Przejdź do treści
Strona główna

menu-top1

  • Blogerzy
  • Komentarze
User account menu
  • Moje wpisy
  • Zaloguj

Rekomunizacja ulic w W-wie, czyli jaczejka w akcji

Andy51, 14.12.2018
Polska jaczejka przechodzi do ataku. Zaczęło się od niesławnej HGW, która w ustawowym terminie nie zdekomunizowała nazw ulic, w związku z tym wojewoda warszawski wprowadził postanowienie zastępcze zmieniając nazwy ulic komunistycznych „bohaterów” po konsultacji z IPN.
Jaczejka umiejscowiona w warszawskim ratuszu zaskarżyła postanowienie wojewody, a skład sędziowski z NSA  niczym zbrojne ramie jaczejki wydało postanowienie, że zmiana ulic na bohaterów polskiej wolności  nie była wystarczająco uzasadniona dlaczego zmieniono nazwy komunistycznych bohaterów.
Sędzia i cały skład sędziowski WSA przejdzie do annałów czarnej księgi wymiaru sprawiedliwości. Radni warszawscy (PO i .N)niczym komunistyczni Dąbrowszczacy,  ruszyli do ataku broniąc wyroku sędziego  z WSA . Należy zwrócić uwagę że nawet córka gen. Jaruzelskiego, pani Monika Jaruzelskiego wstrzymała się od głosu ale to za mało dla radnych totalnej opozycji  a z nienawiść do dobrej zmiany, wolą przywrócenia  nazwy ulic na komunistycznych „ bohaterów” niż  polskich bohaterów walki o wolność w tym np. Siedzikówny  „Inki” , Anny Walentynowicz, Herberta, Ofiar 13 Grudnia , Ofiar kopalni Wujek,
Pyjasa, itd. ale ta dzielna wydawałoby się W-wa, która głosami  swoich radnych, których przecież wybrali Warszawiacy  rekomunizują nazwy ulic.
Jaczejka radnych warszawskich czci tych , z  GW, AL., KPP, itd. którzy mordowali polskich bohaterów i pluje w twarz wolnym Polakom.
  • Zaloguj lub zarejestruj się aby dodawać komentarze
  • Odsłony: 13019
Jabe

Jabe

14.12.2018 11:24

Czym sąd uzasadnił to postanowienie? To ważne, inaczej krytyka sprowadza się do połajanki, jaka to „jaczejka”, bo nie robi tego, czego od niej chcą „wolni Polacy”. Wydaje się, że „jaczejka” skorzystała z okazji, by pokazać gest Kozakiewicza wyzwolicielskiej władzy. Wiadomo przecież, że gdy PiS czegoś chce, PO tego nie chce i na odwrót. No chyba że idzie o sprawy naprawdę ważne, jak suwerenność.
Domyślny avatar

xena2012

14.12.2018 12:24

Dodane przez Jabe w odpowiedzi na Czym sąd uzasadnił to

Jaczejka z energią wzieła się do spełniania wyczekiwanych z utesknieniem przez Warszawiaków ,,obietnic wyborczych'.Każdy dzień przynosi rewelacje.Przypusczam,że kolejnym posunieciem będzie ,,godne'' postawienie na,,godnym'' miejscu pomnika Feliksa Dzierżyńskiego gdzie będzie obowiązek składania kwiatów i wieńców.Trzeba Trzaskowskiemu tez przypomniec by zlikwidował Marsz Niepodleglości 11-go listopada,bo przecież tego oczekują od niego Warszawiacy.
Andy51

Andy51

14.12.2018 13:47

Dodane przez xena2012 w odpowiedzi na Jaczejka z energią wzieła się

Powiem złośliwie, Warszawiacy maja to co wybrali, nikt ich nie zmuszał do takiego wyboru.
Ptr

