Przejdź do treści
Strona główna

menu-top1

  • Blogerzy
  • Komentarze
User account menu
  • Moje wpisy
  • Zaloguj

Czy Trump już sprzedał Europę Niemcom?

mjk1, 14.12.2024
    Niestety wszystko na to wskazuje. Wprawdzie TV Republika jeszcze mieli wyświechtaną narrację o sprzedaży TVN jakiemuś bliżej nieokreślonemu kapitałowi czesko-węgierskiemu, jednak nie chce mi się wierzyć, że nikt nie zauważył informacji wiszącej od wczoraj na czerwonym pasku drugiej niezależnej telewizji w Polsce. Informację podaję w całości za portalem w Polityce pl:

„TYLKO U NAS. Nowe ustalenia Telewizji wPolsce24 ws. sprzedaży TVN. Stację chce kupić inwestor z Niemiec!

Dziennikarze Telewizji wPolsce24 ustalili, że stację TVN chce kupić inwestor z Niemiec. Nabywcą ma być koncern Ringier Axel Springer. „‘Wschodni klient’ na TVN to fake news. Wykreowano go by Tusk mógł uznać TVN za firmę strategiczną i w ten sposób zbić cenę o ok. 1/3. A TVN kupią… Niemcy” - napisał na portalu X Michał Karnowski, publicysta Telewizji wPolsce24.
Według źródeł Telewizji wPolsce24 rzekome przejęcie TVN przez kapitał węgierski to sztucznie wykreowany pretekst mający na celu zbicie ceny medialnego koncernu. Chętny na  przejęcie telewizji jest niemiecki Ringier Axel Springer. Źródła Telewizji wPolsce24 podają, że wpisanie TVN na listę firm strategicznych, natychmiast zbija cenę koncernu o 1/3. W TV wPolsce24 ujawniamy aferę „TVN dla Niemców”. „Wschodni klient” na TVN to fake news. Wykreowano go by Tusk mógł uznać TVN za firmę strategiczną i w ten sposób zbić cenę o ok. 1/3. A TVN kupią… Niemcy. Kto wyrówna stratę koncernowi Discovery? My - podatnicy
— napisał na portalu X Michał Karnowski, publicysta Telewizji wPolsce24.
Fake news ws. sprzedaży TVN
Przypomnijmy, że kilka dni temu reporterzy Telewizji wPolsce24 informowali, że zakup udziałów TVN przez inwestora z Węgier to fake news, a plotki rozpowszechniane są  przez ludzi z okolic TVN”.

   Jeżeli połączymy to z informacją, że sztabowcy Trumpa odwiedzili jednak obóz Trzaskowskiego a nie Zjednoczonej Prawicy, to wszystko wskazuje na to, że deal został zawarty a Tusk zgodził się na zabezpieczenie amerykańskich interesów w Polsce. Krótka i nagle przerwana wizyta Macrona jest tego kolejnym potwierdzeniem. Jeżeli dodamy do tego niszczenie formacji reformatorskiej w Zjednoczonej Prawicy za cichym przyzwoleniem Kaczyńskiego, to mamy pełen ogląd aktualnej sytuacji. Niestety marzenia o niepodległości kolejny raz będziemy musieli odłożyć „ad acta” a ucieczka Romanowskiego urasta do miary symbolu, jakim swego czasu była ucieczka Mikołajczyka kończąca wcześniejszy sen o wolności Polaków.
  • Zaloguj lub zarejestruj się aby dodawać komentarze
  • Odsłony: 7230
Kaper

Kaper

14.12.2024 10:31

Tusk zabezpieczając niemieckie interesy zabezpiecza jednocześnie amerykańskie. Niemcy nigdy nie były suwerenne. Słynna "kanclerska lojalka" (Der Kanzlerakte) zabrania Niemcom m.in posiadania suwerennych mediów. Jeśli nawet pozornie należą one do niemieckich podmiotów to de facto należą albo są w 100% kontrolowane przez Amerykanów.
USA konsekwentnie dążą do zaorania gospodarczego Europy a Niemcy są największą gospodarką. Traci przy okazji Polska - główny poddostawca i monter niemieckich towarów.
paparazzi

paparazzi

14.12.2024 19:48

Dodane przez Kaper w odpowiedzi na Tusk zabezpieczając

Jak to mawial Józef Tischner. Są trzy prawdy: świento prawda, tys prawda i gówno prawda.
Kaper

Kaper

14.12.2024 19:59

Dodane przez paparazzi w odpowiedzi na Jak to mawial Józef Tischner.

