Witaj: Niezalogowany | LOGOWANIE | REJESTRACJA
Niemcy nie muszą wypowiadać Polsce wojny, Tusk im wystarczy
Wysłane przez Andy51 w 27-08-2024 [13:09]
Niemcy wywołali I i II WŚ w których zginęły miliony osób, ponadto setki tysięcy zostało rannych. Ponadto Merkel mówiąc herzlich willkommen zaprosiła setki tysięcy emigrantów, z których około 80% nie pracuje.
Mieli to być lekarze i inżynierowie, a okazali się gwałcicielami, złodziejami i mordercami. Poprawność polityczna nie pozwala wziąć ich za twarz i dokonać ekstradycji.
Niemieckie statki należące do niemieckich NGO, cały czas dostarczają „świeży towar” z Afryki i Bliskiego Wschodu, głównie do Włoch.
Moim zdaniem tą sterowaną emigrację, można bardzo szybko zakończyć, wystarczyłoby rozporządzenie : nie masz paszportu nie wjedziesz do Europy, ale do tego trzeba żeby przywódcy krajów z południa Europy, muszą mieć cojones.
Ale przejdźmy do Tuska. Już ponad 2 lata temu Ursula coś tam, coś tam, mówiła : Donek czekamy na ciebie.
No i czekali blokując KPO, oskarżając Polskę o to że tłamsi prasę, a debile z UE oskarżali Polskę, że zamknęli niezależnego dziennikarza nijakiego Gonzalesa vel Rubcowa płk. GRU.
Niestety duża część Polaków dała się nabrać na jad toczący się z WSI 24 czy prorosyjskiej GW przeciwko PiS.
Co prawda to PiS wygrało wybory, ale nie miało zdolności koalicyjnej i to pro niemieckie PO wraz z pajacem z TVN , prorosyjskimi szczątkami SLD i niestety z PSL utworzyło rząd.
W 1939 r. Niemcy palili, grabili i w ciągu miesiąca pokonali Polskę, pomógł im w tym pewny sojusznik Stalin.
Teraz niby Polak Tusk rujnuje gospodarczo Polskę , wszystkie proinwestycyjne projekty zostały zahamowane .
Hitler miał Goebbelsa , Himmlera, i tym podobnych bandytów, Tusk ma Bodnara, miał Sienkiewicza, Kierwińskiego, którzy jeszcze nie mordują Polaków, ale robią wszystko żeby Polska się nie rozwijała, a Polacy jeździli do Niemiec na szparagi.
Wpływ Niemców widać na każdym kroku, ostatnio na Campus Polska, który raczej powinien nazywać się lager Polska, peowska młodzieżowa dzicz pod kierownictwem Szłapki i Nitrasa wyła J*bać PiS, a kierownik bałaganu napisał na platformie x, każdy śpiewać musi bo się udusi.
Premier Polski to debil całkowity.
Komentarze
27-08-2024 [14:25] - u2 | Link: ***Niemcy palili, grabili i w
***Niemcy palili, grabili i w ciągu miesiąca pokonali Polskę, pomógł im w tym pewny sojusznik Stalin***
Umowę ze Stalinem Hitler podpisał dopiero 23 sierpnia 1939 roku. Gdyby nie ta ich tajna umowa o rozbiorze Polski, to Hitler nigdy by nie podbił Polski. Utknąłby w pińskich błotach :-)
27-08-2024 [16:04] - Andy51 | Link: Masz rację.
Masz rację.
27-08-2024 [22:04] - spike | Link: @u2
@u2
nie zgadzam się, jakby sojusznicy Polski natychmiast reagowali na agresję Polski, to nawet "szatański pakt ze Stalinem" by Hitlerowi nie pomógł, a Rosja Stalina by została w czasach feudalnych, bo USA by ich nie pompowali jako sojusznika, Polska by miała swoje granice, nie była tak zniszczona, miałaby szansę być krajem liczącym się w Europie.
Kiedyś powstał alternatywny film, który przedstawiał świat, od roku 39, gdy udało się powstrzymać wybuch wojny światowej.
Dopowiem tylko, że tamte czasy nie były tak rozwinięte technologicznie jak obecnie, jakby nie patrzeć, wojenna technologia zbrojeniowa rozpędziła nasz postęp.
Jeszcze jedno, powstała powieść przeciwna, Hitler wygrał wojnę, opanował świat.
27-08-2024 [22:17] - u2 | Link: ***jakby sojusznicy Polski
***jakby sojusznicy Polski natychmiast reagowali na agresję Polski, to nawet "szatański pakt ze Stalinem" by Hitlerowi nie pomógł***
I tutaj jest sęk, drzewniany sęk. Polscy alianci mieli 2 tygodnie na zbrojną interwencję wobec Niemiec. Wypowiedzieli wojnę Niemcom 3 września, ale w ciągu dwóch tygodni nie podjęli interwencji zbrojnej tylko prowadzili la guerre drole, bo pourqoui mourir pour Danzig? I wtedy po dwóch tygodniach Rosjanie zadali zdradziecki cios w plecy Polakom.
