Witaj: Niezalogowany | LOGOWANIE | REJESTRACJA
Dla Broniarza matura to ostatnia wunderwaffe
Wysłane przez Andy51 w 15-04-2019 [10:19]
Może moje porównania będą trochę za ostre, ale skoro ZNP z jego Prezesem furerem Broniarzem zachowuje się jak talib albo ISIS biorąc za zakładników dzieci i młodzież wpisuje się w niechlubną taktykę tych terrorystycznych organizacji, dokonałem takiego porównania.
Prezes Broniarz, który szefem w ZNP jest od zawsze , którego karierę można porównać tylko ( jeżeli chodzi o długość aktywności) jedynie do śp. Mieczysława Fogga czy Ireny Santor , zrobił po prostu nauczycieli w konia, nie informując ich, że nie dostaną zapłaty za czas strajku.
Postawa niektórych nauczycieli przypomina działania ZOMO, które łamało „kręgosłupy” w przenośni i dosłownie, z tym, że nie bili, ale robili szpalery i łamali moralnie kręgosłupy tym nauczycielom, dla których egzaminy gimnazjalne i ósmoklasisty czyli dobro dzieci i młodzieży były ważniejsze niż ambicje polityczne pana Broniarza.
Przepraszam za porównanie, ale chory w swojej zapiekłości do rządu Broniarz, zachowuje się jak Hitler, który do końca wierzył w soją wunderwaffe, które miało zmienić wynik wojny, tak dla Broniarza matura jest ostatnią wunderwaffe w walce z rządem, strasząc , że egzamin maturalny czyli wejście młodzieży w dorosłe życie może się nie odbyć.
Strasząc młodzież , że matury mogą się nie odbyć ma nadzieję, że wymusi na rządzie to o co „walczy” ale musi być tysiąc zł, czy to w dwóch ratach czy trzech, ale zawsze jest to 1000 zł.
Negocjacje polegają na tym, że ustępują dwie strony i szukają consensusu, u Broniarza jest inaczej, negocjujmy ale musi być tak jak my chcemy.
Jeżeli dodamy „popisy” niektórych nauczycieli, przebieranie się za krowy, ubliżanie i terroryzm psychiczny wobec nauczycieli, którzy zadeklarowali się brać udział w egzaminach, spowoduje to, że w pokoju nauczycielskim, który w zasadzie nie był miejscem podziałów politycznych, po tym strajku powstaną podziały nie mniejsze niż po katastrofie smoleńskiej.
I z tego pan Broniarz może być „dumny”.
Komentarze
15-04-2019 [11:08] - xena2012 | Link: Może Pan byc pewny,że kiedy
Może Pan byc pewny,że kiedy strajk się skończy a terroryści ,,osiągną swoje'' pokój nauczycielski stanie się dopiero to polem walki.Szacowni pedagodzy dopiero to zaczną się żreć między sobą.Bo ten co odgrywał świnię dostał więc niż paniusia co przebrana za krowę skakała jak wariatka.Ci co głosniej wrzeszczeli pod oknami zakłócając egzaminy wypna dumnie pierś po medal od Schetyny i pieniadze od rządu i wystąpią z pretensjami że im się nalezy więcej niż tym co mniej wrzeszczeli .Pieniądze i walka o nie podzielą dokładnie ich wszystkich.Teraz zjednoczeni w walce o pieniąchy jutro zaczną się głośno dowsciagać od Schetyny wdzięczności za swą pomoc i zaangażowanie przy obalaniu rzadu.
15-04-2019 [11:22] - RinoCeronte | Link: Gorycz przez Panią przemawia.
Gorycz przez Panią przemawia. Trzeba się trochę zrelaksować na Święta. Ja właśnie uczę się tańca na Rurze Thun. Serdeczności.
15-04-2019 [13:32] - Andy51 | Link: Całkiem możliwy scenariusz.
Całkiem możliwy scenariusz.