Ptr

14.12.2018 14:25

Dodane przez Jabe w odpowiedzi na Czym sąd uzasadnił to

No nie rozśmieszaj mnie z tą suwerennością. Pierwsi polecą by sprzedać , oddać resztki suwerenności za ochłapy władzy. Już to zrobili w praktyce. Jeszcze dopuścili do ograbienia nas. Problemem jest tylko to , że jakby tego nie rozumieli. Oni nie przyznają się. My to widzimy jasno. Ale oni nie uznają prawdy, dyskutują. W końcu alternatywa prawdy też może być czynnikiem sprawczym o ile większość w nią uwierzy. 
Władza jest potrzebna platformie  jak powietrze. Sadzę , że  dlatego ,że dla przeciętnego człowieka tej opcji stanowi substytut religii. Władza ponad wszystko, bo co jest dla nich poza władzą.
Jabe

Jabe

14.12.2018 14:54

Dodane przez Ptr w odpowiedzi na No nie rozśmieszaj mnie z tą

Suwerenność jest czczym hasłem dla ciemnego luda dla obu końców popisowskiego kija. Nie możemy mieć co do tego złudzeń, od kiedy przekonaliśmy się, jak wygląda partnerski alians z naszym wielkim sojusznikiem, na który wszystko postawiliśmy.
Podobnie jest z parciem do władzy dla władzy. Co zostanie z rzekomych reform, gdy się odrzuci kiełbasę wyborczą i próby zainstalowania własnych ludzi na stanowiskach? Niewiele.
Wyraźnie również wyznawcy są po obu stronach, być może nawet więcej wierzy bez zastrzeżeń po stronie PiS. Przynajmniej tu produkujący się, im mniej mają argumentów, tym więcej okazują religijnego zaślepienia.
Ptr

Ptr

14.12.2018 16:30

Dodane przez Jabe w odpowiedzi na Suwerenność jest czczym

Symetria zbudowana , piłeczka odbita, ale to wszystko tylko projekcja na PIS wszystkich cech platformy, których namacalne zło odczuł ten ,komu było dane. część nie odczuła i nie zrozumiała. Siedziała po kawiarniach w większych miastach i myślała ,że coś wie. A więc rozmawialiśmy o platformie i to już pewnik , co się stało, oberwaliśmy i straciliśmy
suwerenność.
A ze strony PiS pokora jaką okazał PiS i naród przez 6 lat 2010-2016 , a to dlatego ,że miał wiarę, nadzieję, przyjął to bardzo łagodnie. Łagodnie , a tak sądzę , także pod wpływem zagranicy, USA.  Inaczej mogłaby być eskalacja. To jakiś paradoks , że ofiary przyjęły wyrok losu z pokorą , a sprawca , o jo joj , jaki pokrzywdzony. 
Jabe

Jabe

14.12.2018 16:53

Dodane przez Ptr w odpowiedzi na Symetria zbudowana , piłeczka

Mocarstwo, które oficjalnie zgłasza roszczenia na bajońskie sumy jest zapraszane, by budowało u nas bazy wojskowe za nasze pieniądze. Za czasów Platformy podległość kryła się pod płaszczykiem wspólnej Europy, dziś natomiast jest zupełnie jawna. Trzeba bardzo nie chcieć, by tego nie dostrzegać. Tak, symetria, ale tylko do pewnego stopnia – w rzeczywistości więcej tego samego, następny etap, być może ostatni.
Ptr

Ptr

14.12.2018 20:54

Dodane przez Jabe w odpowiedzi na Mocarstwo, które oficjalnie

Na razie jest bilans poprzednich rzadów : 250 mld zł, ofiary w ludziach, 3 mln za granicą niepotrzebnie, szantaż energetyczny, zagrożenie militarne, "blackout" ( nie tylko elektryczny) państwa i szleńców przy władzy przez kilka lat, którzy wdrażali polaryzację społeczeństwa  - niejako czyszcząc przestrzeń publiczną - doprowadzili do podziału społeczeństwa. A straty w gospodarce przez wygaszanie sa jeszcze większe niz te 250 mld. I oczywiście oni są poszkodowani. Symetria nie realizuje sprawiedliwości. Nie interesuje mnie symetryczna odpowiedź. To inna sprawa. Gdzie sprawiedliwość ?
Andy51

