Przejdź do treści
Strona główna

menu-top1

  • Blogerzy
  • Komentarze
User account menu
  • Moje wpisy
  • Zaloguj

O czym świadczy ponad 8 mln widzów oglądających TVP2 ?

Andy51, 03.01.2020
Druzgocąca przewaga „pilotów telewizyjnych”, które przełączały rękami swoich gospodarzy na „Sylwester marzeń” w TVP 2. W szczycie oglądalności program na TVP 2 w Sylwestra, oglądało ponad 8 mln ludzi.

Powiem szczerze nie jestem zwolennikiem tzw. muzyki dysko polo, ale to nie znaczy, żebym rechotał i gardził  ludźmi, którzy tę muzykę lubią i doskonale się przy niej bawią.

Nie wiem czy to ma jakiś związek ze sobą, ale trzeba zauważyć, że w szczycie oglądalności oglądało ten program ponad 8 mln ludzi, a na PiS w wyborach parlamentarnych  głosowało również ponad 8 mln głosujących.

Czy te cyfry coś nam mówią? Szczerze powiem nie wiem, ale Polacy nie chcą, żeby jacyś celebryci albo jakaś pseudo elita mówiła im co mają oglądać czy słuchać.

Czasy gdy jedynie słuszna gazeta GW była jak wyrocznia się skończyły, pogarda tych środowisk do tzw. zwykłego Polaka, pokazała , że pseudo elity oderwały się od społeczeństwa, lewitują i żyją w swoim świecie, jak pod jakąś odizolowaną, kopułą nie mając kontaktu ze światem zewnętrznym.

W maju będą wybory prezydenckie, mam nadzieje, że PAD je wygra a ci co słuchają disco polo a także ci, którym na sercu leży dobro Polski zagłosują na niego.
 
 
 
  • Zaloguj lub zarejestruj się aby dodawać komentarze
  • Odsłony: 10887
Domyślny avatar

xena2012

03.01.2020 11:02

Przecież Sylwester jest imprezą raz w roku,więc po co ten hałas? Dlaczego ludzie nie mają bawic sie tak jak chcą tylko jak nakazuje GW i TVN? Czy wszystko mamy robić pod dyktando Michnika i różnych organizacyjek?Już podano co wolno jeść i pić,na jakie marsze chodzić byle nie w Dzień Niepodleglości,co mamy ogladać,jak sie bawić.Gównowyborcze zakazy i nakazy na każdym kroku.
Jabe

Jabe

03.01.2020 11:15

Dodane przez xena2012 w odpowiedzi na Przecież Sylwester jest

Nie ma nic złego w tym, że prywatna telewizja zaspokaja pospolite potrzeby. Gdy jednak staje się to misją telewizji państwowej wolno chyba spytać, o co właściwie chodzi.
Andy51

Andy51

03.01.2020 13:41

Dodane przez xena2012 w odpowiedzi na Przecież Sylwester jest

Masz rację, o tym pisałem, że GW i TVN nie będą dyktować jak się bawić.
angela

angela

03.01.2020 11:11

To prawda, tvp uszanowalo upodobania wszystkich Polakow.
Disco polo nie lubie i nie slucham, ale na weselach chetnie sie bawie przy tej muzyce, a Sylwester, to takie ogromne wesele, wszyscy chca sie bawic. Tak jak powiedziala Maryla, spiewamy utwory znane,  i taneczne, nie wysilamy sie na jakies ambitne, bo ludzie chca sie bawic.
Zabraklo mi jeszcze muzyki Romow, bylam na weselu gdzie grali Cyganie, piekna muzyka, i wlasnie taneczna,  a wykonanie bardzo widowiskowe, ale moze w przyszlym roku pan Jacek i o tym pomysli.
Bylo wspaniale.
I tak trzymac
wielkopolskizdzichu

