Przejdź do treści
Strona główna

menu-top1

  • Blogerzy
  • Komentarze
User account menu
  • Moje wpisy
  • Zaloguj

Delegalizacja KOD albo rząd na uchodźstwie. Wybierajcie.

danuta, 17.12.2016
Demokracja w Polsce ma się znakomicie, bo większość parlamentarna wybrana w demokratycznych wyborach została wyrzucona z sali posiedzeń i musiała przeprowadzić głosowania w Sali Kolumnowej, wysłuchując wyzwisk i inwektyw zgrai okupującej trybunę i Prezydium Sejmu. Demokracja w Polsce ma się znakomicie, bo wszyscy niedopici stołeczni imprezowicze zawsze mogą liczyć na extra kasę od totalnej opozycji, w zamian za zrobienie zadymy pod Sejmem. Demokracja jest w znakomitej kondycji, bo każdy menel w dowolny sposób może zaatakować szefa partii rządzącej i premiera wybranego przez naród rządu. O świetnej kondycji polskiej demokracji świadczy też to, że każdy zwyrodnialec może bezkarnie szkalować Prezydenta Dudę i nawoływać do jego zamordowania. Zdemokratyzowaliśmy się tak bardzo, że nawet otwarte wezwanie byłych ubeków do zbrojnej pacyfikacji rządu traktowane jest jak dowód na przestrzeganie zasad praworządności i pluralizmu. Może już wystarczy?!
Czy Europa dała się przekonać? Czy Schulz, Timmermans i Tusk przyjęli już do wiadomości, że PiS nie jest partią faszystowską i ksenofobiczną, że rząd PiS nie jest bezlitosnym reżimem niszczącym swobody obywatelskie? Czy Soros już odzyskał zdrowy rozsądek, czy przestał finansować antypolskie wystąpienia i takież fundacje? Czy KOD – ta ikona polskiej demokracji, ten kompas wskazujący drogę do tolerancji i miłości bliźniego, ten sztandar wolności, na który powoływaliście się tyle razy – już docenił te wysiłki? Czy wzrosło dzięki temu bezpieczeństwo państwa polskiego, bezpieczeństwo nas wszystkich, od miesięcy ostrzegających, że taka spolegliwość wobec bandytyzmu może się skończyć tragicznie? Czego jeszcze potrzeba, żebyście się obudzili i zaczęli korzystać z uprawnień, które dostaliście od nas? Od nas, nie od Schultza, nie od Timmernansa, nie od PRL-owskich agentów. Nie od KOD, zbrojnego ramienia Platformy i Nowoczesnej. Ani nie od zapitych meneli opluwających Was za kasę. Od wczoraj jesteście uchodźcami w Sejmie, w którym macie większość. Nie chcemy, żebyście jutro stali się rządem na uchodźstwie.
To jest ostatni moment, w którym możecie pokrzyżować plany bandytów, złodziei i aferzystów. Jeśli tego nie uczynicie, jeśli nadal będziecie udawać, że nic złego się nie dzieje, oddacie im w niewolę cały naród.
  • Zaloguj lub zarejestruj się aby dodawać komentarze
  • Odsłony: 27302
Mikołaj Kwibuzda

Mikołaj Kwibuzda

17.12.2016 14:05

Muszę powiedzieć, że aczkolwiek się z Panią nie zgadzam, to tekst Pani wyszedł bardzo ładny. A nie zgadzam się z Panią dlatego, że gdy ewentualne niepowodzenie będzie klęską co najmniej na pokolenie, trzeba działać ostrożnie. Na frontalną konfrontację można iść wtedy, gdy ma się zabezpieczone tyły (na przykład przed atakiem rosyjskim albo atakiem "rynków finansowych") i pełną kontrolę nad strukturami siłowymi (wojsko, policja itd.). Jeśli tego nie ma, mądrzej jest stosować metody dyskrecjonalne, mniej więcej tak, jak esbecja przez 20 lat potrafiła marginalizować prawicę poprzez jej wewnętrzne skłócanie. Być może obserwujemy właśnie takie działanie: opozycja establiszmentowa zaprezentowała się jako zadymiarze pozbawieni elementarnej troski o sprawy publiczne. Być może, bo pewności nie mam. Proszę jednak pamiętać o wojnie w obronie Konstytucji 3 Maja i jej skutkach. I jeszcze o tym, że nigdy nie należy robić tego, czego domaga się przeciwnik.
Domyślny avatar

Domasuł

17.12.2016 14:52

Dodane przez Mikołaj Kwibuzda w odpowiedzi na Muszę powiedzieć, że

To się wszystko pięknie zgadza... w teorii. W praktyce będzie tak jak pisze pani Danuta.
Domyślny avatar