Andy51

14.12.2018 22:36

Dodane przez Ptr w odpowiedzi na Na razie jest bilans

Co tam straty, najważniejsze było klepanie po plecach i fucha Tuska u Merkel, Polska się dla nich nie liczyła i nie liczy.
Jabe

Jabe

14.12.2018 23:32

Dodane przez Ptr w odpowiedzi na Na razie jest bilans

Myślę, że powtarza Pan propagandowe ogólniki. Weźmy choćby zagrożenie militarne. O czym mowa? Teraz zmalało (patrz wyżej)? No i pozostaje pytanie, co z tymi bezeceństwami zrobiła ta dobra strona przez ostatnie lata. Znikły, są jedynie w imaginacji wyznawców.
Ptr

Ptr

15.12.2018 23:55

Dodane przez Jabe w odpowiedzi na Myślę, że powtarza Pan

Błędna doktryna o braku zagrożenia i cała masa zagadnień związana z osłabieniem armii.
Jabe

Jabe

16.12.2018 00:44

Dodane przez Ptr w odpowiedzi na Błędna doktryna o braku

Dlaczego błędna? Zagrożenie militarne w sytuacji, gdy jesteśmy trawieni przez postępowego eromolocha wydaje się być drobiazgiem. Alternatywą okazały się być bazy mocarstwa, które żąda od nas ogromnych pieniędzy. Lekarstwo gorsze od choroby. Wszystko to maskowane chorą, nie liczącą się z rzeczywistością propagandą. Ciemny lud ma spać spokojnie.
Andy51

Andy51

16.12.2018 08:36

Dodane przez Ptr w odpowiedzi na Błędna doktryna o braku

Co się dziwić w BBN  rządził szkolony w ZSRR gen Koziej.
Andy51

Andy51

14.12.2018 22:37

Dodane przez Ptr w odpowiedzi na Na razie jest bilans

Co tam straty, najważniejsze było klepanie po plecach i fucha Tuska u Merkel, Polska się dla nich nie liczyła i nie liczy.
Domyślny avatar

xena2012

14.12.2018 11:33

Jak widać Trzaskowski kontynuuje misję HGW tworzenia Królestwa Bożego w Warszawie ku wielkiemu chyba zadowoleniu tow.Nycza.Dlaczego akurat Inka (Danuta Siedzikówna) ,Herbert,Anna Walentynowicz mu podpadają i nie zasługują na pamięć?Przypuszczam że on nawet w swojej głupocie nie wie kim byli dla Polski ci ludzie.Jest po prostu posłusznym,debilnym wykonawcą odgórnych zleceń.
Andy51

Andy51

14.12.2018 13:48

Dodane przez xena2012 w odpowiedzi na Jak widać Trzaskowski

Tak masz rację tow Nyczowi w to graj.
Domyślny avatar

zbieracz śmieci

14.12.2018 13:29

Jedynym miastem które problem z nazwami ulic,szkół ,obiektów użyteczności publicznej rozwiązało już w 1980 roku i to we wrześniu była Jelenia Góra Na sesję rady miejskiej przyszła delegacja Solidarności i zarządała aby na tej sesji rada zgodziła sie na zmianę nazw ulic ,itd ,jednocześnie przedstawiając swoje propozycje kogo kim zastapić.Po krótkiej przerwie rada jednogłośnie wyraziła zgodę .Usunieto Plac Bieruta wraz pomnikiem ruskiego sołdata z dziewczynką która z bukietem w ręku i ufnością patrzyła mu w oczy tuląc się do szynela[niemieckie dzieci tak witały kacapów...}.Po miesiącu wszystkie trefne ulice miały nowe tabliczki ,nikt nie kwiczał ,że musi zapłacic za nowy dowód i nie protestowała ambassada ruska ,że pomnik przeniesono w kąt cmentarza miejskiego
To wtedy był czas na załatwienie takich spraw -partia upadała a jaruzel i ruscy mieli inne klopoty aby protestować a  grzech zaniechania zawsze się mści.
Andy51

Andy51

14.12.2018 14:49

Dodane przez zbieracz śmieci w odpowiedzi na Jedynym miastem które problem

Zuchy!!!!
Domyślny avatar

zbieracz śmieci

14.12.2018 18:43

Dodane przez Andy51 w odpowiedzi na Zuchy!!!!