15-04-2019 [21:57] - Pani Anna | Link: Płonie Katedra, jakby ktoś
Płonie Katedra, jakby ktoś podpalił stos... Wielki Tydzień, od lutego 11 kosciołów spłonęło we francji, a na koniec ta jedna, najważniejsza, największa, z KORONĄ CIERNIOWĄ CHRYSTUSA w środku...
15-04-2019 [11:36] - Darek65 | Link: Trzeba zaznaczyć, że każdemu
Trzeba zaznaczyć, że każdemu chodzi o coś innego. Nauczycielom o podwyżki, niektórym nauczycielom jeszcze o reformę oświaty, a Broniarz realizuje plan totalnej opozycji. zdyskredytowania i obalenia rządu. On kasę ma, a jak osiągnie swój cel, to będzie miał większą. W zasadzie nie szkoda mi nauczycieli, bo jak te krowy i świnie idą na rzeź. W każdej opcji oni będą największymi przegranymi.
15-04-2019 [11:56] - Pani Anna | Link: Może ja i jestem naiwna, ale
Może ja i jestem naiwna, ale od kogo jak kogo, ale od nauczycieli wypadałoby wymagać, aby mieli trochę rozeznania w tym, co się wokół nich dzieje.
Każdy może obejrzeć choćby te wyśmiewane "wiadomości", a jeżeli są dla nich zbyt siermiężne, to jest jeszcze internet, a w nim chociażby takie wypowiedzi niejakiej Scheuring-Wielgus:
"Mój środkowy syn pisze już egzamin A razem wspieramy nauczycieli w 8 dniu strajku ". Już to powinno im dobitnie uzmysłowić, że są tylko pożytecznymi idiotami, których natychmiast kopnie się w 4litery, kiedy spełnią swoją rolę.
15-04-2019 [12:13] - tricolour | Link: Jeżeli kogoś stać na strajk
Jeżeli kogoś stać na strajk bez wynagrodzenia to znaczy że ma bardzo dobre rozeznanie.
15-04-2019 [13:28] - cyborg59 (niezweryfikowany) | Link: Pani Anno !Użytecznymi
Pani Anno !
Użytecznymi idiotami - bo można ich użyć w stosownej chwili jak styropianowe tacki.
Pożytek z nich żaden (co poznać po wynikach pracy wielu z nich).
15-04-2019 [13:35] - Andy51 | Link: Czytałem wpis szajbuski, ale
Czytałem wpis szajbuski, ale żeby nazwać syna środkowym, może myślała o środkowym palcu, to świadczy o stanie umysłu tej pani.
15-04-2019 [14:35] - tricolour | Link: O stanie umysłu świadczy
O stanie umysłu świadczy skojarzenie że środkowym palcem.
15-04-2019 [13:33] - Andy51 | Link: Też mi się tak wydaje, dali
Też mi się tak wydaje, dali się podprowadzić przez Broniarza, a konsekwencje poniosą nauczyciele.
15-04-2019 [12:59] - Studentka | Link: Czy nie ma statystyk
Czy nie ma statystyk pokazujących ile tak naprawdę zarabiają nauczyciele? Broniarz i s-ka wrzeszczy tylko o głodowych pensjach, ale cisza o tym,że większość nauczycieli ( a w dużych miastach powyżej 90 %) pobiera dwie "głodowe pensje; w szkole państwowej i w szkole prywatnej, plus wszystkie przysługujące dodatki, nie wspominając o prywatnych korepetycjach . Chciałabym usłyszeć ile tak naprawdę zarabia nauczyciel. Ci , których znam jak również moi byli koledzy z kadry akademickiej piechotą do pracy nie chodzą.
15-04-2019 [15:14] - Andy51 | Link: Słyszałem, że ludzie
Słyszałem, że ludzie Broniarza robią taki numer, przedstawiają paski nauczyciela stażysty mówiąc, że tyle zarabiają nauczyciele, co jest nie prawdą, Każdy rozpoczynając pracę zarabia niewiele, by później dochodzić do coraz większych pensji.
