej woli, etc to też w pewnym momencie zaczął by Pan bluzgać.
Pragnę przypomnieć że praktycznie równo 100 lat temu Kościół Katolicki wręcz walczył z prawem wyborczym kobiet w Polsce i poluzowaniem reżymu aborcyjnego. Dla Kościoła Katolickiego kobieta bez względu na rozwój ciąży i jej przyczynę miała rodzić i już, choćby miało to kończyć się jej śmiercią.
W związku z tym skąd to zdziwienie skoro kod  kulturowy jaki propaguje KK w Polsce dla kobiety nie różni się od tego sprzed 100 lat.
Chce Pan zapędzić kobiety do wzorca kościół, kołyska, kuchnia? Niech Pan zapędza.
Domyślny avatar

ruisdael

03.11.2020 13:25

Dodane przez wielkopolskizdzichu w odpowiedzi na Jakby Panu tradycja narodowo

To i tak o niebo lepszy wzorzec niż ten do którego Pan i Panu podobni chcą i je skutecznie zapędzają.
wielkopolskizdzichu

wielkopolskizdzichu

03.11.2020 14:03

Dodane przez ruisdael w odpowiedzi na To i tak o niebo lepszy

To niech Pan próbuje odebrać kobietom prawo wyborcze, prawo do usuwania dziecka  nienarodzonego gdy powstało z gwałtu, niech Pan odbierze kobietom prawo do wyższego wykształcenia, prawo do dziedziczenia.
Tylko niech Pan  nie kwiczy jak zarzynany prosiak jak dostanie Pan od kobiety w jaja z kopa.
Jak wynika z Pana wpisu i z oczekiwań takiego Jędraszewskiego, blisko Kościołowi Katolickiemu do arabskich mułów.
Władysław Ludendorf

Władysław Ludendorf

03.11.2020 16:23

Dodane przez wielkopolskizdzichu w odpowiedzi na To niech Pan próbuje odebrać

dawno takich kocopołów nie czytałem. Opis KK chyba z nieboszczki Fakty i Mity a w sumie Bajki i Mity. Mieszka pan w katolickim jeszcze kraju, ma pan możliwość włączenia się w życie Kościoła, poznania Jego sług, ale lepiej sobie postać na boku i pisać bzdury z brudnego palca. A tak na marginesie to najbardziej wywyższonym Człowiekiem przez katolickiego boga jest właśnie Kobieta, która została nie tylko Królową Ludzi ale też Aniołów.
Cała emancypacja kobiet nie miałaby miejsca bez chrześcijaństwa. Już u Pawła nie ma kobiet i mężczyzn, panów i niewolników, żydów i pogan, bo wszyscy jesteśmy jednym w Chrystusie. Rzeczywiście Stanisław Lem miał rację o tym internecie...
wielkopolskizdzichu

wielkopolskizdzichu

03.11.2020 18:41

Dodane przez Władysław Ludendorf w odpowiedzi na dawno takich kocopołów nie

1. Opis KK z rzeczywistości jeszcze XX wiecznej.
2. Paweł określał stosunek Boga do człowieka bez względu na rasę, bogactwo, pochodzenie, natomiast w żaden sposób nie podważał tradycyjnych relacji żydowskich leżących na gruncie pozycji kobiety całkowicie podporządkowanej mężczyźnie tak jak to występuje w chrześcijaństwie do dziś.
Jeśli w audycji Pana Rydzyka ksiądz potrafi zalecać kobietom oddawanie się seksualne swym pijanym małżonkom, bo należy to do ich obowiązków to pisanie o emancypacyjnej roli KK zakrawa na kpinę z kobiety.
sake3

sake2020

03.11.2020 17:48

Dodane przez wielkopolskizdzichu w odpowiedzi na To niech Pan próbuje odebrać

@Zdzichuzwielkopolski........Pan to pisał na trzeźwo czy też nienawiść do Kościoła odebrała Panu zdolność logicznego myślenia?Kto zabrania kobietom kształcić się-Jędraszewski?iNe widzi Pan jak sfeminizowane są kierunki techniczne?Polki miały prawa wyborcze jaki pierwsze w Europie,prawo do aborcji dzieci pochodzących z gwałtu funkcjonuje cały czas.Kobiety nie mają prawa do dziedziczenia? Można by Pańską wypowiedź potraktować jako żart gdyby nie to że tak obrzydliwe kłamstwa wygłasza Pan zapewne gdzie się da.Nic dziwnego,że media niemieckie czerpią takie ,,smakowite kąski'' jakie im podsuwacie pod nos do wtrącania się w polskie sprawy.
Andy51

Andy51

03.11.2020 18:21

Dodane przez sake3 w odpowiedzi na @Zdzichuzwielkopolski.......