Rozumiem, że mój komentarz zalicza pan do pierwszej kategorii.
paparazzi

paparazzi

14.12.2024 20:41

Dodane przez Kaper w odpowiedzi na Rozumiem, że mój komentarz

Marzyciel?
spike

spike

14.12.2024 11:53

"Nowe ustalenia Telewizji wPolsce24 ws. sprzedaży TVN. Stację chce kupić inwestor z Niemiec!"
to się "kupy" nie trzyma, Tyfus nie ma prawa ingerowania w sprzedaż prywatnej własności, która nie ma istotnych cech dla państwa, jak mp. obronność, strategiczna technologia etc.
tym bardziej, że od początku nie była na tej liście, a tylko w momencie jej sprzedaży, biorąc pod uwagę fakt, że TVN wcześniej zmieniał już właściciela.
Właściciel stacji, tylko patrzeć, jak to zaskarży do arbitrażu i jeszcze zażąda zadośćuczynienia za straty wizerunkowe itp. prawnicy już wymyślą.
chyba że Tyfus chce wyrównać straty, a to już kolejny raz pachnie kryminałem.
Mam nadzieję, że Tyfus i jego szajka trafi do paki na wiele lat, gdzie już powinni przebywać od dawna.
spike

spike

14.12.2024 11:55

Dodane przez spike w odpowiedzi na "Nowe ustalenia Telewizji

Interesuje mnie wątek, gdzie tu jest udział Trumpa ????????
sake3

sake2020

14.12.2024 12:23

Sztabowcy Trumpa to ten głupkowaty ambasadorek od parad równości?
smieciu

smieciu

14.12.2024 12:29

To wszystko jest powierzchowne. Przede wszystkim koncerny medialne mają bardzo wątłą narodowość. Są zbyt ważne, podlegają więc różnym naciskom, wpływom. Przykładowo owi Czesi, którzy mieli przejąć TVN? Co niby to znaczy? Być może nikomu nawet nie zechciało się sprawdzić jak wyglądają te czeskie powiązania itp. A sprawa jest ciekawa gdyż może jeszcze komuś wyjść że Czesi sami kontrolują swoje media. I nie tylko bo mają wielkie udziały w Europie Wsch. A i próbowali się wbić na rynek francuski itp. Ten koncern czeski, który miał przejąć TVN to prawdziwa potęga! I co mamy sobie wierzyć że jest czeski? Że jego szef przypadkiem zginął na Alasce? Że jego żona, która dotychczas podobno nie angażowała się w biznes męża sama podejmuje decyzje?
TVN miało być sprzedane Czechom ale tak naprawdę nie wiesz komu.
Warto przy okazji przyjrzeć się Polsatowi. Historia dość podobna. U Czechów ginie właściciel na Alasce a u nas Solorz został przejęty przez jakiś układ, który jest w stanie eliminować z biznesu dzieci Solorza. Co ciekawe ten układ jest sprzyjający PiS co zresztą coraz lepiej widać po charakterze jaki Polsat przyjmuje.
Sprawa TVNu ma z pewnością więcej oblicz. I z pewnością nie jest traktowana lekko jak pokazują powyższe przykłady Solorza i Petra Kellnera. Można między bajki włożyć teorię że Trump coś zostawia. Raczej, w swoim stylu, bawi się naciskami czy też szantażami. Ktoś ma coś zrobić bo jeśli nie to... W obecnie wykreowanym środowisku niepewności dobra taktyka.
Tym bardziej między bajki można to włożyć właśnie choćby dlatego że ludzie Trumpa odwiedzili Trzaskowskiego. Czyli pilnują interesu na miejscu. A zamiast krzyczeć o tym że Trump „zdradza”, czy też oddaje Polskę warto zadać pytanie:
Dlaczego Trump nie wsparł PiSu?
Dlaczego Trump „zdradza”? Co to znaczy zdradza? Że przechodzi na drugą stronę.
Tylko może warto sobie zadać pytanie. Po czyjej stronie był i jest Trump? 6 moich ostatnich notek (wyłączywszy tą o Święcie Niepodległości) krąży wokół tego tematu! Ale oczywiście, można się domyśleć, nie dały do myślenia :) A teza w wokół której się obracają jest jasna: Ta strona Trumpa jest czymś innym niż sobie ludzie wyobrażają.
Jest czymś innym. Inny jest rzeczywisty układ sił politycznych sił w Polsce jeśli odrzuci się swoje naiwne wyobrażenia wynikające z propagandy.
Tusk jest w czarnej dupie. Bo dał się omotać agentowi Sikorskiemu. Ludziom, którzy pracują dla...
Dla? No właśnie. O to chodzi!
spike

