Przejdź do treści
Strona główna

menu-top1

  • Blogerzy
  • Komentarze
User account menu
  • Moje wpisy
  • Zaloguj

Faszyzm to określenie pejoratywne  a co z komunizmem?

Andy51, 04.12.2018
W końcówce rządów HGW kiedy to ta pani zakazała Marszu Niepodległości,  Trzaskowski pytany czy popiera decyzję HGW, powiedział , że tak bo nie chce na ulicach faszystów.

Okazuje się, że w Polsce na każdym rogu są faszyści  mało tego faszyści chowają się po lasach, co chciała naocznie pokazać stacja WSI 24.

Jakiś dupek z Brukseli Marsz Niepodległości nazwał marszem 60 tys. faszystów. Dla lewactwa, wszyscy, którzy się z nimi nie zgadzają są faszystami.

Wyobraźmy sobie, że przedstawiciele partii faszystowskiej są w PE, jest to niewyobrażalne, ale przedstawiciele drugiej najbardziej morderczej ideologii  obok  faszyzmu/nazizmu  ideologii komunizmu , który ma na sumieniu więcej ofiar niż faszyzm/nazizm, ma swoich przedstawicieli w PE, są to pogrobowcy komunistów , których jest ponad 50, pozmieniali swoje nazwy na np. Europejska Lewica Antykapitalistyczna, Partia Europejskiej Lewicy , itp., którzy są tak bezczelni, że śmią pouczać Polskę w sprawie demokracji.

Morderca , komunista Che noszony jest na koszulkach  przez młodych lewaków , a spróbujmy sobie wyobrazić koszulkę z podobizną Mussoliniego, Goringa, itp.  

Lewica, która nie wie co to jest tolerancja, poucza na lewo i prawo i uczy demokracji, ale czym jest demokracja w wykonaniu komunistów, można przekonać się w Korei Północnej czy w mniejszym stopniu na Kubie.

To jakaś schizofrenia, dlaczego faszyzm jest straszny i określenie kogoś mianem faszysty jest potwarzą, ale mianem komunisty nie.
 
 
  • Zaloguj lub zarejestruj się aby dodawać komentarze
  • Odsłony: 7964
Kazimierz Jarząbek

Kazimierz Jarząbek

04.12.2018 11:54

Odpowiadam na pytanie Autora: "dlaczego faszyzm jest straszny i określenie kogoś mianem faszysty jest potwarzą, ale mianem komunisty nie."
Otóż dlatego, że takie podejście wymyślili komuniści. Po II wojnie światowej ZSRR potrzebował na gwałt przykrycia swojej współpracy z Hitlerem aż do 22 czerwca 1941 roku. Wymyślono więc nieustającą walkę z faszyzmem. Tam nawet dzieci bawiły się i nadal bawią się w wojnę naszych z faszystami.
Zabawa ta stała się towarem eksportowym i znakiem rozpoznawczym agentów rosyjskich specsłużb na całym świecie, w tym w Brukseli i w Polsce.
Andy51

Andy51

04.12.2018 13:03

Dodane przez Kazimierz Jarząbek w odpowiedzi na Odpowiadam na pytanie Autora:

Masz rację podobnie jak faszyści a raczej ich pogrobowcy wymyślili " polskie obozy śmierci".
paparazzi

paparazzi

04.12.2018 15:03

Dodane przez Kazimierz Jarząbek w odpowiedzi na Odpowiadam na pytanie Autora:

Jeden taki komunista Jewgienij Jagoda odpowiedzialny za śmierć około 10 milionów ludzi. O innych nie wspomnę bo idzie oszaleć. Patrz "
Czarna księga komunizmu". Zbrodnie, terror, prześladowania
Andrzej Paczkowski, Karel Bartosek i inni...
Andy51

Andy51

04.12.2018 16:46

Dodane przez paparazzi w odpowiedzi na Jeden taki komunista

Znam historię i znam "osiągnięcia" komunistów i komunizmu.
Marek1taki

Anonymous

05.12.2018 09:09

Dodane przez Kazimierz Jarząbek w odpowiedzi na Odpowiadam na pytanie Autora:

