Witaj: Niezalogowany | LOGOWANIE | REJESTRACJA
Czy Angela Merkel jest kretem Putina?
Wysłane przez Andy51 w 11-01-2016 [11:19]
Swego czasu Jarosław Kaczyński w swojej książce napisał , że Merkel została kanclerz nieprzypadkowo oraz zdanie ważne jest, że od Polski Merkel chce przede wszystkim może miękkiego, ale jednak podporządkowania".
Na pomoc pani kanclerz z wiernopoddańczym przepraszającym listem rzucili się byli ministrowie spraw zagranicznych w tym kilku byłych TW.
Minęło kilka lat, w 2015 r prezydentem został Andrzej Duda a wybory parlamentarne wygrał PiS.
Skończyła się lokajska i wiernopoddańcza polityka wobec Niemiec. Polacy zaczęli realizować polską rację stanu, co oczywiście nie spodobało się politykom niemieckim zwłaszcza Schulzowi a „szef frakcji Unii CDU/CSU w niemieckiej izbie niższej parlamentu Volker Kauder żąda objęcia polski sankcjami gospodarczymi, jeżeli władze w Warszawie nie poddadzą się wytycznym płynących z Unii Europejskiej (czytaj z Berlina) i nadal będą tkwić na niebezpiecznym nacjonalistyczno-prawicowym kursie. Finansowych kar dla nas domaga się także przewodniczący grupy CDU/CSU w Parlamencie Europejskim Herbert Reul”.
Niemcy troszczą się o demokrację w Polsce, w czasie gdy muslimy molestują ich kobiety, w samej Koloni jest już ponad 500 zgłoszeń kobiet. Przez tydzień panuje cenzura z zakazem informowania w mediach o tych zdarzeniach.
Kanclerz Angela Merkel o dederowskich korzeniach członkini FDJ (komunistycznej organizacji Wolna Młodzież Niemiecka ) w DDR stała się carycą Europy.
Miała kaprys zaprosić muzułmanów, ale nie ma odwagi powiedzieć stop tej nawałnicy, każdy może popełniać błędy , ale trwanie przy nich może świadczyć albo o głupocie , albo o realizowaniu jakiegoś projektu, niekoniecznie dobrego dla Europy.
Merkel panicznie boi się psów, wszyscy o tym wiedzą i przestrzegają tej fobii Merkel, wszyscy oprócz Putina. Ten z sadystyczną radością cieszył się z przerażenia Merkel, gdy ten w czasie spotkania wpuścił swojego psa.
Należałoby się zastanowić co Putin wie o Merkel, może Merkel wpuszczając miliony muzułmanów gra na osłabienie Europy, co jest na rękę Putinowi.
Przecież nie był to przypadek , że w Sylwestra w kilu krajach Europy : Szwecji, Finlandii, Szwajcarii a zwłaszcza Niemiec podpici „uchodźcy” obmacywali a zdarzało się, że i gwałcili Europejki.
Panuje dziwna zbieżność stanowisk Rosji i Niemiec np. w sprawie zainstalowania baz NATO na terenie Polski, czemu oba zaprzyjaźnione kraje są przeciwne. To samo dotyczy pomijania interesu Polski w sprawie rurociągu Nord Stream.
Historycznie należy pamiętać , że przed II wojną do 1941 roku była wzajemna fascynacja Stalina i Hitlera, a w latach 1939,1949, do czerwca 1941 r Sowieci byli zapleczem surowcowym dla hitlerowskich Niemiec.
To co robi Merkel z emigrantami jest irracjonalne i być może o to chodzi Putinowi w jego grze na osłabienie Europy.
http://wiadomosci.onet.pl/swia...
Komentarze
11-01-2016 [12:05] - OLI | Link: Mało wyszukana byłaby to gra,
Mało wyszukana byłaby to gra, ale wiele elementów do niej pasuje.
Może być jeszcze trzeci element w tej układance : masoneria zmierzająca do wyplenienia wszystkiego, co chrześcijańskie, i czwarty: NWO, który ma zapanować na gruzach istniejącego świata.
Do niedawna te hipotezy wyśmiewano jak bajki o żelaznym wilku. Dziś nie wydają się tak śmieszne.
Być może Merkel się zapędziła, i być może jest zaślepiona. Ale nigdy nie uwierzę, że jest aż tak głupia, i że nie rozumie skutków tego, co robi.
Merkel musi mieć jakieś plany na potem. Plan na to, żeby zapędzić śniadych nierobów do niemieckich fabryk, które potrzebują taniej siły roboczej, i drugi plan, na wepchnięcie tych, co nie przydadzą się Niemcom- na tereny podbitych plemion, żeby zakończyć tym sposobem ich podbój.
