Przejdź do treści
Strona główna

menu-top1

  • Blogerzy
  • Komentarze
User account menu
  • Moje wpisy
  • Zaloguj

Niestety, PAD robi sobie jaja.

Andy51, 10.11.2017
Przykro mi o tym pisać, PAD to jest mój prezydent, prezydent na którego głosowałem i z którym wiązałem bardzo duże nadzieje , ale niestety PAD się pogubił.

Zaczęło się od zawetowania  ustaw o KRS i SN. Zawetowanie jak zawetowanie, mogło się zdarzyć , ale cały ciąg zdarzeń, który zdarzył się później świadczy o tym, że coś się stało z tym PAD na którego głosowałem, ale jeżeli PAD słucha swojej doradczyni pani Zosi, te efekty widać gołym okiem.

Nie wiem dlaczego PAD się tak uparł , żeby akurat sędziowie  z KRS nie był wybierany monopartyjnie. A ja się pytam a co np. z RPO, co z rządem, co z innymi nominacjami, które wybrała wygrana partia. Dlaczego np. rząd nie został wybrany większością 3/5, co KRS jest ważniejszy od rządu?

Do moim zdaniem blokowania reformy sądów przez PAD, dzisiaj doszedł jeszcze jeden aspekt niezrozumiałej dla  mnie decyzji PAD.

Dzisiaj szef BBN na pewno w porozumieniu z PAD, ogłosił że nie będzie na 11 listopada nominacji generalskich, jest to drugie wstrzymanie nominacji po tym z dnia 15 sierpnia.

Panie prezydencie czas wsłuchać się w głosy Polaków i zreformować tą fatalnie działającą KRS nie mówiąc o SN , a wojenki PAD z min. Ziobro i min. Macierewiczem na pewno nie służą ani prezydentowi ani Polsce.  
 
  • Zaloguj lub zarejestruj się aby dodawać komentarze
  • Odsłony: 21838
spike

spike

10.11.2017 15:37

Witam.
Mam podobne wątpliwości co Pan, ustawy o sądach, Prezydent mógł się wcześniej włączyć do pisania ustaw, co też obiecał w wyborach, a jak już chciał pokazać niezależność i wątpliwości, to skierować do TK, z nominacjami generalskimi coś tu śmierdzi i to po stronie Prezydenta, bardziej w tych sprawach wierzę min.Macierewiczowi.
Co do zaproszenia Tuska, cóż, też mnie podniosło, że ten zdrajca i niemiecki agent ma obchodzić nasze święto Niepodległości, ale po zastanowieniu, nie został oskarżony, nie stanął przed TS, więc jakby nie patrzeć, musi być zaproszony, inna sprawa, że Tusk nie powinien się pojawić. Ciekawe, bo nie wiemy, czy Bolek z Komoruskim będą ??, jakby żył Jaruzelski też by pewnie dostał zaproszenie, taki paradoks na własne życzenie.
Pzdr.
Andy51

Andy51

10.11.2017 16:28

Dodane przez spike w odpowiedzi na Witam.

Jak wszyscy to wszyscy.
Domyślny avatar

zbieracz śmieci

10.11.2017 19:54

Dodane przez Andy51 w odpowiedzi na Jak wszyscy to wszyscy.

Samo w sobie to ciekawe rozumowanie,wszyscy to znaczy także tacy co nigdy nie powiedzieli słowa o Niepodległej Polsce ale tylko o przejściu z jednego kołchozu do drugiego tylko nadzorcy jakby inni ale też nie do końca.Niby nie ma drutów kolczastych i nie strzelaja na granicach ale wolność tez niepełna i wszedzie pełno ograniczeń czy wprost dyktatu i po staremu bycie nie podmiotem ale przedmiotem.
Nikt go nie zmuszał do takiej fraternizacji ale sam to wykombinował ,jutro zobaczymy i posłuchamy jak ten pomysł został przyjęty...!?
Marek1taki

Anonymous

10.11.2017 15:38

Wstrzymanie nominacji generalskich niewiele zmienia w pracy wojska kierowanego przez Macierewicza. To obstrukcja, ale nie nie wiąże rąk szefowi MON. I szef MON odpowiada za całość.
Nominacji profesorskich za to jest wysyp i wstrzymywania nie ma ze strony Prezydenta. Ma zaufanie, że już tam władze akademickie wiedzą kogo wstrzymywać a kogo puszczać.Twa betonowanie systemu, który w znacznej mierze wpływa na mentalność ludzi kształconych.
Blokowanie oczyszczania sądów z "elit" PRL/IIIRP ma głęboki sens dla zachowania status quo. Min.Ziobro ma związane ręce. Gdyby miał wpływy w Sanepidzie, to mógłby KRSowi zrobić kuku "za niemanie" czegoś tam. Ja nie sądzę, żeby Sądy były ważniejsze od Sanepidu. Moim zdaniem Sanepid kasuje wszystkie służby. Jakby Błaszczak był jednocześnie szefem Sanepidu to sprawy nabrałyby innego obrotu.
Domyślny avatar