StachMaWielkieOczy

17.12.2016 15:07

Dodane przez Mikołaj Kwibuzda w odpowiedzi na Muszę powiedzieć, że

Sedno sprawy ... "nigdy nie należy robić tego, czego domaga się przeciwnik." A samej autorce Bloga wielkie dzieki za podjecie tematu. Odnoszę wrażenie ze cala reszta blogerów wsadziła głowy w piasek i udaje ze mieszka na "Wyspach Wielkanocnych" Dzisiejszy " wysyp" tekstów to tematowo sezon ogórkowy jak z lamusa... poprostu wstyd
danuta

danuta

17.12.2016 15:24

Dodane przez StachMaWielkieOczy w odpowiedzi na Sedno sprawy ... "nigdy nie

Przeciwnik nie domaga się delegalizacji KOD. Co przeciwnik począłby bez KOD? Pozdrawiam
danuta

danuta

17.12.2016 15:08

Dodane przez Mikołaj Kwibuzda w odpowiedzi na Muszę powiedzieć, że

Witam! Wizerunek "opozycji establishmentowej" nie ma żadnego znaczenia w trakcie obalania rządu siłą. To nie jest jeszcze jedna śmieszna demonstracja. To jest cały proces, przygotowany i realizowany z potężnym finansowym wsparciem. Oni nie zrezygnują. Jeśli pozostawimy im zabawki (KOD), będą destabilizować państwo w poczuciu całkowitej bezkarności. Jeśli odbierzemy im zabawki, będą robić to samo, ale w innych, o wiele mniej dla siebie komfortowych okolicznościach. Owszem, ryzyko istnieje. Ale inne wyjście z tej sytuacji moim zdaniem też nie istnieje. Pozdrawiam
Imć Waszeć

Dark Regis

17.12.2016 15:42

Dodane przez danuta w odpowiedzi na Witam! Wizerunek "opozycji

A może, zamiast projektować globalne stany wojenne, Berezy Kartuskie i roki sześćdziesiąte ósme, które są właśnie celem Totalnej Targowicy i mają za zadanie zachęcenie Bundeswehry do bratniej pomocy, należałoby na wstępie zgłosić do prokuratury przypadki naruszenia godności i nietykalności osobistej posłów PIS w trakcie ostatnich zamieszek pod sejmem? Jeżeli, parafrazując Kaźmierza Pawlaka, PIS jest za bardzo "obrzydliwy" w stosowaniu przemocy i planuje sorosowego wieprzka dalej pastować i glancować, żeby zginął w przyszłości od jakiejś przygodnej kuli pana sekretarza na łowach, zamiast klasycznie dostać w łeb obuchem, to może już czas na oddanie władzy? Na koalicję pozaparlamentarną z jakimś antykodem raczej się nie zanosi, a więc nie ma też szans na wygranie kryterium ulicznego z bandytami pokroju Szczerby i stalkerami typu Pomaski? A szkoda, bo są w Polsce tacy, którzy by ten nabrzmiały problem rozwiązali w tydzień.
Mikołaj Kwibuzda

Mikołaj Kwibuzda

17.12.2016 15:49

Dodane przez danuta w odpowiedzi na Witam! Wizerunek "opozycji

Wizerunek ma znaczenie, gdy chodzi o pozyskanie poparcia około 50% obojętnych dziś obywateli. Przypomnę, że PiSowi poparcie ustabilizowało się na poziomie ok. 35% głosujących i nie zamierza rosnąć mimo takich akcji, jak 500+. Ciągle jest 20% wyborców chcących głosować na nowoczesnych przygłupów i kilkanaście tych, co chcą płacić za ośmiorniczki. Opozycja jest tak beznadziejna, że już teraz z jej poparcia ludzie potrzebują się tłumaczyć. I w takiej sytuacji PiS ma tylko 35% - to jest bardzo niepokojące. Pieniądze "onych" to ważny czynnik, którego nie wolno lekceważyć. Ale Bogu dzięki nie wszystko można kupić za pieniądze. Zaś w sprawie obalenia rządu siłą - to jest to, o czym pisałem: żeby iść z tym na frontalne starcie, trzeba być pewnym własnej przewagi. Bo wróg nie będzie brał jeńców. Widocznie tej pewności nie ma. Albo trzeba trzymać nietknięte odwody. Albo trzeba zastosować klasyczny manewr lekkiej kawalerii: pozwolić wrogowi na brawurową szarżę, żeby oderwać go od taborów - a dopiero potem otoczyć i zniszczyć. Obserwując JK mam wrażenie, że w grze jest ten właśnie wariant.
danuta

danuta

17.12.2016 16:27

Dodane przez Mikołaj Kwibuzda w odpowiedzi na Wizerunek ma znaczenie, gdy

Sondaże to tylko... sondaże. Jakie jest rzeczywiste poparcie dla PiS, tak naprawdę nie wiadomo, bo wiarygodność sondażowni jest mniej więcej taka sama, jak wiarygodność "nadzwyczajnej kasty". Jeszcze raz powtarzam: wizerunek bandy usiłującej obalać demokratycznie wybrany rząd nie ma dziś dla tej bandy żadnego znaczenia. Liczy się efekt. Ufam Premierowi Kaczyńskiemu bezgranicznie, ale na wszystko trzeba mieć czas. Czy go mamy? Pozdrawiam
Mind Service