PS. Świetnie zadziałała propaganda niemiecka we Francji która szermowała hasłami typu "po co umierać za Gdańsk". :-)
28-08-2024 [11:58] - spike | Link: @u2
@u2
Kiedyś oglądałem dok.historyczny o II WŚ, też tam było wyjaśniane i mnie zdziwiło, zarzucono naszym sojusznikom "grzech zaniedbanie", mówiąc wprost, zostaliśmy "poświęceni" na ich "ołtarzu pokoju"
W innym dok.historycznym, powiedziano wprost, że premier Anglii w alkoholowym amoku, sprzedał Polskę Stalinowi, jak był u niego z wizytą, ponoć w tajemnicy przed USA, jak sprawa wyszła, było za późno by to zmienić.
Kolejna sprawa, to śmierć gen.Sikorskiego, w którą jest umoczona Anglia z jej premierem alkoholikiem, dokumenty które posiadają, utajnili na kolejne 50 lat. Na lata skradli nam Enigmę, poniżyli polskich pilotów, to fałszywy naród.
-"Boże strzeż mnie od przyjaciół z wrogami poradzę sobie sam"
27-08-2024 [15:34] - MFW | Link: Mam pytanie:
Mam pytanie:
Dlaczego PIS i A. Macierewicz nie odważyli się i dalej się nie odważą na pokazanie faktów jednoznacznie dowodzących, że wydarzenia z 10.04.2010 roku nie były katastrofą typu CFIT a zbrodnią na polskiej elicie patriotycznej w interesie tych co prowadzili politykę resetu z Rosją, w której podstawową rolę oprócz Rosji odegrał rząd D. Tuska i podległe mu służby i instytucje?
Do tego nie potrzeba wraku i czarnych skrzynek.
27-08-2024 [15:44] - mjk1 | Link: @MFW
@MFW
Bo może okazać się, że "... inni szatani byli tam czynni", że tak klasykiem pojadę.
27-08-2024 [16:34] - MFW | Link: Faktycznie byli.
Faktycznie byli.
27-08-2024 [15:49] - mjk1 | Link: "Do tego nie potrzeba wraku i
"Do tego nie potrzeba wraku i czarnych skrzynek".
Faktycznie nie potrzeba, w zupełności wystarczy zapis monitoringu wylotu Tupolewa z lotniska Okęcie.
27-08-2024 [16:36] - MFW | Link: Np. ten kadr z monitoringu, z
Np. ten kadr z monitoringu, z kamery nr 11:
https://images90.fotosik.pl/588/bff2f6fe702573bfmed.png
27-08-2024 [16:01] - Adam66 | Link: @[15:34] - MFW
@[15:34] - MFW
"Dlaczego PIS i A. Macierewicz nie odważyli się..." - bo taka jest mądrość etapu... Możliwości technologiczne były i są, trzeba tylko chcieć ich użyć, albo móc a się nie może...
Pod tym adresem jest szczegółowy opis tych możliwości, dlaczego z tego nie skorzystano? Bo nie wolno...?
https://dakowski.pl/pozary/
27-08-2024 [18:17] - paparazzi | Link: Adaś jesteś pewny ze można
Adaś jesteś pewny ze można ustalić gdzie samolot rozbił się np w na wodzie? Bo Dakowski tak twierdzi? "Po pierwsze jest dokładnie zdefiniowany czas wystąpienia tego zdarzenia, ale również miejsce tego zdarzenia. Z dokładnością do 100 metrów, w siatce współrzędnych WGS-84." A można znaleźć ten co do Pekinu leciał samolot Boeing 777-200ER należący do Malaysia Airlines zniknął z radarów nad Morzem Południowochińskim. Powodzenia np chyba nagroda się należy.
27-08-2024 [16:05] - Andy51 | Link: Jesteś pewny?
Jesteś pewny?
27-08-2024 [19:15] - Jan1797 | Link: Szanowny Andy,
Szanowny Andy,
- Merkel mówiąc ***herzlich willkommen zaprosiła setki tysięcy emigrantów***, z których grubo ponad 80% nie pracuje. Bez wiz, okresu przejściowego, gwarantując im wszelkie prawa w tym te strefy Schengen. Mogą podróżować w strefie gdzie chcą z jednego kraju członkowskiego do drugiego bez żadnej kontroli, również na granicach. Słusznie prawisz. Można to szybko zakończyć. Wystarczy przestrzeganie prawa :)) Bez paszportu nie wpuścić do Europy. Tylko jak wycofać zaproszenie i głupotę bardziej niż skuteczną od zaproszenia?
