Przejdź do treści
Strona główna

menu-top1

  • Blogerzy
  • Komentarze
User account menu
  • Moje wpisy
  • Zaloguj

Czy niektórzy purpuraci są zblatowani?

Andy51, 27.06.2017
Chociaż jestem członkiem katolickiego kościoła powszechnego, nie zgadzam się z poczynaniami niektórych purpuratów. Chodzi mi zwłaszcza o abp. szczecińsko-kamieńskiego Dzięgę. Ostatnio ABW wystąpiło o areszt dla zarządu zakładów chemicznych Polic i niektórych innych osób z kierownictwa tego zakładu.
Po śledztwie okazało się, że byli fachowcy z nadania PO w Policach kupili za ca. 200 mln zł. „ dziurę w ziemi” w Senegalu,w której miały być fosforyty. Okazuję się, że fosforytów nie było, może inaczej były śladowe ilości, a 200 mln zł. zostało wrzucone do tej dziury.
ABW wystąpiło o areszt dla tych „ fachowców”, niestety sąd nie przychylił się do tego wniosku. Później okazało się , że Abp Dzięga poręczył za te osoby a przynajmniej za część tych osób. Nasuwa się pytanie, dlaczego to abp. zrobił? Spiskowa teoria mówi, że abp Dzięga został „ zblatowany” być może jakimiś datkami na kościół.
Inny purpurat kardynał Nycz metropolita warszawski wbrew opinii wielu wiernych coraz częściej nawołuje do stworzenia tzw. „ korytarzy  humanitarnych” dla uchodźców z Syrii. Mam obawy czy taki korytarz humanitarny nie będzie czymś w roli konia trojańskiego, przez który do Polski będzie się wlewała rzesza muzułmanów.
Czy Kardynała Nycza dopadła poprawność polityczna? wbrew słowom abp. Aleppo, który apeluje, żeby  pomagać, ale przede wszystkim na miejscu, czyli w Syrii.
radioszczecin.pl
  • Zaloguj lub zarejestruj się aby dodawać komentarze
  • Odsłony: 18989
Kazimierz Koziorowski

Kazimierz Koziorowski

27.06.2017 10:15

na to pytanie znaja odpowiedz ich oficerowie prowadzacy a szare duszyczki maja pokornie przyjmowac do wierzenia to co im purpuraci podaja w razie gdyby ktoras zblakana duszyczka nie miala dostepu do gw tvn onetu wp newsweeka polityki tyg.powszechnego. sa jednak chwalebne wyjatki jak abp jedraszewski
michnikuremek

michnikuremek

27.06.2017 10:29

W tej sprawie właściwie wszystko powiedzieli Kowalski&Chojecki. Można ich nie lubić, ale jest wiele racji w ich diagnozach:
youtube.com
Domyślny avatar

darstan

27.06.2017 10:34

Witam Pana. Zadaje Pan pytanie o (ładnie ujęte) zblatowanie. Wystarczy poczytać te dostępne taśmy prawdy i wyciągnąć wnioski w jakich
kontekstach i jakie nazwiska padają (w powiązaniu z jakimi osobami). A o czym jeszcze nie wiemy? Jak Pan myśli skąd takie zajadle
ataki na księży, którzy chcą aby tam tez nastąpiła dobra zmiana? Nie łudźmy się, tam tez pełno brudnych lub bardzo brudnych rak. Pozdrawiam
Andy51

Andy51

27.06.2017 12:01

Dodane przez darstan w odpowiedzi na Witam Pana. Zadaje Pan

Zgadzam się z Twoim komentarzem.
Szacunek
Domyślny avatar

xena2012

27.06.2017 10:49

No cóż dwu purpuratów i dwie sprawy. Nie wiadomo jak argumentował i czym usprawiedliwiał abp Dzięga ewidentną niegospodarność i wyrzucone w bloto pieniądze za nietrafiony a kosztowny zakup? Ryzykiem przy transakcjach handlowych? Dając poręczenie  zamieszanym w tę sprawę automatycznie przyznał że znał przynajmniej niektórych z nich co chyba nie podnosi prestiżu ani zaufania do Kościoła a jedynie rodzi plotki i podejrzenia. W przypadku abp Nycza nie uważam ,że jest przesiąkniety poprawnoscią polityczną. On po prostu występuje przeciw rządowi polskiemu z bliżej nieokreślonymi organizacjami.No cóż przecież ks.Sowa na taśmach wyraźnie nakreślił jego sylwetkę oddanego ,,na maksa'' PO. Abp Nycz poprzestaje na patetycznych,wzniosłych nawoływaniach do przyjmowania emigrantów nie licząc się ani z władzą,ani z wiernymi,ani nawet ze zdrowym rozsądkiem ,czy możliwosciami państwa .Nie wystarczy bowiem rzucić ideę tworzenia korytarzy humanitarnych licząc ,że jakoś to dalej pójdzie.Przede wszystkim nie wiemy dotąd ilu emigrantów jak długo i jak często chce tą drogą do Polski przerzucić bo słyszymy o różnych liczbach poczawszy od kilku rodzin z dziećmi do kilku tysięcy.Jest to kwestia niebagatelna,bo abp mówi o 10000 parafii czekających na przyjecie tzn liczy się z tym że tych osób zasiedlających te wszystkie parafie może być nawet kilkadziesiąt tysiecy. Przecież do dyspozycji kilku czy nawet kilkuset osób nie oddaje się aż 10000 parafii bez porozumienia z prymasem i bez wiedzy rządu.I to jest pierwsze kłamstwo Nycza,który chyba nie jest zarzadcą wszystkich polskich parafii a jedynie warszawskiej.
michnikuremek