Wymyślili komuniści to fakt, ale czy sowieccy mają na to patent to wątpliwe. W okresie międzywojennym marksizm był ideologią tolerowana na całym globie.
Silna partią była Komunistyczna Partia Stanów Zjednoczonych (jej postulaty zostały w pełni zrealizowana w USA w latach sześćdziesiątych, obecnie w Polsce pod rządami Rafalskiej i Morawieckiego jesteśmy dużo głębiej upaprani).
W Hiszpanii lud uszczęśliwili kto jak nie komuniści? Kogo zwalczali? Faszystów. Kto im pomagał? Sowiety i marksiści zachodni. Hemingwaya samego nie wysłali.
Pokutuje nadal skojarzenie marksizmu i komunizmu ograniczone do ZSRR, bo znamy z codziennego życia, z prasy, radia, TV i haseł na ulicach o ZSRR i jego zbawczej roli.
Nie znamy z tamtych czasów raju zza żelaznej kurtyny, gdzie królował marksizm z ludzka twarzą, ten wymarzony przez "naszych" marksistów-opozycjonistów. Tych, których część wyjechała w 1968 i później.
Faktem jest sponsorowanie przez sowiecką Rosję komunistycznej partii w USA w latach trzydziestych.
Zaczęto ją zwalczać w czasie zimnej wojny, bo byli rozpanoszoną siatką. Znamy sprawę Rosenbergów. Znamy komisję Mc Carty'ego. Mniej znany jest początek kariery politycznej Ronalda Regana https://3obieg.pl/prezyd…
Zapomina się tylko, że rewolucja bolszewicka miała dwutorowe korzenie: Lenina wysłano do Piotrogrodu wagonem z Niemiec, a Trockiego statkiem z USA. Z tego samego USA, który przygarnął marksistów szkoły frankfurdzkiej.
Za wikipedią: Max Horkheimer, Theodor Adorno, Herbert Marcuse, Walter Benjamin, Friedrich Pollock, Leo Löwenthal, Erich Fromm z Instytutu Badań Społecznych, istniejącego w latach 1923–1933 na Uniwersytecie we Frankfurcie, a od 1933 roku kolejno: przy paryskiej École normale supérieure i nowojorskim Uniwersytecie Columbia, a od 1949 ponownie we Frankfurcie nad Menem, zajmowali się faszyzmem i kapitalizmem z marksistowskiego punktu widzenia.
"Herbert Marcuse wyznawał wraz z Szkołą Frankfurcką Teorie Krytyczną według której kapitalizm, patriarchat, moralność, naród, chrześcijaństwo, odpowiadają za imperializm, militaryzm, rasizm, nazizm, faszyzm, antysemityzm i ksenofobię. Wyznawcy Teorii Krytycznej przejęli kontrolę nad Włoską Partią Komunistyczną, i wraz z Antonio Gramscim rozpoczęli długi marsz przez instytucje, czyli proces opanowywania „głównych ośrodków formacyjnych i opiniotwórczych w społeczeństwach zachodnich”. Dla lewicowców nie polityka, ale kultura miała stać się głównym narzędziem przebudowy społecznej."
https://prawy.pl/36660-e…
Wikipedia:
Max Horkheimer (1895–1973) – niemiecki filozof i socjolog, przedstawiciel teorii krytycznej.
"Kto jednak nie chce mówić o kapitalizmie, powinien także milczeć o faszyzmie."
Źródło: Żydzi i Europa (1939)
Domyślny avatar

