Witaj: Niezalogowany | LOGOWANIE | REJESTRACJA
Świetne! Ewa Stankiewicz, Witold Gadowski o "dobrej" zmianie
Wysłane przez Grzegorz Kniaziewicz w 21-04-2017 [00:23]
Gadowski: Na taki kraj jak Polska wystarczy w agenturze kilkadziesiąt osób w zgranym zespole
- Tradycyjnie boimy się rosyjskiej agentury, oni nam wyrządzili wiele krzywd, mają tu swoje aktywa, ale proszę zauważyć, jak gospodarczo jesteśmy podporządkowani Niemcom. To także przebiega za niemieckie pieniądze i na skutek działań niemieckiej agentury, która rozszerza się w Polsce w różnych rejonach. To nie tylko te dwa kraje – czy chińskiej agentury tutaj nie ma? Czy izraelskiej agentury tutaj nie ma? Są różne agentury - powiedział w programie "Otwartym tekstem" publicysta i dziennikarz śledczy, Witold Gadowski.
Atmosfera skandalu
- Sądy to państwo w państwie, to wiemy od dawna. Począwszy od Krajowej Rady Sądownictwa, a kończąc na sądach rejonowych. To niestety jest fragment naszej rzeczywistości, na który wpływ mają tylko układy rodzinne i klanowe. Sędziowie są bardzo wrażliwi na swoim punkcie. Gdy Zygmunt Miernik rzucił tortem w sędzię natychmiast musiał iść za kraty - mówił w "Otwartym tekstem" Witold Gadowski. - Być może Zbigniew Ziobro będzie w pewnym momencie tak krytykowany przez środowisko sędziowskie, środowisko agenturalne, przez ludzi służb, że trzeba będzie go poświęcić na ołtarzu domniemanej skuteczności. Nie wykluczam takiego scenariusza - dodał.
- Wobec Macierewicza użyto wszelkich środków dostępnych agenturze w mediach i dawnym służbom – Wojskowym Służbom Informacyjnym i służbom cywilnym. To ciągle są zamknięte kręgi ludzi, którzy uzgadniają ze sobą różne posunięcia i wobec Antoniego Macierewicza odbywa się prowokacja za prowokacją, szerzy się nieprawdziwe informacje. Chodzi o to, by wytworzyć wokół niego atmosferę skandalu. Nikt nie wie, jakiego skandalu, ale skandalu. Wtedy istnieje nadzieja, że zostanie poświęcony przez gremia kierownicze PiS-u. Dlaczego to wszystko? Dlatego, że uderzył w interesy WSI i ludzi z WSI związanych - zaznaczył Gadowski.
Tradycyjnie boimy się agentury rosyjskiej
- Macierewicz rzeczywiście próbuje zerwać to uzależnienie Polski od rosyjskich służb specjalnych. Zdaje się, że to właśnie realnie zawdzięczamy Bartłomiejowi Misiewiczowi, to on wykonywał polecenie wykurzenia z tzw. Centrum Eksperckiego NATO osób niezwykle podejrzanych, co do których nie ma chyba możliwości, by nie były rosyjskimi agentami – pułkowników Duszy i Pytla. Właściwie Misiewiczowi należałby się za to medal, a teraz jest symbolem obciachu, mimo całej rzeszy pozytywnych przykładów. Takim samym obciachem byłby pan Jan Grabiec, który w bardzo młodym wieku został wiceprezydentem Legionowa - przypomniała Ewa Stankiewicz.
- Wobec Macierewicza używana jest agentura w środowisku dziennikarskim, by go spotwarzyć. W środowisku politycznym agentura przynosi materiały i żąda działań - podkreślił gość "Otwartym tekstem". - Macierewicz próbuje odebrać pieniądze środowiskom dawnych WSI. Nikt się na to dotychczas nie odważył, bo WSI były prostą kontynuacją Wojskowej Służby Wewnętrznej i miały wsparcie ze strony Moskwy. Ostatni dowódca WSW, generał Buła, zawiózł do Moskwy zmikrofilmowane najbardziej wrażliwe informacje z archiwum WSW. Miał za to proces, ale już umarł i wszyscy o tym zapomnieli. Tak się zaczęły służby wojskowe tzw. niepodległej III RP.
