Witaj: Niezalogowany | LOGOWANIE | REJESTRACJA
„Zabiłbym wszystkich Polaków” można, można, a SN przyklepie
Wysłane przez Andy51 w 23-04-2022 [13:45]
„Zabiłbym wszystkich Polaków” można, można, a SN przyklepie takie słowa
Po wyroku SSN , w którym to Marek Pietruszyński z Izby Karnej SN uniewinnił obywatela niemieckiego prowadzącego biznes w Polsce mówiącego , że „ Zabiłbym wszystkich Polaków” jest wyraźnym sygnałem, że można obrażać Polaków, polski mundur i i Wojsko Polskie, jakie porównanie i jaką obelgę rzuciliby anty Polacy, kasta i tak takie indywiduum uniewinni.
W przeciwieństwie do obrażenia pederastów i całe to „towarzystwo” LGBT, to michnikowa prasa nazwałaby Was homofobami, faszystami, itd. Gdybyście obrazili Żydów, za przeproszeniem Michnik i jego ludzie by się posrali, nazwali by Was rasistami i antysemitami, itd., o obrażaniu muzułmanów nie mówię, bo muzułmanie sami by to załatwili.
Oczywiście jestem przeciwny obrażaniu kogokolwiek, za kolor skóry, religię, przekonania, ale w Polsce widocznie nie wszystkich traktuje się tak samo, co uwidoczniły wyroki zdegenerowanej często postkomunistycznej kasty.
Jeżeli Ambasador Brzeziński, przyjmuje w ambasadzie USA pokrakę Ochójską, która przyrównuje działanie WP do działań mordercy i hitlerowca Eichmana, albo nie zauważa, że ta pokraka mówi o żołnierzach jako mordercach.
Spróbowałby w USA honorować kogoś, kto w stosunku do amerykańskich żołnierzy takich słów jakich używa Ochójska, byłby „skończony” zarówno w polityce ale i towarzysko.
Ale takie kreatury na listach do PE promuje PO pospołu z pospezepeerowskimi czerwonymi towarzyszami, którzy byli po 90 roku premierami.
Potomkowie tych, którzy przyjechali na ruskich czołgach zajęli się bezpieczeństwem z ramienia czerwonej zarazy mordując żołnierzy niezłomnych, katując ich w urzędach UB, rozplenili się jak zielsko, opanowując zawody prawnicze, dyplomacje, prasę, itd.
Efekty widzimy co jak wspomniałem pokazał SN, ale nawet wśród tych którzy nie mieli nic wspólnego z czerwonymi, znaleźli się pożyteczni idioci, tacy jak tetryk Strzembosz, który mówił , że sądy same się „oczyszczą”.
Polskie lewactwo za wszelką cenę chce utrzymać w sądach status quo, czyli używając słów córki działacza KPP Agnieszki Holland „ żeby było tak jak było”, angażując w to europejskie lewactwo, któremu nie zależy na silnej i niezależnej Polsce.
https://wpolityce.pl/polityka/595501-skandal-w-sn-szokujaca-decyzja-ws-niemieckiego-hejtera
https://dorzeczy.pl/kraj/245554/skandaliczne-slowa-ochojskiej-europoslanka-zajmie-sie-prokuratura.html
https://www.pap.pl/aktualnosci/news%2C1046133%2Cpremier-o-slowach-ochojskiej-dotyczacych-strazy-granicznej-jak-mozna-sie
https://www.polskieradio.pl/13/53/Artykul/2860246,Mordercy-w-polskich-mundurach-Lempart-obraza-zolnierzy-i-funkcjonariuszy-SG
Komentarze
23-04-2022 [14:03] - Pani Anna | Link: Nie znam się, to skomentuję.
Nie znam się, to skomentuję. Typowe. Najlepszy sąd nie pomoże, kiedy czyn został źle zakwalifikowany przez prokuraturę. Zamiast gróźb karalnych z art. 199 k.k. powinno być nawoływanie do nienawiści z art. 256. Sąd nie na kompetencji do zmiany kwalifikacji prawnej czynu, to jest prawnicze przedszkole!!! Tym bardziej dziwi nieudolność prokuratury, to są sprawy na poziomie studenta II roku prawa. Ciekawe prawda? Prokuratura jest niby czyja?
23-04-2022 [15:38] - Andy51 | Link: Tylko do SN cię wziąć, po
Tylko do SN cię wziąć, po prostu się marnujesz.
23-04-2022 [15:49] - Pani Anna | Link: Wiem.
Wiem.
23-04-2022 [15:52] - Adam66 | Link: @Pani Anna
@Pani Anna
Pytanie tylko czy prokuratura zrobiła ten przedszkolny błąd z głupoty czy świadomie? Ponieważ proces odbył się w "Małej Sycylii" to obstawiam to drugie...
23-04-2022 [18:02] - Ula Ujejska | Link: Adam66
Adam66
Pan tyż po szkole Anuli?
Przepraszam, a z jaką specjalizacją odnośnie KPK? .... bo Anula ma specjalizację zawracania kijem obowiązujących regułek prawnych art. KPK 😁😁😁
23-04-2022 [18:34] - Andy51 | Link: Nie on chyba po duraczówce.
