Przejdź do treści
Strona główna

menu-top1

  • Blogerzy
  • Komentarze
User account menu
  • Moje wpisy
  • Zaloguj

Pasterzu, gdzie Twoje miłosierdzie?

danuta, 27.07.2016
Albo nie rozumiem, co mówi Papież Franciszek, albo to jest po prostu straszne.
 
...Ani słowa o zamordowanym we Francji kapłanie. Ani słowa o wiernym trwaniu narodu polskiego przy Chrystusie. Ani słowa o polskiej otwartości dla uchodźców z Czeczenii i z Ukrainy. Ani słowa o zagrożeniu wartości chrześcijańskich, o krwawiącej, mordowanej przez wojujący islam Europie. Pogłaskani po główkach autorzy rzekomo „ekumenicznego”, zawartego tuż po tragedii smoleńskiej paktu z Cyrylem II. "Zła pamięć" i "dobra pamięć".
I jeszcze parę konkretów:
 
 „Trzeba zdiagnozować potrzebę migracji z Polski i ułatwić powrót do kraju”
Chyba nie chodzi o ofiary stalinowskich deportacji, Aż tak niepoprawny politycznie nasz Pasterz nie jest.  Bardzo ciekawe to zdanie. „Ułatwić powrót do kraju” Brzmi jak dictum! Polscy emigranci postrzegani jako balast? Jako niepożądani goście zajmujący na zachodzie Europy miejsce potrzebne dla „uciekających od wojen i głodu’??  
 
„Zachęcam naród polski, by patrzył z nadzieją w przyszłość i na problemy, jakim MUSI STAWIĆ CZOŁA”.
 To jest żadna zachęta, to jest rozkaz stawiający pod znakiem zapytania sens konkordatu. Przecież nie najazdowi islamistów mamy stawić czoła, tego od nas nikt nie wymaga, w tym na pewno nikt nam nie pomoże, za to nas co najwyżej potępią. Mamy stawić czoła  tysiącom zgwałconych Polek, tysiącom niewinnych polskich ofiar zamordowanych przez „uciekających od wojen i głodu” terrorystów, setkom polskich księży z poderżniętymi gardłami, ruinom po wysadzonych w powietrze polskich kościołach. Mamy – wzorem Niemiec i Francji - tłumaczyć każdy akt terroru depresją terrorysty!
 
„Równocześnie należy zabiegać o współpracę i koordynację na poziomie międzynarodowym, w celu znalezienia rozwiązania konfliktów i wojen”
Albo są to słowa kompletnie pozbawione treści, albo strach pomyśleć, co może być ceną tej „współpracy i koordynacji”. Czyim kosztem może być znalezione „rozwiązanie konfliktów i wojen”. Dlaczego my jesteśmy adresatami tego przerażającego wystąpienia?
 
Pokażcie mi miłosierdzie pasterza rzucającego swoje owieczki na pożarcie stadu wilków. Pokażcie mi miłosierdzie Pasterza spokojnie patrzącego na krew niewinnych, mordowanych przez wrogów jego Kościoła. Ja tego miłosierdzia nie widzę. Widzę bezwzględność i okrucieństwo.
Może moja wiara jest zbyt malutka. Kompletnie bezwartościowa. Jak moje prawa. Jak prawa mojego Narodu
  • Zaloguj lub zarejestruj się aby dodawać komentarze
  • Odsłony: 29150
Domyślny avatar

xena2012

27.07.2016 22:43

papież ostatnią nadzieją dla upadajacej Europy.Nie mogąc zmusić Polski do przyjmkowania emigrantów posłużono się papieżem Franciszkiem,by ten autorytetem swojego urzedu Polske do tego nakłonił.Przeciez już wczesniej były podchody i naciski by każda parafia przyjmowała po kilka rodzin.Dlaczego parafie? Przecież podział administracyjny to województwa,powiaty ,gminy,a emigrantów bedą utrzymywać parafie?
danuta

danuta

28.07.2016 00:45

Dodane przez xena2012 w odpowiedzi na papież ostatnią nadzieją dla

Co jest w takim razie fikcją, a co prawdą?
yurodiwyj

yurodiwyj

29.07.2016 12:22

Dodane przez danuta w odpowiedzi na Co jest w takim razie fikcją,

Autorko, gdzie Twoja wyobraźnia, rozumienie nauki Jezusa? Napisałaś: "Albo nie rozumiem, co mówi Papież Franciszek, albo to jest po prostu straszne." Setakmyślę, że gdybyś obcowała z Dekalogiem na co dzień, wsłuchiwała się w Słowo Boże prawione w Ewangeliach, to byś inaczej napisała felieton. Nie Ty zresztą jedyna zapominasz, że Papież nie jest Politykiem a tylko głową Kościoła, następcą świętego Piotra- namiestnika Chrystusowego. Szczęść Boże
3rdOf9