xena2012

04.12.2018 18:00

Nie uwzglednił Pan w rozważaniach,że słowo faszyzm ewaluuje i zmienia swoje znaczenie.Teraz niewielu pamięta czym był i jak narodził się faszyzm dlatego tym terminem okreslają po prostu przeciwników politycznych z niewiedzy bądź na wyrost.Wspomnę o 11-ym listopada w tym roku.Po Marszu media światowe okresliły go jako faszystowski i ze zgrozą powtarzano,że ,,faszyści'' nie zawahali się wziąć ze sobą swoje równie faszystowskie dzieci.Naszej uwadze uszły echa wypowiedzi islandzkich mediów na temat faszyzmu w Polsce.tych słów nie wycofano do dziś a prostetujacego na insynuacje polskiego ambasadora media islandzkie wrecz rozjeździły.Kłamstwa i fałsz nie pozwalaja na jakąklolwiek merytoryczna dyskusję  w żadnej dziedzinie,więc kto dzić ma oceniać zamilczany bądź zafałszowany obraz komunistycznych zbrodni czesto nawet gloryfikowany? Czy francuska inteligencja odwiedzając ZSRR była aż tak slepa?
Kazimierz Jarząbek

Kazimierz Jarząbek

04.12.2018 18:11

Dodane przez xena2012 w odpowiedzi na Nie uwzglednił Pan w

Xena2012
Trafnie dała Pani przykład Islandii, w której rosyjskie wpływy są aktualnie ogromne, a to rosyjskie służby decydują o tym, kogo przezywać faszystą.
Andy51

Andy51

04.12.2018 18:23

Dodane przez Kazimierz Jarząbek w odpowiedzi na Xena2012

Przykład z Islandią może i słuszny, ale Islandia leży trochę z boku i jej prasa i opinie nie mają tak dużego znaczenia.
Andy51

Andy51

04.12.2018 18:21

Dodane przez xena2012 w odpowiedzi na Nie uwzglednił Pan w

Jeżeli mamy zestaw mediów jaki mamy, to trudno się dziwić, ale jest faktem, waląc pałką faszysty na lewo i na prawo, czasami celowo a czasami z niewiedzy obdarzają po wsiech mianem faszysty pogłębiają rozdźwięk pomiędzy faszyzmem a komunizmem.
Jabe

Jabe

04.12.2018 18:14

Dobrze by było wpierw się zastanowić, co znaczą te słowa.
Domyślny avatar

xena2012

04.12.2018 20:26

Dodane przez Jabe w odpowiedzi na Dobrze by było wpierw się

Przecież media takie jak TVN usłużnie nas ,,uświadamiają'' i utwierdzają w przekonaniu że jak faszyzm to tylko w Polsce oczywiscie z usciśleniem w katolickiej części Polski.To zwalnia odbiorcę mediów od myslenia i zastanawiania się..
Jabe

Jabe

05.12.2018 10:15

Dodane przez xena2012 w odpowiedzi na Przecież media takie jak TVN

Myślenie nie jest tubylcom wskazane. Nie ważne, czy chodzi o odbiorcę TVN, czy TVP.
wielkopolskizdzichu

wielkopolskizdzichu

04.12.2018 20:29

Komuniści z swoimi klasycznymi symbolami nie jest tak groźni, jak komuniści skrywający się za Krzyżem, białoczerwonymi flagami i pomnikami wyklętych.
Domyślny avatar

cyborg59

05.12.2018 00:06

Dodane przez wielkopolskizdzichu w odpowiedzi na Komuniści z swoimi

Od dzisiaj zaczynam zaglądać za każdy pomnik, za każdą biało czerwoną ! Wzmagam czujność.
Andy51