Coś mi się wydaje, że Zdzichu ma mózg gładki jak żarówka.
wielkopolskizdzichu

wielkopolskizdzichu

03.11.2020 18:21

Dodane przez sake3 w odpowiedzi na @Zdzichuzwielkopolski.......

100 lat temu Kościół Katolicki przeciwny był prawom wyborczym dla kobiet, przeciwny był równouprawnieniu w dziedziczeniu majątku i równym dostępie kobiet do szkół.
I do dziś zajmuje takie samo stanowisko, ponieważ wizja roli kobiety w pismach Doktorów Kościoła jest jednoznaczna, jest podporządkowana mężczyźnie.
Można się zżymać na ataki kobiet na hierarchów KK, ale są usprawiedliwione, widać było po zachwytach nad tym że państwo jest zobowiązane do przymuszania kobiet do rodzenia, że purpuraci marzą o czasach kiedy lud tłumnie padał na kolana przed szamańskimi wygibasami i zawodzeniem przed ołtarzami.
Dać Kościołowi Katolickiemu prawo decydowania o zdrowiu i życiu drugiego człowieka, to wydanie nań wyroku.
wielkopolskizdzichu

wielkopolskizdzichu

04.11.2020 14:27

Dodane przez sake3 w odpowiedzi na @Zdzichuzwielkopolski.......

templumchristi.pl
Tomaszek

Tomaszek

03.11.2020 19:57

Dodane przez wielkopolskizdzichu w odpowiedzi na To niech Pan próbuje odebrać

Durny Zdzichu się odezwał . To natura , według innych Bóg to zrobił . Jak tego nie rozumiesz to ja pasuję . Niech jeszcze poprotestują że się kobietami urodziły . To po prostu durne dzikie baby , które niezależnie od regulacji prawnych i tak się wyskrobią , albo chemicznie spędzą . A zadymy są dla zasady . Bandy jełopów wyszły wirusika podłapać . Taka spóźniona aborcja i wcale jej nie jestem przeciw .
Francik

Francik

04.11.2020 11:58

Dodane przez wielkopolskizdzichu w odpowiedzi na To niech Pan próbuje odebrać

W takie bzdury to rzeczywiście może uwierzyć tylko niedouczona gimbaza. Kto chce kobietom zabierać prawa wyborcze, prawo do wykształcenia itp., już nie mówiąc o prawie do dziedziczenia? Polska jest krajem katolickim, a nie muzułmańskim. Jak nic się na zachodzie Europy nie zmieni to te prawa będą tam kobietom odbierane przez muzułmańską większość. Niestety dyskusja z takimi ludźmi jak zdzichu jest niemożliwa - wmawiają swoim adwersarzom podłe zamiary i intencje, żeby ich sobie ustawić jako wstecznictwo i ciemnogród a na tym tle uchodzić za wspaniałych obrońców postępu i praw człowieka. Typowo marksistowska dialektyka.
Andy51

Andy51

04.11.2020 13:41

Dodane przez Francik w odpowiedzi na W takie bzdury to

Nie da się ukryć.
wielkopolskizdzichu

wielkopolskizdzichu

04.11.2020 14:17

Dodane przez Francik w odpowiedzi na W takie bzdury to

"Kto chce kobietom zabierać prawa wyborcze, prawo do wykształcenia itp., już nie mówiąc o prawie do dziedziczenia? "
Bzdury wypisujesz. Nie napisałem, że obecnie kościół zabrania w/w praw kobietom.
Napisałem natomiast, że 100 lat temu sprzeciw wobec tych praw., kościół wyrażał bardzo głośno.
Tak się składa, że z dostępem do tych praw KK nie ma nic wspólnego, to potępiane przez KK ruchy sufrażystek i socjaliści spowodowały, że kobiety otrzymały dostęp do urn wyborczych, wyższego wykształcenia, prawo dziedziczenia, o prawie do zabijania dzieci nienarodzonych, pochodzących z gwałtu lub gdy ciąża zagrażała życiu kobiet w ogóle nie ma co wspominać.
Jednakowoż, jeśli nabytych praw nie będzie się pilnować to KK, wraz z ogłupionym przez siebie tłumem bez żadnego problemu  prawa te kobietom wydrze.
Że nie jest to czczy domysł świadczy zadowolenie KK z werdyktu Trybunału zmuszającego kobiety do cierpienia. Wolność nie jest dana raz na zawsze, trzeba jej strzec przed takimi jak Jędraszewski.
Francik

