Przejdź do treści
Strona główna

menu-top1

  • Blogerzy
  • Komentarze
User account menu
  • Moje wpisy
  • Zaloguj

​Żydowski parch mówi o polskich chamach

Andy51, 02.03.2015

Skoro  polski obywatel  żydowskiego pochodzenia i do tego profesor etyki Jan Hartman , może nazwać Polaków chamami , to ja z kolei mogę go nazwać parchem.

Zwolennik tolerancji  i przeciwnik homofobii po incydencie w którym ktoś zabił mu psa, tak mówi:

Jak ja to znam. Jak ja to znam. Miliony was, chamy, miliony. I co my mamy z wami zrobić? Ale przyjdzie na was czas. A jak nie na was, to na wasze dzieci. Weźmiemy szturmem wasze szkoły, zwabimy was podstępem do teatrów, wyślemy wasze dzieci w świat. I pewnego dnia zniknie ta zabobonna, prostacka i kruchciana Polska, dławiąca się pychą, jakąż to ona jest „prawdziwą” i „wierną” jest. I narodzi się Polska ludzi przyzwoitych, kulturalnych, wiedzących coś o świecie i zdolnych do myślenia społecznego i obywatelskiego. Brzydzących się okrucieństwem i przemocą. I ja o taką Polskę będę walczył, jak potrafię. Tak pomszczę swojego psa.

Etyk i filozof grozi Polakom swego rodzaju holocaustem, tą wypowiedzią powinna zająć się prokuratura. To wszystko przez psa, którego jakiś głupek zastrzelił.   

Na wywody profesora młodzież by powiedziała , ze facet ma coś z glacą , oto jeszcze jedna próbka :

Za pierwszym szeregiem „etosowych myśliwych”, wąsatych „darzborów” i gajowych, skrywają się tłumy zwykłych prymitywnych zwyrodnialców i sfrustrowanych nieudaczników, którzy kompensują sobie swoje niepowodzenia seksualne i życiowe, wyżywając się na zwierzętach.

Profesor wie , że to zrobił katolik jakiś darzbór, pewnie zapomniał ,że był w komitecie poparcia myśliwego Komorowskiego.

Zastanawiam co by było gdyby sprawę odwrócić i jakiś polski profesor tak by pomstował na Żydów?  Oskarżeń o antysemityzm nie byłoby końca, cała lewacka prasa pisałaby o tej wypowiedzi jako o przykładzie antysemityzmu, antypolonizm Hartmana nikogo nie interesuje, prorządowe media milczą na ten temat i sprawy nie ma.
Żydzi chyba  mają antypolonizm i nienawiść do Polaków w Genach. Warto przypomnieć wywiad Hanny Krall z prof. Geremkiem. Przypominam , że Geremka i jego matkę uratowała polska rodzina, oto co mówi  Geremek :  

H.K. Panie profesorze, wydaje mi się, że pan niezbyt lubi Polaków?
 B.G. Niezbyt lubię? Takie określenie jest nieścisłe. Ja ich nienawidzę! .

H.K. Ale przecież pana i pana matkę uratował właśnie Polak!
B.G. To prawda. Stefan Geremek ukrywał nas oboje w Zawichoście a później nawet, kiedy już było pewne, że mój ojciec — Borys Lewartow, nauczyciel ze szkółki rabinackiej zginął w getcie warszawskim ożenił się z moją matką. Niemniej ja od dziecka musiałem ukrywać swoje pochodzenie i nie jeden raz bluźnić Przenajświętszemu, niech będzie przez wieki sławione Imię Jego, że stworzył mnie Żydem. A zresztą czytała pani na pewno pamiętniki Emanuela Ringelbluma?
H.K. Oczywiście, przecież pisałam książkę o getcie warszawskim i bohaterach żydowskiego ruchu oporu.
B.G. No to co pewnego razu powiedzieli Żydzi, którzy wraz z Ringelblumem ukrywani byli w bunkrze przy ul. Wolskiej przez ogrodnika Marczaka i jego rodzinę? Pamięta pani, pani Haniu?
H.K. Tak, pamiętam. Mówili: nienawidzimy Polaków, bo im jest teraz lepiej niż nam.
Mimo tego , ze od wypowiedzi Hartmana minęło 3 dni a od wywiadu Geremka kilkanaście lat, warto o tych wypowiedziach pamiętać, wszak mówią tak o Polakach obywatele polscy żydowskiego pochodzenia, którzy antypolonizm mają w genach, a chcąc odwrócić od swoich fobii uwagę, oskarżają Polaków o antysemityzm.