3rdOf9

27.07.2016 23:01

Hmm... Jeśli o mnie chodzi, to wierzę w Boga, nie w papieża i Bogu staram się służyć przede wszystkim, nawet, jeśli to oznacza właśnie krytykę działań Kościoła. Każdy z nas po to ma rozum, aby z niego korzystał a nie bezrefleksyjnie podążał za jednym, czy drugim "prorokiem", choćby to nawet był papież. Jezus Chrystus Pierwszy, Jan Paweł Drugi a Franciszek... no tam, tam. Na którymś kolejnym miejscu. P.S: jak ktoś chce zrobić coś pożytecznego, to Behemot właśnie się wybiera w trasę, można zaprotestować: protestuj.pl
danuta

danuta

28.07.2016 00:06

Dodane przez 3rdOf9 w odpowiedzi na Hmm... Jeśli o mnie chodzi,

"Wierzę w Boga, nie w papieża". Nie w tym rzecz. Chodzi o zaufanie, o poczucie wspólnoty. O pewność, że ten człowiek jest ze swoimi wiernymi. Opoka. Piotr. Petrus. Jest?
3rdOf9

3rdOf9

28.07.2016 19:32

Dodane przez danuta w odpowiedzi na "Wierzę w Boga, nie w

Ja akurat myślę, że w tym właśnie cała kwintesencja sprawy: Kościół jest odbierany jako opoka i nieomylna wyrocznia. De-facto cechy te posiada w znacznie mniejszym stopniu, aniżeli się to może wydawać nam, dla których był on zawsze ostoją w walce z komunizmem i którzy takim go pamiętamy. Myślę, że teraz nadchodzi czas odnowy: ponownego odczytania Pisma i powrotu do źródeł chrześcijaństwa. Doktryna - a z nią również autorytet hierarchów - straci natomiast na znaczeniu. Od dawna w Watykanie niedobre dzieją się rzeczy i wybór takiego właśnie a nie innego papieża (oraz zmuszenie Benedykta do abdykacji) w to wszystko "ładnie" się wpisuje.
Domyślny avatar

ruisdael

28.07.2016 11:23

Dodane przez 3rdOf9 w odpowiedzi na Hmm... Jeśli o mnie chodzi,

Tym zdaniem "wierzę w Boga nie w papieża" określił Pan się na poziomie z którym dyskusja katolicka nie ma sensu.
3rdOf9

3rdOf9

28.07.2016 19:21

Dodane przez ruisdael w odpowiedzi na Tym zdaniem "wierzę w Boga

Takie właśnie Osądzanie innych ludzi oraz ich poziomu leży u podstaw połowy ze wszystkich przypadków nienawiści do Boga i/lub do Kościoła, przy czym warto dodać, że nienawiść ta nie obciąża tych, którzy nienawidzą, ale tych, którzy osądzają.
Domyślny avatar

gajw

27.07.2016 23:06

Kiedyś brałem slowa Franciszka jako przekaz frania wiejskiego roztropka, obecnie widzę tu przekaz możnych tego świata okraszony dla zmyłki chrześcijańskim miłosierdziem. W jego oczach jest coś niepokojącego. Obym się mylił.
danuta

danuta

28.07.2016 00:13

Dodane przez gajw w odpowiedzi na Kiedyś brałem slowa

Przeciętny "wiejski Franio" chroni swoje dzieci przed niebezpieczeństwem.
Homofob i Rasista

Homofob i Rasista

27.07.2016 23:07

Swietny tekst! Po kolejnym wybryku Bergolio.... zastanawiam sie czy nie przejsc na PROTESTANTYZM! Jakis twardy czarno-bialy nurt w ktorym nie ma za wiele niuansow! Ciagle slysze ze bez 'WARTOSCI CHRZESCIJANSKICH' Europa zginie... I zgadzam sie!, ale jeli twarza tych wartosci ma byc glupkowata geba Bergolio to ta Europa zginie jeszcze szybciej! Krew mnie zalewa gdy ten blazen myje i CALUJE smierdzace giry mahmutow, wzywa do 'przepraszania' pederastow, co jeszcze on wymysli!?
Domyślny avatar