xena2012

10.11.2017 16:08

Prezydent zaprosił na obchody wszystkich byłych prezydentów i premierów,nie możemy więc utyskiwać na jego decyzję i obrzucac błotem.Z podawanych informacji z różnych źródeł wynika ,że to sam Tusk niemile obecnie widziany w Brukseli starał sie usilnie o zaproszenie na Świeto Niepodległości.Prezydent Andrzej Duda miał więc związane rece w tej kwestii i nie można go o obecność Tuska obwiniać.Znając podstępne zagrania Tuska należy sie spodziewać ,że wykorzystał obecną sytuacje do dalszego rozbijania prawicy.PiS rejterujac w tym roku ponownie do Krakowa i ustępując miejsca na obchodach okazał zwykłą dziecinadę.
OLI

OLI

10.11.2017 16:23

Dodane przez xena2012 w odpowiedzi na Prezydent zaprosił na obchody

To jest narracja, z którą ruszyły różne prawicowe rzekomo portale. Ta narracja ma złagodzić nastroje, ale to nie jest nasze zmartwienie. Nawet dziecko rozumie, że stawanie nóżką na oset ma swoje konsekwencje i wkładanie kijka do mrowiska także.
Duduś drażni i prowokuje wszystkich, a w razie czego zaraz za jego plecami stoją strażacy gotowi do tego, żeby gasić to, co on podpala.
Wymyślił sobie, że 11. 11. będzie świętował z komuchami, postkomuchami i TW - jego wybór. Skoro zaprasza, to chyba się liczy z tym, że może mieć gości.
Szczytem perfidii jest zapraszanie w nadziei, że ktoś nie przyjdzie. Zaiste, krakowskie kołtuństwo. Wszak pan Dulski odbywał spacery na Kopiec Kościuszki, nie zapominajmy.
A PiS świętuje w Krakowie nie od dziś, bo od lat. Z tego, co widać - Duda ma lepsze relacje z tymi, których sobie zaprosił, niż z tymi, co się desantują do Krakowa.
Zdziwiony?! - młody zawsze zdziwiony! - jak się mawiało w czasach mojej młodości.
Andy51

Andy51

10.11.2017 16:26

Dodane przez xena2012 w odpowiedzi na Prezydent zaprosił na obchody

Może masz racje, ale czuje absmak.
Marek1taki

Anonymous

10.11.2017 16:28

Dodane przez xena2012 w odpowiedzi na Prezydent zaprosił na obchody

PAD jest prezydentem wszystkich byłych premierów, prezydentów i ich elektoratu, i to mu wiąże ręce? Wobec reszty Polaków krempacji nie ma.
Domyślny avatar

Dorota M

10.11.2017 16:38

Dodane przez xena2012 w odpowiedzi na Prezydent zaprosił na obchody

Pani Xeno. Po dwóch latach nieprzyjmowania zaproszenia, co Duda powinien uznać za afront, nie powinien zapraszać go ponownie. Poza tym w sytuacji tak napietej politycznie jeszcze bardziej nie powinien go zapraszać, tym bardziej, że Tusk w ostatnich latach jest na stanowisku unijnym, a nie tylko byłym premierem i wystepuje ciągle z mocą przeciwko Polsce. To co obecnie nam zafundował mógł przewidzieć, a jeżeli nie, to nie nadaje sie na prezydenta jako słaby polityk. Dogadzanie opozycji stało się jak widać jego głónym celem.
Domyślny avatar

xena2012

10.11.2017 17:34

Dodane przez Dorota M w odpowiedzi na Pani Xeno. Po dwóch latach

Sądzę,że dogadzanie opozycji to kolejna strategia doradców prezydenta,którzy chca go umocować w różnych środowiskach zniechecając do PiS bądź jawnie przeciwko PiS-owi występujac.Bo jak Pani rozumie ostatnie wywiady w Telewizji TRWAM czy ,,Naszym Dzienniku'' do których jak dotąd stosunek ludzi prezydenta i jego samego był obojętny? O.Rydzyk podał pomocną dłoń,prezydent cos tam obiecał w kwestiach eugeniki,ale chodziło o zdobycie w przyszlosci głosów tego ,,moherowego'' jak nazywaja elektoratu i utwierdzenie  w przekonaniu,że brak reform i ich przeciąganie w czasie jest winą PiS-u . Dlatego dziwi mnie fakt,że PiS ustępuje pola w tak waznym dniu jak Święto Niepodległości i kolejny rok będzie Wielkim Nieobecnym. Partia i rząd na uchodźtwie?
Domyślny avatar