michnikuremek

27.06.2017 11:00

Dodane przez xena2012 w odpowiedzi na No cóż dwu purpuratów i dwie

"Przede wszystkim nie wiemy dotąd ilu emigrantów jak długo i jak często chce tą drogą do Polski przerzucić"
WIEMY!!!!!!
Na jak długo? NA ZAWSZE!
Chodzi o lekkie uchylenie drzwi, by potem włożyć w szparę buta i nigdy nie pozwolić ich zamknąć!
Najpierw "kobiety i dzieci" oraz epatowanie chrześcijańskim miłosierdziem, "trzeba pomagać", potem łączenie rodzin (czyli klanów liczących setki osób), potem islamskie dzielnice, strefy "no-go" i tak dalej.
Dla Polski jest przewidziany dokładnie ten sam scenariusz jaki przerobiono w Szwecji, Belgii, Niemczech czy we Francji! I bierze w tym udział Kościół katolicki wbijając cywilizacji chrześcijańskiej nóż w plecy! Jeżeli damy się w to wrobić, to ci, którzy mają dzieci i wnuki niech już się martwią o ich przyszłość. Bo wyjechać nie będzie dokąd.
Andy51

Andy51

27.06.2017 12:06

Dodane przez michnikuremek w odpowiedzi na "Przede wszystkim nie wiemy

Dlatego tych drzwi nie wolno uchylać, rozplenią się jak szarańcza.
Andy51

Andy51

27.06.2017 12:02

Dodane przez xena2012 w odpowiedzi na No cóż dwu purpuratów i dwie

Zgadzam się to są dwie różne sprawy, ale jedno co je łączy to jest działanie na szkodę obecnego rządu.
Imć Waszeć

Dark Regis

27.06.2017 16:21

Dodane przez xena2012 w odpowiedzi na No cóż dwu purpuratów i dwie

Załóżmy więc, że będą to sami chrześcijanie. Jaki jest wobec tego cel takich korytarzy humanitarnych, jak nie dokonanie pełzającej czystki etnicznej w Syrii, ze względu na wyznanie? Przypomnę, że dokumenty ONZ jako genocide, czyli ludobójstwo definiują nie tylko rzezie, ale także masowe wysiedlenia. "Artykuł II Konwencji definiuje ludobójstwo jako czyn „dokonany w zamiarze zniszczenia w całości lub części grup narodowych, etnicznych, rasowych lub religijnych, jako takich: a) zabójstwo członków grupy b) spowodowanie poważnego uszkodzenia ciała lub rozstroju zdrowia psychicznego członków grupy c) rozmyślne stworzenie dla członków grupy warunków życia, obliczonych na spowodowanie ich całkowitego lub częściowego zniszczenia fizycznego d) stosowanie środków, które mają na celu wstrzymanie urodzin w obrębie grupy e) przymusowe przekazywanie dzieci członków grupy do innej grupy”. (...) ludobójstwo w sensie właściwym, w odróżnieniu od zwykłej rzezi, żąda następującego kryterium: jest to rzeź zamierzona w ramach ideologii, stawiającej sobie za cel unicestwienie części ludzkości dla wprowadzenia własnej koncepcji dobra. Plan zniszczenia ma obejmować całość określonej grupy, nawet jeśli nie zostaje doprowadzony do końca w rezultacie niemożliwości materialnej czy zwrotu politycznego." Mamy zatem ewidentne uczestnictwo KRK w programie ludobójstwa chrześcijan w Syrii. Podkreślam, w Syrii, a nie w Europie. Bowiem ci ludzie, raz wyrwani ze swojej ziemi, już nigdy tam bezpiecznie nie wrócą i będą musie zostać zasymilowani i najprawdopodobniej objęci europejskim ludobójczym programem odbierania dzieci ze względu na niepoprawne politycznie wyznanie. Przecież Chrześcijanie to bardzo szerokie pojęcie, a tam jest kilkanaście różnych kościołów: od oderwanych z samego pnia chrześcijaństwa, do katolicyzmu i prawosławia. Reasumując, dla mnie to pachnie ludobójstwem i późniejszym oskarżaniem o branie udziału w ludobójstwie. Wygląda to na cyniczną grę Niemiec w celu udowodnienia, że oni nigdy nie byli najgorsi w świecie. To dla nich jest warte każdych pieniędzy a nawet wojny domowej w Europie.
Andy51