cassiodorus

27.07.2016 23:55

Dodane przez Homofob i Rasista w odpowiedzi na Swietny tekst! Po kolejnym

Moze od razu koles do gejow przystap, przydasz sie w gejowskich paradach w walce o lepszy swiat, to chyba protestanci mahmutow sciagaja na umor, albo protestanci, albo sprotestantyzowani ateisci, katolicy itp Gdy Piusa IX oskarzano o rozne rzeczy, dwa polskie diamenty byly gotowe bronic Ojca Swietego z bronia w reku, a czas byl ponury, oj ponury, nie wiem czy dzis takie diamenty sa, na pewno ty homciu do nich nie nalezysz A jak do nich nie nalezysz, to i dobrze ze cie krew zalewa Mozesz pojsc tez inna katolicka droga, przylaczyc sie do jakiegos nowego kosciola, wybrac antypape i moze znajdziez potrzebne ci ukojenie... Gwoli tylko przypomnienia prawdziwe problemy Kosciola i papiezy maja swoja geneze w tzw niewoli awinionskiej i wielkiej schizmie zachodu, tam jest geneza calego zla, wsrod antypapow, chociaz byli bardzo bogobojnymi ludzmi, wzorami cnot chrzescijanskich..Takze nie polecam, ani jednego, ani drugiego Nie dziwie sie naszemu Ojcu Swietemu, ze wyklal lefebrystow, znakomicie sobie musial zdawac sprawa z wielu rzeczy
danuta

danuta

28.07.2016 00:28

Dodane przez Homofob i Rasista w odpowiedzi na Swietny tekst! Po kolejnym

Europa już od dawna traktuje wartości chrześcijańskie wyłącznie jak instrument nacisku na tych, dla których one jeszcze coś znaczą. Do dziś myślałam, że papież Franciszek po prostu nie do końca zdaje sobie sprawę z tego gdzie i po co go postawiono. Niestety, jest jeszcze gorzej niż myślałam.
Homofob i Rasista

Homofob i Rasista

28.07.2016 05:21

Dodane przez danuta w odpowiedzi na Europa już od dawna traktuje

Niestety dochodze do tych samych wnioskow...ze przynajmniej duza czesc KK z Bergolio na czele jest czescia Sorosowo-lewacko-globalistycznej kabaly! Nigdy nie slyszalem by Bergolio oprocz gladkich frazesow powiedzial SLOWO o przesladowanych Chrzescijanach, przesladowanych przez iSSlamskich rezunow czy chinskich i polnocnokoreanskich komunistow... NIC! Mam nadzieje ze szybko wyjedzie z Polski i NIGDY jyz tu nie wroci! Musze tez oddac honor p prezydentowi Dudzie ze w bardzo dyplomatycznych acz stanowczych slowach powiedzial Bergolio ze nie bedzie ZADNYCH iSSlamskich 'uchodzcow' do Polski sprowadzal!
Domyślny avatar

Stoczniowiec

28.07.2016 08:45

Dodane przez Homofob i Rasista w odpowiedzi na Swietny tekst! Po kolejnym

Nie musisz na nic 'przechodzić' kolego, bo przechodzenie to z jednego do innego, a ty z KK sam się już wykluczyłeś obrażając w ten sposób papieża. A co by niby to przystąpienie do "PROTESTANTYZMU" miało ci dać? Kapłaństwo kobiet i homoseksualistów, brak sakramentów, rozwody , żadnego przewodnika... Jest ze 2000 wspólnot protestanckich (heretyków i odszczepieńców jak nazwał ich sam Jezus), możesz se spokojnie wybrać z nauki prawdziwego Kościoła co ci pasuje i założyć następną.
Homofob i Rasista

Homofob i Rasista

28.07.2016 14:59

Dodane przez Stoczniowiec w odpowiedzi na Nie musisz na nic

PapieRZ ktory przeprasza pederastow, i kaze sprowadzac iSSlamskich rezunow nie jest dla ciebie heretykiem? Wlacz myslenie kolego! Kosciol jest slaby ale takiego 'pasterza' moze nie przezyc! I zanim zaczniesz miotac obelgami zastanow sie dlaczego OBALONO Benedykta XVI!? Bo glupie wymowki ze zrezygnowal ze wzgledu na stan zdrowia cos nie przemawiaja! Minelo juz ladnych pare lat a stary Ratzinger ma sie calkiem niezle...Raz jeszcze wlacz myslenie! Komus w Watykanie Benedykt wyraznie przeszkadzal, Benedyky, prawa reka JP2. Jakie INTERESY stoja za Bergolio? Dlaczego swiatowe lewactwo tak go popiera ze przebil nawet ich dawnego idola, Dalajlame?
OLI

OLI

28.07.2016 15:07

Dodane przez Stoczniowiec w odpowiedzi na Nie musisz na nic

"...ty z KK sam się już wykluczyłeś obrażając w ten sposób papieża" - cyt. Za obrażanie papieża nie przysługuje ekskomunika, która oznacza wykluczenie z Kościoła. Ale za głoszenie herezji już przysługuje, i nigdzie nie jest napisane, że dla papieża w tym względzie ustanowiono jakiś wyjątek.
Domyślny avatar

cassiodorus

28.07.2016 22:18

Dodane przez OLI w odpowiedzi na "...ty z KK sam się już

Nienawisc jest grzechem smiertelnym, mnie krew nie zalewa jak homus ubliza Ojcu Swietemu, ogarnia mnie gniew, ale powstrzymywany przez rozum,a to nic zlego Nic zlego tez by sie nie stalo, jakby homciu zostal protestantem, moze to jest sposob na jego nawrocenie. Pan Bog wie lepiej co dla kogo jest dobre
Domyślny avatar

