Przejdź do treści
Strona główna

menu-top1

  • Blogerzy
  • Komentarze
User account menu
  • Moje wpisy
  • Zaloguj

500+ nie tylko dla dzieci, Wałęsa też brał 500+ od UB

Andy51, 27.08.2019
Program prodemograficzny , który powoduje powolny ale ciągły wzrost urodzeń w Polsce, który jednocześnie spowodował prawie całkowite zlikwidowanie ubóstwa  w rodzinach biednych, przez totalnych,  zasiłki dla dzieci określane są jako rozdawnictwem.

Ci tzw. Europejczycy , dla których wszystko to co się dzieje na zachodzie jest miarą postępu , jakoś nie zauważają , że zasiłki dla dzieci są w prawie wszystkich krajach w Europie.

Jeżeli chodzi o 500+ to przykład z działań rządu postanowił wziąć poseł PO Krzysztof Brejza, który w założonej i nadzorowanej przez siebie fabryki albo farmy trolli, tym którzy się wykazywali płacił 500+ za trolling, face njusy , itp. sprawy.

Kolorytu sprawie dodaje fakt, że wszystko to działało się w Inowrocławiu w Urzędzie Miejski, w którym prezydentem jest ojciec Krzysztofa Brejzy.

Jeżeli chodzi o 500+ to nie można nie wspomnieć prekursora  500+ Lecha Wałęsy zwanego Bolkiem, który za każdy donos na swoich kolegów brał od UB 500+.

Są pokwitowania tych wypłat, są ich oryginały, ale Bolek jak prawdziwy kapuś idzie w zaparte.

Biorąc tę okoliczność pod uwagę,  w jakimś sensie można uważać Bolka za prekursora i beneficjenta 500+ i to już w latach 70-tych XX wieku.
 
  • Zaloguj lub zarejestruj się aby dodawać komentarze
  • Odsłony: 7005
Jabe

Jabe

27.08.2019 14:07

Skąd informacja, że 500+ powoduje wzrost liczby urodzeń? To zresztą nie jest program prodemograficzny, a kiełbasa wyborcza, o czym można się przekonać po czasie jego poszerzenia.
Co do farm trolli, nie słyszałem, żeby Platforma angażowała w ich organizowanie struktury państwowe. Takie działania zwiastują zmianę jakościową, polegającą na porzuceniu okresu błędów i wypaczeń III RP i powrocie w czasy poprzedzające.
tricolour

tricolour

27.08.2019 14:40

Kolego Andy, proszę:
"Tak wynika z najnowszych danych GUS. Wzrosła liczba osób żyjących w skrajnym ubóstwie, czyli na poziomie minimum egzystencji. W 2018 r. było to 5,4 proc. mieszkańców Polski - rok wcześniej 4,3 proc. Tak wynika z najnowszych danych Głównego Urzędu Statystycznego" - businessinsider.
"Na zmiany w liczbie ludności w ostatnich latach wpływ ma przede wszystkim przyrost naturalny, który pozostaje ujemny począwszy od 2013 r. W 2018 r. liczba urodzeń była niższa od liczby zgonów o ok. 26 tys. Współczynnik przyrostu naturalnego (na 1000 ludności) wyniósł -0,7; przed rokiem także był ujemny, ale bliski zeru (-0,02?)" - GUS.
To są dane z GUS.
Jan1797

Jan1797

27.08.2019 20:35

Dodane przez tricolour w odpowiedzi na Kolego Andy, proszę:

@tricolour
https://ocdn.eu/pulscms-…
Tych danych czy na podstawie wzrastającej średniej wydatków gospodarstw domowych?
https://businessinsider…
Axel Springer zniknie z giełdy za sprawa nowego większościowego akcjonariusza, zapewne?
Znamiona wrześniowych klimatów, no raczej.
Jerzy Wenderlich również wdepnął, twierdząc, że Polacy zaczęli się gorzej odżywiać za rządów PiS.
To jak stwierdzenie o „bratobójczych walkach” w trakcie i po IIWŚ z dzisiejszego listu ambasadorów
fałszywy krok. Pozdrawiam.
Domyślny avatar