wielkopolskizdzichu

03.01.2020 11:59

Dodane przez angela w odpowiedzi na To prawda, tvp uszanowalo

"To prawda, tvp uszanowalo upodobania wszystkich Polakow."  Ciekawe, oto wedle angeli wszyscy Polacy to ci, którzy wpadają zachwyt nad propozycjami rozrywkowymi Kurskiego. Wynika z tego, że ta grupa mieszkańców krainy pomiędzy Bugiem a Odrą którym twórczość Martyniuka i podstarzałych gwiazd nie odpowiada Polakami nie są. 
Ja na ten przykład Sylwestra uświetniałem sobie wraz z moimi przyjaciółmi Davidem Bowie przeplatanym Rachmaninowem z dodatkiem Paktofoniki, no ale ja nie jestem wedle definicji Lepszego Sortu.... Polakiem.
angela

angela

03.01.2020 13:49

Dodane przez wielkopolskizdzichu w odpowiedzi na "To prawda, tvp uszanowalo

@Zdzichu, zgadzam sie, wystarczylo zmienic kanał tv, i w czym problem?
Ale problem mają tv gównego  scieku, SLUPKI.
Tv publiczna miala wiedzej widzow, niz 'obie glownego scieku " i to te 'najwazniejsze' razem wziete.
Zdzichu musi się zgodzic, ze w  tvp demokracja wygrala.
Andy51

Andy51

03.01.2020 13:43

Dodane przez angela w odpowiedzi na To prawda, tvp uszanowalo

Masz rację, ale Viki Gabor jest młodą Polką pochodzenia romskiego, także  zespół Gipsy ..... to też hiszpańscy romowie(cyganie) a więc muzyka romska była.
angela

angela

03.01.2020 18:19

Dodane przez Andy51 w odpowiedzi na Masz rację, ale Viki Gabor

Ale nie bylo, polskich-cyganskich przebojow, np
"Ach te oczy, nie cyganskie oczy", piekne sentymentalne melodie.
angela

angela

03.01.2020 18:28

Dodane przez Andy51 w odpowiedzi na Masz rację, ale Viki Gabor

Cyganskie koncerty sa piekne.
https://www.youtube.com/…
wielkopolskizdzichu

wielkopolskizdzichu

03.01.2020 11:18

Mój Dziadek wraz z Nowowiejskim, Raczkowskim i wieloma innymi działaczami towarzystw muzycznych zorganizowali w 1929 roku Wszechsłowiański Zjazd Śpiewaczy pod patronatem Prezydenta Mościckiego. W tych chórach śpiewały wszelkie stany: kolejarze, lekarze, chłopi, żołnierze, ziemianie. Na stadionie miejskim 8 tysięcy chórzystów śpiewało Gaude Mater Polonia, a słuchała ich za pośrednictwem Polskiego Radia, cała Polska i nie tylko.
Dziś dla wykształconych przez pisowskie massmedia Prawdziwych Polaków, byliby pseudoelitą szpanującą na intelektualistów.
Definiuje się obecnie polskość, poprzez żarcie kotleta schabowego i słuchanie Martyniuka, taki sam program edukacyjno - rozrywkowy dla Polaków mieli okupanci czyli bolszewia i nazizm.
Andy51

Andy51

03.01.2020 13:45

Dodane przez wielkopolskizdzichu w odpowiedzi na Mój Dziadek wraz z

Masz obsesje antypisowska.
angela

angela

03.01.2020 13:54

Dodane przez wielkopolskizdzichu w odpowiedzi na Mój Dziadek wraz z

@Zdzichu. Ale jak prezydent Kwasniewski tancowal disco polo, to bylo cudnie, nieprawdaż.
Domyślny avatar

Zunrin

03.01.2020 19:21

Dodane przez wielkopolskizdzichu w odpowiedzi na Mój Dziadek wraz z

Naród wybrał disco polo już dawno temu. I tylko ktoś pełen do niego nienawiści tego nie widzi.
Andy51