Może nie zuchy ale działacze podregionu podeszli poważnie do osunięcia komunizmu z przestrzeni publicznej i tylko tyle .Mogli inni a dlaczego nie zrobili ....nie zroili kiedy było można to i mają a pretensje tylko do siebie powinni kierować..Najśmieszniejsze jet to ,że zmiany wymusili jak się póżniej okazło TW !
Jan1797

Jan1797

14.12.2018 17:32

Dodane przez zbieracz śmieci w odpowiedzi na Jedynym miastem które problem

Doskonałe świadectwo, reszta czekała na trzęsienie ziemi, przeważnie z premedytacją.
Pozdrawiam.
Pani Anna

Pani Anna

14.12.2018 13:34

Daleka jestem od obrony tych sądów i jestem jak najbardziej za dekomunizacją, chociaż z całym szacunkiem, ale hurtowe nazywanie wszystkich ulic i placów im. Lecha Kaczyńskiego bardziej w tej chwili szkodzi pamięci Prezydenta, niż oddaje mu szacunek. 
Sąd kierował się brakami formalnymi we wniosku, bo niestety taka jest jego rola. Nie wystarczy iść do sądu i powiedzieć "ten to był komuch" i oczekiwać, że jakikolwiek sąd to uzna. Gdyby tak się działo, to żadna reforma nie byłaby potrzebna. Sądy mają orzekać OBIEKTYWNIE i w oparciu o przesłanki materialne i formalne, czy to się
komu podoba, czy nie. 
Stąd zaskoczenie Bolka, że w sądzie TRZEBA przedstawić  jakieś DOWODY, bo on przecież zawsze myślał, że to sąd ustala, co jest prawdą, a co nie. Owszem, ustala, ale w oparciu o twarde dowody, a nie pomówienia.  Stąd również teraz objekcje prawej strony do do decyzji WSA, bo przecież "każdy wie, co to Armia Ludowa". Dla sądu to niestety za mało, a wnioski, pozwy i innne pisma procesowe należy się po prostu nauczyć pisać - swoją drogą, to byle aplikant by im to chyba lepiej zrobił...
Gdzieś spotkałam się ze zdaniem, że najlepszym wyjsciem byłoby zawrzeć w nowej ustawie listę wszystkich nazw ulic uważanych za komunistyczne, co załatwiłoby srpawę raz na zawsze, a wszelkie sądy miałyby podstawę do orzekania. A tak, póki co, to należy  porządnie wykazać w uzasadnieniu do wniosku, dlaczego dana nazwa nie jest godna jej używania. Możecie mnie teraz krytykować, ale zdania w tym przypadku nie zmienię., a sądy mają działać w oparciu o prawo i obiektywnie bez względu na to, kto akurat rządzi.
Domyślny avatar

zbieracz śmieci

14.12.2018 14:22

Dodane przez Pani Anna w odpowiedzi na Daleka jestem od obrony tych

Pani Anno ,uzasadnienie do każdej postaci było ale to nie sądy ale wyrok wydali konkretni sędziowie którzy powinni mieć minimum wiedzy z naszej historii najnowszej kto kim był .Podejrzewam jednak ,że dpmagając się elaboratów na poziomie pracy magisterskiej to zwykła złośliwość a ich serce tkwi w głębokiej komunie!
Czy nazwanie jednej ulicy i jeden pomnik zamordowanemu Prezydentowi w mieście stołecznym gdzie też był Prezydentem to dużo...!?
Pani Anna