Francik

04.11.2020 14:27

Dodane przez wielkopolskizdzichu w odpowiedzi na To niech Pan próbuje odebrać

W takie bzdury to rzeczywiście może uwierzyć tylko niedouczona gimbaza. Kto chce kobietom zabierać prawa wyborcze, prawo do wykształcenia itp., już nie mówiąc o prawie do dziedziczenia? Polska jest krajem katolickim, a nie muzułmańskim. Jak nic się na zachodzie Europy nie zmieni to te prawa będą tam kobietom odbierane przez muzułmańską większość. Niestety dyskusja z takimi ludźmi jak zdzichu jest niemożliwa - wmawiają swoim adwersarzom podłe zamiary i intencje, żeby ich sobie ustawić jako wstecznictwo i ciemnogród a na tym tle uchodzić za wspaniałych obrońców postępu i praw człowieka. Typowo marksistowska dialektyka.
Andy51

Andy51

03.11.2020 13:33

Dodane przez wielkopolskizdzichu w odpowiedzi na Jakby Panu tradycja narodowo

Zdzichu, okazało się, że mało zrozumiałeś z mojego tekstu, ale staraj się.
Pani Anna

Pani Anna

03.11.2020 14:03

Dodane przez Andy51 w odpowiedzi na Zdzichu, okazało się, że mało

Może następny tekst poświęciłby Pan temu, gdzie sa ojcowie tych młodych istot? Zginęli w powstaniach, zostali wywiezieni na Sybir? Tak pytam, bo wiem, co zrobiłby mój Ojciec, gdybym za młodu tak się zachowała, no, ale on był z nami aż do śmierci.
Andy51

Andy51

03.11.2020 14:13

Dodane przez Pani Anna w odpowiedzi na Może następny tekst

Wychowanie bezstresowe, mało zwracania uwagi na wartości, do tego tej gimbazie imponuje zachowanie rynsztokowe, oprócz ojca jest i matka, ale dla niej  wzorcami są to: Joanna SW, lesbijka Lempart i tym podobne indywidua.
Pani Anna

Pani Anna

03.11.2020 15:13

Dodane przez Andy51 w odpowiedzi na Wychowanie bezstresowe, mało

Nie zrozumiał Pan. Te 100 lat temu kobiety sprawiły się, podołały zadaniu. Miały jednak olbrzymie wsparcie we własnym środowisku, w Kościele, w rodzicach... Dzisiaj zdane są głównie na... no właśnie kogo? Kiedy kobieta nie może liczyć ani na ojca, ani na męża/partnera/czy jak tam zwał, ani na szkołę, (gdzie nota bene powinni teraz być młodzi ludzie i uczyć się czegoś, zamiast robić zadymę na ulicy) ani nawet na Kościół, to co pozostaje? Matka nie wystarczy do wychowania, tym bardziej, że ona przeważnie również musiała się borykać sama ze wszystkimi problemami. Dla tych półidiotów w rurkach dla niepoznaki zwanych "mężczyznami" zbytnim wyzwaniem jest nawet ciężar pieluch, a co dopiero wychowania dziecka. A dla dziewczyny ojciec jest bardzo ważny.
Andy51

Andy51

03.11.2020 16:52

Dodane przez Pani Anna w odpowiedzi na Nie zrozumiał Pan. Te 100 lat

Powiem tak, zgadzam się z Tobą częściowo, faktem jest, że kiedyś kobieta miała oparcie w kościele, rodzinie, ale kobiety były bardziej "twarde", są takie kobiety, które maja wsparcie i oparcie w wielu instytucjach, ale są też takie , o których piszesz. Są kobiety , które same wybrały samotność ( chodzi mi o rodzinę  i instytucje). Muszę Tobie powiedzieć, że jestem ojcem niepełnosprawnego dziecka wspaniałego niemówiącego autystę, nawet mi do głowy nie przyszło, żeby zostawić samą żonę z synem. Ale jest wielu mężczyzn, którzy są miękkimi fajami nie mężczyznami.
sake3