cassiodorus

29.07.2016 02:48

Dodane przez OLI w odpowiedzi na "...ty z KK sam się już

Jest jeszcze przykazanie ''czcij ojca swego czcij matke swoja, abys dlugo zyl na ziemi'' Jak pisal sw.Tomasz ''Jesli ci, ktorzy szanuja rodzicow, zasluguja na zycie, to ci, ktorzy rodzicom uwlaczaja, zasluguja na smierc.'' Jak czytamy w Ksiedze Przyslow ''Oko, co ojca wysmiewa gardzi posluchem dla matki, niech kruki nad rzeka wydziobia lub niech je zjedza orleta'' A ze to nie dotyczy tylko ojca i matki jako rodzicow biologicznych, to jasne jest, Ojcami nazywa sie apostolow i swietych, przodkow ''wychwalajmy ojcow naszych i mezow slawnych wedlug nastepstwa ich p8chodzenia'', duchownych przelozonych, jak Tomasz pisze ''Zasluguja na czesc, poniewaz wystepuja w imieniu Boga.Chrystus mowi w Ewangelii Lukasza 'Kto was slucha, Mnie slucha, a kto wami gardzi, Mna gardzi', krolow, ksiazat, dobroczyncow, ludzi wiekowych ''przed siwizna staniesz, bedziesz szanowal oblicze starca, w ten sposob okazesz bojazn Boza''..Ci wszyscy zasluguja na szacunek poniewaz maja cos z podobienstwa do Ojca, ktory jest w niebie'' Najwiekszym podobienstwem cieszy Ojciec Swiety, to jasne jest Inna herezja wyglaszana przez homcia i innych katolickich protestantow jest kwestionowanie Kazania na Gorze, zwlascza slow ''milujcie nieprzyjaciol waszych, i modl ie sie za waszych przesladowcow, tak bedziecie synami Ojca waszego, ktory jestw niebie....Jesli bowiem milujecie tych ktorzy was miluja co za nagrode miec bedziecie? Czyz i ce.nicy tego ie czynia?'' Skoro homcio protestuje, to chyba nie musi dokonywac publicznej apostazji, w duszy juz jej dokonal, dawno temu
wielkopolskizdzichu

wielkopolskizdzichu

27.07.2016 23:25

"Mamy stawić czoła tysiącom zgwałconych Polek, tysiącom niewinnych polskich ofiar zamordowanych przez „uciekających od wojen i głodu” terrorystów, setkom polskich księży z poderżniętymi gardłami, ruinom po wysadzonych w powietrze polskich kościołach." Jak na razie to w Europie liczby sięgające paru tysięcy dotyczą muzułmanów z Bośni wyrżniętych przez prawosławnych i katolików.
Mind Service

Mind Service

28.07.2016 00:07

Jak można skomentować tak napastliwy i wysoce niesprawiedliwy osąd Papieża Franciszka? Wstyd mi, że osoba wypowiadająca takie zdania ma się za katolika i osobę wierzącą... Papież Franciszek mówi rzeczy które są ważniejsze od tego, czego nie mówi, tylko trzeba umieć słuchać. Tutaj szerzej jak ja odebrałem słowa Papieża Franciszka, które wypowiedział po przyjeździe do Polski: 1do10.blogspot.com
danuta

danuta

28.07.2016 00:41

Dodane przez Mind Service w odpowiedzi na Jak można skomentować tak

Przeczytałam, gratuluję, ale... Pan nie odebrał wszystkiego. Dokładnie - nie odebrał Pan tego, co ja zacytowałam w swoim tekście. Dlaczego?
Mind Service

Mind Service

28.07.2016 11:17

Dodane przez danuta w odpowiedzi na Przeczytałam, gratuluję,

Rzeczywiście, nie ustosunkowałem się do wszystkiego w tej notce, bo gdy doczytałem do końca to co napisałaś to aż się we mnie zagotowało i nie potrafiłem opanować wzburzenia, więc pomyślałem że najlepiej zrobię jak ugryzę się w język licząc na opamiętanie i refleksję. Atak na papieża to de facto atak na samego Jezusa Chrystusa, którego Duch Święty mieszka przecież i działa w sposób szczególny w Ojcu Świętym - dlatego tak go nazywamy. Jak można było do Jezusa Chrystusa wypowiedzieć takie słowa: "Pokażcie mi miłosierdzie pasterza rzucającego swoje owieczki na pożarcie stadu wilków. Pokażcie mi miłosierdzie Pasterza spokojnie patrzącego na krew niewinnych, mordowanych przez wrogów jego Kościoła. Ja tego miłosierdzia nie widzę. Widzę bezwzględność i okrucieństwo." Jeżeli więc postrzegasz Boga jako okrutnego tyrana, który najpierw zbałamucił a potem porzucił swoje owieczki na pastwę wilków, to nie potrzeba mi już niczego więcej. Jest mi ogromnie przykro, że tak rozumiesz i traktujesz chrześcijaństwo i wiarę w Boga. Właśnie teraz na Jasnej Górze papież Franciszek wygłasza homilię i to co mówi jest jakby skierowany wprost do Ciebie - zawiera odpowiedzi na wątpliwości, które tu wyraziłaś. Posłuchaj tego co on mówi. Ale posłuchaj tak aby usłyszeć!
Domyślny avatar