kaliszanin

27.08.2019 21:02

Dodane przez tricolour w odpowiedzi na Kolego Andy, proszę:

no ale po co tak z gusem i twardymi danymi liczbowymi wyjeżdżać, no bardzo proszę, kogo interesują takie szczegóły. grunt, że gdzie nie spojrzeć to wszystko wzrasta, rośnie, pręży się by nie rzec wystrzeliwuje, eksploduje aż tryska optymizmem. nawiązując do kolorów trzech to tak napomknę, że wczoraj nie wiedzieć czemu wracając z urlopu przelatywałem na przelotowej na południe od Paryża (niesamowity widok) i muszę jasno i stanowczo stwierdzić, że wcale nie widziałem tam więcej aut elektrycznych niż w Polsce, a przecież zgodnie z obietnicą jest ich więcej coraz...
z drugiej strony dzisiaj przeczytałem na lokalnej stronie taki oto program kandydatki sld na posłankę (tłuste i krzywe to moje wszak lubię dobrze zjeść na krzywy ryj):
Karolina Pawliczak zapowiada, że w Parlamencie będzie przede wszystkim zabiegać o dokończenie budowy obwodnicy dla Kalisza (nie jestem pewien co chce ta pani dokańczać, wszak by coś skończyć najlepiej jest najpierw zacząć - bo tak to nawet nie ma się co odlepić temu misiu). Poza tym lewicowcy (czyli jest ich więcej - jak oni się mnożą - facet z facetem, koń z żyrafą no jak?) chcą m.in. utrzymania wypłat na dzieci z programu 500 +, legalizacji związków partnerskich, poprawy świadczeń medycznych, czy większego wykorzystywania energii ze źródeł odnawialnych. (te dwa ostatnie to tak razem czy alternatywnie bo nie wiem?). a Pan tu z cyframi....
Darek65

Darek

28.08.2019 09:29

Dodane przez kaliszanin w odpowiedzi na no ale po co tak z gusem i

@kaliszanin
Jak to obwodnica nie jest zaczęta ?:) Jadąc od Ostrowa, za Rabenem i Zetorem jest pod wiaduktem jakieś 100 m., które kończy się w polach. Ale jest :) No i jest obwodnica Skalmierzyc. Bo przejazd przez te miejscowości, to była masakra.
Domyślny avatar

kaliszanin

28.08.2019 11:45

Dodane przez Darek65 w odpowiedzi na @kaliszanin

dzień dobry sąsiedzie - no każdy widzi to co chce zobaczyć ale wciąż się łudzimy, że może kiedyś da się nas ominąć bez zaglądania...
Darek65

Darek

28.08.2019 12:42

Dodane przez kaliszanin w odpowiedzi na dzień dobry sąsiedzie - no

Nadzieja umiera ostatnia :) Bądźmy dobrej myśli :)
Pani Anna

Pani Anna

27.08.2019 21:20

"Urodzeń mniej, bo ubyło kobiet w wieku rozrodczym.
. - Od początku XXI wieku populacja kobiet w wieku rozrodczym zmniejszała się. Wynika to z procesu starzenia się kobiet urodzonych w okresie wyżu demograficznego na przełomie lat 70’ i 80’. Jest to naturalny proces demograficzny, na który nie ma możliwości wpływu w krótkim okresie. Oznacza to, że wzrost liczby urodzeń w latach 2016-2017 i niewielki względnie spadek liczby urodzeń w 2018 r., miał miejsce w kontekście dynamicznie spadającej liczby kobiet w wieku rozrodczym.
Resort pracy szacuje, że liczba kobiet w wieku rozrodczym będzie spadać w dalszym ciągu, co wiąże się z wychodzeniem z okresu prokreacyjnego roczników wyżu lat 80. W związku z powyższym, należy się spodziewać dalszego spadku liczby urodzeń – jest on nieunikniony. Jeśli jednak współczynnik dzietności utrzyma się na obecnym poziomie lub wzrośnie, będzie to oznaczać pewną poprawę tendencji w zakresie dzietności."
Wzrost ubostwa jest zwiazany ze wzrostem cen żywności (ludność najuboższa relatywnie najwięcej wydaje na żywność w stosunku do swoich dochodów), a ta z kolei jest spowodowana suszą, susza równiez najbardziej dotyka rolników, ktorzy należą do grupy najbardziej rozwarstwionej społecznie.
"W 2018 r. realne dochody (uwzględniające inflację) na osobę w gospodarstwach domowych rolników spadły o 1,5 proc.  Dochód rozporządzalny rolników zmniejszył się głównie ze względu na realny spadek dochodów z indywidualnego gospodarstwa rolnego o 5,3 proc. w stosunku do roku 2017. Może to wynikać m.in. z zeszłorocznej suszy i problemów z ASF."
Pragnę zauważyć, że susza nie jest winą PIS. Zachodzi pytanie, jak w takiej sytuacji - systematycznego od 30 lat spadku liczby kobiet w wieku rozrodczym oraz katastrofalnej suszy wyglądałaby sytuacja w Polsce gdyby władzę wciaż sprawowało PO, które podczas swoich rządów nie podejmowało absolutnie żadnych środków zaradczych ani dla poprawy sytuacji najuboższych, ani demograficznej.
Jabe

