Witaj: Niezalogowany | LOGOWANIE | REJESTRACJA
Piętnowanie duchownych jak najbardziej słuszne a co z gejami
Wysłane przez Andy51 w 22-02-2019 [09:37]
Pedofilia i homoseksualizm wśród duchownych jest zjawiskiem jak najbardziej nagannym, o ile homoseksualizm w jakimś sensie jest sprawą tych osób , które maja takie skłonności, to pedofilów należy ścigać a winnych czy to ksiądz czy kardynał wydalać ze stanu duchownego a ich czynami powinien zająć się sąd.
Zastanawiam się czy homoseksualizm i pedofilia wśród duchownych nie jest wynikiem tego, że osoby z takimi skłonnościami trafiają do stanu duchownego i później wychodzą takie „ kwiatki” , o których czytamy w prasie.
Stan duchowny nie może być przechowalnią ani dla pedofilów ani dla homoseksualistów, jak już pisałem jeżeli, że strony wiary jest to niedopuszczalne.
Jeżeli dwóch duchownych ma skłonności a la Biedroń lub Rabiej to jest „ich sprawa” , ale jeżeli krzywdzi się dziecko to takie zachowanie zasługuje na surową karę, a skrzywdzonemu dziecku należy się pomoc psychologiczna a jeżeli są do tego podstawy to i zadośćuczynienie.
Ale oprócz stanu duchownego jest jeszcze jedna grupa, nad którą ze względu na poprawność polityczną, zapadła kurtyna milczenia.
Chodzi o środowisko LGBT, których niektórzy przedstawiciele wręcz specjalizują się w adoptowaniu dzieci, by je potem gwałcić.
Adoptowanie dzieci przez gejów, czasami kończy się dla nich tragicznie ze śmiercią gwałconych włącznie. Ale w większości lewacko – liberalna prasa woli pisać o duchownych, przemilczając tragedie dzieci adoptowanych przez gejów.
Poniżej dwa linki przedstawiające deprawacje gejów, a takich przypadków są setki o ile nie tysiące.
https://wpolityce.pl/polityka/161079-skrajna-deprawacja-pary-gejow-od-lat-gwalcili-adoptowanego-6-letniego-chlopca-i-pozwalali-na-to-swoim-kolegom
https://www.se.pl/wiadomosci/swiat/skandal-w-usa-para-gejow-adoptowaa-i-gwacia-dzieci-aa-DnEn-ZYXo-Z5CP.html
Komentarze
22-02-2019 [14:50] - Roz Sądek | Link: Strasznie spłyca Pan temat, a
Strasznie spłyca Pan temat, a poza tym, - już tu na NB o tym pisałem, czy Wam (m. in. Panu) nie poprzewracało się nieco w głowach. Zabiera Pan głos w temacie, znając go jedynie z mediów, na których to mediach, w innych komentarzach, zapewne nie zostawia suchej nitki. Temat niezwykle delikatny; czy trudno zrozumieć, że niszczony jest wszystkimi środkami kościół i to nie przez amatorów? Gdyby to robili amatorzy, to zaczęliby od niszczenia kościelnych murów.
22-02-2019 [16:41] - Andy51 | Link: Przecież ja kościoła
Przecież ja kościoła katolickiego nie atakuje, ja piszę o jego niektórych zdeprawowanych synach. A komu się poprzewracało w głowie bym polemizował.
22-02-2019 [15:35] - Marek1taki | Link: Pederaści to zmora różnych
Pederaści to zmora różnych środowisk. Z tego co słyszę np. akademickich. Zmora bo tworzą kliki. Gej to zresztą określenie nieformalne, podobnie jak pedał. I podobnie jak pedał trywializujące poważny problem. Homoseksualista brzmi z kolei neutralnie przez unaukowienie. Pederastia przypomina, że chodzi o upodobanie do chłopców, dlatego jest omijana przez propagandę nienormalności.
22-02-2019 [16:42] - Andy51 | Link: Słuszna konkluzja.
Słuszna konkluzja.