15-04-2019 [15:36] - tricolour | Link: @studentka
@studentka
To moze zastanow sie dlaczego rzad siada do okraglego stolu zamiast pokazac "prawdziwe" zarobki nauczycieli. A moze lepiej nie pokazywać?
15-04-2019 [16:09] - Zunrin | Link: Rząd przecież podawał
Rząd przecież podawał orientacyjne zarobki na poszczególnych etapach awansu zawodowego. A że rozmawia - a co, miałby wzorem PO strzelać do nauczycieli?
15-04-2019 [18:13] - Andy51 | Link: Ano dlatego, żeby podstawą
Ano dlatego, żeby podstawą nie była komunistyczna Karta Nauczyciela, ogłoszona w pierwszych dniach stanu wojennego.
15-04-2019 [16:08] - Zunrin | Link: To trochę trudne do zrobienia
To trochę trudne do zrobienia, bo to taki zawód, gdzie nawet PITy często nie pokażą całej prawdy, bo nie ma w nich dochodów z korepetycji. A na razie jak zauważył tu kolega mamy akcję pokazywania jakiś pasków. A z doświadczenia wiem, że pasek paskowi nierówny.
15-04-2019 [18:17] - Andy51 | Link: Nie wiem, ale wydaje mi się,
Nie wiem, ale wydaje mi się, że dzisiaj pensje wysyła się na konto, a paski? to jakiś artefakt z czasów minionych.
15-04-2019 [13:03] - NASZ_HENRY | Link: Gdyby rząd miał jaja
Gdyby rząd miał jaja
a jaj sobie nie robił, to wprowadziłby rozwiązania niemieckie i byłoby po KN a ZNP poszłoby się czochrać tam skąd spadło ;-)
15-04-2019 [15:15] - Andy51 | Link: No gdyby.
No gdyby.
15-04-2019 [19:03] - zbieracz śmieci | Link: Powoli zaczyna docierac do
Powoli zaczyna docierac do zakutych łbóch parobków ekonoma broniarza który wykonuje tylko polecenia jego właścicieli a chodzi o utratę czegoś naprawdę dla nich bezcennego a tym klejnotem jest Karta Nauczyciela dająca im takie przywileje jakich nigdzie nie ma nie tylko w jeweuropie a jej utrata jest już przesądzona i powrót do normalności.
Pensum minimum 22 godiny i jesli przyjęty zostanie model litewski co gorąco polecam to poza pensum rerszte 40 godzin pracy w tygodniu musieli by przebywać w szkole a to sprawdzając klasówki a to przygotowujac się do lekcji w dniu następnym ,Dołożyć jeszcze trochę rozwiązań rodem z Niemiec czy Francji i zawód nauczyciela stanie sie normalnym zawodem jak inne a plusem ,że bedzie urzednikiem panstwowym i korzystał z ochrony jak inni urzednicy na słuzbie bez powoływania sie na etos i tym podobne dyrdymały.
Zawsze będzie zapotrzebowanie na nauczycieli i żaden robot ich nie zastapi w przewidywalnej a nawet najdalszej przyszłości bo zawsze bedzie przegrywał z mózgiem człowieka.
Im szybciej zmainy nastąpia tym dla nich lepiej bo skończy sie negatywny nabór a zacznie walka o etat i kwalifikacje zapewnia życie na poziomie.
Musi nastapic koniec szkoły która uczy i wychowuje bo od wychowania sa rodzice i oni maja odpowiadac za to ,że do szkoły chodza młodzi bandyci płci obojga a do resocjalizacji sa sądy i szkoły o spoecjalnym rygorze.Wychowaca klasowy czy dedagog szkolny powinni takich wyłapywac ale i nie pozostawiac ich samych sobie ale tylko oni a nie angażować wszystkich bo nie od tego są .
Strajki pokazały jak ważną rolę maja do odegrania dyrektorzy szkół którzy byc może i z sercem byli po stronie strajkujacych ale zmuszeni przez prawo jakie ich zobowiazuje robili wszystko aby egzaminy sie odbyły i to nawet wbrew takim trzaskalskim ich bezpośrednim pracodawcą. i jemu podobnych !