Jabe

27.08.2019 21:49

Dodane przez Pani Anna w odpowiedzi na "Urodzeń mniej, bo ubyło

Czyli jest relatywnie lepiej, niż mogłoby być, gdyby było inaczej, niż jest.
Domyślny avatar

kaliszanin

27.08.2019 22:37

Dodane przez Jabe w odpowiedzi na Czyli jest relatywnie lepiej,

postuluję likwidację rolnictwa to pozbędziemy się i suszy i nędzy.
Jabe

Jabe

28.08.2019 07:05

Dodane przez kaliszanin w odpowiedzi na postuluję likwidację

…i dopłat.
Pani Anna

Pani Anna

28.08.2019 15:16

Dodane przez kaliszanin w odpowiedzi na postuluję likwidację

@kaliszanin
postulat godny POKO. Poprzedni rząd wlaśnie ten postulat realizował doprowadzając rolnictwo do zapaści i nie robiąc absolutnie nic w kwestii gospodarki wodnej - budowy zbiorników retencyjnych. W związku z tym nie moge kaliszaninowi niestety pogratulować inwencji - taka próba już była podjeta, z niemałymi sukcesami zresztą...
Domyślny avatar

kaliszanin

28.08.2019 20:56

Dodane przez Pani Anna w odpowiedzi na @kaliszanin

szanowna Pani Aniu, ponieważ bloger - Andy - autor tej notki moim zdaniem sobie troszeczkę z nas zażartował to i ja sobie pozwoliłem na frywolną drwinę. proszę jednak nie czytać tego co napisałem dosadnie wszak i ja bym chciał aby Polska była krajem zamieszkiwanym tylko przez ludzi z niej dumnych, pracujących uczciwie i rządzonym (szukam odpowiedniego słowa aby nie podpaść) pragmatycznie i bez konieczności podpierania się na każdym kroku uporczywą propagandą sukcesu, która zawstydzać powinna nawet szefa gabinetu głupich kroków. proszę wybaczyć jeżeli Panią uraziłem.
swoją drogą Pani również zebrało się na żart wszak napisała Pani, że poprzedni (nie chce mi to przejść przez palce) rząd zrealizował jakiś postulat, no tego się nie spodziewałem.
serdecznie pozdrawiam
Andy51

Andy51

27.08.2019 21:51

Dodane przez Pani Anna w odpowiedzi na "Urodzeń mniej, bo ubyło

Strach pomyśleć.
Domyślny avatar

kaliszanin

27.08.2019 22:30

Dodane przez Pani Anna w odpowiedzi na "Urodzeń mniej, bo ubyło

to może nowy program konewka+ ewentualnie oprysk+ będzie tańszy a ten wiek to ustawowo należy wydłużyć albo nawet znieść i czas najwyższy pozwolić chłopom rodzić.
Darek65