spike

14.12.2024 12:51

Dodane przez smieciu w odpowiedzi na To wszystko jest

@śmieciu
no właśnie, twoją pisaninę można już przed czytanie między bajki włożyć, a praktycznie to od razu do makulatury.
Trump ma interes by tvn przejęli Niemcy i to ze stratą, dlatego spotkał się z przydupasami Tyfusa, by ten może wyrównał straty ?
by Niemcy waliły w USA ile wlezie, śmiech na sali, tym bardziej, że tvn był juz sprzedawany, był też współwłasnością sowietów, to nie przeszkadzało ?
Uchwała Tuska o strategicznym znaczeniu tvn-u nie ma mocy prawnej, a własciciel tvn jeszcze może podać do sądu Tyfusa za obniżenie wartości tvn-u.
smieciu

smieciu

14.12.2024 13:14

Dodane przez spike w odpowiedzi na @śmieciu

Chłopie ale do czego ty się odnosisz? No nie mogę z tobą. Kur..a. Zawsze zaczynasz od swojego debilnego wstępu a potem odnosisz się chyba do swojego lustra. Gdyż z pewnością nie do tego co napisałem ja.
tricolour

tricolour

14.12.2024 13:50

Dodane przez smieciu w odpowiedzi na Chłopie ale do czego ty się

@smieciu
Ten debilny wstęp spika, a także innych pisiaków, to dowód na to, że masz rację. 
Mechanizm jest prosty: czytają, szlag ich trafia, że ty masz rację, nie oni, i na bazie tych nieokiełznanych emocji jest reszta wpisu.
Im bardziej masz rację tym większym jesteś chujem - tak to działa.
spike

spike

14.12.2024 14:15

Dodane przez tricolour w odpowiedzi na @smieciu

@tri
W dupie byłeś gówno wiesz, wiec po co się tym chwalisz ?
tricolour

tricolour

14.12.2024 16:38

Dodane przez spike w odpowiedzi na @tri

@spike
Nie chwalę się tylko tłumacze zachowanie, takie właśnie jak twoje. Uważasz, że ten tekst o dupie i gównie w jakikolwiek sposób biorę do siebie? Nie, on tylko świadczy o tobie, że - po pierwsze - mam rację, która cię wkurza, a - po drugie - nie radzisz sobie do tego stopnia z własną emocjonalnością, że wynikowym uczuciem jest złość, którą emanacją jest agresja. Taki Tomaszek z siebie, tylko bardziej ogarnięty językowo. Piękną ilustrację mi dorobiłeś, dziękuję.
Zastanów się, jaki to jest prymitywy mechanizm, który cały szereg różnych uczuć zamienia tylko na złość, na jedno uczucie. To jest cechą wszystkich was partyjnych niewolników, ty nim także jesteś, choć starasz się opakować gówno (o którym mówiłeś) w jakieś sreberko.
Przykładowo: zastanów się nad najprostszą sprawą: co stało na przeszkodzie, by powiedzieć, że zwyczajnie myliłeś się w sprawie tego ciśnienia? Dlaczego jednym zdaniem typu "o, cholerka, rzeczywiście" nie załatwiłeś sprawy w piętnaście sekund tylko wybrałeś kłótnię na kilka dni? Albo inaczej: dlaczego zażenowanie z powodu pomyłki (wynikającej z pewnej niewiedzy, to fakt) zmieniłeś na złość i w efekcie na agresję?
smieciu