Andy51

03.01.2020 20:30

Dodane przez Zunrin w odpowiedzi na Naród wybrał disco polo już

Zgoda.
Es

Es

03.01.2020 20:41

Dodane przez wielkopolskizdzichu w odpowiedzi na Mój Dziadek wraz z

Zdzichu przez ostatnie trzydzieści lat te media to były pisowskie?Chłopie.... Eureka!
Nie wiem w jakim środowisku się obracasz, bo w moim bynajmniej żarcie schabowego i Martyniuk napewno czynnikami polskość definiującymi nie są. Ciekawostka.Żarcie schabowego przez pisowca lub jakiegoś prawicowca jest obciachem i czymś z gruntu złym,natomiast żarcie tegoż przez członka zacnego klubu ko i przyjaciół wręcz przeciwnie.No chyba,że poniżej suszi nie schodzą.
Reakcja tych "wykształconych przez pisowskie multimedia"podejrzewam byłaby zupełnie normalna,czyli od obojętności-do życzliwego zainteresowania przez szacunek dla tradycji,natomiast zdradzisz co powiedzieliby ci"wykształceni przez platformerskie media"? Czy sam mam coś o "moherach" napisać? Ale zamiast tego to ty możelepiej się zastanów czy twoja pogarda dla bliźnich ,co nie bacząc na ujawnienie własnej hipokryzji zarzucasz innym, jest aby w duchu spuścizny szanownego Dziadka i czy aby za kostur by nie chwycił
wielkopolskizdzichu

wielkopolskizdzichu

03.01.2020 21:48

Dodane przez Es w odpowiedzi na Zdzichu przez ostatnie

"bo w moim bynajmniej żarcie schabowego i Martyniuk na pewno czynnikami polskość definiującymi nie są."
Taki jest przekaz TVP i autokreacja czołówki Partii.
Prezes przez lata starał się prezentować jako intelektualista, fascynat Norwida, asceta finansowy i dietetyczny. W 2015 roku ktoś mądry mu powiedział, iż w ten sposób władzy nie przejmie dlatego że jedyny niezagospodarowany elektorat nie czyta Norwida, praktycznie nic nie czyta z wyjątkiem Faktu. 
Idea baby octopus zadziałała. To nic że kilo czystej wołowiny jest droższe od mrożonych głowonogów, przecież nikt się nie podnieci tym, że wraże orzydupasy Tuska szamią bitkę  z agnusa, albo zakąsza podlaski bimber karasiem z octu.
To jest dymanie społeczeństwa, chce się dać dymać jego sprawa, ale jest pewien próg,z  którego nie można w walce o władzę z badziewia, tworzyć oręża. 
W TVP, w medum publicznym traktuje się krytykę jako napaść na podstawy mitu państwotwórczego, tak jakby podskakiwanie w Zakopcu po paru piwkach było jakimś aktem porównywalnym co najmniej z szarżą pod Samosierrą.
Es

Es

03.01.2020 22:47

Dodane przez wielkopolskizdzichu w odpowiedzi na "bo w moim bynajmniej żarcie

Zdzichu nie generalizuj proszę.Dymanie społeczeństwa odbywa się równo,niezależnie od tego kto aktualnie jest bardziej predystynowany do roli dymającego, a schabowemu jest obojętne kto go zeżre.Natomiasttakim samym badziewiem było hasło o ciepłej wodzie w ścianie, czy "nie robienie" polityki.
Z tym napadem na mit państwowotwórczy, jak piszesz, to gruba przesada. Ja widzę tu obronę przed zupełnie bezsensownym atakiem na disco polo i jego zwolenników przez jeszcze niedawnych tego nurtu-że tak powiem-muzycnego,twórców i orędowników w zemście za to, że ktoś inny zrobił na nim lepszy interes.I tyle.Można tego słuchać, albo nie.Degustibus...
A fragmenty każdego sylwestrowego widowiska widziałem i zęby od tej "muzyki" bolały jednakowo wszędzie.
Domyślny avatar

Dziadek

03.01.2020 23:15

Dodane przez wielkopolskizdzichu w odpowiedzi na Mój Dziadek wraz z

Kawior,ośmiorniczki i Moet & Chandon Ice Imperial zdefiniuje Twoją polskość?Nie uważaj mnie też za tucznika,potrafię ZJEŚĆ kotleta schabowego.
RinoCeronte

RinoCeronte

03.01.2020 12:13

Trzeba jeszcze jezdzic do Brukseli niczym onegdaj do Moskwy.
Andy51

Andy51

03.01.2020 13:45

Dodane przez RinoCeronte w odpowiedzi na Trzeba jeszcze jezdzic do

Bruksela "przerosła" Moskwę.
Warmia

Warmia

03.01.2020 13:35

Integracja elektoratu.
Metoda na Zenka Martyniuka dobra, jak wszystko co da w maju sukces.
Warmia