http://wpolityce.pl/spol…
http://niepoprawni.pl/bl…
  • Zaloguj lub zarejestruj się aby dodawać komentarze
  • Odsłony: 33209
jazgdyni

jazgdyni

02.03.2015 09:25

Andrzej!
Nie zniżaj się!
Przecież to obrzezany bydlak i degenerat.
Podejmowanie z nim dialogu, ba... nawet wspominanie o nim uwłacza ludzkiej godności.
Pozdrawiam
Andy51

Andy51

02.03.2015 10:20

Dodane przez jazgdyni w odpowiedzi na Andrzej! Nie zniżaj

Cześć
Nie mam zamiaru się poniżać i z nim polemizować, nazwałem go tak jak na to zasługuje.
Szacunek
Lektor

Lektor

02.03.2015 10:21

A ja osobiście lubię żydów - ale tych w Izraelu !!!!!!!!!!!!
Andy51

Andy51

02.03.2015 11:29

Dodane przez Lektor w odpowiedzi na A ja osobiście lubię żydów

Są daleko , to ich można lubić.
Domyślny avatar

Secesh

03.03.2015 00:45

Dodane przez Lektor w odpowiedzi na A ja osobiście lubię żydów

Nie kto inny, tylko ci z Izraela chcą wydębić od Polski $65mld.
Zygmunt Korus

Zygmunt Korus

02.03.2015 10:50

GUDŁAJE U STERU
Tych gudłai jest już setki tysięcy przy polskich sterach (vide wspólne obrady pt. Knesejm na Wawelu; 100 euro comiesięcznego dodatku emerytalnego dla cwaniaków w myckach uchwalone jednogłośnie przez niby elektoralnie wybranych krypto-Polaków z Wiejskiej; zażydzeni do dolnych lamówek togowcy pracujący na rzecz domiaru niesprawiedliwości; pejsate łże-obrzez-me(n)dia) - dlatego takie wyczyny hartowanych nienawiścią do Lachów wszelkich Hartmanów uchodzą im bezkarnie. Domyślnie, z tego co wyżej, spodziewane listy proskrypcyjne sporządzane na autochtonów - to specjalność tych pasożydów pod każdą szerokością geograficzną, gdzie owi niezasymilowani doznawali pogromów wskutek bezczelnego kiwania i dojenia swej gościnnej macierzy. I niczego się z własnej narodowej gehenny specjaliści od lichwy nie nauczyli: nadal jątrzą i prokurują oblężoną twierdzę "bliższych Bogu", z której wysyłają obłędne sygnały, jak im to niedobrze w otaczającej ją chmarze półdzikich gojów. Sami przez takie zaczepne politykierstwo zrobili owo jakieś "aj!- waj!" z rzeczywistych tragicznych holokaustów, jakie przeszli cudem podtrzymując swą dziwną nację.
Obserwując to, co się dzieje obecnie nad Wisłą, można chyba już postawić pytanie:  Kto tu naprawdę ma się w Polsce kogo bać?!
Andy51

Andy51

02.03.2015 11:30

Dodane przez Zygmunt Korus w odpowiedzi na GUDŁAJE U STERU Tych gudłai

"Obserwując to, co się dzieje obecnie nad Wisłą, można chyba już postawić pytanie:  Kto tu naprawdę ma się w Polsce kogo bać?! " - bardzo dobre pytanie.
wandaherbert

wandaherbert

02.03.2015 13:41

Dodane przez Andy51 w odpowiedzi na "Obserwując to, co się dzieje

U nas na Ślasku Żydow bylo malo.Z opowiadań babci uwazalem Zydow za porządnych ludzi .Obecnie ,gdy poznaję liczne, haniebne zachowania w stosunku do Polakow i Polski ,ktorych nie sposob tu wszyskich wymieniac ,zaczynam nimi gardzić ,powiem więcej nienawidziec .Mowie to, jako Slązak,ktorego rodzina po wojnie doznala rożnych opresji,ale nigdy bym nie oskarzal , o to Polskę i Polakow ,lecz pewnych nadgorliwych polskich nacjonalistow
Andy51