Mind Service

17.12.2016 16:29

Dodane przez Mikołaj Kwibuzda w odpowiedzi na Wizerunek ma znaczenie, gdy

A jak ja obserwuję to wszystko, to mam wrażenie, że PiS nie ma żadnego planu i cała taktyka sprowadza się do zwykłego poczekajmy, jakoś to będzie. Widać to choćby przy sporze wokół TK, gdzie zamiast przemyślanego planu i konsekwentnego egzekwowania praworządności jest kolejna nieudolna "ustawa naprawcza" jako odpowiedź na rzeplinizację prawa. Widać to było także dziś w nocy, gdy parlamentarzyści PiS- nie mogli opuścić terenu sejmu, bo byli blokowani przez KOD. Nie można było tego przewidzieć i już dużo wcześniej odsunąć właściwie garstkę protestujących od drogi wyjazdowej?
Jabe

Jabe

17.12.2016 13:54

„Demokracja w Polsce ma się znakomicie”. „Może już wystarczy?!”
danuta

danuta

17.12.2016 14:13

Dodane przez Jabe w odpowiedzi na „Demokracja w Polsce ma się

Na wszelki wypadek powiadamiam: demokracja w Polsce ma się znakomicie, ale używanie argumentów typu "KOD może bez przeszkód protestować, więc demokracja ma się znakomicie" rozbestwiło KOD i prostą drogą prowadzi do upadku demokracji.
Jabe

Jabe

17.12.2016 15:02

Dodane przez danuta w odpowiedzi na Na wszelki wypadek

Oj tam, oj tam. Bez paniki.
danuta

danuta

17.12.2016 15:14

Dodane przez Jabe w odpowiedzi na Oj tam, oj tam. Bez paniki.

Zgoda. Bez paniki. naszeblogi.pl
Domyślny avatar

Domasuł

17.12.2016 18:57

Dodane przez danuta w odpowiedzi na Zgoda. Bez

Tak, tamten Pani tekst to kolejny strzal w dziesiatke. Nie lubie wieszczyc, ale nie daje temu rządowi dluzej niż temu z poprzedniej dekady. Po prostu takie jest moje zdanie (chętnie się rozczaruje). Nie da się w nieskonczonosc udawac ze nic się nie dzieje. Nie można tez wyłącznie liczyc na to, ze ludzie docenia kolejne reformy i sondaże się utrzymają.
Mind Service

Mind Service

17.12.2016 19:26

Dodane przez Domasuł w odpowiedzi na Tak, tamten Pani tekst to

Jesteś czarnowidzem i siejesz defetyzm, a takich w czasie wojny rozstrzeliwano. A mamy chyba już wojnę totalnej opozycji z legalnie wybraną władzą. Więc ja mam nadzieję, że PiS utrzyma się przy władzy dłużej niż jedną kadencję. Oczywiście, jeśli zmieni metody działania i będzie bardziej konsekwentny i stanowczy. Przed drugą turą wyborów prezydenckich napisałem tekst "Przepis na wygraną Andrzeja Dudy i PiS", który niedawno jeden psychol z dwoma kotami nam przypomniał; i z którego rad skorzystano i A. Duda i PiS wygrali. Mam nadzieję, że i teraz nastąpi zmiana metod, które są wręcz oczywiste zamiast wsłuchiwania się w głosy moherowego ciemnogrodu, który ma destrukcję w genach i którego ulubionym zajęciem jest szukanie wrogów we własnych szeregach.
Domyślny avatar

Domasuł

17.12.2016 20:28

Dodane przez Mind Service w odpowiedzi na Jesteś czarnowidzem i siejesz

Masz bardzo specyficzny sposob sympatyzowania z PiS-em... Jesli o mnie chodzi to nie jestem sympatykiem PiS-u i w zadnej wojnie nie uczestnicze, bo tez zadnej wojny nie ma. Nawiedzonym politykom opozycji zalezy na wywolaniu takiej wojny, zreszta nie od dzisiaj. Ja sie tylko interesuje sytuacja polityczna i widze co sie kroi. Nie radzilbym jednak ludziom wychodzic na ulice, bo koderasci czekaja tylko na to, zeby wywolac awanture. Z tego co piszesz to jakby tobie rowniez na tym zalezalo.
Mind Service