Potem mieliśmy skandal z gen. Izydorczykiem i z innymi generałami, którzy nie byli wpuszczani do baz NATO, ponieważ władze Sojuszu miały informacje o tym, że wcześniej byli szkoleni w Moskwie, że prawdopodobnie są agentami rosyjskimi. W Polsce nie wywoływało to żadnego oddźwięku, nie było to komentowane, opinia publiczna się o tym nie dowiadywała - podkreślił Witold Gadowski.
- Tradycyjnie boimy się rosyjskiej agentury, oni nam wyrządzili wiele krzywd, mają tu swoje aktywa, ale proszę zauważyć, jak gospodarczo jesteśmy podporządkowani Niemcom. To także przebiega za niemieckie pieniądze i na skutek działań niemieckiej agentury, która rozszerza się w Polsce w różnych rejonach. To nie tylko te dwa kraje – czy chińskiej agentury tutaj nie ma? Czy izraelskiej agentury tutaj nie ma? Są różne agentury - zauważył publicysta.
- Na kraj taki jak Polska wystarczy w agenturze kilkadziesiąt osób, w zgranym zespole, aby na różnych etapach działało to dobrze. Wystarczy, by taka agentura działała w Warszawie. Rosjanie są słabi gospodarczo. Narzucają nam dyktat surowcowy i starają się tworzyć presję militarno-polityczną. Niemcy nie robią tego, ale w praktyce uzależniają nas całkowicie od swojej gospodarki. W praktyce doprowadzają do tego, że polscy rolnicy nie mają gdzie sprzedawać swoich wyrobów, polscy sklepikarze tracą pracę - komentował Witold Gadowski.
Kim jest Donald Tusk?
- Donald Tusk jest takim „lucky manem”, szczęściarzem, cwaniaczkiem. Ma pewne zdolności socjotechniczne, potrafi być sprawny w przekazie tego, co każą mu mówić i tyle. Ma dużo szczęścia, nie ma specjalnie zasad, potrafi być elastyczny i chyba niespecjalnie związany jest z Polską i polskimi interesami, co ułatwia mu możliwość działania - powiedział gość Ewy Stankiewicz. - Donald Tusk nie lubił mieć problemów. Wiedział, że środowisko WSI jest silne, że jest z nim powiązany prezydent Komorowski i nie chciał mieć problemów, wobec czego starannie unikał zadrażnień, idąc w każdym momencie na rękę ludziom służb. Dziś mamy do czynienia z politykami PO, którzy wprost są dziećmi oficerów Ludowego Wojska Polskiego, więc kontynuacja trwa - podkreślił Gadowski.
YouTube:
Komentarze
21-04-2017 [06:05] - Domasuł (niezweryfikowany) | Link: Pani Stankiewicz i pan
Pani Stankiewicz i pan Gadowski niestety sa zbyt ekstremalni. Tacy ludzie tez sa potrzebni, ale w dluzszej perspektywie sa meczacy w odbiorze. Wiecznie niespokojni, o rozbudzonej, nieposkromionej niczym wyobraźni. Niech się pan Gadowski lepiej cieszy, ze w końcu jest gdziekolwiek zapraszany, bo tak to by dalej wegetowal na marginesie dziennikarstwa.
21-04-2017 [07:24] - ruisdael | Link: Rzygać mi się chce jak słyszę
Rzygać mi się chce jak słyszę opinie o "męczących, zbyt ekstremalnych". Tak, panie "Domasuł".