Andy51

27.06.2017 17:28

Dodane przez Imć Waszeć w odpowiedzi na Załóżmy więc, że będą to sami

Logiczne to co piszesz.
Domyślny avatar

Dorota M

27.06.2017 10:59

Słowa ABp Nycza zobowiazują jedynie "katolików" z PO i PSL. To ich Metropolita, a wracajac do wiszącej nad nami rzeczywistości, to nalezy zignorować zarówno poprawność polityczną UE, jak i takąż poprawność części KK. Zarówno jedno, jak i drugie jest dla Polski zgubne. Niepokojące jest jedynie to, że muzułmanie są jakimiś sposobami sprowadzani jednak do Polski. Nie mówię o Czeczenach, o których słychać troche nieciekawych rzeczy, ale o imigrantach nowych. Pytanie jest, czy Rząd jest w stanie zapanowac nad tym procederem?
michnikuremek

michnikuremek

27.06.2017 11:18

Dodane przez Dorota M w odpowiedzi na Słowa ABp Nycza zobowiazują

No właśnie. W dużych miastach jest ich coraz więcej i chodzą po ulicach stadami (po 5 - 10 osób). A może "korytarze humanitarne" już działają?
Andy51

Andy51

27.06.2017 12:04

Dodane przez Dorota M w odpowiedzi na Słowa ABp Nycza zobowiazują

jeżeli już, to te parafie , które się zgodzą niech żywią daja opierunek i za gości odpowiadają.
Domyślny avatar

xena2012

27.06.2017 12:31

Dodane przez Dorota M w odpowiedzi na Słowa ABp Nycza zobowiazują

A w jaki sposób rząd ma zapanować nad tym procederem? Przecież jest nieustannie atakowany z zewnątrz i wewnątrz,wyzywany ,ośmieszany,opluwany!  Teraz już bez pardonu wmawia się Polakom jakimi są bezdusznymi ludźmi,islamofobami,faszystami.To kierowca był winien wypadku pod Calais,to przedszkolanka w Łodzi jest winna ,,cierpieniu'' rodziny czeczeńskiej,bo nie zgodziła sie na zmianę jadłospisu pod kątem ich dziecka, a niemieckie uczennice-muzułmanki przybyłe na wycieczkę zwiedzać Auschwitz i Muzeum Żydów Polskich oskarżają Polaków  nie przedstawiając żadnych dowodów o szykany ,o czym szeroko rozpisuje się niemiecka prasa a w Polsce GW.Czy to przypadek czy prowokacje?
Andy51

Andy51

27.06.2017 12:40

Dodane przez xena2012 w odpowiedzi na A w jaki sposób rząd ma

Psy szczekają karawana idzie dalej.
Domyślny avatar

darstan

27.06.2017 16:55

Dodane przez Andy51 w odpowiedzi na Psy szczekają karawana idzie

Szanowni Państwo. Chciałbym zabrać  glos w kilku poruszanych tu tematach:
1. Kebaby. Ta forma szybkiego jedzenia (fast food) jest popularna w calej Europie i dobrze zrobiona jest niezłym jedzeniem.
Polacy nigdy nie mieli oporów przed próbowaniem nowych smaków i tak było, jest i będzie. Problem jest gdzie
indziej, pieniądze na te interesy. Jest to pytanie do Urzedow Skarbowych i Policji Skarbowej skąd one się pojawiły.
Jeżeli chodzi o miejsca i warunki produkcji to sprawa osławionego Sanepidu. Bez komentarza. Nie polecam jedzenia
 u nich, bo z autopsji wiem jakie to (delikatnie mówiąc) flejtuchy.
2. Napływ emigrantów. Państwo mysla ze ze w Polsce nie ma opłaconych ludzi, którzy zajmują się przerzutem i legalizacja  
pobytu w naszym kraju? To jest zbyt dochodowy interes aby nie znaleźli się chętni do omijania przepisów i przy
cichym przyzwoleniu, może i współpracy organów lub ludzi POpierających ten proceder mamy to co mamy. Proszę
poczytać o pomysłach niektórych kardynałów lub szefów miast. Temat dla ABW lub innych służb.
3. Poprawność polityczna. To nie działa w stosunku do mentalności Arabów (WAŻNE) bez względu na religie wyznawana!
Bawiąc się w takie rzeczy skazujesz sie na pozycje stracona. Tam obowiązuje kult siły. Jesteś odważny, masz swoje zdanie,
potrafisz postawić się, nie pękasz przy konfrontacji masz szacunek. Kredki, kwiaty możesz sobie wsadzić w d... Pracowałem
pol roku w obozie dla uchodźców, to wiem coś na ten temat. Nie odwracasz się nigdy plecami i nie spuszczasz z
oczu delikwenta(tow) po scysji, choćby nie wiem jak byli uśmiechnięci.
4. Jest to rozwiniecie punktu powyższego, lecz chodzi o Państwo Polskie. W naszej historii muzułmanie i przedstawiciele
innych wyznań zgodnie współżyliśmy na terenie naszej Ojczyzny, mieliśmy wiele momentów, ze po naszej stronie walczyły oddziały
muzułmańskie. Lecz bylo to Państwo Prawa i wszyscy bez wyjątku wiedzieli co ich czeka za złamanie zasad. Najczęściej dawali
gardła. Krotko i węzłowato. Polecam kodeks prawa z 1932 panu Ziobrze oraz konstytucje z 1935 panu Dudzie. I życzę POwodzenia. Zmiana
konstytucji i kodeksu karnego a większość problemów rozwiąże się sama, bo nie będzie falandyzacji prawa.
Nie bedzie zadnych kast urzedniczych, sedziowskich e.t.c. a osiedlal bedzie sie tylko ten , co bedzie respektowal nasze prawa, reszta ..... do Unii
Pozdrawiam i przepraszam za bledy bo nie wszystko moge poprawic.
Andy51