Pani Anna

14.12.2018 15:24

Dodane przez zbieracz śmieci w odpowiedzi na Pani Anno ,uzasadnienie do

Nie, nazwanie jednej ulicy i pomnik w w Warszawie to wcale nie za dużo, to w sam raz. Ale ja nie piszę o samej tylko Warszawie, może niedostatecznie to wyartykułowałam, ale o Gdańsku, Łodzi, Bełchatowie, Bydgoszczy, Kielcach i wielu innych miastach, gdzie powielały się te same wnioski. To miałam na myśli, bo Polak przekorny jest, a co za dużo to niezdrowo.
I niestety, ale sędziowie MUSZĄ mieć wiedzę przede wszystkim prawną, wszystko inne jest umowne. Nie jest w żadnym przypadku rolą sędziego "domyślać się" co strona miała na myśli... Wiem, że laikom (nie chę tu nikogo urazić, a już z pewnościa nie Pana) trudno to zrozumieć, ale takie są po prostu wymogi procesowe. Jeszcze raz powtarzam, wszelkie pisma procesowe  zwłaszcza w tego typu sprawach powinny być przygotowywane perfekcyjnie, żeby nie dawac sądom powodów do odrzucenia. Lepiej jest napisać za dużo, niż za mało. Tutaj tak się nie stało i, niestety jeszcze raz powtórzę, że pierwszoroczny aplikant lepiej by to pismo przygotował.
Domyślny avatar

zbieracz śmieci

14.12.2018 19:26

Dodane przez Pani Anna w odpowiedzi na Nie, nazwanie jednej ulicy i

PS.,Pani Anno ,sędzia nie powinien sie domyslać o co chodzi w pozwie -zgoda ale rzepliński uzasadniając wyrok TK na bezczela używał słowa"dorozumowanie" i jest to zapisane wyrokach TK.Rzepliński z zespołem gdy nie mogli dosukac sie prawie zapisów które by pozwoliły w sposób nie budzący watpliwości uzadnienie do pokracznego wyroku ,prawo zastępował słowem przez dorozumowanie ,nie zapis jaki zrobił ustawodawca ale wchodził w sfery bajki -nie zapisał ale mógł bo zabył.
Pani Anna

Pani Anna

14.12.2018 22:34

Dodane przez zbieracz śmieci w odpowiedzi na PS.,Pani Anno ,sędzia nie

Zbieracz Śmieci - I takie praktyki muszą odejść raz na zawsze w niebyt razem z Rzeplińskim i to bez względu na opcję polityczną jaka kiedykolwiek będzie u władzy... Takie mam marzenie.
Pani Anna

Pani Anna

14.12.2018 16:04

Dodane przez zbieracz śmieci w odpowiedzi na Pani Anno ,uzasadnienie do

Dodam jeszcze ten cytat, bo mądrego to i warto posłuchać: St. Janecki TT "Nie ma chyba innego wyjścia jak zrobić nowelę ustawy dekomunizującej ulice i w ustawie wymienić po nazwisku wszystkich komuchów podlegających wypadowi, wszystkie komusze instytucje, nazwy, rocznice czy wydarzenia. I wtedy nawet sądy III RP nic nie poradzą."
Jan1797

Jan1797

14.12.2018 19:13

Dodane przez zbieracz śmieci w odpowiedzi na Pani Anno ,uzasadnienie do

Proszę Państwa, moim zdaniem IPN precyzyjnie określił tytuł zmian, problem w tym (tu mogę się mylić)
że nie zostało to uwzględnione z procesową starannością a sam NSA, z całą powagą nie jest od oceny
ustaw; ipn.gov.pl
Uważam, za sprawą organizacji pozarządowych wyrok NSA powinien być zaskarżony.
Pozdrawiam serdecznie, Jan.
Andy51

Andy51

14.12.2018 20:06

Dodane przez Jan1797 w odpowiedzi na Proszę Państwa, moim zdaniem

Powinna być skarga kasacyjna.
Andy51

Andy51

14.12.2018 14:52

Dodane przez Pani Anna w odpowiedzi na Daleka jestem od obrony tych

Z tym hurtowym nazwaniem wszystkich ulic i placów im. śp. Lecha Kaczyńskiego to pojechałaś po bandzie.
AŁTORYDET