Musza zostać przywrócone właściwe relacje pomiedzy państwem ,szkołą a rodzicami a tu ich głos jest najwazniejszy i moze byc miejsca na doświadczenia na doświadczenia z pogieciuchami jak latarnicy czy edukatorzy -nigdy !
15-04-2019 [19:08] - Andy51 | Link: Nic dodać nic ująć.
Nic dodać nic ująć.
15-04-2019 [20:20] - tricolour | Link: @zbieracz
@zbieracz
Kolega niemiecki model szkoły zna?
Nauczyciel po skończonej lekcji ma ucznia w nosie. Lekko mówiąc. Nauczyciel nie organizuje wycieczek, bo od tego jest administracja. Nauczyciel udziela wywiadówek w godzinach swojej pracy, a nie po południu - jeśli rodzicowi to nie odpowiada, to może się nawet powiesić - droga wolna. Nauczyciel wystawia oceny, które są ostateczne i nie można ich poprawiać, można dostać nową ocenę, ale stara pozostaje. Nauczyciel za drobne przewinienia obniża notę ze sprawowania i nie ma dyskusji. Za poważniejsze wnioskuje o relegowanie ze szkoły i z tym nie ma dyskusji - jeśli się rodzicowi nie podoba - patrz wyżej.
Ja jestem za. Tak mam w prywatnej szkole. Nawet za to specjalnie płacę...
15-04-2019 [22:11] - Andy51 | Link: Niemiecka szkoła nie jest dla
Niemiecka szkoła nie jest dla mnie wzorem, może dla ciebie tak.
15-04-2019 [22:12] - zbieracz śmieci | Link: Ani ja twój kolega ani koleen
Ani ja twój kolega ani koleen łajzo z Wrocłaia co teraz robi za administratora sieci za 25 tysiaków a w poprzednich latach miał zakład zatrudniajacy wybitnych fachowców co całowali po rekah aby tylko nie zatrudnioac ich legalnie ale na czarno ,,spadkobierco podziemnej fabryki broni i innych dóbr.Robia bokami totalniacy skoro takie dzidostwo zatrudniają.
Nie masz pojecia o szkolnictwie w reichu ale model pruski to ci się podoba -tępe wbijanie formułek przy pomocy lagi.Tam robiłeś robiłes pałka to narzedzie perswazji to normalka -nieprawdaż...!?
Przez te lata to nicków miałeś więcej niż wszy w kacapskim kożuchu z którego jesteś słynny!
Paszoł won agenciaku !
PS.Niemiecka szkoła to drugie ramię terroru wobec rodziców i dzieci podobne działanie jak jugenamt bo moga doprowadzic do odebrania dzieci a rodziców do więzienia ale model wyłapywania talentów z opieką z finansowa włącznie to wzorzec do naśladowania podobnie jak w USA.
Gdybym uwierzył ,że masz dzieci w prywatnej szkole i za pruski dryl dodatkowo płacisz to powinni mnie zabrać do psychuszki skąd pewnie nadajesz !
16-04-2019 [12:20] - tricolour | Link: @zbieracz
@zbieracz
Kolega mysli, ze piszac taki placzliwy elaborat wywrze na mnie jakieś wrażenie? Nie wywrze. No, może współczucie.
Wracając do meritum: mam dzieci w prywatnej szkole z czego się bardzo cieszę z racji jakości nauczania. Malo tego - ta prywatna szkola juz niedlugo nawet potanieje bo o cale 500+. Kolega pewnie cieszy sie razem ze mną.
15-04-2019 [21:26] - RinoCeronte | Link: Można też ściągnąć
Można też ściągnąć nauczycieli z ubogich krajów w zamian za pobyt w UE...
16-04-2019 [11:01] - Andy51 | Link: Z jakich krajów? Jemenu ,
Z jakich krajów? Jemenu , Lesoto, Burkina Faso, wszak one są biedne.