Nie on chyba po duraczówce.
23-04-2022 [19:09] - Pani Anna | Link: @Adam66
@Adam66
mała Sycylia i wszystko w temacie. Układ zamknięty, ręka rękę myje. Zgłoszenie wyczerpywało znamiona przestępstwa zart. 256 k.k.( nawoływanie do nienawiści), ale wniesienie takiego aktu oskarżenia przez prokuraturę widać byłoby "niepolityczne". A prokuratura zawsze mogłaby się powołać na brak wystarczających dowodów, gdyby sąd umorzył postępowanie z oskarżenia prywatnego p.Plażynskiej.
23-04-2022 [16:24] - Ula Ujejska | Link: Anna"Sąd nie na kompetencji
Anna
"Sąd nie na kompetencji do zmiany kwalifikacji prawnej czynu"
Kłamco i manipulatorze, prawda jest taka
Zgodnie z treścią przepisu art. 399 Kodeksu postępowania karnego, jeżeli w toku rozprawy okaże się, że nie wychodząc poza granice oskarżenia (poza granice zachowania objętego aktem oskarżenia) sąd może czyn zakwalifikować według innego przepisu prawnego. Sąd powinien o tym uprzedzić obecne na rozprawie strony, a na wniosek oskarżonego przerwać rozprawę w celu umożliwienia mu przygotowania się do obrony.
Zaorana 😁
23-04-2022 [16:55] - Pani Anna | Link: Ujejska, przestępstwo z art.
Ujejska, przestępstwo z art. 190k.k ( grozba karalna) jest ścigane z oskarżenia prywatnego, nie publicznego jak z art. 256 k.k. Występują zupełnie inne strony. Najpierw zrozum te fazę postępowania, a potem przejdziemy do zmiany kwalifikacji prawnej - kiedy są wypełnione przesłanki. Jak to ogarniesz to się zgłoś.
23-04-2022 [18:08] - Ula Ujejska | Link: Anulu
Anulu
Kłamco i manipulatorze
KPK obowiązuje we wszystkich procesach nieuku. Jak to ogarniesz to się zgłoś, i nie twórz nowych "prawnych dziadów" na użytek twoich głodnych kawałków. Ten sąd mógł zmienić kwalifikacje prawne gdyby tylko chciał, a ty tu nieudolnie próbujesz wycierać sobie gębę prokuraturą.
Zorana po raz drugi 😁
23-04-2022 [18:54] - Pani Anna | Link: Ujejska. Dlaczego sąd miałby
Ujejska. Dlaczego sąd miałby w trakcie TEGO konkretnie postępowania zmieniać kwalifikację czynu z przestępstwa ściganiego z oskarżenia prywatnego, na przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego, skoro prokuratura ma obowiązek wszczęcia takiego postępowania z chwilą powzięcia wiedzy o jego zaistnieniu, czego nie zrobiła. Natomiast gdyby pokrzywdzony ponownie wniósł prywatny akt oskarżenia, to sąd powinien odmówić wszczęcia postępowania, a jeśliby takie postępowanie zostało mimo to wszczęte, to umorzyć je ze względu na wcześniejsze umorzenie przez sąd sprawy tego samego oskarżonego i o ten sam czym oraz z oskarżenia go przez tego samego oskarżyciela prywatnego. Tak więc co z prawami pokrzywdzonej, aczkolwiek nie czującej zagrożenia groźbami p. Plażynskiej?
23-04-2022 [23:30] - Ula Ujejska | Link: Anulu
Anulu
Kłamco i manipulatorze, no to przypomnę ci bzdeta którego napisałaś w pierwszym poście, cytuję:
"Sąd nie na kompetencji do zmiany kwalifikacji prawnej czynu, to jest prawnicze przedszkole!!!"
Ja do tej głupoty się odniosłam. I jeszcze jedno, przepisy KPK stosuje się w każdym tego typu procesie. I żaden kurwinowski przygłup tego nie zmieni.
Zapamiętasz lekcję której udzielam ci za darmo?
Zaorana po raz trzeci😁
23-04-2022 [18:20] - Pers | Link: Pani Anno
Pani Anno
Przecież to są analfabeci.
@ujejska myli kk z kpk.
Widocznie w maglu tego nie uczą.
23-04-2022 [21:28] - Tezeusz | Link: "Masz rację. Gdzie mu tam do
"Masz rację. Gdzie mu tam do naćpanego żydowskiego klauna, który potrafi nawet grać fajfusem na pianinie"
@Pers o sobie ?
23-04-2022 [23:40] - Ula Ujejska | Link: Pers
Pers
Jesteś głupszy niż Anula, a podobno masz wyższe wykształcenie. No tak właśnie wygląda rusko kurwinowska elyta 😁 Przeczytaj wsiowy głupku do czego się odniosłam vide pierwszy mój post do Anuli w tym wątku. Ja mam niezły ubaw z tego waszego "prawnego" kociokwiku. Nadajecie się w sam raz do PO, tam tyż są tacy "prawnicy".