Mind Service

17.12.2016 21:31

Dodane przez Domasuł w odpowiedzi na Masz bardzo specyficzny

Nie mam specyficznego sposobu sympatyzowania tylko jestem normalny, w odróżnieniu od tego fanatycznego ciemnogrodu. I co więcej Ci powiem to nie jestem odosobniony, bo znam bardzo wielu ludzi, którzy podobnie jak ja głosują na PiS z racjonalnych przesłanek. I nie wciskaj, że mi zależy na wywołaniu rozróby, tylko apeluję o publiczne wyrażenie poparcia dla obecnej władzy. Ty jak widzę, chciałbyś zepchnąć PiS do narożnika, co zresztą nie dziwi skoro nie jesteś sympatykiem PiS-u.
wsiowynieuk

wsiowynieuk

17.12.2016 14:29

Dodane przez Jabe w odpowiedzi na „Demokracja w Polsce ma się

To może najpierw koniec z bajdurzeniem, że jej nie ma?
Mind Service

Mind Service

17.12.2016 14:08

"Pokrzyżować plany bandytów, złodziei i aferzystów"? - Można. Tylko żeby to zrobić, to trzeba mieć jaja. Pytanie, czy PiS ma jaja?
danuta

danuta

17.12.2016 15:27

Dodane przez Mind Service w odpowiedzi na "Pokrzyżować plany bandytów,

PiS ma władzę. I musi jej zacząć bronić, bo to jest władza powierzona mu przez Narod. Pozdrawiam
Mind Service

Mind Service

17.12.2016 16:00

Dodane przez danuta w odpowiedzi na PiS ma władzę. I musi jej

Powtórzę zatem pytanie, które nieśmiało zadałem wcześniej gdzie indziej i na które nie doczekałem się odpowiedzi: gdzie są teraz obrońcy obecnej władzy? Dlaczego nie ma ich pod sejmem?
Domyślny avatar

Domasuł

17.12.2016 16:47

Dodane przez Mind Service w odpowiedzi na Powtórzę zatem pytanie, które

Zalezy ci na tym żeby doszło do rozroby? Ucieszysz się jak jedni i drudzy będą się regularnie naparzać? Przeciez właśnie chodzi kodomitom o to, żeby doszło do zamieszek. Przeciez w tej całej histerii chodzi o prowokację! To wszystko jest sztucznie generowane. Jeśli ktoś tego nie widzi to chyba przespal ostatnie 10 lat.
Mind Service

Mind Service

17.12.2016 19:10

Dodane przez Domasuł w odpowiedzi na Zalezy ci na tym żeby doszło

Nie chodzi o żadne zamieszki i prowokację tylko o wyrażenie poparcia, a to jak widzę przekracza możliwości tzw. moherowego ciemnogrodu, który potrafi tylko drzeć ryja na blogach i atakować swoich, bo tacy destrukcję mają w genach. Od pilnowania porządku są służby policyjne. Jak będziemy patrzeć bezczynnie na to co sie dzieje i liczyć, że wszystko samo się rozejdzie po kościach, to obudzimy się jak Ukraińcy, gdy "zielone ludziki" z Rosji zabrały im Krym.
Lektor

Lektor

17.12.2016 21:51

Dodane przez Mind Service w odpowiedzi na Nie chodzi o żadne zamieszki

Ty jesteś naprawdę piźnięty ! Ty nie powinieneś odpowiadać czy komentować wpisów innych lub broń Boże komentować treść notki, ponieważ każdy taki twój wpis to stek idiotyzmów, którymi się zdradzasz, że jesteś totalnym przygłupem i ośmieszasz się na własne życzenie. Po co ? A zatem nie rób tego więcej tylko czytaj wpisy innych i ucz się.
Mind Service

Mind Service

17.12.2016 22:10

Dodane przez Lektor w odpowiedzi na Ty jesteś naprawdę piźnięty !

A potrafisz odpowiedzieć z sensem i bez wyzwisk, czy to przekracza twoje możliwości?
Gniewko

Gniewko

17.12.2016 17:22

Dodane przez Mind Service w odpowiedzi na Powtórzę zatem pytanie, które

Bo nikt im nie płaci za protestowanie przed Sejmem tak jak Targowiczanom. Spadaj trollu.
Mind Service

Mind Service

17.12.2016 19:11

Dodane przez Gniewko w odpowiedzi na Bo nikt im nie płaci za

Sam jesteś trollem. Kto kogoś nazywa, tak się sam nazywa :)
Gniewko

Gniewko

17.12.2016 23:43

Dodane przez Mind Service w odpowiedzi na Sam jesteś trollem. Kto kogoś

Z całą pewnością jesteś trollem i do tego prowokatorem, który się ubiera w piórka sympatyka PiS-u.
Mind Service