Dorota M

10.11.2017 18:00

Dodane przez xena2012 w odpowiedzi na Sądzę,że dogadzanie opozycji

To do kogo ma dołączyć JK, do narodowców, którzy go bojkotują , czy do Tuska?
Domyślny avatar

xena2012

10.11.2017 18:26

Dodane przez Dorota M w odpowiedzi na To do kogo ma dołączyć JK, do

Jarosław Kaczyński nie musi dołączać do nikogo,ma wystarczająco wielu zwolenników.To inni powinni dołączać do niego
Andy51

Andy51

10.11.2017 18:58

Dodane przez xena2012 w odpowiedzi na Jarosław Kaczyński nie musi

Słuszna uwaga.
OLI

OLI

10.11.2017 19:16

Dodane przez Andy51 w odpowiedzi na Słuszna uwaga.

Wcale nie słuszna. Jarosława Kaczyński nie jest organizatorem żadnych uroczystości. W Warszawie obchody państwowe organizuje prezydent, a spontaniczne , narodowe - organizuje Stowarzyszenie Marsz Niepodległości.
Andy51

Andy51

10.11.2017 20:18

Dodane przez OLI w odpowiedzi na Wcale nie słuszna. Jarosława

Proszę czytać ze zrozumieniem co napisała xena i ja.
Jabe

Jabe

10.11.2017 18:31

Dodane przez Dorota M w odpowiedzi na To do kogo ma dołączyć JK, do

Jak to go bojkotują? Nie przychodzą na organizowany przez niego marsz?
Domyślny avatar

zbieracz śmieci

10.11.2017 17:37

Dodane przez xena2012 w odpowiedzi na Prezydent zaprosił na obchody

3/5 i trzy weta takiej nabrał rozpęduchy i jest taki napalony aby rozwalić to co PIS zbudował ,że skończy gorzej jak bolek .Nie rznij pierwszej naiwnej i nie udawaj ,że nie wiesz dlaczego od lat PIS przeniósł obchody do Krakowa ,robisz tu od dawna za obrońcę lokatora pałacu i każde draństwo jakie nam funduje chcesz przykryc winą PIS.Tw oj ulubieniec i patron jest skonczony i tylko trzeba jeszcze trochę czasu aby go wyautowac raz na zawsze z polityki i wpływu na cokolwiek  a pozostanie mu jedynie pisanie protestów w gronie bolków i lolków z błaznem marcinkiewiczem także.
Domyślny avatar

xena2012

10.11.2017 17:53

Dodane przez zbieracz śmieci w odpowiedzi na 3/5 i trzy weta takiej nabrał

Proszę sie puknąć w głowę a po drugie czytać ze zrozumieniem.
Domyślny avatar

zbieracz śmieci

10.11.2017 18:45

Dodane przez xena2012 w odpowiedzi na Proszę sie puknąć w głowę a

Pokał się nie mam zamiaru bo szanuje swoją głowę a wniej jest coś coś co nazywa się mózgiem ,stkac sie moga po czerepie ci co maja czerepy puste jak tykwy i resztki mózgu wielkosci orzecha.Dobry instrument na marsze kodziarzy.
O.Tadeusz poda rękę każdemu kto wali w PIS bo gdyby mógł to własnymi rekoma by wydusił całe pisowskie plemię za sam fakt ,ze musi prosic Prezesa o miejsce na liście dla swoich ludzi.Krew go zalewa ,ze wierno głosuja na PIS nie słuchając swojego duchowego przewodnika ale wierni wiedza co robia bo ida po pomoc duchowa do niego ale wiedza ,ze to im chleba nie da ale PIS .
Nigdy o.Rydzyk nie poparł oficjalnie PIS i aby było śmieszniej w yborach do PE Michalkiewicz zapewne za zgodą o.Tadeusza poparł korwina -prawdziwego syna KK.
Dlatego w wywiadzie jego dziennikarze pozwalali na wszystkie kłamstwa dudusiowi i gdzie tu rzetelność dziennikarska...!?
Oboje sa sobie potrzebni ale nie sadzę aby stary lis dał sie nabrać na demostracyjnie demostrowaną religijnośc dudusia ,piersza dama najwyrażniej ma już dośc wzoszenia oczatek do nieba i składania raczek co daje sie zauważyć ale duduś dalej swoje prawie jak fanatyk co nie przeszkadza mu kłamać i wycofywac sie na całej linii z obietnic.
ExWroclawianin