Andy51

02.03.2015 14:22

Dodane przez wandaherbert w odpowiedzi na U nas na Ślasku Żydow bylo

Mamy wspólne korzenie, moi rodzice byli Ślązakami urodzeni jeszcze przed wojną ( piszę byli bo nie żyją) ja prawie od urodzenia mieszkam w Trójmieście. Podobnie jak Pan , nie miałem do czynienia z Żydami , ale wymienię trzech żydowskich orłów ponoć Polaków żydowskiego pochodzenia:, Michnik, Geremek, Bartman i nóż się w kieszeni otwiera.
lala

lala

02.03.2015 20:52

Dodane przez Andy51 w odpowiedzi na Mamy wspólne korzenie, moi

może by Pan wymienił też - Tuwima? Schulza? Leśmiana?
Domyślny avatar

Secesh

03.03.2015 00:49

Dodane przez lala w odpowiedzi na może by Pan wymienił też -

Wystarczy palców u jednej ręki, żeby ich wszystkich wymienić czy trzeba będzie dołożyć jeszcze ze dwa z drugiej ręki?
ExWroclawianin

ExWroclawianin

03.03.2015 03:43

Dodane przez Zygmunt Korus w odpowiedzi na GUDŁAJE U STERU Tych gudłai

Zygmunt Korus 100/100 Strzal "miedzy oczy w 10-tke" !!! SUPER! Jakim cudem DZISIAJ po 70 latach Polska ma zaplacic zydom $65 mld? Skad akurat taka suma? Z ksiezyca? Polacy nie sa odpowiedzialni za smierc i utrate majatkow zydow w Polsce, bo za to odpowiedzialne sa hitlerowskie, nazistowskie NIEMCY! Polacy sami byli pod okupacja mordowani i nie mieli wplywu na los zydow. Gdy okupacja hitlerowska sie skonczyla w maju 1945, to na drugi dzien zaczela sie okupacja bolszewicka ZSRR gdzie we wladzach prosowieckich szczegolnie w Urzedzie Bezpieczenstwa bylo bardzo duzo zydow ktorzy torturowali i mordowali Polakow w ich wlasnym kraju? Czy w tej nowej sytuacji Polacy mieli cos do powiedzenia? NIE! Malo tego, komunistyczna bolszewicka i obca okupacyjna wladza ZNACJONALIZOWALA PRZEMYSL i prywatne majatki, kamienice wlasnie takze zydom. Dekret Bieruta. Czy Polacy mieli wplyw na takie decyzje? NIE !!! Wiec dlaczego dzisiaj zada sie od Polakow wyplacenia $65 mld wlasnie zydom co utracili majatki w Polsce. TO NIE POLACY SKONFISKOWALI TE MAJATKI WIEC WARA OD POLSKI!!! Malo tego Polska powinna wystapic o odszkodowanie do Izraela o przynajmniej $ 50 mld za zydowskie w UB tortury i ludobojstwo na Polakach w latach 1944-1956. Dlaczego wladze Polski jeszcze nie wystawily takiego rachunku zydowskim oprawcom z UB, KBW etc. Gdzie jest elementarna sprawiedliwosc? A kto zaplaci rachunek za komunizm czy socjalizm w latach 1944-1989 w Polsce gdzie POLACY nie mogli byc suwerennym i niepodleglym krajem tylko byli pod sowiecka okupacja i Polska byla eksploatowana i rozkradzana przez okupanta sowieckiego przez te wszystkie lata? Gdzie sa odszkodowania za zdrade Polski przez Francje i Anglie w 1939 roku? Gdzie?
lala

lala

02.03.2015 11:24

dobrze, że wspomniano tu Ringelbluma i innych, którzy "ukrywani byli w bunkrze przy ul. Wolskiej przez ogrodnika Marczaka i jego rodzinę " - warto może dodać, że wszyscy zginęli (wraz z ukrywającą ich rodziną), bo jakiś uprzejmy polski sąsiad donosik wysmazył do gestapo....
Andy51