Mind Service

18.12.2016 00:10

Dodane przez Gniewko w odpowiedzi na Z całą pewnością jesteś

Ty jednak masz coś z rycerza...
wielkopolskizdzichu

wielkopolskizdzichu

18.12.2016 03:12

Dodane przez danuta w odpowiedzi na PiS ma władzę. I musi jej

Proszę o definicję Narodu. Bo według przyjętych zasad to Obywatele wybierają władzę, a ta zgodnie z Ustawą Najwyższą realizuje swoje obowiązki. Jakie przesłanki mogą dopuszczać wykluczanie Obywateli niezgadzajacych się z linią polityczną PiS - u z przynależności do grona posiadających prawa gwarantowane im konstytucją. Bo bieganie do gazet i instytucji osadzonych w UE w to się nie wpisuje, ponieważ, i Rząd Olszewskiego, i Kaczyńskiego w pełni akceptował, gdy sprawował władzę, mechanizmy, do których odwołanie nazywa się teraz Targowicą. Skrajnym idiotyzmem bym nazwał, każdą próbę zawężenia do Narodu tej grupy Obywateli RP którzy postawili kreski przy listach pisowskich w czasie wyborów.
Domyślny avatar

Domasuł

17.12.2016 14:50

No w końcu ktoś pisze jak jest. A już myslalem ze się tego nie doczekam na NB.
danuta

danuta

17.12.2016 15:32

Dodane przez Domasuł w odpowiedzi na No w końcu ktoś pisze jak

Więcej wiary! Pozdrawiam
Domyślny avatar

xena2012

17.12.2016 15:15

i jeszcze jedno:posłowie PiS powinni mieć przy sobie dyktafony .To co wczoraj spotkało Krystynę Pawłowicz po wyjsciu z sejmu jest nie do uwierzenia:ryczacy ,,bedziesz wisiała''tłum zwolenników KOD szarpał bezbronną kobietę,szarpał odzież,ogłuszał trąbkami i usiłował wyrwać torebkę.Panią Pawłowicz lżoną najgorszymi słowami do radiowozu doprowadziła dopiero policjantka.
danuta

danuta

17.12.2016 15:31

Dodane przez xena2012 w odpowiedzi na i jeszcze jedno:posłowie PiS

Jeszcze jeden powód (a było ich już bardzo wiele) do podjęcia zdecydowanych działań. Tak dłużej po prostu być nie może. Pozdrawiam
Mind Service

Mind Service

17.12.2016 19:15

Dodane przez xena2012 w odpowiedzi na i jeszcze jedno:posłowie PiS

Też to widziałem i krew się we mnie gotowała. Pytanie gdzie były służby porządkowe? Ktoś chyba nie dopełnił obowiązków...
Domyślny avatar

PDP

17.12.2016 15:26

Inaczej. Czy KOD od momentu powstania i pierwszych, bardzo licznych demonstracji, zyskał teren? Czy ma perspektywiczne przywództwo? Czy zdobywa zwolenników? Odpowiedź na te trzy pytania brzmi: NIE. KOD się tylko zradykalizował ponieważ towarzystwo ma coraz mniej czasu na obalenie rządu, doszła dodatkowo frustracja nieskutecznością dotychczasowych działań - nie osiągnięto celu i pewni ludzie kręcący tym ruchem są bardzo zniecierpliwieni. Ta grupa jest zbyt nieliczna, by mogła już zniewolić społeczeństwo. Natomiast zgodzę się z tym, że widać wyraźnie - nie ma z kim rozmawiać. To towarzystwo należy skończyć, ale nie jakimiś policyjnymi pacyfikacjami czy delegalizacją. Należy wykończyć sbecko-wsiowe zaplecze, które za KODem stoi. Zbiór zastrzeżony, akta wojskowej bezpieki, aneks WSI. Po prostu to trzeba jak najszybciej upublicznić.
Mikołaj Kwibuzda

Mikołaj Kwibuzda

17.12.2016 16:07

Dodane przez PDP w odpowiedzi na Inaczej. Czy KOD od momentu

O, o, o. I z jakichś powodów od roku tych oczywistych postulatów, znanych od dekady, nie daje się zrealizować.
Domyślny avatar

Domasuł

17.12.2016 19:01

Dodane przez Mikołaj Kwibuzda w odpowiedzi na O, o, o. I z jakichś powodów

Bo to może być pic na wode. Skad wiadomo ze ktokolwiek za nimi stoi? To sa tylko blogerskie domysły. Kolejne spiskowe teorie które prowadza na manowce.
Domyślny avatar

PDP

17.12.2016 19:38

Dodane przez Domasuł w odpowiedzi na Bo to może być pic na wode.