Andy51

28.06.2017 07:57

Dodane przez darstan w odpowiedzi na Szanowni Państwo. Chciałbym

Jeżeli chodzi o pkt 2 to powiem, jasne , że są ale na skale dziesiątki razy mniejszą niż na południu Europy. Poza tym zgoda.
wandaherbert

wandaherbert

27.06.2017 11:42

mam75l,jestem wychowany w rodzinie katolickiej.Od okolo 50lat nie praktykuje  Wyjatek stanowi pogrzeb,Wiem ,ze to co powiem bedzie niesprawiedlą oceną .dla niektorych księży :gardze hierarchami .Mimo tych "50lat" mam gleboką wiare ,ktorą zaszczepili nam rodzice.Obserwujac poczynania ,niektorych biskupow ,kardynalow ,watpię by oni byli  wierzacymi ludzmi i te ich zachowanie spowodowalo  moja rezygnacje z praktyk religijnych.Mam inna filozofie wiary-czyny!
Andy51

Andy51

27.06.2017 12:05

Dodane przez wandaherbert w odpowiedzi na mam75l,jestem wychowany w

Niektórzy mówią Bóg nie jest w kościele , Bóg jest w nas.
wandaherbert

wandaherbert

27.06.2017 14:06

Dodane przez Andy51 w odpowiedzi na Niektórzy mówią Bóg nie jest

I myśle ,że maja rację !bardzo madre "Bog powinnien byc w nas",a ja dodam :slowa sa puste-czyny sie liczą Pozdrawiam  z Ślaska !
Domyślny avatar

mmisiek

27.06.2017 16:37

Dodane przez Andy51 w odpowiedzi na Niektórzy mówią Bóg nie jest

Tak mówią heretycy i (krypto)ateiści.
Chociaż księża bywają niegodni to Ofiara w czasie Mszy św. jest zawsze godna i zawsze jedna i ta sama.
No i nie zapominajmy, że wśród 12 apostołów jeden zdradził, jeden się zaparł, a stać do końca pod Krzyżem odważył się tylko jeden.
Tacy marni jesteśmy, za takich marnych Chrystus się ofiarował i na takich zbudował swój Kościół - sutanna czy purpura wcale automatycznie nie gwarantują doskonałości, to ludzie z ludu ze wszystkimi jego niedoskonałościami jak my wszyscy.
Zresztą patrząc statystycznie to i tak nie jest tak źle - gdyby stan kapłański dokładnie odzwierciedlał stan narodu to dopiero byłaby tragedia.
Domyślny avatar

zbieracz śmieci

27.06.2017 12:43

Dodane przez wandaherbert w odpowiedzi na mam75l,jestem wychowany w

Znam taka gadkę ,ulubiona opowieść lewactwa nie mającego nic wspólnego z KK.W KK obowiazuje zasada posłuszeństwa wiernego wobec swojego ,proboszcza,biskupa diecezjalnego .Prymasa jeśli ma władzę  i Ojca Świętego .Dla sporów tez przewidziano stosowną drogę a ostatnią instancją jest Papież,koniec kropka .Ładowanie wszystkich kapłanów do jednego wora jest atakiem nie na jednostki ale na cały KK .
Andy51

Andy51

27.06.2017 16:10

Dodane przez zbieracz śmieci w odpowiedzi na Znam taka gadkę ,ulubiona

Nikt nie zamierza atakować hierarchów KK. Piszę niektórzy.
Domyślny avatar

zbieracz śmieci

27.06.2017 17:48

Dodane przez Andy51 w odpowiedzi na Nikt nie zamierza atakować

To nie do Ciebie to do tego co ma lat 75 a za młodu za pioniera był i uwierzył ,że religia to opium a komunizm jest cacany!
Nie pisz ,że nikt albo ,że wszyscy ,nigdy !
wandaherbert

wandaherbert

27.06.2017 21:56

Dodane przez zbieracz śmieci w odpowiedzi na To nie do Ciebie to do tego

Pionierem, to chyba ty byles.Ja, choc bym chcial , to mialem w rodzinie bylych frontowcow- opa Verdun,vater Wermacht - front wschodni, ktorzy byli twardzielami  i głęboko wierzacymi katolikami  Po tym wpisie  ,w ktorym wkladasz mi slowa ,ktorych  nie napisalem, widać ,ze cię wychowaly  osoby ,dla ktorych prawda ,odpowiedzialnosc za slowa się nie liczyla .Tak na marginesie w 1956 bylem w 6klasie  wtedy do szkoly przyszla religia i zawisly krzyże ,dopiero wtedy  moglem wstapic do harcerstwa bylem tylko 1rok Twoj nick pasuje ,jak ulal  do twojego charakteru.
Domyślny avatar