Andy51

02.03.2015 11:57

Dodane przez lala w odpowiedzi na dobrze, że wspomniano tu

Niestety wśród Polaków byli również szmalcownicy.
Domyślny avatar

Secesh

03.03.2015 00:54

Dodane przez Andy51 w odpowiedzi na Niestety wśród Polaków byli

Podziemne Państwo Polskie wydawało na takich wyroki.
Domyślny avatar

z-k

02.03.2015 13:58

Dodane przez lala w odpowiedzi na dobrze, że wspomniano tu

Skąd wiadomo, że to "polski sąsiad" a nie agent ŻAGWI z jednego z kilku oddziałów posiadanych przez Gestapo na terenie Warszawy? To przecież przy pomocy Żagwi Niemcy wyłapali uciekinierów z Sobiboru a kilkadziesiąt polskich rodzin, które uciekinierów przechowywały, rozstrzelano a zabudowania spalono. Przeczytaj lala "Bez strachu" - książkę A. Siwaka napisaną na podstawie dokumentów uratowanych z niszczonego archiwum KC. Po to zniszczyliście te (i inne) archiwum by teraz pisać podobne głupstwa, kręcić Inki i POkłosia, przeprowadzać "prywatyzację" polskiego majątku i żądać 65 mld. hurtem na finansowanie takich nowych Żagwi.
lala

lala

02.03.2015 20:50

Dodane przez z-k w odpowiedzi na Skąd wiadomo, że to "polski

poczytaj może dyskutancie prace historyków, którzy zajmowali się tym, kto i co donosił na gestapo - sporo tego ocalało -sa w centralnym archiwum w Koblencji i nie zwracaj się do mnie per "wy" - nie jestem Pana "towarzyszką" (może Siwak był towarzyszem?)
Domyślny avatar

Secesh

03.03.2015 00:53

Dodane przez lala w odpowiedzi na poczytaj może dyskutancie

Jednym z nich jest Gross?
Domyślny avatar

yureks52

02.03.2015 13:13

Ktos musial sie pomylic zastrzelil nie tego PSA.
Andy51

Andy51

02.03.2015 13:43

Dodane przez yureks52 w odpowiedzi na Ktos musial sie pomylic

Chyba tak.
JacBiel

JacBiel

02.03.2015 13:43

Obserwacje słuszne, ale chyba niewłaściwie definiuje Pan przyczynę.
Nie słyszałem o genie antypolonizmu.
Powód jest mniej organiczny, co czyni sytuację żydowskich nazistów jeszcze gorszą, gdyż pozbawia ich tego usprawiedliwienia.
To wychowanie, edukacja, a w końcu świadome dorosłe wybory czynią z ludzi nienawistników, antypolaków, dyskryminatorów i nazistów.
W druga stronę, to też zresztą działa - każdy ma szansę zostac katolikiem, cnotliwym mężem, albo chociaż przyzwoitym człowiekiem.
Andy51

Andy51

02.03.2015 14:27

Dodane przez JacBiel w odpowiedzi na Obserwacje słuszne, ale chyba

Wiecie Państwo użyłem określenia " gen antypolonizmu" jako paralela określenia  Polacy" wyssali antysemityzm z mlekiem matki". Macie rację, wychowanie edukacja , itd, ale z przykładów , które podałem Geremek, Bartman , wynika, że ktoś im tę nienawiść do Polaków zaszczepił.
Krzysztof Pasierbiewicz

Krzysztof Pasierbiewicz

02.03.2015 17:24

Niedaleko pada jabłko od jabłoni. Prof. Hertman (UJ) jest wychowankiem profesora Woleńskiego (UJ), który jest zdeklarowanym przeciwnikiem lustracji środowisk akademickich, a więc de facto zwolennikiem uniemożliwiania prowadzenia procesu rzetelnych historycznych badań naukowych.
A chichotem historii jest fakt, że to właśnie profesor Jan Woleński został wyróżniony polskim "Noblem Naukowym", że tak powiem za całokształt.
Jak Pan może wie prof. Woleński pod nickiem "cdn" zapamiętale trolluje na moim blogu na "Naszych Blogach", co również ośmiesza Uniwersytet Jagielloński.
Takie mamy obecnie elity na Jagiellońskiej Wszechnicy.
Nic tylko się pochlastać.
Pozdrawiam,
Krzysztof Pasierbiewicz
Andy51