16-04-2019 [12:28] - Imć Waszeć | Link: W Polsce jest więcej
W Polsce jest więcej wykształconych nauczycieli, a nawet takich co już w szkole pracowali, niż norma przewiduje. Zamiast ściągać kolorowych i zatrudniać kolejnych nauczycieli, żeby ich polskiego nauczyli oraz jedzenia łyżką i widelcem, można sięgnąć po ten właśnie elektorat, który obecnie radośnie zajmuje się siedzeniem za kasami w Biedronkach i Lidlach, albo myciem naczyń. Należy raczej zastanowić się nad przyczynami, dlaczego obecnie w szkolnictwie głównie pracuje marksistowski element roszczeniowy i obrońcy "prosTYtucJI", a nie ludzie rozumiejący pewne sprawy i procesy zachodzące w świecie. Oczywiście daleko nie trzeba szukać i gmerać nieubłaganym palcem, bo winowajcą są lokalne układy władzy w powiatach oraz skorupa urzędnicza w MEN. Tego nikt nie ruszył i chyba nie ruszy póki układ okrągłostołowy trwa.
16-04-2019 [14:09] - Andy51 | Link: Dlaczego tak jest nie wiem,
Dlaczego tak jest nie wiem, ale nie tylko w Polsce, nauczyciele szkół podstawowych i średnich, ale i uczelnie wyższe są opanowane przez lewaków, to samo z mediami i tzw przebierańcami udających aktorów.
16-04-2019 [16:03] - tricolour | Link: @ Andy
@ Andy
Postawmy zatem tezę, że używanie rozumu nierozerwalnie wiąże się z lewactwem. Albo inaczej: nie ma żadnego lewactwa tylko rozumowe podejście do rzeczywistości.
16-04-2019 [12:31] - Imć Waszeć | Link: Popieram. Ja siedziałem w
Popieram. Ja siedziałem w szkole 16 godzin dziennie, bo państwo starsi nauczycielowie musieli mieć sprawne sieci i komputery na rano (około 100 sztuk), żeby uczyć dzieci jak murzynięta na obrazkach i prezentacjach w Power Poincie. Czas na małą wendettę :)
16-04-2019 [14:35] - Francik | Link: Takie pomysły, że szkoła nie
Takie pomysły, że szkoła nie jest od wychowywania to już były - bodajże przy wprowadzaniu "reformy gimnazjalnej" słyszałem takie wypowiedzi nauczycieli i dyrektorów szkół. Był to dla mnie przejaw kompletnej ignorancji, ktoś kto tak twierdzi - moim zdaniem - nie nadaje się na nauczyciela. Młody człowiek jest wychowywany w każdym momencie swojego życia - może z przerwą na sen. Czy szanowny zbieracz uważa, że kilka godzin dziennie, gdy dziecko przebywa w szkole jest ono zahibernowane pod względem emocjonalnym i wychowawczym i tylko do jego mózgu sączy się wiedza? A dopiero po powrocie do domu to się resetuje i wtedy rodzice mogą je wychowywać? Dziecko to nie komputer, że można mu wgrać jakiś program i dane a potem wyłączyć. Nawet jak założymy, że szkoła ma tylko uczyć a od wychowania są rodzice, to szkoła i tak będzie wychowywać - tylko w sposób negatywny. Zaniechanie wychowania też jest wychowaniem - oczywiście złym wychowaniem. W szkole często uczeń spędza więcej czasu niż z rodzicami. Problemem dodatkowym jest to, że bardzo często rodzice sami są niewychowani, więc tak "wychowują" swoje dzieci. I kłopoty wychowawcze się kumulują. Ale skoro etos to dla szanownego pana dyrdymały to naprawdę trudno dyskutować - niestety jak ze ślepym o kolorach.
16-04-2019 [16:48] - Andy51 | Link: Moim zdaniem szkoła powinna
Moim zdaniem szkoła powinna zarówno uczyć jak i wychowywać, ale podstawy wychowania młody człowiek powinien wynieść z domu.
16-04-2019 [09:20] - angela | Link: A zwolnić kilkoro, to i
A zwolnić kilkoro, to i reszta się opamieta.