AŁTORYDET

14.12.2018 15:08

Dodane przez Pani Anna w odpowiedzi na Daleka jestem od obrony tych

Trudno się z Panią zgodzić. Uzasadnienie zmiany nazw było w ocenie IPN-u wystarczające. Sąd ma swobodę w ocenie dowodów i uznał jak chciał. W liście IPN do NSA wskazano, że sądy sprzecznie orzekały w kwestii postaci, które obejmowała ustawa dekomunizacyjna. 
Co do uhonorowania śp. Lecha Kaczyńskiego, pozwalam sobie także nie podzielać Pani poglądu. W każdym mieście w Polsce, mamy ulicę lub plac im. Gabriela Narutowicza. Prezydenta, który też zginął, był na urzędzie pięć dni, a jego zasługi dla Polski, były w porównaniu do dorobku Lecha Kaczyńskiego - niewielkie. A złożyli mu hołd narodowcy, socjaliści, agraryści, komuniści - słowem wszyscy. Mimo że był masonem i jego postać dzieliła Polaków mocniej niż Kaczyński. Dlatego proszę o zachowanie należytego umiaru.
Andy51

Andy51

14.12.2018 16:05

Dodane przez AŁTORYDET w odpowiedzi na Trudno się z Panią zgodzić.

Nie będę odpowiadał pani Annie, Pan mnie zastąpił.
Jabe

Jabe

14.12.2018 16:14

Dodane przez AŁTORYDET w odpowiedzi na Trudno się z Panią zgodzić.

Różnica z uhonorowaniem Gabriela Narutowicza jest taka, że jemu hołd złożyli (jak Pan pisze) wszyscy, a uhonorowanie Lecha Kaczyńskiego zostało narzucone z góry przez partię jego brata, stając się przez to kolejnym frontem popisowskiej wojenki. To nie jest kwestia zasług.
AŁTORYDET

AŁTORYDET

14.12.2018 19:14

Dodane przez Jabe w odpowiedzi na Różnica z uhonorowaniem

Niczego Pan nie pojął. Uczczono Narutowicza, bo istniały elementy wspólne w sferze aksjologicznej, ludzi łączyła Polska. Teraz łączy ich najwyżej piłka. Gdyby ówcześni endecy rozumowali tak jak Pan, traktowali by Narutowicza, jak Pan - Kaczyńskiego. Nieśmiało dodam, że istniało wtedy coś takiego, jak kindersztuba.
Jabe

Jabe

14.12.2018 20:15

Dodane przez AŁTORYDET w odpowiedzi na Niczego Pan nie pojął.

Ja nie pisałem, o tym, czy prezydent Kaczyński powinien zostać uhonorowany, tylko o trybie, w jakim się to odbyło. Oczywiście obyczaj zdziczał, i to po obu stronach. Myślę, że to choć w pewnym stopniu rezultat czyjegoś celowego działania.
Pani Anna

Pani Anna

14.12.2018 16:53

Dodane przez AŁTORYDET w odpowiedzi na Trudno się z Panią zgodzić.

Opinia Instytutu jest bardzo ważna w kwestii decyzji o zmianach nazw ulic.  Nie zmienia to jednak faktu, iż wojewoda „miał obowiązek samodzielnego wykazania”, że dotychczasowa nazwa ulicy podlega pod ustawę dekomunizacyjną. Takie w tej chwili mamy prawo i tyle. Nie ma się naprawde sensu ślepo zaperzać, mnie też jest przykro, ale po prostu zostało to spartolone. Dopóki w ustawie nie będzie kazuistycznie wyliczonych nazw ulic, których zmiana dotyczy "z mocy prawa", pozostaje zatrudnić lepszego fachowca do pisania pism procesowych i tyle. Co do Gabriela Narutowicza, od którego śmierci mieliśmy już i IIWojnę i minęło ponad 90 lat, co pozwoliło nabrac odpowiedniego dystansu i złagodzić spory - więc nie wiem, czy to akurat jest dobry przykład. Polityka to sztuka osiągania określonych celów, a przy obecnych emocjach i nastawieniu społecznym widocznym zwłaszcza w "wielkich miastach", efekt będzie dokładnie odwrotny od zamierzonego. Postkomunistyczna opozycja tylko na to czeka i zaciera łapy. Kolega Leming przy okazji wyb.samorzadowych powiedział tak: Może i Adamowicz jest złodziejem ale przynajmniej nie będzie w Gdańsku pomnika Lecha Kaczyńskiego(!).
Kończę już ten temat, bez większej niestety nadziei na zrozumienie. Najtrudniej jest się przyznac do własnych błędów, rzecz ludzka i PIS niestety czasem to także dotyczy.
Domyślny avatar