22-04-2017 [12:50] - krystal | Link: Masz rację, tego typu opinie
Masz rację, tego typu opinie to tchórzostwo połaczone z agresją. Najlepiej schować głowę w piach i udawać, że nic się nie dzieje. Stąd tyle u nas lemingów -- nie chcą słuchać, jak jest naprawdę i jakie będą konsekwencje nic nie robienia, bo chcą spokoju,bo "jakoś to bedzie", a ci "ekstremalni" nachalnie wracają do prawdy, zdzierają zasłony dymne i wołają o reakcję, bo niedługo będzie za późno.
21-04-2017 [09:05] - gorylisko | Link: pewien CZŁOWIEK powiedział,
pewien CZŁOWIEK powiedział, "niech mowa wasza jest, tak, tak a nie, nie a co ponadto, to od złego jest..." w czym problem ? prawda jest prawdą, trzeba nazywać rzeczy po imieniu...czyli złodzieja, złodziejem a mordercę, mordercą... proste jak konstrukcja cepa... waszmość chciałbyś się układać z czerwonymi zbirami ? droga wolna... tylko proszę nie zdziwić się, że Ziobro pana zapuszkuje
21-04-2017 [19:04] - Domasuł (niezweryfikowany) | Link: I co, PiS ma wszystkich
I co, PiS ma wszystkich wyniuchać a potem wykurzyć, bo sobie przyjal role takiej partii-demolki, która rozwali wszystko co było tworzone przez kilkadziesiąt lat? No to się Pan mocno zdziwisz, jak i 90% czytelnikow i pisarzy NB, i nie pozostanie wam nic innego jak nie zaglosowac na PiS w następnych wyborach, bo tacy będziecie zawiedzeni. Ja nie będę miał takich dylematow, bo nie mam od PiS-u takich kuriozalnych wymagan jak ekstremiści Gadowski, Stankiewicz, Gorylisko et consortes. Korwin wam zostanie już tylko :)
05-02-2021 [02:35] - Seryjny-Samobójca | Link: Gyby tak było, to nie
Gyby tak było, to nie stworzono by takei kierunki studiów jak: PR, marketing, reklama..a to wszystko służy maglowaniu i przedstawianiu spraw tak, aby ci się wydawało, że jest 'podobne ' do prawdy.
05-02-2021 [02:34] - Seryjny-Samobójca | Link: Gadowski odlatuje i zarabia
Gadowski odlatuje i zarabia teraz na Youtube. Ostatnio jak byłem, to był ŚWIĘCIE przekonany, że koroniak powstał w laboratoriach przez chińczyków. Nie ma dowodów ale jest tego pewien :D. A Stankiewicz to przykłąd jak nie powinno wyglądać dziennikarstwo. Najpierw stawia tezę, a potem robi materiał. A rozmowa Wolniewicz z nią to to jej totalna kompromitacja..
21-04-2017 [06:08] - Domasuł (niezweryfikowany) | Link: A Grzegorz Kniaziewicz, z
A Grzegorz Kniaziewicz, z wypiekami na twarzy, jak maly chlopiec, mogl klikac w klawiaturę, ze ta dobra zmiana to taka dobra tylko w cudzysłowie. Nic go bardziej nie rajcuje niż wszędzie znajdywać przekręty i zla wole rzadzacych. Kolejny uczen Korwina na NB.
21-04-2017 [18:53] - mmisiek | Link: Na taki kraj jak Polska
Na taki kraj jak Polska wystarczy w agenturze kilkadziesiąt osób w zgranym zespole
- - -
Też mam niestety takie wrażenie.
PiS albo się boi albo nie potrafi tych sił zneutralizować.
Jest to wszystko o tyle dziwne, że 8 lat siedzenia w opozycji powinno było wystarczyć na opracowanie jakiegoś sensownego planu, a tu widać jakby nikt się tym w ogóle nie zajmował i wszystko wisiało tylko na zewnętrznym wsparciu.