cassiodorus

28.07.2016 01:05

Dodane przez Mind Service w odpowiedzi na Jak można skomentować tak

Zgadzam sie, problem z katolikami wbrew pozorom jest powazny i to z tymi co autentycznie wierza. Jednego z ponizszych komentarzy katolickich sam lenin by sie nie powstydzil,
Domyślny avatar

tomo1958

28.07.2016 00:37

Ja też jak zobaczyłem jak obmywa nogi muzułmaninowi zastanawiam się kogo ten Papież reprezentuje, kim on jest do cholery, czym dla niego jest słowo Boże. Mordują chrześcijan tysiącami, likwidują kościoły a ten bł.... o multi kulti ?
Domyślny avatar

goscaga

28.07.2016 00:45

Do wszystkich watpiacych....jakkolwiek wycofany bylby Franciszek,czy jakiegokolwiek innego epitetu uzyc odnosnie jego przeslania,to zapominacie o jednym,a mianowicie o istnieniu Ducha sw. czy rzeczywiscie uwazacie,iz Duch sw,,siedzi sobie i nic nie robi...Papiez jest tylko czlowiekiem ,ale czy mozliwym jest aby On byl zupelnie osamotniony przez Boga,a tym samym Ducha sw....Pan Bog sobie swietnie poradzi i na pewno za posrednictwem Ducha sw. kieruje kazdym papiezem,papiez ma DOSLOWNIE w NIM wsparcie.Kosciol kretymi sciezkami,zawirowanymi bedzie kroczyl,ale bedzie kroczyl i na pewno bedzie OK,nie zginie to jest po prostu niemozliwe. Coz my robimy ..z kazdej strony bombardujemy,madrzymy sie i pysznimy! Jaka wiedze my posiadamy...to wszystko to jest tylko i wylacznie nasza interpretacja... Hipokryci straszni jestesmy...tak ,tak Duch sw. i w ogole,ale czy stosujemy owe prawdy w naszym zyciu ...lepiej pomadrzyc sie tak jak glupiutcy dzieciaki,z ta nasza plytka swiadomoscia. To jest przeogromna MOC i zostawmy ja Bogu.
OLI

OLI

28.07.2016 15:00

Dodane przez goscaga w odpowiedzi na Do wszystkich

Duch Święty nie zawsze daje papieżowi alibi. Niepodważalne są tylko te wypowiedzi papieża, które dotyczą wiary i wygłaszane są ex cathedra. Proszę nie mieszać Ducha Świętego do ekologii, opalania mieszkań węglem, szybkich kościelnych rozwodów, afirmacji zboczeń i niemieckiej polityki imigracyjnej. Szanowny showman Franciszek uważa się za kompetentnego we wszystkich tych kwestiach.
Domyślny avatar

cassiodorus

28.07.2016 22:21

Dodane przez OLI w odpowiedzi na Duch Święty nie zawsze daje

A ty teraz chyba nie wypowiadasz sie ex cathedra, masz jakies konkretne upowaznienie wypowiadac sie w imieniu Ducha Swietego, gdzie On jest a gdzie Go nie ma?
OLI

OLI

28.07.2016 15:02

Dodane przez goscaga w odpowiedzi na Do wszystkich

Niech powie coś z Ewangelii i wraca, skąd przyszedł.
3rdOf9

3rdOf9

29.07.2016 17:24

Dodane przez goscaga w odpowiedzi na Do wszystkich

To jest dosyć ważna sprawa, która jest często niezbyt dobrze rozumiana: Duch Święty, kiedy daje swoją łaskę, nie odbiera Wolnej Woli człowiekowi. Dlatego też każdy człowiek, nawet papież, może popełniać zło pomimo łask, którymi go obdarzył Duch Święty. Jeżeli chodzi o wizję przeciwną (papież nie może popełniać zła, ponieważ znajduje się pod "specjalną opieką" Ducha Świętego), to - o ile dobrze wiem - jest ona nie do obrony z historycznego punktu widzenia: byli w historii tacy papieże, którzy prowadzili się fatalnie, włącznie z tym, że mieli kochanki. Z pewnością natomiast za papieża Franciszka powinniśmy się wszyscy modlić, do czego niniejszym zachęcam.
wielkopolskizdzichu