sake2020

03.11.2020 18:00

Dodane przez Andy51 w odpowiedzi na Powiem tak, zgadzam się z

@Andy.....Pan Tricolour na pewno by Pan wyśmiał nazywając dziecko pokraką.Podobnie było w dyskusji ze mną kilka dni temu nazywając moją wypowiedź o dzieciach z Downem głupią i rzewną.Był na tyle niedelikatny,że nawet nie spytał czy jestem matką takiego dziecka.Rozumiem oczywiście,że tacy jak Tricolour czy Zdzichuzwielkopolski pełnią internetową misję obalania rządu więc siłą rzeczy muszą krytykować wszystko co robi rzad.Aborcja,prawa kobiet to dla nich tylko podkładka w pełnieniu tej,,posługi''.
Andy51

Andy51

03.11.2020 18:22

Dodane przez sake3 w odpowiedzi na @Andy.....Pan Tricolour na

Tricolora, Jabe i tym podobnych nie traktuję poważnie i 'olewam" ich notki.
tricolour

tricolour

03.11.2020 18:32

Dodane przez sake3 w odpowiedzi na @Andy.....Pan Tricolour na

@Sake
Pani może być spokojna - jeżeli będę chciał coś do kogoś napisać, to napiszę. Bez obaw.
Ale jeśli nie piszę, to łaskawie proszę nie wtykać mi swoich kompleksów w usta, bo - zapewniam - mam ochotę jakoś sympatycznie to skomentować, choćby w taki sposób, jaki zapadł Pani w pamięci.
A tak ogólnie - to każdy dźwiga jakiś swój własny krzyż i nie ma co dziamdziolić i ogladać się czy każdy równo plecy ma zgięte.
Pani Anna

Pani Anna

03.11.2020 19:57

Dodane przez Andy51 w odpowiedzi na Powiem tak, zgadzam się z

Kiedyś wszyscy, nie tylko kobiety byli twardzi, takie były czasy, takie trudy życia. Ostatni z tego pokolenia to moi dziadkowie, ludzie z żelaza.
Cała ta awantura nie przyniosła nikomu najmniejszej korzyści, tyle tylko, że młodzież miała troche urozmaicenia, że się tak wyrażę. Nie byłoby tego, gdyby dzieciaki siedziały w szkole, a studenci na uczelniach. To sa jedne z efektów nauczania zdalnego, a bedzie ich więcej i to w krótkim czasie. Trybunał Konstytucyjny jak Pan chyba wie nie opublikował wyroku, nie stał się więc obowiązującym prawem. Po co to było? Został niesmak i obraz zamknietych bram cmentarzy - została przekroczona nastepna granica, zdawałoby się nieprzekraczalna.
Andy51

Andy51

03.11.2020 21:17

Dodane przez Pani Anna w odpowiedzi na Kiedyś wszyscy, nie tylko

Moim zdaniem jak się powiedziało A, to trzeba powiedzieć B, skoro TK ogłosił wyrok, to powinien go opublikować.
Pani Anna

Pani Anna

03.11.2020 21:35

Dodane przez Andy51 w odpowiedzi na Moim zdaniem jak się

Termin publikacji minął 02.11.  A wyrok TK publikuje premier - Rządowe Centrum Legislacji wstrzymało publikację. Cały PIS w pigułce.
Darek65

Darek

04.11.2020 14:10

Dodane przez Pani Anna w odpowiedzi na Nie zrozumiał Pan. Te 100 lat

To prawda, dzisiejsi "faceci", to w dużym stopniu miękkie faje. Pyszczyć na ulicy bez konsekwencji, to jak najbardziej. Mam przekonanie graniczące z pewnością, że gdyby trzeba było stanąć w obronie Polski, to by się popłakali lub uciekli. Druga sprawa jest taka, że często kobiety odrzucają męża/partnera i same podejmują decyzje nie licząc się z nimi.
angela

angela

03.11.2020 14:02

Dodane przez wielkopolskizdzichu w odpowiedzi na Jakby Panu tradycja narodowo

Nie sto lat, NIE ZABIJAJ dużo, dużo więcej.
dr Anna

dr Anna

03.11.2020 13:53

Bardzo ładnie napisany tekst zasługujący na uwiecznienie. Warto przypominać o wzorcu kobiety- Polki, jednocześnie kontrastując go z "osiągnięciami" tzw. ruchu kobiecego.
Kiedyś w debacie publicznej bardzo mądrze na temat aborcji i innych haniebnych praktyk, jakich dopuszczają się dzisiejsze kobiety, wypowiadała się Joasia Najfeld. Wielka szkoda, że nie spotyka się jej głosu w obecnej przestrzeni publicznej.
Andy51