To wszystko mieści się w granicach tego, do czego Niemcy są uzdolnieni.
11-01-2016 [12:39] - Andy51 | Link: Zapędzenie śniadolicych do
Zapędzenie śniadolicych do roboty nie bardzo w to wierzę, oni wolą socjal , to nie Turcy czy Kurdowie, co do masonerii , mam pewne wątpliwości , w Rosji następuje powrót do prawosławia a przykład daje sam Putin.
11-01-2016 [12:19] - Czesław2 | Link: Merkel jest na garnuszku
Merkel jest na garnuszku niemieckich koncernów i finansjery, którzy częsą się do biznesu z Putinem. Reszta jest konsekwencja.
11-01-2016 [12:36] - Andy51 | Link: U Niemców zawsze było parcie
U Niemców zawsze było parcie drach nach osten i wzajemna fascynacja.
11-01-2016 [12:19] - Czesław2 | Link: Sorrry trzęsą...
Sorrry trzęsą...
11-01-2016 [13:23] - HenrykInny | Link: Wystarczy przeczytac jej
Wystarczy przeczytac jej biogram , z szczegolna uwaga na lata szkolne , kierunki i lokalizacje szkol ktore ja ksztalcily. Pozniejszy okres po , dzialalnosc w organizacjach i wreszcie jej przynaleznosc i dzialalnosc w parti komunistycznej Niemiec.
To jest po prostu niemozliwe by nie zostala zwerbowana przez sowietow !!!.
11-01-2016 [13:25] - Andy51 | Link: Też tak uważam.
Też tak uważam.
11-01-2016 [14:00] - Janko Walski | Link: "być może o to chodzi" Nie
"być może o to chodzi"
Nie istnieje inne wytłumaczenie zachowania Merkel!
11-01-2016 [14:07] - Andy51 | Link: Zgadzam się.
Zgadzam się.
11-01-2016 [15:18] - xena2012 | Link: do wypowiedzi z
do wypowiedzi z 12:39........powrót prawosławia w Rosji to tylko decyzja na pokaz.Cerkiew jest tak zmarginesowana i tak uzależniona od Putina,że stanowi tylko narzędziem w jego ręku.Jakie np.znaczenie miał akt słynnego ,,pojednania''narodu polskiego i rosyjskiego zainicjowany przez Putina i Komorowskiego a podpisany przez Patriarchę Cerkwi i arcybiskupa Michalika?Rosyjska Cerkiew nawet go nie opublikowała,tylko u nas odczytywano z uszanowaniem jako ,,listy pasterskie''.
11-01-2016 [16:59] - Andy51 | Link: Prawosławie było zawsze z
Prawosławie było zawsze z władzą najpierw z caratem , teraz z Putinem. Faktem jest , że dużo w tym PR, ale również faktem jest, że przy okazji wiele zbłądzonych owieczek wróci na łono kościoła.
11-01-2016 [15:28] - Janusz Morski | Link: A może… Jak się głębiej
A może…
Jak się głębiej zastanowić to działania Merkel prowadzą w ostateczności do osłabienia Niemiec.
Już to widać – kiedy następuje kwestionowanie przywództwa Niemiec. / Przemówienie prof. Legutko/
Osłabianie Niemiec nie leży w interesie Rosji. /Mitteleuropa/
Podsłuchy Merkel nie zakładał Putin. Bazy w Niemczech nie są Putina.
Układ o partnerstwie w przywództwie nie został zawarty z Putinem.
Zmiany geopolityczne nie zmierzają do wzmocnienia pozycji Niemiec w Europie.
Gorbaczow wylądował w Stanach a Chodorkowski w tiurmie.
11-01-2016 [17:02] - Andy51 | Link: Nie sadzisz , że odwieczna
Nie sadzisz , że odwieczna przyjaźń Niemiecko - Rosyjska osłabnie, Rosji bardziej chodzi o to, żeby Niemcy były narzędziem Rosji w jej międzynarodowych rozgrywkach.
11-01-2016 [19:10] - Janusz Morski | Link: - "Rosji bardziej chodzi o
- "Rosji bardziej chodzi o to, żeby Niemcy były narzędziem Rosji w jej międzynarodowych rozgrywkach".
Bez Niemiec niema Rosji. Radzę przypomnieć sobie historię.
To Niemcy wspierali i wspierają Rosję nie odwrotnie.
11-01-2016 [19:54] - anakonda | Link: @ Andy51 2016-01-11
@ Andy51
2016-01-11 [17:02]
Dopoki ostatni amerykanski zolnierz nie zniknie z niemieckiej ziemi,
a panstwo niemieckie nie opusci NATO, wszelkie dysputy na temat Niemiec
sa bezprzedmiotowe bo Niemcy NIE sa suwerenem we wlasnym kraju.