Zbiór zastrzeżony to 430 metrów akt bieżących. Każda kartka musi być obejrzana przez przynajmniej kilka osób, w tym nowych szefów służb specjalnych, by zmienić klauzulę. Cenckiewicz twierdzi, że uda się ujawnić 99% a może i całość. Termin wyznaczono do końca marca. Po prostu czekać. To jest naprawdę dużo dokumentów do przejrzenia.
Mikołaj Kwibuzda

Mikołaj Kwibuzda

17.12.2016 20:48

Dodane przez PDP w odpowiedzi na Zbiór zastrzeżony to 430

Proszę nie żartować. Jeśli zgadzamy się, że to jest sprawa kluczowa dla państwa, które jest teraz dewastowane przez hulających agentów SB i funkcjonariuszy WSI, należy rzucić do tej pracy wszystkie siły, pracować 24 godziny na dobę - bo tego wymaga bezpieczeństwo państwa. Chyba, że to wcale nie jest takie ważne. Albo, że obecny stan z jakichś powodów nam odpowiada.
Domyślny avatar

PDP

17.12.2016 22:50

Dodane przez Mikołaj Kwibuzda w odpowiedzi na Proszę nie żartować. Jeśli

A może właśnie wszystkie siły są rzucone? Tylko kilkadziesiąt tysięcy (albo więcej) stron dokumentów wymaga jednak pewnej skrupulatności. Ile można dziennie przejrzeć? Kilkaset? To i tak ogromna ilość. Każdy musi wydać opinię. Likwidacja WSI, sporządzenie raportu, przeglądanie papierów w wielu zespołach trwało miesiącami. Termin został podany, do końca marca 2017.
danuta

danuta

17.12.2016 16:31

Dodane przez PDP w odpowiedzi na Inaczej. Czy KOD od momentu

To wszystko trzeba było upublicznić. Czas, jaki upływa od podania ważnych faktów do przyswojenia ich sobie przez ogół społeczeństwa - to średnio 6 miesięcy.
Domyślny avatar

Esc

17.12.2016 15:40

Danuto świetny tekst. Chcę podkreślić, co zresztą Pani pisała, że dzisiaj każdy boi się przekroczyć niewidzialną linię pomiędzy demokracją, a państwem totalitarnym (tak jakby nie było bytu pomiędzy nimi). Poprawność polityczna już dawno zamknęła pismakom usta. Mam nadzieję, że obecne zachowanie tzw opozycji przełoży się na zagospodarowanie ludzi, którzy nie chodzili na wybory. Jeśli to się nie uda opozycja do wyborów pójdzie zjednoczona i jest niestety szansa, że je wygra (sumując wszystkie partie antypisowskie na podstawie obecnych sondaży). Naprawdę świetny tekst
Domyślny avatar

xena2012

17.12.2016 16:02

Dodane przez Esc w odpowiedzi na Danuto świetny tekst. Chcę

,,zagospodarowanie'' ludzi opozycji i wsparcia dla opozycji dostarczają ,,dobroczyńcy'' zzagranicy.Myślę,że nieskuteczność dotychczasowych wysiłków opozycji zirytowała darczyńców i pojawiło się widmo zakrecenia kurka z pieniędzmi,bądź ultimatum w sprawie bardziej radykalnych działań.I te działania właśnie mieliśmy okazję obejrzeć.
danuta

danuta

17.12.2016 16:53

Dodane przez xena2012 w odpowiedzi na ,,zagospodarowanie'' ludzi

100/100. I jeszcze jedno. Z jakiegoś powodu tzw."opozycja" usiłuje obalić rząd przed odejściem A. Rzeplińskiego. Czy prezes Rzepliński jest szczególnie ważnym ogniwem tej układanki? Czy ktoś pomyślał o obserwowaniu tego, co się dziś dzieje w TK? A dokładnie - co się dziś dzieje z dokumentami w TK?
danuta

danuta

17.12.2016 16:37

Dodane przez Esc w odpowiedzi na Danuto świetny tekst. Chcę

Dziękuję. Ludzie są bardziej skłonni do popierania silnych, niż do popierania łagodnych. To atawistyczna skłonność, ale nie można jej lekceważyć. Pozdrawiam
Gniewko

Gniewko

17.12.2016 17:18

Uważam, że nie ma co panikować. Zobaczą, że to im nic nie daje, to przestaną protestować i wyniosą się na Ukrainę albo wrócą do Rosji.
danuta

danuta

17.12.2016 17:38

Dodane przez Gniewko w odpowiedzi na Uważam, że nie ma co

A dlaczego na Ukrainę? Sugerujesz, że to "zielone ludziki" z Donbasu?
Gniewko

Gniewko

17.12.2016 18:26

Dodane przez danuta w odpowiedzi na A dlaczego na Ukrainę?