Warmia

03.01.2020 13:57

Jeżeli to dysco będzie szło w takim kierunku to może być szerzej akceptowane.
https://youtu.be/uK2n1Je…
Jak pragnę zdrowia

Jak pragnę zdrowia

03.01.2020 19:32

Dodane przez Warmia w odpowiedzi na Jeżeli to dysco będzie szło w

@Warmia
Że też cenzura Strefy Wolnego Słowa to przepuściła...
NASZE ZASADY
Стукачам, чекистам и членам российской агентуры вход воспрещен
Imć Waszeć

Imć Waszeć

03.01.2020 21:04

Dodane przez Warmia w odpowiedzi na Jeżeli to dysco będzie szło w

To nie jest żadne disco polo. Tu jest próbka: 1) Prosto z podlaskich wioseczek zagubionych w lasach: https://www.youtube.com/… 2) Z terenu Wielkiego Księstwa: https://www.youtube.com/… 3) Na deser "prawie Beatlesi" ;) - https://www.youtube.com/… 4) Na odtrutkę :))) https://www.youtube.com/… 5) https://www.youtube.com/…
wielkopolskizdzichu

wielkopolskizdzichu

03.01.2020 21:12

Dodane przez Imć Waszeć w odpowiedzi na To nie jest żadne disco polo.

Abstrahując od # 4.
Każdy z zaprezentowanych utworów ma lepszy aranż i  wokal od lansowanych  przez TVP dzieł Zenka Martyniuka. Do tego dochodzi bezpretensjonalność której brak u naszych "gwiazdeczek. I co najistotniejsze, chyba nikomu z wykonawców wyżej zapodanych utworków, nie wpadnie do głowy by traktować stosunek do swej muzyki jak do wykładni wartości narodowych czego świadkami jesteśmy w TVP pod dyrekcją Kurskiego..
Zabawę sylwestrową i stosunek do niej zamienił w kryterium patriotyzmu.

Stronicowanie

  • Wszyscy 1
  • Wszyscy 2
  • Następna strona
  • Ostatnia strona
Andy51
Nazwa bloga:
Trójmiejskie spojrzenie
Zawód:
mgr zarządzania
Miasto:
Sopot

Statystyka blogera

Liczba wpisów: 1, 571
Liczba wyświetleń: 8,080,730
Liczba komentarzy: 17,827

Ostatnie wpisy blogera

  • Tusk dostał fiksum-dyrdum
  • Oszuści z PO okradają dzieci chore onkologicznie
  • Prezent dla Niemców od Nowackiej w 80 rocznicę wyzwolenia ob

Moje ostatnie komentarze

  • Smutna prawda.
  • Czyżby?
  • Masz rację

Najpopularniejsze wpisy blogera

  • ​Czy agent Stasi „Oscar” na Pomorza to Donald Tusk?
  • Sfałszowne wybory, dlaczego Polacy nie wychodzą na ulice ?
  • ​UB czyli Urban o Bartoszewskim

Ostatnio komentowane

  • Andy51, Smutna prawda.
  • Andy51, Czyżby?
  • Andy51, Masz rację

Wszystkie prawa zastrzeżone © 2008 - 2025, naszeblogi.pl

Strefa Wolnego Słowa: niezalezna.pl | gazetapolska.pl | panstwo.net | vod.gazetapolska.pl | naszeblogi.pl | gpcodziennie.pl | tvrepublika.pl | albicla.com

Nasza strona używa cookies czyli po polsku ciasteczek. Do czego są one potrzebne może Pan/i dowiedzieć się tu. Korzystając ze strony wyraża Pan/i zgodę na używanie ciasteczek (cookies), zgodnie z aktualnymi ustawieniami Pana/i przeglądarki. Jeśli chce Pan/i, może Pan/i zmienić ustawienia w swojej przeglądarce tak aby nie pobierała ona ciasteczek. | Polityka Prywatności

Footer

  • Kontakt
  • Nasze zasady
  • Ciasteczka "cookies"
  • Polityka prywatności