Darek

28.08.2019 10:20

Dodane przez Pani Anna w odpowiedzi na "Urodzeń mniej, bo ubyło

@Pani Anna
Jak Pani pewnie zauważyła, to zawsze znajdą się tacy którym, co by nie zrobić, jest źle i mało. Odbudowanie populacji narodu, to sprawa działań na min. 2 pokolenia, tego się nie załatwi w 3 lata. Oprócz przyczyn,powodów,  o których Pani pisze, jest jeszcze jedna. To kwestia zmiany zachowań, stabilizacji. Decydując się na dzieci ( i myślę tu o osobach odpowiedzialnych) staramy się zwracać uwagę w dalszej perspektywie. To nie sztuka urodzić i wziąć 500+. A co, jak nie będzie tego zasiłku ? Jaka jest perspektywa dla nas i naszych dzieci ? Czy w Polsce jest stabilnie? Dotkliwość suszy, to również zaniedbania w gospodarce wodnej przez lata. Tego się nie da odbudować w 3 lata. Z tego, co czytałem, rusza program wodny, budowa zbiorników retencyjnych, itp. I w końcu temat ubóstwa. To pojęcie względne, inaczej odczytywane w Bangladeszu, inaczej w Polsce, a inaczej w Niemczech. Wszędzie, również w Europie, następuje rozwarstwienie, zanika klasa średnia. Miałem okazję to zaobserwować w tym roku, będąc w Austrii. Oczywiście, bieda nie oznacza tam głodnych, ale ludzi na dużo mniej już stać. Z jednej przeciętnej pensji rodzina nie jest w stanie wyżyć, co kilka lat temu i przy Szylingu, było możliwe, Musi pracować dwoje. Pensja na kasie w Lidlu, to jakieś 900 euro. Na ulicach ( 30-tys. miasteczko koło Wiednia) zamiast VW, Audi królują Dacie, Skody i Fiaty. I rosnące ceny w sklepach. Zalecałbym zatem troszkę dystansu do ciągłego narzekania.
Pani Anna

Pani Anna

28.08.2019 12:36

Dodane przez Darek65 w odpowiedzi na @Pani Anna

Darek65
Ale ja przecież nie narzekam! To co napisałam, to było w odpowiedzi na dane GUSu przytoczone przez Trzykolorowego. Jasne, że ponad 30letnich zaniedbań nie da się odrobić w 4lata, ale są ludzie, którzy albo są slepi i głusi na argumenty, albo takich udają, bo sa w stanie nawet unicestwić własny naród, żeby tylko pogrążyć ten znienawidzony rząd.
W Niemczech nie ma biedy rozumianej tak, jak w Bangladeszu, ale jest ogromna część społeczeństwa, które żyje na pograniczu minimum socjalnego (w ich rozumieniu), ludzie, którzy żyją dosłownie od 1 do 1go, którym wystarcza tylko na opłaty, jedzenie i ubranie. Również są w ogromnej zapaści demograficznej, tutaj dzieci rodzą tylko muzułmanki, wystarczy zobaczyć jakiekolwiek przedszkole, czy popatrzyć na dzieci akurat wychodzące z obojętnie jakiej szkoły - jest czarno i śniado. Osobiście wcale mi ich nie żal i nie ubolewam, że Niemcy są na wymarciu, można się tylko zastanowić czym to jest spowodowane, bo akurat tutaj nie rodzice nie muszą się o nic martwić, jest Kindergeld 204E na każde dziecko, mają Elterngeld, ulgi podatkowe dla samotnych matek, miejsca w przedszkolach, skrócony czas pracy dla  matek dzieci w wieku przedszkolnym, punkty liczone do emerytury dla matek wychowujących dzieci i sama nie wiem co jeszcze, a mimo wszystko Niemki rodzić nie chcą. Zmiany w mentalności spowodowane konsumpcyjnym stylem życia i, tak przypuszczam również seksualizają dzieci już od przedszkola przyniosły taki właśnie skutek.
Darek65