smieciu

14.12.2024 16:48

Dodane przez tricolour w odpowiedzi na @spike

@tricolour On jest ciężkim przypadkiem. Można napisać czego ale w sumie to żal mi go. Mimo tych swoich debilnych wstawek. Pokazują jedynie jak się miota i próbuje dowartościować. I podobnie jak u ciebie, u mnie też się nie przyzna. Będzie święcie wierzyć że Sakiewicz mówił o jakimś filmiku Leppera. Nie przyjmie do wiadomości że nic takiego nie miało miejsca.
Ma ten swój świat w którym żyje i wydaje mi się że ma co się z nim nadmiernie w sprzeczki angażować.
spike

spike

14.12.2024 17:54

Dodane przez smieciu w odpowiedzi na @tricolour On jest ciężkim

@śmieciu palancie,
pisałem ci to chyba z dwa razy, że widziałem i słyszałem na własne uszy, co mówił Sakiewicz.
spike

spike

14.12.2024 17:51

Dodane przez tricolour w odpowiedzi na @spike

@tri
chłopie, walisz przekleństwami jak przysłowiowy szewc, a masz tupet mi cokolwiek zarzucać, to jakaś psychoza :)))))
Nie mam pojęcia o jakim ciśnieniu piszesz, pewnie sam nie wiesz o co chodzi, inaczej byś wystarczająco jasno przedstawił pytanie.
Chodzi o Wenus? to w czym się pomyliłem?
tricolour

tricolour

14.12.2024 18:45

Dodane przez spike w odpowiedzi na @tri

@spike
No właśnie - tak, o Wenus, znów kluczysz, że nie wiesz o którą planetę chodzi. Wstawka, że ja nie wiem jest prymitywną manipulacją, bym się zaczął tłumaczyć, co ma pokryć twoją kompromitację. Zabawa w tym, że mnie na taki prosty lep nie da się nabrać.
Więc - jeśli ci zależy na tym ciśnieniu- zakładałeś, że ciśnienie zależy tylko od grawitacji, a nie także od masy atmosfery. To był zresztą fajny sprawdzian na intuicję inżynierską - dlaczego sto kilometrów nad ziemią nie ma już atmosfery, a przyspieszenie ziemskie jest prawie takie samo, jak ziemi.
No i gdzie ja walę tymi przekleństwami? Jakimi przekleństwami zwracam się do ciebie, proszę wymienić? No, odwagi...
😁😁😁
spike

spike

14.12.2024 19:25

Dodane przez tricolour w odpowiedzi na @spike

@tri
łżesz jak bura suka.
nie mam ochoty szukać co pisałem, nie jesteś tego warty, sam sobie poszukaj i się doucz.
Ty to masz jakieś zachwiania psychiczne, piszesz i nawet nie wiesz co, może to syndrom trzeciej ręki ?
lecz się, bo ta trzecia rękaw końcu coś ci zrobi.
Siberian Husky Dog