zbieracz śmieci

27.06.2017 13:30

Dodane przez wandaherbert w odpowiedzi na mam75l,jestem wychowany w

Dla Ciebie to wszystkie kobiety to dziwki poza matka ,siostrami i osoba z która aktualnie rozmawiasz,także faceci to sami złodzieje poza ojcem i braćmi i gościem z którym aktualnie rozmawiasz .Tym z którymi rozmawiasz nie powiesz ,że zdzira czy złodziej ale tylko dlatego ,że można dostać po mordzie.
Domyślny avatar

xena2012

27.06.2017 12:41

Do Andy z 12:04......Podobno organizacje pozarządowe załatwiajace przyjęcie emigrantów do Polski uzgodniły to z samorządami i parafiami że UE będzie wspomagać finansowo ich integrację.Tu rodzi się pytanie jak długo w obliczu napływu dalszych emigrantów w sposób już zresztą zupełnie niekontrolowany (mowa już nawet o 100-milonach ) będzie w stanie płacić bez ruiny gospodarczej na zasiłki,mieszkania,wyżywienie,edukację? Bo jak widać o rachunku ekonomicznym nikt nie mysli.
Andy51

Andy51

27.06.2017 12:51

Dodane przez xena2012 w odpowiedzi na Do Andy z 12:04......Podobno

Na tej samej zasadzie niektóre samorządy mogą oddać część polski np. Niemcom. Nie, czas skończyć z tym szaleństwem, samorządy to nie znaczy że mogą się rządzić po uważaniu.
Domyślny avatar

mmisiek

27.06.2017 16:52

Dodane przez Andy51 w odpowiedzi na Na tej samej zasadzie

Dokładnie.
Mam wrażenie, że ta cała rozbuchana "samorządność", regionalizacja itd. to po prostu elementy zaplanowanej rozwałki państwa.
Ciekawe też jak te pomysły przyjmowania emigrantów przez samorządy w ogóle mają się do obowiązujących przepisów.
Domyślny avatar

zbieracz śmieci

27.06.2017 18:49

Dodane przez Andy51 w odpowiedzi na Na tej samej zasadzie

To nie szaleństwo w samorządach gdzie rządzi platforma to realizacja programu specjalnie dla Polski skrojonego pod hasłem 
"małych ojczyzn"której gorącym propagatorem jest niejaki buzek i był kuc,kolejnym etapem dla całej jewropy to regiony a nie państwa.
Całe szczęście ,że sąd nie zgodził się na warunkowe umorzenie sprawy za ukrywanie majątku przez adamowicza i odbędzie się normalny proces, modlić się należy aby został skazany.
Domyślny avatar

ruisdael

27.06.2017 12:46

wanderherbert- w Kościele Katolickim, matce naszej, nie ma czegoś takiego jak wierzący i niepraktykujący. Cel i sedno wiary otrzymujesz w SAKRAMENCIE EUCHARYSTII, do którego przygotowuje i prowadzi SAKRAMENT POKUTY. Bez tego, jak deiści , możesz twierdzić, że Bóg jest w nas i w ...kamieniu. Ciekawi mnie, że wielu jest  tak obcykanych w polityce a w teologii abnegacja totalna. Zgroza.
michnikuremek

michnikuremek

27.06.2017 13:11

Właśnie wróciłem z zakupów w mieście (moje miasto to trochę ponad 70 tys. mieszkańców). Pojawiły się dwa nowe kebaby z oliwkowymi brodaczami w środku. Mamy więc w mieście 5 (pięć) barów z arabskimi "przysmakami" i orientalną obsługą. Ich jest naprawdę w Polsce coraz więcej.......
Andy51

Andy51

27.06.2017 13:26

Dodane przez michnikuremek w odpowiedzi na Właśnie wróciłem z zakupów w

Ale ktoś te kebaby je, ktoś daje zgodę na taką działalność.
michnikuremek

michnikuremek

27.06.2017 13:34

Dodane przez Andy51 w odpowiedzi na Ale ktoś te kebaby je, ktoś

Ktoś daje zgodę, a ktoś inny inwestuje w te "biznesy" pieniądze. Ich stać na kilkanaście bilbordów umieszczonych w najruchliwszych punktach miasta. Taka reklama naprawdę sporo kosztuje...
Ciekawe czy ABW patrzy na ręce tych oliwkowych biznesmenów?
Domyślny avatar

zbieracz śmieci

27.06.2017 14:22

Dodane przez michnikuremek w odpowiedzi na Ktoś daje zgodę, a ktoś inny

W zeszłym roku zajrzał do pewnego Turka ,głównego producenta i dostawcy mrożonych kebabów dla tych właśnie barów.Nie opiszę warunków w jakich ta produkcja się odbywała ani z jakich mies toto się składa zamiast baraniny czy wołowiny bo to za drogie,nie opisze bo nie będę amatorów szybkich dań odstręczał.
Nie opiszę też reakcji Turka na zarzuty jakie mu postawił sanepid bo i po co ,napiszę tylko,że życzę  głębokich nieustająco doznań smakowych.
Niektóre nacje to nie tylko psa zmielą ale  razem z budą i łańcuchem!
Nie ma co narzekać to właśnie ubogacenie płynące z multikulti
Imć Waszeć