Andy51

03.11.2020 14:18

Dodane przez dr Anna w odpowiedzi na Bardzo ładnie napisany tekst

Dziękuje za miłe słowa na temat mojego tekstu, ale tym młodym paniom  bardziej imponują posłanki, która głośniej krzykną wyp..........ć, głównie z lewicy przy wsparciu PO.
sake3

sake2020

03.11.2020 19:19

Dodane przez dr Anna w odpowiedzi na Bardzo ładnie napisany tekst

@dr Anna.....Może lepiej wypracować wzorzec kobiety na obecne czasy.Niech same kobiety się wypowiedzą,co robią ,co osiągnęły,czego chcą,a co im się nie podoba.Uniknie się wtedy takich kłamstw i idiotyzmów które wypisują tutaj niektórzy panowie.Protestujące ryczą na proteście,że KK odbiera im szanse.No to spójrzmy-Czemu nie korzystają z szansy jaką jest wykształcenie,czemu studentki zamiast uczyć się wolą bluzgać na protestach?Co robią na protestach młodzi który powinni pracować?Czy ktoś odbiera im możliwość pracy?.Wolę jenak wałęsac się po ulicach a pieniądze wyciągac od rodiców.Pani Anna ma rację,przedtem kobiety inaczej pojmowały zycie.
tricolour

tricolour

03.11.2020 19:44

Dodane przez sake3 w odpowiedzi na @dr Anna.....Może lepiej

@Sake
Protesty są po 16. Po południu, po pracy i zajęciach.... Nie rysowali tego w telewizorze? Nie pamięta już Pani, kiedy kończą się zajęcia? Ciekawe, co?
sake3

sake2020

03.11.2020 20:40

Dodane przez tricolour w odpowiedzi na @Sake

@TRicoour.....Protesty były od rana,ale Pan pewnie o tej porze spał slodko.Po 16-tej trwały nadal tyle że uświetnione osobą pani Lempart z tubą.Ona sama też jest przykładem kobiety niepracującej.Czyżby abp Jedraszewski jej zabraniał pracować?
tricolour

tricolour

03.11.2020 22:05

Dodane przez sake3 w odpowiedzi na Protesty były od rana,ale Pan

@Sake?
Niepracującej? Zdaje się, że jest prezesem jakiejś firmy budowalnej.
Pani se założy firmę budowlaną, zostanie Pani se jej prezesem, to też nie będzie Pani musiała pracować. W czym przeszkoda?
Andy51

Andy51

03.11.2020 19:57

Dodane przez sake3 w odpowiedzi na @dr Anna.....Może lepiej

Żyć lekko, łatwo  przyjemnie, niestety, to jest kod wielu protestujących kobiet.
NASZ_HENRY

NASZ_HENRY

03.11.2020 14:18

Szkolenia "pierdolę nie rodzę - (c)Blumsztajn, wykonywał OWSIAK na „Przystanku Woodstock”, teraz demonstrują je na ulicach przeszkolone markietanki ☺
kat

Cat

03.11.2020 23:01

Polskie Kobiety są....... jak zawsze widać i słychać szatany , które sa zawsze głosne.....pozdrawiam
Marek1taki

Anonymous

04.11.2020 06:17

Prowokowanie wyzwiskami i nawoływanie do zabijania jest zabiegiem socjotechnicznym. Co to ma wspólnego z większością kobiet, które nie biorą w tym udziału? To tylko pretekst do konsolidacji wokół jednego z postulatów lewicy. W tym sojuszu proszę nie umieszczać normalnych kobiet tylko Morawieckiego, Dudę (z jego projektem) i Dworczyka, którzy są mentalnie z innej cywilizacji. Jak inaczej tłumaczyć podgrzewanie tematu wzorem wojny o sądy?
pch24.pl
To co normalne w religii żydowskiej, czyli uznawanie życia ludzkiego za w pełni wartościowe od urodzenia, nie od poczęcia, dobrze wyjaśnia Paweł Jędrzejewski
salon24.pl
Chrześcijaństwo uczyniło kolejny krok w uznaniu wartości życia i odejściu od światopoglądu pogaństwa. Nie mamy powodów by się etycznie uwsteczniać jak proponują niektórzy politycy być może w poczuciu praktyczności rozwiązań żydowskich, ale chyba bardziej z poczucia więzi nie z religią tylko ideologią lewicowego totalitaryzmu.
sake3