Andy51

05.12.2018 08:59

Dodane przez wielkopolskizdzichu w odpowiedzi na Komuniści z swoimi

Zmień leki.
Jabe

Jabe

05.12.2018 10:16

Dodane przez wielkopolskizdzichu w odpowiedzi na Komuniści z swoimi

Kto to jest komunista?
Imć Waszeć

Dark Regis

04.12.2018 20:59

Głowa do góry. To już długo nie potrwa. Dziś odrodził się w Rosji bolszewizm. Właściwie jest to nazi-bolszewizm stworzony przez paru takich pyskatych cwaniaków z brodami. Im też się marksizm nie podoba, bo za miękki jest. Jutro będą skansenem czerwonych papuasów, a intelektualiści zaczną szukać metod ucieczki od przygłupów wymachujących giwerami, albo będą kończyć żywot na rąbaniu lasu ;)
"„Autor jakichś tam niezrozumiałych książek, zdrajca ojczyzny”. Admirał publicznie o… Kancie" - http://niezalezna.pl/248…
Domyślny avatar

cyborg59

05.12.2018 00:02

Trzeba skupić się na metodologii ! Nie potępiamy komunizmu (który nigdy nie zaistniał !!) - potępiamy i zakazujemy BOLSZEWIZMU !  "Che" to czystej wody bolszewik, te "czerwone brygady", "rote armee" i inne wymysły bolszewickiej międzynarodówki.
Skupmy się na nazywaniu bolszewików BOLSZEWIKAMI. Tłumaczmy zbrodniczość bolszewizmu. Zbrodniczość SPRAWDZONĄ !
Andy51

Andy51

05.12.2018 09:01

Dodane przez cyborg59 w odpowiedzi na Trzeba skupić się na

A bolszewizm to się wywodzi skąd? z księżyca czy z ideologii komunistycznej.
Imć Waszeć

Dark Regis

05.12.2018 12:00

Dodane przez Andy51 w odpowiedzi na A bolszewizm to się wywodzi

To bardzo prawdopodobne, bo Księżyc jest niesłychanie opustoszały i zdewastowany nawet bez CO2.
Marek1taki

Anonymous

05.12.2018 09:15

Jak ktoś emituje CO2 też jet faszystą.
Rewolucja kulturowych marksistów w edycji ecofinance harata kaskę za żywota.
Andy51

Andy51

05.12.2018 14:08

Dodane przez Marek1taki w odpowiedzi na Jak ktoś emituje CO2 też jet

Myślałem, że harata to tylko Tusk, ale widać marksiści też.
Andy51
Nazwa bloga:
Trójmiejskie spojrzenie
Zawód:
mgr zarządzania
Miasto:
Sopot

Statystyka blogera

Liczba wpisów: 1, 571
Liczba wyświetleń: 8,080,772
Liczba komentarzy: 17,827

Ostatnie wpisy blogera

  • Tusk dostał fiksum-dyrdum
  • Oszuści z PO okradają dzieci chore onkologicznie
  • Prezent dla Niemców od Nowackiej w 80 rocznicę wyzwolenia ob

Moje ostatnie komentarze

  • Smutna prawda.
  • Czyżby?
  • Masz rację

Najpopularniejsze wpisy blogera

  • ​Czy agent Stasi „Oscar” na Pomorza to Donald Tusk?
  • Sfałszowne wybory, dlaczego Polacy nie wychodzą na ulice ?
  • ​UB czyli Urban o Bartoszewskim

Ostatnio komentowane

  • Andy51, Smutna prawda.
  • Andy51, Czyżby?
  • Andy51, Masz rację

Wszystkie prawa zastrzeżone © 2008 - 2025, naszeblogi.pl

Strefa Wolnego Słowa: niezalezna.pl | gazetapolska.pl | panstwo.net | vod.gazetapolska.pl | naszeblogi.pl | gpcodziennie.pl | tvrepublika.pl | albicla.com

Nasza strona używa cookies czyli po polsku ciasteczek. Do czego są one potrzebne może Pan/i dowiedzieć się tu. Korzystając ze strony wyraża Pan/i zgodę na używanie ciasteczek (cookies), zgodnie z aktualnymi ustawieniami Pana/i przeglądarki. Jeśli chce Pan/i, może Pan/i zmienić ustawienia w swojej przeglądarce tak aby nie pobierała ona ciasteczek. | Polityka Prywatności

Footer

  • Kontakt
  • Nasze zasady
  • Ciasteczka "cookies"
  • Polityka prywatności