Dark Regis

27.06.2017 16:31

Dodane przez zbieracz śmieci w odpowiedzi na W zeszłym roku zajrzał do

To ja powiem, bo coś takiego w Polsce statystycznie widać. W miejscowości, dla uproszczenia niewielkiej gdzie wszyscy się przynajmniej minimalnie znają, w której pojawia się wytwórnia kebabów, nagle wzrasta liczba zaginięć psów i kotów domowych.
wielkopolskizdzichu

wielkopolskizdzichu

27.06.2017 13:54

Dodane przez Andy51 w odpowiedzi na Ale ktoś te kebaby je, ktoś

Zgroza. W Ojczyźnie Papieża Polaka ktoś pozwala na sprzedaż kebabów przez posiadaczy obfitego zarostu. I w dodatku znajdują się zaprzańcy którzy te produkty szatańskie spożywają.
Domyślny avatar

xena2012

27.06.2017 14:58

Dodane przez wielkopolskizdzichu w odpowiedzi na Zgroza. W Ojczyźnie Papieża

No cóż niedługo będzie można powiedziec,że Polska kebabami stoi .A Wielkopolskizdzichu jak zatęskni za swojskim jedzeniem będzie długo szukał takowego lokalu.
Kazimierz Koziorowski

Kazimierz Koziorowski

27.06.2017 14:12

Dodane przez Andy51 w odpowiedzi na Ale ktoś te kebaby je, ktoś

akurat kebabiarnie sa dobrymi punktami do inwigilacji srodowiska i sympatykow
Domyślny avatar

Tarantoga

27.06.2017 15:17

KTO  ZWINĄŁ MÓJ KOMENTARZ ?! 
To już kolejny raz jest interwencja nieznanych sprawców w mój blog i moje komentarze! 
Jak tak ma wyglądać "strefa wolnego słowa" to jak wygląda cenzura u p.Sakiewicza?
Andy51

Andy51

27.06.2017 16:12

Dodane przez Tarantoga w odpowiedzi na KTO  ZWINĄŁ MÓJ KOMENTARZ ?! 

Na pewno nie ja.
Domyślny avatar

Tarantoga

27.06.2017 16:38

Dodane przez Andy51 w odpowiedzi na Na pewno nie ja.

Andy51 (16.12)
Wiem,że nie Ty...pytanie było retoryczne,bo dobrze wiem,kto może ingerować...
Ciekawi mnie tylko czy będzie miał odwagę rzucić mi prosto w oczy: TO JA!
Imć Waszeć

Dark Regis

27.06.2017 16:56

Dodane przez Tarantoga w odpowiedzi na KTO  ZWINĄŁ MÓJ KOMENTARZ ?! 

Zaręczam, że podobnie ;) Na Niezależnej ginie podobna liczba moich komentarzy co na Onet. Czas przywyknąć, ze mówi się niepopularne lub wręcz niepoprawne politycznie rzeczy. Ja myślę, że na portalach to sprawa młodych narwanych, którym ktoś dał odrobiną władzy nad nami i muszą się w niej wytarzać. Ja nie jestem ślepy, widzę i potrafię to wytestować, że to nie żaden automat, tylko konkretny koleś na bramce w konkretnych godzinach. Oczywiście podstawą systemu cenzury może być skrypt reagujący na słowa i wrzucający tekst do zamrazarki, skąd go odmraża bądź nie ten koleś. Ale jeśli pod artykułem o żydach napiszę powiedzmy "tych co to wiecie" zamiast "żyd", to równie dobrze dostaję bana na 15 minut. Ale głowa do góry, bo to jest istotna informacja, kto tak na prawdę ma realna władzę w Polsce i ile jeszcze mamy do zrobienia.
Domyślny avatar

xena2012

27.06.2017 15:33

Dobrze jest pogrzebać w internecie.Właśnie odzytałam na wpolityce.pl przesłanie prezydenta Sopotu Karnowskiego okraszone licznymi cytatami z Pisma Świętego. Razem z Kościołem a omijając rząd postanowiono przyjąć (orientacyjnie) przynajmniej po jednej rodzinie uchodźców na parafię .Licząc ,że takie rodziny to minimum 6 osób a parafii jak juz pospiesznie wyliczono jest w Polsce 10000 przyjmiemy i ugościmy na stałe najmniej 60000 uchodźców na początek.Jak się to ma do łzawych opowieści o sześciu sierotkach czy kilku wdowach z dziećmi których nie chce przyjąć bezduszny rząd?
Imć Waszeć

Dark Regis

27.06.2017 16:07

Dodane przez xena2012 w odpowiedzi na Dobrze jest pogrzebać w

Oficerowie prowadzący z BND strasznie ich piłują. Zarżną ich do kolejnych wyborów, ale widać jakaś ważna rozgrywka w Europie nastąpi trochę wcześniej.
Andy51