Teddyllein

14.12.2018 16:13

Warszawiaki to debile do potęgi. Zawsze takie głąby mieszkały w tym mieście  Wstydzę się za taką pierdoloną stolycę mojej ojczyzny
Andy51

Andy51

14.12.2018 17:11

Dodane przez Teddyllein w odpowiedzi na Warszawiaki to debile do

Warszawiacy  zginęli w Powstaniu, teraz w stolycy , mieszka  3 pokolenie tych co przyjechali na ruskich czołgach.
Jabe

Jabe

14.12.2018 20:17

Dodane przez Andy51 w odpowiedzi na Warszawiacy to zginęli w

To powinno dać do myślenia apologetom powstania.
Kazimierz Koziorowski

Kazimierz Koziorowski

15.12.2018 02:23

w kategori plucia Polakom w twarz widzialbym w czolowce Gdansk z portem lotniczym imienia bolka.
postaciom histori komuny zrobiono ( ich media) taka podgatowke( od подготовка) ze szarego obywatela niezbyt porusza argumentacja koniecznosci zmany nazwy, a gimbaza tez uwaza ze od dyskusji o wapnie sa ciekawsze postaci hocby wirtualne
Andy51

Andy51

15.12.2018 13:17

Dodane przez Kazimierz Kozi… w odpowiedzi na w kategori plucia Polakom w

W Gdańsku taki układ, powiem bolkowski, stąd port lotniczy im. Bolka.
Andy51
Nazwa bloga:
Trójmiejskie spojrzenie
Zawód:
mgr zarządzania
Miasto:
Sopot

Statystyka blogera

Liczba wpisów: 1, 571
Liczba wyświetleń: 8,138,325
Liczba komentarzy: 17,827

Ostatnie wpisy blogera

  • Tusk dostał fiksum-dyrdum
  • Oszuści z PO okradają dzieci chore onkologicznie
  • Prezent dla Niemców od Nowackiej w 80 rocznicę wyzwolenia ob

Moje ostatnie komentarze

  • Smutna prawda.
  • Czyżby?
  • Masz rację

Najpopularniejsze wpisy blogera

  • ​Czy agent Stasi „Oscar” na Pomorza to Donald Tusk?
  • Sfałszowne wybory, dlaczego Polacy nie wychodzą na ulice ?
  • ​UB czyli Urban o Bartoszewskim

Ostatnio komentowane

  • Andy51, Smutna prawda.
  • Andy51, Czyżby?
  • Andy51, Masz rację

Wszystkie prawa zastrzeżone © 2008 - 2026, naszeblogi.pl

Strefa Wolnego Słowa: niezalezna.pl | gazetapolska.pl | panstwo.net | vod.gazetapolska.pl | naszeblogi.pl | gpcodziennie.pl | tvrepublika.pl | albicla.com

Nasza strona używa cookies czyli po polsku ciasteczek. Do czego są one potrzebne może Pan/i dowiedzieć się tu. Korzystając ze strony wyraża Pan/i zgodę na używanie ciasteczek (cookies), zgodnie z aktualnymi ustawieniami Pana/i przeglądarki. Jeśli chce Pan/i, może Pan/i zmienić ustawienia w swojej przeglądarce tak aby nie pobierała ona ciasteczek. | Polityka Prywatności

Footer

  • Kontakt
  • Nasze zasady
  • Ciasteczka "cookies"
  • Polityka prywatności