27-08-2024 [18:22] - Siberian Husky Dog | Link: Jebaćpisy po wygranej Tuska
Jebaćpisy po wygranej Tuska wierzyli, że świat będzie stał przed nimi otworem. Teraz się zorientowali, że chodziło o inny otwór
27-08-2024 [19:08] - Kaczysta | Link: Jeszcze nigdy, w 35-o letniej
Jeszcze nigdy, w 35-o letniej historii "Wolnej Polski", polski parlament nie miał aż tyłu meneli, patologii i moralnych żuli. Nigdy. I to wszystko wyłącznie dzięki największemu hipokrycie i oszustowi, Donaldowi Tuskowi, wyjątkowo prymitywnemu, aczkolwiek cwanemu agentowi Niemiec
https://pbs.twimg.com/media/GWAE26rW4AA_sZS?format=jpg&name=4096x4096
27-08-2024 [19:26] - MFW | Link: Delano Roosevelt, zapytany w
Delano Roosevelt, zapytany w 1939 o stosunek do dyktatora Nikaragui Anastasio Somozy rzekł: "Somoza może jest skurwysynem, ale to nasz skurwysyn"
Trawestując słowa wypowiedziane przez Delano Roosevelta o Somozie, można powiedzieć, że również B.H.Obama mógłby to samo powiedzieć o Donaldzie Tusku ery polityki resetu USA-Rosja.:
"Tusk może jest skurwysynem, ale to nasz skurwysyn"
.... i niemieckim, więc dlatego PIS może mu skoczyć!
27-08-2024 [20:22] - smieciu | Link: "Tusk może jest skurwysynem,
"Tusk może jest skurwysynem, ale to nasz skurwysyn"
.... i niemieckim, więc dlatego PIS może mu skoczyć!
Tylko że to nieprawda gdyż właśnie ekipa Obamy wykoleiła Tuska. Za pomocą Taśm ale nie tylko. Smoleńsk zaś stał się motorem napędowym propagandy. Z demonicznym niemieckim Tuskiem.
Z czasem okazało się że właściwie wszystkie zarzuty jakie ta propaganda wykreowała przeciw Tuskowi albo okazały się fałszywe. Albo zostały przejęte i były kontynuowane przez PiS.
Nic już nie ma właściwie wyborca PiS w ręku by pokazać ten wybór jako lepszy nad PO.
27-08-2024 [21:22] - sake3 | Link: @smieciu....Marnuje się pan w
@smieciu....Marnuje się pan w tej obronie Tuska.Od tego ma paniuśkę Leyen, chłopców bodnarowców ,koalicyjkę .A tu ciekawszy temat-przed krakowskim sądem toczy się sprawa dwu rosyjskich szpiegów zajmujących się w Polsce rekrutacją do służby w charakterze najemników Wagnera, działalnością terrorystyczną i udział w grupach o charakterze zbrojnym. Zamiast przynudzać o demonach,pudelkach,rzekomej pisowskiej propagandy niech pan przemyśli czy możliwa jest infiltracja Polski przez grupę Wagnera. I kto nią rządzi po śmierci Prigożyna.
27-08-2024 [21:55] - Tomaszek | Link: SakeKto
Sake
Polska jest przesiąknięta grupą Webera , dla grupy Wagnera to na pewno jakaś przystań . Kto ich odróżni od UPAdlińców ? Połowa z nich to farbowane ruskie lisy .
27-08-2024 [22:58] - Alina@Warszawa | Link: Sake! Napisz o tym oddzielny
Sake! Napisz o tym oddzielny artykuł! O tej rekrutacji Polaków do grupy Wagnera! To jest wielka sensacja i wielki problem.
28-08-2024 [09:19] - MFW | Link: @smieciu
@smieciu
"Tylko że to nieprawda gdyż właśnie ekipa Obamy wykoleiła Tuska."
Tak, zgadzam się, to ekipa Obamy wykoleiła Tuska.
Trzeba jednak wiedzieć dlaczego to zrobiła?
W czerwcu 2013 roku, polityka resetu USA-Rosja poniosła ostatecznie klęskę(Putin odrzucił ostatecznie ofertę Obamy na II-gi etap polityki resetu na na szczycie G-8 w w Lough Erne w Irlandii Północnej) i rozpoczął się okres konfrontacji z Rosją(Majdan na Ukrainie) i dla tej nowej polityki, rządy proniemieckie i prorosyjskie PO-PSL stały się niepożądane).
Alternatywą dla tych rządów były rządy PIS-u, ale pod pewnymi warunkami;
- w sprawie wydarzeń z 10.04.2010 roku oskarżać można tylko Rosję i Putina a Tusk tylko się nie sprzeciwiał temu co napisano w Raportach MAK i KBWLLP
- aby J. Kaczyński nie mógł "zaszaleć" , prezydentem ma być A. Duda, który wetami będzie hamował zapędy Kaczyńskiego, niezgodne z interesami USA i Izraela
Nadzieja J. Kaczyńskiego na to, ze prezydentura D. Trumpa zmieni tę sytuację, szybko okazała się płonną, bo już podczas 90-tej miesięcznicy w 2017 r. powiedział:
(...) - I będzie prawda , której jeszcze dzisiaj nie znamy i ja jej nie znam. Prawda albo stwierdzenie, że dzisiaj, w tych okolicznościach, które mamy, tej prawdy do końca ustalić się nie da. Ale zostanie to powiedziane uczciwie, to się Polakom po prostu należy.(...)