wielkopolskizdzichu

28.07.2016 02:00

Zdaje się, że Danuta ma nowy Testament z licznymi brakami, gdzieś zapodziały się te o Samarytaninie. O roli Papieża - Głowy Kościoła też cosik jej się pokręciło. Papież jako Głowa Kościoła i Następca Św. Piotra jest ponad Panią Szydło i ponad Prezesem Kaczyńskim. Nie ma obowiązku roztkliwiać się nad ich polityką, a tym bardziej nawoływać do krucjat, które się im śnią.
jdj

jdj

28.07.2016 09:10

Dodane przez wielkopolskizdzichu w odpowiedzi na Zdaje się, że Danuta ma nowy

Zdzi-chu - śnisz z PO, a śpisz z ręką w nocniku.
Optymista1930

Optymista1930

28.07.2016 07:59

Uznaję papieża Franciszka, tylko dlatego, że tak nakazuje pokora i fakt przynależności do Kościoła. Jest to papież - zły, zakłamany, obojętny, nudny, denerwujący, bratający się z wrogami Kościoła...Po co pisać więcej, skoro wnioski i tak nasuwają się same, zaś Duch Święty działa tak, jak my niekoniecznie musimy się spodziewać...
Domyślny avatar

cassiodorus

28.07.2016 22:30

Dodane przez Optymista1930 w odpowiedzi na Uznaję papieża Franciszka,

A co to znaczy zly, antychryst? A gdzie jest napisane, ze katolik powinien uznawac wladze antychrysta? Ten papiez jest swiety skoro doprowadzil, do tego ze spiewacie ze zdzichem z jednego klucza Pan Bog dziala madrzej od wszystkich prawdziwych katolikow
jdj

jdj

28.07.2016 08:32

"Ani słowa o polskiej otwartości" - ani słowa o Danucie! to niewybaczalne; to jest wyjątek od miłosierdzia!
Domyślny avatar

Tarantoga

28.07.2016 08:58

Witaj Pani! :-)) Dodam tylko jedno zdanie...rozbudowane. Od smierci naszego świętego Jana Pawła...konklawe robi same błędy...wybór Ratzingera i teraz Franciszka,to niestety błędy...żeby nie napisać ostrzej. Kiedyś może napiszę notkę na ten temat,a mam obraz Italii i Watykanu...na co dzień. Sam jestem rozczarowany "homiliami" Franciszka...tą na lotnisku i na Wawelu. Zobaczę jeszcze co powie w Częstochowie i na Błoniach,ale nie mam złudzeń. Pozdrawiam serdecznie...i nie przejmuj się hejterami na swoim blogu...to folklor i biznes :-))
angela

angela

28.07.2016 15:56

Witaj Danuto, na moje wątpliwości podobne do Twoich, usłyszałam że, "Franciszek" to Papiez wszech czasów. Chrześcijanie mordowani byli, od początków chrzescijanstwa,bo chrześcijanin idzie tą drogą, co Założyciel, Jezus Chrystus. Decydujac sie na wiare katolicka, przyjmujemy prześladowanie i meczenstwo." I jeszcze " Chrystus, to jest istota miłosierdzia i przebaczenia, bez względu na wszystko." Dobry pasterz szuka jednej owcy, które się zagubila, zostawiając całe stado. Czyżby Tym stadem jesteśmy my, chrześcijanie, a zagubieni LGBD i muslimy? ??? Dar Ducha Św. Roztropnośc. BARDZO TRUDNE. Pozdrawiam
3rdOf9

3rdOf9

29.07.2016 18:43

Dodane przez angela w odpowiedzi na Witaj Danuto, na moje

"Decydujac sie na wiare katolicka, przyjmujemy prześladowanie i meczenstwo" to najczęściej mówią ludzie, którzy o męczeństwie mają pojęcie jedynie teoretyczne. Spora część z nich, gdyby tak wziąć ich i przesłuchiwać przez 40 minut, jak to mówił zbrodniarz Kiszczak "zadać kilka fachowych pytań", to najpierw zaczęliby przepięknie jojczyć i jodłować a na końcu podpisali by dowolny cyrograf, jakiego by sobie przesłuchujący zażyczył. I od tej chwili poglądy ich uległy by zmianie - po prostu. Jeśli ktoś wybiera drogę męczeństwa dobrowolnie, bo tak każe mu sumienie i Wierność Bogu, to, jak wiemy z licznych przykładów, ma zasługę w Niebie. Jeśli jednak ktoś de-facto przymusza innych do podejmowania męczeństwa, to taka postawa od wieków ma nazwę: ktoś, kto tak postępuje, to po prostu kat. Co do natomiast "Chrystus, to jest istota miłosierdzia i przebaczenia, bez względu na wszystko.", to wystarczy pójść do zwykłej spowiedzi, aby się przekonać, że przebaczenie zawsze jest pod warunkiem a nie "bez względu na wszystko". Szkoda, że takie zwykłe rzeczy są tak trudne do zrozumienia dla wielu.
Krzysztof Pasierbiewicz

