Witaj: Niezalogowany | LOGOWANIE | REJESTRACJA
Czerwona profesura nie cierpi prof. Zybertowicza
Wysłane przez Andy51 w 03-07-2020 [09:41]
Profesor Andrzej Zybertowicz jeden z najwybitniejszych naukowców z dziedziny nauk społecznych, socjolog dr hab. na Uniwersytecie Toruńskim, profesor dr habilitowany, któremu wielu profesorów mogłoby buty czyścić , ma wg. części czerwonej i różowej profesury w tym zasiadającej w Centralnej Komisji ds., Stopni i Tytułów Naukowych jedną wadę a może i dwie.
Jest doradcą PAD i nie chodzi do TVN-u a jak pójdzie to z funkcjonariuszki Olejnik robi idiotkę. Mimo tego, że nie jest członkiem PiS, popiera zarówno PAD jak i obecny rząd, a to dla części profesorów z CK ds. S i TN grzechem niewybaczalnym.
Tryb nadania tytułu profesora belwederskiego rozpoczął się w 2017 r. kiedy to jego macierzysta uczelnia rozpoczęła procedurę w tej sprawie, ale CK ds. S i TN nie zgodziła się na wystąpienie do PAD o nadanie tytułu, a taka pozytywna opinia jest nieodzowna. 5 profesorów było za, 3 przeciw a 3 wstrzymało od głosu, stosunkiem głosów 6:5 prof. Zybertowicz nie dostał rekomendacji tego gremium wzorowanego na dobrych wzorcach czyli Sowiecko/Rosyjskich.
Całe szczęście, że od 2021 w związku ze zmianą ustawą o szkolnictwie wyższym, ten patologiczny urząd kończy swoją niechlubną działalność, a opiniowaniem o nadanie stopni naukowych zajmie się nowy twór : Rada Doskonałości Naukowej, który mam nadzieje, zajmie się dorobkiem naukowym kandydata a nie jego sympatiami politycznymi.
Tak w ogóle na uczelniach zaczyna panować dyktatura poprawności politycznej zwłaszcza dotyczącej profesury konserwatywnej a już w szczególności, gdy się krytycznie wypowiada na temat ideologii LGBT , o czym przekonał się prof. Nalaskowski z Uniwersytetu Toruńskiego, który za krytyczny artykuł został zawieszony na swojej uczelni, to samo dotyczy prof. Budzyńskiej, którą na wniosek działaczy LGBT zawieszono na UŚl.
Wygląda na to, że zaczynają się początki terroru poprawności politycznej zwłaszcza ideolog LGBT.
Ponieważ znaczna część profesury ma korzenie w III RP a nawet w PRL-u stąd takie a nie inne decyzje Centralnej Komisji w stosunku do prof. Zybertowicza.
https://www.tvp.info/48760121/...
https://wpolityce.pl/spoleczen...
https://tvp.info/48760121/andr...
Komentarze
03-07-2020 [10:27] - NASZ_HENRY | Link: To są skutki zaniechania
To są skutki zaniechania lustracji na uczelniach, do czego PiS też się przyłożyło ☺
03-07-2020 [13:31] - Andy51 | Link: Zgoda
Zgoda
03-07-2020 [10:33] - Darek65 | Link: "Słynna" konstytucja dla
"Słynna" konstytucja dla nauki Gowina dopełniła dzieła zniszczenia. Dopóki nie wypali się gorącym żelazem tej czerwonej zarazy, zarówno w szkolnictwie, jak i sądownictwie, to tak będzie.
03-07-2020 [13:32] - Andy51 | Link: Zgadzam się w całej
Zgadzam się w całej rozciągłości.
03-07-2020 [16:24] - Jan1797 | Link: @Darek65,
@Darek65,
Jeden z urzędników wyznaczonych w referacie osobowym do jego organizacji tuż po wyzwoleniu
-z lekką ironią- pięknie opisał zjawisko tworzenia inteligencji, co skrupulatnie zostało zapisane
i zarchiwizowane i tylko mizerii dziennikarskiej należy przypisać brak upublicznienia takich tekstów.
To po pierwsze.
Centralna Komisja ds. stopni naukowych spadek po PRL-u odmówiła przyznania tytułu profesorskiego
bez publicznego uzasadnienia. W wyniku reformy szkolnictwa wyższego w 2021 ma zostać zastąpiona
przez Radę Doskonałości Naukowej.
To po drugie.
Pozdrawiam
03-07-2020 [10:51] - tricolour | Link: Gdybyście wsadzili złodziei,
Gdybyście wsadzili złodziei, to by nie było złodziei. Gdybyście wywalili komuchów, to by ich nie było.
Ale macie moce obliczeniowe i produkcyjne na 500+ to teraz płacz, że zlodzieje nie chcą kogoś do swego grona.
03-07-2020 [12:34] - Roz Sądek | Link: To się oczywiście nie stanie,
To się oczywiście nie stanie, ale tytuły naukowe powinny być nadawane wyłącznie w dziedzinach technicznych, nooo - ścisłych. Świat zaczął się staczać jak zaczęto paranauki nazywać naukami. Coraz więcej magistrów, doktorów i oczywiście profesorów od niskończonej chyba ilości ....logii. BTW, parzę, a tu w TV trzech profesorów konstytualistów. OK, Ale za jakiś czas w innym programie inny, też profesor od konstytucji, potem inny a tu znowu inny. Nachodzi mnie myśl, ile my mamy w Polsce profesur, a może i wydziałów od tego niezbyt wielkiego zbioru artykułów? Jak ta konstytucja musi być skomplikowana, że trzeba rzeszy profesorskich głów do jej objaśnienia. Znalazłem w necie ogłoszenie Bardzo Wysokiej Uczelni i zacząłem czytać oferowane kierunki i specjalności wydz. socjologii. Luuudzie, to dopiero jazda...
03-07-2020 [13:33] - Andy51 | Link: Nic dodać nic ująć.
Nic dodać nic ująć.
03-07-2020 [14:07] - Tomaszek | Link: Był taki czas że co drugi
Był taki czas że co drugi złodziej miał ksywę docent . Czyżby szła era profesorów .
03-07-2020 [15:06] - Andy51 | Link: Nie jest to wykluczone.
Nie jest to wykluczone.
03-07-2020 [15:06] - Andy51 | Link: Nie jest to wykluczone.
Nie jest to wykluczone.
03-07-2020 [15:14] - hr.Levak-Levatzky | Link: A w tej Radzie Doskonałości (
A w tej Radzie Doskonałości (?) Naukowej zasiadać będą wyłącznie uczeni namaszczani przez Prezesa wszystkich Prezesów, i to o poglądach zgodnych z jego doktryną i nauczaniem. Ktoś ma jakieś wątpliwości..?
03-07-2020 [15:40] - Marek1taki | Link: Jak ktoś nie jest socjologiem
Jak ktoś nie jest socjologiem to wie, że kariera naukowa w PRLu i IIIRP nie jest dla wszystkich tylko dla osób właściwych. Docenta dało się zrobić w ostatnich latach bo uchylono furtkę z prozaicznego powodu: finansowego. Ministerstwo za to płaci. Z tych samych względów pozmieniano nazwy z akademii bodajże na uniwestytety. Chyba tak bo inaczej UJ byłaby akademią jagiellońską. Tak się rodzi prawdziwa nauka. Od nomenklatury do tytulatury. Zybertowicz mógł mnie spytać 50 lat temu to zaoszczędziłby sporo czasu i atłasu. Skoro się jednak dochrapał poparcia u prezydenta to z czasem się go przepchnie wbrew kaście.