Darek

28.08.2019 12:58

Dodane przez Pani Anna w odpowiedzi na  Darek65

Pani Anna
Ja nigdzie nie napisałem, że Pani narzekała lub narzeka:) Uważam, że powinniśmy do zmian podejść z nadzieją i wsparciem, choć czasami od działań PIS-u dostaję tzw. zaku....ia, szczególnie w sferze gospodarki. I dbać o swoją ojczyznę, bo tylko tutaj jesteśmy tak naprawdę u siebie. To nasze miejsce na Ziemi. Niepowtarzalne, najpiękniejsze, najlepsze, nawet mimo wielu ułomności. Zgadzam się z Pani ostatnim spostrzeżeniem, że w dużej mierze konsumpcja i seksualizacja zrobiła , to co zrobiła. Dziecko, to obowiązki, choroby, płacz w nocy, itp. Lepiej jechać na Ibizę i poszaleć. Seks również został sprowadzony do rynsztoka, przespać się z kimś przypadkowym, to jak kolejny drink w pubie. A przecież seks jest/powinien być taką wisienką na torcie każdego związku.
tricolour

tricolour

28.08.2019 17:24

Dodane przez Pani Anna w odpowiedzi na  Darek65

@Anna
Pani chyba nie widzi, ze zmanipulowani ludzie pisza takie rzeczy jak autor watku, cytuje: Program prodemograficzny , który powoduje powolny ale ciągły wzrost urodzeń w Polsce, który jednocześnie spowodował prawie całkowite zlikwidowanie ubóstwa  w rodzinach biednych...
I tej nieprawdzie sie przeciwstawiam. Tak długo jak bedziemy łykać kłamstwa, tak długo będziemy zaściankiem.
angela

angela

28.08.2019 10:30

Jabe, trikolour, kaliszanin, a był novalia maxilampus, czyżby to EKIPA Brejza 500+, od razu zgłosili się na stanowiska.
A tak zwalczaja 500+ dla dzieci. 
A niektórzy myśleli, że piszą za grosiaki. 
A tu 500 rąbia z naszych podatków, co też pyskowali, że 500 dla dzieci, to z ich podatków.
Domyślny avatar

kaliszanin

28.08.2019 11:54

Dodane przez angela w odpowiedzi na Jabe, trikolour, kaliszanin,

proszę mnie nie grupować, i nie zaglądać mi do kieszeni a 500+ biorę od dwóch miesięcy a składam się od samego początku i nie przypominam sobie abym napisał, że jestem temu przeciwny - coś jeszcze wyczytała pani pomiędzy wierszami?
Andy51
Nazwa bloga:
Trójmiejskie spojrzenie
Zawód:
mgr zarządzania
Miasto:
Sopot

Statystyka blogera

Liczba wpisów: 1, 571
Liczba wyświetleń: 8,080,768
Liczba komentarzy: 17,827

Ostatnie wpisy blogera

  • Tusk dostał fiksum-dyrdum
  • Oszuści z PO okradają dzieci chore onkologicznie
  • Prezent dla Niemców od Nowackiej w 80 rocznicę wyzwolenia ob

Moje ostatnie komentarze

  • Smutna prawda.
  • Czyżby?
  • Masz rację

Najpopularniejsze wpisy blogera

  • ​Czy agent Stasi „Oscar” na Pomorza to Donald Tusk?
  • Sfałszowne wybory, dlaczego Polacy nie wychodzą na ulice ?
  • ​UB czyli Urban o Bartoszewskim

Ostatnio komentowane

  • Andy51, Smutna prawda.
  • Andy51, Czyżby?
  • Andy51, Masz rację

Wszystkie prawa zastrzeżone © 2008 - 2025, naszeblogi.pl

Strefa Wolnego Słowa: niezalezna.pl | gazetapolska.pl | panstwo.net | vod.gazetapolska.pl | naszeblogi.pl | gpcodziennie.pl | tvrepublika.pl | albicla.com

Nasza strona używa cookies czyli po polsku ciasteczek. Do czego są one potrzebne może Pan/i dowiedzieć się tu. Korzystając ze strony wyraża Pan/i zgodę na używanie ciasteczek (cookies), zgodnie z aktualnymi ustawieniami Pana/i przeglądarki. Jeśli chce Pan/i, może Pan/i zmienić ustawienia w swojej przeglądarce tak aby nie pobierała ona ciasteczek. | Polityka Prywatności

Footer

  • Kontakt
  • Nasze zasady
  • Ciasteczka "cookies"
  • Polityka prywatności