22-02-2019 [18:59] - Kazimierz Kozio... | Link: dlaczego wlasnie teraz? akcja
dlaczego wlasnie teraz? akcja ksieza pedofile to podpis sb-wsi podobnie jak akcja aborcja.
sekielski prawdopodobnie dostal rozkaz przedwyborczy od oficera prowadzacego. trzeba puscic mocnego bąka antyklerykalnego poniewaz wciaz za malo sie dzieje celem zdyskredytowania programu brauna a elektorat katolicki moze byc nieprzewidywalny jezeli w pore nie podjac akcji prewencyjnej.
22-02-2019 [20:34] - Andy51 | Link: Nie ma przypadków.
Nie ma przypadków.
22-02-2019 [19:13] - AŁTORYDET | Link: Ludzie, wbijcie to sobie do
Ludzie, wbijcie to sobie do łbów! Najbardziej niebezpiecznym, zwyrodniałym pedofilem, wielokrotnym bestialskim mordercą, był i jest Mariusz Trynkiewicz, NAUCZYCIEL! Nie zmarły prałat Jankowski!
22-02-2019 [20:34] - Andy51 | Link: Słuszna uwaga.
Słuszna uwaga.
22-02-2019 [20:03] - xena2012 | Link: Dlaczego atakuje się akurat
Dlaczego atakuje się akurat duchownych Koscioła,przeciez ich stanowisko w sprawie pedofilii jest jednoznaczne? Pomija się natomiast ten problem w innych grupach społecznych choć tam występuje nader czesto.Od osadzania tych czynów są prokuratury i sady a nie nawiedzeni aktywiści czy liderzy partyjek o zabarwieniu antyklerykalnym.To własnie ci nawiedzeni aktywiści opłacani przez rózne antyklerykalne ośrodki odpowiadają za krecią robotę.Posłanka Wielgus udała się do papieża Franciszka z listą pedofili-duchownych i listą arcybiskupów,kardynałów i biskupów tuszujących pedofilskie zbrodnie.Lista obejmuje wszystkich hierarchów KK w Polsce co pokazuje,że posłanka po prostu dla ułatwienia sobie pracy ściągnęła spis z Wikipedii i wszystkich bez wyjątku obarczyła bez zastanowienia winą.Teraz jak zapowiada postawi ich przed Trybunałem w Hadze.Nie wyszczególniła w świetym zapale czy chodzi jej tylko o KK w Polsce czy cały Kościół Rzymskokatolicki w świecie łącznie z Watykanem.
22-02-2019 [20:37] - Andy51 | Link: Szanowna xeno2012 na tą panią
Szanowna xeno2012 na tą panią mówią szajbuska i to jest cały komentarz.
23-02-2019 [01:03] - Pani Anna | Link: Może ona i jest szajbuska,
Może ona i jest szajbuska, może nawet na pewno, ale samo to, że udało jej się wykonać taki happening z papieżem Franciszkiem, to źle świadczy o tym, co dzieje się autorytetem papieża, którego nawet jakiś Junkers usiłuje poklepać po ramieniu i pcha się z łapami do całowania po pijaku... A ilość różnej maści homo i najgorszej pedofilii największa jest w środowiskach "artystycznych", tych które kręcą te swoje "klery" z ich mekką Hollywood na czele... I niech ktoś spróbuje o tym mówić głośno i oficjalnie, to skończy jak Mel Gibson a i to, jeżeli będzie miał szczęście...
23-02-2019 [08:09] - Andy51 | Link: To tylko świadczy o doradcach
To tylko świadczy o doradcach Papieża.
23-02-2019 [01:56] - hr.Levak-Levatzky | Link: No właśnie, Panie Andy, no
No właśnie, Panie Andy, no właśnie: co z gejami? Najwyższy czas już ich potępić, najwyższy! Świadczą o tym mądre niezwykle komentarze wywołane Pana Autora tekstem:
Pederaści to zmora różnych środowisk. Z tego co słyszę np. akademickich. Zmora bo tworzą kliki.
akcja ksieza pedofile to podpis sb-wsi podobnie jak akcja aborcja.
Najbardziej niebezpiecznym, zwyrodniałym pedofilem, wielokrotnym bestialskim mordercą, był i jest Mariusz Trynkiewicz, NAUCZYCIEL! Nie zmarły prałat Jankowski!
Od osadzania tych czynów (pedofilii) są prokuratury i sady a nie nawiedzeni aktywiści czy liderzy partyjek o zabarwieniu antyklerykalnym.To własnie ci nawiedzeni aktywiści opłacani przez rózne antyklerykalne ośrodki odpowiadają za krecią robotę.