Krzysztof Pasierbiewicz

28.07.2016 12:25

Gratulując Pani notki uprzejmie Panią powiadamiam, że jej fragmenty pozwoliłem sobie zacytować na Salonie24 w komentarzach do mojej notki pt. Duch Jana Pawła II zstąpił na krakowskie Błonia - vide: salonowcy.salon24.pl Pozdrawiam Panią, Krzysztof Pasierbiewicz
Domyślny avatar

Tarantoga

28.07.2016 15:49

Dodane przez Krzysztof Pasi… w odpowiedzi na Gratulując Pani notki

Krzysztof Pasie... 2016-07-28 [12:25] Arogancja,tupet,bezczelność,czy absolutny brak wychowania?! Należało sie najpierw zapytać poprzez pocztę wewnętrzną...czy można,a nie zawiadamiać post factum!!! "Uprzejmie Pania powiadamiam,ze bez Pani wiedzy i zgody,ukradłem kilka fragmentów i wstawiłem u siebie na Śmietniku 24." § w KK pan se sam poszuka?
MPJ 78

MPJ 78

28.07.2016 14:05

Zacznijmy od tego, że na 10 papieży, którzy przed Benedyktem XVI rezygnowało z urzędu zawsze robiło to pod przymusem. To jedna kwestia. Druga to sposób, w jaki Franciszek sprawuje urząd: niezdecydowany, ulegający lewandowej mafii, podatny na presję lewicujących mediów, pragnący poklasku intelektualistów. To nie jest papież na ciężkie czasy. Pragnie akceptacji wrogów kościoła, jednocześnie nie dostrzega jak przez to traci w oczach wiernych. Wiele wskazuje, że zapłaci za swoje błędy w sposób opisany w III tajemnicy fatimskiej.
3rdOf9

3rdOf9

28.07.2016 19:23

Dodane przez MPJ 78 w odpowiedzi na Zacznijmy od tego, że na 10

No z tym ostatnim, to nie byłbym taki pewien. Po co Wiadome Siły miałyby się pozbywać tak "pożytecznego" dla nich człowieka na tak wysokim stanowisku?
Roz Sądek

Roz Sądek

29.07.2016 09:08

1. Jak macie Państwo problemy z wiarą - posłuszeństwo Papieżowi to problem Waszej wiary, to raczej udajcie się do konfesjonału a nie na łamy internetowych portali. Jak nie do konfesjonału, bo to jednak trzeba wejść do kościoła i uklęknąć, to znajdźcie dyskutantów wśród osób wykształconych teologicznie. Tu jeden ignorant (laik, dyletant, profan) odpowiada ignorantowi, a z tego to już powstają herezje do potęgi. Gdyby to dotyczyło dziedziny nauki, to pół biedy, ale Wasza awersja do kościoła dotyka naszej wiary. 2. Trwa niezwykłe doniosłe wydarzenie, kilkaset tysięcy młodych ludzi autentycznie raduje się z bycia z sobą, z swoimi pasterzami i uwielbia Papieża. Jest w nich ogromna ilość ufności, zawierzenia kapłanom i całej instytucji kościoła. Wcześniej tysiące wolontariuszy spędziło miliony godzin na przygotowaniu tego wszystkiego - wszystkiego! - co jest ewenementem w czasach wyścigu szczurów i podkopywania autorytetów. Jak Wy, - specjaliści (za dychę) od kościoła wyglądacie na tym tle? 3. Jak Was razi Kościół - taki jaki jest, a macie pomysł na własny - reformowany, to go zakładajcie i szukajcie wiernych. Jeśli nie, to przestańcie judzić i marudzić. Powyższe piszę nie do wszystkich osób komentujących ten wątek.
3rdOf9

3rdOf9

29.07.2016 13:05

Dodane przez Roz Sądek w odpowiedzi na 1. Jak macie Państwo problemy

1. Czy Twoim zdaniem posłuszeństwo papieżowi obowiązuje katolika również wtedy, gdy papież jest agentem KGB? 2. Czy Twoim zdaniem katolikom nie wolno krytykować papieża nawet wtedy, gdy widzą, że postępuje on niesłusznie?
Domyślny avatar

cassiodorus

29.07.2016 22:51

Dodane przez 3rdOf9 w odpowiedzi na 1. Czy Twoim zdaniem

1. Nie, o ile to nie jest wymuszone sytuacja, Jezeli jakis chlystek natomiast rzuca kalumnie i oszczerstwa w strone Ojca Swietego zaden katolik milczec nie moze, nawet jezeli trzeba zdzielic po pysku. Na obraze swoich dzieci czy rodzicow katolik zgody wyrazic nie moze, tym bardziej kraju, ojczyzny czy namiestnika Chrystusowego 2.Mozna, o ile widza tak jak widziala Katarzyna Sienenska, czy sw Brygida, katolicy ktorzy rzucaja oszczerstwa w strone Ojca Swietego bo nie powiedzial im tego czego ich pycha sie domaga, by powiedzial, wpadajac w nienawisc popelniaja grzech smiertelny. Nie krytyka papieza im jest pogrzebna, a pokuta
3rdOf9