Już część POpaprańców tam wyjechało. Sam się zastanawiam, dlaczego tam?
Mind Service

Mind Service

17.12.2016 21:42

Dodane przez Gniewko w odpowiedzi na Już część POpaprańców tam

Nowak, to jest ta część? No i jak już się zastanowisz, to zapodaj nam abyśmy też wiedzieli :)
Gniewko

Gniewko

17.12.2016 23:46

Dodane przez Mind Service w odpowiedzi na Nowak, to jest ta część? No i

To nie wiesz, dlaczego twoi towarzysze tam wyjeżdżają ???
Mind Service

Mind Service

18.12.2016 00:01

Dodane przez Gniewko w odpowiedzi na To nie wiesz, dlaczego twoi

Chyba twoi. I co zastanowiłeś się już, czy nadal masz "ciężkie myślenie"?
Domyślny avatar

Stoczniowiec

17.12.2016 18:48

Nieprawda. UBecja nie odpuści emeryturek. Dlatego teraz uruchomiono największą rozróbę żeby zablokować deubekizację - oficerowie kazali wszystkim swoim kapusiom zablokować ustawę i robili co mogli. I dalej będą szaleć, bo chodzi o grubą kasę - ubecja ma nawet gdzieś banksterów czy niemieckie korpo, ale nie po to mają kwity na swoich kapusiów żeby ich teraz nie obronili. A co im dadzą rozróby i (próby) sparaliżowania państwa? Argumenty do prośby o pomoc z zewnątrz na podstawie ustawy 1066 (której pis nie uchylił, a jeszcze znowelizował przy poparciu opozycji).
Mind Service

Mind Service

17.12.2016 21:40

Dodane przez Stoczniowiec w odpowiedzi na Nieprawda. UBecja nie odpuści

Ty to masz dużą wyobraźnię... No chyba, że to oznaka paranoi skoro wszędzie widzisz spiski...
Domyślny avatar

twardek

18.12.2016 01:43

Ma Pani absolutnie rację. Ja ze swej strony mam cichą nadzieję, że widoczna bezradność obozu rządzącego jest tylko pozorna i obliczona na sprowokowanie tego bydła do wchodzenia w jeszcze większą "szkodę", by tym skuteczniej przyłoić pałą. Jeżeli się mylę, to w grę wchodzi już tylko rozpaczliwa naiwność, iż "demokratyczny umiar" zrzuci z siebie na tej drodze piętno brunatnej fali a polscy demokraci zaznają wreszcie krzepiącej akceptacji i spokoju ze strony unijnej gawiedzi.
Domyślny avatar

JJC

18.12.2016 10:41

I ja chętnie zlikwidowałbym KOD, choćby po to, by nie oglądać w tv tych specyficznych kodziarskich fizjonomii, ale nie jest to konieczne. Wystarczy żeby tych, co mówią coś o niezdanej broni służbowej postawić dla przykładu w stan oskarżenia i przymknąć na jakiś czas. Natomiast wczorajszy marsz i demonstracja resortowców pod sejmem była w istocie niewielka, jeśli zważyć ich stan mobilizacji i fakt, że odbywała się w Warszawie, która jest najbardziej w Polsce nasycona kodziarskim elementem. Nie wiedzieć czemu jednak rozdmuchała ten kiepski show do rozmiarów poważnej demonstracji publiczna telewizja. TVP Info pokazywała to na wielkim ekranie przez cały dzień. Ktoś powinien wreszcie zadbać, by TV pokazywała rzeczywistość jaką jest, a nie jaką ktoś sobie chciałby wyobrazić. A wówczas i zwoływanie kontrdemonstracji PiS byłoby niepotrzebne. Ale jeśli już stało się tak, jak się stało, to kontrdemonstracja PIS nie powinna być zwoływana z dnia na dzień. Demonstracja, jeśli ma być masowa, a tylko taka jest potrzebna, powinna być zwoływana z minimum tygodniowym wyprzedzeniem. Po prostu ludzie muszą mieć czas na organizację wyjazdu, zwłaszcza starsi i z dalekich odległości.
danuta

danuta

19.12.2016 13:18

Dodane przez JJC w odpowiedzi na I ja chętnie zlikwidowałbym

Witaj, Felicjanie! Kontrdemonstracja była zwołana w odpowiedzi na ewidentny zamach stanu, ale zastanawiam się, gdzie my mamy ABW, jeśli przygotowania trwające co najmniej od tygodni nie zostały wykryte, a co za tym idzie nie znaleziono żadnego sposobu na jego udaremnienie/ I do dziś też nikomu nie przyszło do głowy, że wystarczy zwykła kontrola pirotechniczna wszystkich pomieszczeń w Sejmie, żeby zakończyć okupowanie sali posiedzeń przez PO-Nowoczesne WSI.
Domyślny avatar