Andy51

27.06.2017 16:16

Dodane przez Imć Waszeć w odpowiedzi na Oficerowie prowadzący z BND

Mam nadzieję, że nikt nie potraktuje tego jako antysemicki wpis. Przed wojną braci starszych w wierze w Niemczech  było dużo i co z nimi zrobili "naziści"?
Imć Waszeć

Dark Regis

27.06.2017 16:46

Dodane przez Andy51 w odpowiedzi na Mam nadzieję, że nikt nie

Ja miałem raczej na myśli zarżnięcie w sensie silnika lub skrzyni biegów. Co do "naszych" samorządowców z PO, to oni sprawiają nie tylko wrażenie, że są na obcym żołdzie. A to jest w polskim prawie karalne. Oczywiście Polska może im g.. zrobić do momentu, aż odtworzy własny niezależny od Europolu kontrwywiad. Można dzis zakładać, że wszystkie służby europejskie są delegaturami BND. Ja pamiętam takie czasy, kiedy po firmach i serwerowniach w Polsce chodzili jacyś faceci w czerni przedstawiający się jako CIA lub FBI w towarzystwie UOP. Chodziło o nasze wejście do NATO i kwestie bezpieczeństwa informatycznego. Kilka lat później rzeczywiście każdy poważniejszy admin musiał ustawowo zaczynać współpracę z ABW (to jest konieczność do dziś). Ślad dyskusji na ten temat zachował się kiedyś na dużym portalu krakowskim, gdzie dyskutowali admini sieci uniwersyteckich i naukowych (po jakiejś konferencji). Gdy zestawimy to z "niepisaną" czyli podejrzewaną umową pomiędzy Rosją i USA, że kraje demoludów zostaną strefą buforową, można mieć podejrzenie, że to nie byli żadni Amerykanie, tylko ktoś zamiast nich. Dorzucając do tego informację, kto robi dziś w Europie za adwokata Putina, śmiem twierdzić, że wtedy przez całą Polskę przeszło tornado agentów BND tworzących przyczółki "dla NATO", a rzeczywiście dla Rzeszy. Udających Amerykanów, ale nie można wykluczyć, że za porozumieniem ze służbami USA. Taka refleksja i dygresja, ale ja nie lubię rzucać słów na wiatr, typu "oficerowie prowadzący z BND" nadzorujący polszewików i kropka.
Ptr

Ptr

27.06.2017 17:17

Dodane przez Imć Waszeć w odpowiedzi na Oficerowie prowadzący z BND

Wśród imigrantów ponad 97% to ekonomiczni. A nacisk z jakim ich przewożą i nakłaniają kraje do ich przyjęcia świadczy o tym, że kryje się za tym jakieś drugie dno , a może i trzecie. W mediach lewackich akcja propagandowa trwała od 2014, od początku. Teraz próbują na dobre zaprząc w to Kościół.
---
Ale jeżeli działania Kościoła nie będą transparentne ,  ograniczające się do tego co święte, rozsądne, społecznie zgodne,  a będą motywowane "figurami" emocjonalnymi , "wiatrem ideologicznym" czy politycznym , to oznaczać będzie erozję. I tak już poprawność polityczna takiej erozji dokonała dość daleko. Bo zasady powinny wynikać wprost z Ewangelii i przykazań, bez zbędnych udziwnień, na co idzie mnóstwo energii , której ewidentnie brakuje tam , gdzie powinna być - przynajmniej zachowanie uczciwości.
---
Z praktyki widać ,że możliwa jest taka taktyka, aby działania na niekorzyść danej społeczności finansować z ich własnych pieniędzy, ich własnym wysiłkiem.
Jan1797

Jan1797

27.06.2017 19:37

Dodane przez Ptr w odpowiedzi na Wśród imigrantów ponad 97% to

Witam,
"Z praktyki widać ,że możliwa jest taka taktyka, aby działania na niekorzyść danej
społeczności finansować z ich własnych pieniędzy, ich własnym wysiłkiem."
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Lecz czy koniecznie bez kontroli danej społeczności, wszak prawdziwa......?
Trasa, Koniówka-Rabka-Kraków i inne „romskie”, zapewne są sprawdzane.
Nie wiązałbym jednak migrantów spotykanych na ulicach naszych miast z Kościołem
to raczej przestępczy proceder. Jak to zrobiono za oceanem;
tvp.info;
Czy to tak trudno zapytać samorząd, czy kontroluje migrantów, a jeżeli nie uzyskamy
odpowiedzi zgłosić policji. 
Na koniec słowa papieża Franciszka;
Równocześnie należy zabiegać o współpracę i koordynację na poziomie międzynarodowym
w celu znalezienia rozwiązania konfliktów i wojen, które zmuszają wielu ludzi do opuszczenia
swoich domów i ojczyzny. Chodzi zatem o uczynienie tego, co w naszej mocy, aby ulżyć ich
cierpieniom, niestrudzenie inteligentnie i stale działać na rzecz sprawiedliwości i pokoju
świadcząc konkretnymi faktami o wartościach humanistycznych i chrześcijańskich".
(Wystąpienie na Wawelu, 27 lipca)
Koszt „wynajęcia” Libii z jej tranzytowym położeniem na wzór Nauru i Manus, opłacanych
przez rząd w Canberze to swoiste dwa w jednym (drugie to stabilizacja Libii) warte kilkaset
milionów unijnych euro? :(
Nutka historii, cytowana z pamięci, za co przepraszam:
Bolesław Śmiały budował potęgę Polski, koronował się na króla. Z powodzeniem interweniował
na Węgrzech, Rusi czy Ziemi Kijowskiej. Był sojusznikiem papieża, ale skutecznie Niemców
kontrował.„A duchowieństwo było wtedy w 80% niemieckie. Śmiały nie zwalczał Kościoła, przeciwnie
umacniał go.”
Pozdrawiam serdecznie.
Andy51