Andy51

03.03.2015 09:08

Dodane przez Krzysztof Pasi… w odpowiedzi na Niedaleko pada jabłko od

Współczuje Panu jako nauczycielowi akademickiemu , ale już Gomułka w 1947 r mówił , że będziemy mieli takie elity jakie sobie  wykształcimy i wykształcili , Hartmanów, Geremków i im podobnych.Zgroza.
Szacunek
Domyślny avatar

felek

02.03.2015 20:31

Dodane przez Krzysztof Pasi… w odpowiedzi na Niedaleko pada jabłko od

Jak to, tylko pod nickiem "cdn"? Zmiana propagandowego konceptu? Już Pan nie rozgłasza, że Jan Woleński pisze pod wieloma nickami, w tym także pod nickiem "felek"? A poza tym dlaczego niby Jan Woleński ośmiesza UJ? Komentarze pisze jako osoba prywatna, nie wymienia swojego tytułu naukowego, ani miejsca pracy. W odróżnieniu od "dra" Pasierbiewicza, który obnosi się ze swoimi tytułami i wychwala swoje domniemane sukcesy naukowe. O tym, że Jan Woleński jest profesorem UJ dowiedziałem się z plotkarstwa Pasierbiewicza.. Jeśli "cdn" swoimi celnymi komentarzami ośmiesza, to wyłącznie "dra" KP. Z tym, że tylko na tyle, na ile można go jeszcze ośmieszyć, bo Pasierbiewicz doszczętnie ośmiesza się sam. By przekonać się o tym nie trzeba nawet, bo i zresztą nie warto, wgłębiać się w treść jego tekstów. Wystarczy przeczytać jego autorską wizytówkę: "nauczyciel akademicki, naukowiec, tłumacz, autor,niezależny publicysta, człowiek wolny, narciarz i tenisista".

Stronicowanie

  • Wszyscy 1
  • Wszyscy 2
  • Następna strona
  • Ostatnia strona
Andy51
Nazwa bloga:
Trójmiejskie spojrzenie
Zawód:
mgr zarządzania
Miasto:
Sopot

Statystyka blogera

Liczba wpisów: 1, 571
Liczba wyświetleń: 8,080,741
Liczba komentarzy: 17,827

Ostatnie wpisy blogera

  • Tusk dostał fiksum-dyrdum
  • Oszuści z PO okradają dzieci chore onkologicznie
  • Prezent dla Niemców od Nowackiej w 80 rocznicę wyzwolenia ob

Moje ostatnie komentarze

  • Smutna prawda.
  • Czyżby?
  • Masz rację

Najpopularniejsze wpisy blogera

  • ​Czy agent Stasi „Oscar” na Pomorza to Donald Tusk?
  • Sfałszowne wybory, dlaczego Polacy nie wychodzą na ulice ?
  • ​UB czyli Urban o Bartoszewskim

Ostatnio komentowane

  • Andy51, Smutna prawda.
  • Andy51, Czyżby?
  • Andy51, Masz rację

Wszystkie prawa zastrzeżone © 2008 - 2025, naszeblogi.pl

Strefa Wolnego Słowa: niezalezna.pl | gazetapolska.pl | panstwo.net | vod.gazetapolska.pl | naszeblogi.pl | gpcodziennie.pl | tvrepublika.pl | albicla.com

Nasza strona używa cookies czyli po polsku ciasteczek. Do czego są one potrzebne może Pan/i dowiedzieć się tu. Korzystając ze strony wyraża Pan/i zgodę na używanie ciasteczek (cookies), zgodnie z aktualnymi ustawieniami Pana/i przeglądarki. Jeśli chce Pan/i, może Pan/i zmienić ustawienia w swojej przeglądarce tak aby nie pobierała ona ciasteczek. | Polityka Prywatności

Footer

  • Kontakt
  • Nasze zasady
  • Ciasteczka "cookies"
  • Polityka prywatności