sake2020

04.11.2020 13:06

@Tricolour z 22:05........Prezeską firmy budowlanej.alez to brzmi dumnie....Faktycznie fajna to firma którą prezes się zupelnie nie zajmuje tylko biega rycząc jak krowa na pastwisku po protestach i spędach.Kto finansuje tą firmę widmo?No,jakbyśmy wszyscy chcieli pracować równie ,,rzetelnie'' jak ta oblesna paniusia to chyba gospodarka dawno by upadła.
Andy51

Andy51

04.11.2020 13:43

Dodane przez sake3 w odpowiedzi na @Tricolour z 22:05.......

Oprócz tego, że biega i ryczy jak krowa, to jeszcze powinna się przebrać jak krowa, tak jak to zrobili nauczyciele w ubiegłym roku.
angela

angela

04.11.2020 18:52

Dodane przez sake3 w odpowiedzi na @Tricolour z 22:05.......

Zajmuje zajmuje,  bo właśnie to ryczenie w celu obalenia rządu, to dla dobra firmy.
Bo firma za rządów PiS musi ograniczać swoje ewentualne bezprawie i konotacje,  i mocno traci.
Pani lampart  aborcje ,  i wszystko co niby zwiazane ze strajkiem, ma po drugiej stronie macicy.
Ona walczy o powrót " co bylo", a wyprowadzenie naiwnych na ulicę,  i dzieci, podczas zarazy,  to tylko narzędzie, oni nie liczą się ze zdrowiem ludzi.
interesu. propolski.pl
Jabe

Jabe

04.11.2020 18:51

Dodane przez angela w odpowiedzi na Zajmuje zajmuje,  bo właśnie

Konotacje zwłaszcza.
Andy51

Andy51

04.11.2020 21:14

Dodane przez angela w odpowiedzi na Zajmuje zajmuje,  bo właśnie

Czy PiS traci, nie wiem, weryfikatorem są wybory, a te za 3 lata, o ile nie nastąpią nieprzewidziane okoliczności.
Andy51
Nazwa bloga:
Trójmiejskie spojrzenie
Zawód:
mgr zarządzania
Miasto:
Sopot

Statystyka blogera

Liczba wpisów: 1, 571
Liczba wyświetleń: 8,134,262
Liczba komentarzy: 17,827

Ostatnie wpisy blogera

  • Tusk dostał fiksum-dyrdum
  • Oszuści z PO okradają dzieci chore onkologicznie
  • Prezent dla Niemców od Nowackiej w 80 rocznicę wyzwolenia ob

Moje ostatnie komentarze

  • Smutna prawda.
  • Czyżby?
  • Masz rację

Najpopularniejsze wpisy blogera

  • ​Czy agent Stasi „Oscar” na Pomorza to Donald Tusk?
  • Sfałszowne wybory, dlaczego Polacy nie wychodzą na ulice ?
  • ​UB czyli Urban o Bartoszewskim

Ostatnio komentowane

  • Andy51, Smutna prawda.
  • Andy51, Czyżby?
  • Andy51, Masz rację

Wszystkie prawa zastrzeżone © 2008 - 2026, naszeblogi.pl

Strefa Wolnego Słowa: niezalezna.pl | gazetapolska.pl | panstwo.net | vod.gazetapolska.pl | naszeblogi.pl | gpcodziennie.pl | tvrepublika.pl | albicla.com

Nasza strona używa cookies czyli po polsku ciasteczek. Do czego są one potrzebne może Pan/i dowiedzieć się tu. Korzystając ze strony wyraża Pan/i zgodę na używanie ciasteczek (cookies), zgodnie z aktualnymi ustawieniami Pana/i przeglądarki. Jeśli chce Pan/i, może Pan/i zmienić ustawienia w swojej przeglądarce tak aby nie pobierała ona ciasteczek. | Polityka Prywatności

Footer

  • Kontakt
  • Nasze zasady
  • Ciasteczka "cookies"
  • Polityka prywatności