Andy51

27.06.2017 20:59

Dodane przez Jan1797 w odpowiedzi na Witam,

Są jeszcze arcybiskupi , że wymienię abp Krakowa czy abp Głodzia z Gdańska.
Jan1797

Jan1797

27.06.2017 21:53

Dodane przez Andy51 w odpowiedzi na Są jeszcze arcybiskupi , że

Uważam, że to jest clou naszego przekazu panie Andy.
Cóż, też dumny jestem z miasta, w którym mieszkam.
Pozdrawiam serdecznie.
Andy51

Andy51

28.06.2017 07:54

Dodane przez Jan1797 w odpowiedzi na Uważam, że to jest clou

Dziękuję.
Domyślny avatar

xena2012

28.06.2017 08:01

Dodane przez Andy51 w odpowiedzi na Są jeszcze arcybiskupi , że

A ja czekam czy który z polskich hierarchów i kiedy pochyli się nad sprawą dzieci odbieranych przez bezduszne niemieckie urzędy polskim rodzicom.I czy zrobią to z równą gorliwością i determinacją z jaką przygotowują korytarze humanitarne.
Andy51

Andy51

28.06.2017 08:24

Dodane przez xena2012 w odpowiedzi na A ja czekam czy który z

W tym wypadku ich głosu nie słychać.
michnikuremek

michnikuremek

28.06.2017 10:30

Dodane przez xena2012 w odpowiedzi na A ja czekam czy który z

Za owe korytarze Caritas dostanie miesięcznie od Niemców 1000 euro od łebka. Za "pochylanie się" nad dziećmi nikt nie płaci, więc księża się nie "pochylą". Ja nie mam złudzeń co do tego kościoła. Sprawa "uchodźców" i postawa Kk w moich oczach pogrążyła tą korporację.
Andy51

Andy51

28.06.2017 11:00

Dodane przez michnikuremek w odpowiedzi na Za owe korytarze Caritas

Nie rozumie postawy organizacji Caritas, może jet tak jak piszesz.
Andy51

Andy51

27.06.2017 16:14

Dodane przez xena2012 w odpowiedzi na Dobrze jest pogrzebać w

Karnowski jest w tym dobry, popiera pederastów, kodomitów , z proboszczami z Sopotu żyje za pan brat.
Andy51
Nazwa bloga:
Trójmiejskie spojrzenie
Zawód:
mgr zarządzania
Miasto:
Sopot

Statystyka blogera

Liczba wpisów: 1, 571
Liczba wyświetleń: 8,133,027
Liczba komentarzy: 17,827

Ostatnie wpisy blogera

  • Tusk dostał fiksum-dyrdum
  • Oszuści z PO okradają dzieci chore onkologicznie
  • Prezent dla Niemców od Nowackiej w 80 rocznicę wyzwolenia ob

Moje ostatnie komentarze

  • Smutna prawda.
  • Czyżby?
  • Masz rację

Najpopularniejsze wpisy blogera

  • ​Czy agent Stasi „Oscar” na Pomorza to Donald Tusk?
  • Sfałszowne wybory, dlaczego Polacy nie wychodzą na ulice ?
  • ​UB czyli Urban o Bartoszewskim

Ostatnio komentowane

  • Andy51, Smutna prawda.
  • Andy51, Czyżby?
  • Andy51, Masz rację

Wszystkie prawa zastrzeżone © 2008 - 2026, naszeblogi.pl

Strefa Wolnego Słowa: niezalezna.pl | gazetapolska.pl | panstwo.net | vod.gazetapolska.pl | naszeblogi.pl | gpcodziennie.pl | tvrepublika.pl | albicla.com

Nasza strona używa cookies czyli po polsku ciasteczek. Do czego są one potrzebne może Pan/i dowiedzieć się tu. Korzystając ze strony wyraża Pan/i zgodę na używanie ciasteczek (cookies), zgodnie z aktualnymi ustawieniami Pana/i przeglądarki. Jeśli chce Pan/i, może Pan/i zmienić ustawienia w swojej przeglądarce tak aby nie pobierała ona ciasteczek. | Polityka Prywatności

Footer

  • Kontakt
  • Nasze zasady
  • Ciasteczka "cookies"
  • Polityka prywatności