Zaorany!
Duecik w jednym strzale to rzadkość 😁
24-04-2022 [02:47] - Kaczysta | Link: ten idiota ma wysze
ten idiota ma wysze wyksztalcenie.Tylko jeszcze mature ma zdac i juz bedzie ok.
23-04-2022 [17:15] - Andy51 | Link: Ma kompetencje jak leszczyna.
Ma kompetencje jak leszczyna.
23-04-2022 [16:34] - u2 | Link: Zamiast gróźb karalnych z art
Zamiast gróźb karalnych z art. 199 k.k. powinno być nawoływanie do nienawiści z art. 256.
Bełkot.
Art. 199.KK Seksualne wykorzystanie stosunku zależności lub krytycznego położenia
Art. 256.KK Propagowanie faszyzmu lub innego ustroju totalitarnego
23-04-2022 [17:11] - Ula Ujejska | Link: U2
U2
No nie wiem czy przypadkiem u Anuli nie doszło do "frojdowskich" skojarzeń?
23-04-2022 [17:17] - Andy51 | Link: Nie jestem prawnikiem, ale
Nie jestem prawnikiem, ale żeście Panie nieźle tego złoga zaorały.:-)
23-04-2022 [17:38] - Pani Anna | Link: Czyli tak jak mówiłam, "nie
Czyli tak jak mówiłam, "nie znam się, to się wypowiem". Ba, nawet popełnię wpis. Nie pierwszy raz zresztą. Coś jest na rzeczy, u was, marynarzy.
23-04-2022 [17:33] - Pani Anna | Link: Ujejska, wam z tych rzeczy na
Ujejska, wam z tych rzeczy na "s" to już tylko skojarzenia zostały. U2 zresztą też to dotyczy.
23-04-2022 [23:48] - Ula Ujejska | Link: Anulu
Anulu
Kłamco i manipulatorze
Z czym się kojarzysz nie napiszę, bo obiecałam być grzeczna lub ignorować idiotów. Ale jak puścisz "bąka" to milczeć nie będę że się zesrałaś w majtki.
23-04-2022 [17:36] - Pani Anna | Link: Mial być oczywiście art. 190
Mial być oczywiście art. 190 k.k, nie 199. Literówka.
23-04-2022 [18:38] - Roz Sądek | Link: @Pani Anna
@Pani Anna
To się czyta, jakby to napisał ten, nooo, George Bernard Schaw.
23-04-2022 [20:30] - Pani Anna | Link: Roz
Roz
rozumiem, że znowu ci stanął. Brawo ja.
23-04-2022 [14:09] - Jabe | Link: „Zabiłbym wszystkich Polaków”
...„Zabiłbym wszystkich Polaków” jest wyraźnym sygnałem, że można obrażać Polaków, polski mundur i Wojsko Polskie – To pewnie ta sławna mowa nienawiści, lecz nie obraza.
Oczywiście jestem przeciwny obrażaniu kogokolwiek, za kolor skóry, religię, przekonania – No chyba że „pokrakę Ochójską”.
A „na ruskich czołgach” to i niejeden pisowiec przyjechał.
Przyganiał kocioł garnkowi!
23-04-2022 [17:58] - sake3 | Link: Pani Nitek -Płażyńska po
Pani Nitek -Płażyńska po pierwotnym wyroku otrzymała nakaz zapłacenia 10000zł kary temu naziscie i przeproszenia za nagrywanie jego bełkotu.Niech się cieszy że teraz nie przysolili jej więcej.Hans G. też posmutniał bo nie będzie miał na zakup karabinu w celu strzelania do Polaków.
23-04-2022 [18:43] - Jan1797 | Link: Jeżeli Ambasador Brzeziński,
Jeżeli Ambasador Brzeziński, przyjmuje w ambasadzie USA pokrakę Ochójską, która przyrównuje działanie WP do działań mordercy i hitlerowca Eichmana, albo nie zauważa, że ta pokraka mówi o żołnierzach jako mordercach.
Myślę, że naszą rolą nie Ambasadora Brzezińskiego jest obrona polskiego honoru, munduru i godności. Tłumaczyć trzeba dotąd, aż wyborcy przestaną ją wybierać do jakichkolwiek polskich organów, wtedy też zastanowią się w ambasadzie USA. Dzisiaj reprezentuje PAH. Czy to te przeważnie puste stoliki przy przejściach granicznych? Kto o tym wie? To, jaki jest stosunek do naszej opozycji strony amerykańskiej, widoczne było w trakcie wizyty Prezydenta Bidena.
Gdy upadał mur w Berlinie Polska udzieliła Niemcom -tym przed murem- pomocy gospodarczej. Można powiedzieć w efekcie zamieszek na granicy z udziałem armii obu stron? Kto to wie? W dłuższej perspektywie "polityka informacyjna Niemiec" rozpoczęła akcję umniejszania roli Solidarności w likwidacji muru. Uniewinniony Niemiec jest efektem tej akcji czy "naszej" polityki wstydu pięciu dekad?