M

19.12.2016 12:36

Danusiu. Pierwsza zorganizowana i ukręcona za przeproszeniem z g..na akcja opozycji i się pogubiliście jak dzieci we mgle. KOD robi co chce i jak chce. I się rozkręca. I nie macie dobrego wyjścia z tej sytuacji. Ja osobiście bym się nie cackał z tymi misiaczkami bo opinia o rządzie PiS na świecie się nie zmieni. Zmienić się może tylko sytuacja w Polsce. Natomiast problem jest szerszy i wynika ze specyfiki Waszego elektoratu, który jest rozproszony po całym kraju. Siedzi głównie w mniejszych miastach i na wsiach. Oni będą Was popierać, ale nie zmobilizują się do jakiejkolwiek większej kontrakcji bo daleko, zimno, święta itd. Poza tym nie mają pieniędzy. KOD jest że tak powiem na miejscu i środki ma takie że hoho. Przydałby się Wam jakiś solidniejszy fundament niż target 500+. Mowa o ponad milionie POLSKICH przedsiębiorców, których na razie traktujecie jak czarnego luda i robicie im pod górę, mimo że generują prawie 80% polskiego PKB i finansują cały ten cyrk. Wiesz. Taki przedsiębiorca musi być dość rozgarnięty i niepodatny na wszelkiego typu bełkot w tym taki o wolnych mediach, bo inaczej nie da rady funkcjonować w trudnych realiach polskiego rynku. Do tej pory wszystkie rządy po kolei tylko nas kopały. Gdyby znalazł się taki, który by nam pomógł i to tak naprawdę, poprzez pakiet odpowiednich ustaw, napisanie dobrego prawa, zmniejszenie obciążeń fiskalnych i wyrównanie naszych szans w starciach z dużymi koncernami, a nie poprzez pajacującego z wykresami Morawieckiego, który coś tam gada i na tym się kończy to jest nas ponad milion. Jesteśmy dość rozgarnięci. Mamy środki do tego żeby pewne rzeczy przeprowadzić. Nie oczekujemy od Was niczego dobrego. Zaskoczcie nas pozytywnie a będziecie mieli potężną przeciwwagę dla KOD. Bo to już wtedy będzie nasz interes żebyście rządzili.
danuta

danuta

19.12.2016 13:09

Dodane przez M w odpowiedzi na Danusiu. Pierwsza

Dziękuję za świetny wpis. Naprawdę świetny. Jak rozumiem, znasz problemy polskich przedsiębiorców "od środka", lepiej niż którykolwiek z publicystów. Rozważ możliwość założenia bloga, tutaj. Pisz! Pozdrawiam!
danuta
Nazwa bloga:
Szkodnika komentarz perfidny
Zawód:
aktualnie bez zawodu
Miasto:
Warszawa

Statystyka blogera

Liczba wpisów: 218
Liczba wyświetleń: 1,795,609
Liczba komentarzy: 2,584

Ostatnie wpisy blogera

  • Wprost
  • Lęk elit
  • Budzimy się powoli

Moje ostatnie komentarze

  • @ Kazimierz KoziorowskiAleż skąd! Znowu usłyszymy, że zemsty nie będzie. Tak jakby elementarna sprawiedliwość nie istniała, 
  • @mjk1 Odpowiadasz @sake już któryś raz, nie zauważając, komu odpowiadasz. Czas oprzytomnieć może?
  • @Siberian Dog HuskyPełna zgoda. Pozdrawiam.

Najpopularniejsze wpisy blogera

  • Ściema
  • Prawdziwa twarz Doriana Graya
  • Rzecz o martyrologii przaśnych staruszków

Ostatnio komentowane

  • Grzegorz GPS Świderski, Sami się obrażacie, tolerując wulgarne chamstwo waszych prowodyrów i idoli, którzy tu brylują i ciągle wchodzą z każdym w chamskie ataki i kłótnie. Stając w ich obronie, czynisz się takim samym…
  • sake2020, @Grzegorz Świderski......Jest powiedzenie ,że co się robi w ostatni dzień roku to później i cały następny rok.Chce pan nadal bawić się w obrażanie komentatorów,nazywanie ich prymitywami i chamami?…
  • Alina@Warszawa, Ty masz naprawdę zdrowo porąbane pod sufitem. 

Wszystkie prawa zastrzeżone © 2008 - 2026, naszeblogi.pl

Strefa Wolnego Słowa: niezalezna.pl | gazetapolska.pl | panstwo.net | vod.gazetapolska.pl | naszeblogi.pl | gpcodziennie.pl | tvrepublika.pl | albicla.com

Nasza strona używa cookies czyli po polsku ciasteczek. Do czego są one potrzebne może Pan/i dowiedzieć się tu. Korzystając ze strony wyraża Pan/i zgodę na używanie ciasteczek (cookies), zgodnie z aktualnymi ustawieniami Pana/i przeglądarki. Jeśli chce Pan/i, może Pan/i zmienić ustawienia w swojej przeglądarce tak aby nie pobierała ona ciasteczek. | Polityka Prywatności

Footer

  • Kontakt
  • Nasze zasady
  • Ciasteczka "cookies"
  • Polityka prywatności