Siberian Dog Husky

14.12.2024 17:40

Dodane przez tricolour w odpowiedzi na @smieciu

14-12-2024 [12:50] - tricolour 
nazwanie go chujem to obraza dla chuja
i ciebie tez
spike

spike

14.12.2024 14:21

Dodane przez smieciu w odpowiedzi na Chłopie ale do czego ty się

@śmieciu,
jesteś wyjątkowo odporny, wszyscy ci tu piszą, że bredzisz, a ty dalej swoje brednie wypisujesz, cienias jesteś.
Jakbyś był mądrzejszy, to byś nie odnosił się do wstępu, które sam stosujesz, a do tego co napisałem.
Wiem, to za trudne, więc daj sobie spokój.
smieciu

smieciu

14.12.2024 14:29

Dodane przez spike w odpowiedzi na @śmieciu,

Widzisz spike, zawsze to samo. Znów coś sobie wyobrażasz! I do tych wyobrażeń się odnosisz. Żyjesz w świecie jakiejś swojej absurdalnej iluzji gdzie mi piszą że brednie piszę. Człowieku zastanów się nad sobą. Spróbuj kiedyś zacytować z mojego tekstu i się odnieść. Ciągle próbujesz mi czymś dosrać tylko że tak naprawdę odnosisz się do kogoś innego. Coś tam sobie wyobraziłeś i ... nikt nawet ty, nie wiesz o co ci chodzi.
sake3

sake2020

14.12.2024 13:35

Dodane przez smieciu w odpowiedzi na To wszystko jest

@smieciu.....Dlaczego jak pan pisze Trump miałby zdradzić? W polityce nie ma miejsca na miłość czy nawet przyjaźń. Jeśli pan zna choć jeden taki przykład proszę przytoczyć. Dlaczego Trump miałby nie przejść na druga stronę jeżeli widzi ( a z pewnością widzi) politykę Niemiec wobec Polski i serwilizmu Polski. Już chociażby niezgoda Niemiec na reparacje Polsce należne i obciążanie nas winą za wojnę, Holocaust, bezczelne ingerencje w polskie sprawy jak decydowanie przez niemiecką dziennikarzynę Klausa Bachmanna o ustroju Polski czy wprowadzania policyjnego państwa. Nam pokazano już miejsce w szeregu. Kto dziś rozmawia ze słabszym? Pan idąc załatwiać interesy  czy sprawy rozmawia z portierem czy z kierownikiem?
smieciu

smieciu

14.12.2024 13:46

Dodane przez sake3 w odpowiedzi na @smieciu.....Dlaczego jak pan

@sake Nie piszę że Trump miałby zdradzić. Wręcz przeciwnie. Problem leży w tym że PiSowcy wyobrazili sobie że Trump jest po ich stronie. Jest i był. Tylko niby na jakiej zasadzie? Czy Trump lub jego ludzie zasugerowali jakieś sympatie? O tym, między innymi, pisałem w swoich ostatnich notkach. Jedyne co PiSowcy mają to krytykę Tuska przez Vance'a. Który wtedy zresztą nie był kandydatem na wiceprezydenta więc nie wypowiadał się w imieniu Trumpa. Tylko że jak już wspominałem ta krytyka wynikała tylko i wyłącznie z gorącej wtedy w Kongresie walki o pieniądze na Ukrainie. A Tusk wezwał Kongres to wsparcia Ukrainy. Czyli co? Źle Tusk zrobił?
PiSowcy wpadają w pułapkę własnych wyobrażeń i wkładanej im do głów propagandy. Odnośnie tego kim jest Trump (i sam PiS!i) kogo w Polsce ewentualnie chciałby wesprzeć.
Co zabawne w jeszcze większą pułapkę wpadają PeOwcy.  Ich wyobrażenia są jeszcze głupsze.
I sorki sake ale przestań mi pieprzyć o tym całym Bachmannie - ja nawet nie wiem co to za jeden. I pewnie nikt by nie wiedział gdyby z upodobaniem go nie promowała niezależna.pl czy ktoś taki. Nie wiem bowiem skąd ty go bierzesz. I traktujesz jak wyrocznię. Innych dziennikarzy na świecie nie ma czy jak?
Tak samo z Holocaustem gadasz głupoty. Może najpierw zaznajom się z oficjalnym stanowiskiem Niemiec zamiast powtarzać mi tu debilne wrzutki pisowskiej propagandy.
Siberian Husky Dog