23-02-2019 [08:11] - Andy51 | Link: Pederaści jeżeli się "walą"
Pederaści jeżeli się "walą" pomiędzy sobą to ich sprawa, ale jeżeli "zabierają się za dzieci, to jest niewybaczalne.
23-02-2019 [07:08] - zbieracz śmieci | Link: Andy ,jesteś z Gdańska to
Andy ,jesteś z Gdańska to wiesz zapene gdzie stoi pomnik ,na gruntach kościelnych czy miejskich !?
23-02-2019 [08:14] - Andy51 | Link: Sprostowanie, mieszkam w
Sprostowanie, mieszkam w Sopocie. Z tego co wiem grunty są kościelne, ale żeby coś postawić na tych gruntach, trzeba mieć zgodę urzędu.
23-02-2019 [12:21] - zbieracz śmieci | Link: Jeśli nie jest na trwale zwi
Jeśli nie jest na trwale zwi,ązany z gruntem to żadnej zgody od flaneli nie trzeba a jak widać cokół nie był !
23-02-2019 [13:26] - Andy51 | Link: Nie znam, się może masz rację
Nie znam, się może masz rację, ale taka była narracja ratusza w Gdańsku.
23-02-2019 [07:46] - angela | Link: Pedofilia i homoseksualizm
Pedofilia i homoseksualizm wśród duchownych, czy raczej pedofile i homoseksualiści duchownymi.
Nikt z dnia na dzień nie staje się dewiatem seksualnym, wpuścić homo.. do seminarium to jak mężczyznę do zakonu żeńskiego. Wybierają się tam, bo i szkód kościołowi narobia, a i ciała do ich lubieznych praktyk pod dostatkiem.
Normalni chłopcy często nie zdają sobie sprawy, kto ich obserwuje podczas zwykłych codziennych czynności, jak łazienka.
Już dawno powinna być weryfikacja, wywiad środowiskowy,, podczas przyjmowania do stanu duchownego, trzeba się bronić, bo zło atakuje, i szkoda prawdziwych ofiarnych księży, którzy giną na misjach, szerzac naukę Chrystusa, i żadna biedota duchowa, Wielgus, opanowana przez zło, o nich się nie zająknie.
Jeden z przykładów.
Znam księdza, który pięknie gra na gitarze i uczy dzieci gry, ale często tej gitary nie ma, bo co kupi, to odda kolejnemu dziecku, które pragnie tą gitarę mieć, a rodziców nie stać. To niby drobiazg, ale podobnych jest tysiące, jak im jest przykro.
23-02-2019 [08:12] - Andy51 | Link: Trzeba być czujnym.
Trzeba być czujnym.
23-02-2019 [07:54] - angela | Link: A swoją drogą, lewactwo się
A swoją drogą, lewactwo się chyba pogubilo, bo walczą o prawa LGBT, a jak lgbt instaluje się w Kościele, to źle.
Może zdecyduja się w końcu, o co im chodzi, a może z zazdrości, że Kościół więcej robi dla lgbt, niż oni?? ? ? ? ?
23-02-2019 [19:56] - hr.Levak-Levatzky | Link: Sz.Pani Angelo!@
Sz.Pani Angelo!@
Czyżby to Pani się pogubiła? To niemożliwe, żeby Pani nie widziała, że LGBT nie obejmuje pedofilii !! A pedofile w Kościele chronieni przez swoich przełożonych to największe zło zarówno dla ofiar tych zbrodniarzy w sutannach, jaki dla samego Kościoła.I proszę nie mieszać, jak to robią tutaj niektórzy (zwłaszcza niektóre) walki z tą zbrodnią na dzieciach z walką z Kościołem lub nawet z Panem Bogiem.
24-02-2019 [06:15] - angela | Link: Pan Levak, niech pan
Pan Levak, niech pan apeluje do pedofili, niech nie idą do stanu duchownego, a problem będzie rozwiązany.
?
24-02-2019 [08:43] - Andy51 | Link: Słusznie.
Słusznie.
24-02-2019 [19:09] - hr.Levak-Levatzky | Link: Sz.Pani Angelo
Sz.Pani Angelo
Jak zwykle błysnęła Pani szalenie trafną uwagą: niech nie idą! Gratulacje!