ExWroclawianin

11.11.2017 19:30

Dodane przez zbieracz śmieci w odpowiedzi na 3/5 i trzy weta takiej nabrał

zbieracz smieci
100/100
Absolutnie sie zgadzam, bo Adrian Juda zdradzil Polakow i jest kwestia czasu kiedy przestanie istniec w polityce, a historia surowo oceni jego "polityczne slizganie sie". Polska MUSI w koncu ROZLICZYC KOMUNE i odsunac tych ludzi od polityki i panstwowych urzedow RAZ NA ZAWSZE !!!!!
Andy51

Andy51

12.11.2017 12:02

Dodane przez ExWroclawianin w odpowiedzi na zbieracz smieci

Z tą zdradą Polaków przez PAD to pojechałeś po całości.
spike

spike

10.11.2017 18:33

Może się okazać, czas pokaże, że przy okazji marszu, pojawią się transparenty z żądaniem podpisania ustaw o sędziach, nominacjach, raporcie o WSI itd.
Lewactwo masowo występowało przed pałacem, aż Duda w portki robił, a dlaczego wyborcy Dudy tak nie zrobili, pokazać że jest nas więcej, że powinien spełnić co obiecał?
Domyślny avatar

zbieracz śmieci

10.11.2017 20:02

Dodane przez spike w odpowiedzi na Może się okazać, czas pokaże,

Pan Prezes zakazał politykom PIS atakowania gościa bo trzba poczekać co dadza rozmowy i co wykombinuje duduś.Nie ma potrzeby robienia z niego ofiary bo poleci do Brukseli na skargę.
Bedzie taka potrzeba to odwiedzi sie go w pałacu i poprosi grzecznie o realizacje obietnic na które dawał swoje słowo.
Domyślny avatar

xena2012

10.11.2017 21:45

Dodane przez spike w odpowiedzi na Może się okazać, czas pokaże,

Lewactwo masowo występowało przed pałacem bo im za to płacono a nie dla idei,stąd ich aktywnośc i walenie nogami. Wyborcy Andrzeja Dudy byli zbyt zdziwieni,zdezorientowani by reagowac w taki sposób.
Jabe

Jabe

10.11.2017 23:02

Dodane przez xena2012 w odpowiedzi na Lewactwo masowo występowało

Może im zapłacono, żeby zostali w domach?

Stronicowanie

  • Pierwsza strona
  • Poprzednia strona
  • Wszyscy 1
  • Wszyscy 2
  • Wszyscy 3
  • Następna strona
  • Ostatnia strona
Andy51
Nazwa bloga:
Trójmiejskie spojrzenie
Zawód:
mgr zarządzania
Miasto:
Sopot

Statystyka blogera

Liczba wpisów: 1, 571
Liczba wyświetleń: 8,080,741
Liczba komentarzy: 17,827

Ostatnie wpisy blogera

  • Tusk dostał fiksum-dyrdum
  • Oszuści z PO okradają dzieci chore onkologicznie
  • Prezent dla Niemców od Nowackiej w 80 rocznicę wyzwolenia ob

Moje ostatnie komentarze

  • Smutna prawda.
  • Czyżby?
  • Masz rację

Najpopularniejsze wpisy blogera

  • ​Czy agent Stasi „Oscar” na Pomorza to Donald Tusk?
  • Sfałszowne wybory, dlaczego Polacy nie wychodzą na ulice ?
  • ​UB czyli Urban o Bartoszewskim

Ostatnio komentowane

  • Andy51, Smutna prawda.
  • Andy51, Czyżby?
  • Andy51, Masz rację

Wszystkie prawa zastrzeżone © 2008 - 2025, naszeblogi.pl

Strefa Wolnego Słowa: niezalezna.pl | gazetapolska.pl | panstwo.net | vod.gazetapolska.pl | naszeblogi.pl | gpcodziennie.pl | tvrepublika.pl | albicla.com

Nasza strona używa cookies czyli po polsku ciasteczek. Do czego są one potrzebne może Pan/i dowiedzieć się tu. Korzystając ze strony wyraża Pan/i zgodę na używanie ciasteczek (cookies), zgodnie z aktualnymi ustawieniami Pana/i przeglądarki. Jeśli chce Pan/i, może Pan/i zmienić ustawienia w swojej przeglądarce tak aby nie pobierała ona ciasteczek. | Polityka Prywatności

Footer

  • Kontakt
  • Nasze zasady
  • Ciasteczka "cookies"
  • Polityka prywatności