Siberian Dog Husky

14.12.2024 13:50

Na miejscu Romanowskiego ukrywałbym się w Lądku Zdroju albo Głuchołazach, tam zaden cwel z patorządu się nie zapuszcza
ps.
Jeżeli orzeczenia sądów nie są respektowane przez Bodnara, Tuska i całą przecwelona ferajnę, to czemu muszą być respektowane przez innych obywateli np. Pana Romanowskiego???
Kaper

Kaper

14.12.2024 14:12

Dodane przez Siberian Husky Dog w odpowiedzi na Na miejscu Romanowskiego

Romanowski ukrywając się przed wymiarem sprawiedliwości tylko pogarsza swoją pozycję procesową.
Wygląda na to, że ma wiele do ukrycia.
Przecież i tak go znajdą.

Stronicowanie

  • Wszyscy 1
  • Wszyscy 2
  • Następna strona
  • Ostatnia strona
mjk1
Zawód:
mjk1

Statystyka blogera

Liczba wpisów: 151
Liczba wyświetleń: 245,982
Liczba komentarzy: 2,574

Ostatnie wpisy blogera

  • Kapitalizm, którego nikt nie projektował. I dlaczego dziś musi nauczyć się liczyć.
  • Dlaczego Chińczyk jest bogatszy u siebie niż Polak we własnym kraju
  • Plan, który przestraszył Bieruta, a zachwyciłby Denga

Moje ostatnie komentarze

  • Twierdzisz, że „dług wynika z decyzji rządów, nie z natury systemu walutowego”, ale to przecież nielogiczne, rządy podejmują takie decyzje właśnie dlatego, że natura systemu ich do tego zmusza. W…
  • Masz absolutną rację, jeśli strategiczne aktywa są sprzedawane w imię szybkiego zysku lub wygody, każdy mechanizm bilansowy czy stymulujący popyt wewnętrzny napotka fundamentalną barierę. Tak długo,…
  • Masz rację, konkurencja walutowa istnieje i działa na poziomie międzynarodowym - firmy wybierają waluty, rezerwy są dywersyfikowane, kursy reagują na rynek. To prawda. Jednak obserwując realną…

Najpopularniejsze wpisy blogera

  • Wotum zaufania
  • Jakiego Państwa tak naprawdę chcemy?
  • Czy za rządzenie odpowiedzialny jest rząd?

Ostatnio komentowane

  • mjk1, Twierdzisz, że „dług wynika z decyzji rządów, nie z natury systemu walutowego”, ale to przecież nielogiczne, rządy podejmują takie decyzje właśnie dlatego, że natura systemu ich do tego zmusza. W…
  • Grzegorz GPS Świderski, Waluty konkurują ze sobą globalnie — i to właśnie podważa Twoją tezę. Konkurencja walutowa jest faktem empirycznym, bo kapitał codziennie głosuje nogami: ucieka od walut źle zarządzanych, a premiuje…
  • mjk1, Masz absolutną rację, jeśli strategiczne aktywa są sprzedawane w imię szybkiego zysku lub wygody, każdy mechanizm bilansowy czy stymulujący popyt wewnętrzny napotka fundamentalną barierę. Tak długo,…

Wszystkie prawa zastrzeżone © 2008 - 2025, naszeblogi.pl

Strefa Wolnego Słowa: niezalezna.pl | gazetapolska.pl | panstwo.net | vod.gazetapolska.pl | naszeblogi.pl | gpcodziennie.pl | tvrepublika.pl | albicla.com

Nasza strona używa cookies czyli po polsku ciasteczek. Do czego są one potrzebne może Pan/i dowiedzieć się tu. Korzystając ze strony wyraża Pan/i zgodę na używanie ciasteczek (cookies), zgodnie z aktualnymi ustawieniami Pana/i przeglądarki. Jeśli chce Pan/i, może Pan/i zmienić ustawienia w swojej przeglądarce tak aby nie pobierała ona ciasteczek. | Polityka Prywatności

Footer

  • Kontakt
  • Nasze zasady
  • Ciasteczka "cookies"
  • Polityka prywatności