Poza tym, twierdzenie, ze Rosji ( Putinowi ) zalezy na destabilizacji
i oslabieniu ( Niemiec ) Europy jest twierdzeniem błędnym z tej
prostej przyczyny, ze bez niemieckiej gospodarki i niemieckich technologii
( jeszcze ) Rosja nie moze zrealizowac " EUROAZJI ". Putin nie jest glupcem
i na pewno nie bedzie podcinal galezi na ktorej siedzi.
Jedynym beneficjentem oslabienia zachodniej Europy sa USA, a konkretnie
amerykanska zydowska finansjera kierujaca gospodarka USA.
11-01-2016 [23:32] - smieciu | Link: Zgadza się. Niemcy nie różnią
Zgadza się. Niemcy nie różnią się wiele od Japoni, która od II WŚ jest pod amerykańskim butem. Japonia też miała swoje chwile chwały, rozwoju gospodarczego i dobrobytu a dzisiaj jest krajem zombie. Mam wrażenie że Niemcom zaaplikowano podobny plan.
Ludzie zbyt łatwo nabierają się na etykietki. Np. warto było sobie poczytać w zagranicznych mediach o Polsce. Ta za Tuska i Bula uchodziła ze wroga Rosji i kwitnącą gospodarkę. Dokładnie takie wyobrażenie kreowano w mózgach zachodniego odbiorcy. Oni faktycznie wierzyli że Polską kierują jacyś zdolni, samodzielni technokraci, dbający o rozwój kraju.
Dokładnie na takiej samej zasadzie wielu ludzi tutaj jest przekonanych o niemieckiej sile kontrolującej UE. Tyle samo w tym prawdy. Tak samo jak w niezależności Merkel i Tuska. To że Polska jest o jakieś 2 rzędy niżej niż Niemcy nie oznacza że te są krajem niezależnym i walczącym o swoje. Po prostu z punktu widzenia zglebionego Polaka Niemcy wydają się czymś wielkim.
W dzisiejszym świecie bardzo dużym błędem jest posługiwanie się pojęciami narodowymi gdyż elity (czyli ludzie władzy) żyją w zupełnie innym świecie, który nie ma już punktów styku czy też przede wszystkim zależności od narodu. Oni mają swoje interesy, swoje prawa, swoje cele rozgrywane na płaszczyźnie globalnej w której oficjalne rządy są jedynie czymś w rodzaju zarządów korporacji.
Tak jak pisze anakonda. Działania Merkel to działania wbrew Niemcom. Identycznie jak działania Putina wbrew interesom Rosjan czy działania Obamy wbrew Amerykanom.
Nie istnieje konflikt USA vs UE vs Rosja. Istnieje konflikt elity vs społeczeństwo. Gdzie elity wykorzystują stare etykietki do pozycjonowania emocji tłumu.
12-01-2016 [08:09] - Andy51 | Link: Co do Obamy nie ma się co
Co do Obamy nie ma się co dziwić.
12-01-2016 [01:06] - Janusz Morski | Link: - „Dopóki ostatni amerykański
- „Dopóki ostatni amerykański żołnierz nie zniknie z niemieckiej ziemi a państwo niemieckie nie opuści NATO, wszelkie dysputy na temat Niemiec są bezprzedmiotowe bo Niemcy NIE są suwerenem we własnym kraju.”
W tym zdaniu jest parę błędów także logicznych.
Obecność baz amerykańskich nie wynika z zamiaru odebrania suwerenności Niemiec.
To czemu miałby służyć Układ o partnerstwie ?
Twoje wyobrażenie o współczesnej suwerenności nijak się ma do rzeczywistości.
A dysputy na temat Niemiec są jak najbardziej przedmiotowe
11-01-2016 [23:33] - HenrykInny | Link: Ale Ukraina jest rozgrywana
Ale Ukraina jest rozgrywana wespol z Putinem !!!. Co z tego wynika ...???.
11-01-2016 [16:49] - Galiński | Link: Jestem ZA, otwarcie granic,
Jestem ZA, otwarcie granic, czyli łamanie traktatów unijnych, krytyka tych którzy próbowali przestrzegać prawa, to u Niemców, zawsze takich richtyk/nie wiem czy tak się pisze/, takich skrupulatnych w papierkologi i prawie, to nie może być chwilowa abberacja.
Był rozkaz i dokładne wykonanie, wbrew własnym interesom, bo na pewno /zwłaszcza po Sylwestrze/ wiele w Niemczech i w Europie w postrzeganiu muzułmanów się zmieni.
12-01-2016 [08:10] - Andy51 | Link: Był rozkaz tylko czyj?
Był rozkaz tylko czyj?