3rdOf9

30.07.2016 12:30

Dodane przez cassiodorus w odpowiedzi na 1. Nie, o ile to nie jest

Nie odwracaj kota ogonem: nigdy nie masz pewności, że "widzisz tak, jak Katarzyna Sieneńska". Ona sama, gdy żyła, też tej pewności nie miała, nikt nie wie za życia, że jest/zostanie świętym. Gdyby istniała zasada, że tylko święty może krytykować papieża, to nawet rzeczywiści święci też nie mogliby tego robić. Sytuacja natomiast, kiedy papież nie podlega żadnej krytyce, jest niedopuszczalna ze względu na daną nam od Boga wolność sumienia oraz szkodliwa, ponieważ papież też może popełniać błędy (dogmat nieomylności obejmuje bardzo wąski zakres przypadków). Rozumiem, że może Ci nie odpowiadać forma krytyki, bo tutaj niektórzy blogerzy mówią bardzo ostro o wszystkim, co im się nie podoba... Ale czy źródłem tak ostrej formy jest akurat pycha i nienawiść - to już oni sami muszą się zorientować. Mnie się też zdarzyło popełnić w tej dyskusji niezręczności, ale ani się nie starałem papieża obrazić, ani też nie odczuwam do niego nienawiści. Raczej żal, że nie jest to człowiek na miarę kardynała Wyszyńskiego, czy Karola Wojtyły.
3rdOf9

3rdOf9

30.07.2016 12:39

Wiecie co, dyskutanci drodzy? Tutaj oto naszeblogi.pl nasz kolega - bloger Losek właśnie opublikował ciekawy artykuł pozostający - moim zdaniem - w związku z niniejszą dyskusją.
danuta
Nazwa bloga:
Szkodnika komentarz perfidny
Zawód:
aktualnie bez zawodu
Miasto:
Warszawa

Statystyka blogera

Liczba wpisów: 218
Liczba wyświetleń: 1,795,333
Liczba komentarzy: 2,584

Ostatnie wpisy blogera

  • Wprost
  • Lęk elit
  • Budzimy się powoli

Moje ostatnie komentarze

  • @ Kazimierz KoziorowskiAleż skąd! Znowu usłyszymy, że zemsty nie będzie. Tak jakby elementarna sprawiedliwość nie istniała, 
  • @mjk1 Odpowiadasz @sake już któryś raz, nie zauważając, komu odpowiadasz. Czas oprzytomnieć może?
  • @Siberian Dog HuskyPełna zgoda. Pozdrawiam.

Najpopularniejsze wpisy blogera

  • Ściema
  • Prawdziwa twarz Doriana Graya
  • Rzecz o martyrologii przaśnych staruszków

Ostatnio komentowane

  • Grzegorz GPS Świderski, Sami się obrażacie, tolerując wulgarne chamstwo waszych prowodyrów i idoli, którzy tu brylują i ciągle wchodzą z każdym w chamskie ataki i kłótnie. Stając w ich obronie, czynisz się takim samym…
  • sake2020, @Grzegorz Świderski......Jest powiedzenie ,że co się robi w ostatni dzień roku to później i cały następny rok.Chce pan nadal bawić się w obrażanie komentatorów,nazywanie ich prymitywami i chamami?…
  • Alina@Warszawa, Ty masz naprawdę zdrowo porąbane pod sufitem. 

Wszystkie prawa zastrzeżone © 2008 - 2026, naszeblogi.pl

Strefa Wolnego Słowa: niezalezna.pl | gazetapolska.pl | panstwo.net | vod.gazetapolska.pl | naszeblogi.pl | gpcodziennie.pl | tvrepublika.pl | albicla.com

Nasza strona używa cookies czyli po polsku ciasteczek. Do czego są one potrzebne może Pan/i dowiedzieć się tu. Korzystając ze strony wyraża Pan/i zgodę na używanie ciasteczek (cookies), zgodnie z aktualnymi ustawieniami Pana/i przeglądarki. Jeśli chce Pan/i, może Pan/i zmienić ustawienia w swojej przeglądarce tak aby nie pobierała ona ciasteczek. | Polityka Prywatności

Footer

  • Kontakt
  • Nasze zasady
  • Ciasteczka "cookies"
  • Polityka prywatności